s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בוחן פתע למצביע קדימה
מאת: נרי אבנרי  |  22/03/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"קלימה מציפה פני" שוטי הימין!
  פועה   22/03/12 14:38
חבורה, שכבוד מפוקפק או קלימה מטופשת, הם המרכיב המרכזי במבנה אישיותם ובהגיונם הרגשי המוגבל.
שרון שם קץ למטווח הברווזים שבו היו נתונים, ישובי הגוש והחיילים ששמרו עליהם! שרון הבין שאם פוסלים את אופצית הכיבוש המחודש של עזה, אין טעם להמשיך ולספוג אבידות רק כדי ששוטי הימין לא יחושו קלימה.
העובדות הפשוטות הן שהנסיגה הקטינה את כמות הנפגעים האזרחים והחיילים, והקלה מאד על הפריסה ההגנתית של הצבא.
התוצאה המיידית והמתמשכת הייתה הצלת הרבה חיים.
זה אומנם לא הביא לשקט ואף התרבו הפגיעות באזור הדרום, אבל צריך לזכור ששרון לא הביא בשיקוליו נפילת הפתח והשתלטות החמאס על הרצועה, (אבל גם לו ידע את זה עדין לא הייתה תועלת בתשלום מחיר הדמים הכרוך בהמשך אחזקת הגוש!)
ועוד חשוב לזכור, שחלק נכבד מהארועים בדרום הם תוצאות של היוזמות הישראליות לסיקולים ממוקדים.
אז מבחינתי נרי, אתה יכול לשקוע עד לצוארך בקלימה, ולטבוע בשלולית הבושה, התוצאות בשטח בסכומם של הארועים הרבה פחות
קשות בכל הבחינות.
כתוב תגובה ל- פועה
בעיה במקלדת?
  כתומית   22/03/12 19:18
האות 'כ' במקלדת נמצאת בין 'ע' ל- 'ג'. כלימה, סיכול וכו'.
מלבד זאת אין עלייך בפכחון, בחכמה ובראיית הנולד.
עם תומכים כמוך באמת שקדימה לא צריכים יריבים.
כתוב תגובה ל- כתומית
תודה ששמת לב, אני רכ דיסלקטית
  פועה   22/03/12 23:02
אבל מה לעשות? נכלמים הם אנשים ביישנים, צנועים, ישרים והגונים. לאלה מתחברת הכלימה באופן כמעט טבעי...
נקלים הם אלה שאצלם השנאה בת זוגו הצמודה של ההגיון. לאלה הקלימה יאה הרבה יותר מהכלימה...
לעומת זה, סיכול יעודו מניעת מימושו של איום, אז איך זה קורה לנו, שכל פעם שאנו יאני מסכלים, אנחנו נסקלים עד זוב דם, כאלו היינו איזו מוסלמית נפקנית?...
כשתושבי הדרום עוברים ימים בסקילות, אל תספר להם ספורים על סיכולים (אפילו שהם ממוקדים...)
כתוב תגובה ל- פועה
2
למרות ההשמצות אצביע מופז
  המאוננת   22/03/12 14:40
מאחוריו אין עבריינים מורשעים כמו שיש לציפי לבני
כתוב תגובה ל- המאוננת
למאוננת
  מני הזועם   22/03/12 18:48
אומנם מופז הוא גבר גבר, לדעתי את צריכה קוקסינל אחר בשביל לאונן עליו, מה דעתך על רוני אצבעוני?
כתוב תגובה ל- מני הזועם
מופ0ז נכשל כשר התחבורה
  שושפרי   22/03/12 21:20
כתוב תגובה ל- שושפרי
למאוננת
  יהוידע   23/03/12 17:46
הצביעי למי שתרצי אך את האוננות השאירי לעצמך, אותנו זה לא מעניין שאת מאוננת.
