s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כוכב נופל
מאת: דמיטרי רייזמן   |  18/02/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה נלין
  שמואל ארדיטי-ניצו   18/02/12 15:08
על רון חולדאי ,ראש מדינת תל-אביב.כראש העיר של ירושלים
כיהו מר טדי קולק -שהסגיר את חיילי האצל לבריטים.בראון שקבעתי אצל שרת התרבות, הגב. ח"כ לימור ליבנת, ביקתי ממנה כי תישתדל כי יוצג לפני הנוער המחזה "רימון בין לבבות" המספר על גבורתם של עולי הגרדום פינשטיין וברזני. קיבלתי כתף קרה.לצערנו הרב כיום שולטים בני ובנות המלשינים ומשתפי הפעולה.
כתוב תגובה ל- שמואל ארדיטי-ניצו
2
יאיר שטרן היה אפיזודה חולפת.
  פועה   18/02/12 15:17
ואתה דימיטרי כותב בפטוס תלוש מהמציאות של אז ושל היום!
יאיר שטרן היה ללא ספק אידיאליסט המאמין בדרכו ונכון להקריב את חייו. האם הוא צדק מהבחינה ההסטורית? כנראה שלא!
העובדה ההסטורית היא שפעולות המרי שלו עקצו קצת לא יותר מדי, את הבריטים. הסטורית הלח"י לא תרם דבר משמעותי לסיום המנד"ט והסתלקות הבריטים מפלסטינה.
מה שתרם לזה בעיקר, היו קשרי הסוכנות היהודית (כן, "הישוב המאורגן"!) עם הפוליטיקה הבין לאומית האמריקאית הצרפתית ובריה"מ הקומוניסטית סטלינסטית! והקשרים והתמיכה בבריטים.
ליאיר וללח"י היה הרבה רגש, בעת הקשה, כשהיה צורך בעיקר בשכל. פעולות הפורשים רק הפריעו והזיקו לתהליך המורכב ולעיתים הדו משמעי! ולכן סילוקו היה בלתי נמנע!
האם היה צריך לרצוח אותו? ברור שלא! אפשר היה לכלוא או להגלות אותו, אבל בתקופה מלחמה קשה, שבה בריטניה מגוייסת כולה למלחמה מול הנאצים, למי יש זמן וסבלנות, להתעסק בהעמדה לדין ובמשפט?
יאיר טעה בעיתוי ולא הבין את המצב הכולל, הוא לקה בעיוורון טראגי, וראה בטעות את הנאצים אויבי הבריטים, כבני ברית פוטנציאלים, כמוהו כמופתי, "שהגדיל לעשות" וקשר קשרים ממשיים עם הנאצים.
במבט לאחור, ליאיר ז"ל וללח"י צריך למחול, כי כוונתם אכן הייתה פטריוטית, צריך לזכור אותם, אבל לא להמציא אותם מחדש, הם אינם ראויים לזה...
כתוב תגובה ל- פועה
עלובת נפש
  יוא"ב   18/02/12 19:11
התלבטתי אם לענות לעלובת נפש כמוך והחלטתי שזה אמנם בזבוז זמן.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
את טועה ומטעה גברת זקנה
  מאיר בשן   18/02/12 19:21
חוויתי את התקופה הזאת
הורי היו בהגנה אבל ללא אצל ולחי הבריטים היו פה עד היום
לצערי כל מיני היסטוריונים והיסטוריוניות מסלפים את ההיסטוריה בצורה מתוחקמת הגובלת בפשע והעומדים מאחורי היסטוריונים אלו מתוחקמים שבעתיים
כתוב תגובה ל- מאיר בשן
האמת? הייתי רוצה את
  נתין מדמנת ישראל   19/02/12 15:12
הבריטים כאן. לפחות שמדיניות הספר הלבן תהיה רשמית ולא שייבחרו מבצעיה המתחזים לפני הבחירות לפטריוטים יהודים, "אחים" שאסור להילחם נגדם. לפחות יהיה ברור מי האויב.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
הרבה אחרי שפועה העז פועה את
  אברהם מערב השומרו   19/02/12 07:46
שטויותיה תעלם מחיינו ,ישאר יאיר בזכרון האומה
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
לצאצאת שמש העמים
  ישראלי מן המנין   19/02/12 08:34
כמו כל צאצאיו הרוחנים של "שמש המים" שמעוותים את התהליך ההיסטורי גם את\אתה למרות חשיפת מסמכי משרד החוץ הבריטי המודים בפה מלא כי זרוז יציאתם מפלסטינה היה הפעולות של ארגוני אצ"ל ולח"י-עדיין מעוותים את העובדות ההיסטוריות. השמאל הישראלי לחץ על בן-גוריון לא להכריז על מדינה ישראל -(קרא\י את תפיסתם המדינית של ברית שלום-אולי תתפקח\י מעט)אלא לקבל את הצעת האו"מ ובנתים להיות תחת חסות כוחותיו ולהמתין לתקופה מסוימת -ובצורה זו ניסו לבטל אתת ההכרזה.ובן גוריון מחששו שמה אצ"ל יכריז בכל זאת על מדינה יהודית לאחר עזיבת הבריטים לא שעה לדרישתם ובכל זאת הכריז על הקמתה של מדינת היהודים
כתוב תגובה ל- ישראלי מן המנין
לשפוט אדם ?
