s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה שלומו של אהוד אולמרט?
מאת: שולמית קיסרי  |  20/05/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קיסרי את אישה מרושעת
  עזרא מועלם   20/05/12 12:47
משפטי אולמרט החלו לפני שלוש שנים והסתיימו לפני כחודשיים. כעת יושבים שלושת שופטיו ומחברים את פסק הדין. אם רק היית מתענינת מעט במהלך המשפט היית יודעת את זה והיית יודעת גם שהמשפט התנהל ברציפות כמעט מדי יום. אם היית קוראת כאן את דיווחיו המצוינים של איתמר לוין היית מבינה שאולמרט ככול הנראה יזוכה במשפט ואולי יורשע על איזה זנב קישקוש שקשור לנקודות ראשון טורס.
ואגב אם אולמרט היה באמת גנב כזה נורא ואיום אז פשוט היו מביאים הוכחה לבית המשפט מנהלים משפט קצר והופ לכלא. מכיוון שמדובר בתיק תפור אז הוגשו לבית המשפט מאות ארגזי מסמכים והובאו מאות עדים. ככה זה שצריך למרוח חקירה. מי שמרח כאן הם תופרי התיק ולא אולמרט שנאלץ לקושש כעת מיליוני שקלים בשלל עבודות כדי לממן את הגנתו המשפטית. הבנת? אם יש לך מידע על עבודה לא חוקית שאולמרט עושה נא הגישי תלונה במשטרה ואל תשמיצי סתם קישקוש בעיתון.
בנוגע למחלת הסרטן שלו - אולמרט דחה את הטיפול במחלה עד לאחר פרישתו מהתפקיד. מיד לאחר עזיבתו את משרד ראש הממשלה הוא נסע לחול עבר ניתוח ולפחות על פי הדיווחים הבריא.
ודבר אחרון רק כדי שתתעדכני. בעוד חודשים אחדים יחלו משפטי פרשת הולילנד. הפרקליטות הכינה כאן לאולמרט תיק שלא יסתים בימי חייו. הפעם בישלו תיק עם אלפי עדים אלפי ארגזי מסמכים והערכות הן שמשפט זה ימשך כעשר שנים. מי שמצוי בחומר יודע שגם בפרשה זו אולמרט זכאי ומי שלא ימשיך לכנות את אולמרט נוכל עוד שנים ארוכות עד ליום הזיכוי. בקיצור קיסרי את אישה מרושעת. מאיפה זה בא? מהתנגדותך הפוליטית לאולמרט? מההסתה שנוהלה נגדו? מקישקושי הגילויים של יואב יצחק בעל האתר הזה - קישקושים שנתגלו כעורבה פרח ונגנזו? מאיפה בא הרוע הזה? תנסי להרהר בשאלה הזו. סליחה שאני קצת בוטה אבל פשוט הרוע שלך פשוט מפלצתי אז הייתי חייב
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
אם אתה כל כך לכם
  תשובה לע.מועלם   20/05/12 15:07
למה שלא תוסיף ותספר לעם ישראל מי תפר לו תיק ולמה? איך יתכן שרק אתה יודע את זה? למרות הכתבות של לוין לא שוכנעתי בצדקתו וטהרו של הנ"ל, להיפך. ברור שאין קשר לטעמי הפוליטי אלא רק להתנהגותו של האיש במשך שנים ארוכות.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- תשובה לע.מועלם
קיסרית, מה את שחה ? הוא כבר
  לא אתרוג ?   21/05/12 02:38
הפלא ופלא.
ככה סתם להשתמש ולזרוק ?
שמאל אגואיסטי.
אגב, האם כבר למדת כי לא בטהובן היה זה שניצח על התשיעית שלו אלא מנצח אחר ?
כתוב תגובה ל- לא אתרוג ?
סמולנים בפרקליטות=תופרים תיקים
  ע_הראל   22/05/12 19:50

לכן סירבו בשצף קצף שנים רבות עד כה שיוקם גוף שיפקח על הפרקליטות!

אבל כעת על אפם וחמתם הגוף המפקח יקום גם יקום!

