s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דוקטור לקומבינות
מאת: יואב יצחק  |  29/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אסינק'ה על יאירק'ה
  דוד הבן של עזרא   29/01/12 10:39
לפי הסקרים יש פה חצי מיליון אידיוטים שעומדים להצביע למגיש החדשות, בנו של... יפה התואר עם הרזומה של סלרי ששירת בעיתון "במחנה", כתב ספרי-מתח בניסיון להיות ריימונד צ'אנדלר, שיחק רע ברוח הסרט "שירת הסירנה", כתב את הסידרה האלמונית "חדר מלחמה", כותב עמוד זהיר עבור משכורת שנגמרת בארבעה אפסים, ומגיש ישירות מן הטלפרומפטר את הכתבות המאוזנות היטב של ערוץ 2, מבלי שאפילו אחת מעשרות הכתבות שמתחתיו, תעיר או תעורר את הצופים להגיב בחומרה, בצעקה, בשטנה או אהבה... וטרם שמענו ממנו איזו דעה על הסכסוך, על היריקות של החרדים, על רדיפת השמאל, על "ישראל ביתם"... אפילו מחיר הקוטג'... לא ימחקו את החיוך הניטראלי שנזהר לא לחרב את יופיו, שחצי מיליון צופים יבחרו בו ב-"רשימת השרים בציבור" שהגברת עינת שרוף תלווה את 17 המנדטים שלו ב-"אנו נושאים לפידים" ועוד מסמר יתקע בארון הקבורה של הכמו-מדינה הזאת.

אז ככה, מרוב קנאה, ולמרות שלא יצא לי להגיש חדשות, או להיות יפה. אבל גם אני 'בנו של' ושיחקתי את סגנו של יהורם גאון ב"מבצע יונתן" וגם שרתתי בצנחנים וכתבתי את מרי הנפש והרמתי טיפה את המורל של העם ב"גבעת חלפון" והייתי נאה ב"בטיפול"... ככה שאני שוקל לרוץ עבור מנדט אחד שיסדר לי את החודשית + טלפונים, עיתונים וארוחות במזנון חינם, ואולי-אולי אבגוד ברשימתי ואצטרף ליאיר לפיד, במטרה ללמוד פיתוח קול ולשיר בציבור את "אני טמבל".

ואתם מוזמנים לתת קולכם לרשימתי ששמה יהיה: "תצ'להי" - תנו צ'אנס לאסי הפחות יפה.

בתודה מראש: אסי דיין. סמל ראשון במיל. בנו של משה דיין
היה יפה מאוד ב-"הוא הלך בשדות"
צופה קבוע ב'יומן השבוע' ומעריץ המגיש
כתב את "שיר הפריחה"
כתב וביים 18 סרטים רק כדי שתהנו

שימו תצ'להי בקלפי, תעשו טובה, אני חנוק בלי גרוש!!

כתוב תגובה ל- דוד הבן של עזרא
אתם קולטים! בגרות אין לו
  והוא בדוקטורט!!!   29/01/12 14:11
כתוב תגובה ל- והוא בדוקטורט!!!
הוא גם אלוף הארץ באיגרוף תאילנ
  מקס פאואר   1/02/12 12:44
באיגרוף תאילנדי לאחר השתתפות בקרב אחד שבו הוא הובס ב- 9 שניות, זה המצב כשאתה אתרוג השמאל.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
2
הלבנת תדמית - אך לא שוחד
  ש. שאול   29/01/12 11:13
מהדוקטורט הזה עולה הצחנה הכבדה והמוכרת של "טיפול במיוחסים". מידת ההגינות מחייבת להזכיר שמסלולי V.I.P. פסולים קיימים לא רק במוסדות אקדמיים. כמעט בכל מקום שבו אזרח נדרש לרשות יש שני מסלולים ראשיים: מסלול ל"עמך" ומסלול ל"מיוחסים", ועוד מסלולי-מישנה. אין זה סוד שלאותה אוניברסיטה יש בעיית תדמית, מיום שאחד מתלמידיה רצח ראש ממשלה בישראל. אולי סברו שהענקת תואר ללפיד תסייע בטיהור והלבנת התדמית, אבל מכאן ועד לחשד בדבר שוחד רחוקה הדרך.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
חדשות! תשמעו תשמעו, תקראו!
  שיטת מצליח   1/02/12 12:56

התכשיט הזה אמש הגיב בעמוד הפייסבוק שלו כהאי לישנא: "הסיבה היחידה שהלכתי ללמוד היא שאני אוהב ללמוד. ממש לא איכפת לי אם יהיה לי תואר או לא".

שמעתם למה? כי הוא אוהב ללמוד!
הוא כל כך אוהב ללמוד עד "שלמד לבגרות" וויתר על התעודה ו"למד לתואר ראשון" וויתר על תעודת התואר הראשון, ולמד לתואר שני" וויתר על התעודה, ו"בהצלחה יתרה" לא ידוע אם על פי עדותו בלבד או אפילו על פי עדותו של מי שקיבל אותו ללימודי דוקטורט על שזכר לו זכות אבות, ומרוב תאווה ללימודים הכריחו אותו גם שיסכים לקבל תואר דוקטור.

אתם מבינים את זה? "באמת שלא איכפת לו"

הסוף יוצא שרצה דוקטור ומקבל זובור.
כתוב תגובה ל- שיטת מצליח
3
סכנת לשון הרע
  בורושית   29/01/12 11:23
אומץ רב נדרש ליואב יצחק לכתוב מילים כדורבנות שעלולות לפגוע קשות בקריירה המזהירה של יאיר לפיד וכוונתו להצטרף לכוחות הפוליטיים המובילים בישראל. על הדרך יואב יצחק גם לא פסח לדבר סרה בטומי לפיד עליו השלום, מבלי שהוא יוכל להגיב. חמור, חמור ביותר.
זה לא צחוק, ועל מנת לכתוב מילים כאלו קשות ונלוזות צריך אישור והוכחה מדוקדקת כי הדברים הנטענים נכונים, בדוקים, ויש אמת מאחוריהם.
אני בטוחה שתגיע תגובה חריפה לכתבה אומללה, מכפישה זו, שעל פניה נראית חסרת תום לב תוך הסתה סמויה לתמוך במפלגת הליכוד.
האיזון העדין בין ביטוי חופשי במדינה דמוקרטית חופשית, למול מילים קשות, משפילות ופוגעניות נפגע אנושות.
אל תתנו יד לביטויים כה קשים להתפרסם חופשי ללא הגבלה. על מילים אלו יש להיענש. זו דעתי.
כתוב תגובה ל- בורושית
מה כבר עשה מר לפיד?
  tאיציק   29/01/12 11:51
יש לו ניסיון ארגוני?יש לו ניסיון אקדמאי ואפילו תאורטי?,יש לו נסיון ניהולי?.על כמה אנשים היה אחראי? איזו אחריות לקח בחייו ועל מה?
התואר השלישי בלי ראשון ושני ובגרות זה בדיוק הסימפטום של הפשפש שקפץ למעלה!
יישר כוח ליואב!
כתוב תגובה ל- tאיציק
איזו קריירה מזהירה????????
  ירון זכאי 1   29/01/12 11:59
לא ברור אפילו ליאיר לפיד, מה רוצה יאיר לפיד לעשות בפוליטיקה. הוא דמאגוג שמצליח לאחז ציבור גדול למדי. אין ללפיד שום ניסיון ביצועי בשום תחום פרט לעיתונאות. לכן ספק אם יוכל להועיל במשהו. המנדטים המיוחסים לו הם כולם מנדטים של השמאל-מרכז והעברתם לרשותו לא תביא לשינוי מהפכני. הוא יביא כמה מנדטים, אבל רחוק מ-15, כי עד הבחירות הוא ישחק. אח"כ ישחקו אותו באופוזיציה או ישחדו אותו במכונית שרד ולשכה, שבה הוא ילך לאיבוד עד הבחירות הבאות. בעוד 4 שנים יכתבו עליו מאמרים בנוסח "התקווה הלבנה שהכזיבה", כפי שהוא אוהב לכתוב. אותם מנדטים ינדדו למפלגת ד"ש/שינוי/...הבאה.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
התבטאות קשה אך עובדות נכונות
  א מ רול   29/01/12 12:00
על כך שיואב יצחק לא נוקט בלשון תקינה פוליטית, מגיע לו יישר כוח.
כתוב תגובה ל- א מ רול
עובדות? היכן???
  אחד העם   29/01/12 12:38
אין במאמר ולו עובדה אחת, סתם השתלחות.
חבל שעיתונאי מוערך כמו יואב יצחק נכשל כך...
כתוב תגובה ל- אחד העם
אמת איננה לשון הרע.
  אהוד פרלסמן   29/01/12 12:25
אם את חושבת שללפיד יש תואר שני, או תואר ראשון בהצטינות, יש בסיס לדבריך. אם זה נכון, וזה נכון, שהוא התקבל לדוקטורט תוך חריגה בוטה מהכללים, אז איפה לשון הרע?

בניגוד ליואב יצחק, אינני סבור שהם בנו על לפיד שיסדר להם תקציבים בתור פוליטיקאי. לדעתי הם פשוט בנו על זה שהוא יעשה להם פרסומת ויחסי ציבור, ובשביל מוסדות גדולים דוגמת בר-אילן זה שווה הרבה כסף. נדמה לי שבנק הפועלים שילם ללפיד סכומי עתק כדי שיפרסם אותם, ובר-אילן קיוו לקבל אותו דבר בחינם.

אני כועס על בר-אילן ולא על לפיד, כי מלפיד מעולם לא היו לי ציפיות. בר-אילן ביזו את עצמם, ואת כל מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל. חבל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אין חשש שכן מר לפיד כבר הקדימו
    29/01/12 12:43
הניסוח היה:"מדובר בשקרן סידרתי" או משהו בסגנון.

אירוני לאור העובדה שהדברים באו בתגובה לכך שיואב יצחק פירסם את כוונתו להיכנס לפוליטיקה.
כתוב תגובה ל-
אל דאגה מותק, אם יואב כתב
  ברוריה מקרית חיים   29/01/12 13:28
מה שכתב אני בטוחה שיש לו גם ראיות ..תרגע. יואב יצחק לא טיפוס שמסתבך בפלילים. להיפך. אין לי צל של ספק שהוא יודע מה שהוא כותב ובטוח שיכול להוכיח. אלא , שלמרבית הצער אני לא רואה את לפיד או מוזס או מדאם בייניש - ממהרים לתבוע עלבונם מידי יואב יצחק. הם יודעים מה שיש להם בתיבת פנדורה שלהם.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
כך כתב בן דרור ימני על הנושא
  גילה פ.   29/01/12 15:21

דברים של בן דרור ימיני על הנושא..תקראו הכל
כי הכותרת שנתן ימיני לא משקפת את תוכן דבריו:

"לפיד, כשר ומסריח

בארה"ב, הקבלה לתארים מתקדמים מושפעת גם מהישגים לא-אקדמיים. הפורמליזם הקיצוני, של קבלה על פי ציונים בלבד, נהוג עדיין בישראל. מרוב דקדוקי עניות משפטיים, ובמסגרת איבוד קולקטיבי של השכל הישר, אנחנו עסוקים ברדיפה מתמדת אחרי "חריגה מהכללים", כדי להוכיח לעצמנו עד כמה אנחנו מושחתים.
לפי הפרסומים, לפיד התקבל למסלול ישיר לדוקטורט. זה לא מדויק. לפיד התקבל לתואר שני, והוא סיים אותו בהצטיינות יתירה. כך שהקבלה שלו לדוקטורט נבעה מהישג אקדמי. ובכלל, גם אם מדובר ב"קבלה חריגה", צריך להרחיב אותה. צריך להפוך את החריגות הללו לנורמה. קוראים לזה שיקול דעת. במוסדות אקדמיים שונים, כולל אוניברסיטת תל-אביב, נפתחו מסלולי קבלה למי שאינם עומדים בקריטריונים. למשל, מועמדים לחוגים יוקרתיים מהעדה האתיופית, שהנתונים שלהם היו קרובים מאוד לדרישות הסף. זה עבד. זה צריך להיות הכלל.

