|
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
|
|
|
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
|
|
|
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון מאז נמנע מחזרה לישראל ביקורו בשבועות האחרו...
|
|
|
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יואב12 |
|
20/02/12 14:45
|
|
|
|
עדיין לא נתקלתי בכתבה שבה הכותב מפגין רמה כזו של בורות בנושא!
הכותב לא מבדיל בין זנות רחוב שכוללת: סמים, אלימות, עבירות רכוש (כולל שוד של הלקוחות בידי הזונות). זנות הרחוב, שהיא כ-20% מכלל התעשייה, מייצגת את כל הצדדים המכוערים של המעמד הסוציואקונומי הנמוך ביותר בכל מדינה. אם יקחו את אופציית הזנות לנשים הם יצטרכו לספק את מזונן, ובעיקר את הסמים בדרך שמספקים אותה הגברים באותה הסביבה, היינו, עברות רכוש (פריצות לבתים, מכוניות, וכו') או קבצנות. 80% מתעשיית הזנות היא ברמה אחרת לגמרי, הנשים שם עובדות מתוך בחירה, וכל המחקרים מראים שהן מאושרות יותר לאחר שבחרו במקצוע. לזנות הזאת אין לרשיויות החוק שום דרך להגיע, ואין מצב, וגם אין סיבה, שהם יצטמצמו.
לכותב אין מושג ירוק במיניות, לא של נשים, ובמפתיע, גם לא של גברים (או שהוא מנסה להרשים את הפמיניסטיות, או אולי מפחד מאישתו)
|
|
כתוב תגובה ל-
יואב12
|
|
|
|
|
|
|
אילנה .ש |
|
20/02/12 17:27
|
|
|
|
אני מבינה שאתה תומך בזנות, נו יש הרבה אשר נהנים מהסחר הזה בנשים מסכנות שמנוצלות עד תום על ידי עבריינים, וגברים המשמנים את תעשיית הסחר הזה בבני האדם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אילנה .ש
|
|
|
|
2 |
|
|
חיים 22342 |
|
20/02/12 15:25
|
|
|
|
אירגוני הפשע רק ירוויחו יותר על איסור שכזה כי הם ממילא לא מפחדים מהשוטרים ולחילופין - ילשינו על כל גרושה שתרד להשלים הכנסה בצומת. כמו עם חוק היובש - רק עבריינים מכרו יין ואירגוני ה"פשע" מכרו יין לא שילמו מס כמובן והרוויחו מיליונים. הפיתרון הוא במיסוד הזנות תוך נתינת אפשרות לזונות שמעוניינות להיגמל מהמין הסמים והכסף הקל לעבור השתלמות מקצועית טובה. ולהחמיר עם סרסורים שלא נותנים תנאים מינימליים לזונות שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
חיים 22342
|
|
|
|
3 |
|
|
אלון פלג |
|
20/02/12 16:24
|
|
|
|
תגרום להחמרת הבעיה החברתית ולא לפתרונה.
הפשע משגשג כאשר לאנשים אין אפשרות לעבודה נורמלית
וקיום נורמלי.
במקום למנוע מהאנשים אפשרות לשחרר לחצים,
צריך לנסות לפתור את הבעיות החברתיות החברתיות
הקשות במדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלון פלג
|
|
|
|
4 |
|
|
חבר מביא חבר |
|
20/02/12 23:07
|
|
|
|
למה אתה שונא כל כך את הבנות החמודות הללו. מה יש לך נגד פרנסתן , מה אתה רוצה שהן תעשנה בחיים ספונג'ה ???
ממה הן תקנה להן את מנת הסם משכר של מזכירה??.
מה הקנאה הזאת אלכס לוין ???
חייה ותן לחיות אלכס לוין.