כתוב תגובה ל- יהוידע
3
פרשנות מטופשת של אבנרי
  נוריאל אליהו   22/03/12 16:28
איני מבוחרי קדימה ואיני מאוהדי אריק שרון, אך הרגיזה אותי "פרשנותו" של אבנרי , למניע של שרון לפינוי גוש קטיף. "..כדי למלט עורו מכתב אישום..אימץ את תוכנית עקירת הישובים.." !. מה התובנה המטופשת הזו , אדון אבנרי ? האם אתה מתייחס לקוראיך כחבורת אידיוטים ? מה הקשר בכלל ? האם החלטה פוליטית כזו , או אחרת , נותנת "פטור מאחריות פלילית " למישהו ? האם היועמ"ש היה עושה חשבון לשרון , לו היו ראיות מספיקות נגדו ? ראיתם איך הכניס לכלא את עמרי שרון והירשזון והביא לדין ראש ממשלה מכהן[אולמרט], למרות שהיו מראשי המובילים "לעקירת ישובים" ! על איזה בסיס מחשיד נרי אבנרי את היועמ"ש מזוז, שהחלטותיו אינן מיקצועיות ומושפעות ומושפעות מהחלטות פוליטיות , כאלו או אחרות , של החשודים שנחקרים ? אני במקום מזוז ,הייתי תובע את הפופוליסט הרדוד הזה , נרי אבנרי , והייתי שם סוף לסגנון "השוק" הזה , של מאמריו.
כתוב תגובה ל- נוריאל אליהו
4
נרי ,על חומר טוב.
  יוסי מ   22/03/12 19:54
מה כבר אפשר לצפות מאדם צר מוחין חסר יכולת להסתכל באמת ולהגיד דבר אמת, שכולו שנאה חסרת יסוד? נגיד לו את האמת.
.
במדינת ישראל אדם הוא חף מפשע עד שבית משפט יגיד אחרת. אצל חלאות כמו נרי אין לזה משמעות. הוא החליט את מה שהוא חושב כנכון להצדקת עמדה פוליטית והשאר יעלה בעשן הנרגילה שלו. מלבד הירשזון שהורשע בפלילים כל שאר אמירותיו של הכותב הן שקר גס בסגנון ה"אמת " המדווחת בישראל היום.
אריק שרון נאשם בפלילים עד היום? גם במצבו הוא צלול ממך.
צחי הנגבי? כל מה שעשה, היה במסגרת פרימריז בליכוד, על פי תרבות ונוהגים שהיו שם. אולמרט? התקרה תיפול עליך ועל דומיך, המשפט נגמר ויגידו השופטים את אשר יגידו. אני כחניך תנועת בית"ר וחבר בתנועת החירות של בגין (כשאתה עסקת בחומרים טובים בנרגילה)אקבל את פסיקתם וכאמור צפויים לכם ימים קשים..

ולענין קדימה. המפלגה בשפל מסוים אבל ביום שלישי הקרוב, היא חוזרת כדי להצליח בשלישית.
פעמיים ניצחנו וננצח שוב, לא כי אנחנו יפים אלא כי אנחנו אומרים אמת ולא משקרים את הציבור שלאט לאט מתעורר מההזיות שנתניהו השקיע אותנו בהם.
.
על דבר אחד לא נתחרה, וזה בבור תחתיות שבו מצוי הכותב ודומיו. אנחנו לא שונאים. את האנשים שסיגנונם ממשיך את שנות השלושים באירופה, נשאיר מאחור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
5
נרי ,על חומר טוב.
  יוסי מ   22/03/12 21:47
מה כבר אפשר לצפות מאדם צר מוחין חסר יכולת להסתכל באמת ולהגיד דבר אמת, שכולו שנאה חסרת יסוד? נגיד לו את האמת.
.
במדינת ישראל אדם הוא חף מפשע עד שבית משפט יגיד אחרת. אצל חלאות כמו נרי אין לזה משמעות. הוא החליט את מה שהוא חושב כנכון להצדקת עמדה פוליטית והשאר יעלה בעשן הנרגילה שלו. מלבד הירשזון שהורשע בפלילים כל שאר אמירותיו של הכותב הן שקר גס בסגנון ה"אמת " המדווחת בישראל היום.
אריק שרון נאשם בפלילים עד היום? גם במצבו הוא צלול ממך.