לפיד, יורשה לי להניח, שם בכיס הקטן הרבה מאוד בוגרי תואר ראשון עם הממוצע הראוי לצורך קבלה לדוקטורט. אלה שקיבלו אותו יודעים את זה. אלה שרודפים אותו יודעים את זה. אבל אנחנו זקוקים למנת הסם הקבועה שלנו במסגרת הריאליטי של "ארץ אוכלת יושביה". הרי אנחנו כבר נדביק שחיתות לכל מי שמעז ללכת לפוליטיקה.

לפיד, אפשר לסמוך עליו, יעניק לכולנו סיבות רציניות לבקר אותו. אבל נדמה שההתנפלות עליו, במקרה דנן."

כתוב תגובה ל- גילה פ.
חיפוש כליל מעלה כי...
  humanape   29/01/12 18:59
אין עבודת מאסטר על שמו. לא בבר אילן ולא בספריה הלאומית. וגם לא בקטלוד המאוחד של כל האוניברסיטאות...
כתוב תגובה ל- humanape
יאיר לפיד
  אחד שמבין   31/01/12 15:02
אין אני אוהד של תופעת יאיר לפיד. אין לי דבר נגד האיש כי חוץ מלהגיש את היומן בצורה טובה ומכתביו במעריב ובידיעות אינני יודע עליו דבר. מה שאני כן יודע זה שבן דרור ימיני צודק לחלוטין.
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
בן דרור ימיני
  אילבן   4/02/12 11:00
בן דרור ימיני אינונבן דרור ואינו ימיני. בן דרור כותב בשמם של המדוכאים משנות ה50 שחברו זמנית לשמאל כשהמחנה המשותף להם הוא שנאת הציונות. בן דרור אינו חופשי לכתוב את האמת, ובוחר בלפיד המייצג את חבורת המתייונים שישבו בבתי קפה במלחמת לבנון השניה. אילו אותם שהפגינו בקיץ במימון הקרן החדשה לישראל והמליארדר סורוס. אילו חבריו של לפיד: אולמרט, רמון הפושע, דרעי הפושע וחבורת אנשי אנשי קדימה שחלקם מורשעים בפלילים. אז מה רוצה אותו עיתונאי ימיני? שנחשוב שהוא לא מהם? שהוא לא יברח מכאן ראשון במלחמה הבאה? יש לו הרבה מה ללמוד, אז אולי שילך ללמוד לתואר הבא, (אם יש לו תואר בסיסי) ויעזוב אותנו במנוחה.
כתוב תגובה ל- אילבן
קישקוש
  אורח   29/01/12 15:40
הצעתך להעניש על דיבורים בעלי אופי עובדתי רק בגלל שהם קשים- היא קישקשוש מוחלט.
כתוב תגובה ל- אורח
ז'אן טומי לה פיד
  ש יוליוס   29/01/12 16:35


הגם את ברושית ביתי???????????...מארץ הגולאשששששששששש!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- ש יוליוס
שיתבע. הוא כבר אמר שאתיקה זה
  לא הצד החזק שלו   29/01/12 20:00
שיתבע, למה לא, יהיה צחוקים. אולי טייסון יותר מצחיק. אולי.
סביר שלא יתבע. הוא מתייעץ עם אולמרט..
כתוב תגובה ל- לא הצד החזק שלו
לא פלא
  ק.ר.   31/01/12 18:50
אם יואב יצחק כותב, באופן קבוע,כהקדמה לשמה של בייניש את "העבריינית הסדרתית דורית בייניש" ואין פוצה פה, אז לכתוב על יאיר לפיד "רקוב, נכלולי ושקרן" זה כבר משהו קטן מאד.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
4
זיילר:"אין איש ציבור שאין עליו
  איזה כתם"   29/01/12 11:36
בישראל , חובת ההוכחה הינה על הבכירים בגלל שיטת המינויים המשפחתית בצמרת. חנן וייס
כתוב תגובה ל- איזה כתם"
5
יהיר יהיר יהיר
  יוד אלף   29/01/12 11:44
שלום. מציע שאחד מכתבי האתר יבדוק בצורה רשמית , כיצד נוצר הקשר בין יהיר לבין האוניברסיטה.וגם זאת, מי , אם בכלל קיבל תואר שלישי בבר אילן, ללא תעודת בגרות.לפי ויקיפדיה אין ליהיר אפילו תעודת בגרות.עם מי בדיוק שוחח היהיר באוניברסיטה. מה נאמר בשיחה..ועוד כיוצא בזה שאלות.זאת וגם זאת. האם נוני מוזס היה איש הקשר בין היהיר לבין האוניברסיטה.
כתוב תגובה ל- יוד אלף
6
ליואב יצחק,יש לך מספיק כסף?
  דב בינדר   29/01/12 11:47
המילים שהשתמשת בהם בכתבה קשות מאוד ויאיר לפיד יכול לתבוע אותך ולהוציא ממך הרבה מאוד כסף בתביעת לשון הרע.או שאתה עשיר מאוד ומסוגל לשלם את מה שידרוש ממך או שיש מאחוריך ספונסר שמוכן לממן אותך.בלי כל קשר אם הדברים שכתבת נכונים או לא חוק לשון הרע הוא גם נגד דברי לשון הרע שהם אמת וגם נגד לשון הרע על מת,והתבטאת כאן גם נגד אביו טומי לפיד ז"ל כך שגם על זה הוא יכול לתבוע אותך בין אם כתבת דברי שקר ובין אם כתבת אמת.בדרך כלל אני מעריך אותך יותר ואוהב לקרוא את כתבותיך אבל הפעם עשית לעצמך הרבה צרות וחבל עליך.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
לא נראה לי שלפיד ירים את הכפפה
  rehvot   29/01/12 12:42
אני מתאר לעצמי שיואב יצהיר אמת דיברתי.
כתוב תגובה ל- rehvot
7
יואב יצחק, מה עם גילוי נאות?
  אחד העם   29/01/12 11:47
יואב יצחק, מה עם גילוי נאות מצדך? מה גורם לכך להשתלח באופן כה קיצוני ביאיר לפיד? כלום יש לך חשבון פתוח עם אביו ז"ל?

האשמת את יאיר לפיד בקבלת שוחד, והוא עדיין לא נבחר ולא נושא כל תפקיד...
האשמת את יאיר לפיד בשקרים, זרקת ליכלוך לאויר, ולא הבאת כל האשמה ספציפית ...
אתה תוקף את העובדה שיאיר לפיד כותב בידיעות אחרונות, עתון שברור כי שנוא עליך, אך אינך מבקר ולא במילה את תוכן כתיבתו של יאיר לפיד...

בקריאת מאמרך קשה שלא לחוש כי יש סיבה נסתרת להתקפת שינאה עזה זו, בהיותך הבעלים ועורך הראשי של NEWS1 כלום לא חלה עליך האתיקה של גילוי נאות?
כתוב תגובה ל- אחד העם
המריונטה ד"ר ג'ל יהיר לפיד
  ד"ר ליכטיג ברזוהר   29/01/12 13:07
כאשר עומד מוזס מסית ומדיח ותחמן שמשנסה להפיל את נתניהו האמצעים שאינם כשרים כאשר אנשי ערוץ 2 נותנים במה ציבורית חשובה ובחינם על חשבון הציבור שניהם מפעילים מריונטה מלאת ג'ל הרבה אוויר חם בלון נפוח על מנת ליצור ספין תקשורתי כאילו שיש לו משהו מאחוריו
לפיד תואר הכי טוב בסרט האיגרוף שלו עם טייסון שחשב שהוא שווה משהו הוא יחטוף את הנוקאוט שלו וכן מפעיליו , העם כבר ראה את אביו בביצועיו הזולים והגזעניים אילו היה אז בית משפט עליון של העם ולא דיקטטורה של חונטה , היה לפיד האב יושב בבית סוהר על הסתה .
השחיתות הפושעת של לפיד ונושאי כליו ומפעיליו צועקת לשמיים ,
צריך מישהו להתלונן במשטרה ולחקור מי ואיך יהיר לפיד קיבל כרטיס כניסה להיות עיתונאי כתב בכיר בלי תעודת בגרות ובלימודי תואר שני ודוקטורט במדעי הכלום כל זאת בלי תואר ואשון ובגרות
הוא שואל איפוא הכסף ואנו אומרים לו שהוא מושחת שישלם את תשלומי תואר ראשון באופן מלא שיעבור פסיכומטרי או ישלם על קורס פסיכומטרי
הוא שואל איפוא הכסף שישאל את כל הטייקונים שהוא מתרועע איתם , כולל את מוזס שידו בכל בפישמן ששותף בידיעות אחרונות בגלובס ת שטשטשו ובעזרת ספינים מסמסו את המחאה החברתית נגד הממשלה ולא נגד הטיקונים .
יואב יצחק הוא אזרח איכפתי למופת שעומד וזועק שהמלך (עלק) הוא עירום בפוזה מלאת ג'ל ,
אנו רק מקוים כי קולו ישמע ואלה מבין הטפשים שנמסו למראה ד"ר ג'ל יתעשתו וישלחו אותו למקום שממנו היה צריך להגיע והוא לעשות תעודת בגרות .
כתוב תגובה ל- ד"ר ליכטיג ברזוהר
לא חשוב המניע חשוב העובדות
  rehvot   29/01/12 14:43
האם יואב יצחק צודק באימרותיו או לא, בן אדם ששמו חשוב לו

