|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההסתה של ברנע
מאת: איתמר לוין  |  14/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתמר לוין ושיטת כפל לשון
  אחד העם   14/12/11 09:49
איתמר לוין - אתה מגונן על ציבור שנוהג בכפל לשון מזה שנים. אכן רוב הציבור ביו"ש שומר חוק ומשרת בצה"ל. עם זאת דוברי ציבור זה מתעלמים מעובדה פשוטה, המיעוט האנרכיסטי בא מציבור זה, חי בקרבם, ועדיין לא הוקע מתוכם.

על ערפאת נאמר שיש להקשיב ולהפנים את מה שהוא אמר בערבית לציבור שלו, ולא באנגלית לתקשורת המערבית.
שאלה לי אליך, איתמר לוין, האם אתה יכול להביא לי אמירות של רבני ומנהיגי הציבור ביש"ע, בשיחות פנימיות בתוך ציבור זה, הבאות למגר תופעות אלו? האם אתה יכול להציג מעשים של רבני ומנהיגי הציבור ביש"ע, שמשמעותם גרוש הפורעים ומיגור כל תמיכה בהם, בדיבור או במעשה?

נכון לעכשיו אין מנוס מהמחשבה שהציבור ביש"ע נהנה מזה שיש קבוצה שמוציאה לפועל דברים שמשרתים את האידאולוגיה שלהם, ללא לקיחת אחריות, ואפילו הצגת צדקנות.
כתוב תגובה ל- אחד העם
ואתה, במקום לבקש
  אספסוף נבער   14/12/11 11:31
במקום לבקש שהוא יוכיח שאין לו אחות. אתה יכול להביא בדל של ראיה למה שאתה טוען? לאיזה שיחות פנמיות כאלו ? לאיזה הסתה כזו ? לאיזה שתיקה כזו ? זו דמגוגיה כלכך זולה ומוכערת מה שאתה עושה. אתה מסוגל להוכיח ולו שמץ ממה שטענת פה ?
כתוב תגובה ל- אספסוף נבער
הרגת אותו - לבקש משמאל עובדות?
  אלכס קרייניס   14/12/11 13:14
חשבת שאולי לאחד מהעם יש לב חלש???? איך יכולת לבקש ממנו לבסס את דבריו על עובדות?!?!? ממתי שמאל יודע מהן העובדות בכלל????

תזהר עוד יתבעו אותך על לשון הרע....
כתוב תגובה ל- אלכס קרייניס
לאחד העם
  מגיב   14/12/11 13:15
אתה דורש -בקיצור : תוכיח שאין לך אחות, ואתה מתיימר לדבר על כפל-לשון
כתוב תגובה ל- מגיב
העובדות פשוטות
  אחד העם   15/12/11 08:14
ציטוט מתגובתי: "מעובדה פשוטה, המיעוט האנרכיסטי בא מציבור זה, חי בקרבם, ועדיין לא הוקע מתוכם."

האם יש בך ספקות לגבי זה? נוער הגבעות חי ברמת אביב? הוא יוצא שלום עכשיו?

העובדות פשוטות:
* המיעוט האנרכיסטי בא מציבור זה - מדובר בימין קיצוני, וממילא אינו יוצא השמאל... מדובר בקיצונים עם אידאולוגיה משיחית, חובשי כיפה שאין להם אלוהים...
* חי בקרבם - האנרכיסטים חיים במאחזים יו"ש וביצהר.
* ועדיין לא הוקע מתוכם - אם רבע מיליון תושבי יש"ע היהודים היו מאד רוצים, הם היו יכולים להקיאם מקרבם כבר מזמן, יכולים לא לספק למאחזים שרותי מים וחשמל, לא לסלול להם כבישים, ובקיצור, לגרום להם חוסר יכולת לחיות במקום.

כתוב תגובה ל- אחד העם
לא ציינת עובדות שהרי אין
  vered   15/12/11 12:24
באפשרותך לברר שאמנם קביעותיך נכונות. אנרכיסטים - יש גם משמאל שפוגעים בחיילי צהל. מי שמע? האם הם מקרבנו? לא ברור, לפחות חלקם גרים או באו מתוך ה"קו הירוק". נוח יותר להכתים ציבור שלם מאשר לברר באמת מנין באו ומה גורם להתנהגותם כי אז אין צורך לחברה כולה בישראל לערוך חשבון נפש עם עצמה (וזה נכון לגבי אנרכיסטים מימין ומשמאל).

