s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקיעתה וקצה של מדינת ישראל הציונית
מאת: צבי גיל  |  23/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
טרמפים
  באום   23/12/11 17:09
כמי שנסע הרבה בטרמפים אני יכול להגיד לך,שכשאתה צריך להגיע לאן שהוא אתה עולה על מי שעוצר לך כי אתה פשוט צריך להגיע.גם עם ישראל צריך להגיע לאן שהוא,הוא לא יכול להיות תקוע במקום.אז תתקן את המכונית שלך והעם יעלה עליה,אבל אתה מזניח אותה,לא טיפולים,לא פלגים פלטינות,הכל מידלדל,ואתה עוד בוכה שאין לך קליינטים.במקום להתענג על הימים היפים שנסעת בכבישי הארץ תרים מכסה מנוע ותבדוק מה קורה בקרביים של האוטו שלך.ובנוגע לסטטיסטיקה-כבר אמרו הכל.
כתוב תגובה ל- באום
השמאלנים מיעוט הולך וניכחד
  וברוך ה' שכך   23/12/11 19:22
זה כבר ברור שכל השמאלנים שונאי ישראל והיהדות הולכים וניכחדים.
גם בכנסת הם כבר מיעוט של 2 אחוזים.
המגמה תלך ותגבר וכבר היום הרוב היהודי והמסורתי הוא רוב מוחץ.
בקרוב נראה שמאלנים רק במוזיאונים או בסאפארי.
כתוב תגובה ל- וברוך ה' שכך
2
מדינת י"ש?
  דודי30   23/12/11 18:34
אם לא ניזהר הדבר הזה יכול לקרות ומבלי שנשים לב תקום ישות יהודית ביו"ש.כבר היום יש כוחות חרדיים אנטי ציונים שמקיימיםם שם כל מיני עוולות כמו הפרדת מזרחים ואשכנזים בבית הספר בישוב עימנואל.
ככל שהשנים נוקפות ואנחנו לא מוצאים פיתרון לחלוקת יו"ש ,כך הבעיות שלנו מחמירות בתחום המשפט הבינ"ל,בתחום הביטחוני,בתחום הדמוגרפי וכו'.
הגיע הזמן להיפרד מ40% מהשטח שכבר היום מאכלס יותר ממיליון וחצי ערבים ואף לא יהודי אחד (שטחי A וB). האוטונומיה שקיימת שם צריכה להיות מוחלטת בלי תמיכה ישראלית בתחומי הכלכלה והלוגיסטיקה.עלינו לאכוף את פירוזה.
במשך כמעט 45 שנה לא השכלנו להחליט על גורלו על תא השטח הזה.ברור שלא נרצה את הערים הפלסטיניות בתוך מדינתנו אז למה,סה"כ 5000 קמ"ר.איך לעזאזל אנחנו לא סוגרים את הגבול באופן חד צדדי סביב הישובים הישראלים בשטח C ביו"ש ומספחים אותם כפי שעשינו בירושלים וברמת הגולן?
כתוב תגובה ל- דודי30
3
מר גיל הנכבד
  יוסף303   23/12/11 20:49
שלום
היות ואתה מתרפק על המדינה כפי שהיתה בזמן שהוקמה אז חשוב שתבין, שכשהוקמה מדינת ישראל, לא היה ממש שק של ערכים אותו היא נשאה.
פשוט יצאנו לדרך בלי לחשוב מה עושים ולאן הולכים.
כלכלה, מערכת בתי משפט ומסגרות שלטוניות אינן חלופות לערכים וגם לא צה"ל, כיוון שהוא בסך הכל השופר של הממשלה.