והייתי רוצה שהגוף המבקר החדש יחקור את הגומלין האסור בין הבג"צ לפרקליטות ת"א, כי לאחר שפרקליטות ירושלים יחד עם היועץ המשפטי מזוז נמנו וגמרו שאין מקום להאשים את הנשיא האהוב משה קצב באונס, התערב בג"צ לכאורה ולחץ מאחורי הקלעים להעביר את התיק בזרוע נטויה של שיקולים לא ברורים לפרקליטות תל אביב, כאשר כל בר דעת מבין גם מבין את המסר הסמוי והמסוכן אל הדרג המקצועי, לאמור אל תבלבלו לנו את המוח עם סיכויי הרשעה ושאר ירקות, אלא אתם רק תארגנו אישום באונס בכל מחיר by hook or by crook, ואנו כבר נעטה גלימה שחורה משחור – ותסמכו עלינו להרשיע אותו "בעבוע" עם או בלי ראיות - וכל זאת כאשר לענ"ד קרנות "חדשות" לחרמות ולשנאת ישראל דואגות במקביל לממן עדי שקר זוממים שיאומנו מול ראי ובעזרת וידיאו, עד שיגיעו למשחק (שפיל) המושלם ברמה של שחקניות קולנוע שנאמר Practice makes perfect!

ועוד מטלה חשובה (על הגוף המיוחל שיפקח סוף סוף על הפרקליטות) תהיה לחקור כיצד ומי דחף את דודו טופז אל מותו במעצר – והנה רמז: זה אירע במשמרתו של פרקליט המדינה לדור, כאשר סירבו (באכזריות אנטישמית לענ"ד) להפגיש את דודו טופז ולו לשעה קלה (ותחת השגחה כמובן) עם שלושת ילדיו לקראת ראש השנה ולמרות כל תחנוניו – בטענת זבל שזה יפריע להליך החקירה רחמנא ליצלן; וכל זאת על מנת לשבור את רוחו ולהדוף אותו אל סף התאבדותו, למרות שכבר הודה לחוקריו לאורך חודשי המעצר הארוכים בכל מה שניתן להודות - כולל בהטבעת האלטלנה (מלבד כך שטופז כבר איבד את שפיותו לאחר שנמנעה ממנו שנת לילה במשך ימים בכוונה תחילה – באמצעות כך שהצמידו לו במעצר אדם שמנסה לבצע בו תדיר מעשה סדום מידי לילה); מה גם ששלושת נשותיו לשעבר הן הן המרוויחות העיקריות ממותו שנאמר Cherchez les femmes !