וחושב שמדובר בהשתלחות חסרת בסיס יועיל ויגיש תביעה נגד יואב על הוצאת דיבה.
כתוב תגובה ל- rehvot
איזה עובדות? לא הוצגה כל עובדה
  אחד העם   29/01/12 20:52
הסיפור היחיד זו ההרשמה לדוקטורט וגם כאן לא ברורות העובדות, ונראה כי אכן יש מסלול כזה, בין אם יואב יצחק אוהב זאת או לא... והתלונה צריכה להיות כלפי האוניברסיטה...
כתוב תגובה ל- אחד העם
מה באמת? ומה עם לפיד?
  הוא לא הבין   4/02/12 01:15
שצריך בגרות ותואר 1 ו-2 כדי לגשת לדוקטורט ? סתם ככה נודע לו מעיון בעיתון(ידיעות) והוא נרשם ואיזה יופי...הוא התקבל. אגב אחד העם...ראיתי בעבר את תגובותיך המטופשות.(אין ספק שאתה דביל סמולני)
כתוב תגובה ל- הוא לא הבין
8
זו לא דרך התבטאות נאותה
  מיכל   29/01/12 11:51
מבלי להתייחס לתכנים אם יש או אין בהם אמת, אני חושבת שדרך ההתבטאות שלך מבישה ולא מכבדת אותך
כתוב תגובה ל- מיכל
9
נפש,סגנון העתונאות שלך, הייתי
  יואב יצחק- גועל   29/01/12 12:24
שלפיד ילמד אותך ואת חבריך לקח.
כתוב תגובה ל- יואב יצחק- גועל
10
לפיד השחיתות יאיר לנצח בתקשורת
  השמאלנית הרקובה   29/01/12 12:30
כתוב תגובה ל- השמאלנית הרקובה
11
לא לשון הרע ?
  adnin7   29/01/12 12:36
אני לא מחסידי יאיר לפיד אבל נראה לי שהמאמר ישרת את האנשים שנמצאים בצומת ולא יודעים למי להצביע תמיד נוהרים לדבר החדש שיציל את המדינה .
כתוב תגובה ל- adnin7
12
בכל בית שלישי בישראל יושב ....
  עטרה שגב קלימי   29/01/12 12:44
לתומי הבנתי באתר המתחרה שלך כי גם בגרות הוא לא עבר, אני מקוה שזו ידיעה לא נכונה.
ולעיקר
בכל בית שני בישראל יושב היום תלמיד ישר הגון ונקי כפיים לסיים את תעודת הבגרות שלו כדי שלאחר שירותו בצה"ל ימשיך בלימודים אקדמאים.
בכל בית שלישי בישראל יושב סטודנט לתואר ראשון לומד עובד ומילואים לומד עובד ומילואים כדי לממן את לימודיו לתואר ראשון כדי לממש את חובתו האזרחית וכדי לקבל ציונים גבוהים לקראת התואר השני והשלישי.
ורק הנסיך מטעם האליטה הלבנה מרשה לעצמו ללמוד ללא תואר ראשון ללא מאמץ כפי שעשה ועוד יעשו רבים וטובים מאזרחי ישראל.
אודה ולא אבוש שלושת ילדי היום כלולים במעגל הזה כשאני רואה כמה הם עובדים קשה , כמה הם לא מוותרים על חובתם האזרחית קרי שירות לאומי וכמה הם משקיעים כדי להגיע לדוקטורת הנכסף אני מרגישה בושה וכלימה שבתוך עמנו יושב יאיר לפיד המרשה לעצמו מסלול של נכלולים.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
לא לפיד אשם אלא בר-אילן שירדה
  לרמת עפר-אם אמת   29/01/12 14:06
כתוב תגובה ל- לרמת עפר-אם אמת
לא לפיד אשם? מי יהנה מהקומבינה
  קשקה12   29/01/12 15:46
כתוב תגובה ל- קשקה12
13
ועוד כותב " אחינו העבדים"....
  קשקוש123   29/01/12 13:04
כתוב תגובה ל- קשקוש123
14
לפחדנים ולמתלהמים שחררו
  זאב1234   29/01/12 13:10
יואב יצחק התסכול הורג אותך שתכל'ס מרוב רעש ומהומה שאתה עושה כל יום לא קורה דבר. יש לך אחל'ה אתר תתלבש על מי שבאמת גורם נזק ולא מי שמתכוון לשפר. מה קרה שודד הפנסיות , קובר הזקנים, בוזז החד הוריות ומלקק הטייקונים המשתחווה לכל 45 אלף ש"ח שהוא מגייס בארה"ב לפרימריס כמו קבצן העיירה בגלות סע לשלום
כתוב תגובה ל- זאב1234
שחרר, שחרר
  סמולני מסריח   4/02/12 01:22
עבור לאתר אחר.
כתוב תגובה ל- סמולני מסריח
15
מה בקשר לשירותו הצבאי?
  משה, עורך-דין   29/01/12 13:13
יואב, מדוע אתה מסתפק ברמזים בקשר לשירותו של לפיד בצה"ל, ואינך חושף את העובדות בקשר לכך?.

ברוב המקרים, גילוי עברו הצבאי - המכובד או הלא-כל-כך מכובד - של האיש שבו מדובר, חושף את דמותו האמיתית.

אם לפיד שירת שירות משמעותי, קרבי או תומך-לחימה, מן הראוי שנדע זאת, ובאותה מידה חשוב שנדע האם בילה את שנות שירותו המעטות בהטיסו ספסל בקרבת השק"ם.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
האמת על השרות הצבאי של לפיד
  אני רק שאלה   29/01/12 15:45
יאיר לפיד שהיה מספיק בריא כדי להיות מתאגרף , הגיע להיות כתב בעיתון "במחנה" למרות שלא היה אפילו כעל תעודת בגרות. אבל מי צריך תעודת בגרות כשאבא שלך מושך בחוטים הנכונים. צריך לחקור איך בחור צעיר ובריא לחלוטין מוצב ככתב עיתון ולא בחיל קרבי - שזה מה שקרה לשאר בני גילו.
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
חושב כך?
  גילה פ.   29/01/12 18:05

תראה את ליברמן, שירת חצי שנה באפסנאות
ובכל זאת קיבל כל כך הרבה מנדטים.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
ליברמן הגיע בגיל 20+ לישראל
  ושירות שלב ב'   4/02/12 01:20
זה משהו מאד סטנדרטי למי שמגיע בגיל זה. אין פה שום קידום ולא צריך פרוטקציה כדי לעזות את זה. אבל אדם חסר השכלה, שלא הייתה לו אפילו יכולת לקבל תעודת בגרות והשתמט משירות קרבי וקיבל בפרוטקציה...זה די לא נעים (נכון או לא?)
כתוב תגובה ל- ושירות שלב ב'
16
וישמן יהיר ויבעט!-מר יצחק אתה
  קורןנאוה טבריה   29/01/12 13:20
צודק-אבל איך מטפלים כחוק בכל המושחתים הללו?איך?לאיזה משטרה ולאיזה מערכת משפט אפשר לפנות כדי שהיא תטפל במושחתים "נאורים" ו"שמנים" אלה כיאה למדינה דמוקרטית מתוקנת?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה אני חושבת שאת צודקת
  חנה מחיפה   30/01/12 06:52
ואני שמחה שהתאוששת מכל הצרות של פעם ומתחילה להופיע הרבה בטוקבקים, וגם אני כמוך חושבת שהימין חזק יותר מהסמול, וגם שיאיר לפיד הוא פודל צפוני בונבוני שעוד שנה כבר לא נזכור אותו.
כתוב תגובה ל- חנה מחיפה
17
לקחת צד אחד
  הלבלר   29/01/12 13:27
יואב . הסתכלת על העינין בצורה מיוחדת לך . אך יש צד שני למטבע. כיום האקדמיות נוטות לקבל ולהחשיב את מה שהם מכנים הישיגים בחיים מחוץ לאקדמיה ועל הישיגים אלה הם מעניקים נקודות אקדמיות . לדוגמה ידע של אדם שנרכש בצורה אוטו דידקטית ומהלך החיים הובילו את בעל ידע זה למעשה בנושא . הרי האקדמיה מחשיבה את זה שבן האדם אכן שווה ערך לאחר שלמד את הנושא באקדמיה. ראה אוניברסיטת תומס אדיסון בניו יורק. זה מה שנעשה כאן ליאיר לפיד. תורגמו הישיגיו בחיים לנקודות אקדמאיות . זה נוהל מקובל כאמור שתופס עוצמה ומיועד לאנשים מבוגרים בעלי נסיון וידע אמיתי אם כי לא פורמלי. יואב, גם אתה וגם אני יודעים כאמור שזה נוהל קיים ולא הומצא במיוחד ללפיד . ברורה לי עמדתך אך כאן ללא הוכחות לקנוניה היית צריך להמתין לה לפני פרסום זה. כי רק כי יתכן שיש כאן קומבינה אינה מספיקה כדי להאשים אותו שהוא "לפיד הוא איש רקוב. שקרן ונכלולי" היא הליכה רחוק מידי.
כתוב תגובה ל- הלבלר
אתה איש תמים!להתקבל לדוקטראט
  בלי תואר ראשון או   29/01/12 13:50
שני?
זהבה גלאון, סיממה בהצטיינות תואר שני, ביקשה להכנס ללמוד דוקטוראט, והניחו בפניה, רשימת מטלות ועבודות לפני שתוכל להתחיל את המסלול, למה? היא לא ידוענית?
לפיד התהדר בזה שלא סיים בגרות,אתה יודע כמה אנשים מסתובבים עם ידע עצום, אבל בלי תעודות, ולא העיזו לפנות לאוניברסיטה כלשהי.
לפיד רוצה לייצג את הישראלי, אותך ואותי וכן הלאה.
לפיד יהיר מאוד, חסר ניסיון כלשהו, ובנתיים ממשיך להופיע בחסות קליינשטיין, להרוויח כסף ולספר לישראלי איזה מדינה הוא רוצה.בתרבות הריאלטי בה אנשים הגיעו להתבהמות, גם יאיר לפיד טוב להם.
כתוב תגובה ל- בלי תואר ראשון או
הלבלר טועה ומטעה
  עטרה שגב קלימי   29/01/12 14:00
בראיון שנערך לחברת הכנסת זהבה גלאון ברשת ב היא סיפרה שפנתה לאוניברסיטת בר אילן עם תואר ראשון ושני שסיימה בהצטיינות באוניברסיטת הר הצופים שבירושלים, כדי להתקבל למסלול דוקטורת באוניברסטת בר אילן .
ידוע שאוניברסיטת הר הצופים בירושלים היא המובילה בתחום המחקר וההשגים.
לכן מאוד תמוה מדוע נדרשה חברת הכנסת זהבה גלאון ללמוד קורסים נוספים כדי להתקבל למסלול הזה למרות השגיה המוכחים גם בתחום הציבורי החברתי והפוליטי וגם בתחום האקדמאי.
יאיר לפיד ואוניברסטית בר אילן נקטו בצעדים נכלולים כדי לאפשר ליקיר השבט הלבן להגיע לציבוריות הישראלית עם התואר הנכסף שנרכש בשקר ולא בדין ובצדק.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
18
לפיד גזען בן גזען רודפי בצע
  גועל נפש   29/01/12 13:37
כתוב תגובה ל- גועל נפש
להגן רודף בצע ולדעתי לא ישר
  תל אביבי   29/01/12 13:49
אמת לאמיתה, האיש לא ראוי ולדעתי גם לא ישר
כתוב תגובה ל- תל אביבי
19
יואב יצחק מתאר יפה את מעלליו
  אבי123   29/01/12 13:39
של לפיד.
כתוב תגובה ל- אבי123
20
הדוקטורט מגיע ללפיד כמו ....
  בן צבי   29/01/12 13:42
הדוקטורט מגיע ללפיד ללא תעודת בגרות, ללא תואר ראשון וללא תואר שני כמוהו כמו ד"ר שקשוקה. מאידך, האםגם אוניברסיטת בר אילן שמה עצמה במקום שבו היא מקנה תוארים מסוג ד"ר שקשוקה? דוקטורטים כאלו יכול להנפיק כל דוכן פלפל.. כל דוכן סמבוכה.. אין ספק מדובר כאן על יד רוחצת יד...
כתוב תגובה ל- בן צבי
21
גמד !!!!
  שלום ולהתראות   29/01/12 13:54
חתיך - זה כבר עניין של טעם אבל משום מה מצלמת הטלויזיה - לא מסוגלת להעביר את הגובה שלו הבחור גמדדדדדדדדדדדדדדדדד פחות או יותר 155 !!!! שלום
כתוב תגובה ל- שלום ולהתראות
22
עוד ניסיון נואש של השמאל
  אוי לנו   29/01/12 14:04
עם הזמן הבלון יתרוקן מהאויר
כתוב תגובה ל- אוי לנו
23
כבוד ליצחק
  יוד אלף   29/01/12 14:09
שאפו. אני קורא בתגובות כאילו יש ליואב יצחק ממה לחשוש.תקחו ממני אין לאיש לא לנוני לא ליהיר, עילה לתבוע את יואב יצחק. חוץ מזה יואב יצחק יחתוך קופון גדול, כלכלי ופרסומי. זאת גם זאת , גם אם יגיש היהיר תביעה כזו או אחרת, היא במילא תידון אך ורק בעוד ארבע..חמש..שש שנים. והיהיר בשנה הזאת יצטמצם כמו לאחר נפיחה שיצאה. ולא בטוח שנוני מוזס לא יסגור את הבטאון בו כותב היהיר בימים אלה.
כתוב תגובה ל- יוד אלף
24
תגובה
  צנחן   29/01/12 14:22
אני מציע לכל הדאגנים לשלומו של יואב יצחק להירגע ולהתחיל לדאוג מתופעות כאלה החוזרות על עצמן כמעט בכל בחירות בישראל.מישהו מחליט שהוא ייתן תשובה לשאלה בוערת אחת ומקבל תמיכה דווקאית -אוליי כדי להרגיז-מכל מיני שוטים בעם.זכרו את מפלגת הגימלאים ...את ד"ש...הדרך השלישית...ליפקין הגאון...וכדומה. ועל חלקם עוד נאמר שעשו משהו בעברם למען המדינה והליץ הזה??מה מכשיר אותו אפילו לחשוב בכיוון הפוליטי??אוליי המנטור האישי שלו אהוד אולמרט?? ימים יגידו בינתיים דאגו לשלום המדינה יותר ופחות מאשר לשלומו של יואב יצחק.הוא יודע על מה הוא מדבר וגם אנחנו.
כתוב תגובה ל- צנחן
25
מדעי האדם
  הלל ויס   29/01/12 14:34
מבוקש מן הקוראים לחפש בגוגל הגדרות ל"מדעי האדם" בעברית ובאנגלית. 'מדעי האדם' הוא מונח שהמציאו אוניברסיטאות מערביות יוקרתיות ובכך עיקרו את המדע משורשו ואיפשרו קבלת כל אדם או חיה בכל אי- דרגה למסלול ישיר לדוקטורט.

