|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי שמחרים סופרים, אחר כך ישרוף ספרים?!
מאת: אורי ברנע  |  12/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"הם חינכו לשנאת הגרמנים?" כן!!
  Icy   12/04/12 13:11
אתה כנראה לא עברת שיעורי היסטוריה בבית הספר, איך שמדברים על הגרמנים בכללי (לא רק על הנאצים בפרט) זאת פרופגנדה עלובה. תקשיב לרדיו: מוזיקה עברית, אנגלית, ערבית, ספרדית, צרפתית... אבל מוזיקה גרמנית? מעולם לא הייתה. המדינה הזאת אוחזת טינה כלפי גרמניה. מה שאתה רושם זה לא "ימני" ולא "שמאלני", זה פשוט שטיפת מוח בדיוק כמו שהיטלר עשה בגרמניה אתה עושה פה - בכתב. אתה מאשים את הגרמנים בהכל כמו שהיטלר האשים את היהודים. היטלר לא מיד אמר שצריך להשמיד את היהודים. גם אתה לא אמרת [מיד] שצריך להשמיד את הגרמנים, אבל לפי הכתיבה שלך היית רוצה שזה יקרה.
כתוב תגובה ל- Icy
אתה ממש loco
  מישהו   12/04/12 13:48
שכחת לקחת את הכדור הירוק כנראה!
כתוב תגובה ל- מישהו
או שאולי...
  Icy   12/04/12 18:29
אתה חי בבועה של שקר.
כתוב תגובה ל- Icy
אה וואלה תשמע....
  אספרסו   12/04/12 19:03
אבא שלי, עליו השלום, חינך לשנאת גרמנים, ינקנו את זה . אתה מבין. אבא שלי, איבד את כולם, שם באוושביץ. אבל אולי, לדעתך , הוא אמור היה לאהוב אותם ? לא לפחד מהם ולא לשנוא אותם ? הם רק הרגו לו את כל המשפחה באכזריות ושיטתיות. הוא רק בנס ניצל. אז כן, הוא חינך אותנו, לפחד מהם, לא להאמין להם. וגם לשנוא אותם. אתה באמת חושב שאבא שלי הדפוק ואתה הנורמאלי ? אתה באמת חושב שהוא היה צריך לשמוע במדינת ישראל מוזיקה גרמנית ברדיו ? אולי ואגנר ? כמו במחנות ? מי דפוק ? אתה או אבא שלי ?
כתוב תגובה ל- אספרסו
קוראים לזה...
  Icy   12/04/12 22:00
תסמונת פוסט טראומטית. אתם צריכים טיפול פסיכיאטרי, אולי אז תבינו שנאצים וגרמנים כיום, זה לא אותו הדבר. אולי אצלכם היהודים נהוג להאכיל את הילדים בחטאים של אבותיכם, אבל זה לא כך אצל אף אחד אחר, והגרמנים של היום לא צריכים לאכול את הח** שבישלו אבותיהם, הם לא אשמים במה שההורים שלהם עשו. אתה אלים, כמו העם שלך. כל העם שלך הוא "הילחם, הילחם, הילחם" אתם לא שונים בכלום מערבים, כולכם רק מלחמה, ואני לא מדבר על זה שזאת המציאות, אלא בעניין שזה תמון בחינוך ובדת שלכם. אתם תגרמו לאובדן של עצמכם בגלל היחס שלכם כלפי העבר.
כתוב תגובה ל- Icy
מסכן, למחלה שלך אין תרופה
  רני   12/04/12 23:10
וגם לעולם לא תהיה. רק אוויל מטומטם וחסר בינה מהסוג שלך מסוגל להפליץ כאן דברי הבל מהסוג הזה. הגרמנים של היום לא שונים במאומה מהוריהם וסבותיהם מהסיבה הפשוטה שהוריהם וסביהם היו גרמנים רגילים לחלוטין ואנטישמיים כמו רב האירופאים אז והיום. לו היו יכולים להמשיך היום את השואה הם היו עושים זאת. התמיכה שלהם בתעשיית הגרעין האיראנית מוכיחה זאת. אבל כפי שציינתי, למאותגרי שכל מהסוג שלך שכנראה מעולם לא למדו באופן מעמיק על השואה, אין מרפא. אני מאחל לך ולמשפחתך את הגורל שהועידו חבריך הנאצים לבני משפחתי.
כתוב תגובה ל- רני
אין בעיה בחור,
  Icy   13/04/12 01:13
אתה חלק מההמון היהודי במדינה ואתם תקברו את עצמכם במדינה הקטנה הזאת. באמת אין לכם מדינה אחרת, אנשים כאלה רק מחפשים צרות, אז עדיף שתשארו פה, כל אחד מוצא את בייתו, רק תזהרו שלא תגרמו לבית שלכם להמצא תחת פצצה אטומית.
כתוב תגובה ל- Icy
הוא שאמרתי-אין מרפא
  רני   13/04/12 10:33
רק טיפול יעיל של חבריך הנאצים בך ובמשפחתך יביא מזור למחלת הנפש שלך. חבריך הנאצים התמחו בזה.
כתוב תגובה ל- רני
תגובה לlcy
  נ,ו   14/04/12 10:57
אולי כותב הכתבה לא למד היסטוריה(מה שאיני משוכנע כלל נהפוך הוא) אך בודאי הוא אוהב את המדינה ואת היהדות עשרת מונים יותר ממך מזוכיסט ושפל רוח שכמוך .כמה שיכו וישפילו אותך יותר תצרח ככרוכית תודה הכו חזק יותר יען כי מזוכיסט אני ונהנה להיות בזוי ומושפל . בגלל אנשים כמוך נראים אנו כך.
כתוב תגובה ל- נ,ו
אחי...
  שפוי מאוד מאוד   14/04/12 18:01
אתה ממציא הגדרות חדשות למילה "הזוי"....מה מגיבים בכלל? המילים נעתקות מפי וממקלדתי כשאני קורא את ערימת ההבלים המהבילים שלך....לא יאומן
כתוב תגובה ל- שפוי מאוד מאוד
שכחת לקחת את התרופות שלך...
  זלמן   14/04/12 23:33
כתוב תגובה ל- זלמן
היטלר גם סופר- כתב המיין קמפף
  נעמה123   15/04/12 09:55
הוא ספר שכתב אדולף היטלר בזמן ישיבתו בכלא לנדסברג בעקבות ניסיון ההפיכה של פוטש מרתף הבירה בשנת 1923 ...
