|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דוד רותם - אל תשפד את הדמוקרטיה
מאת: איתן קלינסקי  |  09/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לאיתן קלינסקי
  רונן גולדשטיין   10/12/11 06:47
לא רק אתה עבריין. כל הכנופיה הבולשביקית שמאלנית קיצונית אליה אתה משתייך - כולה עבריינית ואתה עבריין פושע התומך בארגוני הטרור האיסלמונאצים-פאשיסטים,ואין שום רע בחוק שדוד רותם מעלה,זהו חוק שיגביל אותך ואת הפושעים השמאלנים מלבצע את פשעיהם וזממם בעם היהודי,וטוב שדוד רותם וחבריו מעלים סוף סוף חוקים שיעצרו את הפאשיזם השמאלני בישראל.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
כמה שנאה יש לך רונן????
  תגובה לרונן   10/12/11 11:29
כתוב תגובה ל- תגובה לרונן
המון המון
  רונן גולדשטיין   10/12/11 12:51
שנאה לפאשיסטים שמאלנים בולשביקים סותמי פיות צבועים שקרנים ורמאים שמשתמשים בתקשורת הציבורית בכדי לשטוף את מוחו של הציבור ע"י שקרים,ובכדי לעשות נפשות לאג'נדה הפאשיסטית שלהם, שתביא בהכרח לניצחון הערבים ולשואה שנייה אם תצליח חלילה. העובדה שאתה "מורה לתנ"ך" לא נותנת בידך את הרשות לשקר לרמות ולהטעות את הציבור.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
לשנאה של רונן
  אמיר רגב   11/12/11 09:36
רונן , השנאה שלך היא האוייב הגדול שלנו .
אנחנו ראינו בהיסטריה היהודית , כאן בארץ שלנו , איזה מחיר כבד שילמנו עבור אותה שנאה .
אנשי שמאל בארץ הזו מאוחדים בדבר אחד - יש עם פלשתינאי . הוא קיים כאן בארץ הזו . הארץ הזו היא ארצם של שני העמים . וחייבים להגיע לפתרון .
אתה לא שותף להכרה שהארץ הזו היא מולדתם של שני העמים . נחליף דעות . נדבר . נשוחח . ננסה לשכנע ....רק לא לשנוא.
כתוב תגובה ל- אמיר רגב
2
מה לך כי תלין ?
  יוד יוד   10/12/11 09:07
תחילה אומר שאין לי ולא היה לי שום קשר עם מפלגת ישראל ביתנו מה קרה ,מה הפניקה שאחזה בך ובדומיך? מה שקרה וימשיך לקרות הוא :שאתם אלה היושבים על הברז התקשורתי המשפטי התרבותי וחלקכם גם על הברז הכלכלי ושולטים שם ביד רמה,רואים שמוקדי הכוח הללו הולכים ומשתחררים מכם.אתם רואים שגם לא רוכשים אתכם,מבחינת תקשורת יש אלטרנטיבות .בכל ערוצי התקשורת הוותיקים אתם מוחצים כל מי שאינו שותף לדעתכם,דורסים אותו ברגל גסה. רבותי היכן הפלורליזם השגור בפיכם דרך קבע? חשבתם לעשות בו שימוש? אני רואה שאתה תוקף כל העת את הקרן הקיימת לישראל !!!! שום מילה על הקרן לישראל החדשה שמשמשת כבנק להרס ישראל היהודית. חשבת מדוע עלו הצעות חוק כאלו ? במשך שנים רבות הייתם "חברים" של ערביי המשולש והגליל והם היו מחוברים אליכם גם ברעיון והנה ביום אחד הם הבינו שאתם עובדים עליהם ואף מתנהלים מולם בגזענות והחליטו לנגח את המדינה בכל הזדמנות שיש להם. לימדתם אותם דרך עתירות בבג"ץ שאפשר דרך הנציגים "שלנו" בבית המשפט לשנות והם עושים זאת כל שני וחמישי. תנועת