|
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
|
|
|
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
|
|
|
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
|
|
|
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
שלטון הצחוק |
|
מאת: אפרים הלפרין  |  12/05/2012 |
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שלמה המגיב |
|
12/05/12 16:49
|
|
|
|
אתה ממשיך לא לדייק , הלפרין ולהטעות ולהסית את הקוראים.מבקר המדינה המליץ ליועמ"ש , לבדוק חשד פוטנציאלי לפלילים ולא הציג "ראיות לכאורה לפלילים" , ויש כאן הבדל משמעותי ביותר למחוייבות של מערכת האכיפה לפתוח בחקירה עפ"י סעיף59 לחוק סדר הדין הפלילי , המורה למשטרה לפתוח בחקירה אם נודע לה על ביצוע עבירה והיא אכן חקרה ומצא ראיות [ לפלילים - לא התנהלות בלתי אתית] נגד בועז הרפז בלבד. המשטרה לא חוקרת חשדות פוטנציאלים לעבירות נגד אזרחים , כי כך גם 100000 חוקרים לא יספיקו לה. עזוב את העניין , הלפרין , לא צריך לחפש חשודים בכח , במיוחד שמדובר בעבירות בכלל לא חמורות ואפילו הרפז הנוכל הממזר , לא יקבל יום אחד בפנים במידה ויורשע. עדיף שהמשטרה תקצה חוקרים לעבירות , שהמורשעים בהן , יש סיכוי שיענשו למאסר בפועל ולא יקצו חוקרים על פי אינטרסנטים פוליטיים ובכדי לנגח אישיות זו או אחרת.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
ה.א. |
|
12/05/12 17:11
|
|
|
|
המשטרה צריכה לחקור את כל העברות ואם יש בעייה של עדיפויות, לחקור את חשדות שנזקם גדול יותר, ושעלות חקירתן נמוכה יותר (יחס עלות תועלת) אין כל קשר למאסר. דין המשתמש במסמך מזויף זהה לדין המזייף כך שאפילו לטעמך ראוי שככל שחקרו את המזייף יש לחקור את המשתמשים וכל הכבוד לך על דקדוקי עניות, אנחנו (עדיין) לא בבית משפט, בא נשאיר את דקדוקי העניות לבית המשפט, כי בניגוד לך אני מאמין שהמערכת תתעשת על עצמה ולשם בדיוק נגיע - הנה התומכים בחקירה קיבלו שחקן חיזור 3 מטר, מבקר המדינה, ונראה לי שהכל הכל יהיה בסדר, הכל הכל יבוא על מקומו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א.
|
|
|
|
|
|
|
שלמה המגיב |
|
12/05/12 20:27
|
|
|
|
איזה נזק ניגרם מהפיברוק האידיוטי והילדותי הזה של המיסמך , כאשר כבר באותו ערב [ ואני ראיתי את השידור ביום שישי בערוץ 2 ], כבר רמזו רוני דניאל ואברמוביץ שאינם יודעים מי חיבר את המיסמך ומאיזה מניע ומחרת כבר פורסם בכל כלי התיקשורת שהכל שטויות ולגלנט אין קשר לזה בכלל ? לגלנט לא ניגרם כל נזק תדמיתי [ אולי ההפך ] והמינוי שלו לרמטכ"ל בוטל בהקשר אחר לגמרי [ לא מוצדק לדעתי ] וללא קשר למיסמך " המזוייף" והאידיוטי הזה שלא השפיע על כלום. אין שום הצדקה ושום עניין ציבורי , שהמשטרה תשקיע עוד "אנרגיה" [ הרצאת חוקרים ומשאבים] כדי לספק סקרנות ומציצנות בבחישות האלה של גורמים שונים במינוי הרמטכ"ל. אני מניח שכל "הבוחשים" למיניהם , למדו את הלקח ולא יתנהלו בעתיד בצורה בלתי אתית כזו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב
|
|
|
|
|
|
|
ה.א. |
|
12/05/12 21:28
|
|
|
|
דובר עברית? או שמא אתה עולה חדש?. אתה שם לב מה אתה מדבר? הרמטכל שמר את הזבל הזה במגרה שלו חודשים, מפקדת הצבא עסקה בזבל הזה חודשים, במקום לאמן את הצבא ובמקום למלא את תפקידה, זה מה הם עשו חודשים בגלל הזיוף הזה. לאחר גילוי המסמך, כל צמרת הצבא נחשדה בעיני הציבור עיסוק בפוליטיקה, תכמנות, כל האמון בפיקוד הצבא נמוג, בייחוד לאחר שהתברר שאכנזי מכר לוקשים לפיקוד הצבא, המסמך הזה הרג את מינוי גלנט, ולא חשוב כמה תקרקר שמשהו אחר הרג את המינוי , המשהו האחר הזה היה רק וידוי הריגה, המסמך, כתיבתו, הפצתו גובלים לדעתי בבגידה בציבור ובאמון הציבור(לא בגידה בהיבט החוק הפלילי), גובלים בניסיונות לשפיע על הדמקרטיה בדרכי רמיה וזיוף, זה הזיוף החמור ביותר שאירע כאן במדינה, וראוי לעונש הכבד ביותר שאי פעם שהושת כאן על זיוף ו/או שימוש בזיוף. וכל מבצעיו ושותפיו בין אם בזיוף על פי 418 ובין אם בשימוש על פי 420, ראוי שיעמדו לדין, ואם יורשעו, ודאי שאין כאן כל נסיבה מקילה וחייבים לשאת לטעמי את העונש המירבי הנקוב בחוק. זה הרבה יותר חמור מזיוף רשיון רכב, זה הרבה יותר חמור מזיוף מכתב המלצה, זה הרבה יותר חמור מזיוף רזומה, זה זיוף שבאמצעותו ניסו לכאורה גורמים בצבא בקבע ובמילואים באמצעות עיתונאים מסוימים לכאורה, באורח חתרני לכאורה את לסכל החלטות הממשלה, לפגוע במעמדם של שרים ובמעמד הממשלה. ולצערם של רבים רבים הם גם הצליחו, ולשמחת אחרים רק חלקית.
