s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמות חייבים למנוע (א)
מאת: איתן קלינסקי  |  29/02/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"התמימות"
  אלטער קרקר   29/02/12 14:44
לקלינסקי המיוחד שיודע לכתוב יפה יפה שטויות - מי שגר סמוך לרוצחים מאז 1948 שניסו לסלק את היהודים בכח מארץ ישראל שלא יתפלא שכל חייו יאלץ לחיות תחת איום של קיומו של עם ישראל, הכל יפטר אם היהודים לא יהיו בארץ ישדאל . אתה בתמימותך חושב שהערבים ישנו את דרכם אז תאמין להם .. היו כאן בתחילת המאה יהודים קומוניסטים כמוך שחזרו לאמא הקומוניסטית - רוסיה - וכהגיעו אליה מיד נשלחו לסיביר. כך יקרה לך אם חס וחלילה אנשי אחמד טיבי וחנין זואבי ידידך יעלו כאן לשלטון .
כתוב תגובה ל- אלטער קרקר
2
איך לא חשבנו על זה?
  גדעון אמיר   29/02/12 16:40
איך לא חשבנו על זה? נחזיר את השטחים ויהיה לנו שלום נכון?
ולמה השטחים נכבשו מלכתחילה? כי היה קיפאון מדיני ולא הסכמנו להחזיר שטחים.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
3
גם צ'מברליין חשב כמוך
  איש עצוב   29/02/12 18:41
גם צ'מברליין חשב כמוך , ותראה מה הוא הביא, האויל המשריש אמר אז "מלחמה היא דבר איום, ומן ההכרח שיהיה לנו ברור מאוד, בטרם נפתח בה, כי באמת עניינים גדולים הם המונחים על הכף", "צ'רצ'יל בתגובה אמר, "היה עלינו לבחור בין חרפה למלחמה. בחרנו בחרפה, אך מן המלחמה לא נימלט." כלומר אתה נתלה באילנות גבוהים בטיעוניך המוסריים, מה זה גבוהים גובה אדם + גובה המטריה, רק כאשר אתה נתלה באילנות הגבוהים הנ"ל - תשמור על הגרון, תשמור על הגרון אחי, מפני דומיהם של אלה ששחטו את משפחתי וגם חלק ממשפחתך, תחת אותה מטריה "מוסרית". והם הדומים, ממשיכים לשחוט, רק כמה ק"מ מאיתנו, באין מפריע, אפילו הכוחות ה"מוסריים" בישראל לא מוצאים זמן להגן על קורבות הטבח האלה, הם עסוקים בדברים יותר חשובים, טוב הערבים הם נשמות טובות, נו צ'מברליין.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
גם מוטקה ציפורי חשב כמוני
  איתן קלינסקי   29/02/12 22:34
לאיש העמוב שלום

גם מי שהיה איש אצ"ל בכיר, בכיר בתנועת "החרות" , שר בממשלתו של מנחם בגין , שר קרוב אליו, אמר אותם דברים שאני אומר - רק בהקצנה רבה יותר ממני ובסמכות בטחונית רבה יותר , כמי שהיה גם בעל דרגה צבאית גבוהה , אלוף משנה .

(בת משפחה , שביקרה אתמול במכון בגין , הבהירה לי שהוא היה תת אלוף במילואים .)

דברים דומים למה שאני כותב גם כותב גם מי שהיה מזכירו שנים רבות , מר נאור ....ואין צורך להכניס את הדוגמא הלא מוצלחת של צ'מברלין.

כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
תממשיך לעצום עיניים ואוזניים
  איש עצוב   1/03/12 03:01
העיקר שהפה שלך ימשיך לטחון. מי שם אותך נביא, אל תהיה כל כך בטוח בעצמך, יש דוגמאות לכאן לכאן, מנהיגות חייבת לשקול את כל האפשרויות היא מחוייבת כך לציבור, גם מוסרית וגם חוקית, היא חייבת לספק את המיטב לציבור, גם אם זה נוגד את המצע שלה, וגם אם זה נוגד את קוי היסוד, ממשלה נאמנה לציבור, לא למפלגה, לא כצנלסון, לא לז'בוטינסקי וגם לא לקארל מארקס ואפילו לא לאלהים (ודאי שלא לשליחיו המתחזים מכל העמים והדתות). יש דוגמאות שהפייסנות היא מן המיטב, יש דוגמאות שהפייסנות היא מן המחרב, אתה הבאת כמה קטנות מצד אחד אני הבאתי ואללה אחרת מן המצד השני, ההכרזות והקיצוניות של הצד שכנגד כיום לא שונות, אז זה נגמר לא טוב, הרבה בגלל הפייסנות, מי שפוסל מלחמה על הסף הרי הוא מביא מלחמה על הסף, הקיצוני השמאלי הוא קיצוני ימני, כן אחי, אתה וחבריך הם מחסום ענק לפיוס ולפשרה לפחות כמו אם לא יותר מנוער הגבעות. אתם נותנים לאויב להבין שאין לנו יותר כוח, שמנים, עוסקים בגירוד הכרס ולא בביטחון, תמשיך לכתוב ולהתיפיף איתן, למזלנו יש כמה חיילים עם נשק, שאינם חוששים ממלחמה, אם כי מאד לא רוצים אותה, והם שומרים עליך, גם מפני עצמך.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תפסיק לטחון את הפה ואת השכל
  לאיש העצוב   1/03/12 13:33
לאיש העצוב , אתה טוחן את השכל בהמשך למדיניות של כיבוש וכוח . אז תמשיך לטחון את הפה ואת השכל שלא קיים אצלך .
כתוב תגובה ל- לאיש העצוב
הלו, הלו מישהו מתעצבן?
  איש עצוב   1/03/12 14:25
זה לא מתאים לשמאל, השמאל הוא "נינוח", "פייסן", "מדבר יפה", השמאל הוא "נגד מלחמות" (כאילו מישהו אחר מחפשאותן בנרות), מה קרה? מציבים לכם מראה מול העיניים אז בורחים? מקללים? מלכלכים את הפה? אני מכבד מאד את איתן, חולק על מרבית דיעותיו, אבל יש לו כמה גרופיס, אלוהים ישמור!!!
כתוב תגובה ל- איש עצוב
כמה מלים לאיש העצוב
  שולה וידידיה   1/03/12 16:02
אתה פונה לאיתן ש"טוחן את הפה, , כדבריך. אנחנו לא גרופים של אף אחד , אבל איתן מזכיר לנו אדם בודד שערב חורבן הבית אמר , התחנן , שלא יעדיפו את דרך המלחמה .
נגד אותו אדם עשו יד אחד התקשורת , הממסד , דעת הקהל - כולם חברו יחד כנגד אותו משוגע - "משוגע איש הרוח ".
אנחנו משוכנעים שאיתן לא יסכים איתנו להעמיד אותו באותה דרגה של אותו איש רוח מימי צדקיהו המלך . כל הציבור ראה באותו אדם טרחן של מלים , והיו שראו בו בוגד , לכן הושיבו אותו בצינוק.
רק שלא תהיינה אי הבנות לאיש ההוא קראו ירמיהו , שחברה שלמה סלדה מדרכו הפוליטית והחברתית. רק שאירועי 586 לפני הספירה הוכיחו , שמי שביקש למנוע את המלחמה צדק.
כתוב תגובה ל- שולה וידידיה
מתנצל על ה"טוחן"
  איש עצוב   1/03/12 18:44
מתנצל על ה"טוחן". אז בואו נחזור לירמיו ועצתו למלך יהודה..... "יז וַיֹּאמֶר יִרְמְיָהוּ אֶל צִדְקִיָּהוּ {ס} כֹּה אָמַר יְהוָה אֱלֹהֵי צְבָאוֹת אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, אִם יָצֹא תֵצֵא אֶל שָׂרֵי מֶלֶךְ בָּבֶל וְחָיְתָה נַפְשֶׁךָ, וְהָעִיר הַזֹּאת, לֹא תִשָּׂרֵף בָּאֵשׁ; וְחָיִתָה, אַתָּה וּבֵיתֶךָ. יח וְאִם לֹא תֵצֵא, אֶל שָׂרֵי מֶלֶךְ בָּבֶל וְנִתְּנָה הָעִיר הַזֹּאת בְּיַד הַכַּשְׂדִּים, וּשְׂרָפוּהָ בָּאֵשׁ; וְאַתָּה, לֹא תִמָּלֵט מִיָּדָם. {ס}....... לירמיהו יש סיבה אחת מדוע יעץ מה אשר יעץ, הוא קיבל הוראות מבעל הבית. ולא סתם הוראות, אלא הוראות המלוות בעובדות העומדות לקרות בודאות בכל חלופה, וגם לא סתם בעל הבית, אלא בעל הבית של כל בעלי