ולכן, כעת בעצם החל העידן בו דנים מהם הערכים שינחו אותנו. אין ספק שערוצי התקשורת הגדולים רוצים להוריש לכולנו ערכי שמאל, אפילו מפלגות הימין שנבחרות בזו אחר זו מיד מערכת בחירות נוטות כלפי השמאל ולכן אנשים מקצינים...ישנו מיעוט שמנסה להמשיך ולשוט למרות שהוא רק מיעוט אבל בהחלט דומיננטי בתקשורת באקדמיה ובפרקליטות
לא ירחק היום ודברים אלו ישתנו...אט אט, ואכן מדינת ישראל לא תהיה מה שהיתה כשהקים אותה מיעוט שרצה לחנך את כולם על דרך שבמקרה הטוב החזיקה מעמד 40 שנה...
כתוב תגובה ל- יוסף303
4
איך עוצרים את הסחף ?
  נעמה   23/12/11 22:30
מכיון שאנחנו עדיין מדינה דמוקרטית, הדרך לעשות שינוי היא בקלפי. הצרה היא שמרבית הבוחרים לא מבינים את הסכנה, וממשיכים להצביע לגוש הימין, שנכנע לחרדים ולקיצוניים. אני בטוחה שגם האנשים בפריפריה לא רוצים מדינת הלכה בסגנון אירן, אבל הם לא מבינים שזה הכיווןשאליו הולכת המדינה, ולכן ממשיכים להצביע לדמויות שנתפסות בעיניהם "חזק" ו"לא פראייר" , כמו נתניהו וליברמן. איך אפשר להסביר לכלל הבוחרים את הסכנה שבהשתלטות החרדית ?
כתוב תגובה ל- נעמה
ימין וכפיה דתית
  חוגל   23/12/11 23:47
ימין וכפיה דתית הולכים יחד. כל עוד זה המצב שליברמן ונתניהו הם מלכי ישראל זה מה שנקבל: את החרדים שיזרקו אבנים ויתעללו בחילונים כחפצם
כתוב תגובה ל- חוגל
עצרנו את הסחף
  אורי צור   24/12/11 12:23
מאחר וחיים פעם אחת והחיים קצרים, ואין אחד שמעוניין שצאצאיו יחיו בסביבה אנושית שאינה מתאימה את התנהלותה למערכת הערכים שעליה מושתתת או היתה מושתתת החברה בישראל הברירה היא להגר מערבה. לאחר 8 שנים בארה"ב אני יכול לומר רק דבר אחד, אני חי במדינת היהודים האמיתית ולא במדינת הטאליבן העתידית המתחזה בשם מדינת ישראל. בכל ביקור מחודש בישראל אני וילדי מזדעזעים מחדש, החברה הזו שינתה את פניה ומוסיפה לעשות זאת בקצב מהיר.
כתוב תגובה ל- אורי צור
בכל זאת יש כאן בעיה
  די חמורה   24/12/11 16:03
לעיתים קרובות נשמעת הקריאה כלפי הסמולנים: "תסלקו מכאן ואל תשכחו...לא לבוא לבקר..." והנה אתם מבקרים. אל תבקרו. תסתלקו לתמיד.
כתוב תגובה ל- די חמורה
ועוד נפילה יש כאן ע"פ סולם
  הערכים הסמולי   24/12/11 16:12
הנה רכשתי את דירתי לפני כ-9 שנים בכ-2 מיליון שקל והיום היא שווה כ-6 מיליון.(דירת גן ברמה"ש המערבית). לפני כן חזרתי מארה"ב ומכרתי שם וילה ב 240,000 דולר והיום, ע"פ האתרים שמפרטים ערך כל דירה, היא שווה 170,00 דולר. וזהו החורבן הכלכלי שנפל על מהגרים כמוך(וזה די לא נעים). ובנוסף: אולי יש לך כאן אבא זקן, או חותנת בגיל הזהב, כי לי יש. הם ימותו כאן בודדים, כמו כלבים וזה גם לא כל כך נעים.
כתוב תגובה ל- הערכים הסמולי
רשמתי כאן 2 תגובות שלדעתי לא
  נעימות לסמולנים   25/12/11 14:56
סמולנים יקרים...האם חתול אכל לכם את הלשון? סה"כ מוסבר כאן שביקוריכם אינם רצויים וגם על החרבון הכלכלי שספגתם ובנוסף החרבון המוסרי שבהזנחת ההורים הזקנים. נראה לי שדי קשה להגיב כי האמת כואבת...אוי כמה שהיא כואבת...