  meiro5151   19/02/12 09:30
כאשר את מביאה את המציאות שהיתה פעם,זה להיסתכל על הדברים לפני שהם קורים,והיום כלאחר מעשה לבוא ולשפוט את האידיאולוגים ההאמינו באותה התקופה שמעשיהם יביאו את התוצאה המיוחלת,ובדיאבד לשפוט אותם על מעשיהם,זה לא הוגן. גם הרצל מתהפך בקיברו,לאחר מה שנעשה עם חזונו.
כתוב תגובה ל- meiro5151
גם ישראל היא תופעה חולפת
  ואולי טוב שכך...   19/02/12 11:47
כתוב תגובה ל- ואולי טוב שכך...
את מצפן ב-180 מעלות
  נחום שחף   19/02/12 14:07
ישנם אנשים שניתן לכוון לאורם את האמת, בפשטות, בהפיכת כיוון, כמו ב-1984, אמת היא שקר, מלחמה היא שלום, בערות היא כוח. כה לחיי.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לכל מלעיזי הבוחרים להיות שוטים
  פועה   19/02/12 18:09
קשה להכיר במציאות כאשר מעדיפים להתכחש לאמת.
אבל זה לא יעזור לכם!
מי שבנה את התשתית למדינה היתה ההתישבות העובדת! הנוער שעזב את העיר ואת אירופה והקים מושבים וקיבוצים נאחז בקרקע ויצר חקלאות ותעשיה פלמ"ח והגנה. מדינה יוצרים מבניה ומיצירה לא מהתמקדות בהרס ובהרג!
יאיר והלח"י לא בנו הם רק חרבו! מי שרק חושב ומאמין בנקם ושילם, בלפגוע ובלהרוג, לא מסוגל להקים מדינה!
אפשר להפוך אותו לקדוש ואפילו לעלות לקברו ולבקש עזרה. אבל סוג החשיבה הנקמני יהרוס לעד ולא יבנה דבר!
ובאנלוגיה להיום: המורדים בלוב בתימן במצרים ובסוריה הצליחו להרוס להרוג ולחרב, אבל אינם מסוגלים לבנות משהו אחר! וזה בדיוק היה למזלנו ההבדל בין "הישוב המאורגן" לבין "הפורשים"!
את זה הבינו היטב והעתיקו מקימי גוש אמונים ולכן התמקדו בהתישבות ולא במעשי נקם בטרור הפלסטיני, כדרכה של לח"י.
כתוב תגובה ל- פועה
זאת שפועה כמו בהמה.
  המתופף   19/02/12 20:13
גבערת פועה את היא אפיזודה חולפת, מי מכיר אותך ואחרי לכתך שמאלנית עלובה מי יזכור אותך.
כתוב תגובה ל- המתופף
3
היינריך היינה בתגובה:"את מצבת
  קורןנאוה טבריה   18/02/12 15:41
הזיכרון לכבודם של הענקים עושים הננסים.זוהי נקמתם של הענקים, זוהי זכות קיומם של הננסים"!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
נער הייתי וגם זקנתי
  מואל ארדיטי   18/02/12 17:50
אני ניצול שואה מהמעגל השני מבולגריה.עליתי ארצה בסוף 1948. -הלכתם כצאן לטבח ,לא נלחמתם ולא תילחמו- הטיחו בי חברי החדשים ,ילידי הארץ.לא ידעתי מה לענות להם, הייתי נער צעיר נאיבי.ברבות הימים נודע לי כי אכן היו צעירים שלחמו בנאצים בגיטו וארשה . אלה היו חברי לתנועת הנוער של ז'בוטינסקי.אנשי השמאל ,שעליהן נמנית פועה,הם מומחים לזיוף
ההיסטוריה. שנים רבות "היסטורינים" מטעם הממסד הסתירו את חלקם של מורדי בית"ר מארגון ZZW במרד.לאחרונה קם הפרופסור מישה ארנס וסיפר את הסיפור האמיתי על המרד לאחר שאנשי השמאל שהעלימו מהציבור את האמת. אכן , היו יהודים שכן נלחמו אך גבורתם הועלמה כי לא החזיקו בפנקס האדום.
