s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזדרזים
מאת: אביתר בן-צדף  |  17/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הקרן לישראל חדשה (NIF) אירגנה
  חשדנית   17/04/12 11:31
את מסע האנרכיסטים בבקעת הירדן כדי לעורר פרובוקציות נגד ישראל. צפו כאן בעדויות:
rotter.net

אשתו של הרמטכ"ל חברה בארגון "מחסום ווטש" שממומן על ידי הקרן לישראל חדשה (NIF). קראו בויקיפדיה:

"פעילות הארגון (מחסום ווטש) מתמקדת בשני מישורים: תצפית ופיקוח על התנהגות החיילים במחסומים, והסברה. הנשים הפעילות הן מתנדבות. תורמיו העיקריים של הארגון הם: הקרן החדשה לישראל שהעבירה בין השנים 2010-2006 כרבע מיליון דולר,‏

יש עדויות של חיילים הטוענים שנשות מחסום Watch מפריעות לעבודתם בשמירה על הנעשה במחסומים, מטרידות אותם, מונעות מהם לבצע את תפקידם ותועד מקרה בו מתנדבת קיללה חייל (קראה לו נאצי).[3][10]

ב-18 באפריל 2004 התראיין לגלי צה"ל אביו של החייל כפיר אוחיון, שנהרג בפיגוע התאבדות במעבר ארז, והאשים את נשות מחסום Watch במות בנו. לטענתו, אחת מנשות הארגון התלוננה עליו בעקבות בדיקה שערך לפלסטיני חשוד ואיימה עליו, ובעקבות תלונה זו הוא חשש לבצע בדיקה למחבל שנשא את חגורת הנפץ מספר ימים מאוחר יותר."

**************************************

בתנאים האלה, כשאשתו של הרמטכ"ל חברה באירגון שתכנן את המסע של האנרכיסטים, לסגן מפקד חטיבת בקעת הירדן סא"ל אייזנר אין כל סיכוי .....וגם לנו
כתוב תגובה ל- חשדנית
אשת הרמטכ"ל-רויטל גנץ
  חשדנית   17/04/12 17:28
רויטל אלוני גנץ, אשתו של הרמטכ"ל, פירסמה מחקר בשם:
עולמן של גננות: צרכים ויחסי גומלין
המנחה שלה בעבודה הייתה פרופ' רחל ארהרד, שבעלה גדעון היה (ואולי עודנו?) פעיל באגודה לזכויות האזרח, שממומנת על ידי הקרן לישראל חדשה (NIF)....חחח

בסוף יסתבר שהרמטכ"ל מקבל את הפקודות שלו ישר מהקרן להשמדת ישראל...
כתוב תגובה ל- חשדנית
2
יחידה 6 של הקומנדו הימי-חוסלה
  חשדנית   17/04/12 11:37
על ידי מפעיליה:
ב-2 למאי 2011 יצאו 24 לוחמי צוות 6 של יחידת הקומנדו הימי של צבא ארה"ב - "אריות הים" - למבצע חיסול נועז בפקיסטאן. על הכוונת היה אוסאמה בן לאדן. לפי הדיווחים, נכנסו חיילי הקומנדו בחשאיות (הם הגיעו ב-4 מסוקים למתחם! ברור ששקט דווקא לא היה שם) אל מתחם ביתו של בן לאדן וחיסלו אותו כשהוא עדיין ישן במיטתו !! לצד רעייתו, בשני כדורים אחד ישר בלב ואחד ישר בראש. בן לאדן מת מייד וגופתו נלקחה על ידי הלוחמים וזמן קצר לאחר מכן הושלכה מן המסוק אל הים כדי לא להשאיר ממנו זכר.
זה מה שסיפרו לנו.

אבל מה באמת קרה? 22 מתוך 24 חיילי יחידת אריות הים שהשתתפו במבצע הזה חוסלו בעצמם 3 חודשים לאחר מכן. הכניסו את כל הלוחמים למסוק צ'יינהוק איטי ומסורבל לטיסה מעל אזור מסוכן צפוף בלוחמי אלקעידה וטאליבן. טיל אחד ! (מתוצרת ארה"ב כמובן) פגע במטוס והרג את כל 38 החיילים שהיו במטוס, 22 מתוכם חיילי יחידת העילית שחיסלה את בן לאדן. זאת הפעם הראשונה בהיסטוריה הצבאית של הצ'יינהוק שטיל הצליח לפגוע בו ולהרוג את כל יושביו.
נשמע לכם מוזר ?

