s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קצב עדיין חי
מאת: אהרון שחר  |  15/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חבל שלא קראת את פסק
  אחד שקרא   16/12/11 10:22
הדין. אילו קראת לא היית כותב ש"אמצעי האונס היה סמכותו. לכן ההסכמה לקיום היחסים נבעה מהחלטה והעדפה להיכנע למרותו, לכן ה"אונס" היה מרצון, לכן לא היה אונס!" בניגוד לדבריך קבל ציטוט מפסק הדין: "א' התיישבה על אחד הכיסאות, הנאשם התיישב לידה והחל לגעת בה. בין השניים התפתח מאבק כשהנאשם מושך את מכנסיה למטה והיא שבה ומושכת אותם כלפי מעלה. בשלב מסוים מצאה עצמה א' ישובה על רצפת המשרד, ומיד לאחר מכן הגיעה למצב של שכיבה: "אני כל הזמן נאבקתי ואמרתי שאני לא רוצה, די, במלים קטנות לא בצעקות, די תפסיק, אני לא מעוניינת.. אני לא רוצה, ניסיתי להתנגד עם הגוף שלי ואז הוא, אני לא זוכרת בדיוק באיזה שלב..." החדיר את איבר מינו לתוכה. כנ"ל פחות או יותר לגבי האונס השני.
כתוב תגובה ל- אחד שקרא
אתה צוחק מאיתנו?
  אהוד פרלסמן   16/12/11 10:53
מה, אתה באמת חושב ששחר הוא כל כך טיפש שהוא לא מבין שהיא ספרה על אונס? אתה באמת חושב שהוא לא מבין שאם היתה מספרת שעשתה זאת כדי לשמור על מעמדה היה שם "ניצול יחסי מרות", שזו עברה שהתישנה? שחר כותב על מה שהוא חושב שהיה שם, ורוב רובם של בני ישראל מבינים פחות או יותר מה שהוא הבין, שאונס לא היה שם. ההבדל בינו לבינם הוא שלהם לא אכפת, כי הם חושבים שקצב קיבל את שמגיע לו, ואילו לשחר אכפת. גם לי.

חוץ מזה, אם באמת קראת את פסק הדין לא שמת לב שהאונס שאתה מדבר עליו, הוא האונס בבית הטכסטיל, לא היה אונס לא בגלל שהיא הסכימה, אלא בגלל שקצב לא היה איתה בבית הטכסטיל אותו יום? אם באמת קראת את פסק הדין אשמח אם תיתן לנו את גרסתך למהלך הארועים הכולל את עזיבתו את הפארק בשעה חמש, ההתקשרויות שלו אליה לאחר פחות משעה, והאונס שנמשך בין רבע לחצי שעה.

כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שופטים+תשקורת(ועוד)-אינטרסנטים
  זה כל הסיפור   16/12/11 11:24
צריך לעשות סדר-ולפלוט החוצה שופטי אגנדה-ולמות אנשי חיל
שונאי בצע..
אני בוחר איחוד לאומי!!
כל השאר מפחדים להתעסק עם מערכת המשפט והתקשורת!!!
יריב לוין הוא בין היחידים ומהוה מיעוט בליכוד שבאמת רוצה לטפל בבעיה האמיתי של היהודים!
כתוב תגובה ל- זה כל הסיפור
זאת ועוד
  אהרון שחר   17/12/11 12:23
בנוסף לדבריו של אהוד פרלסמן ברצוני להוסיף: אכן אינני יודע את הפרטים (וגם אינני רוצה לדעת). בכוונה אני מדבר על המישור המוחלט, הוודאי: כל קורבנותיו היו עובדותיו - זו עובדה ידועה. איך בית המשפט מסביר זאת? סתם במקרה 100% מקורבנות האונס היו תחת מרותו? האם יש שופט אחד בירושלים שיעז להעלות את התזה, שקצב היה מעז להפעיל כח ולאנוס גם נשים שלא היו תחת מרותו? בבקשה, שיקום. אף אחד לא קם...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
יש לך אחות? בא לי לנסות עליה
  את הלוגיקה שלך   16/12/11 13:01
מענין מה תגיד אם קצין היה עושה לאחותך במהלך השירות הצבאי את מה שקצב עשה למזכירותיו. יחסי מין בין בוס חזק לבין עובדת הכפופה אליו, כאשר היא אומרת לא, אינם הסכמה. למעט אם ידובר באחותך, כמובן.
כתוב תגובה ל- את הלוגיקה שלך
ואם אחותך בין המפתות ?
  כבשה מיוחמת דולי   16/12/11 17:45
במקום להעליב את הכותב , היית מציע שכולם יאמרו אמת !