|
|
כתוב תגובה ל-
חבר מביא חבר
|
|
|
|
5 |
|
|
אלמוני |
|
21/02/12 00:45
|
|
|
|
לכבוד שלי יחימוביץ
ראיתי שאת תומכת בחוק הזנות וברצוני להתייחס…. מסתבר שכבר התיחסו להצעת חוק זו על גלי האתר, וגם עלו כמה גברים, אולם הם העלו את התנגדותם מנקודת מבטה של נותנת שרותי המין. חשבתי לעצמי שאת זה תעשנה אותן נשים טוב יותר והייתי מצפה מהגברים שיביאו את נקודת מבטם. בעיניי זה מגוחך שגברים ידברו רק מנקודת מבטן של נותנות שרותי המין, והייתי מוסיף, שבשל כך הם נשמעים באוזני אפילו בלתי אמינים. יחד עם זאת קל להבין מדוע אין הם מגלים את ליבם, שכן הם כלואים במלכודת שמהותה היא מלכודת בגדי המלך החדשים. החלטתי להעלות דברים אחרים ומנקודת מבט אחרת ואני מקווה שתקראי בתשומת לב. אעשה זאת באופן אנונימי, לא בפני שאני מתבייש במעשיי, שאינם מוסריים או לא חוקיים לכאורה, אלה בגלל שאני מאמין שאלה ענייניים אינטימיים, ויפה להם הפרטיות.
אתחיל מנקודה רחוקה לכאורה. איננו מאשימים אישה שמקיימת מין מזדמן, או מין לא משמעותי, משום שכולנו יודעים שאהבה וזוגיות הולכים יחד עם מין אבל ההיפך אינו נכון. מין לא הולך בהכרח עם אהבה וזוגיות. בדרך כלל נראה במין מזדמן צורך בל יגונה. רוב הנשים יודעות שהן יכולות להשיג מין מזדמן בקלות וללא תשלום משום שרבים הגברים הזמינים לצורך זה, ורוב הגברים ישתפו פעולה בחינם. אבל ביחס לגברים המצב שונה. גבר שמחפש מין חסר משמעות יתקשה בדרך כלל לקבל זאת ללא תמורה כלשהי.
מעניין שגם מי שמגנים אישה שתעשה זאת למען טובות הנאה, למשל, כדי לסלול את דרכה בחיים דרך חדרי מיטות, לא יעלו בדעתם להעניש אותה על כך. כלומר אם אישה סוללת את דרכה דרך חדרי המיטות של כל הקצונה הבכירה במשטרה היא בסדר. זה בסדר לקבל טובות הנאה תמורת מין זה בסדר, ולפחות חוקי אבל לתת זה לא בסדר ולא חוקי.
האם פועל ביניין שמעמיס בלוקים שעות רבות לא היה מעדיף ללטף אישה ולהביאה לסיפוק תמורת 200 שקלים לחצי שעה. הוא היה מסכים ואף שמח לעשות זאת אך רוב הנשים יכולות לקבל זאת בחינם. וביחס לאותן נשים שלא יכולות לקבל זאת בחינם והיו רוצות, האם היינו רוצים להקשות אליהן עוד בכך שהיינו הופכים אותן גם לעברייניות.
האם אפשר לקנות מישהו בסכום של 200 שקלים. נראה לי שדווקא תשלומים גבוהים הם מתכון לשעבוד אנשים (ביקור הגברת של דירנמט), סכומים גדולים כמו עשרות אלפי דולרים עבור תשעה חודשים של הריון לא שלה זה יותר דומה לשעבוד תמורת כסף. למרות זאת איננו הופכים לעבריינים את אותם זוגות שמעסיקים פונדקאית. גם לא את אותם אנשים שמעסיקים עובדים זרים בתנאים קשים. אף אדם לא ראה את עצמו כשהייה קטן כמנקה את התחת של זקן עבור שכר זעום, למרות זאת אינך אומרת להוציא את אותם צרכנים של אותם שרותים קשים אל מחוץ לחוק. דווקא מסגיסטית שנותנת גם שרותי מין אינה חשה מושפלת ומנוצלת כשהיא עושה זאת תמורת שכר גבוה יחסית. ההיפך, היא מרוויחה די טוב וגם לא משלמת מיסים בדרך כלל.
לא נראה לי שמטרת החוק היא להגן על נשים משום שיש כבר די חוקים נגד סרסרות, נגד עבדות, נגד אונס, נגד הטרדה, נגד כפית מין על מי שאינו כשיר שכלית או מכל סיבה אחרת. אין צורך בחוק שכל מטרתו בעצם לפגוע בגברים. מסתבר שיש כמיליון משתמשים בשרותי מין בחודש, אם נוריד את הזקנים והילדים, אנחנו מדברים על שליש מהגברים במדינה… כל חודש. המטרה היא, כך נראה לי, כמו סוונרולה בשעתו להפוך את רובנו לעבריינים. נגרום לכך שאנו נתבייש בצרכים שלנו. אנו נסתיר אותם. אנשים שיש להם רגשי אשם, נוחים לשליטה ולהשפלה.