זהו שיש קונספירציה הטוענת כי החיילים נרצחו ! בפקודה מגבוה מארה"ב כדי שלא יגלו מה באמת קרה שם. בן לאדן לא חוסל. גופתו מעולם לא הוצגה ולא צולמה. צילום אחד ששוחרר לעיתונות התגלה כתרמית פוטושופ. אין שום עדות למותו של בן לאדן. הכל היה הצגה !

האמת היא שלוחמי אל קעידה עוזרים לארה"ב להשיג את המטרה המשותפת שלהם - שליטה מלאה של האחים המוסלמים במזרח התיכון.
אין פלא שאל קעידה השתתף במלחמה נגד קדאפי בלוב, משתתף במלחמה נגד אסד בסוריה, ונגד השבטים הנאמנים לנשיא בתימן. סעודיה אפילו מממנת את לוחמי אל קעידה שהצטרפו למורדים בסוריה...
מדובר במזימה בינלאומית לקדם את האחים המוסלמים במזרח התיכון בשיתוף של סעודיה ואל קעידה. ברור שיום בהיר אחד נגלה שבן לאדן חי וקיים וכל הסיפורים שסיפרו לנו על מותו היו רמאות אחת גדולה (כמובן שהם יצדיקו את 'הכישלון' בכך שהיו לו כפילים וכנראה הכפיל הוא זה שמת...חחח)

אגב, המקבילה הישראלית ליחידת הקומנדו אריות הים היא..שייטת 13 שלא מזמן הייתה בעצמה קשורה למבצע רמאות כזה. קוראים לו: "מבצע מרמרה"

כתוב תגובה ל- חשדנית
בן לאדן נרתם למסע הבחירות
  חשדנית   18/05/12 08:38
של אובאמה. מתוך 'רוטר' תגובה מאת: EtiXam

חיסול בן לאדן בא בתקופת שפל כלכלי ואלקטורלי של אובאמה

1. נאמר בתחקירים כי חוסל על ידי ירוט סיגינטי של שיחת טלפון של עוזר.
אם יש משהו שכל איש מודיעין יודע, הוא שאין סיכוי בעולם כולו שאוסאמה או עוזריו ישתמשו במכשירים סלולרים מכל סוג שהוא בכל דרך שהיא, בטח לא במילות קוד כמו "יש לנו אורח מיוחד". הנחה אחרת היא שגויה מהיסוד, בטח לאדם המבוקש בעולם.
2. אין סיכוי בעולם שאוסאמה היה מתגורר בוילת פאר באמצע פקיסטן, שום סיכוי בעולם. האדם מתמודד מול הCIA שאלופים בHUMINT והNSA שאלופים בSIGINT. הוא יודע את זה יותר טוב מהם. האופציה היחידה שלו היא להתגורר בהרים.

3. אובאמה היה בשפל אלקטורלי ושביעות הבוחרים. במיוחד בגלל כלכלה. זה מצחיק כי שמעתי מישהו אומר לפני שנודע על החיסול, מה היה עוזר לאובאמה להתאושש ואז מישהו הציע אולי חיסול בן לאדן.

4. התירוץ של למה לא פורסמה תמונה חדה או למה פזרו את האפר בים הוא המטומטם ששמעתי מעולם. הם חששו שיעלו לרגל לקבר שלו בארה"ב? כאילו זו לא החלום הרטוב של הFBI לתייג את כל תומכיו. כאילו מישהו באמת היה "עולה לרגל". ומה קרה פתאום האמריקנים לא מסוגלים להתמודד עם תיירות עליה לרגל? זה פשוט התירוץ הכי עלוב ששמעתי.

בקיצור אני לא הייתי שם וגם לא נשמע את האמת לעולם, אבל כל הסיפור הזה נשמע לי באותה שניה כחרטוט מעולם החרטוטים ומפתיע שהגיע בתזמון מצוין.

אני אישית חושב שהיה לאובאמה ערוץ תקשורת עם אוסאמה אך ללא ידיעה היכן נמצא, דרך מודיע או משהו בסגנון. הוא סגר איתו דיל שיעלם מהשטח תמורת סכום כסף מסוים, כך בעצם אוסאמה שהתחיל להיות שנוא על ידי אויביו באל קעידה "יעלם" ופוטנציאלית גם יקבל מקלט במקום מסוים בשליטת ארה"ב וכך גם אובאמה ירוויח בוחרים ומורל באמצע שפל עצום.

