s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אָבָק
מאת: עידן סובול  |  15/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זה מה שראיתי במו עיני
  סובול עידן   15/04/12 15:27
בתוך סוֹעַת-אבק
 אחד לאחד
כתוב תגובה ל- סובול עידן
2
נורא.
  זיוה גל   15/04/12 16:34
ואני מאמינה לך.
כתוב תגובה ל- זיוה גל
תודה, זיוה. העובדות מדברות
  סובול עידן   15/04/12 18:47
ראי מעלליו של מי שהיה בזמן-אמת חבר הוועדה לבחירה ולקידום של שופטי מדינת-ישראל, עו"ד שמעון בן-יעקב;
ראי מעלליו של מי שהיה בזמן-אמת יו"ר הוועדה לענייני הוצאה לאור של לשכת עורכי הדין;
שני אלה היו ראשי הקושרים נגדי לאחר שהוגשו נגדם בזמן-אמת תלונות-אמת במשטרה, שבאותו-זמן-אמת ראשון נמנעה מלבדוק ברצינות את מעלליהם והניחה להם להמשיך להתפרע עד שהצדק הפואטי עשה בהם ובעוזריהם הבכירים ושם קץ למעלליהם;

כתוב תגובה ל- סובול עידן
ואני מאמין באמונה שלמה בביאת
  מהבקר   15/04/12 20:48
המשיח ואף על פי שיתמהמה, אחכה לו בכול יום שיבוא...

סתאאאם.

זיוה תקראי :

psakdin.co.il
כתוב תגובה ל- מהבקר
מבקר נכבד אולי תסתום כבר?
  איש עצוב   15/04/12 21:55
האם לא כשלת אי פעם?, האם לא העלילו עליך דבר מעולם?, האם התמודדת פעם עם כשלון או עם עלילה? האם הסתרת את טעויותיך? האם שילמת את המחיר עליהן? האם שילמת על עוונם של אחרים? האם הרגשת אי פעם תלוש מכל חבריך מכל אלה שהאמנת בהם? בין אם היית במקום הזה ובין אם לאו, מה הקשר בין אירועים כאלה בעברך ובין דיעותיך דהיום, את דעתך חובה לדון לגופה, ולא לגופך, ועידן, בין אם חטא ובין אם לא חטא, הוא שילם את המחיר, שילם בריבית דריבית. ולי ברור רק דבר אחד, שהוא חטא בחטא היוהרה, ועם כל הכבוד למערכת המשפט שלנו (כבוד על הנייר בלבד לטעמי) מי שחוטא בחטא היוהרה, בייחוד אם שותפיו וחבריו המורמים מעם מפנים לו עורף (כמו למשל אריה דרעי, כמו למשל עידן סובול) אין לו סיכוי, אין לו שמץ של סיכוי, בייחוד במקרה של סובול שם הפרשה התגלגלה במוסדות לשכת עורכי הדין, כל עורך דין שהיה נדבק בו רבב היה מאבד את הפרנסה (ושם זה המון פרנסה), הקשר הסימביוזי בין שופטים רבים ובין המייליה הבכיר של עורכי הדין הוא מוכר וידוע, ומי אם לא השעיר לעזאזל, הילד השחצן והכל יכול, אשר קיבל את כל התיק בראש. ואין זה כלל חשוב אם עידן פעל כדין או שלא פעל כדין, וודאי לא חשוב מה אמרו השופט, השופט האמין אוטמטית לעורכי הדין הבכירים, כי הרי טוהר הולך אם טוהר, תואר עם תואר, והאספסוף הולך לכלא - כי האספסוף חשוד מראש והשמנת של עורכי הדין היא בלתי חשודה מראש. לעידן סובול לא עמדה לדעתי חזקת החפות, הוא התחיל ישר בחזקת השפוט, והמשיך הישר לעמדת הכפות, מעט אנשים היו עומדים בכך, הוא יצא מזה, פגוע, סרוט, חבול עם כעס ענק על האנשים אשר היו בעבר סמל עבורו והתברר לו שהם גם קשרו סביב צוארו את חבל התליה - ורק רשעים יכולים להמשיך לנגן על המיתר המתוח הזה - אז הגיע הזמן שפשוט תסתום.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ל"איש עצוב"
  סובול עידן   16/04/12 12:01
אם תקרא את הבקשה שלי לרשות ערעור בפני בית המשפט העליון (שלא ניתנה כלל, לא נדונה בפני הרכב של 3 שופטים ולמעשה נדחתה על הסף על-ידי השופט לשעבר מישאל חשין, מסיבות שהיו אז עדיין שמורות עמו, ביושבו כממיין בקשות רשות ערעור);

