s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפרק את ה"רבנות הראשית לישראל"!
מאת: הרב אליהו קאופמן  |  07/03/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דת לחוד כספי מדינה לחוד ,ביבי
  טולדנו   7/03/12 12:01
עקשן כמו פרד וימשיך לתקצב דת ולהשחיתה תמורת שלטון עם המפלגות הסקטוריאליות החרדיות.
כתוב תגובה ל- טולדנו
2
לפרק את ישראל. כולה רבנות
  אחת גדולה   7/03/12 12:20
מחבר המאמר שיכנע אותי. לא רק שצריך לפרק את הרבנות הראשית לישראל. כדאי גם לפרק את כל ישראל, בדיוק מאותם נימוקים אשר צוינו במאמר. ובא לציון גואל...
כתוב תגובה ל- אחת גדולה
3
קודם כל יפרקו אותך דחליל חניוק
  חרדי מתועב   7/03/12 13:11
כתוב תגובה ל- חרדי מתועב
4
הזהרו מבעלי תשובה שמטורפים הם
  פרקי אבות ד'   7/03/12 14:57
כתוב תגובה ל- פרקי אבות ד'
5
היום פורים. נכון נהפוך אותך..
  אורי עמר   7/03/12 20:55
למה רבנות ראשית ? די להכניס אש וגופרית במחלוקות הרבות על סתם. כמה אהבה מביאה שמחה. ליהודים היתה אוריה ושמחה. ולא מריבות וקטנות..
כתוב תגובה ל- אורי עמר
6
שימון פרס והרבנים.
  אליהו חיים   8/03/12 09:07
הדג מסריח מהראש,על מה אתם מלינים? הנשיא שלכם ניכנס למשכן הכסיל בזכות עיסקה מפוקפקת עם משפחת פש"ס שקיבלה את משרד הדתות תמורת הכנסת השרץ למשכן.
עד שלא ישנו כאן את שיטת הממשל , שום דבר לא ישתנה , ימשיכו ללקק לחולרות והם ימשיכו לעשות את הדת לקרדום לחפור בו וקב"ה יצא לפנסיה, אפילו הוא ימאס בעם שבחר.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
7
תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם
  יהודי פשוט   8/03/12 09:40
האם ביום זה אתה שוכח את דתך? והלוא הרבנים ומנהיגי העדה מצווים לזרז את בנייתו של בית המקדש ע"י חינוך לאהבת חינם. האומנם? בהחלט שיש חובה להתריע ולבקר אך "במחשבה תחילה". נראה יותר שאתה משחק לידיהם של אלו המבקשים לחנוק כל זכר יהודי מארצנו. ומן השמים ירחמו!
כתוב תגובה ל- יהודי פשוט
8
כל מוסד הרבנות מאפיה בחסות ה'
  חרד מהחרדים   8/03/12 10:10

אין לתקצב מכספי המדינה מוסדות דת כשם שאין מתקצבים מוסדות ואירגוני פשע וזנות.
כתוב תגובה ל- חרד מהחרדים
9
סירחון
  TOL   14/03/12 22:20
העולם החילוני תמיד סבל מרגשי נחיתות מאחר שאין להם במה להאחז או מה להציע לציבור היהודי הדתי החרד לדבר השם. הרי ארץ ישראל נועדה "ליהודי הדתי החרד לדבר השם" לא רק שהחילונים פרקו עול תורה גם מנסים להרוס כל חלקה טובה בעם ישראל.קבוצים נפלו בשוק האפור, בנקים סדרו לקוחות(מניות)ובכלל זנות וסמים, דברים גרועים וחלקם אף ממוסד בחסות החוק כמובן. מי הכניס את כל פשעי הצאוורון הלבן??? ולאחר שהחברה החילונית פשטה את הרגל בחינוך ובפוליטיקה הפכו למתוסכלים.נכון אני מבין אותכם, בחגי ישראל אין לכם עם מי להיות בבית כמו גם בשבתות, ממילא אין לכם מה להציע לציבור שומרי מצוות. אז מה שנשאר לכם לעשות "עליהום" כי רק כך אפשר להקים מפלגות כמו מרץ וכו... שינאת הדת היא המלכדת אתכם לצערי, והיום הגעתם לדרגה "תמות נפשי עם פלישתים" ממילא אין לחילונים מה להפסיד (הצעירים רוצים להצליח בחיים והמבוגרים אין להם על מה ולאן לרוץ שלא נדבר על הזקנים - פשוט ריקנות...לא כן בחברה שומרת מצוות)
אם מישהוא מכנה את הרבנים בכינוי שבכתבה זו צריך לבדוק אם הוא מזרע ישראל בכלל. עדיין לא שמענו ערבי (אפילו) חילוני שיכנה את מנהיגי העולם המוסלמי בכינויים כמו בכתבה.