מדעי האדם הוא מונח אלטרנטיבי ללימודים הומאניים והוא כולל בתוכו לפי הגדרות אונסקו[שאינו כל גורם מדעי אלא פוליטי] התחומים: זכויות אדם, גזענות, דמוקרטיה, פמיניזם ומדעי המוח. מה ענין מדעי המוח למונחים החתרניים שבאים ליצור שוויון מדומה בין הבלתי שווים באמצעת המושג הטרוריסטי 'גזענות'.

כל פלט מוח שאינו נורמטיבי לפי המושגים השיוויונים הוא אבנורמלי כי אינו תואם את 'חוות החיות' ואת '1984'

הפרשנות הפוסט מודרניסטית עיקרה את המושג לשון, חוק, מהות
מתוך המדע והנחילה את השקר כקנה מידה יחיד להערכה.

לכן יותר ויותר עיתונאים נקראים סופרים ויותר ויותר סופרים הפכו לעיתונאים. אוניברסיטה הפכה לענין של יחסי ציבור ויחסי ציבור השתלטו על הצבא, על המדינה, על בית המשפט. נגמרה התרבות וחוסלה המדינה, המשפחה והלאומיות.
בשביל כך יש לגייס מה שיותר אנשים כמו יאיר לפיד.
כתוב תגובה ל- הלל ויס
תגובתך כל כך צפוייה...
  אחד העם   29/01/12 15:59
ציטוט: "מדעי האדם הוא מונח אלטרנטיבי ללימודים הומאניים והוא כולל בתוכו לפי הגדרות אונסקו[שאינו כל גורם מדעי אלא פוליטי] התחומים: זכויות אדם, גזענות, דמוקרטיה, פמיניזם ומדעי המוח. מה ענין מדעי המוח למונחים החתרניים שבאים ליצור שוויון מדומה בין הבלתי שווים באמצעת המושג הטרוריסטי 'גזענות'."
.
=> כאדם דתי וקיצוני ימני, אין כל פלא שהלל ויס שולל את תחום ההומניזם, הדמוקרטיה וזכויות האדם... והלל ויס קיצוני עד מאד.

=> והנה קצת רקע על הלל ויס, ציטוט מויקיפדיה:
"בתחום הפוליטי הוא פעיל ימין רדיקלי, חבר בתנועת מנהיגות יהודית ובחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי, יו"ר שוחרי המקדש ודובר ה"סנהדרין". היה ממייסדי הגרעין להתיישבות במערב השומרון שהקים את ההתנחלות אלקנה ב-1972.

הלל ויס הגה את המושג "פוסט-ציוני" במאמר שכתב ב-1974 על העדרם של גיבורים וגבורה בספרות העברית (התפרסם בכתב העת "עמודים").

ויס שולל את הדמוקרטיה, וקורא למלך הפועל על פי ההלכה.

"שום חוק כנסת, החלטת בית משפט, או מעשה חקיקה במדינת ישראל, היא מדינת היהודים, אינם יכולים לסתור את תורת משה כפי שנתפרשה בתורה שבעל-פה על ידי חכמי ישראל וכפי שהיא עתידה להתפרש."
– טיוטת ויס לחוקת מדינת ישראל[1]

ויס היה שותף לרעיון חידוש הסנהדרין השנוי במחלוקת, והוא משמש כיום כדובר "הסנהדרין" החדשה וכחבר ב"בית הדין לענייני עם ומדינה" המסונף אליה.

ב-26 באוקטובר 2006, בראיון לערוץ הראשון, נשאל ויס לדעתו על מצעד הגאווה בירושלים, ואמר, בין השאר, כי "כל אמצעי כשר לטאטוא מצעד התועבה מירושלים כולל מעשה פינחס", כלומר הריגה מתוך קנאות דתית‏[2].

ב-7 באוגוסט 2007 פינתה משטרת ישראל בשיתוף צה"ל שתי משפחות יהודיות מדירות בשוק הסיטונאי בחברון. אחת המשפחות הייתה משפחת בתו וששת נכדיו. לאחר הפינוי התראיין ויס וסיפר כי אמר למח"ט חברון, יהודה פוקס: "שאמו תהיה שכולה, שאשתו תהיה אלמנה, שילדיו יהיו יתומים ושהוא ימוגר במלחמה הבאה", וכן ש"השוטרים גרועים מגרמנים".[3] דבריו אלה עוררו ביקורת חריפה בציבור ובתקשורת, וספגו בין היתר גינוי של הרמטכ"ל. שר הביטחון אהוד ברק דרש מנשיא אוניברסיטת בר-אילן להשעות את ויס עד שיתנצל‏[4]. ויס אכן התנצל באופן חלקי על ש"התדרדר לסגנון של קללות" בעידנא דריתחא. בראיון לערוץ שבע אמר ויס שעשה זאת לאחר שאיימו על נשיא אוניברסיטת בר-אילן "שלא ישלחו חיילים" למוסד (כסטודנטים) וכדי למנוע את סילוקו מן המוסד‏[5]. ערב ראש השנה תשס"ח שלח ויס מכתב התנצלות לפוקס‏[6].

בעקבות אמירות אלו הוגש נגד ויס כתב אישום בגין שני אישומים של הסתה לאלימות, איומים והעלבת עובד ציבור‏[7]."

he.wikipedia.org
כתוב תגובה ל- אחד העם
הלל עם ראיה חדה בזאת, איך אתה
  פועה   29/01/12 16:05
מסוגל להיות כל כך עיוור והזוי בתפיסתך את ההתנחלות היהודית ביו"ש?
אני חושדת שאתה נגוע ופגוע מאישיות מפוצלת! (סכיזופרניה "מדעית" ואקדמית)...
כתוב תגובה ל- פועה
26
אני לא סובל את לפיד, אבל
  אלכס מפתח תקוה   29/01/12 14:34
הכתבה סתם מלוכלכת.גם סיגנון גס ללא סיבה, וגם אין שום אינפורמציה חדשה.
זה לא דומה ליואב יצחק. חבל.
כתוב תגובה ל- אלכס מפתח תקוה
27
בתור ימני ואחד שכותב פה קבוע
  דורון, י-ם   29/01/12 14:36
אני נאלץ להודות שיש כאן טעם לפגם ועילה לתביעת דיבה. הדוקטוראט הזה מסריח והאיש לא מאהובי ליבי, אבל להכפיש ולקלל מבלי להביא שום עובדה חדשה תחת השמש זה מוד פעולה שמתאים לברנע והכתבלבים. לא מתאים לעיתונאי ברמה של יואב יצחק. חבל !
כתוב תגובה ל- דורון, י-ם
רק אמר=יש בזה עדות לחשד לשוחד!
  ע_הראל   31/01/12 12:11
אין בזה שום קללה - ומאידך גם לא דיבה!

