s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משתוללים בחליפות
מאת: ניצן הורוביץ  |  26/05/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדוע נותנים פה להורביץ במה ?
  תעמולת בחירות   26/05/12 18:34
כתוב תגובה ל- תעמולת בחירות
אכזריות וערלות לב בכתבה שלך
  עטרה שגב קלימי   27/05/12 08:44
אין יותר מוסרי לכבד את הזר החי בתוכך, אבל ברגע שבו הוא פוגע במרחב החיים שלך קרי ילדים נשים וטף חוששים על חייהם ואינם יוצאים מביתם לזה אף אדם בעל ערכים מוסריים לא יתן יד.
זה לא סוד שהשבט הלבן ערל לב כלפי הדל השוכן בתוכנו כלומר ליבו גס כלפי תושבי דרום תל אביב השכונות והפריפריה.
מר הורוביץ
להיות מטיף בשער כשמרחב החיים שלך מוגן ובטוח זה מאוד קל וסקסקי !!!!
מר הורוביץ
תאר לך את בת זוגך יוצאת עם התינוק לטייל בשכונה שבה היא גרה המקום שאמור להיות הבטוח ביותר עבורה, ובדרכה היתה נתקלת בעובד זר הצמוד אליה במדרכה המחרבן על המדרכה ועליה מה היית עושה ??
זה לא דימיון זה קורה מדי יום ביומו ומדי שעה ודקה בשכונות שאתה וחבריך הפכתם לגהינום יסורים ואובדן דרך עבור זקנים נשים וטף.
אנא חסוך לנו את ההטפות שלך משום שהשבט שלי רגיש כלפי כל אדם באשר הוא אדם אבל להפוך את השבט שלי עבד לפנטזיות שלך לזה לא נסכים!!!!
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
הורוביץ ימינופוב ומזרחופוב
  בעל מוסר כפול   27/05/12 19:29
הוא מתעב ימנים, בפרט מתנחלים, וכמובן מזרחיים. אבל יש לו מסווה מצויין. הומניות לכאורה, נאורות לכאורה. הוא ושכמותו עונדים את הסופרלטיבים האלה של הומניות ונאורות כמדליה על החזה הנפוח מחשיבות שלהם. אותם ערכים עצמם עובדים תמיד לטובת הערבים, הפליטים, השמאלנים ותמיד נגד היהודים, המזרחיים והימניים. תסמכו עליו ועל החברים שלו שיידעו לרבע את המעגל לפי הצורך הפוליטי שלהם.
כתוב תגובה ל- בעל מוסר כפול
2
מרץ- טומאת האפארטהייד הבינל'
  הורוביץ בריון   26/05/12 19:07
מרץ היא התרוץ והמנוע לשנאת מדינת ישראל והעם היהודי בעשרים שנה האחרונות. כל אותם גופי הקרן לחיסול ישראל הם גרורות של כנופיית מרץ. כל ארגוני השנאה הבינלאומיים כנגד ישראל, מקבלים את כוחם "המוסרי" מהפסאודו אידיאלוגייה של הטרורסטים של מרץ. מרץ היא ארגון טרור לכל דבר ועניין. מרץ משתמשים במלל פאשיסטי אלים. גרורות מרץ בונות קיני טרור אנטי דמוקרטי בתוך האוניברסיטאות, ובתוך הפרקליטות ובמערכת המשפט. על כן מי שמלין על אלימות הוא הוא האלים. הפוסל במומו פוסל. הורוביץ הוא בריון בחליפה. הורוביץ מסית ומדיח כל שני וחמישי כנגד יריביו הפוליטיים. אם הורוביץ ודומיו היו בשלטון, אלפי אנשים היו מוצאים בחשכת הליל מבתיהם, ומשפחתם לא היתה רואה אותם יותר לעולם. לשמאל יש מודלים חביבים במיוחד. אדון מאו צטונג. אדון יוסף סטאלין. אדון פול פוט,(שרק לפני חודשיים ביקרתי במחנות המוות, שהקים בקמבודיה, ושבהם נרצחו בגרזנים ופטישים(לא בכדורים) 3.3 מליון איש בפחות משלוש שנים).
כתוב תגובה ל- הורוביץ בריון
100% נכון.
  בנצי2012   26/05/12 19:32
כתוב תגובה ל- בנצי2012
3
הורביץ,כיפה נפש,הזמן לשבוע כמה
  פליטים לביתך.   26/05/12 20:12
מוכנה להתפשר גם אם תקים סוכה בחצר ביתך, ותיתן להם לשהות שם כמה ימים, תטפל בהם, תן להם שיעבדו, אולי ינקו את ביתך בתמורה.אחרי זה אקבל מה שאתה מבקש. רחוק מהעין, אפשר להגיד הכל.
כתוב תגובה ל- פליטים לביתך.