והאמת חייבת להיאמר והיא גם תאמר ! גם נשים אינן טלית שכולה תכלת ! וגם אינן צדקניות ( אם כי יש בינהן גם כאלה ).

בלא מעט מקומות עבודה ובפרט בפוליטיקה נשים ( חלקן אגב עם בני זוג או בעלים ) מתחברות אל הבוס , נמרחות עליו , מגרות אותו ומפתות אותו בלבוש חושפני ובהנחת ידיים... ובקריצות עיניים הן מתוך אהבה ומשיכה לבוס הגברי החזק והן עבור כל עבור תאוות כח ושליטה קרוב לבוס ומנעמי עבודה.


עובדות חסרות מעצורים שיעשו הכל כדי להתקדםפ בחיים מפתות לא אחת גברים מעבידים נשואים וגם הורסות להם את החיים.

זה לא שהגברים הינם שיות תמימות ולא חרמניות כמוני דולי , אבל כמו כל גבר שהוא גבר ולא סמרטוט אימפוטנט הרי יש לו יצרים כי גם הוא בן אדם בשר ודם ולכן לא תמיד קל שלא להתפתות ולנהל יחסי מין במיוחד עם נשים שיודעות את " העבודה ".

יש הבדיל בין יחסי מין במקום העבודה לבין אונס.

לא כל יחסי מין הינם אונס וגם אם היה לנו נשיא שובב וחרמן שכל הזמן עומד לו זה עדיין לא אומר שהוא אנס בכח , והיו כבר בהיסטוריה רבים כמוהו בעולם ובישראל.

אז אני מציע לכולם להפסיק להיתמם או לנסות למצוא חן בעיני נשים והדברים נכונים בפרט לגברים סמרטוטים.
כתוב תגובה ל- כבשה מיוחמת דולי
שאלה מצויינת
  אהרון שחר   17/12/11 12:36
לו אחותי (או אשתי או בתי) היתה מספרת לי שהממונה עליה מנסה להתעסק איתה - הייתי מתמלא זעם וחימה. הייתי מצייד אותה באמצעים להקלטת סתר, שולח אותה להתייעצויות עם מרכזים לנפגעי תקיפה מינית, מתלונן במשטרה, מפרסם את ההקלטות בתקשורת, ונאבק בו בכל כוחי כדי שיפוטר ויענש בחומרה. אבל אם היא הסכימה להיענות לחיזוריו כדי להנות מיחס טוב ואחר כך התלוננה על אונס!!! כאן הגלגל מתהפך. המילה אונס הופכת אותו מפושע לקורבן. מילה אחת - זה כל הסיפור (וזה גם ההבדל "הקטן" בין זכאי מחמת ההתיישנות ל 7 שנים בפועל).
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ניצול יחסי מרות אינה אונס,טמבל
  ע_הראל   26/12/11 19:17
במסגרת הרפורמה במערכת המשפט בת 10 פרקים (ראה קישור למטה), פרק 7 "חוק בגרות מגדרית וטוהר המשפט" יבטיח סינון עדי שקר זוממים, ואז משה קצב יצא זכאי בס"ד במידה שייערך לו משפט חוזר (כמובן לאחר שהנשיאה בייניש תתחלף - מפני שהיא רמסה את טוהר המשפט במיוחד בתיק קצב, ראה פרק 10 האחרון ברפורמה "בית דין מיוחד לפשעים נגד האנושות")!