כל מיני נמושות מנסים גם היום לזייף את ההיסטוריה.הם מכחישים את חלקו של ארגון הלח"י בהקמת המדינה.אמרו חז"ל :"למלשינים אל תהי תקוה.
כתוב תגובה ל- מואל ארדיטי
מה אתה מצפה עובדי "שמש העמים
  וצאצאהם רוחניים   18/02/12 19:11
כתוב תגובה ל- וצאצאהם רוחניים
אני למדתי מקצין בריטי מימי המנ
  קורןנאוה טבריה   20/02/12 06:43
המנדט,ריצ'רד מיינרצהאגן הגדול,שבזכות לח"י ואצ"ל קיבל קין בןגוריון את שעת הכושר שלו להכריז על עצמאותה של מדינת היהודים=ואני מאמינה לו ולא להיסטוריונים המגוייסים של בןגוריון ששיכתבו לנו היסטוריה שקרית ומסולפת!!!למדתי גם מבן הכט,הרב ווייסמנדל ושמואל תמיר ז"ל על הפקרת יהדות אירופה לנאצים ע"י הציונות האדומה והחולנית של מפא"י שחתרה ל:"עולם ישן עד היסוד נחריבה"=וע"ע משפט קסטנר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
יאיר ענק בדורו מול גמדי העיריה
  יואב בלום   18/02/12 19:31
עירית תל אביב לא רוצה שהנרטיב של לחי ילמד בבתי הספר??לא יאומן כי יסופר!! איזה נרטיב מתאים להם?של בטלנות,משחקי מחשב,וחוסר איכפיות לסובב?
מישהוא בעיריה(אם הדברים נכונים)הסתובב על השכל ,ממש כך!וצריך לסובב אותו חזרה ומהר...
כתוב תגובה ל- יואב בלום
6
אברהם חי וקיים
  קלרינט   19/02/12 01:07
ב"ה יהודי כמו אברהם, שמסר את הנפש שלו על בניין העם והארץ חי וקיים לעולם. שמו חרוט בנצח ישראל אשר לא ינחם, לא ישכח. כי לא אדם הוא להינחם. חיי אדם אינם נמדדים באורכם, אלא בעומקם. אינם נמדדים בזמן, אלא בניצול ההזדמנויות לבניין, לצמיחה ולהתקדמות, אינם נמדדים במבט ההווה בלבד אלא במבט הצופה אל העתיד והמוסר את חייו כל רגע, למענו. יהי זכרו ברוך בעזרת האלוקים ובעזרת כל אחד מאתנו.
כתוב תגובה ל- קלרינט
7
הישוב המאפיונרי המאורגן=לא מדו
  קורןנאוה טבריה   19/02/12 05:43
מדובר ביהודים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
הפחד מהבולשביקים עדיין לא סר..
  יששכר   19/02/12 08:55
מדוע עד היום, אחרי כמעט 70 שנה לרצח, מפחדים עדיין לספר מי היה היהודי שהסגיר את אברהם שטרן לאנגלים ולאיזה אירגון הוא השתייך ומי נתן את הפקודה לעשות זאת???
הרי המפ"אייניקים הבולשביקים כבר לא קיימים יותר אז מה הפחד???
כתוב תגובה ל- יששכר
אתה טועה, יאיר לא הוסגר...!