ישראל ביתנו הבינה שהבית היהודי נמצא בסכנה והיא פועלת באופן ברור ונמרץ בכדי לסקל פעילויות כגון אלו. מי שמקבלים כסף רב ממדינות זרות המקדשות פגיעה בישראל כמדינה יהודית אינם ראויים אפילו לחמלה. אתם חייבים לחזור אל התמונות הנוראיות של העם היהודי באירופה הצבועה להביט להם בעיניים ולומר להם סליחה גדולה. היום ישנה מדינה שקמה כמדינה יהודית ובאפשרותה למנוע את הרצח השני ואתם נמצאים כאן בכדי לסקל את ההגנה על העם היהודי! אתה ושכמותך חייבים להתבייש על פעולותיכם אתם אלו שמשפדים את הדמוקרטיה,רציתם לשפד רק את המדינה היהודית והנה אתם גורמים נזק בל ישוער לישראל כאן ובעולם.פעולתכם גורמות לצייר את ישראל כפי שציירו אותה בדו"ח גולדסטון. אתם הם אלו הצבועים ואין אתם זכאים לעומת רותם וחבריו הרי הם מקדמים את החוקים הללו משום שאתם מקדמים מהצד השני את מה שאתם חושבים שטוב למדינת כל אזרחיה ומדינה רב תרבותית. לך וספר לחבריך שיש ארגונים הסמוכים על שולחנם של "מרכז פרס לשלום ושל "הקרן לישראל החדשה" שפתחו נציגויות בארצות אפריקה על מנת לשלוח לכאן מהגרי עבודה מוסלמים שיציפו את הארץ וביום מהימים הם יעלו על הבג"ץ בכדי לקבל אזרחות ישראלית.בכל חודש חודרים לארץ כ-4000 מהגרי עבודה!!!! עם יד על הלב ,כמה מהם גרים לידך? תשובה -אפילו לא אחד !! מי שהולך וישן עם עכברים סופו שיתעורר...עם נחשים !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
3
הם עדיין באופוזיציה
  איש עצוב   10/12/11 10:19
"ישראל ביתינו" שכחה שהיא מפלגת שלטון, והשלטון הוא זה האוחז באוצר המדינה. במקום להטיל סנקציות על המחרימים עלינו פשוט לתעדף את המוחרמים על מנת שלא לתת לחרומות לפגוע בעקרון השיוויון - הכל כך מקודש (לכאורה) לשמאל. אם תיאטרון שמאלני מסרב להופיע באריאל, לוקחים את כל תקציבי הציבור שלו, ומעבירים אותם לתיאטרון אריאל. ואם יצרן יין מעבר לקו הירוק מוחרם, מדינת ישראל על כל המערך הכלכלי הענק העומד מאחוריה, תרכוש ממנו סחורה בהיקפים אשר יבטיחו שלא ייפגע מהחרם, נהפוך הוא. וככל שיהיו יותר חרמות כן תתחזק כלכלת יהודה ושומרון, ויצא שכרם של המחרימים בהפסדם. חרם נועד לפגוע בשיוויון והמלחמה נגדו היא הקפדה סופר סופר רצינית על עיקרון השוויון. (ושהשמאלנים ילכו לבג"צ, נראה מה יגיד בג"צ על חובת המדינה להבטיח את השיוויון, על ידי אפלייה מתקנת לטובת אלה שהשמאל מנסה להדירם מהמרחב הכלכלי הציבורי)
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
קק"להפריטה את גבעת 69
  ידידי   10/12/11 11:23
איתן , אתה חייב לכתוב על איך קרן הקיימת לישראל זה לא המוסד , שהכרנו כילדים בבית הספר לילדי עובדים במלבס .
בני המשפחהות של הרוגי גבעת 69 נתנו כסף לקרן הקימת לישראל כדי להקים את היער שישא את שמות הרוגי המערכה ב-48.
אך הכסף מסמא את אנשי הקק"ל , כאשר בתמורה למליון שקל שתרמו אנשי חברת מגדל , הסבה קרן הקימת את המקום ל"יער מגדל ".