בכל אופן בל נשכח שישנו הבדל מהותי בין משפט רצח - שאין בו שום תזה חלופית (שאם יש גופה אז חייב להיות רוצח), ואילו אם יש תלונה בתיקי אונס וכדומה - אזי אין חובה בהכרח שישנו פושע או שהתרחש פשע בכלל, והרי ישנן אין ספור תזות חלופיות שבית המשפט חייב להביאן בחשבון - במיוחד כאשר שאר ההוכחות קלושות, כגון שמא היו יחסים בהסכמה ורק בדיעבד חזרה המתלוננת מהסכמתה, ושמא היא קיוותה ליחסים משמעותיים או לאורך זמן ועתה היא נוקמת את אכזבתה המרה, ושמא היא זו שיזמה את הקשר הרומנטי בציפייה לתמורה כספית ואחרת - אך עברה לשלב הסחיטה לאחר דעיכת הקשרים ו/או הפסקת התמורה הכלכלית וכו'! מכל מקום אין זה מעניינו של קצב המתגונן להעלות תזות נגדיות כאלה - שמא יואשם בהכפשת המתלוננות, אלא זהו תפקידו של בית המשפט לבדו לשקול אותם - לפני שהוא קובע אשמה כה חמורה מעבר לכל ספק סביר - כפי שדורש המשפט הפלילי! וגם אם לדברי השופטת נאור - אונס יכול להתרחש גם על-רקע של יחסים בהסכמה, הרי הצדק אכן עימה ובלבד שהמתלוננת תוכיח מעל ספק סביר שהיא אכן אמרה "לא"!

ואפילו אם המתגונן (כמו משה קצב) מסר נניח אליבי שיתברר אולי אח"כ כשגוי - האם יש בכך הוכחת אשמה? ודאי שלא, ובשום אופן לא! זו הסיבה לענ"ד מדוע אין הפוליגרף מהווה ראיה בבית משפט, מפני שדווקא החף מפשע הוא זה שרותח מזעם נוכח ההאשמות החסרות שחר נגדו, והוא זה שיוצא מכליו מעבר לפרופורציות, ולכן הוא נכשל מיידית במבחן הפוליגרף - דווקא שהוא החף מפשע! לכן מי שגורס שהמתלוננת עלולה לטעות בעדותה משום הטראומה כביכול, חזקה עליו שיודה כי המתגונן עלול לטעות על אחת כמה וכמה לגבי האליבי או בפרטי עדותו בכלל! הלא הטראומה של החף מפשע (הגלויה לעיני כל ומוחלטת - במיוחד כשהוא נתפס במלתעות התקשורת המשחיתה) - הרי היא כפולה לאין שיעור מכל טראומה הנטענת ע"י כל מתלוננת, שעם כל הכבוד להופעתה הדרמטית ו/או התמימה לכאורה - הרי היא לא הביאה עימה לצערי כולנו שום הוכחות!

ואכן אפילו טירון קטון יבין בקלות כי תיק קצב ריק לחלוטין מכל תוכן, ואין בו ולו בדל של ראיה (דברי עו"ד יורם שפטל יצ"ו מאז ומתמיד); וכל להטוטי החרטומים במחוזי וגם בעליון מסתכמים בשלילת האליבי של קצב לגבי ערב מסוים במלון, ותו לא! וכי מאיין לי לדעת שהוא לא שהה שם למטרה אחרת בכלל (כולל רומנטית שאינו יכול לפרט לעולם) ושלא נוגעת לאותה מתלוננת בכלל? או שמא היא נהגה להסתובב במלונות למטרות אחרות בכלל - מה שמסביר מדוע הייתה צריכה כה נואשות את עבודת הפקידות בשכר זעום אצל קצב, לשמש לה אליבי וכסות עיניים למכריה וקרוביה! ושוב אם לא התלוננה מחשש לפיטורין, מדוע לא התלוננה לעזאזל לאחר שכבר פוטרה?!