כתוב תגובה ל- נעמה123
2
קניוק ואנחנו
  באום   12/04/12 13:28
ברנע מחמיא לקניוק ולשמאל כאילו יש להם נרטיב צרוף ומסודר.הם כולה מבולבלים ומבורברים במרחב ולא מצליחים למצוא את מקומם בחיים,ועל כך יש לרחם עליהם.אוי לנו אם נפעל כעם כמו שקניוק פעל בחייו הפרטיים,ללא הסתכלות קדימה,ללא תיכנון והשאר ידוע.
כתוב תגובה ל- באום
היינו מרחמים עליהם אלמלא
  יוסף בן   15/04/12 06:49
היו ממיתים בהבל פיהם רבבות יהודים וערבים על כן אין לרחם עליהם כלל.
כתוב תגובה ל- יוסף בן
3
חבריו של יורם קניוק
  יהודי עם דת   12/04/12 13:29
יורם קניוק-אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה.
כתוב תגובה ל- יהודי עם דת
התחלפו האותיות: ברנע = בן רע!
  יהודי בלי דת   15/04/12 22:40
כתוב תגובה ל- יהודי בלי דת
4
מאמר ראוי ונכון.יש מגיבים שהם
  לא יהודים   12/04/12 13:44
כתוב תגובה ל- לא יהודים
קריאה לחרם אקדמי תביא לשריפת?
  LIFE   15/04/12 10:05
כתוב תגובה ל- LIFE
5
רק לא אלי
  תן   12/04/12 13:54
הנושא גדול עלי מאחר ואני לא שקרן לא טיפש אולי נאיבי וכמובן לא בעל ענין[כלכלי.פוליטי.וכולי...] לא אגיב על הסופר בכלל והשיר /מאמר בפרט.אניב על השר ישי שתמיד "זאב.זאב"מהסיבות שלו או של רבו.ולפי עניות דעתי לא של רובנו או לטובתינו.
כתוב תגובה ל- תן
מספיק עם הגיזענות שלנו
  זריז תמים   12/04/12 15:50
בדומה לקניוק לא משנה מה יגיד או יעשה ישי הגזע (הדת)שלו מספיק מראש לישלול דבריו או מעשיו
כתוב תגובה ל- זריז תמים
6
אורי ברנע, האם קבלת פטור מאמיר
  יוסי ג.   12/04/12 14:08
כל מה שכתבת על ה"שיר" המתועב של גינטר גראס, אמת לאמיתה. אבל להפוך את יורם קניוק למי שרוצה למחוק את מדינת ישראל, זו הגזמה פראית. קניוק הוא איש שמאל. קיצוני, אך ציוני. מדובר באיש שמדינת ישראל (כמדינת העם היהודי) יקרה לו. אז ביקורת עליו, בהחלט במקום. לקטול את הקשקוש שלו על החרמת שתוביל לשריפה, צודק. הפיכתו לאנטי ציוני - שקר שאולי מתאים לגדעון לוי.
כתוב תגובה ל- יוסי ג.
7
האם ישי יודונאצי
  בלוגו   12/04/12 14:23
אקדים ואומר שגראס הוא שלדעתי גראס מחזיק בדעות אנטישמיות ונאציות, לפחות בכל מה שקשור לעם היהודי, רק שהיום מסיבות של פוליטיקלי קורקט הוא מחליף את המונח יהודי במונח ישראל. בתור שכזה יש לעשות הכל כדי לחשוף את ערוותו, כולל להחרים אותו.לטעמי הוא איש הרוח הרעה של האנושות. גראס הוא דמגוג שונא ישראל, אין ספק, אבל גם אתה מר ברנע דמגוג. כשעוסקים בהבעת עמדות פוליטיות יש לנו נטיה ללכת לקיצוניות. לכן מבחינתנו כל מי שמבקר אותנו הוא אנטישמי. ואם אפשר ללכת עם זה עד נאצי אז מה טוב. מר ברנע ברצוני להזכיר לך שלא צריך להיות נאצי כדי לשרוף ספרים. ושהאקט של שריפת ספרים הוא רק ביטוי קיצוני לקנאות אידאולוגית ודתית שלא נותנת מקום לדעות אחרות. מכאן אני מזכיר לך שבחוגים דתיים רחבים יש החרמה של כל סיפרות חילןנית. עקרונית אין זה שונה משריפת ספרים. האם אלי ישי הוא יודונאצי. אני לא מבין את המונח. אני יודע שמה שמבדיל את האידאולוגיה הנאצית משאר אידאולגיות טוטליטריות (בתוכן כאלה דתיות), הוא א. תורת הגזע הרואה בגזע הארי גזע עליון ב. הנחישות להשמיד ולשעבד את כל האחרים. האם יש משהו משותף לאיאולוגיה הדתית היהודית עם זו הנאצית? האם העם היהודי הוא העם הנבחר על ידי האל? האם איננו קובעים יהדותו של אדם על פי הגנטיקה שלו? האם איננו עושים את המירב כדי לא לקבל לשורותינו זרים? האם איננו קוראים "שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך"? בקיצור לא צריך להיות נאצי כדי להיות גזען חשוך. ואלי ישי מהו לדעתך?
כתוב תגובה ל- בלוגו
וכנראה שגם אני גזען
  הם אנטישמים   12/04/12 15:26
לפי דעתי אלי ישי צודק.העם היהודי אכל קש מספיק.אני ואני בטוח שרבים פה לא מעונינים בביקורת מנאצילשעבר.נמאס לי מכל אנשי הרוח כביכול והאירופים שמושפעים מכל האספסוף האיסלאמי שמשפיע להם בשטיפות מוח על המצב הנורא של הפלסטינים-שבאים לפה במשטים ובמטוסים כדי למחות.דעתם לא מענינת היות והנוצרים והמוסלמים וכל העמים הקדומים למיניהם-שניסו להשתלט על העולם רק בגלל שלא היה להם מה לעשות-לא יכולים לבוא ולחנך אותנו.ברגע שהם נכנסים לשדה התעופה הייתי שולח אותם לסוריה-שיבינו סוף סוף שעם יהודים לא משחקים
כתוב תגובה ל- הם אנטישמים
יהדות שווה גזענות
  שטרודל   12/04/12 15:40
היהדות כמו כל דת היא פנאטית וגזענית. אני בז לכותב ומצדיע לקניוק! גם אני לא רוצה להיקרא יהודי, כי זה שווה לגזענות לברבריות ופונדמאליזם.