משהו נוסף, מה לעזאזל עשה צלם בתוך חמ"ל החיסול של הבית הלבן? יש יותר יח"צ מזה? אין סיכוי בעולם שהיו מכניסים צלם כי אין לו שום סיבה להיות שם. גם את לע"מ לא יכניסו לחמ"ל חיסול של המוסד נכון?
כתוב תגובה ל- חשדנית
3
השעיית הקצין היהודי תזרז את
  פירוק מדינת ישראל   17/04/12 11:44
לעניות דעתי, השעיית הקצין היהודי תזרז את פירוק מדינת ישראל, ואולי טוב שכך. למדינה שלא רוצה לשמור על עצמה אין זכות קיום.
כתוב תגובה ל- פירוק מדינת ישראל
4
צה"ל מאבד את הוויטמינים והמינר
  פרופ' פסיג   17/04/12 12:22
"צה"ל מאבד את הוויטמינים והמינרלים ההכרחיים לקיומו...כל מי שמסתובב בצבא, עד להתרוקנות ולהידלדלות החומר... פרופ' זאב אלמוג 15. פרידה משרוליק: "שינוי ערכים באליטה הישראלית". "...עוז אלמוג, בן למפקד חיל הים לשעבר...מנסח טיעון מעניין לבעיית ההנהגה וטוען שאין יותר בהנהגה הישראלית צימוקים ודובדבנים כיוון שכולם הלכו "לעשות לביתם", ואלה שנשארו הם בינוניים ומטה. עקב כך : "צה"ל מאבד את הוויטמינים והמינרלים ההכרחיים לקיומו...כל מי שמסתובב בצבא, עד להתרוקנות ולהידלדלות החומר... ובמלחמה (קיץ 2006 בלבנון) חטפנו את זה בפרצוף." זה לא סוד לדעתו שמצה"ל כמעט נעלמו אלה המכונים "אצולת המייפלאור הישראלית"... הוא מוצא אנלוגיה מעניינת לנפילת הקיבוץ. לדעתו "הקיבוץ קרס לא מפני שהרעיון הסוציאליסטי לא עבד, אלא מפני שקרתה בתוכו סלקציה שלילית. היסודות החזקים, שהיו המפתח לשגשוג, עזבו בשקט בשקט. הויכוח התלהט והם פשוט הפסיקו לבוא לאסיפות החברים." בעיניו " הנטישה הגורפת ...גורמת לצה"ל מחיר כבד". מסיבה זו הוא צופה התמקמות (relocation) רבתי מחדש, אך אינו משתמש במונח ירידה." [עליה ולא לירידה, לארה"ב עולים ולא יורדים, ח'ד'ו']. פרופ' דוד פסיג חנן וייס
כתוב תגובה ל- פרופ' פסיג
5
השנאה של בן צדף לצה"ל
  שלמה בן יהודה   18/04/12 07:59
"..לו חבט במתנחל ,לא היה אלוף הפיקוד מזדרז להשהותו.." מעריך בן צדף ומלמד על "אהבתו" לאלוף הפיקוד שרק החודש נכנס לתפקידו , ומסית נגדו את המתיישבים ללא כל בסיס , וממשיך "המומחה למשפט בינלאומי" בן צדף וממשיך להסית את המתיישבים נגד צה"ל וקובע שהוא "..צבא שמתנכל ליהודים ולהתיישבותם ועושה בהם פשעי מלחמה.." !!!. לא להאמין עד כמה שנאה מטורפת יכולה לערער אדם משפיות. האם סבור בן צדף שהקוראים הם חבורת דגנרטים שמישהו מהם עלול להשתכנע מהתובנות במאמריו ? זר לו היה קורא את ההתייחסות הזו לצה"ל ,היה מאמין שהמתיישבים תחת כיבוש של צבא ערבי כולשהו , שעושה בהם שפטים.
כתוב תגובה ל- שלמה בן יהודה
אין כאן כל השפעה
  אנה מירושלים   18/04/12 21:18
אדוני הנכבד, מרבית העם חושב כמר בן-צדף. אין אנו צריכים להמתין לקריאת מילותיו אלה, כדי לקלוט את הדברים שהוא כתב. לו היית יורד אל העם, מר שלמה בן יהודה, ומקשיב לו - היית שומע מלה במלה אותם דברים. ואין זו שנאה, אדוני, לא של כותב הדברים ולא של העם. זו לא שנאה, זו הלוגיקה שלנו. כולנו ידענו שאין לסמח"ט שום סיכוי. קרנא נא לעיל את דברי "חשדנית" ואולי עיניך העצומות אולי תפקחנה. הערה: ציטטת את דברי מר בן-צדף בשגיאה צורמת: להשעותו (בעין! ולא להשהותו).
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
התייחסות לאנה מירושלים
  שלמה בן יהודה   18/04/12 23:11
לעניין המילה "להשעות" ,אכן צדקת ומדובר בטעות קולמוס שלי. ולמהות תגובתי שבה אני מוחה על תיאור צה"ל ע"י בן צדף "כעושה פשעי מלחמה נגד יהודים" ,לא התייחסת בכלל וחבל. נו באמת , אנה , אם זו לא "לוגיקה" של שקר , הסתה ושנאה , אז מה זה בדיוק , אנה ? , אני לא מאמין שאפילו 5 אחוז מהמתיישבים חושבים כך על צה"ל , אז את מי בדיוק מייצג בן צדף , מלבד חבורות קיצונים פסיכופטים , אנשי תג מחיר ?
כתוב תגובה ל- שלמה בן יהודה
תשובה למר בן-יהודה
  אנה מירושלים   19/04/12 07:28
אולי הגזים כותב המאמר במושג: פשעי מלחמה. הייתי בוחרת ביטוי מעט יותר רך. אך גם אדוני משתמש במלים קשות שלא במקומן: "חבורת קיצונים, פסיכופטים, אנשי תג מחיר". אנכי חושבת כמותו ואני מכירה רבים החושבים כך, ואנו לא חבורת קיצונים וכו'. ובכלל - אנו נגד תג מחיר. ולעצם הענין: מרבית העם מסכים עם מר בן-צדף שהעומדים בראש צה"ל, חוזרת: העומדים בראש צה"ל, (לא החיילים המרכיבים את צה"ל), דרכם לנהוג ביד קשה, ולפעמים מאד קשה, כלפי מתנחלים בעיקר וגם כלפי חייל הפוגע לשם הגנה, ועוד (ולעומתם - ביד רכה כלפי אוייבים מקטגוריות שונות (אנרכיסטים, פלסטינים, בדוים וכו'). וכן, התקשורת ממריצה ונותנת עידוד אדיר מימדים לאירועים השונים. (אני מפנה אותך להערתי במאמרו של איתמר לוין: "הרמטכ"ל גנץ בתפקיד לוזון" 16.4.12, תגובה מס' 23. מקרה שולי זה של הכאת קצין את מפגין בכת רובה נלעס 3 ימים בכל התחנות והערוצים. כביטויו של אביתר: פמפום אינסופי. יהודי דני השוהה בארץ עלה לשידור והתרעם על כך. הוא הוסיף שיחס השוטרים בדניה בהפגנות הינו חמור פי כמה. שם הם מכים באלות בעוצמה ישירות על הראש. הוא התקשר לאשתו בדניה והציג לה שאלה, האם גם שם עסוקים בדני הפגוע שלהם כל כך הרבה? האשה השיבה שהיתה ידיעה קטנה ביום הראשון בעתון וזהו. אזי בסיכום, אדוני - אנו, מרבית העם קוראים באהדה את דברי מר בן-צדף ואנו כלל לא חבורת קיצונים. אולי ההיפך, תרשה לי לומר לך שאנו מאזינים למוסיקה קלסית, מדברים בנימוס וקוראים הרבה.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
אלה שצלבו את סא"ל אייזנר
  חשדנית   28/04/12 12:29
על הפגיעה באנרכיסט הדני לא הגיבו כלל כאשר אותו סא"ל פגע במתנחלים בשני אירועים אלימים שונים: בקאסר אל יהוד ובמסע אופניים משכם ליריחו...
האזרחות שלהם היא יחסית, ביחס ישר לדיעות שלהם...