כתוב תגובה ל- נעימות לסמולנים
כמה שאת תמימה.
  אהוד פרלסמן   24/12/11 14:25
איך שקומץ של אנשי תקשורת שאין להם על מה לדבר הצליחו לגרום לך לפחוד באמת מהסכנה שבהשתלטות החרדית. אני מציע לך לחשוב קצת, ואולי תסכימי איתי שהעובדה שמחמוד עבאס החליט להתחבר לחמאס, ולהפסיק אפילו לעשות הצגות שהוא רוצה הסכם, גרמה לחלל ריק שהאופוזיציה לשלטון הימין רוצה למלא במשהו, ולכן התחילו לבלבל את המוח עם השטויות האלה של הדרת נשים וקשקושים. צריך רק לקוות שהשקט והשלוה (היחסיים) ימשיכו לשרור בגבולותינו, ונמשיך להתעסק בשטויות כמו כל מדינה נורמלית.

חוץ מזה, בכלל לא היה הבדל ביחס לחרדים בין הימין לשמאל, ואם יש לך דוגמאות הפוכות אשמח לשמוע. אין שום קשר בין העובדה שאנשים מצביעים לימין לבין עמדתם בנושא החרדים, כיון שהנושא החשוב היחיד הוא הנושא המדיני, ויש לפחות כרגע יותר אנשים שסבורים שאין שום סיכוי לשלום, מאנשים שעדין מאמינים שויתור על השטחים יביא לשלום.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
ציונית-חילונית אווט=יהודית דמו
  קורןנאוה טבריה   24/12/11 08:00
דמוקרטית אין=תתרגל לזה!!!סוף סוף תקום ליהודים המדינה היהודית והדמוקרטית על פי מצעו האידיאולוגי של הקב"ה כפי שהיהודים חלמו יותר מאלפיים שנה כמובטח=וקץ לציונות הבולשביקית=אמן!!!הציונות החילונית שחתרה להפוך את היהודים לחד"שים,נטולי סימנים יהודיים "חשוכים"," יהודים" "נאורים" בנוסח פרס,רבין,ביילין,שריד,עוז,קניוק,גדעון לוי,ווענונו,גלאון, אלוני,יחימוביץ,ברקאווי,עמירה הס,ענת קם,פחימה,מוסי רז, אופנהיימר,0מרטוטי הליכוק בלוף,כתבלבי העיתון לאנטישמים "חושבים", שדרני התשקורת הבולשביקית בייניש,ארבל,וינשטיין וכן הלאה...ואת מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה ולאומיה=נכשלה, משום שהארץ הזאת נועדה ליהודים בלבד=גם על פי הקוראן!!אז די להפחיד את הציבור כי יותר גרוע ממה שגרמה לנו הציונות האדומה במסווה של כחול לבן=לא יכול להיות=במקום לקונן אני מצפה מ"דמוקרט ונאור" לומר את מה שה0מול אמר לנו כלפי רעיון העיוועים שלו:"השלום" עם ערפאת הפלשתינאצי:'בואו ננסה',אולי מדינה יהודית ודמוקרטית תטיב עמנו יותר מהמדינה הציונית בולשביקית?-'אולי בכל זאת יהיה יותר טוב?'-או:'שנוכל להסתכל לילדינו בעיניים ונאמר להם שלפחות ניסינו'!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מה תעשו כשכל החילוניים יברחו ?
  נעמה   24/12/11 08:44
זה לא סוד שהחרדים מתקיימים בזכות הקיצבאות שמממנים החילונים והצבא החילוני שמגן מהערבים. מה תעשו כשהחילונים יברחו לחו"ל כי לא ירצו לחיות במדינה דתית,ואז לא יהיה לכם כסף, לא ידע, לא רפואה ולא צבא. איך תתקיימו ?