לענ"ד רק פרשן משפטי זוטר ורקוב יכול לקבל טענת הדחקה כתורה מסיני מאישה בוגרת חילונית ומנוסה, לגבי סיפור מפוברק על אונס כפול מלפני 5 שנים; קל וחומר שהכנסת מעולם לא אישרה ולא נתנה שום היתר לקבל טענת הדחקה כלשהי ממי שאינו קטין, ולא רק שאינו קטין אלא שכבר הגיע לגיל בגרות מגדרית בוודאות! ובכן מי שמכם תלמידי בלעם הרשע לפסוק על דעת עצמכם בדיני נפשות מובהקים ללא אישור הכנסת? בושו לכם ולכו לכל הרוחות שדים פאשיסטים ארורים.

אגב הנ
 הרפורמה במערכת המשפט בת 10 פרקים
כתוב תגובה ל- ע_הראל
המשך:חוק בגרות מגדרית=קצב זכאי
  ע_הראל   26/12/11 20:38
אגב הנאנסת היחידה לעניות דעתי בתיק קצב (אם היה אונס בכלל) היא שופטת המיעוט במחוזי, שנאנסה ע"י חבריה הבכירים בהרכב שלא תעיז לצייץ מאומה בהכרעת הדין, ואילו מס השפתיים שלה בגזר הדין על "הלמות התופים" כביכול - לא רק חוטא למטרה אלא בוודאי מחטיא, משום שהבעיה אינה האם השופטים הושפעו מהלמות התופים - כן או לא, אלא האם הקורבן משה קצב של אי טוהר המשפט ויכולתו להגן על עצמו - הם שנפגעו מאותם הלמות התופים או לא; ומאחר שהמשפט לא התנהל בדלתיים סגורות אלא ממש אטומות (ולא שוחררו שום פרטיכולים גם לא מצונזרים בזמן אמת), הרי המסקנה ברורה כי רצו להסתיר את היחס המחפיר וסתימת הפיות כלפי משה קצב, שכל פעם שמתלוננת דיברה אז סייעו לה השופטים עם הנהוני הסכמה - שמא תתבלבל בעדות השקר שלה, לעומת התנפלותם על משה קצב בכל פעם שפתח את פיו או שניסה להתבטא.

ומאחר שלכאורה לא הייתה אלימות, הרי לא ברור מדוע הואשמו עאטף זאהר וחנן גולדבלט ומשה קצב באונס בכלל, והרי לכל היותר אם היו מואשמים בניצול יחסי מרות אזי היו ודאי יוצאים זכאים - קצב משום התיישנות, גולדבלט משום שיחסי מורה תלמיד טרם הוכרו אז כיחסי מרות בחוק, ועאטף זאהר משום שטענת יחסי המרות הינה דו סיטרית - כלומר סבירה יותר דווקא התזה ההפוכה, לאמור שזוהי המתלוננת שניצלה את קרבתו מתוקף תפקידו, ונצמדה אליו כדי לפתותו מטווח אפס - והרי חזקה הייתה על בית הדין לקחת בחשבון שמא היא (מ'?) מאותן נקבות שאינן מסוגלות להגיע לסיפוקן המיני עם מישהוא פחות מסגן אלוף - ולכן היא נצמדה אליו כמו דבק, ורק לאחר שאל"מ עאטף ראה אולי מקרוב שהיא בעצם מכוערת ולכן ביקש כנראה להתנתק ממנה מיד, הרי רק אז היא נעלבה והעלילה עליו את עלילת האונס כדי לנקום, כדרכן של הנעלבות ומיואשות!