כתוב תגובה ל- שטרודל
ערבי שנותנים לו חופש
  כ   14/04/12 13:40
הם הנאצים החדשים ולא יעזור עם יטעתפו באצטלות אחרות צריך להעיף את כל הזבל הזה לסוריה לשלול מהם כל זכות הם אויבי המדינה ועם ישראל לא לתת לאויבים המטונפים האלה לכרסם במדינה תגיד תודה יה ערבי מחורבן שאתה חיי בארצינו ושמור על פיך נבלה
כתוב תגובה ל- כ
מודה .היהדות גיזענית
  זריז תמים   12/04/12 16:01
אם היית לומד תורה היית מבין שאם כל האמרות השליליות בתורה על הגויים לא המליצה בשום מקום להרוג או לבזות גוי ונהפוך הוא לקדש שם שמים על ידי התנהגות טובה ,ומה שרואים ברחוב עושים זה לא דוגמא כמו שיגידו על גנב כל החילונים גנבים ונכון שאנו מגנים אותם ביננו לעצמינו אחרת אנחנו היינו הם ואנו רוצים להישאר בשלנו ושפוך חמתך על הגוים אשר לא ידעוך אנו מבקשים מהשם שבמקום שיפגעו בנו התמימים שהשם יפגע בהם שלא יודעים אותו הכוונה ששוללים אותו ולמה אנו ניסבול שאנו כן עובדים אותו,והגוים כל אומה ניקראאת גוי ואנו ניקראים גם כן , "גוי קדוש" אבל מכאן ועד להשיא לכיבוש עם או ביזויו שמים וארץ
כתוב תגובה ל- זריז תמים
השפלה, דחייה והכפשה...
  Icy   12/04/12 18:20
לא פחות גרועים מהסתה לרצח. לא אכפת לי לא מגראס, לא מקניוק ולא מישי - כל דתי שמפריד את עצמו ומפריד אחרים על רקע דת, דם או אמונה הוא פאשיסט לא פחות מהנאצים [ולא, דת ואמונה לא תמיד באים ביחד, דת זה מוסד של חוקים שקובעים לך "איך צריך להאמין", בעוד שאמונה ללא דת זה משהו רוחני לגמרי]. סובלנות זה משהו שברירי, כמו יהודים בגרמניה שהתייחסו אליהם בסובלנות. אבל תמיד יש כאלה ראשונים [כמו היטלר] שישברו את הסובלנות וזה יהפוך לדחייה ואלימות. הכל עניין של זמן. תביאו עוד כוח לחרידים ותראו כמה רוע יש בתוך דת.
כתוב תגובה ל- Icy
מסכים עם כל מילה.
  Icy   12/04/12 18:38
בתור מישהו שסיים בגרות בתנ"ך על 91, נתקלתי בהמון פסוקים שאולי לא אומרים "לרצוח", אבל אכן שמים את היהודים על הפיסגה ואת השאר בתחתית. בין היתר גם הפסוק שציינת "שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך".
כתוב תגובה ל- Icy
תגיד, נקניק רוסי גוי, לך בחזרה
  q   15/04/12 21:14
לכיתה י"א ותפסיק לשחק אותה חכם. אתה סתם עוד רוסי גוי ואנטישמי.
כתוב תגובה ל- q
8
קניוק דביל ממורמר!
  דור ב' לשואה   12/04/12 14:33
קניוק הוא ההוכחה שזקנה די דופקת לסופרים את השכל
כתוב תגובה ל- דור ב' לשואה
הסופר הנאצי
  gabi   12/04/12 20:07
לגביי נאצים יש רק דעה אחת,אין להם מקום בארץ
כתוב תגובה ל- gabi
9
יפה מאוד!
  אייזק   12/04/12 15:31
כתוב תגובה ל- אייזק
10
אלי ישי, שים פס על אנשי הרוח ל
  זאבי   12/04/12 16:10
למינהם, אף אחד לא סופר אותם.
כתוב תגובה ל- זאבי
11
תגיד לי
  אביהו   12/04/12 16:21
התחרפנת?מי רוצה לשמוע מוסיקה של עם שכמעט מחק אותך.אין פה שום שטיפה -אלא עובדות.תמשיך אתה להיות סמרטוט רצפה-לרוב היהודים אני מקווה זה נמאס. תתביש לך!
כתוב תגובה ל- אביהו
סמרטוט רצפה?
  Icy   12/04/12 18:58
אתה מגיל קטן עושה את מה שההורים שלך אמרו לך לעשות וגם תרעיל את הילדים שלך באותן הטעויות ובאותה השינאה, ועוד אני סמרטוט רצפה? אני בעל דעות אישיות ולא מסכים לא עם החינוך של בית הספר ולא עם החינוך של ההורים שלי. אני חונכתי ע"י החיים. על העובדות שאתה מדבר עליהם. אבל העובדות שלך כבר רחוקות מלהיות רלוונטיות, לאף אחד בגרמניה כבר לא אכפת מישראל [וזה שיש ניאו-נאצים זה לא חדש, יש אותם כמעט בכל מקום בעולם]. ואתה בעצמך עכשיו מודה שאתה מחרים מוזיקה גרמנית. ומה עושה אותך לא גזען בהגדרה?
כתוב תגובה ל- Icy
כן סמרטוט רצפה
  תתעורר   12/04/12 22:16
ההורים שלי לא חינכו אותי לשנאה.אני לא שונא את גרמניה-אבל אל תצפה ממני לאהוב עם שברובו ידע והסכים עם מה שעשו ליהודים.עד היום יש שם ניאו נאצים-ואני מאמין שקוף נשאר קוף גם אם ילבש בגדי זהב........כן אני לא מאמין בהם........הם עם אנטיפאט כנראה ברובו-לא רוצה קשר איתם ,הם לא מענינים-ולא אין להם זכות לביקורת על עם שכמעט הושמד על ידם.הגראס הזה אומר בדיוק מה שהיטלר אמר-שהיהודים מסכנים את העולם-אז תעשה לי טובה...אתה רוצה לומר שאין בך חשדנות או שנאה למי ששונא אותך?!
כתוב תגובה ל- תתעורר
חשדנות יש...
  Icy   13/04/12 00:16
כתוב תגובה ל- Icy
חשדנות יש...