כתוב תגובה ל- ע_הראל
בדרך כלל לא מעניינים אותי
  הקשקושים של הגב'   20/05/12 20:57
קיסרי. אך במקרה זה היא צודקת גם צודקת. הדברים שכתבה מוסכמים על מרבית הציבור ואין בהם רשעות. מרביתנו חושבים שאולמרט אינו כשר כלל, ולא היה כזה בתקופת היותו שר ולא בתקופת היותו ראש עיר ירושלים, שלא עשה למענה כמעט דבר. אדוני, סתם התלהמת.
כתוב תגובה ל- הקשקושים של הגב'
מאמר שכולו רשעות מזוככת
  עזרא מועלם   21/05/12 01:30
יכול להיות שאתה צודק ואולמרט גנב פושע נוכל נאלח. בית משפט בישראל שמע שלוש שנים אלפי שעות עדות והנה כעת הוא מחבר את פסק הדין. עוד רגע קט כולנו נדע את האמת. אם תחושותי וידיעותי נכונות או אלו שלך נכונות. ברור שלדעותי ולתחושותי אין ערך וגם לא לאלו שלך. מי שקובע במדינה דמוקרטית הוא בית המשפט. אז הבה נמתין במתח ונשמע מה תהיה הפסיקה.
מדוע אני חושב שהסבתוש הצמוקה והגרומה שמופיעה כאן בתמונה היא מרשעת? כי היא מאשימה בלי שום בסיס את אולמרט בנסיון למרוח את ההדינות במשפטו. היא מאשימה אותו ברמיזה לחולה מדומה ומלגלגת על מחלת הסרטן בה לקה. היא זועמת על שהוא נאלץ להתפרנס כעת ומצפה שלא יאסוף את המיליונים הנדרשים למימון הגנתו. זו רשעות טהורה. גם אם אולמרט חטא וגנב פשע ועשק מגיע לו משפט צדק כמו לכל אזרח. הוא רשאי להתפרנס ביושר כדי לממן את עורכי הדין שמסיעים לו במאבק המשפטי. הוא זכאי לקבל טיפול נגד הגידול הסרטני שאחז בו וחובת כולנו להתיחס אליו כאן נאשם ולא אשם עד ליום הכרעת הדין. גם אני מעולם לא קראתי את מאמרי הפובליסטיקה של גברת קיסרי בעבר. אין לי מושג אם כל מאמריה שקריים רדודים נבזיים ודוחים כמו זה שכתבה כאן. אני פשוט נוהג לסרוק את הרשת מדי כמה ימים ולקרוא כל מה שנכתב על אולמרט וכך קרה שנתקלתי בדבריה הדוחים. מקווה שבסתר ליבה היא מבינה עד כמה מזוהם המאמר עליו היא חתומה
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
2
המבקר שפירא הינו חבר של אולמרט
  שמעון אמסלם   20/05/12 16:47
מצאו להם מבקר מחמד ....
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
3
את באמת לא יודעת מי החייט?
  עזרא מועלם   20/05/12 20:49
החייטים הם גורמים בכירים באגף החקירות של משטרת ישראל. החייטים הם פרקליט המדינה משה לדור והיועץ המשפטי לממשלה הקודם מזוז. למה הם תפרו את התיק? כי אולמרט מינה את חיים רמון כשר משפטים וחיים רמון היה עם מספיק אומץ להתחיל לבצע שורה של רפורמות ומהפכות במערכת המשפטית הרקובה המושחתת והכוחנית שלנו. בהרגלם בקודש התארגנו חבורת שומרי החוק ועשו לרמון בדיוק את מה שעשו לשורה של שרי משפטים ושרי משטרה לשעבר. תפרו לו תיק. הפעם תיק הזוי של הטרדה מינית. בושלו ראיות הוסתרו ראיות אחרות. המתלוננת נדרשה באיומים להגיש את תלונתה. הכל נכתב הכל ידוע. חיים רמון הועף ואולמרט הזועם מינה שר עוד יותר רדיקלי וקיצוני את פרופסור דניאל פרידמן. נגד איש האקדמיה לא ניתן היה לתפור מאומה חוץ מלמלמל השמצות. אז אולמרט היה זה שקיבל את שורת התיקים המחויטים שנידו ועוד יידונו במשך שנים רבות בבתי המשפט. עכשיו שוב סליחה על הבוטות אבל גברת קיסרי קיבלת מבעלך לשעבר שם עתיר זכויות עיתונאיות מבעלך ומשפחתו ליתר דיוק. כשאת ממהרת לכתוב תחת שם זה את קישקושי התרעלה ההזויים שלך תחשבי פעמיים ולו רק למען כבודם של בני משפחתך לשעבר.
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
תמיכה חשודה באולמרט...
  עוגת גבינה   22/05/12 07:56
עזרא מועלם ושאר המגיבים ארוכות במאמר זה - האם כולכם מקבלים משכורת מאולמרט וחבר ידידיו, כדי להפגין בו כזו תמיכה בלתי מסויגת, האיש שנראה לכם שסתם תופרים לו תיקים? שסתם פרקליטות מחפשת שעיר לעזאזל כי משעמם לה?... מקווה שמשלמים לכם טוב...וכדאי שקצת תמתנו את התמיכה הבלתי מסויגת באדונכם...קצת מסריח...צריכים להשתמש במקלדת עם שכל...וזה אין לכם...
כתוב תגובה ל- עוגת גבינה
ה' משלם שכרי להגן על חפים מפשע
  ע_הראל   22/05/12 20:57

אני כבר לא מסוגל לספור את שכרי הגבוה שאני מקבל משמיים תמורת הגנה על חפים מפשע, נגד הפרקליטות הסמולנית שתופרת להם תיקים.

מעולם לא תמכתי באולמרט בשום כלום (חוץ ממינוי פרופ' דניאל פרידמן היקר יצ"ו), אבל ברור לכל בר דעת שהתיקים שתפר לו הסמול הפאשיסטי אין בהם ממש! תיקי לאומי וכרמייה נסגרו, והכי מגוחך בפרשת האי היווני שהאשימו אותו שהזמין אחד המשקיעים לארוחת ערב עם שר או פקיד מיוון! טמבלים, הרי זהו התפקיד של שר התמ"ת לקדם קשרי מסחר וידידות כאלה; להיפך אם לא היה מארגן לפחות ארוחת ערב, אז היה מועל בתפקידו (וזה אפילו לא היה במסעדה אלא בביתו הפרטי נדמה לי).

וכן בפרשת טלנסקי מותר לו היה לקבל תרומות, ומותר לו להעדיף את האנשים המקורבים במרכז ההשקעות! ובוודאי שמותר לו להחזיק חשבון הוצאות נסיעה "משוערים" בראשון טורס; כי אם הוא נוסע בשליחות המדינה ליעד A, ועל הדרך מתנדב ללא שכר לקפוץ ליעד B לסייע לעמותה לאסוף תרומות, הרי אין אפשרות אחרת מאשר שיניח לפקידה לגבות הוצאות נסיעה "משוערים" מ A ל B, ואז לא הוא ולא העמותה לא אמורים להתחשבן "על הגרוש" כי זה כולה הוצאות נסיעה (וממילא לא לוקח מהם שכר טרחה על ההרצאות שלו).