הבתים, והוא יודע מה יקרה, הוא ממציא הוא המוציא והמביא. השופט העליון של כל העליונים מכר את המשחק, גילה את התוצאות לאחת הקבוצות ובכל זאת היא הלכה עם הראש בקיר. לא מדובר באידיאה פציפיסטית, (לטעמי הזויה ומסוכנת) כפי שאני מבין מדבריו של איתן, אלא בקו ישיר למרומים. אז אם גם איתן מחובר (קרא הרבה תנך אולי פיצח את הצופן?) צריך לבדוק עד כמה החיבור הזה רציני - ואם הוא רציני וישיר, איתן-קב"ה אז אני מחר צובע את הבית, האשה והילדים באדום. אבל אם אין חיבור או החיבור הוא עקיף, כולל דמי קישוריות, אז דעתו של איתן היא מעניית וחשובה, אך מזלנו שהיא שולית ביותר ובואו נקווה שתישאר לכל היותר במימידים הזעירים שלה. חשיבותה העיקרית היא בהצגת הדוגמא הרעה, הדוגמא איך לא צריך להבין את מצבנו, ולא צריך הרבה להתאמץ, מביטים ממטר ורואים מה קורה מעבר לגבול, ומשווים למה שכותב איתן, הדברים האלה לה מסתדרים ואז מה שנותר הוא או להתעלם מהעובדות (כפי שעושים המעטים שבמעטים, היינו איתן וסביבתו האידיאולוגית המצומצמת) או לדחות את דיעותיו של איתן מכל וכל, כפי שודאי עושים אנשים ששוקלים אלטרנטיבות ואינם פועלים על נוסחות מוכתבות וקבועות מראש בהתעלם לחלוטין מהמציאות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
מלחמת העולם ה-3 וה-4
  החלמאי   29/02/12 20:28
מלחמות יגמרו את החיים על כדור הארץ.

אלברט איינשטיין אמר כי אינו יודע באיזה נשק ישתמשו במלחמת העולם השלישית,

אך ברביעית ישתמשו במקלות ואבנים.

אמירה זו באה להביע את דעתו כי מלחמה עולמית שלישית תביא להרס הציוויליזציה.

הבעייה היא שהסיכוי לפרוץ מלחמת העולם ה-3 באזורנו הוא גדול מאד, וגם ארה"ב יודעת זאת.
כתוב תגובה ל- החלמאי
5
קלינסקי בור ועם הארץ
  אבי1   29/02/12 22:24
הסכמים עם ישויות שרוצות לחסל אותך ולא מוותרות על רצונם הם אלה שמביאים לשפיכת דם .על האיש הבור הזה להפנים שיש דברים שאינם בשליטה שלנו ועלינו ללמוד לחיות איתם .שנאת הערבים כלפינו היא מסוג הדברים האלה כפי שראינו ב20 השנים האחרונות .מר קלינסקי תפישת עולמך היא זו שמסכנת את חיי ילדינו ושופכת את דמם .אתה זה שמקריב את ילדינו על מזבח הדמים של שלום מזוייף ואתה זה שבתפישת עולמו מגרש יהודים חפים מפשע מישוביהם ויוצר מדינות טרור בקרבתינו ,כפי ששליחך עשו בגוש קטיף.מר קלינסקי שחרר אותנו מהבליך ולך מאיתנו וחבור אל אויבי עמנו שאיתם אתה כה מזדהה
כתוב תגובה ל- אבי1
6
כל הכבוד לחייל ואיש השלום!
  אהוד פרלסמן   1/03/12 05:07
אני ממש מלא הערכה לעברך הצבאי, ולעובדה שלמרות דעותיך לא סרבת ולא השתמטת. בעיני אתה באמת חלק מזן הולך ונכחד של בני אדם מוסריים למופת. למרבה הפלא אני אף מסכים עם חלק מדעותיך, ואני סבור שהטעות הגדולה בהיסטוריה של מדינת ישראל היתה אי-קבלת הצעתו של משה דיין לסגת מהתעלה שנתיים לפני מלחמת יום הכיפורים. אבל הנחת היסוד שלך היא מוטעית לדעתי: אני חושב שהערבים/מוסלמים אינם מוכנים לקבל את קיומנו כאן, ושכאז כן עתה הם משוכנעים שמספרם הגדול לאין שעור ממספרנו יביא במוקדם או במאוחר לנצחונם ולהכחדתנו. אני סבור שאפילו לו היו היונים הצחורות ביותר שולטות כאן כל הזמן, לא היתה מלחמת השחרור המלחמה האחרונה. אני לא משוה אותך לצ'מברליין, אבל בסופו של דבר, למרות צ'מברליין היטלר פלש לפולניה. יש רוע בעולם, ואחמדיניג'אד לא שונא אותנו בגלל יחסנו לערביי ארץ ישראל, אלא בגלל שאנחנו שולטים בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד, אין לי עבר צבאי
  איתן.   1/03/12 11:42
אני רק מוצא לנכון להתייחס לפרט קטן . אין לי עבר צבאי . רק יצאתי כאזרח לשירות מילואים פעם בשנה עד הגיעי לגיל 50.
