s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרס לא ישחרר את פולארד. נקודה.
מאת: עמוס דאי  |  08/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פרס : עושים דמוניזציה לערפאת
  מיכל40   9/04/12 19:47
זה נאמר על ידי פרס אחרי שמצאו צ'קים שערפאת נתן למחבלים התאבדים. הוא נמנע מלתקוף את ערפאת ואמר דברים כאלו רק כדי לא להודות בטעות ההיסטורית החמורה בתולדות ישראל - הסכם אוסלו המופקר. פולארד לא גילה שום דבר חדש על אישיותו של פרס... לדעתי הוא אליל התקשורת בלבד ואולי עוד קומץ של חיסידיים משיחיים. שיהיה בריא. הוא לא ראוי להיות נשיא המדינה.
כתוב תגובה ל- מיכל40
2
אשמדאי קטן עליו
  חשדנית   9/04/12 21:30
אין פלא שכתבו עליו ספר: "נסיך האופל"
כתוב תגובה ל- חשדנית
3
צודקים נטורי קרתא
  עמוס שנער   9/04/12 22:37
אם הקמנו מדינה בה המושכים בחוט הם פושעים מדרגה ראשונה אז למה הקמנו אותה. [אגב. אני כותב בכאב אך אינני שייך לנטורי קרתא].
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
אמת נוסח עמוס דאי
  שי ארבל   9/04/12 23:27
מזמן לא קראתי התייחסות כל כך מטופשת ,רדודה ולא נכונה לפרשת פולארד. קודם כל , אדון פולארד לא היה פטריוט יהודי , אלא חמדן אמריקאי שקיבל כסף טוב , עבור המידע ולא היה בהגדרתו , סוכן ישראלי שנשלח ע"י המדינה [ כדוגמת אלי כהן ז"ל בסוריה]. ההפעלה האידיוטית של אזרח יהודי אמריקאי בארצות הברית , לריגול עבור ישראל , היתה ללא ידיעתו של פרס והיתה במסגרת משרד החוץ , כאשר שמיר היה שר החוץ [וגם הוא לא ידע על ההפעלה המטומטמת הזו]. מה רוצה עמוס משמעון פרס ? מה הוא מבלבל את המוח בעניין החזרת המיסמכים ? מה יודע עמוס על הדיונים עם האמריקאים להרגעת הרוחות ? מה יודע עמוס דאי , על ההשלכות שהיו ליחסים עם ארה"ב ? מהיכן לקח עמוס את בסיס "הידע" שלו על הפרשה , שמרשה לעצמו לזרוק כך את האחריות להמשך מאסרו של פולארד על פרס ? איזה מאמר רדוד , שקרי ומטופש , ממש בושה וחרפה !!.
כתוב תגובה ל- שי ארבל
מאיפה אתה יודע שזה שטויות?
  ראובן חיליק   10/04/12 00:37
כתוב תגובה ל- ראובן חיליק
התייחסות לחיליק
  שי ארבל   10/04/12 09:55
כל אדם מבוגר כמוני ,שהיה בקי וזוכר את פרשת פולארד ,לפני 22 שנה , וכל מה שפורסם על הפרשה [ופורסם הרבה ,גם ממקורות אמריקאים], יאשר לך , אדון חיליק ,שפולארד לא היה "..סוכן ישראלי שנתפס בעת מילוי תפקידו.."[ כהגדרתו המטעה של עמוס דאי], אלא "מקור מודיעיני" שהיה אזרח המדינה שממנה נשאב המודיעין , שקיבל כסף רב עבור הידיעות שמסר , ובמקרה היה יהודי , ולא שהמניע שלו לספק מידע לישראל , נבע מהזדהות "יהודית" , אז קודם כל חשוב לדייק בעניין חשוב ועקרוני זה. ראוי לציין שאף אדם , כולל חברי הכנסת אריאל ויתר הפעילים לשחרור פולארד , לא רומז אפילו , למעורבות של שמעון פרס בנושא , לא באופן פעיל ולא באופן סביל , לא בהפעלת פולארד , לא במעצרו ולא בטיפול אחר כך , מול המריקאיים , כדי למזער נזקים. אין ספק שעונשו של פולארד , היה חסר פרופורציה ונקמני [ בלחץ המודיעין של חיל הים האמריקאי , שראה בו בוגד , בצדק מבחינתם ], אך לזרוק את העניין על שמעון פרס , זה סתם רדידות , חוסר ידע ורשעות.