ואם תקרא את הבקשה שלי לקיום דיון נוסף בבקשתי לקבלת רשות ערעור, שלא נדונה כלל וכניראה הושלכה לפח של ההיסטוריה המשפטית של בית המשפט העליון על-ידי מי שהיה מוסמך או לא מוסמך לכך -- אם תקרא תיווכח באופן מובהק שמעולם לא לקיתי בחטא היוהרה, ומעולם לא לקיתי ברדיפת-כבוד ומעולם לא לקיתי בעשיית אינטריגות ומעולם לא לקיתי ברדיפת ממון, שכן כול אלה מאוסים בעיני משחר ילדותי, נישארו מאוסים בעיניי עד עצם הרגע הזה, ויותר מקרוב לוודאי שיישארו מאוסים בעיניי עד סוף ימיי.

והצדק הפואטי עושה את שלו, אם רוצים או לא רוצים.
כתוב תגובה ל- סובול עידן
"איש עצוב" אם אתה ממטיבי קרוֹא
  הנ"ל   16/04/12 14:55
קרא את הבקשה שלי לדיון-נוסף, בפני 3 שופטים, בהחלטתו הבלעדית של מישאל חשין (שהפך אח"כ למשנה לנשיא ביה"מש העליון וכיום בדימ.) שמנע ממני רשות-ערעור.
 בדרך הארוכה לצדק פואטי
כתוב תגובה ל- הנ"ל
עידן תפסיק לילל כמו חתול
  סובוליסט ותיק   16/04/12 16:04
כל העדויות מראות כי התנהלת בנכלוליות, הסתרת, הדחת לשקר התחמקת.
אתה נמושה בכיינית.
כתוב תגובה ל- סובוליסט ותיק
ל"מבקר" האנונימי החלאתי
  סובול עידן   16/04/12 20:57
בקרוב, כשהצדק הפואטי יפגיש אותך עצם אל עצם עם עו"ד שמעון בן-יעקב ועם הפרקליט מנחם בלום -- יהיה מאוחר מדיי עבורך להבין ששילמת את המחיר הכבד הזה עבור הצדקת תפירת התיק ומכירת המשפט, דגנרט!
כתוב תגובה ל- סובול עידן
מאחר שאיני מכיר אותך אישית
  איש עצוב   16/04/12 21:02
אלא מהתבטאויותיך כאן הסקתי שחטאת בחטא היוהרה ועל כך אני מתנצל. ובוא אומר לך מדוע כך הסקתי, ומדוע סטטיסטית מסקנתי מובהקת אם כי יתכן שבמקרה שלך פיקששתי. חלק מהסימטומים של יוהרה הוא ביטחון מלא שאין עליו עוררין בצדקת הדרך, ללא השארת מינמום של ספק. מי שאין לו ספק כלל, בייחוד אם הוא אוחז בדעת מיעוט, הוא בד"כ יהיר כי הוא מבטל את דעתם של המונים אל מול דעתו. היהירות אינו מחייבת גינונים, היא איננה מחייבת חוסר יושר, היא לעיתם מאופיינת על ידי עודף יושר. יוהרה איננ שוויץ, יוהרה היא "אני ואפסי עוד" יוהרה היא "אני אנווט" מה עוד שיוהרה איננה נמדדת על ידי "בעליה" אלא על ידי הסביבה, ואני בקש ממך לבחון מחדש את עמדת בעניין "חטא היוהרה" לאחר ששמעת את דעתי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אני לא צריך הוכחות, מאמין לך
  איש עצוב   16/04/12 22:35
קראתי את החומר של הפרופסור ארנן אם אינני טועה, וחוץ מזה אני קורא מהר, וקראתי חומרים בנידון בין אם הצעת לי לקראם ובין אם לאו. עידן, לך יש עוד מזל שאתה יכול לצעוק, בתי הסוהר מלאים אנשים חלשים יותר ממך (או חזקים יותר ממך) אשר לא פשעו וחתמו על עיסקאות טיעון כי הבינו מול מה הם מתמודדים ומה הסיכוי שלהם - ועשו חשבון קר ופרגמטי של רווח והפסד. אבל למה להתעסק בזה? אתה מגנה גולש על חפירתו בפרשיה, ואתה ממשיך לחפור בה. עזוב את זה, קבע יום אבל אחד בשנה לעניין הזה וזרוק את כל שאר הדרעק לים, מה אתה דש בחרה הזה? הרעים הענישוך ובמקום לצאת לחרות אתה ממשיך להעניש את עצמך, ואתה כמו זה שעושה פיפי מהמקפצה, כי דיעותיך מעטים יסכימו להן, יש יגידו מקוממות, ישיגידו מאתגרות, אבל מה יותר קל למבקריך במצבך מלהכות מתחת לחגורה, כי לאחוז בעיגולים של השמאל הקיצוני זו מצוה מדאורייתא (אשר גם אני מקימה לעיתים יותר או לעיתים פחות) ואצלך מי שלא רוצה או יכול להתמודד עם דיעותיך יש הרבה מה לתפוס בגלל אותם אירועים, ואתה כאמור עולה על המקפצה, לכאורה על מנת שיתפסו כמה שיותר חזק. וההתמדה שלך וחסור הנכונות שלך להתכוף בסנטימטר אחד, על אף הקשיים שאתה מערים על עצמך, זה אותו חטא גאווה או יהירות עליהם דיברתי קודם, לפחות בעיניי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