4
בוסניה: סיכסוך בן מאות שנים
  אלון פלג   26/05/12 20:59
בוסניה היא ערש ההיסטוריה הסרבית שבעקבות כיבוש מוסלמי, הפכה את הסרבים למיעוט בארצם. האנשים בחליפות לא המציאו את הסכסוך, הסיכסוך היה חי וחיכה לרגע שהשלטון לא יהיה טוטליטארי כדי להתפרץ. מי שאשם במציאות של אלפי סודנים בדרום ת"א, הם אותם אנשים שסידרו עבודות למתי מעט האפריקאים שהגיעו לפה ב 2007. ( אתה וחבריך מהשמאל) מי שמסכן את עמו, ע"י דאגה לעמים אחרים ואידאולוגיה זרה ליהדות ולמזרח התיכון יגרום לשפיכות דמים נוראית שלעומתה המלחמה ביוגוסלביה תראה ש"משחק ילדים".
כתוב תגובה ל- אלון פלג
5
ה-DNA של השמאלן
  ד. י-ם   26/05/12 21:42
בעוד הימני הקיצוני סובל משנאת זרים, השמאלן תמיד יראה בכל סיטואציה את הזר כסובל אומלל אבל ישאר אדיש לסבלם של בני עמו. אף מילה במאמר המלומד שחצה גלובוס על תושבי דרום תל אביב, על הפשע וההטרדות המיניות היומיומיות שחוות מהזרים תושבות דרום תל אביב. על סופה של המדינה הס מלהזכיר.
מספיק לראות את הזעם הנורא והשנאה היוקדת בעיניים של כותב המאמר בישיבות הכנסת (שלידו בן ארי הפשיסט ומירי רגב ההאבלה נשמעים כמו גנדי) כדי להבין שדבריו לא באים מאהבת אדם (לזרים) אלא משנאת אדם (לבני עמו).
ניצן כמו קלישאה של אוחצ'ה סמואלנית ועיוורת סבור ששמש ההומניות זורחת לו מה***, הוא יביא לנו את האור.
טול קורה מבין אחוריך, מר ניצן !
כתוב תגובה ל- ד. י-ם
כל כך מדוייק וקולע
  שאפו   27/05/12 19:54
כתוב תגובה ל- שאפו
6
תגובה 4 - מילים כדורבנות
  1א לנצח   26/05/12 23:56
הורוביץ, אתה חכם, אבל כיוון שאתה לא לאומן בשום צורה אתה לא יכול להבין מלחמה כמו ביוגוסלביה. הנחת הבסיס שלך היא שהאנשים הם אותו דבר, הבעיה היא שאנשים לא חושבים כך. חלומות לחוד ומציאות לחוד. לגבי מהגרי העבודה. הרצון להעיף אותם לארצותיהם זו לא גזענות - זו ראיית הנולד. העובדה שאתה ראש הוועדה לטיפול בנושא היא לא משהו שהייתי מתגאה בו לאור המצב.
כתוב תגובה ל- 1א לנצח
7
הורוביץ הוא זה שהתפרץ באלימות
  איש_רוח   27/05/12 01:56
במסיבת העיתונאים בה הציגו נתניהו ומופז את ממשלת האחדות, היה זה הורוביץ בלי כבודו ובעצמו שעצה פרובוקציה אלימה והתפרץ לתוך המפגש, בקריאות מסיתות.
הוא עשה את זה כשהוא לבוש חליפה.
אז מי שמתנהג באלימות ומדבר כאחרון הרוכלים בשוק, אין לו שום זכות לבוא בטענות לחברי כנסת שמדברים מדם ליבם ובאמפתיה מוחלטת לתושבי דרום תל אביב המסכנים.
הורוביץ איבד את הלגיטימציה המוסרית שלו לדבר על תרבות ומוסר כאשר פנה לדרך הפרובוקציות האלימות.
כתוב תגובה ל- איש_רוח
8
הורוביץ דפוק בשכל שילך להצטיין
  לעניין:   27/05/12 03:05
כתוב תגובה ל- לעניין:
9
ללא משים אתה סותר את מהותך
  ולאדימיר צנעני   27/05/12 04:20
קודם כל שתדע שבאף מדינה ערבית אין הומו מוצהר ומחוץ לארון, שהוא חבר פרלמנט או כתב מזג אויר. מעבר לכך מאמרך רק מוכיח שכל המדינות שאינן לאומיות/לאומניות במהותן אינן יכולות לשרוד. אין מדינות רב לאומיות. אפילו הדוגמא הסורית, יכולה להילקח. כמובן, שאין באף מקום בעולם מדינה רב לאומי, שהרוב בה מוסלמי והמיעוט, הלא מוסלמי חי בשלווה. ראה את הקופטים במצרים, ראה מה קרה בסודן ומה קורה במדינות רבות ונוספות, באפריקה. גם באשר למדינות, בהן מיעוט מוסלמי, כפיליפינים לדוגמא, הרי שהרוב, שאינו מוסלמי, סובל מנחת זרועו של המיעוט המוסלמי.ישנן כמובן דוגמאות, נוספות, שאני בטוח, שאיש נאור ומשכיל כמוך מכיר.אתה הרי בודק ומנתח, לפני, שאתה חושב. הלו גם באנגליה יש מוסלמים החולקים על לגיטימיות השלטון הלא מוסלמי (עלך להבין את מהות הקוראן והתנהלות והתפשטות האסלאם בפרספקטיבה היסטורית). רבה האירוניה בכך, שמרבית דוברי ומשכילי הקהילה ההומו-לסבית, הנם פוסט ציונים שקוראים באמירותיהם ומעשיהם להפיכת המדינה לדו לאומית, מה שיביא להפיכתה למוסלמית ונחש מה עושים להומוסקסואלים וללסביות במדינות האסלאם
כתוב תגובה ל- ולאדימיר צנעני
10
עונש מוות לשמאלנם גרועים מטרור
  מזעזע   27/05/12 06:52
נמאס ממכם תיפשים עלובים
כתוב תגובה ל- מזעזע
11
למה אתם משחיתים את האתר הזה ?