צחי הנגבי? כל מה שעשה, היה במסגרת פרימריז בליכוד, על פי תרבות ונוהגים שהיו שם. רמון? מעשה לא יפה אבל לא פלילי כמו שקבע מי שרצה להדיח שר משפטים שבא לעשות סדר במערכת. הרי מי ש"ראש הסגל" שלו מצלם בסלולארי מתחת לחצאית של פקידה בלשכה,ועוד מגבה אותו, הוא שיא מאוויך.אמור לי מי חבריך ואגיד לך מה אתה. אולמרט? התקרה תיפול עליך ועל דומיך, המשפט נגמר ויגידו השופטים את אשר יגידו. אני כחניך תנועת בית"ר וחבר בתנועת החירות של בגין (כשאתה עסקת בחומרים טובים בנרגילה)אקבל את פסיקתם וכאמור צפויים לכם ימים קשים..

ולענין קדימה. המפלגה בשפל מסוים אבל ביום שלישי הקרוב, היא חוזרת כדי להצליח בשלישית.
פעמיים ניצחנו וננצח שוב, לא כי אנחנו יפים אלא כי אנחנו אומרים אמת ולא משקרים את הציבור שלאט לאט מתעורר מההזיות שנתניהו השקיע אותנו בהם.
.
על דבר אחד לא נתחרה, וזה בבור תחתיות שבו מצוי הכותב ודומיו. אנחנו לא שונאים. את האנשים שסיגנונם ממשיך את שנות השלושים באירופה, נשאיר מאחור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
6
תגובה
  צנחן   23/03/12 03:41
נרי.....לא יפה. לחצת שוב על בלוטות הצדק השמאליות והנקז עובד יפה. ולעניין העובדות והאמת אין מקום בתגובות השמאל. אם לפני הנסיגה נפגעו התושבים המקומיים בלבד מרמת טרור בינונית הרי שלאחריה האיום עלה ברמתו ותושבי תל אביב מאויימים.... אם לפני הנסיגה יכולות האוייב הערבי היו מקומיות בעיקר הרי שלאחריה ישנו קשר הדוק של טרור והברחות מלוב סודאן איראן והשפעתו יוצאה לכל סיני והגבול הדרומי....אם טרם הנסיגה השב"כ רדף אחרי סכינים ורימונים הרי שעכשיו אין לו ממש יכולת לרדוף ולהשיג טילי קרקע נ"מ נ"ט ושאר ירקות ....אם טרם הנסיגה השפעתה הפוליטית של עזה הייתה בינונית על העולם והאו"מ הרי שלאחריה השפעתה גדלה מאוד....אז לכל האסטרטגים הגדולים והקבועים שכאן דיי לכם.נרי לא אשם בכלום חוץ מהטחת האמת הכואבת בפניכם.נוצרה כאן תרבות של עורכי דין לפיה לא חשוב מה תאמר אלא איך תאמר אז מראש אני מסיר את הכובע בפני חלק מהמטיפים הקדושים שכאן אם שפתי דלה וכושלת לעומת דברי הרהב שלהם אך האמת צצה וניבטת מכל חרך ומכל שמיכה ובור שתרצו להעלימה בו. ההתנתקות הייתה ונשארה אסון גם אם ממרחק הזמן הקשר המיידי והברור שלה לארועים קשים שקורים נראה הולך ומיתדלדל.
כתוב תגובה ל- צנחן
אמת נוסח הצנחן
  נוריאל אליהו   23/03/12 08:27
מה קרה אדון צנחני ? מה התיוג הזה ( שמאלני) של כל מי שחושף את רדידותו וסגנונו של נרי אבנרי ? האם גם אתה מצטרף לרדידות הפופוליסטית הזו בטיעון חסר הבסיס , שהחמרת הטרור מרצועת עזה , נובעת "מהנסיגה" [ פינוי המתיישבים מגוש קטיף ] ? נו באמת , צנחני , לא הייתי ממתלהבי הפינוי החד צדדי הזה , אך לקשור זאת לטרור ולירי כלפי ישובינו ? הרי הירי הזה התחיל ונמשך ,כחמש שנים לפני שמישהו בכלל חשב על "הנסיגה" ! ובכלל , גם שגוש קטיף היה מיושב , לא שלטנו בכלל ברצועה , אז מה ההקשר של "עקירת הישובים..נסיגה " , למצב הטרור מרצועת עזה ? צר לי צנחני , ממך ציפיתי ליותר עומק ופחות פופוליזם מנרי אבנרי.