עוד פרטים כאן:
inn.co.il

כתוב תגובה ל- חשדנית
6
כולכם תמימים. גנץ בשרות BB-ברק
  וישנו   18/04/12 16:17
נתנייהו רוצה להוריד מעליו את הקוף החברתי, ועל כן ברק באמצעות הצבא מספקים לו את מבוקשו. לפני שבועיים גרשו מתיישבים שנכנסו לחוק לבית בחברות, והתקשורת הסמולנית הללה. היום הדיחו מצהל מפקד מצטיין, ושוב התקשורת הסמולנית היללה. ברק עושה לביבי את העבודה המלוכלכלת כדי לשמור לו על הממשלה כנגד המחאה החברתית. אל תולכו שולל. נתנייהו הוא נוכל פוליטי מתוחכם ביותר. אין לו אלוהים, וכדי להישאר בשלטון הוא יעשה הכל. כולל חיסול ההתיישבות ביו"ש. אבל תמשיכו חבורת אידיוטים להלל את החלאה- ZB נהנתנייהו... הוא מתאים לכם כמו כפפה ליד. מנהיג רקוב לעם נבוב!
כתוב תגובה ל- וישנו
7
הרמטכל ואלוף הפיקוד טוענים
  אברהם מערב השומרו   19/04/12 07:39
כי לקצין בדרגת סאל צריך שיהיה אורך רוח.
היכן היה אורך הרוח שלהם שבשליפה החליטו לגנות ולהשעות.
הם בודאי לא שמעו "כי כל הפוסל במומו פוסל"
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il