  Icy   13/04/12 00:23
אבל אנשים במדינה הזאת פרנויים, חושבים ש*כולם* שונאים אותכם. לא - אכפת - להם. אתם סתם סובלים מהכעס שלכם, והוכח כבר לא פעם אחת שכעס ושנאה מחריבה עמים.
כתוב תגובה ל- Icy
אי אפשר לשכוח את הזוועה.
  סיישל   15/04/12 19:51
מה כל כך קשה להבין! האכזריות הבלתי נתפסת תלווה את עם ישראל ואת האנושות כולה זמן רב . העם הבולגרי חשב על כתם היסטורי במורשתו ולא שיתף פעולה עם גרמניה. מדוע העם הגרמני הנאור לא חשב קודם ולפני האכזריות התת אנושית שביצע ולא רק בעם היהודי על ההשלכות וכתמים היסטוריים שאינם יורדים בכביסה? מה כל כך קשה להבין שהשפה הגרמנית גם לתושבי הארץ הצבריים נשמעת כמו פקודה לרצח?
כתוב תגובה ל- סיישל
12
אורי ברנע יפה מאוד
  חוצה ישרא   12/04/12 17:07
אסור לנו להזדהות עם אנשים שמכפישים אותנו. ואותו קניוק שמתחזה לאיש ה רוח כנראה מוחו מלא רוח. צריך לסתום את הפה. חוצפן! חסר כבוד לאנשים שעברו את השואה ועדיין בחיים.
כתוב תגובה ל- חוצה ישרא
13
שמאלני נישאר שמאלני
  משה בריקס   12/04/12 17:22
השמאל כניראה אומר את כל השטויות שלו כדי להחניף לערבים,חברה שמאלנים ,לא יעזור לכם הם שונאים את הימין והשמאל באותה מידה רק מה ,אתם פשוט חסרי גאווה ולא מובן כל כך מה אתם מחפשים בארץ הזו,תעברו לצרפת ותגורו עם הערבים ,וניראה איך תיחיו שם.יבושם לכם ,שמאלנים קטנים תמשיכו לרוץ להאג להלשין על חיילנו.
כתוב תגובה ל- משה בריקס
14
ישראלים גאים
  משה יניב   12/04/12 17:27
אלי יישיי המשך ,יש לך אומץ ,אל תיתיחס לשמאלנים,הם מיעוט שבמיעוט,הרוב איתך ,יישר כח.
כתוב תגובה ל- משה יניב
15
ישראלים גאים
  משה יניב   12/04/12 17:32
אלי יישיי המשך ,יש לך אומץ ,אל תיתיחס לשמאלנים,הם מיעוט שבמיעוט,הרוב איתך ,יישר כח.
כתוב תגובה ל- משה יניב
16
השוואת היהדות לנאצים
  יהודי לשעבר   12/04/12 17:50
ההבדל היחיד בין היטלר לבין מנהגי הדת היהודית שלהיטלר היו טנקים ולמנהגי היהדות אין. ביהדות כתוב שאסור להציל גוי אפילו חסיד אומות העולם. ואם הוא עובר על מצווה משבעת מצותו דינו מוות.
כתוב תגובה ל- יהודי לשעבר
אני גאה להיות יהודי
  תעשה טובה   13/04/12 10:14
יהודונים כמוך היטלר רצח בהמוניו.הוא החשיב יהודי גם נוצרי ש 3 דורות אחורה היה יהודי .איזה יופי שלפי דעתך אתה לא יהודי...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היהודים הם אחד העמים היותר אנושיים-עם כל החסרונות שיש לנו-ויש לנו-אבל הכל יחסי.
כתוב תגובה ל- תעשה טובה
17
תגובה למאמר של אורי ברנע
  shalomas   12/04/12 18:42
לאורי שלום! ישר כוח על הכתבה הנפלאה והאמיצה. כתבה שכולה מלאה באמיתות דברים כדרבנות וללא משים כל מסכה. זוהי האמת ונטעתי בי תחושה שיש עדיין אנשים שפויים שכמוך בארץ הזו. חג שמח
כתוב תגובה ל- shalomas
18
ישי צודק וקניוק נקניק
  tcubur   12/04/12 19:16
קניוק בלי אלוהים או דת אינו שונה משונא היהודים איש האס אס הסופר שבושה שקיבל פרס נובל במקום כדור בראש.קניוק עדין אנושי ותמיד ישאר יהודי גם אם יתכחש למוצאו בטוח שלא יאהבו אותו יותר מיהודים אחרים שב ושתוק אל תביש את עצמך
כתוב תגובה ל- tcubur
מה??
  Icy   13/04/12 01:19
זאת הבחירה שלו להיות יהודי או לא. יהודי זאת דת. אם אתה הופך את זה לגזע [כמו שהיטלר עשה] אתה לא שונה ממנו. אם הוא רוצה להיות חסר דת ולא להיקרא יהודי - זאת הבחירה שלו, ואף אחד לא יקח ממנו את הבחירה הזאת, אתה לא יכול לכפות עליו יהדות.
כתוב תגובה ל- Icy
ספר את זה לחברים הנאצים שלך
  רני   13/04/12 11:44
היו "חכמים" כמו קניוק בגרמניה. החברים הנאצים שלך לא עשו להם שום הנחות. הם נשרפו כמו כל יהודי. ולו מחלתך לא היתה חשוכת מרפא, היית מבין שיהודי זה לאום יותר מאשר זה דת. אני בטוח שאתה לא מבין את זה, אבל אל דאגה, החברים הנאצים שלך כבר יבהירו לך את זה בבוא היום.
כתוב תגובה ל- רני
icy אולי ספר לנו מי אתה,מה אתה
  קיקו   14/04/12 03:37
איפה אתה גר? אתה ערבי? נוצרי? מוסלמי? איפה אתה גר? אתה מבלבל במוח בלי סוף
כתוב תגובה ל- קיקו
נראה לי שicy הוא טרול יהודי
  שרון888   16/04/12 03:56
נראה לי שicy הוא טרול יהודי שפשוט נהנה לעצבן פה את כולם מצטערת אבל היום חלק מהאנטישמים הגדולים ביותר הם אוטו-אנטישמים כמו מארגנת "מטס המחאה" הצרפתיה ורבים אחרים יש לנו מספיק שונאים מבפנים שהם גרועים לפחות כמו השונאים מבחוץ דרך אגב - לא מבינה מה הבעיה עם הנאצי הזקן גינתר גראס, חוץ מזה שהוא עבד על כל העולם כמעט 70 שנה. לפחות עכשיו האמת יוצאת לאור וכולם יודעים מיהו ומהו (נאצי שעדיין מחזיק באותה אידאולוגיה נאצית). הבעיה היתה בצעירותו כאשר ידע לסתום את הפה והיה צבוע והעמיד פני ידיד ישראל. עכשיו לפחות הוא אומר את האמת ואפשר להתייחס אליו בהתאם (וחבל שלא אסרו על כניסתו לארץ כבר בהקמת המדינה - אסור היה לתת לאיש הזה לבקר פה אפילו פעם אחת, לאור עברו בצבא הנאצי).