וכן כל דבר שלוקח איש ציבור באופן חריג מאחרים - הרי גם יש בו עדות על חשד לשוחד!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
28
פיצויימתיו פיצויי לשון הרע
  מתיו   29/01/12 14:53
יואב יצחק כבר שילם כסף רב לאריה שקד על לשון הרע ונראה שלא למד מניסיונו אין סיכוי שאצביע לחברו של אהוד אולמרט,ואלם על לשונו המשתלחת של יואב יצחק הוא צריך וחייב לשלם מה כואב לך יואב יצחק? שבגללו אתה נוהג להשפריץ רפש לכל עבר?
כתוב תגובה ל- מתיו
אריה שקד...ליכלך
  יוד אלף   30/01/12 07:25
אדוני הנכבד אתה טועה בגדול. בנושא של אריה שקד יואב יצחק צדק גם צדק, עד כדי כך שאריה שקד לא קיבל מינויים. בכה בבית הדין..וגם הורד בדרגה. אז שאפו בנושא אריה סלמן שקד, ליואב יצחק יקירנו.
כתוב תגובה ל- יוד אלף
29
אהבתי: ד"ר לקומבינות.ולשחיתות
  יוסלביץ   29/01/12 14:58
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
30
יואב חשף את אולמרט כך את לפיד
  דינה גלבוע   29/01/12 15:01
ללא מורא - הביטחון של יואב מנחה אותי שהוא מוכן להתקל בהם בבית משפט ואפילו שמח שיקרה - מדוע? כי יואב הבן-אדם היחיד שחוקר מגבה במסמכים וראיונות ולא חושש מה יגידו עובדה שעומד בפרץ מול בייניש על בעלה וכן נגד עיתוני הבוקר מערבי ו ידיעות שמנעו ממנו בשעתו את עבודת המחקר שגילה חן חן לך יואב אומץ רב ויושרה הלוואי שירבו כמוך. אפשר כבר לך הרב יואב יצחק (; שיתהפך העולם והאמת תצוץ החוצה במוקדם או במאוחר פעם זה היה לוקח שנים היום כבר מקשיבים לך יותר מהר מצדיעה ומקנאה בקינאת סופרים....
כתוב תגובה ל- דינה גלבוע
31
תמיכה ביואב יצחק
  נפתלי גור אריה   29/01/12 15:05
תמיכה אמיצה בכתבתך על יאיר לפיד. מעטים הם העיתונאים החוקרים העצמאיים בעת הזו וגם הישרים שבהם מצנזרים את עצמם לדעת מחשש שיד נעלמה תפגע במקום עבודתם ותכרות את פרנסתם ואת מטה לחמה של משפחתם. הקשרים הנחשפחם בין אונ.בר אילן לבין יאיר לפיד ובין ערוץ 2- שהושיב אותו על כסא המנחה ללא תואר ראשון או תעודת בגרות מלמדים על חזרתה של הפרשה הידועה בכינויה בראון חברון והמילים שנאמרו בה והן : " מישהו משלנו " בלשכת היועץ המשפטי לממשלה. יפה כתב בן כספית במאמרו כי מדינ ישראל הדרדרה למקום ה-60 בחופש העיתונות.
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה
32
מעניין איך הוא התקבל לגל"צ
  esta1   29/01/12 15:09
אני מת לדעת את התהליך בו לפיד התקבל לגל"צ. אין ל מושג, אבל גם הדר שיפר הבן של שמעון שיפר נמצא בגל"צ. אולי תהיה שקיפות ויספרו על תהליך הקבלה. לדעתי, לפיד כמו לפיד, מייצג את הדקטנריזם, לפידזם ושא קשריזם. איש כזה אינו ראוי! יבוא ויחשוף את קבלתו לאוניברסיטה וגם לגל"צ. ישכנע - אצביע!
כתוב תגובה ל- esta1
33
לפיד לא יגיב, פו תחשף חיילותו
  אבי מזכרון יעקב   29/01/12 15:16
אם יאיר ירצה לתבוע את יואב יאלץ להסביר את שירותו הצבאי (מה היה שם בכלל) כדי להוכיח שהדברים מופרכים, או להבדיל, יואב יקבל במה להציג את העובדות שמהוות בסיס לטיעוניו (סומך עליך יואב יצחק, כבר שנים רבות).
ומזה יאיר היקיר יתרחק כמובן.
יחצ"נים - לעבודה.
כתוב תגובה ל- אבי מזכרון יעקב
34
טור דמגוגי, מביך ומיותר.
  שי, דוקטורנט   29/01/12 15:17
מר יצחק,

טענותיך לגבי מסלול הדוקטורט של יאיר לפיד - כתובתן אוניברסיטת בר-אילן, ולא לאדם שנרשם למסלול לימוד על פי קריטריונים שקבעה האוניברסיטה.
טענותיך ליאיר לפיד בדבר ניצול מעמדו התקשורתי לצורך בניית מעמד פוליטי - נכונות מעיקרן.
לשלל טענותיך הנוספות (שירות צבאי, התנהלותו ה"טייקונית" וכד') -מאחר ורובנו הדיוטות, מוטב היה לו היית מפרט, ולא רומז, כי הרי אין קל יותר מלרמוז על דברים שלא היו ולא נבראו, מאשר לתארם בפרוטרוט. ואם היו - כאמור, שתף אותנו.
לסיכום - טור דמגוגי ואף רקוב. אני מקווה שלא נכלולי...

נ.ב.: ממספר כתבות/טורים שפרסמת בעבר אני הסקתי שיש לך הטייה חיובית בכל הנוגע לנוחי דנקנר (הכתבה האחרונה עסקה בבנו), הידוע לכל בהתנהלותו הטייקונית. האם הוא במקרה ספונסר שלך ?
כתוב תגובה ל- שי, דוקטורנט
35
עוד פוליטקאי שדואג לי
  דב פוניו   29/01/12 15:21
אלה שיצביעו לאדם שלמען הצלחתו בפוליטקה זקוק לתואר דוקטור- ועוד בדרכים עקלקלות-הם טיפשים.
מה לעשות. המוני עם ישראל הצביעו ויצביעו למפלגות שהעמידו נציגים מכובדים כמו הירשזון, צחי הנגבי, משה קצב,בן ניזרי ועוד רבים דומים. לכן סיכוייו של יאיר לפיד טובים.
כתוב תגובה ל- דב פוניו
36
שאפו יואב יצחק זה קצה קרחון
  דני רווה   29/01/12 15:21
יואב יצחק תאר לנו תאור קצר ומתומצת את המריונטה שהבאה של עיתון ידיעות אחרונות וערוץ 2 ,
הנכלוליות של לפיד בשלב זה של כניסתו לפוליטיקה היא :
האדם מתיימר להביא פוליטקה נקיה וליצג את מעמד הביניים ,
הוא לא מעמד בניים הוא עשירון עליון לבן וגזעני כמו אביו.
שתורתו בשנאתו . מנסה לתפוס טרמפ על מחאה חברתית אמיתית וצודקת . כאשר בכתבותיו אין טייקונים אין חילונים משתמטים אין ועדי עובדים שמחזיקים את המדינה בביצים , אין אולמרט ושחיתויותיו, אין מילה על ליבני או על 'קדימה ,
אם זו לא שחיתות אז זו צביעות נבזית ונכלולית.
האויבים האמיתיים של לפיד רק נתניהו יש ליכוד יש מתנחלים , יש חרדים , יש כמובן ספרדים (תחביבו החביב שלל אביו הגזען החזירי גולאש לפיד .

לפיד ללא בושה זה שדורש צדק חברתי איפוא הכסף? משתמש במשאב ציבורי כמו ערוץ 2 כבר שנתיים להתיז את תורתו הפוליטית , בצורה גלויה ומוסווית כמה היה אדם אחר צריך לשלם תמורת זמן מסך יקר כל כך
האם מוזס שמריץ את לפיד גם בצורה מוסווית מצהיר על שווי התרומה ?
לגבי תואר הד"ר של לפיד זו שערוריה וקצה קרחון איך ללא בושה , בתרגילים מלוכלכים קיבלו את יאיר לפיד ללימודי תואר שני וד"ר מי אחראי על הקומבינה הזו מי תווך מה הובטח בתמורה לקבלתו ללימודים ,
איך קיבלו אדם ללא תעודת בגרות , ללא פסיכומטרי , ללא תואר ראשון . וללא כל ההוצאות הכרוכות בעניין וזה לא סכום פעוט , לימודים לבגרות לימודים לפסיכומטרי לימודים 3 שנים לתואר ראשון איפוא הכסף מר לפיד יהיר למה לא שילמת את הכסף הזה כאשר אתה נוטף כסף
האם אתה רוצה לשאול בשמנו איפוא הכסף ?? לא אל תתחיל אפילו , אפילו מוזס וכל טייקוני הלוויאן שלך לא יעזרו לך .


היכן מוצצת העיתונות , היכן מבקר המדינה היכן כל צרחני וטהרני שילטון החוקן טוב שיש לנו לפחות את יואב יצחק שמראה לנו שיש אור בקצה מנהרת השחיתות

כתוב תגובה ל- דני רווה
37
יואב יצחק - תודה רבה,שכנעת
  מיכאל10   29/01/12 15:29
אותי לבחור ביאיר לפיד !!!
שנאה כזו לא ראיתי מימי ! לכן אצביע בשבילו הוא איש ראוי .הוא דוגרי,הוא גם תורם המון בסתר (משום מה אתה מתעלם מכך).
לפיד עוד לא פרש את משנתו הפוליטית וכבר שוחטים אותו ! כידוע ידוע למי ניתנה הנבואה !
יואב יצחק הזדקנת .........
אני תקווה שלא תצנזרו אותי (זה קורה לא פעם)
כתוב תגובה ל- מיכאל10
איך אתה יודע שהוא תורם (בסתר?)
  פליציק היהיר   29/01/12 16:13
אם היה תורם בסתר לא היית יודע על כך. מי שלא צפה עדיין ביהיר - יאיר חוטף מכות.
כתוב תגובה ל- פליציק היהיר
מר פליציק -מה שרואים מכאן
  מיכאל10   29/01/12 18:09
לא רואים משם.
תתפלא ! אני לא מכיר את יאיר לפיד,לא ראיתי אותו מעולם ! (למעט בטלוויזיה) .
הידיעה על התרומות אני יודע במקרה !!! ,לא ממנו ולא ממקורביו !
כתוב תגובה ל- מיכאל10
38
יואב,,ומי יותר טוב ממנו ?
  אמנון לביא-לוי   29/01/12 15:49

אפשר לחשוב שביבי נתניהו ושרי ממשלתו יותר טובים מיאיר לפיד..
שם בכנסת ממש אין מדמנה של קדחת השחיתות,ממש לא :-))
אנשי קדימה שיושבים בכנסת ממש שוגים בשושני הטוהר כולם כולל ציפי לבני :-))
אנשי ש"ס ממש לא מכירים את שערי כלא מעשיהו,,ממש לא :-))
ליברמן ממש לא עומד בפני כתבי אישום,הוא נקי וזך מכל חשד
:-))
אנשי הליכוד,,מדהימים אחד אחד,,כולם בעלי לב ישר וטוהר המידות,,ממש :-))

"רק יאיר לפיד נותר לפלטת השחיתות,רק יאיר לפיד טובל ידיו במדמנת צחנת השחיתות והרקבון".....