רוב הנשים שאני מכיר שנותנות שרותי מין עושות זאת בהסכמה ובתנאים טובים. ובאשר לאלה שמנ
|
|
כתוב תגובה ל-
אלמוני
|
|
|
|
|
|
|
לוין אלכס |
|
21/02/12 11:27
|
|
|
|
תחשוב על זה שנשים רבות נשאבות לעולם הזה בגלל שנמכרו על ידי הוריהן, או בגלל חובות, או בגלל שיש מי שלקח אותן בכוח , באיומים , בעורמה ועוד, יש כאלו שנולדו למציאות הזאת וזאת מה שהן מכירות.
לגבי שרותי המין והחיים על רווחי הזונות של סרסורים שונים , כולל שימון גלגלי הפשע שמעת??
כך אפשר להעלות עוד ועוד נקודות.
אז לא הכול הוורוד כפי שמוצג כאן על ידך, שיהיה לך יום נעים מאלכס
|
|
כתוב תגובה ל-
לוין אלכס
|
|
|
|
6 |
|
|
עידית-מכון תודעה |
|
21/02/12 11:43
|
|
|
|
מסכימה עם כל מילה. יש לי רק הערה אחת... וזה בקשר לנושא המחלות. אתה צודק במה שאתה טוען אבל הכיוון הוא הפוך... הנשים (והגברים שלכודים בזנות) הם אלו שמועדים לחלות במחלות מאחר והן נמצאות בזנות ונאלצות להיחדר לאיבר מינן ולגרונן, מדי יום ע"י עשרות גברים זרים. החשיפה שלהן להידבקות היא עצומה מאחר שהרבה מהלקוחות בניגוד למה שנדמה לנו יעשו הכל כדי "לזכות" במין לא מוגן. אחד הדברים שהם כותבים באתרים שלהם שבהם הם נותנים טיפים אחד לשני לגבי כל מיני סטיות ו"סוגים" של נשים: קטינות, קשישות, נשים בהריון, נמוכות קומה, נכות וכו'... כן זה מחריד... זה למשל המושג: "מציצה חשופה" כלומר ללא קונדום בפה. מבחינתם זו אטרקציה והם גם יפעילו מניפולציות על הנשים כדי שיבצעו זאת, כלומר יציעו יותר כסף... לכן בריאותם של הלקוחות או "בריאות הציבור" פחות מטרידה אותי, מטרידה אותי בריאותן של הנשים והגברים שבזנות ועוד לא אמרנו מילה על ההשלכות הנפשיות והאלימות. כל הכבוד. קולם של הגברים חשוב ביותר במאבק בזנות.
|
|
כתוב תגובה ל-
עידית-מכון תודעה
|
|
|
|
|
|
|
לוין אלכס |
|
21/02/12 19:55
|
|
|
|
קראתי את כל החומר ממש מעניין
|
|
כתוב תגובה ל-
לוין אלכס
|
|
|
|
7 |
|
|
מלל סרק |
|
21/02/12 16:10
|
|
|
|
מלל סרק גיבוב של מילים צבלי להבין את המטרייה. פופוליזם זול ושטחי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מלל סרק
|
|
|
|
|
|
|
אילנה .פ |
|
21/02/12 18:51
|
|
|
|
אני חושבת שהכתבה יפה , טובה . ומציגה את הבעיה בצורה נכונה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אילנה .פ
|
|
|
|
8 |
|
|
דני סומרקין |
|
27/02/12 18:45
|
|
|
|
לא יהיה מקום בבתי הסוהר , איזה טיפשים אתם בחיי...
|
|
כתוב תגובה ל-
דני סומרקין
|
|
|
|
|
|
|
לוין אלכס |
|
27/02/12 19:22
|
|
|
|
לא בתי הכלא יתמלאו, הקנסות, הבושה, העלות של המשפטים, הפרסום, המהומה שמסביב יעצרו את כל הסחר הזה בנשים. אחרי 30 אנשים שיעברו את כל התהליך הזה התופעה תרד בכ80% . האמן לי. ראה מה קורה בשבדיה. הזנות ירדה בכ87% מאז שנכנס החוק. נכון נוסעים אז לאוקראינה, לגרמניה אבל לא בשבדיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
לוין אלכס
|
|
|
|
|