כתוב תגובה ל- שרון888
19
דעה ושקר עצמי
  מקס2012   12/04/12 19:56
אילו יכולתי גם אני הייתי רוצה להיות מוגדר כישראלי חסר דת, אינני מאמין בשום דת , הן אמצעי לשליטה על נפש האדם החושש לגורלו , אבל לעולם לא הייתי מתכחש לעובדה שאיראן איימה לחסל את ישראל ראשונה, לכן שני הספרים הם זבל טהור , האחד בגלל השקר שמנסה להפוך לאמת והשני בגלל הדו פרצופיות השמאלני הטיפוסי וטוב שנחרים אותם באותה מידה.
כתוב תגובה ל- מקס2012
20
לסמול יש רק הצלחה אחת
  דן ה   13/04/12 05:02
דמוניזציה של הימין היא ההצלחה היחידה של הסמול
כתוב תגובה ל- דן ה
21
ככה זה מתחיל
  אנארכיה   13/04/12 07:39
עם שגרם לפריצת 2 מלחמות עולם-הוא עם מיוחד.איש הרוח הזה גראס(או חולה הרוח הזה)מרשה לעצמו לבקר את ישראל-הסנונית הראשונה-עוד מעט ניתן לניאו נאצים מגרמניה לבוא להפגין כאן -בשם הדמוקראטיה-ובכן רבותי גם לדמוקראטיה יש גבול.אלי ישי צודק.אם אומה לא מכבדת עצמה אף אומה לא תכבד אותה.תראו את ארדואן -יש לו דיעה על כל דבר-הרי טורקיה היא סמל הדמוקראטיה ממש.עם שהיה כובש כזה גדול רצח עמים שלמים כמו הארמנים וכיום כורדים עדיף שישב בשקט.
כתוב תגובה ל- אנארכיה
22
מורשת קניוק:"אנחנו לא היינו פל
  קורןנאוה טבריה   13/04/12 09:00
פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול-אנחנו היינו חורניים-והייתה לנו מורשת-בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים:גם יהודים אם צריך"!(מתוך'נבלות'תרתי משמע!)ושמישהו יזכיר לקניוק המביש שה0מולנים החרימו ספרים רבים של סופרים,היסטוריונים ואנשי אמת שכתבו אמת =אבל חשבו אחרת וע"ע הנביא אצ"ג,יאיר שטרן,בן-הכט,הרב וייסמנדל,יואל ברנד ורבים אחרים שהיוו סכנה לשלטונם האדום והרצחני!!!כל הכבוד לאלי ישי,יהודי עם כבוד לאומי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
23
אורי ברנע
  אמנון לביא-לוי   13/04/12 09:42
אורי ברנע
האם העלית לדרגת קדושה את הסופרים או את אלה שמתיימרים להיות סופרים ?
מי אלה הסופרים למשנתך ?
קדושים ? חסידי אומות העולם ? מורי החיים ?

טוב שעשה אלי ישי,,טוב מאד.!

התרבות היהודית לא תתמוסס אם תאסור על כותב כזה או כזה להיכנס לא"י.
צריכים להתחיל להיות מעשיים ולא יפי נפש עם צביעות על הפנים
מי שחושב שמדינת ישראל מסכנת את העולם אז כדאי לו לא להסתכן בבואו לכאן, ואם הוא לא יודע לשמור על עצמו אנו נדאג לשמור עליו בזה שנרחיק אותו מאיתנו ומעלינו.

ומספיק להלל ולשבח את אלה המכנים עצמם "אנשי רוח" סופרים ודומיהם...
כל אלה בני אדם משורות העם והם ראויים לקלס ולשבח כמו כולם.!

אורי ברנע: רק אנשים שחושבים כמותך שאסור "לגעת" בהם מסכנים את התרבות.!
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
24
הערה ליורם קניוק
  יהוידע   13/04/12 09:54
מר קניוק טעה באמרו: "מי שמחרים סופרים סופו שישרוף שפרים" או משהו דומה. שילך אל מורו, רבו, אלוהיו לשעבר החבר סטאלין. שלא אמר אלא ביצע: מי שמחרים סופרים מוציאם להורג. נו טוב, את אלוהי קניוק אסור היום להזכיר.
כתוב תגובה ל- יהוידע
השמאל הקומוניסטי
  הומברט   15/04/12 21:24
באמת לא רחוק מהנאציזם. קניוק פשוט יודע לעטוף את ההסתה שלו במילים יפות. אבל אכן שמש העמים, קסטרו, מאו וכל הקומוניסטים מוכיחים מה הם שווים. רוע טהור.
כתוב תגובה ל- הומברט
25
קניוק אוויל וברנע בהכללה מסית
  שמאלני   14/04/12 06:43
דברי קניוק הם הבל הבלים ואל לנו לקחתו ברצינות, אך ברנע מסית נגד השמאל בהכללה וזה שומט את הלגיטימיות של דבריו.
אילו הגביל עצמו ברנע להתקפה על דברי קניוק בלבד, הייתי אומר גם אני, השמאלני לפי הגדרתו, שהוא צודק; אך מניין לו לברנע שכל השמאלנים חושבים כמו קניוק? הנה אני, השמאלני, במקרה זה בצד של השר ישי, אעפ"י שבד"כ איני.
ברנע, האם אתה במקרה, או שלא במקרה, מביע כאן דברי גזענות הראויים לכל גינוי, נגד "השמאלנים". טול קורה מבין עיניך, ברנע, ותזהר לבל פרשת אמיל גרינצוויג לא תשנה, אם איזה מטורף יקח את דבריך ברצינות. ראה גם רצח רבין ז"ל.