ואם יחקרו ימצאו ודאי עוד ועוד חששות לפלילים, ככה זה כשחוקרים בסביבת אנשים חסרי אחריות באורח קיצוני כפי שהיו בסיפור הזה, ואז שנות המאסר התיאורטיות תטפחנה ותגדלנה, אבל שלמה חושב שלא צריך לחקור. תתעורר שלמה. פקח עיניים. רבותי היועץ, הפרקליט, המפכ"ל וראש האגף, תתעוררו, יש עבודה, לקום לקום, מספיק ישנתם.
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א.
|
|
|
|
|
|
|
י.ש |
|
13/05/12 12:55
|
|
|
|
ממתי חוקרים את חביבי השמאל....ואשכנזי הוא "מושיע" השמאל..
|
|
כתוב תגובה ל-
י.ש
|
|
|
|
|
|
|
ה.א. |
|
13/05/12 13:45
|
|
|
|
|
2 |
|
|
אהוד פרלסמן |
|
13/05/12 07:49
|
|
|
|
אני לגמרי מסכים איתך שמה שקורה בענין הזיוף הזה הוא שערוריה, ונדמה לי שאפילו שערוריה מפחידה. אני שותף לחשש שלך שלא פותחים את תיבת פנדורה הזו בגלל שפוחדים מהנוכל השטני הרפז.
אני לא מסכים בענין גלנט. גלנט לא היה צריך להתמנות לרמטכ"ל, ולא בגלל הזיוף לא מונה אלא בגלל שהשתלט על קרקע לא לו, קיבל יחס חריג לטובה מגורמים במינהל מקרקעי ישראל ומרשויות אחרות (אני כבר לא זוכר אם גם מגורמים במערכת אכיפת החוק), והגיש תצהיר(ים) כוזב(ים) לבית המשפט.
אני מאמין שאם תעמיק בנושא גלנט, תקרא את תחקיריו של ליבסקינד, ותעקוב אחר השתלשלות הפרשה, תיווכח שאני צודק.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|
|
|
ה.א. |
|
13/05/12 08:25
|
|
|
|
כל מי שבקיא קצת בעניין האדמות בהתישבות, יודע שגלנט הוא לא צדיק, אבל גם לא רשע, אבל זה לא העיקר העיקר הוא בפער הענק בין התייחסות "שלטון החוק" לפעולה אזרחית שלילית של אדם, וההשלכה שלה על תפקידו במערכת הציבורית, עד כדי סירוב להגן על המינוי בבית במשפט, כאשר השופט טירקל אומר במקביל שאין כל בעיה עם המינוינ(ומותר לחלוק עליו) לעומת חשדות לשחיתות ענקית ולזיופים במוקד העשייה הבטחונית באופן שאם היה מצליח (והצליח בעניין גלנט) היה מביא לשיבוש ממשי של החיים הפוליטיים באמצעות קציני הצבא והעיתונאים (ועוד כמה גורמים בדרך) דבר שהוא סופר סופר אסור בתכלית, וכאן כולם ישנים את שנת הצהריים. על פניו ניתן להסיק שאינטרסים עלומים מכוונים את מערכת אכיפת החוק, אז מה הפלא שנרצחים פה כל כך הרבה אנשים, מה הפלא שהפשע משתולל ברחובות, אם בארזים נופלת שלהבת ענק, מה יגידו אזובי הקיר?????
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א.
|
|
|
|
|