הי גולדשטיין , אידיוט כמו תמיד
  אחי בנימין   15/04/12 23:25
כתוב תגובה ל- אחי בנימין
3
חיבור אופטימי
  איש עצוב   15/04/12 17:22
הרבה דרעקים אבל לא כולם, אחי, אנחנו מסכימים, פעם ראשונה בהיסטוריה, אנו מסכימים. אבל התמונה היא קצת שונה, 10 אחוזים דעקים מטבעם - לא יעזור כלום, 10 אחוז אף פעם לא יהיו דרעקים גם אם יפעילו עליהם את כל עינויי האינקויזיציה, ו 80 אחוז עדר, נוהרים אחרי מי שמוביל אותם, ואם המוביל הוא דרעק גם הם דרעקים. ועל כן מתפקידך עידן, ומתפקידי ומתפקידו של כל אדם אשר מאמין שאינו דרעק, קודם להבחין בין הדרעקים חסרי התקנה ובין הנגררים, ולאלה הנגררים להציג מודלים לחיקוי שאינם דרעק. לדעתי שנינו נכשלים. כי אנחנו בעצם גם קצת דרעקים, צועקים במקום לדבר. עידן, משאבים רבים ממך מופנים לכיוון הצדק הפואטי ולא די לכיוון של מחיקת העבר ומבט קדימה, וגם עלי יש לי ביקורת אך אשאיר אותה לך בתקווה שתעדן את לשונך.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
צועקים במקום לדבר?
  סובול עידן   15/04/12 20:43
אילו היו מעוללילם לך "איש עצוב" את מה שעוללו לי עו"ד שמעון בן-יעקב ועו"ד חיים שטנגר, בעקבות תלונות שהוגשו נגדם בזמן-אמת במשטרה, ואילו היית מגלה שהמערכת המשפטית מנסה לכסות את ערוותיהם בכול-מחיר, ושכמה בכירים בה, לרבות שופטים, מנצלים את מעללי הנבלים הללו כדי לקדם את ענייניהם הפרטיים, ושאחרים בה משתפים אוטומטית פעולה עם לשכת עורכי הדין, מתוך רשלנות או סתם כי "לא מוציאים כביסה מלוכלכת החוצה"-- קרוב לוודאי שהיית מרים זעקות-שבר עד השמיים.
 קיצור תולדות האמביציות ומאבקי הכוח במערכת המשפטית
כתוב תגובה ל- סובול עידן
עידן, האהבה עושה לך רק טוב
  איש עצוב   15/04/12 21:30
עידן, האהבה עושה לך רק טוב, אין תגובה יותר כנה ואמיתית מהתגובה שלך לעיל, צר לי שאני מקיים את הדיון הזה בפומבי, אבל אתה חושף את פנימיותך, ולכן "מותר לי להכנס". ענית לי יותר מתוך כאב, ופחות מתוך רגשי נקמה, יותר מתוך רצון לחיות, ופחות מתוך חשבונות של צדק פואטי, ענית לי כשדמעה זולגת על לחייך, ואת הסכין אני מאד מקווה שהנחת בצד. בכה עידן בכה, יש לך כתף לבכות עליה, יש הרבה שנים לפניך, חבל לשעבד אותם לשלדי העבר. רק עכשיו הגעת סוף סוף לשלב האבל, השלב בו קוברים את השלדים, אם הם אהובים אז מברכים אותם לשלום ומוחים דמעה, אם הם שנואים אז יורקים על קברם, אם אתה לבד שם אני מרשה לך גם להשתין בבוז על הקבר, ובתנאי שתתנתק (אפשר בהדרגה) מהדרעק הזה ותעביר לדף הבא.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אדם חייב להילחם על חפותו
  סובול עידן   17/04/12 02:49
אדם חייב להילחם על חפותו כמו שהוא וחייב להילחם על חירותו, גם כשהוא עומד מול שופט בית משפט עליון מסוגו של מישאל חשין, שבניגוד לשופט חיים כהן ז"ל, מבין בחזקת החפות ובזכויות האדם פחות משמבין חמור במרק פירות.