כתוב תגובה ל- שמאלני
תקשיב טוב , דמגוג שמאלני
  תימני   15/04/12 21:57
אל תנפנף פה עם ההסתה ורצח רבין. כי ההסתה של השמאל נגד היהודים היא אפקטיבית יותר אם כבר עוסקים בהסתה. כל דם יהודי שנשפך בעת האחרונה על ידי ערבים בארץ ביו"ש נעשה בעידוד השמאל. ע"ע העצה של חתן פרס ישראל שטרנהל שהסית ערבים לרצוח רק בשטחי יו"ש. ידיו של חתן פרס ישראל למעשה מגואל בדמם של בני משפחת פוגל ועוד עשרות נרצחים ביו"ש . אז אל תטיף לי על הסתה, יא שמאלן בוגד!
כתוב תגובה ל- תימני
26
יורם קניוק
  מוריוסף מוריס   14/04/12 09:10
מר קניוק אתה באמת, באמת,באמת חושב שאלי ישי ישרוף ספרים
או שהפיתוי להשתמש במשפט ידוע ונדוש קסם לך ,דהיינו לתפארת המליצה, ואם כך למה מר ישי לא שרף עד היום אפילו דף
אחד של אנטישמי כלשהוא??
קפצת על עגלה מאוסה, פשפש בנפשך שמא המיאוס שם!
כתוב תגובה ל- מוריוסף מוריס
27
קניוק לא חסר דת חסרדעת
  ב   14/04/12 09:35
אחד שבטעות נולד כיהודי טינופת שאין לו דעת גרוטסקה אומרים שאם רוצים לדעת מי אתה צריך להסתכל על החברים שלך כנראה זמ מתאים לך למה אתה חי במדינת היהודים לך לגרמניה שם מקומך אם אתה סופר אז אוי לספרות אתה אוייב של העם היהודי
כתוב תגובה ל- ב
28
טמן פח
  דנדי   14/04/12 10:38
ה"ה גינטר הנאצי המגלומן טמן פח לאלי ישי , ואלי ישי נפל בפח. ההחלטה של ישי הפכה את גינטר לרלוונטי, בעוד שהעולם ראה אותו כמשהו שחלף עבר. חבל ! שהתייחסנו אליו בכלל ונתנו לו איזה שהוא משקל עד כדי הפיכתו לאישיות בלתי רצוייה בארץ.
ברור שה"ה גינטר אינו רצויי, אני לא חושבת שהוא עצמו היה בא לפה משום שאין לו תמיכה בתוך העם היהודי והישראלי, והרי הוא מחפש חיזוקי אגו משום היותו אדם חלש . הדרך שלו להרגיש קיים היא להיות פרובוקטור , ממש מסכן!!
כתוב תגובה ל- דנדי
29
הסופר קניוק
  נ,ו   14/04/12 10:47
אין ספק שעל הסופר קניוק ודומיו הוטבע מטבע הלשון זקנתו מביישת את נעוריו האם לאדם שמגן על נאצי מתועב כגינטר גראס פיללנו? האם בדיעבד לא שגתה המדינה כשהעניקה לאותו סופר שנוי במחלוקת פרס לספרות ? נוצר הרושםפ שבזמן האחרון אנו או מוסדותינו הלאומיים שומטים את האדמה מתחת רגלינו, ובאמת נהיינו פחות ופחות ראויים למדינה היקרה שאותה קידשו יקירינו בדמם ובמותם ,לכן הייתי משנה את שמו מקניוק לחלאה מניוק.
כתוב תגובה ל- נ,ו
30
נסיון להכניס משפט בלתי מתלהם
  אלי צפוני   14/04/12 11:02
התגובות הנהוגות כאן ובאתרים אחרים הן ביב שופכין ברובן הגדול. חבל. אפשר לנסות לא להתייחס בהתלהמות לכל נפיחה שאיזה "איש רוח" משמיע לעת זקנתו. התגובה של ישי היא לא "בריאה". היא פשוט מתלהמת, כמו גראס, כמו כותב המאמר הנ"ל, כמו המגיבים כאן, וכן, גם כמו קניוק. זו תגובה של מישהו שמתבייש ממשהו, שיש לו משהו להסתיר, של גנב עם כובע בוער על ראשו. למה בכלל להגיב על כל נפיחה של איזה "אינטלקטואל"? למה לא להיות "קולים" לפעמים? בשביל מה היה צריך לתת פה סקירה של ההיסטוריה הנאצית? מה, מישהו לא מכיר אותה? איכשהו, בכל פעם שמישהו מתחיל עם סקירה היסטורית - יש לי הרגשה שהוא צועק בעקר בשביל לשכנע את עצמו...
כתוב תגובה ל- אלי צפוני
31
נשיא
  יהודו   14/04/12 11:26
כתוב תגובה ל- יהודו
32
קניוק טועה כי לא מדובר בסופר
  אלא בנאצי מסריח   14/04/12 11:45
לקניוק קל לשכוח שמדובר בנאצי מסריח ומוצהר שהחליף את סכין הרצח שלו בעט כתיבה ולמען אותה מטרה
כתוב תגובה ל- אלא בנאצי מסריח
33
מי הוא יהודי??? אף אחד. כנסו ו
  הגוי..   14/04/12 11:58
מעניין שהתנהלותו האידיוטית של שר הפנים מזכירה למר גיונטר גראס את השטאזי ולא את ה SS ממנו יצא.מה עוד שהשטאזי היה זרוע של הקגב הסובייטי אשר הרס את הנאציזם באירופה (ממנו יצא מר גיונטר גראס) ולכן זאת היתה גם זרוע של ה"קומוניזם היהודי". כפי שאמרו היטלר וחבריו על הקומוניזם, לא?.הלוא לשם כך הוקם היטלר, לא? היינו להשמיד את הקומוניזם הזה, לא? ובכן, הנחש הנאצי אינו מת. הנחש הנאצי יודע להקיש והוא הקיש.מר ישי ומר גיונטר גראס הם שני הפרצופין של אותו הנחש ושניהם מכפישים בדרך משותפת זאת את מליוני היהודים והרוסים ושאר העממים הנרצחים וההרוגים במלחמת עולם 2 בידי הנאצים ושניהם רוחצים ומנקים האחד את השני ועימם את הנאציזם מהפשע הגדול נגד האנושות אשר נעשה תחת השמים ושניהם אינם מהססים לטבול בדם הזה כי בשורה התחתונה, מעשה זה של שר הפנים,מזכיר למר גיונטר גראס את השטאזי הקומוניסטי ולא את ה SS הנאצי.עכשיו פשוט צריכים לחשוב ולהבין, מה עשתה התעמולה האנטיקומוסטית-יהודית, לבני האדם ולעם ישראל בנוסף לשואה והחשוב מכל מהו מקורה.וכעת שמישהו יסביר לי בבקשה,, מיהו יהודי?? תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אף אחד לא קם.בין הגוי לגוי.