כתוב תגובה ל- נוריאל אליהו
אומנם אתה נשמע רציונלי
  אראל   23/03/12 12:35
אך בעקרון אתה לא אוהב שמזכירים לך את טעויות העבר שנעשו ע"י שרון.אבנרי בסך הכל רק מחזיר אותנו לארכיון כדי לחדד את זיכרוננו, במה חטאו?
כתוב תגובה ל- אראל
"ארכיון"??
  יוסי מ   23/03/12 13:12
הארכיון שממנו מביא נרי (והנרגילה)את החומר (העיתונאי, לא זה שעל עשנו הוא מרחף) הוא אותו ארכיון שממנו שולף הבטאון של נתניהו/אריסון את ה"עובדות".
זה נבלה וזה טרפה,אלה דברי בלע ואלה השמצות בסגנון של גרמניה בשנות השלושים, ואלה ואלה משרתים את אותו אדון .
כתוב תגובה ל- יוסי מ
חטאו בפרשנות מוטה ושקרית
  נוריאל אליהו   23/03/12 13:45
איני ממתלהבי שרון וגם ראיתי בפינוי גוש קטיף באופן חד צדדי, כטעות גדולה , אך מפריע לי סגנון הפרשנות המוטה והשקרי של אבנרי, לעניין המניע של שרון להחלטת "ההינתקות". אפשר לבקר את שרון על ההחלטה מנימוקים ראויים [ וישנם כאלה ]ואין צורך לתת הסברים אוויליים למניע שלו להחלטה , להסית את הקוראים ללא צורך ולעשות עוול ליועץ משפטי הגון ומיקצועי , שאבנרי רומז [ למעשה , קובע ] שהחלטותיו מושפעות משיקולים זרים.ההתייחסות הזו של אבנרי לקוראיו , כאילו היו חבורת מטומטמים שניתן לבלבל להם את הראש באופן רדוד ופופוליסטי כזה , מרגיזה אותי ולכן אני מגיב בהתאם , אדון אריאל.
כתוב תגובה ל- נוריאל אליהו
תגובה לידידיי יוסי ונוריאל
  צנחן   23/03/12 17:55
ידידיי. אני מחשיבכם ולכן אפנה אתכם שוב לתגובתי הראשונה.קראו אותה שוב בבקשה בעיון.לא כתבתי בשום מקום שלא היו עימותים טרם הנסיגה.נהפוך הוא כתבתי שהיו אך צה"ל יכול הייה לשלוט להכיל ולסכל את רובם ואילו לעת עתה אין אפשרות שכזאת.כתבתי שהעימותים טרם הנסיגה היו מינוריים יחסית להיום ולעתיד.אין צורך להזכיר בבקשה את כל התכונות הרעות של נרי אבנרי כי לכולנו יש כמה מהן. יוסי ידידי הבטחת לרסן את תגובותיך ולהימנע מפגיעות אישיות זוכר??בינתיים אתה לא מצליח לשלוט בזה.לכל אמת שלך יש אמת אחרת מנוגדת למעט בגידה בעיקר. האם תרשו לי לומר שבנימין נתניהו -וממשלתו-הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שקם לנו מאז ומעולם??זאת דעתי.מותר?? או שעתה תשנאוני ותתחילו לפגע בשמי ואופיי בשל כך?
כתוב תגובה ל- צנחן
לצנחן.
  יוסי מ   23/03/12 19:48
נתחיל מהסוף. מותר לך בהחלט להעריך את נתניהו.
אני חלוק עליך. הייתי מעריץ שלו ותמכתי בו גם בזמן פרשת עמדי.דורא משום שהוא איש מוכשר מאוד, הוא מסוכן מאחר והוא פועל על פי הבנתי בניגוד למטרות ארוכות הטווח של ישראל, ראה כדוגמא את המתווה החדש לעדיפות בדיור שמעדיף באופן ברור את החרדים, שותפיו לשלטון על פני מי ששירת בצבא, הוא מבין ויודע אבל כרגע זה משרת אותו וזה מבחינתו הערך היחיד. לכן הוא מסוכן בעיני. אני נגמלתי מחזיונות שווא, אולי זה יקרה לעוד אחרים.