להילחם עד חורמה על חפותו וחירותו בכול דרך משפטית אפשרית;
ואם הדרך המשפטית נחסמת לפניו בשל "עקרון סופיות הדיון" או מטעמים של שחיתות משפטית -- עליו לפעול בדרך שפרץ אמיל זולא.
והצדק הפואטי יעשה את שלו.

בינתיים אני משלים את כתיבתו של רומן-מפתח העוסק בנעשה מאחורי הקלעים של מערכת המשפט ואכיפת החוק, שאותה הכרתי מקרוב באופנים שונים ומזוויות שונות במשך שנות דור, ואשר פעמים רבות יצא לי לראות מטווח-הרחה את ערוותה המכוערת.
 עליונים בתחתונים
כתוב תגובה ל- סובול עידן
גם מי שנמלט אל מעבר לים
  הנ"ל   17/04/12 10:42
גם מי שנפל עליו מורא ידו הארוכה של הצדק הפואטי, ונמלט בספינה או במטוס אל מעבר לים או על גבי סוס מירוץ לסאמארה -- ייתפס ויוחזר או ייטמן שם.
 סאמארה זה כאן, שם ובכול מקום :
כתוב תגובה ל- הנ"ל
תשכח מחזקת החפות
  איש עצוב   17/04/12 13:19
תשכח מחזקת החפות, זה קשקוש בלבוש. עם 98 ןיותר אחוזי הרשעה ועם עיתונות שמאלנית שופטת וגם מוציאה להורג, המחוברת היטב למערכת המשפט השמאלנית, אין חזקת חפות, זה מתחיל בשפוט, עובר לכפות -והדרך שלך גם מובילה לצערי לקאפוט. רומן זה טוב, אבל רק אם עומד מאחורו אינטרס כספי רציני, אם זה בשביל הנקמה ולמען ילמדו אחרים לקח , אתה יורה לעצמך ברגל. אתה ממשיך לערבב בדרעק. ומי שמתלכלך ונגעלה זה אתה ואולי עוד אדם וחצי מסביבך ותו לא.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לא שמאלני ולא ימניני
  סובול עידן   17/04/12 17:25
בית המשפט הוא לא שמאלני ולא ימניני;

בית המשפט, כמו כול מערכת שלטונית אינו אבסטרקט;
כשאנחנו אומרים "בית המשפט" אנחנו אמורים להתכוון לציבור של כמה וכמה מאות בני-אדם, אשר, לאחר שלמדו משפטים, התמחו במשרדי עורכי-דין, או - וזה הרוב, בפרקליטויות האזרחיות והצבאיות ו או במחלקות המשפטיות של כול מיני מוסדות-מדינה, צברו ותק מסוים במשרותיהם וביקשו או הראו לאלה האמורים להמליץ, סימנים מתאימים שהם מעוניינים להתמנות לשופטים בישראל --- מונו למשרות שופטים בסוגים השונים של בתי המשפט; לרוב בזכות חברויות או הכרויות עם האנשים המתאימים, ולפעמים אפילו "סתם" בזכות קשרי משפחה...

שופטים הם בני-אדם עם כול היתרונות וכול החסרונות שיש לבני-אדם על פני עכברים או פילים וכדומה;

לשופט, מלבד "מזג-שיפוטי" שהוא ביטוי ערטילאי למדַי, יש בדרך כלל ובאופן טבעי, גם, כמו לרוב בני האדם, שאיפות להתקדם בעבודתו, לא רק בשל תנאי-שכר ותנאי פרישה טובים יותר, אלא גם בשל כבוד רב יותר שנהוג לייחס לסוג של בית המשפט (בית משפט לתעבורה, לענייני משפחה, לעבודה, שלום, מחוזי ועליון) וכמובן להיררכיות בתוך כול אחד ואחד מהסוגים הנ"ל;

במקרים חריגים עלול שופט, מסיבות שלרוב, אבל לא תמיד, נשארות שמורות עמו, להתפתות ולעוות-דין ביודעין במידה זו או אחרת ולפעמים אפילו, כדאי שתהיו מודעים לאפשרות הקטלנית הזאת, למכור-משפט בשל אינטרס אישי כספי גדול (כפי שמוצג לדוגמה ב"שעתו האחרונה של קול") או "רק" בשל תאוות-קידום שיצאה משליטה, ושגם בצידה יש כול מיני הטבות כספיות מקובלות.

לא ימין ולא שמאל -- הכול אישי.

 לה פאמיליה
כתוב תגובה ל- סובול עידן
האישי בפלילי הוא קבוצתי במנהלי
  איש עצוב   18/04/12 13:29
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il