הסבו את היער לשם של חברה מסחרית . אני התרשמתי שהתרומה של החברה המסחרית היה בתום . מתוך רצון כן לתרום למטרה נעלה . ובאלו הימים חברת מגדל שלחה מכתב חריף לקרן הקיימת על כך שבניגוד למה שהובטח לקרובי המשפחה , קק"ל שינתה את השם מתוך תאוות כסף של שנור .
כתוב תגובה ל- ידידי
5
איתן, אתה אדם טיפש וחצוף
  ,אני   10/12/11 16:20
לא דמוקרטיה אתה מבקש אלא אנרכיה ורצון להיות "אידיוט מועיל" לתועלתם של הפלשתינאים.
לו היית אמיתי לגבי דבריך על שטחים כבושים אזי כף רגלך לא הייתה דורכת בכל השטחים שנכבשו ב-48/9 מעבר לגבולות החלוקה כמו יפו הגליל המערבי פרוזדור ירושלים ועוד.
שום מדינה לא הייתה מרשה לאזרחים מתוכה לפעול בחתרנות כנגדה כמו שאתם חבורת השמאלנים ההזויים והאובדניים מבקשים זכות חצופה לעשות זאת.
לכן אני מצטרף לדבריו של רונן ומציע לך ולשכמותך-הסתלקו מהארץ הזו אותה אתם מנסים להסגיר לפלשתינאים ולחורשי מדינת כל מוסלמיה.
אתה ודומיך חצופים ומרושעים, הכל ברשות מערכת שמאלנית תומכת בפרקליטות ובתקשורת, אבל לא רחוק היום וגם אלה יסולקו מעמדותיהם החתרניות/אסוניות.
כתוב תגובה ל- ,אני
תגובה -לא אעזוב את ביתי-מולדתי
  איתן קלינסקי   10/12/11 20:31
למגיב המתלהם , אני מבטיחך , שלא אעזוב את הבית בו נולדתי , לא אעזוב את מולדתי . מתוך אהבה למולדתי אאבק כל עוד כוחי בי למען הרעיון של שתי מדינות לשני העמים החיים כאן ושתי בירות בירושלים .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
אני מסכימה עם איתן
  צפורה בנטי   11/12/11 00:16
מי אתה שתגיד לאיתן או לי לעזוב את הקרץ. אני עליתי מקנדה בגלל שאני יהודיה גאה ואני אוהבת את מדינת ישרקל היהודית ודמוקרטית. אם לא רוצים זרים בישראל שיפסיקו להביא עובדים זרים מכל העולם. אבל זה עסק מאד רווחי אז לא יפסיקו את זה.
יור מדי אנשים מתעשרים מהבאת עובדים זרים.
כתוב תגובה ל- צפורה בנטי
6
בשטראוס - כן . כאן - לא ולא.
  לא מסכים איתך   11/12/11 09:55
במאמר על שטראוס אני מסכים איתך . כאן קשה לי מאוד לקבל את דעתך .
כתוב תגובה ל- לא מסכים איתך
7
הידד "לקטטרים"
  דון פטטון   11/12/11 10:34
מה רוצים מדוד רותם, הרי האיש לא עצמאי והוא בסה"כ "קטטר" של ליברמן, אני לא בטוח שהוא מבין עד הסוף את הנזקים שהוא עושה
כתוב תגובה ל- דון פטטון
8
רותם חבר בכנופית ליברמן.
  אליהו חיים   11/12/11 11:40
צריך האדון רותם לרצוע את אזנו ,לאמר אהבתי את אדוני ליברמן ואולי יקבל תיק בממשלת היהודונים הבאה.
כאשר כל זב ומצורע מחוקק חוקים קשה לקרוא למדינה כזאת אור לגוים ואפילו לא אור ליהודונים,כל אלו נותנים להבין את האנטישמים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
מסתייג מהתגובה
  איתן קלינסקי   11/12/11 17:11
המילה "יהודונים" פסולה בעיני , וחבל שנכתבה . ישנם מלים שאסור שיעלו על דל שפתותינו וזו אחת המלים .אני מצטער מאוד , שהיא עברה את סף עורך המדור .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
אין הגדרה יותר מתאימה.
