האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
משרד התחבורה אינו טוב יותר מחברת "דן". חברת "דן" יודעת זאת ולכן היא מתנהגת כפי שמתנהגת. להלן הסיפור שלי:
לפני מספר שנים המתנתי למונית שירות קו 5 ברח' אלנבי בת"א בשעות הצהריים. במשך שעה עברה מונית שירות אחת וגם היא לא עצרה. פניתי לחברת המוניות ונעניתי שבצהריים יש ביקוש למוניות להסעת תלמידים לכן לא היו מוניות שירות. התלוננתי למשרד התחבורה. הם ענו לי לפנות אליהם שוב אם המקרה יישנה. כעבור מספר חודשים אשתי נתקלה באותה תופעה בדיזנגוף סנטר. כתבתי שוב למשרד התחבורה ונתבקשתי לבוא למסור עדות. שאלתי: למה אני צריך למסור עדות אם מדובר באשתי? נעניתי: שאשתך תבוא. שאלתי: למה אתם צריכים את אשתי אם אתם יכולים לבדוק זאת בעצמכם. כעבור מספר חודשים ענו לי שהדבר נבדק ונמצא שהיו מוניות בשעות הצהריים. עניתי להם שהם עשו את הבדיקה בחופש הגדול כאשר אין בתי ספר וגנים. עברה עוד שנה וקיבלתי את התשובה הסופית ממשרד התחבורה: למוניות קו 5 אין בכלל רישיון להפעיל את הקו הזה ולכן לא ניתן לפעול נגדם באמצעי אכיפה על תדירות נמוכה של המוניות בקו. לא יאומן!!!
מאיפה האומץ של חברה מסחרית כל כך גדולה לעשות מהלקוח צחוק?
אנחנו אנשים, עם כבוד עצמי לפחות מינימלי, ואנחנו דורשים ונמשיך לדרוש יחס מכבד, לא מזלזל, אנושי. הדוגמא פה היא אחת מיני רבות, כל התחבורה הציבורית בישראל חושבת שהאזרח ימשיך לקבל את היחס המשפיל שלה ולהמשיך להשתמש בה כאילו כלום לא קורה פה. המהפכה החברתית מדברת בין השאר גם על זה, על חזרתנו להיות בני אדם שדורשים את המינימום וזה כבוד. מוזר שפעם ארץ ישראל נחשבה לאחת מהמדינות עם תודעת השירות הגבוהה יחסית, ועכשיו כולנו מסתובבים ושורקים לעצמנו את שירו של האחד היחיד זוהר ארגוב "בדד", ממש כמו בפרסומת של בנק מזרחי, הם לא כל כך רחוקים מלתאר מציאות אמיתית וכואבת. מתי יגיע האחד שישנה את זה, שירים את הכפפה ויחולל פה שינוי של ממש?