כתוב תגובה ל- איתן.
7
בפעם המי יודע כמה
  באום   1/03/12 07:30
איתן,ביקשתי ממך בעבר,אני מבקש ממך עכשיו,ואבקש ממך עוד אלף פעם, עד שתפנים. איתן,תן הצעה,תן פתרון,תגיד מה צריך לעשות מהרגע הזה.אתה רוצה מה?אני יודע מה אתה לא רוצה אבל אני לא יודע מה אתה כן רוצה.כי אתה לא אומר.חיים גורי אמר פעם שאיש רוח לא צריך לתת תוכניות אופרטיביות. הבעיה שיש אנשים אחרים שכן עושים תוכניות אופרטיביות על יסוד מה שאיש הרוח אמר.וזה מה ששונאי ישראל עושים על יסוד הדברים שאתה אומר ואומרים שאר אנשי רוח הדומים לך בהשקפתם.ואת זה אתה לא מבין.אגב,שוב ושוב אתה מזכיר את קדש ואת המלחמות האחרות מה שגורם לי לחשוב שבעצם אלו היו ימיך היפים וכל כך אהבת אותם שבעצם התחלת לשנוא אותם.צודק?
כתוב תגובה ל- באום
8
קלינסקי, למה לא תפנה את הדברים
  שאול אבידור   1/03/12 10:42
שלך לאויב הערבי ? הרי בגלל העויינות הערבית אנו אוחזים בנשק ונאלצים לצאת למלחמות. היינו בהחלט מוכנים לפרק את הצבא שלנו ולסלק את כל הנשק והתחמושת מארץ ישראל, אבל מה אז יהיה ? הערבים יחבקו וינשקו אתנו ? או שהם יזנבו בנו עם מאצ'טות נוטפות דם יהודים ולא ירגעו עד שלא יישאר אף יהודי אחד במזרח התיכון ? התשובה ברורה.
הבעייה היא שמאז 1948, וגם לפני כן, הצבא שלנו מעולם לא ניצח את האויב במלחמת חורמה מטורפת ומטריפה עד להכרעה והכנעה של האויב עד עפר לדורות. על חשבון המערכות האזרחיות אנו משקיעם מיליארדים וטריליונים ב"ביטחון" ואין ביטחון, משום שיש לנו צבא רופס ואנשים "טובים" כמוך.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
זאת לא הסיבה
  באום   1/03/12 16:45
שאול-אנחנו לא מכריעים את האויב עד עפר לא בגלל הצבא הרופס או אנשים כמו איתן.אנחנו לא מכריעים אותו בגלל שאנחנו עדיין לא שולטים "בארץ".אני מתכוון שאנחנו עדיין לא מבינים את ה"ארץ" במובן שצריך להבין אותה ולראות אותה.אין לנו עוד את המירכוז בעיניים על מנת שנוכל לראות מהי בעצם אותה ארץ הקודש.אם נכבוש את הארץ פיזית ונשחק את אויבנו עד דק בלי להבין מהי ארץ ישראל אנחנו עולים על בנקט.לא נדע מה לעשות עם עצמנו.לכן הבעיה היא אצלנו,אוהבי הארץ. אנחנו חייבים לעלות מדרגה ביחס שלנו אל הארץ.זה יתן לנו את הכח לפרק את הגורמים שרוצים שלא ניהיה פה.