  אליהו חיים   11/12/11 21:18
יש יהודים שמסרו נפשם על הגנת המדינה ,לעומת זאת מתמלאת הארץ ביהודונים של טריקים, שטיקים, קומבינות,וספקולציות, אם כאלה לא בונים מדינה,קשה להם לעזוב את הגלות והם חיים איתה כאן.
יכולים לא לאהוב את הנאמר , אך הדבר האחרון שצריך כאן, הוא גן עדן של שוטים, ולכן כל מילה המעבירה בכם צמרמורת היא מבורכת כי החורבן בפתח, גם חיל האויר הטוב בעולם לא יוכל לסחוב את המדינה מביצת השחיתות בה היא מתבוססת הולכת ושוקעת.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
א.חיים,הסתיגתי מהמלה יהודונים
  איתן קלינסקי   12/12/11 07:39
בתגובתי אני ביקשתי להסתייג מהמילה יהודונים שהעלת בתגובתך. זו מילה לא ראויה .
אני מסכים עם ביקורתך . אך עלינו לא להשתמש בביטויים שהשתמשו בהם בימים אפלים בהיסטוריה של החברה האנושית .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
9
מישהו בניוז 1 נותן לנאדקדימות
  לקלינסקי פרוטקציה   11/12/11 17:17
כתוב תגובה ל- לקלינסקי פרוטקציה
10
רותם עושה עבודת קודש
  אלישמע   11/12/11 18:42
הדמוקרטיה לא תהפוך לאמצעי ההשמדה של מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- אלישמע
11
אני לא אעזוב את ביתי ומולדתי
  פנחס   12/12/11 08:38
בית אל שילה חברון שהם כבר למעלה מ3000 שנים ביתי ומולדתי. אז בטח הם ביתי ומולדתי יותר מתל אביב שהיא רק 100 שנים ביתי ומולדתי
כתוב תגובה ל- פנחס
תפנים, הארץ הזו היא לשני עמים
  לפנחס   12/12/11 10:45
תפנים , מר פנחס, הארץ הזו היא ארצם של שני העמים . מה שכבשנו ב-1967 יוחזר לעם הפלשתינאי , שהוא בן הארץ הזו כמוני וכמוך.
כתוב תגובה ל- לפנחס
12
אנחנו עכשיו נעשים יותר ויותר
  דמוקרטיה אמיתית   12/12/11 08:43
פחות נשלטים על ידי מוקדי כח הנשלטים על ידי אליטות הסמול והעם הוא יותר ויותר השולט בעצמו. עכשיו העם יותר ויותר קובע מה הם ערכיו ומה הם ערכי הדמוקרטיה ומה הם ערכי מדינתו ופחות ופחות הפרעסערים ושאר אליטות הסמול בתשקורת ובעוד מקומות
כתוב תגובה ל- דמוקרטיה אמיתית
13
רותם משפד את הדמוקרטיה .
  לא יעזור לנו   12/12/11 11:10
בעזרת הליכוד , ביוזמת ראש הממשלה , ביבי נתניהו , משפד מר ד'ודו רותם את הדמוקראטיה לשביעות רצונו של המאפיונר מר ליברמן , שר החוץ שלנו , שהמיר על הטרמפ של החוליגאן פוטין, אהוב לבה של גברת קרשינבאום .

שמעתי אגב , שגברת מיכאלי מבקשת , שהרכבים של חב"ד ילחשו בלחש בלחש בלחש במיקרפונים הצעקנים שלהם בחווצות הערים . לא עוד מוסיקה , ולא עוד צעקות ממגבירי הקול של הרכבים של חב"ד , רק למסגדים יהיה מותר לשאוג .
כתוב תגובה ל- לא יעזור לנו
14
הפאשיזים לא6 יעבור!!!
  לרותם דוד   12/12/11 11:24
אחרי , שראש מפלגתך לקח על עצמו לתמוך בדיקטטור פוטין ואתם , נמושות ישראל ביתנו שותקים , יש לקוות שגם קהל התומכים שלכם יתעורר ויקיא אתכם מתוכו , יקיא את הקיא שנקרא דודו רותם שנסו פנשו של הטראן ליברמן.
כתוב תגובה ל- לרותם דוד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il