  ירון זכאי 1   19/02/12 13:18
1>>>> עיין בספרו של יעקב ישקה אליאב "מבוקש", בו מתוארת לכידתו של יאיר מזווית מודיעינית של אחד מבכירי הלח"י. 2>>>> אם תשאלו היום בבתי ספר את הילדים לאיזה מחתרת היו משתייכים אילו היו חיים בדור ההוא? התשובות ברובן יהיו אצל ולח"י, ומיעוט להגנה. במציאות ההגנה הייתה הארגון הגדול ביותר ובוגדים מתוכה נכנעו למשטר הבריטי וניסו לעשות הכל כדי להכניע את האצ"ל. כאשר לרגע היה נדמה שהאצ"ל הוכנע, פרשו ממנו אנשי הלח"י וחידשו את המרד, דבר שהצית מחדש את מרד האצ"ל. הבריטים הודו בהודאתם לאו"ם כי הטרור גירש אותם מארץ ישראל, הפרלמנט הבריטי החליט לפני הממשלה כי יש לסגת מא"י עכב הטרור, ושר החוץ הבריטי גם אמר זאת בגלוי. לכן אנו פטורים מפרשנות היסטורית מעוותת. הלח"י הוא תמצית האצ"ל, ושניהם ביחד גירשו את בריטניה מארץ ישראל. כל הדיונים באו"ם הם רק כיסוי משפטי למציאות שיצרו "ארגוני הפורשים" כפי שכינו אותם אנשי ההגנה. שנים של תעמולה מאורגנת לא הצליחו למנוע מילדי ישראל להכיר את יאיר והלח"י, וההיסטוריה לא תשוכתב בהצלחה לעולם. תלמידי סטאלין נכשלו בדיוק כמו סטאלין בעצמו בשפצור המציאות.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
9
יאיר נרצח כתוצאה מהלשנה
  י.ס.   19/02/12 12:39
זהותם האישית של המלשינים אינה ידועה לי. בימים ההם הלשינו אנשי ההגנה על "הפורשים". הפורשים היו אנשי אצ"ל ולח"י. ההלשנות הביאו לתופעה שנקראה בשם "הסזון". זו תקופה איומה. באופן אישי היתה לזה תוצאה אחת: התרחקות והסתייגות מאנשי מפא"י, אנשי הגנה וספיחיהם. היתה תקופה ששוחחתי קצת עם עמוס קינן ז"ל. הוא היה איש לח"י. טיפוס קשה היה. שנטה להעליב את כל מכריו ידידיו ומעריציו. נדמה לי שרמז פעם שהוא יודע מי הלשין על יאיר. עכשיו, כמובן, רוחצים המפא"יניקים ידיהם בניקיון וטופחים לעצמם על הכתף כשמדברים על ההישגים של מדינת ישראל. הם גם האנשים המדברים תמיד על מוסר, מוסר מלחמה, צבא מוסרי וכי"וב. את הבריטים גירשו האצ"ל והלח"י. אתה לא יכול לצפות מהמפא"ינירים להקים אנדרטאות ללוחמים הללו ובכך להודות שהם לא לחמו בבריטים אלא בלוחמים האמיתיים. זהו כל הנרטיב העלוב של הצבועים.
כתוב תגובה ל- י.ס.
כל דבריך אמת
  אראל   19/02/12 14:26
רק בני דורי המזדקנים והנעלמים יכולים להזכר ולהעיד על ה"סזון"
כתוב תגובה ל- אראל
10
התכנית של לח"י לחבור לנאצים
  udi manor   19/02/12 12:53
כואב הלב שלא נותנים פתחון פה למורשת הלח"י. איך ידעו ילדי ישראל על התכנית של לוחמי חרות ישראל לחבור לנאצים כדי למגר את אלביון הנוכלת? אכן פשע היסטוריוגרפי וחינוכי חמור.
כתוב תגובה ל- udi manor
11
קראתי ,כאבתי
  מ.ל.   19/02/12 13:04
התגובות אומרות המון, אולי הכל. אולי דווקא אתה שבא ממקום ששלטו בולשביקים יודע איך להפיל גם פה את הבולשביקים שתפסו את השילטון בכוח מ- 1920 ולא נתשוהו עד היום.
דוגמא טריה הרכבת ועיני.
כתוב תגובה ל- מ.ל.
12
שיכחה, אדישות, שאננות והתעלמות
  ש.פ.   19/02/12 13:19
למעלה מזה: אי-הכרת-הטוב וכפיות-טובה - כל אלה מכה אנושה של הדור כולו.

מאמר נכון וכואב
כתוב תגובה ל- ש.פ.
13
יאיר שטרן
  סגן אבידן   19/02/12 14:21
הגיע הזמן להחדיר בנוער את מורשתו של יאיר. השמאל לא יוכל לעצור בעד מגמה זו.