ובכל זאת,
אני מאחל לו להיבחר ובגדול ולשנות את איזון הכוחות בכנסת והלוואי שבזכות בחירתו ביבי נתניהו ילך לכיוון אחת מארבע רוחות השמיים...
אמן.!
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
ביבי-טוב יותר!!מנהיג,חכם משכיל
  רמת אפעל   29/01/12 19:59
ומנוסה...ויודע אנגלית נפלאה..
אין לסמול מנהיג !!!
כתוב תגובה ל- רמת אפעל
מה אתה מצפה מן הלפיד הזה?
  אמנון?היכן חכמתך?   30/01/12 11:19
אמנון, די...די...די...
הסמול יתאדה... וסוף-סוף יעלם עם כל הצעקנים שלו..דוגמת כבל וציפי הצרחנית..
ועם מנפנפי הידים דוגמת פרץ שלו...
כתוב תגובה ל- אמנון?היכן חכמתך?
39
הלו יואב תרגע! יאיר מתמודד קש!
  פועה   29/01/12 15:55
נתניהו שאתה כה דואג לו, מיהר לברך את יאיר לפיד על בחלטתו
ועשה זאת משום "שיאיר טוב לביבי".
יעודו לפצל את "השמאל". יאיר מצהיר על עצמו מרכז, ולכן הוא ישתלב בכל קואליציה שתכונן. את זה נתניהו יודע הייטב!הוא גם יודע שמחירו של יאיר יהיה זול לעין ערוך ממחירם של הדתיים.
לעומת זה בעזרת יאיר לפיד הליכוד בראשות נתניהו תצא המפלגה הגדולה ביותר, וכך מובטח לליכוד ולנתניה, שהנשיא יטיל עליו את הרכבת הקואליציה אחרי הבחירות.
אז מה אתה ממהר להכנס ביאיר לפיד?! הוא מין של סוס טרויני!
כתוב תגובה ל- פועה
השמאל מטבעו מתפצל מפצל מתקמבן
  דני רווה   29/01/12 18:18
יאיר לפיד עוד קומבינה של שולחי ויוצרי יאיר לפיד ,
כאשר רואים את קדימה עושה חרקירי ,
הם מנסים להפריח בלון נפוח נוסף במתכונת אבא של יאיר
יוסף לפיד שונא החרדים דתיים מתנחלים ספרדים
ואת שונאי הגולאש למינהם ,
אכן לפיד ושולחיו באמצעות הבלון הנפוח יגרמו לשמאל להשאר עוד 100 שנה באופוזיציה ,
העפ למד שבעזרת קומבינות ספינים , ואפילו לא בג"ץ שכאשר הגברת הטרחנית תעזוב את הכסא החרוך שלה בעליון , ובית המשפט העליון יחזור לשפיותו אז השמאל יראה בראי את עליבותו ואת הספינים הזולים באמצעות יאיר לפיד ושותפיו
לבלון הנפוח
כתוב תגובה ל- דני רווה
40
יהיר, שחצן ושרלטן.
  אבי123   29/01/12 16:08
כתוב תגובה ל- אבי123
41
מתינות מנצחת- בוא חא נתלהם
  בן הלוי   29/01/12 16:18
יואב, העובדות שאתה מציין מוכרות וקשה להכחישן. יחד עם זאת לכנות את יאיר לפיד כרקוב, נכלולי ושקרן אינו מועיל לטיעון שלך. יתר על כן זה מעורר התנגדות כלפיך וחבל.
כתוב תגובה ל- בן הלוי
אתה לא מבין
  אני מסביר   4/02/12 01:28
אחד שהשתמט משירות קרבי וקיבל ג'וב חלומי בפרוטקציה (זה שחיתות והתלכלכות, לא?) שאין לו אפילו בגרות ומנסה בקומבינה לקבל דוקטורט (זה ריקבון...נכון או לא?) שמשלמים לא סכומים עצומים(על מה?) וזה מזכיר קצת את גלעד שרון והאי היווני. כנראה שיש כאן הרבה יותר סירחון ומה שגלוי וזה עוד יחשף בהמשך.
כתוב תגובה ל- אני מסביר
42
המצ"ר שלי בזמן
  דוק הנוקם   29/01/12 16:21
האחרון בשיפור ..אט אט התקשורת מתאזנת לכיוון האמצע ואני יכול לבחור ולברור קצת יותר בין כתבים שמאל קיצוני לכתבים אובייקטיביים שעושים עבודה עיתונאית נאמנה ללא סטיות תקן .. יואב יצחק נהנתי לקרוא את המאמר המקסים שלך יישר כוח !
כתוב תגובה ל- דוק הנוקם
43
קומבינטור ונהנתן כמו אביו
  קורדל   29/01/12 16:25
הבחור קומבינטור ונהנתן כמו אביו, הוא יהנה מגבוי ודחיפה של נוכלים כמו אולמרט, זבלן אמיתי
כתוב תגובה ל- קורדל
44
לא נסחפת? בכל האוניברסיטאות יש
  ע"ש   29/01/12 16:47
אפשרות למצטיינים (סופרים, למשל)ללמוד לתואר שני, או אפילו שלישי, בלי תואר ראשון, או אפילו בלי תעודת בגרות.
כתוב תגובה ל- ע"ש
45
יואב יש לך בעיה עם אשכנזים?
  משה אר   29/01/12 16:51
או ספר לי מתי לאחרונה השמצת מרוקאי?
כתוב תגובה ל- משה אר
האירגון
  ש יוליוס   29/01/12 18:47


חתיכת מפגרררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!

ראית פה במדינה שמאפשרים למרוקאי למלא תפקיד

ציבורי???????????? כמובן מלבד ניהול אירגון

פשע.

כתוב תגובה ל- ש יוליוס
עצבני היוליוס הזה
  משה אר   30/01/12 21:37
כתוב תגובה ל- משה אר
46
ללא תעודת בגרות לעיתון במחנה?
  יפה, הרצליה   29/01/12 16:52
לא ברוור , איך התקבל הנ"ל לכתב בעיתון, בעת שירותו הצבאי? מדוע אף אחד לא חוקר נושא זה? איך התקדם לגל"ץ ? מאין השיג תעודת עיתונאי? נא לבדוק את הנושאים הללו לעומק..... תודה נ.ב., ואולי שלמה מעוז בכל זאת צודק?
כתוב תגובה ל- יפה, הרצליה
מה הפלא ?
  א.ל. רמת-גן   29/01/12 19:39
להיות גו'בניק , לכתוב בעיתון "במחנה" , להתקבל לגלי צה"ל ולהוציא תעודת עיתונאי , ללא תעודת בגרות - זה משחק ילדים לעומת התרגיל המסריח לתחמן אוניברסיטה שיקבלו אותו למסלול הדוקטורט...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
47
כל הכבוד וההערכה ליואב יצחק !
  זאב בן-יוסף   29/01/12 17:30
כל הכבוד וההערכה ליואב יצחק - ראשית - על ההעזה. ההעלאה על הכתב מילים וסגנון כאלו על אדם מעידה בבירור שליואב יצחק יש כל היסוד להעיז ולכתוב זאת. שנית - הערכה על עצם הנכונות לצאת ראש-בראש עם כל שאר אנשי התקשורת הצבועים שקיוו שמיאיר לפיד תבוע ישועתם. טוב שיש כאלה כמו יואב יצחק. חבל שאין רבים יותר.
כתוב תגובה ל- זאב בן-יוסף
48
זול לעין ערוך?
  רונן גולדשטיין   29/01/12 17:37
אולי התכוונת לאין ארוך? הא שמאלנית נאורה,מה את אומרת?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
התגובה הזו
  רונן גולדשטיין   29/01/12 19:47
מיעדת ל 39 פועה
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
לאין ערוך(מלשון הערכה...)
  אוי-ווי...   29/01/12 19:53
שורש:ערך
כתוב תגובה ל- אוי-ווי...
49
לא מבין את יואב יצחק וחבריו
  סיימון   29/01/12 18:01
נכון שאנחנו מחפשים כל הזמן אפיפיורים שינהלו את המדינה.

בוא ניקח את כל החכי"ם שיש לנו במדינה ונראה כמה היינו זורקים הביתה עם תעודת בגרות או בלי, עם תואר או בלי.

מלא זבל יש בכנסת, שונאי ישראל, אנטישמיים, בוגדנים, נצלנים, בחטנים, תחמנים, הכול טוב ויפה.

אבל כשיאיר לפיד, בוחר כארז , שאני במקומו לא יודע מה הוא עושה בארץ. מחליט לתרום, להיכנס לפוליטיקה המסריחה כאן ולנסות להשפיע, המזל שיש לו כבר שיער לבן. אז מה קורה עכשו, קם לו אדון יואב יצחק שתפקידו העיתונאי זה לחפש אנשים כמו יאיר לפיד ולהשחיר אותם במערכת כדי לא ינסו להיכנס לכנסת ולעשות טוב לאנשים במדינה המסובכת שלנו.

מי אתם חושבים בסוף ינצח? יפה צודקים, החכ"ים הקומבינטורים שלנו, האוכלי חינם, עם הנהגים, והמזכירות, והרל"שים, והעוזרות, והפקידות, כל אלט מקבלים משכורת בכדי לעזור לאזרח הפשוט.

לכן מסקנה שלי: יאיר היקר, חבל לך, רד מהפוליטיקה, חבל על הבריאות שלך, אנשים כמו יואב יצחק, יוציאו לך את הקורקבן מהבטן.
אבל אם החלטת בכל זאת ללכת בדרך ולהיכנס לפוליטיקה, פשוט תתמקד באיזה אופציה יש לנו כיום? כי כרגע בכנסת אין כלום.
ואחד כמוך יכול לעשות הרבה, אנשים כמו יואב יצחק הם אנשים קטנים, וכל מי שהולך אחריהם , הם אנשים עוד יותר קטנים.

לך בשלום ותבוא בשלום ותבנה מפלגה גדולה ותעשה טוב לאזרחי ישראל אשר עובדים בשביל לכלכל את רוב המדינה.
כתוב תגובה ל- סיימון
50
מתאים לו מאד להצטרף לקדימה שם
  יהיה בין הנוכלים   29/01/12 18:14
כתוב תגובה ל- יהיה בין הנוכלים
51
יאיר-כזבן בן כזבן
  בעל המחשבות   29/01/12 18:34
אכן קלעת בול מר יצחק. יאיר לפיד מפמפם את דעת הקהל ונשים בעיקר בדף הפייסבוק שלו. בסופו של יום קלונו, טיפשותו, והדמיון המבחיל לאביו בדרכי ההתנהגות תתגלה.יישר כח מר יצחק
כתוב תגובה ל- בעל המחשבות
52
זה לא יפורסם
  החופר   29/01/12 18:43