.
באשר ליציאה מעזה. העובדות הן, שהיו לנו כשלושים וחמישה הרוגים בממוצע שנתי בשנים שלפני היציאה מעזה.הכוחות שצהל החזיק שם היו כאלה שכמעט לא איפשרו לו פעולות בחזיתות אחרות . הנזק המדיני שנגרם לנו כתוצאה מהשהיה בעזה,היה בלתי נסבל. לך תסביר איך שבעת אלפים יהודים שולטים בשטח של שליש הרצועה ומליון וחצי פלשתינאים נתונים למרות צבאית מגבילה(זה ביטוי עדין).כדי להשיג שקט בתוך הרצועה היה צריך צהל לפגוע מהותית באוכלוסיה ומה זה אומר, ברור לך ולי.אני מעריך שעל פני הזמן, יתברר לכלל הציבור גודל המעשה והמשמעות המדינית לישראל.
.
עכשיו לנרי. זה לא שיש לו תכונות רעות. לכולם יש וגם לי. אבל כשאדם קיצוני כזה מקבל כלי תקשורת להבעת דעה, תהיה אשר תהיה, והוא משתמש בה בלשון בוטה, שקרית ,פוגעת ומעליבה, צריך לענות לו באותה דרך. ברומא התנהג כרומאי. אי אפשר להשאיר את הזירה לפורעים כמותו ואי אפשר להיות נחמדים כשהאיש הזה מפיץ שקרים ושינאה חסרי מעצורים. אני מגיב גם בבלוגים אחרים וגם בהארץ. לא אחת מצנזרים אותי כשאני טוען שהם פוסט ציונים. אבל זה מה שהם והם לא יברחו מהאמת ולא יפחידו אף אחד ואותי בתוך הכלל. שנאתו של נרי לכל מה שלא הוא, עוברת גבולות והיחוס שלי אליו אינו מקרי. אני מסכים שצריך לנהל דיונים מכובדים אני גם יודע להיות כזה. לא עם פורעים נקלים, שקרנים מקצועיים ואנשים צרי מוחין וראות כמו האיש הזה.
אני מגיב באופן בוטה גם לאחרים, אבל אני מזמין אותך ואת כולם,לראות שאף פעם, באופן מוחלט, אני לא מתחיל בסגנון כזה.
תודה שנתת לי הזדמנות להסביר את הדברים.
שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגובה
  צנחן   24/03/12 14:25
יוסי ידידי.לגבי הרצועה שוב נשאלת השאלה האם המחיר כדאי???אינני בטוח לגבי מספר ממוצע הנפגעים שהעלית -35- אבל בהנחה שאתה צודק האם חדירה איראנית והקמת מדינת טרור המשביתה את חצייה הדרומי של המדינה בכל פעם שרק מתחשק לה -זאת בנוסף למסוכנותם של כחמישים אלף ראשי קרב מסוגים שונים-שווה לנו?? אני נשאר חלוק עליך וחושב שאסור הייה לסגת וגם אם הממשלה החליטה שכן הרי שצעד קיצוני שכזה חייב הייה להיות בהסדר בהדרגה ובהסכמה ציבורית עד לניתוק מלא.טרם דיברנו על נסיונות החדרת לוחמת אב"כ לרצועה שצה"ל מנסה בכל הכוח למנוע. ישנה חשיבות רבה לדעתי לעובדה שאיננו עומדים מול מדינה מסודרת ומאורגנת אלא מול ישות טרור שכל מה שנחתם ונכתב עלול להיות מושלך לפח דקה אחרי.ראה את תוצאות "האביב הערבי" מסביבינו. אין חשיבות לנחרצות שאני או אתה נפגין כאן ככותבים אבל יש חשיבות רבה לעובדות והן הולכות ונעשות קשות, פתחנו חזית טילית קשה מאוד מדרום לגבולינו. לגבי סגנונך מול נרי אבנרי חכמים אמרו לפניי : "הסגנון הוא האדם". שבת שלום.