מהכתבה עולה רוח שנאה והתאכזרות סוחפת בלי שום פרופוציה. זאת הבעייה היהודית שמתוכנו פה בארץ ישראל קמה אנטישמיות על טהרת חילונים. לא צריך לחיות באירופה, כאן בביתינו קמים עלינו. עד עכשו הקב"ה ריחם עלינו ונמשיך להתפלל שלא תפרוץ מלחמת אחים. לצערי אין את המושג אסור בחברה החילונית. ראוי קודם שתחזרו בתשובה וגם אני עמכם. ומן הראוי כל מי שלא מוצא את מקומו כאן בארץ ישראל ורק רוצה לנגח כל חלקה טובה בעם, רצוי שיקנה כרטיס חד כיווני ויגור עם גויים וכך תנוח דעתו. אם יש משהוא לא חוקי בכל מקום צריך לבדוק לגופו ולא לשפוך בנזין על אף אחד. שררתתי קרבי מס' שנים טובות והיו לי חברים חילונים טובים מאוד וישרים אומנם לא דתיים-אבל כבדו את הדת לחבר'ה האלה תמיד אתגעגע כי סמלו את אהבת ישראל.
כתוב תגובה ל- TOL
את מי לברך ואת מי לקלל
  אליהו קאופמן   22/03/12 16:48
לא אגיב על כל הדברים הרגשיים והמבולבלים שהאיש כותב אבל אתיחס רק לטענתו נגדי על ה"כינויים" שאני מכנה את "רבני ישראל".ראשית, אותם "רבני ישראל" אינם באמת "מורמים מעם" ולא נבחרו מעולם ל"שרת בקודש" אלא נבחרו גם על ידי לא מעט זבים ומצורעים שהיהדות היא הדבר האחרון בעולם, ולכן גם בחרו ב"רבנים" כאלה. אני מפנה את המגיב לאחד הריאיונות האחרונים שהרב שלמה גורן העניק לתקשורת-לעיתון "חדשות".אינני נימנה על חסידי הרב גורן אך לעומת ארבעת החנפנים האחרונים הרב גורן באמת היה אדם דתי והאמין כי פסיקותיו הן "לשם שמים" ולכן גם רחק מדבר שקר, מעוונות פלילים ומניאוף וזנות, חס ושלום.באותו ריאיון (באמצע שנות ה-90)טען הרב גורן כי ה"רבנים" לאו ובקשי- דורון אינם תלמידי חכמיםולכן רבנות ללא תלמידי חכמים צריכה להתבטל.בהמשך הריאיון מביא הרב גורן את העובדה כי הרבנים לאו וקוק(מרחובות)מעולם לא עברו סמיכה רבנית ורק בעיסקה פוליטית- בין הרב גורן לרב עובדיה יוסף, אושרו השניים.הרב גורן מכה על חטא בעניין ומוסיף כי הרב לאו אינו אלא "נואף" ומעיד שתפס אותו מתחייד עם נוכריה בשעה מאוחרת לאחר חצות הליל.
באשר ל"רב" מצגר הרי שכותב שורות אלה ראה את האיש מחלל שבת בעיר בוקרשט שברומניה כאשר מצגר טילטל מפתחות בשבת בעיר שהקל שבקלים יודע שאין בה עירוב. לאיש הזה נלקח ה"כושר" ל"רב עיר" אך ל"רב ראשי" הוא היה ראוי!על מעלליו של מצגר אפשר לכתוב ספר אך משום מה ה"ממסד האנטי דתי" מעלים עין מעבירותיו של האיש - בתחומי הדת והפלילים גם יחד.
אני מפנה את המגיב לדברי גדולי ישראל על כאלה שאפילו ניראו כ"תלמידי חכמים" אך חיללו שם שמים בהיותם פוקרים ובראשם שבתאי צבי-ימח שמו וזיכרו.
ולסיום, לא במקרה קיבלתי- לאחר המאמר הנ"ל,קריאות חדשות לעזרה משוחטים מסכנים ש"הרבנות הראשית" מתעללת בהם.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
הרבנות הראשית
  א.כהנא   27/03/12 22:08
הרב אליהו קופמן,שלום רב.
ראשית יישר-כח על הכתבה ואומץ ליבך לספר לעם בציון את האמת
הכואבת שבמעשיהם גורמים לחילול השם ,ועל כך אמרו חז"ל שבמקום שיש חילול השם אין חולקין כבוד לרב.רק חבל שהכתבה שלך באה באיחור רב של שנים,אני וכמוני רבים יודעים שאמת דיברת .אל תחשווש מהמלעיזים אותך בתובות מאחר וגם הם קרובי משפחה של אותם שציינתה בכתבה ואף הם נהנים מהשחיתות החוגגת
ברבנות ואגף הכשרות בפרט.