  מהגוי.   14/04/12 12:14
"כי המתים אינם יודעים מאומה".אמר המלך שלמה.אמר וצדק.
כתוב תגובה ל- מהגוי.
34
יש למחוק ולא לפרסם את הערבי
  אלעד1   14/04/12 12:13
בתגובות בכתבה הזו עלו מגיבים ערבים שהביעו דעות ניאו-נאציות לדעתי. כפי הנראה מדובר בערבים, שלקחו לעצמם פרויקט לפרסם דברים מסוג זה. הערבים שיתפו פעולה עם הנאצים ועם ההשמדה של יהודים. יש למחוק ולא לפרסם את הערבי, ושימו-לב הוא מזדהה בשם לועזי LCY, ועוד אחד בשם שטרודל. בגרמניה של היום, מי שמבטא דברים מסוג זה מואשם באופן פלילי. אבקש מהאתר הנכבד לא לפרסם דבר או חצי דבר, שמסית ומצדיק פעולות של הנאצים או של ניאו-נאצים. לגבי הסופר העלוב אסכם זאת בקצרה: הוא היה נאצי, ועתה הוא לפחות ניאו-נאצי. אפשר לדרוש משלטונות גרמניה לקרוא לו לחקירה פלילית, ואולי לכתב אישום פלילי בגרמניה.
כתוב תגובה ל- אלעד1
ואם המגיב ההוא הוא פולני? או ח
  אלעד אלעד.   14/04/12 18:21
חובש כיפה חלילה וחס וחלילה?אז תגיד, למי לשייך את דעתך? לכיפה על ראשך או לך אישית? אני חושבת הכיפה אין בה כל אשמה. אז מה אתה אומר?אולי דעתך היא פטריוטית? או אולי תלך ללמוד תורה ולא איך לדקלם אותה.אתה ילד טוב.אתה תלמד.תלמד שיש עוד ילדים טובים.אני אמא אני יודעת.
כתוב תגובה ל- אלעד אלעד.
35
אף אחד אינו חחושב חלילה כי מר
  ושוב אני.   14/04/12 13:14
גיונטר גראס נדחף על ידי התעמולה המערבית אל מעלה פרס הנובל כדי להוכיח בזמנו לסובייטים ול"קומוניסטים היהודים האלה",(מעניין איפה הייתם אתם),שגם נאצי ולכן לשעבר,יכול להיות "סופר ומשורר" איכותי וכי יש לו מקום ב"אנושות" להביע את דעתו "הספרותית" כמובן.וכהוכחה, האיש קיבל את פרס הנובל אשר מוענק במערב ו"במדינה נקייה לחלוטין מדעות נאציות ומשיתוף פעולה עם הנאצים" ומעולם לא נמכרו עופרות ברזל ועוד ממדינה זאת לגרמניה הנאצית ובזמן מלחמה וכמובן אף אחד לא עשה מכך הון פרטי ומדיני,אפילו לא בארהב. ובכן מדוע רק אני חושב כך? ובכן לא אני חושב כי לנאצי כל שהו,גם לשעבר, יש מקום באנושות או בספרות האנושית או להיות בין מקבלי פרסים.מחשבה זאת היא תוצאה ישירה של תעמולת המערב ומה שאני חושב הוא כי הם הצליחו ממש כמו היטלר את העם הגרמני בזמנו,לזמבט חלק גדול מאוד מהאנושות ולהמשיך דרכו בעניין זה.היינו כבר לא הבשר המת חשוב אלה המח,ואיך להופכו לבשר.ומר גיונטר גראס ומר ישי והחושבים כמוהם הם בעיני מן הסתם אותו בשר מזומבט שאינם מודים בכך,בזומביוטם, אך מוכיחים אותה למעשה לאנשים אשר כמוני שהרי כך יכול לנהוג רק מי ששארייות מח בין אזניו ולכן תגובתו פיזית,בשרנית.תודה שוב תודה.מהגוי..
כתוב תגובה ל- ושוב אני.
36
תרשו לי בבקשה..היות והכל קיבלו
  ולכן..   14/04/12 14:00
את מר גיונטר גראס כנציג חוקי ובעל פרס נובל לספרות,היינו אישור "עליון" ככלי להבעת דעותיו ה"חופשיות" ומדינת ישראל הסכימה לכך ללא כל קול מחאה ובדממה דקה קיבלה את גיבורנו מר "גיונטר גראס" וספריו אשר בשנים ההם נחטפו היטב מן המדפים בחנויות הספרים ונקראו בתאווה רבה בידי אזרחי ארץ ישראל ה"חופשית" "מקומוניזם יהודי אנטי נאצי"....לכן אני מוצא את הסופר היהודי ואולי האחרון,יהורם קניוק, צודק במלוא מאת האחוזים באומרו כי" מי שמחרים סופרים,אחר כך ישרוף ספרים".כי מי שכבר החרים סופרים והוגי דעות לא לרוחו, הרי שכבר שרף ספרים והיה זה "ניטשה" אם איני טועה אשר אמר כי "במקום בו שורפים ספרים ישרפו גם בני אדם" והאיש צדק בכל מאת האחוזים. אך מי שמע לו אז?? כך היה בימי האינקביזיציה בספרד שם שרפו ספרים. כך היה בגרמניה הנאצית.כך יהיה בכל מדינה בה הבשר חושב במקום המח ובה הכח הבשרני הזה הוא שליט עליון.אז שמישהו בבקשה יסביר לי שוב, מיהו יהודי?? תודה.. מהגוי..
כתוב תגובה ל- ולכן..
ושוב אף אחד לא קם.