כתוב תגובה ל- צנחן
המשך.
  יוסי מ   24/03/12 17:36
צנחן.
.
באשר לסגנון, הסברתי את עצמי ואין מה להוסיף או לגרוע.
.
היציאה מעזה. אכן, העסק הזה לא הלך כמתוכנן או כמצופה, והוא מבחינה בטחונית גרוע משהיה בכמה מובנים. הענין הוא, שהיציאה משם היתה כורח מדיני ואילוץ שלא יכולנו לעמוד בפניו.וצרכים מדיניים חשובים לא פחות.
ראה את הצבעות נתניהו והשרים המתנגדים לאורך כל התהליך. כולם הצביעו בעד. אף אחד לא שם מפתחות על השולחן והתפטר.אילו היו עושים כך, התהליך היה נעצר והממשלה היתה נופלת. נתניהו ושאר האופורטוניסטים מהליכוד, לא חשבו שזה מהלך לא נכון. גם בהצבעה האחרונה בכנסת, הם נכנסו למליאה והצביעו בעד. מה הם ידעו אז ולא אומרים היום?
בעית הבטחון היא בעיה קשה אך ניתנת לפתרון. בחומת מגן 2 צהל נכנס לרצועה והיה במרחק קצר מהכרעה,הבעיה היתה שזה לא התאים לאהוד ברק, שממשלת אולמרט תזכה להישג לפני הבחירות והוא הכשיל את המאמץ. היתה לנו אז לגיטימציה מוחלטת מהעולם וממדינות ערב המתונות,גם בגלל מהלך היציאה מעזה. זה בוזבז מסיבות שאין בין צרכי המדינה ובינהם כלום.המהלך הזה יחזור על עצמו ויביא סוף לבעית הבטחון. צריך רק לדאוג שאהוד ברק לא יהיה בסביבה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
נתניהו הוא אסון לאומי
  חגית בורגר   27/03/12 04:39
נתניהו הוא אסון לאומי.
חצי מדינה משותקת בדרום כל אימת שאיזה מחבל עלוב שולח פח מעופף לעבר ערי ישראל.
נתניהו מונע כל שינוי במערכת המשפט ובכך מנציח את המשך שלטון השמאל הקיצוני במדינה.
נתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבא....ומוטב לו ולחסידיו שלא ישתכרו מהסקרים הכוזבים שהשמאל מנפק לו על מנת לנתב ולתמרן אותו כדי שיעשה רצונם.
התקשרות והשמאל מודעים לכך כי נתניהו פועל על פי רוח הסקרים ולכן הם "מנפקים לו "סקרים" כבקשתך.
חצי מדינה מוצפת במסתננים/עבריינים מאפריקה המהוים סכנה איסטרטגית ודמוגרפית חמורה למדינה ונתניהו לו עושה דבר לגרשם ובכניעתו לשמאל הקיצוני
נתניהו מיישם את מדיניות השמאל...ולא לכך התכוונו מצביעיו הממורמרים.
ומוטב כי נתניהו לא יסמוך יותר מדי על הטענה הטיפשית כי "אין אלטרנטיבה"...
כבר הוכח לו בבחירות הקודמות כי למרות שלא הייתה "אלטרנטיבה" הוא הובס וירד ל-12 מנדטים.
הפעם אם הליכוד ירד רק ב-3-4 מנדטים..הוא יודח מהשלטון....אבל הליכוד יירד הרבה יותר.
כתוב תגובה ל- חגית בורגר
7
נרי מצליח להרגיז את הצבועים===
  יוד יוד   24/03/12 23:24
כשנרי מביא מארכיונו תמונות וסרטים ודרכם ניתן להבין ואפילו לשמוע בדיוק את מה שנשוא הצילום התכוון. אט אט רצים חסידיהם השוטים שלמזל כולנו אינם רבים ומטיחים בו עלבונות על כך שהוא מראה להם שמלכם עירום והם מסרבים להאמין. נרי אבנרי המשך בדרכך הישירה וכתוב והבא בפני כולנו תמונה אחת השווה יותר מאלף מילים למורת רוחם של מביאי המשטמה.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il