יואב יצחק על אחד כמוך נכתב השיר עיתונאי קטן שלי ,איזה סיגנון ואיזה מילים לא סתם אינך עיתונאי באף עיתון שמכבד את עצמו.
אפשר וכדאי לכתוב ביקורות על יאיר לפיד אבל הסיגנון מראה על הכותב יותר מאשר על האיש שעליו כתבו.
כדאי שתתנצל.
כתוב תגובה ל- החופר
53
כל השמצותיכם - סימן לשנאה או
  אילן כ   29/01/12 18:48
קנאה? ולמה השנאה? בינתיים נתקלנו כאן בפוליטיקאים ללא אג'נדה, מזגזגים לפי מצב הרוח, חסרי מצפון ויושרה, חנפנים ולקקנים - והוא יותר גרוע? מאין לכם? אולי - במקום לעסוק בלכלוך תעשו משהו מועיל? ואשר לשאלה המעניינת - איפה הכסף? תשובתי - אתם משלמים מס הכנסה? ומה דעתכם שאלו הגובים סכומי עתק מכל אגורה שאנו משלמים עבור קניות גובים עבור "כשרות"? מישהו שמע שהם משלמים משהו? איך זה שכל החרדים שאינם עובדים יכולים לקנות דירות - איך זה? זה נעשה בעזרת השם, או באמצעות התשלומים שלכם עבור הכשרות ובאמצעות סכומי העתק המועברים אליהם בכל מיני דרכים עקיפות ועקלקלות? הרי הפרסום האחרון של בנק ישראל היה שיוקר המוצרים כאן נובע מתעשיית הכשרות - אז על זה שאתם כל יום משלמים, על זה שאפילו בעד מגבות או נייר טואלט אתם משלמים ל"כשרות" - על זה אין לכם מה לומר? באמת לא אכפת לכם שאין לכם כסף לעזור לילדיכם לקנות דירה צנועה כי אינכם יכולים לחסוך? אז על יאיר לפיד - שאני בכלל לא מכיר אותו - אתם מוציאים את האנרגיה? תעשו משהו חיובי - תדרשו שכספכם יבוא אליכם, שמי שלא משלם מיסים לא יקבל מן המדינה, תדרשו לבטל את חוק הכשרות - ושרק מי שמעוניין בה ישלם, כמו שכל מי שרוצה יין יקר צריך לשלם בעוד יותר - למה כל אחד מאתנו שאינו שומר על כשרות צריך לסבסד להם את המוצרים? אז או שתעשו משהו - או שאל תשאלו איפה הכסף - הוא ישנו - אבל בעצלותכם ובהמנעותכם מלדרוש שיוקצה למקומות הנכונים אתם מוותרים עליוץ אז תשתקו - או שתעשו משהו.
כתוב תגובה ל- אילן כ
זהו בדיוק העניין. אתה מציע
  פליציק היהיר   30/01/12 11:39
אתה מציע שבגלל שהכנסת מלאה בדרעק זה יהייה בסדר להוסיף עוד אחד? זה שנכשלנו למנוע ולחשוף את פרצופם של מתמודדים אחרים מבעוד מועד לא אומר שנמשיך לעשות כך! כל הכבוד ליואב שהתחיל לחקור, לחשוף, ולידע הציבור במעלליהם של המתמודדים. זכות הציבור לדעת ולראות את שני צידי המטבע לפני שטיפוסים כאלו ואחרים יחדרו לתוך עמדות השפעה ויגרמו נזק שתוצאותיו מי ישורנו...
כתוב תגובה ל- פליציק היהיר
54
מי שאיננו מבין באקדמיה
  צפנת   29/01/12 21:12
עדיף שלא יביע דעה. יואב, אני מעריך את כתיבתך בדרך כלל. במקרה הזה נסחפת. יאיר לפיד יכול להרשם לכמה תכניות דוקטורט שהוא רוצה. בסופו של דבר הוא יצטרך לכתוב דיסרטציה וזו תועמד לשיפוט. הדיסרטציה בסופו של דבר גם תוכל להיות נקראת על ידי כל אחד משום שהיא תוצב בספריה. אם הוחלט לדלג על כל שלבי המחקר, יאיר יתקשה לכתוב דיסרטציה שתוכל לעמוד במשפט הקוראים. אם הוא יעבור - כל הכבוד לו.
כתוב תגובה ל- צפנת
לא מדובר כאן בדיסרטציה
  אראל   30/01/12 08:55
הליטמוס טסט הוא
האם המסלול שניסלל לפני יאיר היה מוענק לכל מועמד אחר .אם התשובה שלילית אזי יש כאן מידה לפגם
כתוב תגובה ל- אראל
אפילו מסלול ישיר
  צפנת   30/01/12 14:38
איננו מוענק לכל אחד לטובת הסטודנט. הסיבה שמייעצים לסטודנט לבחור במסלול הארוך היא משום שהרוב נכשלים בדרך. כל לפחות הם נותרים עם תואר ראשון או שני ביד. כאשר מאפשרים מסלול ישיר, עושים זאת לתלמיד שניתן להניח שהוא יצליח לכתוב עבודה. בסופו של דבר, הליטמוס טסט הוא אכן היכולת לכתוב דיסרטציה.
כתוב תגובה ל- צפנת
55
אין לו תעודת בגרות...
  חשדנית   29/01/12 22:06
וגם לא תואר ראשון ולא תואר שני, לא עשה תיזה ולא שילם שכר לימוד עבור 5 שנות לימוד ! לתארים האלה. אבל לפי האוניברסיטה שקיבלה אותו לשורותיה יש לו השכלה וכישורים לעילא ולעילא ולכן גם אין פלא שהאוניברסיטה הזאת היא ברמת - גן (ילדים)
כתוב תגובה ל- חשדנית
56
שריפה בשדה הבר
  מימי   30/01/12 01:00
כל הכבוד ליואב. הצלחת להדליק באמצעות לפיד את שדה הבר ואת האילן שבו.
כולי תקוה שכיבוי השריפה יציל את יתר האילנות מהפיח שדבק בהם
כתוב תגובה ל- מימי
57
יואב יצחק לרשות הממשלה
  עמי חי   30/01/12 01:27
האדם הכי ישר במדינה אין עליך יואב יצחק


תמשיך להוציא את הפושעים במדינה יואב להוביל לובי להחלפת השילטון שמוכר את המדינה ומבליג

כמו כן משפטים של מנהיגים מיד לשפוט ולפטר מיד
כתוב תגובה ל- עמי חי
58
יואב נימאסת לגמרי,ממש דפוק
  פיני לזר   30/01/12 04:22
מידי פעם אני מציץ וקורא באתר שלך
שאפת משהו בשבת ?
מה קורה לך ?
עוד אילן להיתלות בו? מצאת לך ?
כתוב תגובה ל- פיני לזר
59
כל הפירסומים בתקשורת
  מולכו   30/01/12 07:25

על איך שהוא חוסם שאלות אצלו בדף הפייסבוק שלו שפתח , ושאלה מדוע פתח, לכאורה אולי מעידות על האיש,
שאני לא מכיר
אך הכתבה הוסיפה עוד נופך לידיעותיי
וכעת אני מלא ספקות
כי ראיתי אותו מתמודד בבוקסינג ונופל
ושמעתי על שהוא מוחק וחוסם שאלות של אנשים אצלו זה מוביל לשאלה האם האיש מוביל לפתיחות מסוימת אצלו
ועכשו זה עד אנא .....
כתוב תגובה ל- מולכו
60
לפיד מקים פקולטה ל...
  יוד אלף   30/01/12 07:31
נודע לי כי יהיר לפיד מתכוון להקים באוניברסיטה בר אילן, מחלקה ללימודי הרמאות..היוהרה..מדעי האיגרוף..ועוד כיוצא בזה. אהוד אולמרט וחבר מרעיו..ירצו באותה פקולטה.
כתוב תגובה ל- יוד אלף
61
ד"ר יאיר לפיד- ופרופסורה מתי?
  פרופ' אילן בלי   30/01/12 09:29
יותר משהמקרה הזה מעיד על "ד"ר" יאיר לפיד זה מעיד על "אוניברסיטת" בר אילן.........
כתוב תגובה ל- פרופ' אילן בלי
פרופסורה אפשרית רק בתשלום.
  מתנהל מו"מ על כמה   30/01/12 10:04
כתוב תגובה ל- מתנהל מו"מ על כמה
62
נו,,,, מיהוא לפיד?אמור מי חברך
  אחד מרבים   30/01/12 10:40
נו,,,, מיהוא לפיד?אמור מי חברך מי יועצך (אולמרט) אומר לך מי אתה
כתוב תגובה ל- אחד מרבים
63
יואב יצחק - מתבקשת תגובתך...
  אחד העם   30/01/12 11:51
כתוב תגובה ל- אחד העם
64
שאפו ליואב יצחק
  עטרה שגב קלימי   30/01/12 14:40
היום בוועדת החינוך נאמר על ידי המל"ג שהתוכנית שבא משתתף יאיר לפיד אינה חוקית בעליל.
כדאי להעביר לידעתו של יואב יצחק
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
65
לפיד, משב רוח רענן
  אובייקטיבי   30/01/12 15:16
אני באמת לא מסוגל להבין את אלה וביניהם יואב יצחק הגורמים לכך שהשילטון והאופוזיציה הפכו לגילדות. הם לא נותנים לשום גורם חדש להכנס פנימה; חוקי צינון והבאשת ריח. מזמן שמתי לב כי יואב יצחק הוא ביביסט . ולכן שלא יבוא ויגדיר עצמו כלוחם ללא חת בשחיתות וללא משוא פנים. לדעתי לתת לכוחות חדשים לעלות ואולי נציל את המדינה השוקעת אלי בערות וממבו ג׳מבו של רבנים נבערים. אם נמשיך כך סופנו יהיה כשל בר כוכבא שבימיו חרבה ממלכת יהודה סופית בסיועו הפעי ל של רבי עקיבא. 
כתוב תגובה ל- אובייקטיבי
66
מה כבר לא מושחת כאן?
  עצוב מאוד   30/01/12 15:42
מה כבר לא מושחת כאן? החל מהרשויות המקומיות, בית המחוקקים, הח"כ, וגם התיקשורת, כניראה שזה המצב נקודה
כתוב תגובה ל- עצוב מאוד
לא ציינת את הגורם חשוב ביותר
  אזרח חלש   31/01/12 19:28
האזרחים במדינת ישראל הם המושחתים ביותר ... וזה הולך לפי דרגות ... האזרחים הבינוניים מכסחים את האזרחים החלשים ע"י קומבינות וכוחניות יתר ... וזה ממשיך מעלה מעלה מעלה ... ולסיכום כל האזרחים במדינת ישראל כולל אותי כמובן ...רקובים
כתוב תגובה ל- אזרח חלש
67
מאמר עלוב - חבל
  ייי   30/01/12 16:52
דווקא החזקתי ממך, מר יואב יצחק....
כתוב תגובה ל- ייי
68
יש כרגע 10 דוקטורנטים במסלול
  ולוולה   30/01/12 17:15
שהוצא ליאיר לפיד. למה נטפלים דווקא איליו?
כתוב תגובה ל- ולוולה
אנא גלה לנו מי העשרה ? ֱ
  לולוולה   30/01/12 18:05
כתוב תגובה ל- לולוולה
לוולאה הרי הוא הבטיח לנו נקיון
  שמעון שבתאי   31/01/12 00:59
יאיר לפיד הבטיח לנו פוליטיקה של הגינות ויושר, להשיג תואר דוקטור בדרך נכלולית זה לא הוגן ולא ישר כלפי מאות אלפי סטודנטים שעשו את הדרך בצורה חוקית ולא קומבינה.
כתוב תגובה ל- שמעון שבתאי
69
לא יפה יואב - אחרי מות קדושים
  נתי מירושלים   31/01/12 22:59
מבלי קשר לתוכן הדברים, לא מכובד ולא נאה לדבר על המתים. יוסף לפיד נפטר, למה לתקוף אותו אישית? מי שהלך לעולמו איננו איתנו.

מן הראוי שיואב יצחק יתנצל על תקיפת המתים
כתוב תגובה ל- נתי מירושלים
70
יאיר:עברו 3 ימים ואין לשון הרע
  רחב   31/01/12 23:37
אז מה? הכל נכון?

רצית דוקטור קיבלת זובור!

נו, ומה יהיה הסוף? כולם יצחקו עליך ועל הדוקטור שלך?

רוצים מלחמה! יללה, תתבע על לשון הרע והוצאת דיבה!