  ashco   27/05/12 07:51
למה אתם משחיתים את האתר הזה בזוהמה פאשיסטו-ליברלית מבית השרץ ממר"צ. אספסוף ? אספסוף זה הכלי העיקרי של השמאל המטורף מימי המהפכה הצרפתית ועד היום. האיש כותב כאילו אנו ב1996.
כתוב תגובה ל- ashco
12
חכ הורוביץ - הצביעות של השמאל
  מיכאל10   27/05/12 08:16
פעם השמאל היה ציוני ,היום לאט לאט הוא הופך קיצוני אודות לעומדים בראשה ובמיוחד הגברת גלאון.
המפלגה שלך חרטה על עצמה את דגל השיוויוניות,למה בצמרת המפלגה אין "ספרדי" ? להיכן נעלמו "השחורים" ? או בפיכם "שוורצעא" .זו גזענות סמויה אם לא גלויה,לא שאלתם עצמכם למה יוצאי עדות המזרח לא מתפקדים כמעט למפלגה שלך ? מאז "זרקתם" את רן כהן שהיה בין השמאלנים הציונים האחרונים במפלגתכם.
השמאל הקיצוני עושה הכל כדי להפוך את המסתננים "לפליטים" והם כידוע לך לא !
אתם יוצאים מדעתכם לטובת המסתננים,לא ראיתי אתכם יוצאים למען האיתיופים שבמקרה צבע עורם כמו האפריקאים.
לא ראיתי אתכם יוצאים לטובת "מסעודה" מאופקים,מדימונה,מירוחם שלומי וכל אותם ערי "פיתוח" ,גטאות שלבנים כמוכם בנו במיוחד בשנות ה-50 .
לא שמעתי מילה מכם נגד אותם "אירגוני זכויות אדם" הנתמכים מכספעי מדינות זרות,הרי לא יעלה על הדעת שאנחנו נתערב בסיכסוכים פנימיים במדינות אחרות,מה היו אומרים הספרדים אם המדינה היתה תורמת לבסקים או תורמת לקטלונים הרוצים מדינה משלהם.אירגונים אלו מסייעים בדרך כלל לערבים ולמסתננים ! לא ראיתי או קראתי שעשו משהו היוצא מגדר הרגיל לטובת ישראלי באשר הוא.
אז אנא - אל תטיף לנו מוסר.
גילוי נאות : מעולם לא הצבעתי למפלגה ימנית ואני עדיין ציוני ללא מרכאות.
כתוב תגובה ל- מיכאל10
13
הועדה לעובדים זרים
  דרור5   27/05/12 09:05
יפה וחשוב לדאוג לזכויות העובדים הזרים, בלי ציניות, אבל באותה מידה יש לגרש את גנבי הגבול המסתננים, רובם בסיוע העבריינים הבדואים משני צידי הגבול שגם כלפיהם הסלחנות הישראלית בלתי מתקבלת על הדעת.
בעולם האוטופי של הורוביץ יגורו זאבים וכבשים וסודנים ושבדים ביחד ויאכלו פיצה עם גפילטע פיש וקוסקוס. מאחר ובינתיים העולם וטבע האדם הוא אחר אז כדאי שמי שנמצא בעמדת הנהגה יראה יותר משני סנטימטר מעבר לאפו. שיראה את בני ארצו המעטים שהם בסך הכל 78% מתושבי הארץ, מנסים לשמור על מעמדם כאן, על זכות אבות וזכות בנים, בעיקר ששלוש מאות מיליון אפריקאים יעשו הכל על מנת להגיע אל הארץ הטובה הזאת, ואחוז אחד מתוכם הוא חיסולה של מדינת ישראל, ונטישתה, מן הסתם גם על ידי משפחת הורוביץ.
כתוב תגובה ל- דרור5
14
You're clueless
  Dave   28/05/12 06:56
only a completely clueless person would claim that "they are your neighbours for hundreds of years" The Croat and Bosnians have cooperated with the Nazis, massacring the Serbs in the tens of thousands, and enlisting to the SS to create multiple division. There was never any love lost between these ethnic groups, and to claim any familiarity is bogus. Mr. Horowitz, I say the only thing this article shows is your incredible naivete, along a complete and utter ignorance. in that, you support and cultivate racism, and not suppress it.
כתוב תגובה ל- Dave
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il