כתוב תגובה ל- נעמה
האיראנים יתמכו
  סובול עידן   24/12/11 09:08
החרדים לא תלויים בלבדית בכספי החילונים, ובדרך להשתלטותם הסופית על המדינה -- האיראנים יזרימו להם את כול האמצעים הדרושים לכינונה וקיומה של איראן ב' מהים עד המדבר.
כתוב תגובה ל- סובול עידן
זה לא סוד שנעשית כאן הסתה אנטי
  קורןנאוה טבריה   24/12/11 12:32
אנטישמית סלקטיבית כתוצאה של שטיפת מוח בולשביקית ע"י החילונים שגרמו נזק הסברתי ליהודים בכל העולם!כחילונית שקצה נפשי מהמדיניות החילונית הבזויה,המושחתת והמתרפסת בפני שכנינו הערבים שבזים לנו מתוך אי כבוד=דווקא הייתי רוצה לנסות לחיות תחת שלטון יהודי ודמוקרטי,יותר גרוע כבר לא יכול להיות!!!האם ידעת שיהודי המזרח כשהם חיו בארצותיהם לא היה דבר כזה יהודים גנבים או יהודיות זונות?בחלקם הפכו לכאלה הודות לחילונים הציונים והגיזעניים שנהגו ביהודים איפה ואיפה=כדאי לך ללמוד מעט מההיסטוריה כדי לדעת שלא אלמן ישראל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
קורןנאוה טבריה
  סובול עידן   24/12/11 19:02
אם קברניטי המדינה, שהם חבורה של חדלי-אישים תרתי משמע, ימשיכו לנהל אותה כאילו מדובר בעיירה יהודית נידחת במזרח אירופה במאה ה-19 -- לא תישאר ממנה אפילו קפיטריה בטבריה. הצרה הצרורה היא שאפילו הרוב הדומם, שאינו משתייך לימין סהרורי ולא לשמאל סהרורי -- לא חש בסכנה, כמו שהרוב הדומם בגרמניה לא חש בסכנה כשאדוף שיקלגרובר וחבר מרעיו היו עדיין מיעוט צעקני.
כתוב תגובה ל- סובול עידן
למה איומיי סרק?תסתלקו ואל תשכח
  ו,לא לבוא לבקר   24/12/11 16:18
גם בגרמניה אמרתם שכאשר תלכו הכל ייחרב. והנה הם היום הכלכלה השנייה בעולם בגודלה והראשונה ברווחיותה.
כתוב תגובה ל- ו,לא לבוא לבקר
6
זן הולך ונכחד
  סובול עידן   24/12/11 09:02
הדמוקרטים הליברלים במדינת-ישראל הם זן הולך ונכחד;
לעומת זאת מתרבים כאן ככינים, פישפשים ופרעושים, הפונדמנטליסטים למיניהם.
 החוקים לשמירת טוהר הגזע היהודי
כתוב תגובה ל- סובול עידן
מה היה קורה אִילוּ
  הנ"ל   24/12/11 19:19
מה היה קורה אילו היו למדינת-ישראל, בשנה זו,
העוצמה הצבאית, העוצמה הכלכלית וכמות כוח האדם
 כמו שהיו למדינה ההיא בראשית שנת 1939
כתוב תגובה ל- הנ"ל
בל נשכח את זן הנחשים אוכליהחרא
  שזוחלים תמיד סמול   24/12/11 22:46
והזן הזה, שהופיע הנודע בסרחונו הולך ונכחד. כמה חבל.
כתוב תגובה ל- שזוחלים תמיד סמול
7
כן!!,יהודית, ציונית ודמוקרטית
  מוטי1   24/12/11 12:31
מה שה0מול מרגיש - לא רלוונטי, זו הדמוקרטיה, ה0מול במיעוט ויהיה עוד יותר במיעוט, ימין/ציוני/יהודי ! זו דמותה היום של מדינת ישראל, אננו צריכים לרצות את הגויים, צריך לעשות מה שטוב ליהודים ולא לזמן קצר, אנחנו לא "יהודים עכשיו" אלא לנצח, ולשם צריך לכוון את מאמצינו.