וכן אני מאמין לטענת שולה זקן - שהשוחד היחידי בפרשת הולילנד הוא זה ששולם לעד המדינה!

וכן לטענת מקורבי בנעיזרי, נמחקו כ 17 מיליון ₪ חובות לעד המדינה שהעליל עליו את דבר השוחד!

ואני שוב טוען בתוקף שכל פרשת משה קצב בושלה תוך הפעלת עדי שקר זוממים - שאומנו מול ראי ובעזרת וידיאו במימון אחת הקרנות "החדשות" לחרמות ולשנאת ישראל, עד שהגיעו למשחק המושלם ברמה של שחקניות קולנוע שנאמר Practice makes perfect, ומי יודע אם זה לא היה בליווי הנהוני הסכמה של הנוגעים בדבר בחדרי חדרים?!

אלא מאי? במקרים הללו של עדי שקר זוממים בתשלום, הרי הן נוהגות לנסוע פנאן כדי להתפנק בחו"ל – זאת לאחר שביצעו את זממן והעידו את עדויות השקר שלהן "בהצלחה", ושם הן מקבלות את הבוחטות השמנות שלהן דרך אותן קרנות מצחינות יימח שמם וזכרם; ובכלל מאיין לנו לדעת שמא גם פרשיות בנעיזרי ודוד אפל והולילנד בושלו באותה שיטה של תשלום בחו"ל לעדי שקר?!

אגב שימו לב שאותם שופטים שלא ידעו מעולם זיכוי מהו (כך לפי התקשורת) סוקולוב את קרא, שהרשיעו את משה קצב לכאורה ללא ראיות מספיקות (דברי עו"ד יורם שפטל יצ"ו מאז ומעולם) – שוב נבחרו להרשיע את דוד אפל יחד עם נשיאת המחוזי דבורה ברלינר (שהיא מעין מינוי אישי של הנשיאים ברק ו/או בייניש למיטב הבנתי, ולו משום שליטת הבג"צ בוועדה לבחירת שופטים)!

ובכן כדי (לא רק לאסור אלא גם) למנוע תשלום לעדי שקר זוממים, וכן לעדי מדינה מעבר לביטול העונש הפלילי, אין מנוס מפיקוח יותר הדוק על פעילותן הכספית של אותן קרנות חשודות מחו"ל (והסמול הפאשיסטי ופוסט ציוני תיפח נשמתו שוב לא יטרפד חקיקה כזו - הכי מוצדקת שבעולם)!

 תולדות האינקוויזיציה במשפט קצב
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
אוסף שטויות שלא יאומן
  ובורות משפטית   21/05/12 08:17
השיטה של משפטי בזק ולינצ'ים מהירים זה מה שהגב' הזו מבקשת? בבקשה - אבל קודם נתחיל איתה. כל הליך משפטי שיוגש נגדה ינוהל ויוכרע בתוקך שעה. וככה המאמר הזה שלה יתכן ויזכה אותה בפסד דיין שיקבע אשמתה בהוצאת לשון הרע כלפי אולמרט. מענין אם הכותבת מוכנה שיחילו עליה ועל קרובי משפחתה את כללי המשפט שהיא מבקשת להחיל על אחרים.
כתוב תגובה ל- ובורות משפטית
5
אולמרט ההרסני והמאותרג
  קא   21/05/12 10:55
עשה מלחמה בלבנון וביתו קראה לחלוץ רוצח
גרש את היהודים מעזה וקבלנו מלחמה בדרום
אשתו השמאלנית פתחה את הדרום בפני המסתננים
וילדיהם של האולמרטים מתגוררים בחו"ל
והאיש ההרסני הזה עוד נותן לנו עצות ומטיף לנו מוסר
כתוב תגובה ל- קא
זה לא נגמר עד שיגמר. רב נוכל!
  צלף   10/07/12 19:43



אלף כבאים לא יוכלו לכבות את הפשעים של אולמרט.

אולמרט מושחת ונוכל סידרתי.

אני מנסה לגלות את כל המקרים בהם נחשד והיה מעורב בפרשיות שונות, כמובן שהרשימה תכלול את אלה שנתגלו ודובר עליהם. ואילו על הנסתרות מעיננו רק הזמן אולי יחשוף אותם כמו גם את חשבונות הבנק העלומים בהם הופקדו כל כספי השלמונים והשוחדים שקיבל.

מאפיונר! אלוף וראש כנופית פשע.