שוב חזק וברוך, כי רצה ה" את מעשיך ועליך נאמר לא תגורו מפני איש.
בברכת כל טוב ובכל אשר תעשה תשכיל ותצליח.
כתוב תגובה ל- א.כהנא
מתי נכתב
  אליהו קאופמן   29/03/12 00:22
ראשית, תודה למר כהנא על החיזוק אך ברצוני לציין כי עד ראשית שנות האלפיים התפרסמו בעיתון החרדי "יום השישי" לא מעט כתבות על חילול ה' שהחל בתקופת הרבנים בקשי-דורון ולאו והחתום כאן היה מאלה שהובילו בעניין - ובמיוחד בתחום הכשרות אך פרישתי מהעיתונות הבולשביקית החרדית ואח"כ סגירת עיתון "יום השישי" הביאו להשתקת העניינים וגם העיתונות הכללית התבקשה ל"ציית" בעניין לטובת ה"רבנים הליברלים" להוציא כתבות בודדות ב"מריב" וב"הארץ". לצרי הרב ישנם גם נושאים שבעיתונות החרדית אסור בכלל לדון בהם וגם אם היה מותר הרי שכלבלבי ה"רבנים הראשיים" היו משתיקים אותם. צריך להודות במיוחד לאתר "ניוז 1" וליואב יצחק שאותם כלבלבים לא הצליחו לקנות ולשכנע להשתיק את האמת.אפילו "יתד נאמן" כבר לא מעז לכתוב כבעבר והשאר בעיתונות החרדית הם פשוט "פודלים" ואילו העיתונות הכללית אוהבת רבנים "ממושמעים" גם כשהם מושחתים.
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
לפרק את הרבנות הראשית לאלתר
  א.כהנא   8/04/12 23:11
הרב אליהו קאופמן, שלום רב ומועדים לשמחה.
הצטרפותך למערכת ל-news1 כרב סופר ועיתונאי חרדי,לעתונאי יואב יצחק חושף השחיתויות שאין שני לו במגזר החילוני,תוסיף הרבה כבוד למערכת ולציבור שקצה נפשו מהממסד
הרבני.אני מסכים איתך שעיתון חרדי "יום השישי" לא היה מאפשר לך להעלות את האמת שאתה יודע ורבים יודעים זאת.
מי יתן והאתר בחדרי חדרים יעלם גם הוא.
מאחל לך שתצליח בעבודתך במערכת.
מבטיחך שאני ורבים כמוני נמשיך לעקוב בשקיקה לכתבות שלך
בכל הנוגע לרבנות הראשית.עד אשר תביא אי"ה לפירוקה .
כי אין שום הצדקה לקיומה,מאחר ונשלטת היא ע"י הבדצי"ם
העושקים את המסכנים ללא רחם וגוזרים קופונים בשם הדת.
כתוב תגובה ל- א.כהנא
מה אתה אומר?
  מתעניין   7/06/12 04:19
מה אומר כבודו?
בזכות איזה דיל נבחר הוא עצמו? לרבנות בחו"ל? האם מה שמותר לזה אסור לזה? ואם מותר אז מותר או שמא הרב ראוי לאיצטלתו ונבחר באמת ובתמים מתוקף גדלותו בתורה וללא שום מניע אחר שהוא.(איני יודע אך לעניות דעתי אין מינוי ללא דיל שהוא אז מה הדיל?)
מה שברור שהרב יכול אתנו להמשיך וללמוד את הלכות לשון הרע בספר שמירת הלשון ולחקור בעניין לשון הרע והוצאת שם רע .
ויתן ה' שיערה עלינו רוח טהרה ממרומים ויקויים בנו היעוד וכל בנייך לימודי ה' ורב שלום בנייך. אכי"ר.
ימחל לי הרב אם כתבתי ששלא כהוגן הריני מבקש את מחילתו כוונתי רק ליישר ההדורים במחננו ודי חנו לפלג פילוגים שלא יועילו והלואי שלא יזיקו.
ובכלל מתי יש לכב' זמן לכתוב כל כך הרבה?
לך קח מאבי כהנא הרבה מידע מסולף ותרקחו מרקחות מעניינות
להנאתכם ולחרבן כל בית ישראל גם הצרי והצפורן וגם החלבנה.
כתוב תגובה ל- מתעניין
אהבת ישראל
  קסקלסי   7/06/12 04:40
זה מה שצריך ובמינון מוגבר
ואנשים ישתנו.והכל יהיה בסדר
כתוב תגובה ל- קסקלסי
10
הרבנות - רפול
  מתעניין   6/06/12 04:46
מעניין אותי מה היה במשרדי רפול שדיברת . זהנורא קל לזרוק רפש. מה שנכון נכון מה שלא?
כתוב תגובה ל- מתעניין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il