מי שרוצה להבין מה מבטאים הזרמים החברתיים הקיצוניים הללו, שלדעתי מבטאים תהליכים עמוקים הרבה יותר מאשר מעשי האלימות שלהם (שעליה צריך לשלם את מלוא חומרת מעשיהם) יכול לצפות בסרטון youtube של פרופ' (למשפטים בת"א) מאוטנר. הוא מנתח לדעתי בצורה מבריקה את מה שעוברת החברה הישראלית כולה. אפשר להגיע לסרטון דרך אתר "ישראל שלי". אם נשכיל להבין את עומק התהליכים נתמודד נכון יותר עם כל השוליים, מכל הכיוונים.
כתוב תגובה ל- vered
מסכים עם כל מילה של אחד העם!
  שפריצי   15/12/11 06:06
כפל הלשון של איתמר לוין, משנה את הדעה שהייתה לי על כלבתב זה...
כתוב תגובה ל- שפריצי
2
התותח הקדוש
  צה"ל הקדוש   14/12/11 10:13
כתוב תגובה ל- צה"ל הקדוש
3
להגיש תביעת דיבה לפי החוק החדש
  ירדנה   14/12/11 10:50
כתוב תגובה ל- ירדנה
4
עוד עבד של הממסד בחזרה כללית
  המטיף   14/12/11 10:53
על הגרוש מעזה קודם עושים דמוניזציה של המתיישבים ויאחר כך מנשלים אותם מזכויותיהם ורכושם ממש כמו שהגרמנים עשו לםני 70 שנים.
כתוב תגובה ל- המטיף
5
הנחש הלוחש בר[נ]שע,ממשיך לשפוך
  פלא יועץ   14/12/11 10:54
חומצת רעל בעיתונו מתוך רצונו לעשות דה לגיטימציה לציבור שלם אשר כל עת שהוא רואה אותו,עיניו הופכות חכליליות משנאה עיוורת,וכשקצף על שפתיו נוגח כשור הרואה בד אדום לפניו,בחמת זעם.האיש המבחיל אשר היה שופרו של המושחת אולמרט,ממשיך ללבות אך שנאה,טינה,ופירוד בתוך העם מתוך רצונו להכפיש בכל מחיר. אך גם סופו להעלם בקרוב בתהום הנשיה עם שאר הערב רב,בו לא ישאר ממנו שום חותם.ויבוא לציון גואל ב"ב.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
6
נחום רנע- "בצלם"
  שפטלון   14/12/11 11:06
כדאי לבדוק האם נחום ברנע מקבל שכר מ,"ידיעות אחרונות "או מארגון "בצלם" . העיורון שלו כלפי האמת מפתיעה.כל מה שאפשר לכתוב ולהאשים את הממסד הדתי זה טוב. במאמר הפעם הוא שכח להאשים את ראש הממשלה וליברמן שהם עוזרים לאנשי "תג מחיר "הנוראים שבינינו.
כתוב תגובה ל- שפטלון
7
אם כך מי ה"רבנים" האשמים בתקיפ
  עין צופיה   14/12/11 11:47
בתקיפות החוזרות ונשנות מזה שנים נגד חיילי צהל נוסח בלעין ודומותיה? מי אחראי הן לשכנוע התוקפים בעקשנות נמשכת? מי אחראי למימון? מי אחראי להשתקה התקשורתית? מי אחראי לקבלת המצב האפל הזה כנורמה?
האם לצבא יותר נעים לחטוף אבן בראש מידיים שמאלניות-פלשתיניות מאשר מידיים ימניות?
הרי שמחת ההסתערות עכשיו לא יודעת גבולות.
היכן הדאגה לשלום צהל בבלעין למשל?
כתוב תגובה ל- עין צופיה
8
ברנע המתסיס הגדול
  מודלה   14/12/11 12:16
כתוב תגובה ל- מודלה
9
"לא נתקלת" ,איתמר ?
  שלמה הכהן   14/12/11 12:43
"..מעולם לא נתקלתי באמירה של רב המתירה לעשות משהו כנגד חיילים.." , טוען הכותב איתמר לוין , נו באמת , ההסתה נגד צה"ל מצד הרבנים , הינה באוירה שהם יוצרים נגדו , האם רק הוראה ישירה לפגוע בחיילים , היא היחידה התורמת להשתוללות מלאת השנאה הזו ?. דרך אגב , אני במו עיני , קראתי לאחרונה התבטאויות של הרב ליאור ורבנים אחרים , המייעצים לציבור המתנחלים [ לא רק לקומץ תלמידים] להשתמש בכח כנגד החיילים והשוטרים שיבואו לפנותם בטרם הריסת הבתים הבלתי חוקיים, אז מה אתה מיתמם איתמר ? מעניין מה היית אומר על ראש עיר ערבית , שמייעץ לאזרחיו לפגוע בשוטרים המלווים את אנשי משרד הפנים בדרך להריסת בית בלתי חוקי בעירם ?. זה שאין הוכחות לבית משפט , נובע מכך שהפורעים , כמו בכפרים הפלתינאים , מקבלים גיבוי בהתנחלויות למעשיהם , ולא משתפים פעולה עם המשטרה , אז אין לי שום מילה טובה על כל המתנחלים שהיו יכולים להפסיק את הבושה הזו , באמצעות שיתוף פעולה עם המשטרה.
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
סליחה אני רק שאלה...
  עוד אספסוף   14/12/11 13:06
מצטער, לא שמעתי שהרסו בית פלשתיני איפה שהוא לאחרונה. אתה יכול לתת לי פרטים על זה ? איפה ומתי זה קרא ובית של מי הרסו ? נומר, בעשר שנים האחרנוות ?
כתוב תגובה ל- עוד אספסוף
דיברתי על ערבים בישראל
  שלמה הכהן   14/12/11 14:14