כתוב תגובה ל- מוטי1
8
ההקצנה החרדית באחריות ביבי
  עזרא מנצור   24/12/11 15:16
המאמר מבהיר היטב את המצב ואומר, בלי כחל וסרק, כי התהליך החרדי-דתי העובר על המדינה עלול להביא לכליונה. אלא שאצל נתניהו, כרוה"מ, התהליך הזה פורח. מן הסתם, חושב לו ביבי, כי אם יעז להתייצב מול הגל העכור הזה יישמט הכסא מתחת לישבנו...
ביבי, לעת הזאת, ראש הממשלה הגרוע ביותר!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
חשוב להזכיר את ממשלת עוסלו של
  רבין בתמיכת ש"ס   24/12/11 15:56
אז הכל היה תקין. עובדיה ודרעי היו כוכבים. איך רבין נלחם בשביל דרעי. שנים החזיק אותו תחת אישומים כבדים, עד שהתנועה לשלטון תקין לא אפשרה. חשוב להזכיר, הסכם עוסלו הוא הגרוע בתולדות המדינה. והכסא לא נשמט מתחת לישבנו של רבין, אלא הישבן התרסק. כידוע כאשר בן אדם נורה למוות יש שחרור סוגרים. רופאים שבדרו את המקום אמרו שכמות החרא שהתפזרה הייתה ללא תקדים. לא ראיתי דבר כזה אמר רופא בכיר. והמסקנה: Rabin was full of shit
כתוב תגובה ל- רבין בתמיכת ש"ס
9
יש עצה מצוינת לצבי גיל
  שתציל את המצב   24/12/11 16:24
צבי גיל נראה כאשכנזי סמולני קלסי בגיל 70+. כמוהו יש לפחות מיליון קשישים אשכנזיים סמולניים בארץ. כלומר כחצי מיליון נקבות(הסבתות). כידוע כיום באמצעות הקדמה הרפואית בנושא הפריות מבחנה גם נשים זקנות יכולות להתעבר. תכריזו על "עשור עלייה פנימית". תזדיינו(באופן מלאכותי כמובן, אימפוטנטים זקנים). כך יולדו לכם לפחות חצי מיליון תינוקות אשכנזים סמולניים. ותיוושע המדינה.
כתוב תגובה ל- שתציל את המצב
10
כמה "אימים" במשפט אחד
  שאול א.   25/12/11 09:20
על אותו משקל אפשר לומר: אם שלטון השמאל הקיצוני בבית המשפט העליון ובפרקליטות המדינה יימשך, ואם השמאל ימשיך לשלוט במדינה דרך התקשורת ומערכת המשפט גם כאשר הוא מפסיד בבחירות, ואם גם ממשלות ימין יבגדו בציבור הבוחרים וימשיכו ליישם מדיניות של השמאל, ואם המדינה תמשיך להכנע לביריונות הערבית ותפלה יהודים לרעה, יש להניח שהמדינה תמשיך להיות בדיוק כפי שהיא, אלא שאז הציבור השפוי יסלוד ממנה הרבה יותר ממה שהוא סולד ממנה כיום.
כתוב תגובה ל- שאול א.
11
תגיד,קראת את הר השטויות שכתבת?
  דרור5   25/12/11 11:30
את כל אלפי המילים יכולת לתמצת לשלושה משפטים קצרים ובהם היית פורש את דרישותיך ומשנתך להצלת מדינת ישראל כך שגם נינך יוכלו לחיות בה:
1. עיקור וסירוס בני המגזר החרדי (למניעת היותם רוב חו"ח).
2. מתן קול משולש לכל מצביע שמאל (על מנת לשמור על שפיות המדינה ולהצילה מהרוב הימני/דתי הנבער מדעת)
3. ביטול כל רחוב וסמטה הקרויים ע"ש זבוטינסקי,בגין והאצ"ל והחלפת שמם למאיר וילנר/סטאלין.
כתוב תגובה ל- דרור5
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il