כמו כל פושע בסוף הוא יפול.

כתוב תגובה ל- צלף
6
שכחת לציין כי "כלומרט" הנבל
  פלא יועץ   23/05/12 13:01
הנבל הנחשושי.החל את הקריירה הנתעבת שלו עוד בהיותו חובש את ספסלי האוניברסיטה,והמשיכה במזימות ותככים כאשר יצא נגד מ.בגין ופרש מחרות ביחד עם תמיר ושוסטק.נבזה האישים החלקלק הלזה עוד מרשה לעצמו להסתובב ברחבי העולם ולפעול מאחורי הקלעים לרעת עם ישראל וארצו במרץ בלתי נידלה,תוך כדי כך שגופים שונאי ישראל מממנים ומשמנים בכספי ביאושים את חייו הנהנתניים. והקב"ה יושיענו ממנו ומשכמותו ב"ב אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פוליטיקה לא מצדיקה תפירת תיקים
  ע_הראל   24/05/12 21:02

תיקי לאומי וכרמייה הן נסגרו, והכי מגוחך בפרשת האי היווני שהאשימו אותו שהזמין את אחד המשקיעים לארוחת ערב עם שר או פקיד מיוון! טמבלים, הרי זהו התפקיד של שר התמ"ת - לקדם קשרי מסחר וידידות כאלה; להיפך אם לא היה אולמרט מארגן לפחות ארוחת ערב, אז היה מועל בתפקידו (וזה אפילו לא היה במלון או מסעדה אלא בביתו הפרטי נדמה לי).

וכן בפרשת טלנסקי מותר לו היה לקבל תרומות, ומותר לו להמליץ על האנשים המקורבים לו במרכז ההשקעות (כל עוד זה נעשה בגלוי ולעיני כל – וכמובן באמצעות הגורמים הממונים על כך בחוק)!

ובוודאי שגם מותר ואף ראוי היה לאולמרט להחזיק חשבון הוצאות נסיעה "משוערים" בראשון טורס! כי אם הוא נוסע בשליחות המדינה ליעד A, ועל הדרך גם מתנדב ללא שכר לקפוץ ליעד B - לסייע לעמותה לאסוף תרומות, הרי אין שום אפשרות אחרת מאשר שיניח לפקיד/ה לגבות הוצאות נסיעה "משוערים" מ A ל B, ואז לא הוא ולא העמותה לא אמורים להתחשבן "על הגרוש" - כי זה כולה הוצאות נסיעה (וממילא לא לוקח מהם שכר טרחה על ההרצאות שלו); להיפך, אם לא היה מקפיד לגבות הוצאות נסיעה, אז היה מחשיד את עצמו - שמא הוא גוזל ללא רשות מאוצר המדינה ומעביר בסתר לעמותות (אולי של מקורבים?)! לכן מרגע שהבנו שהחשבון עזר הנ"ל להוצאות נסיעה מתנהל במישור הפרטי בין אולמרט לעמותות החסד (לטובת ילדים ו/או חולים ו/או חיילים) ללא קשר לאוצר המדינה, הרי ברור כי אין שום בעיה אם נניח ששתי עמותות ביקשו כל אחת הרצאה ביעד משותף B – אז שהעודף השולי וחד פעמי בהוצאות נסיעה ישמש כמתנה צנועה לפיוס בני משפחתו של התורם - שהוא אולמרט במקרה זה אשר תורם את הרצאותיו ללא תמורה לעמותות למרות שאינו חייב כמובן!

ואחרון, אני מאמין לטענת שולה זקן - שהשוחד היחידי בפרשת הולילנד הוא זה ששולם לעד המדינה!

כתוב תגובה ל- ע_הראל
מותר לו לקבל תרומות
  אבל למה במזומן?   28/05/12 00:53
למה לא בצ'ק או בהפקדה לבנק. זה די מסריח, נכון או לא ? ואם הוא נוסע מ A ל B ומ B ל C ול D והשד יודע לאן, אז למה כל המימונים הכפולים והמשולשים ? אם מימון לאישיות כמוהו זה עשרת אלפים דולר, אז הוא משלשל עוד עשרים לכיסו. הוא לא טען שזה בסדר, הוא הסביר שהוא לא ידע (חחח). הפקידה, בטעות. אבל מה זה עשרים אלף דולר לאחד שלקח מיליונים. כנראה שעבורו דין פרוטה כדין מאה.
כתוב תגובה ל- אבל למה במזומן?
7
ממתין להתייחסותך......
  אזרח ק   10/07/12 15:07
כתוב תגובה ל- אזרח ק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il