כתוב תגובה ל- סגן אבידן
14
יצירת מופת
  אוהד קמין   19/02/12 14:43
"כוכב נופל" הואיצירת מופת כמעט מכל הבחינות. למעט מספר קטן של שגיאות כתיב זניחות ביחס, מצליח דימיטרי להיקף במבט חודר את הפנים הרבים שיש לסוגיית שטרן בתרבות של ישראל, החל מהטרגדיה העובדתית של מסכת חייו המעשיים וכלה ב"רצח השני" שנעשה לו על ידי הקומיסרים של התרבות הישראלית, אשר נטלו את השראתם מ"ימי הזוהר" של הדיקטטורות של המחצית הראשונה של המאה ה20.
ייש כוח!
אוהד
כתוב תגובה ל- אוהד קמין
15
מה משנה היום אם מציגים או לא..
  משה וסרצוג   19/02/12 14:43
מה זה משנה היום אם מציגים או לא מציגים מחזה על יאיר. ציטטת את יאיר שכתב בשנות ה-30 שהציונות גוססת. עברו 80 שנה תראה לאן הגענו בהשואה לאז. נחכה עוד 80 שנה
ונראה מה יקרה.
כתוב תגובה ל- משה וסרצוג
16
מאמר חזק
  ארימה   19/02/12 14:54
אני גאה בך. הנושא הזה של יאיר שטרן קרוב לליבי מזה שנים
ביקרתי גם במוזיאון לח"י ברחוב בדרום תל אביב שנושא את שמו.
כתוב תגובה ל- ארימה
17
תודה רבה רבה!
  בן יהודה   19/02/12 14:58
כתוב תגובה ל- בן יהודה
18
בהמשך לפועלו של יאיר שטרן...
  יצחק שטיפמן   19/02/12 15:04
אני מוצא קשר , בהמשך , לפועלו של יאיר שטרן ...... מעניין לשמוע את דעתך על הטענה הבאה :

פועלה של קבוצת " הנוקמים " ( הוצאה להורג של נאצים באירופה ) גרמה לפרוק מוקדם של הבריגאדה היהודית על ידי הבריטים ובכך הזיקה ל "מוסד לעליה ב " .

במלים אחרות " הנוקמים " גרמו לצמצום ההעפלה לישראל בתום מלחמת העולם השנייה.

כתוב תגובה ל- יצחק שטיפמן
"הנוקמים"
  חתולי   25/02/12 21:42
"הנוקמים" באו מקרב אנשי הבריגאדה היהודית, שהיתה מורכבת ממתנדבי הישוב באותם ימים, שברובם לא השתייכו ל"פורשים", ולאו דווקא מאנשי לח"י. איני מוצא שום קשר בין פועלם לבין פועלו של יאיר שטרן.
כתוב תגובה ל- חתולי
19
אתה מוכן ל הגדיר מה זה ציונות?
  משה וסר   19/02/12 16:46
אתה מוכן ל הגדיר מה זה "ציונות"?. במובן הקלאסי זה מת בהקמת המדינה. מסיבות פוליטיום לא סגרו את הסוכנות הקק/ל וכו'
כתוב תגובה ל- משה וסר
20
דמותו של יאיר
  חתולי   25/02/12 22:49
גם אני יודע, מתוך קריאה במקורות שונים שמוזכרים כאן בתגובות הקוראים, שמי שגירשו את הבריטים מהארץ היו הלח"י והאצ"ל. עם זאת, גבולות החלוקה שקיבלו את אישור האו"ם הסתמכו על פיזור ההתישבות היהודית בארץ, שברובה היתה ישובים חקלאיים. ספק גדול הוא אם האו"ם היה נותן את הגושפנקה הבינלאומית להקמת ישראל אילו היהודים היו מרוכזים באותם ימים רק בערים הגדולות.
באשר ליאיר, הוא היה פטריוט גדול, אולם דמוקרט קטן יותר. למיטב ידיעתי, לח"י פרשה מאצ"ל על רקע רצונה להמשיך ולהילחם בבריטים בתקופת מלחמת העולם השניה, בניגוד לעמדתו של האצ"ל. לדעתי זה היה צעד שגוי. אולם קיימת פה סוגיה רחבה יותר - למען אחדות, צריך לקבל את דעת הרוב, גם אם הוא מנוגד לדעתך. יאיר החליש בפרישתו את האירגון של בגין.
כתוב תגובה ל- חתולי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il