כתוב תגובה ל- באום
מסכים איתך במאת האחוזים, לכן
  שאול אבידור   1/03/12 20:41
יש לחזור לתפקיד העיקרי של הקק"ל : לרכוש אדמות, מטר ועוד מטר. צא וחשוב במשך 63 שנות קיום ה"מדינה" כמה כספים הוצאנו על "ביטחון", מלחמות, נשק ותחמושת בערכים כספיים של היום, שלא לדבר על עשרות אלפי הרוגים ופצועים, ואין לנו ביטחון.
כל הכספים הללו אם היו מושקעים ברכישת אדמות ארץ ישראל, גם ארץ ישראל המזרחית ואולי גם בסיני, בצורה מכובדת, מסודרת, חוקית ומוכרת, היינו מקבלים סופר-סופר-ביטחון אמיתי ולא ה"ביטחון" שיש לנו עתה. הערבים ימכרו למרות האיומים עליהם.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
תפנים יש פה גם ערבים
  לשאול אבידור   2/03/12 14:18
תפנים, מר אבידור, על כברת ארץ אחת יש יהודים ויש ערבים . אם לא נלמד לחיות בשלום עם בני הארץ הזו , שנולדו כאן , הרי לעולם לא יהיה לנו שלום.
חייבים להגיע להסכם בין שני עמים , ילידי אותה כברת ארץ , ששמה ארץ ישראל .
כל עוד בינינו יהיו שלא יפנימו שלערבים יש זכויות בארץ הזו,
וכל עוד בין הערבים יהיו שלא יפנימו שליהודים יש זכויות בארץ הזו - לא נגיע לשלום ונלך מדחי לדחי של עימותי דמים .
כתוב תגובה ל- לשאול אבידור
אתה כנראה לא שומע, לא קורא ולא
  שאול אבידור   2/03/12 19:29
רואה מה הערבים אומרים, כותבים ועושים. זו הבעיה שלנו היהודים, שהחדרנו עמוק לתוך המוחות שלנו, נשמותינו והגנים שלנו תרבות סוציאליסטית-קומוניסטית-מזרח אירופאית של רחמנות, חמלה והתחשבות תוך התעלמות מהעמדה ומהגישה של הערבים. כך נמשיך לסבול עשרות ואפילו עוד מאות שנים, כשאנו מזניחים ומפקירים את עתידנו ועתיד צאצאנו לדעת.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אני פוחדת מאנשים כמו מר באום
  למר באום   2/03/12 13:19
אני פוחדת מאנשים כמו מר באום. מה שמצפה לי שאנשים כמוני , אתה מר באום , תטחן עד דק , כי אני רואה בארץ הזו כארצם של שני בניאברהם - יצחק וישמעאל.
אני מעדיפה שכל בני אברהם אבינו יחלקו את הארץ ביניהם בשיחות שלום . אז על פי גישתך אנשים כמוני יש להרוג , כי אני רואה את המושג ארץ אחרת ממה שאתה אואה .
אני רואה את הארץ כארצם של כל בני אברהם אבינו . אני רק מקווה שלמען נכדי וניני אני לא אראה את תפיסתך את הארץ מנווטת את העתיד.
אודה , שאני פוחדת מדעות כמו שלך.
כתוב תגובה ל- למר באום
לא הבנת
  באום   2/03/12 23:36
כנראה שלא הבנת מה כתבתי.אני דיברתי על אויבי ישראל לא על אלה שלא חושבים כמוני.בנוגע לשיחות שלום,התקופה הזו עברה.אי אפשר לחכות לנצח שהערבים יואילו בטובם להכיר בנו.אם אנחנו רוצים להמשיך לחיות בגולה,כשכל שני וחמישי עשו בנו פרעות אז אפשר.לי זה פשוט לא נראה.אני מפחיד אותך משום שאת מפחדת לצאת מהגולה,ואת מפחדת מהמחוזות אליהם עם ישראל אמור להגיע.צר לי על כך.הגר לא הסתדרה עם שרה.מישהי היתה חייבת לעזוב.אם לא נסתדר עם הפלסטינים,מישהו יהיה חייב לעזוב.
כתוב תגובה ל- באום
מלחמת חורמה- הצעה מטורפת.
  למר אבידור   2/03/12 10:27
מר מטורף . אני רק מתפללת שהדמוקראטיה הישראלית לא תקנה את ההצעה המטורפת של מלחמת חורמה .
כתוב תגובה ל- למר אבידור
תמשיכו להפחיד אחד את רעותו
  איש עצוב   2/03/12 20:47
ו VISE VERSA רק תישארו מיעוט מבוטל בקצוות, שלא תביאו עלינו את הקץ.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il