בתוך הקו הירוק הורס משרד הפנים , בגיבוי של שוטרים , לפחות פעם בחודש , בתים של ערבים שנבנים ללא רשיון. האם היינו עוברים לסדר היום אם ראש הכפר\עיר הערבי היה מייעץ לתושביו להתנגד בכח ולתקוף את השוטרים ? הרבנים המסיתים , ברובם מקבלים שכרם מהמדינה והינם עובדי ציבור !, נו , האין אבסורד גדול מזה ? מעניין שפתאם הרבנים הם בסדר אצל איתמר לוין , הוא " לא נקל בהסתה שלהם כלפי צהל ", מי שמסית ועושה את העוול וגורם לאלימות אצל איתמר , זה נחום ברנע !!. האם איתמר לוין חושב שהקוראים הם חבורת אידיוטים ? בכל הבלאגן הזה , מי שלא בסדר זה נחום ברנע ? זו המסקנה הסופית של איתמר לוין מההתרחשויות האחרונות ?
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
זה יפה שאתה משווה בין בניה ...
  האספסוף ממקודם   14/12/11 15:25
זה יפה שאתה משווה בין בניה ביהודה ושומרון לבין בניה בישראל. זה ממש יפה. אבל הרי זה לגמרי מפספס את הנקודה, ואולי אפילו מצג שווא ודמגוגיה. והתגובה שלך, מכלל הן נשמע לאו, מודה שאין הריסת בניה ערבית לא חוקית ביהודה ושומרון. רק בניה יהודית. הערבים בונים ביהודה ושומרון בטרוף, עשרות אלפי יחידות כל שנה ולא הורסים אפילו לא בית אחד. ואצל היהודים, הפלא ופלא, מדינת היהודים הורסת גם 3 קראוונים שממוקמים על איזה גבעה שכוחה. אז שלא יתנגדו להפליה האיומה הזו ? שיסכימו ? מה הם צריכים לעשות בשביל לבנות בית ? להתאסלם ? לבנות אותו בתוך כפר ערבי ? להחליף את השם של הילדים לאחמד מוחמד ואיברהים ? או שכולם בונים, או שלכולם הורסים, לא יכולה להיות מציאות אחרת.
כתוב תגובה ל- האספסוף ממקודם
לא מעניין "בניה ערבית " ביו"ש
  שלמה הכהן   14/12/11 16:03
לא מעניין אותי בכלל בנייה ערבית ביהודה ושומרון [ על אדמה פרטית שלהם ], ומצידי שיבנו מחנות פליטים שלמים על אדמות שלהם , ללא תכנון , ללא תשתית ושיגורו בחושות. אותי מעניין אזרחי ישראל ויושבי המדינה [ כולל הישובים ביו"ש ], שיקפידו על בנייה מסודרת ומתואמת ברשיון ולא יתכן שכל קבוצת צעירים בונים כמה פחונים על איזה הר ויצפו שהחוק יתעלם מכך. ההשואה צריכה להיות בין כל אזרחי ישראל ולא עם הפלשתינאים שלא מעניינים אותי בכלל ולכן אין לי גם בעיה שמופלים לטובה או לרעה [ ברוב המקרים], מאחר ואינם אזרחינו !.
כתוב תגובה ל- שלמה הכהן
10
ברנע לא מנפח ואינו מסית!
  ש. שאול   14/12/11 13:46
כמי שמעריך את עבודתו העתונאית של איתמר לוין, אני מאמין לו שלא נתקל באמירה של רב שמתיר לפגוע בחיילים. סביר להניח שהדבר קורה מפני שמר לוין נוהג בחכמה, ונמנע מלהסתובב ב"חוגים מסויימים" בארץ המתנחלים, שאינם ידועים כאנשים מסבירי פנים למי שחולק עליהם. כל זה אינו מפריך אפילו מילה אחת מדבריו של נחום ברנע ואינו מצדיק השתלחות שכזו באיש.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
אבל יש גם חדשות טובות
  ש. שאול   14/12/11 15:03
מישהו הסב את תשומת לבי לכך שהמערכת - שלא כמנהגה - בחרה תמונה רגילה של נחום ברנע. בדרך כלל בוחרים תמונה שבה הוא נראה כמי שעומד להקיא. אותו תעלול עושים דרך קבע גם בבחירת תמונתו של מר יהודה וינשטיין, היועץ המשפטי לממשלה.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
11
לוין מציף נושא בעייתי ומורכב
  שמואל ר.   14/12/11 14:12
כתבה מענינת ורהוטה גם אם לא מסכימים עם לוין.
כתוב תגובה ל- שמואל ר.
12
אני מציעה לברנע לרדת מהארץ !!!
  בר דרור דוד   14/12/11 14:27
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
למה לא תרד אתה תחילה?
  ש. שאול   14/12/11 16:01
לאמיתו של דבר, הצעתך המתנשאת אינה ראוייה להתייחסות, עקב נבזותה (הכל כך אופיינית לאנשי הימין "אדוני הארץ"). אבל הואל נא לקבל הצעה נגדית: רד אתה תחילה! ואני אפילו מוכן לשקול השתתפות בתשלום עבור הכרטיסים (כי רצוי שתיקח אתך את בני משפחתך).
כתוב תגובה ל- ש. שאול
שמאלני מנוול לך לעזה שם מקומך
  ברנע מנוול   14/12/11 18:00
כתוב תגובה ל- ברנע מנוול
13
דניאלה וייס-היום בבוקר
  גילה פ.   14/12/11 15:52