  ושוב..   14/04/12 14:59
אני מאוד לא רוצה שאנשים טובים שוב ישכבו שורות שורות בין אדני העץ ההם קומות קומות רק בגלל ששוב אף אחד לא קם.אני מאוד לא רוצה שהמפלצת הנאצית תעשה זאת שוב והמפלצת כבר כאן ועכשיו ואני סוגר את הדף ומעבירו אל מקום מאוחר יותר בספר ואולי העבירו אל הספר אשר לא נכתב מעולם כי אינני סופר ולעולם לא אבוש לעמוד אל פני האמת כי אל פני השקר לעולם לא אשכב ולא ארד על ברכיים ולא ארכין ראש אלה אלחם בו עד חרמה,עד לקיצו של זה מעולמי.כך עשו אבותי ברודפם את הנאצים לפני היותי ועד ברלין הגיעו בהעניקם לנו את החיים אותם איש לא יבייש ולעולם לא ישפיל עוד.והאמינו לי, אנו החיים, יודעים היטב למה להם,אותם החיים אותם אנו מוקירים ואוהבים ולכן, למה להם חיינו.היינו אנו,החיים. חשבו על כך.כי חורצים גורלות אתם.את גורלכם חורצים אתם ועימו עולמות שלמים.לא איש דתי אנוכי וחג החירות היום ולא בכדי זאת היא חירותי.סוף..הגוי..
כתוב תגובה ל- ושוב..
37
מראה מראה שעל הקיר מדוע זה פתא
  מרי.כשמי אני.   14/04/12 16:47
פתאום כיפה לראשי היפהפה.. מראה מראה אהובתי מדוע זה פתאום השטאזי עלה בזכרוני ולא ה SS.. מראה מראה ספרי לנו מתי נגמור איתם סוף סוף.. מראה מראה יקירתי מתי מתי ספרי לנו כבר מתי.. מתי כבר אפשר יהיה לחשוף את פרצופנו האמתי ברבים? מראה מראה שעל הקיר..מי הכי יפה בעולם??
כתוב תגובה ל- מרי.כשמי אני.
38
הלך זרזיר אצל עורב.
  עין החמור   14/04/12 17:07
קניוק נקניק חולה רוח .כמו חברו הנאצי גראס אוכל העשב.חתכת יודנראט מטומטם.
כתוב תגובה ל- עין החמור
איזה גרם נכנס לך בעין? הזרזיר
  תגיד,חמור.   14/04/12 17:57
השחור או העורב? לא חשוב. אני חושבת הם שניהם,שלושתם שחורים. גם הזרזיר וגם העורב וגם החמור ואפילו העין שלו. עכשיו אתה מבין,, המשיח כבר 2012 שנה בא כל יום ושב אל מקומו כי הוא לא מוצא חמור לבן לרכב עליו וחמור שחור אינו כשר. אז תגיד תגיד, מה לעשות?בארץ ישראל אין חמורים לבנים וחמור קפריסאי כמו יווני זה לא כשר. אז מתי יבוא המשיח?אני חושבת שהוא יבוא כשהחמור השחור יזדקן ויהיה לבן ואני יעזור לו לעלות על החמור הזה כי מישהו חייב להגיב.
כתוב תגובה ל- תגיד,חמור.
39
ומי שמחרים מדינה ?
  יוסי כ   14/04/12 18:26
גם היום יש 6 מיליון יהודים מרוכזים במקום אחד האם זה גורם לו לקפוץ ? האם תחושת העלבון ש6 מיליון יהודים חיים חיים חופשים במדינה משל אצמם מציקה לאותו סופר? שאני לא אגיד את שמו.
האם היום שהוא רואה שהאנטישמיות כבר לא עושה את זה בסתר הוא מרגיש דגדוג ?
הוא שפל שהמוסד היה צריך לבוא איתו בדין ודברים על עברו הנצי כבר מזמן.
כתוב תגובה ל- יוסי כ
כאשר הוא קיבל את הנובל,דבר היו
  ליוסי.   14/04/12 19:13
היותו נאצי לא היה חלילה סוד.העולם כולו ידע זאת כולל מדינת ישראל.אז לא יפה לנפנף בדגל האנטישמי ו, או הנאצי שלו.זה מעליב בעיקר את ניצולי השואה שאלו הם כל עם ישראל על כל עדותיו ללא יוצא מהכלל.. ומותר לו ממש כמו לך להחרים כל מדינה שתרצה.נכון,מי ישמע אותך.אז ממש כמו אותי, אף אחד.עכשיו, נכון שאנו מבינים?
כתוב תגובה ל- ליוסי.
40
תגובה ל ICY
  X   14/04/12 19:17
התגובה שלך מנסה לזרות חול בעיניים, אתה מדבר על העם הגרמני שהשתנה ואינו מה שהיה פעם, אבל שים לב זה לא הנושא ! מדובר פה עם אדם אחד מהעם הגרמני (של פעם). אדם שבעברו היה נאצי!!! ואין על כך עוררין. שינה / החליף את עורו לתקופה ועכשיו התגלה פרצופו האמיתי. זכותנו לא להרשות לו להכנס למדינה. הענין הוא שאלי ישי לצערו חובש שני כובעים שנואים: האחד הוא דתי חרדי (משהו לא פולארי במקומותינו). והשני, הוא גם מזרחי (משהו לא פופלרי במחוזות האליטה השמאלנית האשכנזית)...ולכן ממש כיף לרדת עליו. אני חושב שאילו היה מישהו אחר בתפקיד אזי לא הייתה קמה צעקה להיפך היו כולם מחזקים את ידיו.
כתוב תגובה ל- X
הכללות
  אשכנזי   14/04/12 22:23
מי יורד עליו?רק האיסי הזה -ואתה כבר החלטת שהוא אשכנזי.בעיני אתה לא טוב מגראס.אתה בטח מזרחי שלא סובל אשכנזים.אני אשכנזי ומצדיק את החלטת השר.
כתוב תגובה ל- אשכנזי
41
איך אפשר להשוות מה הוא מטורף?
  סהר   14/04/12 20:10
כתוב תגובה ל- סהר
42
על ראש הגנב.. בוער הכובע.
  אורי עמר   14/04/12 23:48
סופר אנטישמי.
כתוב תגובה ל- אורי עמר
43
שר הפנים הוא פשוט קוני למל
  תושב חלם   15/04/12 15:23
אוי לנו אם המשגיח כשרות הזה הפך לשר הפנים אז כך אנחנו נראים
כתוב תגובה ל- תושב חלם
44
צריך לפעמים לשרוף גם סופרים
  אם כבר אז כבר   17/04/12 01:03
כתוב תגובה ל- אם כבר אז כבר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il