כתוב תגובה ל- שי ארבל
5
עצוב כמה שהכותב צודק בכל מילה
  ירדנה   9/04/12 23:36
כתוב תגובה ל- ירדנה
6
מסמך חשוב תפתחו הלינק
  כותב המאמר   10/04/12 08:55
nakim.org
כתוב תגובה ל- כותב המאמר
7
בלי מילים
  דידי   10/04/12 10:31
youtube.com
כתוב תגובה ל- דידי
8
ממשלות ישראל וודאי לא נקיות
  עמוס שנער   10/04/12 13:02
בס"ד אף על פי שאני נוטה לחשוב שפרס אשם, גם אם אני טועה עדיין אין לי הסבר לכך שפולארד עדיין בכלא. לא היו פושעים גדולים ממנו? מה הוא חשף? סודות שסיכנו את אמריקה או סודות שסייעו להגנת ישראל? אם אמריקה מסתירה מאיתנו מידע חיוני [כפי שניתן לראות באחד המסמכים בכתבה]מידע שסייע לנו להתנקש במחבלים אז הבעיה היא שאמריקה בוגדת בנו ולא ההיפך. מה? אמריקה אף פעם לא ריגלה אחרינו? לא מאמין. כשרבין ז"ל חתם על הסכמים עם ערפאת על מדשאות הבית הלבן. לו רק היה טוען שאינו יכול לחתום בלי פולארד היו מסרבים לו? כשהתבקשנו לשחרר מחבלים עם דם על הידיים, ולעשות וויתורים למרות הפיגועים לא יכולנו לבקש דבר אחד קטן. פולארד? אם בכל פגישה דיפלומטית מול המצלמות היו אומרים פולארד לא היו משחררים את פולארד? מסקנה שלי היא שאם היה באמת חשוב לישראל לשחרר את פולארד אז הוא היה משוחרר לכן מסתדר לי שרוצים להסתיר מאיתנו משהו ולכן מסתדרת לי האפשרות שפרס אינו חפץ בשיחררו מה גם שהוא הוכיח באלף צורות שהוא אינו אדם הגון.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מה נדבקתם לפרס , עמוס ?
  שי ארבל   10/04/12 16:06
במשך 22 שנה שפולארד יושב בכלא , כיהן פרס בתפקיד ראש ממשלה , כשנה וחצי ברוטו בשתי תקופות קצרות מאד וזמניות. מדוע אתה לא מייחס את "אי שחרורו" של פולארד , לרבין ,נתניהו, ברק, שרון, אולמרט ושלוש השנים האחרונות שוב לנתניהו ? מה יש להם "להסתיר" , אדון שנער ? אולי מספיק עם כל ההשערות וההנחות והגיע הזמן להפעיל את הראש וגם ללמד קצת נושא , לפני שמגבבים כל כך הרבה שטויות ? בממשלת שרון ישב שר [רפי איתן] שהפעיל את פולארד באופן ישיר והוא זה שיודע את האמת על בוריה ואין לעניין שום קשר לפרס !.
כתוב תגובה ל- שי ארבל
לשי ארבל
  עמוס שנער   10/04/12 16:45
[1]
אם קראת טוב את תגובתי ציינתי בפירוש שאינני בטוח שזה פרס אך ציינתי שזה מאוד הגיוני שיש לו יד בדבר כי הוא אינו אדם הגון בעיני [גם כתבתי עליו בעצמי פעם באתר מאמר בשם: "אין מקומו של פרס במשכן הנשיא", אך אל תדאג לא כתבתי שם בענייני פולארד]. ואגב אני מעריץ של פרס לשעבר.

[2]אם קראת היטב את תגובתי יכולת ללמוד גם אם לא באופן ישיר שאני מאשים את ממשלות ישראל לדורותם. אולי יש משהו שאינני יודע אותו אבל משהו מסריח קורה לכן לא נטפלתי רק לפרס. אגב כל יום שהוא לא נלחם על פולארד הופך אותו לאשם גם אם לא האשם העיקרי במצבו של פולארד. אם זה משמח אותך אז גם נתניהו ואחרים.

[3] כותב המאמר הציג מסמכים וכתב עובדות שקשורות לפרס. אתה יכול לפקפק באמינות המסמכים אבל מעניין שפרס מעולם לא טרח להגיש בג"ץ נגד כל פעילי פולארד שמנפנפים במסמכים אלו אז כנראה שיש לו מה להסתיר.
[4] פרס כבר הוכיח רבות את יכולתו להשפיע כמו ראש ממשלה גם כשאינו כזה. [נדמה לי לפי הנתונים שראיתי שפרס כן היה ראש ממשלה בזמנו אבל מספיק שהוא שר בכיר או שר ביטחון או חוץ בשביל להזיק].


כתוב תגובה ל- עמוס שנער
9
כותב המאמר צדק.