הלכך אנו מצפים (בחוק המוצע) מכל איש ואישה שהגיעו לבגרותם המגדרית (בגיל 25, עד 30 במקרים גבוליים) שלא ידחיקו במקרה של פגיעה מינית בכל מדרג שהוא, משום שרק קטינים (או צעירים) אמורים בכלל להדחיק - לכן נקראו קטינים, אלא שיתלוננו בהזדמנות הקרובה ביותר, במיוחד שאנו חיים במדינה מתוקנת עם משטרה ומוסדות שלטון יציבים לכל הדעות! כמוכן אנו מצפים ממי שהגיעו לגיל הבגרות הנ"ל להתנגד פיזית וגם קולנית במקרה של פגיעה מסוג אונס, ואילו לגבי הטרדה עליהם גם לתעד את מורת רוחם בכתב, שמא נגיע חלילה לתוהו ובוהו חברתי! בית המשפט עשוי גם להיעזר בכלים נוספים כגון היפנוזה ופוליגרף וכן ניטור מקצועי של אישוני העין, במיוחד ע"מ לשקול את טענת ההדחקה במקרים הגבוליים של בגרות מגדרית בגיל 25/30.

ועובדה שהגעתי בחסדי השם לכל הקריטריונים הנ"ל לשם סינון עדי שקר זוממים, הודות לשכל הישר Common sense בלבד! לכן אני מקיים את חובתי האזרחית המינימאלית, וקובע בתוקף שאני חש באמת בוז עמוק כלפי אותם שופטים שאינם טורחים להפעיל קריטריונים בסיסיים כאלו! מדוע אישה כה בוגרת שטוענת לאונס לא נשאלת מדוע לא התנגדה פיזית וקולנית? ואיזה סיבה יש לה להדחיק לאחר שכבר פוטרה - מה אנחנו באפגניסטן? האם היו מאשימים אותה בניאוף אילו התלוננה על אונס לאחר שקיבלה פיצויים ודמי אבטלה? אפשר לחשוב שהיא איזה מומחה לפיזיקה גרעינית שמי יודע מתי תמצא עבודה חדשה בארץ או בחו"ל - עם כל הסיווג הביטחוני והסודיות! הרי כולה פקידה זוטרה שיכולה לרבוץ בכל משרד או מוסך או קופאית בסופר, אלא ברור לכל מי שעיניו בראשו שהיא עשתה חשבון קר - שיש הרבה יותר מה לסחוט מכפרי נאיבי כמו משה קצב, תחילה דרך שער הדמעות, בהמשך ע"י התרפסות ותחנונים לחזור - ובסוף סחיטה ועדויות שקר.

החוק כולל גם
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
כתבה מגעילה ומשעממת
  חוגל   16/12/11 16:25
כתוב תגובה ל- חוגל
תומך בהגדרתך לכתבה ב-100%
  קצב אדם מתועב   18/12/11 12:02
כתוב תגובה ל- קצב אדם מתועב
4
קצב עדיין חי
  אחד מהחבורה   16/12/11 22:30
לכותב הכתבה חסר היכרות כל שהיא עם הנאשם
ובוודאיאינו בקיא בפרטים
להבדיל מהעוסקים בפרשה
או שיש להם היכרות עם הנאשם או ישירות או בעקיפין
או שהם בקיעים בפרטים ובעלילותיו
כללללללללל מי שהיה בקירבתו של קצב ידע גם ידע
מי הוא משה קצב
גם חבריו הפוליטיקאים וגם רוב אנשי התקשורת ידעו מה תפקידה העיקרי של כל נקבה אשר נמצאת בקירבתו
והיתה כאן שתיקה רועמת ללא קשר מאורגן
כתוב תגובה ל- אחד מהחבורה
לכותב הכתבה חסרים המון דברים
  אהרון שחר   17/12/11 13:02
אבל דווקא את מה שתיארת אני יודע. בעצם כולם יודעים שמדובר בהתנהגות אופיינית ושגורה במשך שנים ארוכות. אבל אדרבא, דווקא זה מעיד על אחריותה של המערכת. שנים על גבי שנים לשכת קצב התנהלה כתרבות בשיטה של הטרדות מיניות, כולם ידעו ושתקו. המערכת בעצם תמכה במעשים. אתה קולט מה קרה? בפועל המדינה למעשה הפקירה את בנותינו ואיפשרה לקצב לבצע את זממו כרצונו. רק לאחר שנים ארוכות פתאום מתעוררת המדינה ובמקום להכות על חטא, להודות בכשלונה, להתנצל, לבקש סליחה ומחילה, לעשות חשבון נפש ולבדוק את עצמה טוב טוב - יש לה פתרון הרבה יותר קל: היא מצביעה עליו ואומרת: הוא פושע, תולה אותו על העץ הכי גבוה בכיכר העיר והולכת לישון...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
שלא נשמע ממנו 7 שנים.מה ביקשנו
  חיים מאסלאווי   17/12/11 07:18
כתוב תגובה ל- חיים מאסלאווי
6
סוף עידן התמימות !
  דולי כבשה מיוחמת   17/12/11 09:32
הייתי מציע שכולם יאמרו אמת !והאמת חייבת להיאמר והיא גם תאמר ! גם נשים אינן טלית שכולה תכלת ! וגם אינן צדקניות ( אם כי יש בינהן גם כאלה ).