אלא מה, אתה נמושה אינך מגן על כבודך כי אין לך כבוד!
כתוב תגובה ל- רחב
71
יואב יצחק צדק!!!המל"ג ביטלה את
  קורןנאוה טבריה   1/02/12 06:02
הדוקטורט של הלפיד שלא יאיר,שבלי בושה טען כי קיבל זאת על פי "הכללים" "שלו"=הכי מעליב שפלצנים מסוגו של יהיר לפיד חושבים שכווווולם אהבלים ואווילים כמו החסידים השוטים שלהם?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה חבל שאת משמיצה אותי
  לפיד   1/02/12 11:51
בלי להכיר אותי מקרוב.
כתוב תגובה ל- לפיד
72
יואב יצחק אל תשכח את לחיאני בב
  jh   1/02/12 10:14
כתוב תגובה ל- jh
73
יואב יצחק על יאיר לפיד
  rvmar   1/02/12 19:19
קראתי את ההשתלחות הבוטה, המכוערת, המכוונת כנגד יאיר לפיד.
משום מה לא הופתעתי...מי ששנוא (מכל סיבה שהיא, אמיתית או לא) על יואב יצחק, הוא בחזקת אבוד.
טומי לפיד ז"ל כבר איננו - נא להתייחס לדמות יאיר לפיד. לא רק לקטול עקב מאורע אחד.
צר לי עליך, אחי יואב. הקנאה העבירתך על דעתך!
כתוב תגובה ל- rvmar
לא מצאת אף פגם בהתנהלות.......
  עטרה שגב קלימי   2/02/12 04:45
לא מצאת אף פגם בהתנהלותו של יאיר לפיד שלא סיים בגרות לא תואר ראשון ונוסק לעבר דוקטורט כשכל בחור ובחורה בישראל משלמים בדמים תרתי משמע בדמים כדי להגיע לתואר הנכסף.
זהבה גלאון אישיות ציבורית שתרמה רבות לחברה הישראלית ואף סיימה תואר ראשון ושני בהצטיינות באוניברסיטה היוקרתית בישראל האוניברסיטה העברית שבירושלים , לא קיבלה את אותם תנאים כפי שקיבל יאיר לפיד, לא רק שלא קיבלה הציבו לה מכשולים רבים בבר אילן, האם זה ראוי???
מדוע בישראל צריך להיות מסלול לסלברטיים האם הם לא מסוגלים מסיבה של יהירות לעבור את אותו מסלול שעובר כל אזרח סביר ופשוט בישראל.
הפרשה הזו מוכיחה שיאיר לפיד אינו ראוי להציג עצמו כפוליטקאי ישר ונקי כפיים.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
לפני ביקורת תלמדי את העובדות
  אחד העם   2/02/12 22:04
מדובר במסלול קיים שיש בו עוד אנשים, ואנשים המביאים איתם פעילות והצטיינות שנעשו מחוץ לאקדמיה, ונבחנים בידי וועדה רחבה, ובדקדקנות. אין למסלול כל קשר לסלבריטאות, ולהוכחה אין לך שמץ של מושג מי עוד במסלול זה.
מסלול דומה קיים גם באוניברסיטה העיברית בירושלים.

הדבר היחידי שקשור פה לסליבריטאות זו התעלקות התקשורת על לפיד, ויואב יצחק בכללם...

מאמר זה מככב בדף הראשי כבר 5 ימים, שיא ב-NEWS1...
זו לא התעלקות?
כתוב תגובה ל- אחד העם
יאיר מבטיח פוליטיקה אחרת
  עטרה שגב קלימי   3/02/12 17:01
ומשום כך יאיר היה חייב לא להסכים להצטרף למסלול הנכלולי הזה,משום שהוא לא מוסרי לא צודק ולא נכון.
היום אני הבחן שבעתיים כל דוקטורנט שעומד מולי והתייחס אליו בהסתייגות וחשדנות משום שאתה מודה שיש תוכניות רבות מסוג זה בכל אוניברסיטאות בארץ.
תגובתך אכן מוכיחה שיש במדינה הזו שמקבלים הכל או בקומבינות או בדרכים עקלקלות ועוקפות ויש כאלה המקיזים דמם למרות כשרונותיהם ויכולתיהם רק משום שהם שאינם שייכים לשבט הנכון.
שבת שלום
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
המל״ג פחדן ופופוליסטי
  אחד העם   4/02/12 09:12
מדברי אחד הפרופסורים הידועים: אקדמיה עוסקת ביצירת, איסוף ולימוד ידע, אך אין לה מונופול. שיטת התארים הינה מנגנון בירוקרטי למדוד התקדמות. אין כל פסול להעריך ידע שנרכש מחוץ לאוניברסיטה, ולשקלל אותו לגבי המשך באוניברסיטה. התהליך הינו מאד קפדני ואובייקטיבי, ודרך אגב, מדובר בתואר שני, לא דוקטורט. אפילו יואב יצחק לא הכין שעורי בית כראוי... ומדוע לא התנפלו על יתר הלומדים במסלול זה? ובמסלול בירושלים? ומדוע סיפור זה, כולל השגיאות שבו, מככב ב-news1 שבוע שלם? האם יש פה איזו וונדטה מצד יואב יצחק? עשרות טוקבקים, ויואב יצחק שותק... אפילו לא מתקן את הטעויות...
כתוב תגובה ל- אחד העם
יאיר תסדר לי קומבינה
  עטרה שגב קלימי   4/02/12 18:53
גם אני הייתי מעוניינת ללמוד בחוג לתקשורת ישיר לדוקטורט וללא כל התנאים המתבקשים כפי שיאיר לפיד אינו ניחן בהם.
יש לי רזומה רציני ומוכח ולכו הייתי מעוניינת להשתמש בקשרים הרבים שיש לך כדי לעזור לי להתקמבן באוניברסיטת בר אילן.

ואני בניגוד לך אין לי שום התחייבות מוסרית לפוליטיקה אחרת ונקיה כפיים ולבב או לחברה מוסרית וערכית יותר כפי שאתה שיאיר לפיד מתחייב תחת כל מקלדת רעננה ומקרופון ומצלמה יפה.
אגב כל מה שהינך כותב אינו מתיישב עם התייחסות אוניברסיטה בר אילן לחברת הכנסת זהבה גלאון בעלת שתי תארים בהצטיינות יתרה המוכחים מהאוניברסיטה העברית שבירושלים.
ולכן עד עתה לא שכנעת אותי ולדעתי את שאר המשתתפים בדיון בנימוקיך.
שבוע טוב ומבורך
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
74
הפוסל במומו הוא פוסל
  גדיש פלג   2/02/12 09:33
איש רקוב, שקרן ונכלולי - כל הנאמר אמת, לו נושא הכתבה היה יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- גדיש פלג
75
הכתבה גורמת לי לבחילה ...
  בגיניסט מובהק   2/02/12 10:56
אני איש ליכוד וותיק ותומך נהלב של מנחם בגין ז"ל ... נראה שכאן בכתבה זו יואב יצחק שלפי הערכתי ואני מדגיש הערכה שלי בלבד ,הוא כותב מטעמו של הליכוד וביבי נתניהו .... נכון אני מתעב את השמאל הישראלי,אבל לרדת לרמה המכוערת של השמאל זה יותר מדי עבורי . יואב יצחק בכתבה פגעת כאן ללא רחם ביאיר לפיד סתם מתוך רשעות.וסתם כדח לרצות את הצד הפוליטי שאני מחובר אליו הימין. הקיצור יואב יצחק פישלת בגדול ....אסור לכתוב כתבות מכוערות כאלו .... אפילו שיאיר לפיד איש שמאל ואפילו שאבא שלו ז"ל תיעב אותי כספרדי שחי במדינת ישראל....אני חושב שיאיר לפיד בחור מצויין ,והלוואי שכל הפוליטיקאים יהיו כמותו ....
כתוב תגובה ל- בגיניסט מובהק
76
ערוץ 2 ויאיר
  טל 5   3/02/12 09:05
מיום שערוץ 2 עלה לאויר אנו ערים להדרדרות תהומית של החברה בארץ.יאיר לפיד עם רצון להתקשט בתואר דוקטורט איסטנט הוא עוד צורך שלנו כחברה לרצות הכל מכל וכמה שיותר מהר.ערוץ 2 תורם תרומה נכבדה לכל הקרנבל הזה.
כתוב תגובה ל- טל 5
77
יהיר לפיד
  בשן חיים   3/02/12 13:42
החרה צף על המיים
כתוב תגובה ל- בשן חיים
78
הלו , הלו .. לא קצת הגזמת
  מאוכזבת   3/02/12 18:07
שקרן נכלולי ועוד. מעניין אם חשבת כך גם קודם ואם יש טענות תפנה לאונברסיטה שהסכימה לקבלו.יאיר לפיד לא צריך כיסוי תחת לכשרון שלו. הרזומה שלו מעיד על כשרון יוצא דופן שיכול להאפיל גם על המרצים שלו. לא מבינה את ההתנפלות הפופולסטית , חשבתי שרק טוקבקים מטעם נוהגים להשמיץ, כנראה שגם קולגות.
כתוב תגובה ל- מאוכזבת
79
גם נחמן שי קיבל תואר דוקטור
  גאגריין   3/02/12 22:24
באותו תהליך אז מדוע מתנפלים על לפיד. גם נחמן שי מקבל פנסיה מהצבא לכל החיים לאחר שירות צבאי של פחות משלוש שנים.
כתוב תגובה ל- גאגריין
נכון וגם רבין קיבל תואר דוקטור
  לשם כבוד מהטכניון   4/02/12 01:31
מעטים יודעים, אבל הוא דרש מהסובבים לפנות אליו כ ד"ר רבין. כך גם קרא לו חברו הטוב יאסר עראפאת. דוקטורבין.
כתוב תגובה ל- לשם כבוד מהטכניון
80
תתבייש לך
  פאול   4/02/12 17:11
אתה קורה לו אדם רקוב ? תתבייש לך.
כתוב תגובה ל- פאול
81
"פויה יואב".
  יצחק רז   14/02/12 10:28
זאת שינאה ממש. זר הקללות שממטיר יואב יצחק על אדם אחר (ועל אביו שהלך לעולמו) גם אם דעותיו שונות משלו מבלי להיכנס לשאלת הצדק, גורמת לי לאי נוחות. בתרבויות רחוב עממיות יותר, מפגש מקרי בין שניהם ברחוב היה עשוי להסתיים בתגובת הצופים למתרחש מן הצד ב"זה הגיע לו". יואב יצחק עוטף עצמו בגלימת הצדק וכך מחופש לאביר הערכים מחומש במילות ערס ויורה את הבנתו לכל עבר. לא דעתו מטרידה אותי, מותר לו שתהיה לו אחרת. עוצמת השינאה ודרך הביטוי שהיא בבחינת פגיעה של ממש כהוצאת דיבה, הוצאת לשון הרע והוצאת לשון בכלל. "פויה" יואב.
כתוב תגובה ל- יצחק רז
82
לפיד
  בלהה   15/02/12 14:16
אם יואב יצחק לא היה אומר אמת תאמינו לי שלפיד או מי ממרעיו כבר היו מגישים תביעת דיבה.
בינתיים לאורך שנים הסתבר שכל התגליות והנוכלויות שיואב יצחק מצא הסתבר שהכל היה נכון!!!
כתוב תגובה ל- בלהה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il