דנאילה וייס, היום בתכנית הבוקר של
דן שילון הסבירה "יפה מאוד" את
ההתנהגות של נוער הגבעות. מעניין
אם איתמר לוין חושב שדבריה הינם הסתה.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
14
כל מילה בסלע ידידי!!!
  גיזמו בון   14/12/11 17:52
כתוב תגובה ל- גיזמו בון
15
הצביעות של ברנע וחבר מרעיו
  תגיד ברנע   15/12/11 00:00
מדוע לא שומעים את "צדיק" הזה וכל מלככי הפינכא האלה כאשר בכל שבוע תוקפים באבנים ומקלות שח אנרכיסטים שמאלנים בבילעין. תקשורת שמאלנית אחר כך מתפלאים שרוצים לסתום להם את הפה
כתוב תגובה ל- תגיד ברנע
16
נחום ברנע סימה קדמון ובן כספית
  רונן גולדשטיין   15/12/11 05:44
הם שלושת העיתונאים השקרנים החלאות והמושחתים ביותר שיש בישראל. שלושת החלאות הללו מסיתים משקרים מרמים ומטעים את הציבור חופשי חופשי ללא בושה ורתיעה ממשהו,ואחר"כ עוד מייללים ש "סותמים להם את הפה". המסיתים והשקרנים הללו גוננו ממש בגופם על אולמרט המושחת רק בגלל שהבטיח להם "התכנסות". נחום ברנע קיבל מאולמרט את פרס ישראל,ובתמורה גונן וחיפה על מעשי השחיתות והגניבה שלו.
בן כזבית ראה כי טוב,והחל גם הוא לגונן על המושחת.
סימה קדמון מילאה את תפקיד הפמיניסטית המתקיפה את נתניהו עוד מימיה במעריב בקדנציה הקודמת של נתניהו,ולשיאה הגיעה הצבועה המושחתת כשנכנסה "לצינוק של גלעד" במסגרת התעמולה לשחרור אלפי רוצחים ערבים, ולאחר שהתעמולה הצליחה ונתניהו שחרר אלפי רוצחים,השקרנית המושחתת והצבועה היתה הראשונה שיצאה שמתקפה נגד נתניהו "שנכנע לתכתיבי החמאס".
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
17
נחום ברנע עיתוני חצר בתשלום
  עגל הזהב   15/12/11 06:19
כתוב תגובה ל- עגל הזהב
18
למסית ברנעמגיע פרס ישראל או
  אברהם מערב השומרו   15/12/11 07:16
אולי פרס נובל להסתה.
כדאי לפתוח קטגורי כזו על מנת לאפשר לו לקבל פרס נוסף אחרי שהאידיוטים נתנו לו את פרס ישראל לעיתונות.
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il