בלא מעט מקומות עבודה ובפרט בפוליטיקה קיימות נשים ( חלקן אגב עם בני זוג או בעלים ) שמקרבות מאוד מאוד אל הבוס , נמרחות עליו , מגרות אותו ומפתות אותו בלבוש חושפני , בהנחת ידיים , בחשיפת שדיים ובקריצות עיניים , הן מתוך אהבה ומשיכה לבוס הגברי החזק והן עבור כל עבור תאוות כח ושליטה קרוב לבוס ואיך לא...עבור מנעמי העבודה.

נשים חסרות מעצורים שיעשו הכל כדי להתקדם בחיים , מפתות לא אחת גברים מעבידים נשואים וגם הורסות להם את החיים.

אל תתבלבלו...זה לא שהגברים הינם שיות תמימות ולא חרמניות כמוני דולי , אבל כמו כל גבר שהוא גבר ולא סמרטוט אימפוטנט שלא עומד לו , הרי יש לו גם יצרים כי גם הוא בן אדם ולכן לא תמיד קל לאותם גברים שלא להתפתות ולנהל יחסי מין במיוחד עם נשים צעירות סקסיות שיודעות את " העבודה ".

יש להבדיל בין קיום יחסי מין מרצון במקום העבודה לבין אונס בכפיה . מי שמטריד בחורה תמימה וכופה עליה קיום יחסי מין צריך להענש בכל החומרה !

אבל, לא כל יחסי מין הינם אונס .

וגם אם היה לנו נשיא שובב וחרמן שכל הזמן עומד לו זה עדיין לא אומר שהוא אנס בכח . היו כבר בהיסטוריה פוליאיקאים רבים כמוהו בעולם ובישראל.

אז אני מציע לכולם להפסיק להיתמם או לנסות למצוא חן בעיני נשים והדברים נכונים בפרט נכון הדבר לגבי גברים סמרטוטים.
כתוב תגובה ל- דולי כבשה מיוחמת
7
או זכאי או חולה אך לא פושע
  עמוס שנער   17/12/11 18:18
בס"ד לא יתכן שאדם שאינו טיפש ושהגיע למעמד כה רם יסכן את עצמו בשביל תאווה. אז או שהוא זכאי או שהוא חולה נפש. אם הוא זכאי אין לו מה לעשות בבית הסוהר. אם הוא חולה נפש אז הוא צריך טיפול ולא שבע שנות מאסר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
8
מה למדנו מפרשת קצב ?
  חיימקה שלי   17/12/11 18:33
שהציבור שרבים בו צהלו עת "הכניסו" לקצב
בכלל לא האמינו לבית המשפט לפני הפרשה ולא לאחריה,
הציבור שחש על בשרו לא תדיר, את מעללי "שיטת המשפט שלנו"
בעינוי הדין בעוותו, במשוא פנים, ברשעות שופטים (ראה עניין שידלובסקי, ראה דוגמאות בעניין גילאור נשיאת מחוזי חיפה, דרך משפט הורוביץ ז"ל, והרשימה ארוכה ועגומה,
לא מסתדר עם ההגיון הפשוט, שאשה שבאמת נאנסה, שתקה כי רצתה לשמור על עבודתה, נראה יותר שעסקת 'תני לי ואתן לך..'
היתה שם,
ואוי לציבור שמערכת המשפט שלה מתאימה שופטות ושופטים כדי להגיע לתוצאה רצויה להן, ולא לתוצאה על פי הראיות...
הרי רוב העדויות נגד קצב היו על היותו חבקן חרמן וכאלה,
קרי לא אנס אלא שולח ידים (במקרה החמור יותר) אבל לא אנס - ואם אלה היו מירב העדויות, ושיטתו היא לא לאנוס אלא לגעת, כיצד מגיעות השופטות להרשיע ב..אונס ?
דומה שגם 7 השנים שנפסקו מקורם ביצר אפל ואלים,
בבחינת בכוחנו העליון לקבוע לך 7 שנים רעות...
לא מכיר את קצב אבל סולד מאוד מדרכם של בתי משפט עלובים
מהם סובל הציבור כולו (להוציא ברנז'אים...)