  עמוס שנער   10/04/12 17:22
הרבה חשבו שעכשיו משחררים את פולארד ואופס...ה עכשיו אני קורא שאמריקה את פולארד לא תשחרר. זה עצוב
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
10
מעורבות פרס חמורה בהרבה
  אינקוגניטו1   11/04/12 10:04
פרס הוא הסיבה העיקרית לכך שפולארד במאסר וימשיך לשבת. גם מחבר המאמר וגם המגיבים חסרים פרטים חשובים. למי שיאמץ זכרונו, יוכל להזכר כי האמריקאים בזמנו הודיעו על החמרת היחס לפולארד עקב הסגרת סוכנים רבים שלהם לברית המועצות כתוצאה מפעילותו של פולארד. המדובר הוא בעשרות סובנים אמריקנים שתולים בברית המועצות אשר ניתפסו, נחקרו, שפכו את הידוע להם (ובכך הוסיפו נזק על נזק) וניכלאו לתקופות שונות. בהערה מוסגרת, הפרטים לגבי החזרת מסמכי פולארד לאמריקנים הינם נכונים ואכן זו פעולה אידיוטית של פרס אך לא זו היא הסיבה שפולארד עדיין עצור. מה שפחות ידוע לרבים בנינו הוא כי פרס כראש הממשלה ד'אז הוא שהעביר את שמות הסוכנים האמריקנים בברית המועצות לרוסים , אותם סוכנים אשר הופיעו במסמכי פולארד וזאת בתמורה לפתיחת שערי ברה"מ לעליה יהודית לארץ ישראל. ואכן כך בדיוק קרה, כל צד: פרס והרוסים מילאו חלקם בעיסקה. אלא שיש המשך....פרס הפך לסוכן הבכיר של ממשל אובמה בישראל. בקיץ 2010 (בתזמון האביב הערבי הכולל), היה פרס יחדיו עם ציפק'ה שפיצר בתדרוכים בבית הלבן ובמשרד החוץ האמריקני לקראת פוטש, הפלת שלטון נתניהו והחלפתו בממשלת שמאל נוחה לאמריקנים אשר תסיג את ישראל לגבולות 67 ותיתן לאובמה השג פוליטי ראשון (מחאת קיץ 2011 היתה ניגזרת של אותו ניסיון פוטש - ללא ידיעת "האידוטים המועילים" ברחוב כמובן). ראוי לציין כי גם אהוד ברק זומן לשם אותה המטרת הפוטש אך סרב באותה הזמן לשתף פעולה עם אובמה נגד נתניהו וזכה לחצי שנה כתף קרה מהממשל האמריקני (בנתים התרכך והפך משת"פ עם אובמה). ולכן, האמריקנים אינם משחררים את פולאר וזאת למרות בקשת נתניהו משום שהם מגינים על האיש שלהם בישראל, שמעון פרס. ומכאן, פולארד ישוחרר אך ורק כאשר פרס יאסף אל אבותיו, לא לפני כן. נוסיף כי חלק ממסך העשן האמריקני להגנת פרס בפרשה היתה האשמה מופרכת ושיקרית של סוכן אמריקני, איש סי.אי.איי (בשם איימס) כאילו הוא שהעביר השמות לרוסים. לא מניה ולא מקצתה, האמריקני נעצר לכאורה ושוחרר מיד בדלת מסתובבת אופיינית. כל פעולתו של פרס "למען פולארד" הינה אחיזת עינים וגנבת דעת הציבור בישראל. פרס הינו המעונין הראשי כי פולארד ימק בכלאו וישוחרר למקום קבורתו ישירות מהכלא.
כתוב תגובה ל- אינקוגניטו1
11
הבעיה שפולארד הפך אסיר פוליטי
  פועה   12/04/12 15:29
אין שום סיבה עינינית לנוקשות האמריקאית בסרוב לשחררו.
הסיבה העיקרית שניתן לזהות, היא הזעזוע שיגרם ליחסי ישראל ארה"ב כתוצאה משחרורו ועליתו לישראל.
ברור לכולם שהוא לא ישב בשקט, יגייס את התקשורת למשא "נקמה", ויתבע פוליטיקאים בישראל ובארה"ב על התאכזרות כלפיו ועל עשית קנוניה משותפת כדי למנוע את חשיפת
מחדל ההתנהלות סביבו. בעיקר מצד זרועות הבטחון הישראלים שמבחינתם הוא נחשב לא שייך לא מחויב ולא מחוייבים כלפיו!
יש כנראה מספיק ישראלים נחשבים שהיו קשורים אתו, "שטוהרו"
בעצימת עין של ארה"ב, שינזקו משחרורו.
לא מן הנמנע שבישראלים האלה יש לפחות אחד שגם נחשב מאד ע"י האמריקאים...
כתוב תגובה ל- פועה
בידי פולארד הסוכנים הישראלים..
  ידען   10/06/12 11:11
פולארד לא משוחרר רק בגלל שהוא מחזיק את שמות הסוכנים הישראלים ובהם ....
כתוב תגובה ל- ידען
12
משה דיין בתגובה:"פרס מדליף סוד
  קורןנאוה טבריה   12/04/12 18:11
סודות מדינה לאמריקנים"===לי אין ספק,כמו שרודולף קסטנר חי היה מסוכן למפא"י לכן בן גוריון הורה לש"י לחסלו-כך גם יונתן פולרד חי ומשוחרר= מסוכן מאותן הסיבות ולאותם הפוליטיקאים המחפירים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
אלוהים שמור אותי מהצבועים
  נחום שחף   15/04/12 08:01
מאוייבי אשמר בעצמי
כתוב תגובה ל- נחום שחף
14
גם גולדה סיכמה שנפסיד במלחמה
  58   16/04/12 22:25
ואלפי חילים מתו במלחמת יום כיפור-שהיתה מכורה מראש, הם רק לא ידעו שהמשחק היה מכור מראש.
ואז הקימו ועדת חקירה שאת מסקנותיה גנזו לעשרות שנים.

כלומר אין חדש תחת השמש.
כתוב תגובה ל- 58
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il