כתוב תגובה ל- חיימקה שלי
9
מנוול המתחזה "לירא שמים"
  בן תורה   18/12/11 16:43
כדאי להפסיק לברבר בעניינו, מי שהכירו באמת ידע/הכיר מצויין את "יושרו והגינותו" ואת חולשותיו/סטיותיו המיניות (כולל אישתו),האיש היה מתואב וכוחני, נצלן שפל ושקרן שהגיע בסוף גם לכלל אונס, הרי הוא ניצל בנס או במזל של חוק ההתיישנות מעוד מעשים כאלה ודומים, והפרקליטות מרוב מאוס ממנו לא התעסקה איתו ועם מרעיו בעוד "מעשים טובים", הוא היה צריך להכלא לפרק זמן ארוך הרבה יותר ולשלם קנס לפחות פי שלושה ממה שקיבל
כתוב תגובה ל- בן תורה
10
כשזה יקרה לבת שלך/אשתך-תכתוב
  58   18/12/11 20:06
אשה שיוצאת לעבודה מצפה למשכורת בעבור השעות שהיא עובדת.
אשה שנאלצת לפרנס את עצמה ומשפחתה, או שהיא מפרנסת יחידה נמצאית בחרדה הכלכלית קיומית.
מי שמנצל את "עקב אכילס" החרדתי שלה-לסיפוק צרכיו המיניים איננו אדם הגון-בלשון המעטה ! ובודאי שלא מגיע לו פרס על כך.

לו היית אתה הכותב נמצא בסיטואציה כזו של חרדה כלכלית-ואני ראיתי אנשים מושפלים במקומות עבודה, אז לא היית מעז להתחכם בכתיבתך.

לא כל עובדת היא אסרטיבית ובעלת ביטחון עצמי. כזו כנראה לא היתה מתקבלת לעבודה אצל מר קצב. הוא השכיל לבחור את "החוליות החלשות" והחברה הנאורה אסור לה לתת לו פרס על המניפולציות והמעשים המכוערים שבוצעו במשכן הנשיא.
כתוב תגובה ל- 58
אני בהחלט מסכים איתך
  אהרון שחר   19/12/11 21:44

אין ספק, הוא ניצל את מעמדו בצורה מכוערת. אז למה שלא לתת לו מאסר עולם?... תאר לך שהיו מרשיעים אותו על רצח וגוזרים עליו מאסר עולם - אתה היית מחליף אותי. גם אתה היית צועק: מה קרה לכם? השתגעתם.

אני לא אומר שהתביעה משוללת כל קשר למציאות והרשיעו צדיק תמים שכל חייו רק תורם בסתר וביום כיפור לא צריך לבקש סליחה על כלום.

הוא ניצל את מעמדו, הוא הטריד מינית, הוא כפה על פקידותיו יחסי מרות. כולם ידעו, גם הן. זה הפך להיות חלק מדרישות התפקיד. היה חסר רק לרשום את זה במדור דרושים...

אבל מה פתאום אונס? מניין הגיעה המילה הזו? זה אונס בדיוק כמו שזה רצח. אף פקידה לא התייחסה לתפקיד כאילו הוא הראשון והאחרון בחייה. אתה עובד על עצמך כשאתה מדמיין כאילו כל פקידה שיקשקה שאם היא לא תהיה פקידה של קצב היא לא תוכל יותר למצוא פרנסה לנצח. זה היה תפקיד טוב והיה חבל לה לוותר עליו.

זה אפילו לא היה קריטריון במשפט. אף אחד לא יודע אם הן סבלו מה"אונס" או נהנו ממנו. אם הן נזקקו לטיפול פסיכולוגי ומאז כולן חיות בטראומה ובחרדה, או שעשו חיים משוגעים. מה שקבע לשופטים זה שאיברו נכנס לאיברן. אם היה מפשיט את כולן ועושה בהן כל דבר שעולה על דעתו חוץ מחדירה (אחסוך ממך את התיאורים אבל אתה יכול לתת לדמיונך דרור) - היה יוצא זכאי מחמת ההתיישנות.

פרופורציות, אלוהים אדירים, פרופורציות. אוקיי, שכב עם מזכירתו. אז היא הפכה למזקירה. נאה לה - לבריאות, לא נאה - מה לעזאזל את עושה שם? אבל מה פתאום אונס?

אני יכול לשאול אותך בחזרה: מה אתה היית אומר לו אשתך או בתך היתה אומרת לך: הבוס שלי מכריח אותי לשכב איתו, אז אני שוכבת כי זו עבודה מצויינת וחבל לי להפסיד אותה...

מרגע שנכנסה המילה אונס - הוא הפך מפושע לקורבן! הוא לא אנס כמו שהוא לא רוצח. הוא בסה"כ מעסיק אופייני לתקופתנו. כולם חזירים אז גם הוא היה חזיר. אבל אותו תפסו.

בשעה זו יש ככל הנראה מעסיקים רבים שממשיכים לנצל מינית את כפופותיהן, רק שהם עושים זאת יותר בערמומיות ובחכמה. זה הכל. ישראל היא סדום ועמורה! משפט קצב לא משנה את זה, דווקא מחדד את זה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
11
אתה גדול מאמר מדהים
  רן 31   18/12/11 23:53
גם הומור גם לוגיקה גם הבנה בנבכי המשפט וגם נוקאוט לכל השופטים שחושבים שהם חושבים אלק
כתוב תגובה ל- רן 31
12
פסיכולוגיה שוביניסטית בגרוש
  אלישמע   20/12/11 11:54
כתוב תגובה ל- אלישמע
13
קצב -בושה לכל עם ישראל
  אזרחית   23/12/11 10:18
כל ההתנהלות שלו אונס או לא ,בכלל לא מעניין.ככה מתנהג נשיא?
זה מה שיש לנשיא לעשות בבית הנשיא? וכל ההופעות שלו בתקשרת, וההתעקשות שלו לקבל כל מיני זכויות בשווי מליונים,כל החוסר בושה שלו. המאמר הזה מתעלם מכל הדברים הללו. למה?
שיוריד את הכיפה .
כתוב תגובה ל- אזרחית
14
טעות
  מיקור חוץ   25/12/11 11:38
משה קצב עשה טעות - מכיוון שהוא היה צריך לדעת שהוא לא ביבי
כתוב תגובה ל- מיקור חוץ
15
הכל נכון
  ביקורת מבנים   28/12/11 12:40
הכל נכון , פשוט בושה וחרפה , ביזיון
כתוב תגובה ל- ביקורת מבנים
16
QA
  QA   3/01/12 11:41
משה קצב ייצא פארש
כתוב תגובה ל- QA
17
Why did Katzav refuse to admit
  Justice   15/02/12 05:33
It is clear that Katzav did not rape. It is also pretty clearthat he had sex with those women? if he admitted to consensual sex he would have been a free man. Can any one explain why he did not?
כתוב תגובה ל- Justice
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il