|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מוחמד מחברון והערבי מגבעת האולפנה
מאת: מאיר אינדור  |  17/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"הצקה למתנחלים" , אינדור ?
  שלמה המגיב   17/06/12 15:37
מה קרה אדון אינדור ? איזה אסון קרה לעם ישראל בהחלטת בית המשפט העליון ? מדוע לא יכולות המשפחות לעבור דירה לשכונה אחרת בבית אל , מבלי "לראות את ביתן חרב" ? איזה "הצקה למתנחלים" זו לעבור דירה לרחוב אחר ? האם הם גרו בשכונת האולפנה מזה דורות ? מדוע לא היתה להם טראומה בעת שעברו ממקום אחר לכונת האולפנה ? האם משפחות לא עוברות דירה בישראל [ מעבר ובתוך הקו הירוק] על פי צרכים ואילוצים ? האם שכונת האולפנה היא איזה סמל למורשת היהודית ? אולי במקום לשגע את המשפחות ואת כל עם ישראל ולהשמיץ את בית המשפט , ראוי שהמשפחות יעברו דירה לבתים אחרים בבית אל וגמרנו עם " ההצקה למתנחלים" ויהיה שקט בעם ישראל ? מדוע תוכניות "פינוי בינוי" במקומות רבים בישראל , שבהן מפונות משפחות משטחים שקבלנים קנו את הקרקע ובונים עליה , אינה "הצקה לאזרחי ישראל" ? מדובר כאן בעניין משפטי ממוקד והחלטת בית המשפט אינה צריכה להשתנות עקב "הטראומות" שעוברות משפחות בעת שנאלצות לעבור דירה. אתה הבנת את זה , אינדור ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הקיקוש ממש מקושקש
  קורצ'אק   17/06/12 23:25
על מה אתה מדבר? הרי אתה יושע היטב שטיעוני השווא והאכזב שמכוחם החליטו שופטי סדום מה שהחליטו, היו טיעוני חוכא ואיטלולה, ומכוחם0 עוד יתבקשו שופטי דרייפוס ןלהרוס את כל ההתיישבות, עד הבית האחרון. אז מה אתה מיתמם? אולי באמת שווה שתפנה את האנרגיה המשפטית שלך להצלת חייו של המתווך שנדון למוות על מכירת קרקעות??? לא יעיןל יותר מלקשקש קישקושי הבל?
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
אמרו לך פעם שאתה מפגר?
  רני   18/06/12 00:02
אם לא, זה הזמן. תשובה מטומטמת שאופיינית לשמאלני מטומטם. כך השמאל נראה, אפס ציונות, אפס לאומיות אבל הרבה הרבה טמטום שמשרת היטב את אויבי ישראל
כתוב תגובה ל- רני
"אפס ציונות" ,רני ?
  שלמה המגיב   18/06/12 08:33
ממתי "ציונות" הינה בנית בתים על קרקע פרטית של אדם אחר ללא הסכמתו ? האם כל מי שלא זורם עם האובססיביות הזו של מתנגדי פינוי שכונת האולפנה הוא "שמאלני" ? האם כל מי שלא מסכים עם הקרקס המתלהם הזה כנגד בית המשפט העליון , הוא "מפגר" או "מטומטם" ? נראה לי כי התגובה העצבנית הזו שלך , רני, (מפגר , טימטום ,אפס ציונות}, נובעת מכך שאין לך תשובות ראויות לשאלות שלי לאינדור. דרך אגב , אדון רני, גם דני דיין , יו"ר מועצת יש"ע, כבר הבחין בנזק למפעל ההתנחלויות , שנגרם מדרך ההתנהלות המתלהמת הזו וחסרת הפרופורציה לאירועים נקודתיים משפטיים פשוטים , שמתייחסים אליהם כמו אסון לאומי , כמוך [ חוסר ציונות ! חוסר לאומיות ! מפגר ! מטומטם ! שמאלני!}. הגישה הזו שלך , אדון רני , גורמת לציונים טובים [לא פחות ממך] ולאנשים שאינם מזוהים בכלל עם השמאל , כמוני , לגלות אנטגוניזם , כנגד כל המתנחלים , וחבל !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מתכוון לצרור השקרים?
  רני   18/06/12 14:25
שאלה: מה קרה ל"עותרים" במגרון שניסו לתבוע את המדינה? בית המשפט זרק אותם מכל המדרגות כי לא הוכיחו בעלות מה קרה לאותם "עותרים" כשניסו לתבוע את מגרון? הם משכו את תביעתם לפני הדיון הראשון להוכחות. ולגבי בית אל, איך בדיוק הקרקע "פרטית"? איך מעולם לא יושבה ועובדה? התשובה פשוטה,לא מדובר באמת בקרקע פרטית שמישהו קנה. מדובר בצעד לא חוקי של המלך חוסיין שהיה שליט לא חוקי בשטח. אז מה קרה? שמאלנים קיצונים בפרקליטות אפילו לא ניסו להתמודד עם שאלת הבעלות שלא נדונה בבית המשפט. הם סוכמים עליך וחבריך לשמאל הקיצוני הלא ציוני שכל הרס של בית יהודי גורם לכם לאורגזמה, שמיד תצאו במסע שיסוי וגינוי. ואכן, אתה ושאר חבריך, הכלבים של פבלוב שמזילים ריר כשמדובר בהרס בתים יהודיים, רצים כמוכי אמוק ומפיצים את השקרים ואת דברי ההבל שלכם. אני לא רואה את הדבקות שלכם בצווי בתי משפט שמורים על הרס מבנים לא חוקיים במגזר הערבי ויש אלפים כאילו. אתה הבנת את זה מר נחמיאס? ציונים אתם כבר מזמן לא. סתם תומכי טרור איסלמו נאצי. מספיק ברור ומפורט?
כתוב תגובה ל- רני
"קרקע לא פרטית" , רני ?
  שלמה המגיב   19/06/12 09:42
הטיעון הזה לא נטען בכלל ע"י מתנגדי הפינוי , באשר אין מחלוקת עובדית בגין היות הקרקע "פרטית" , ואילו הזהות המדוייקת של בעליה והמחלוקות בין אילו שטוענים עליה בעלות , אינה רלוונטית בכלל , באשר גם לפלוש ולבנות על אדמה "פרטית" שלא ברור מי בדיוק הבעלים שלה , הינה הפקרות ועבירה על החוק וגזל רכוש הפרט. האם מקובל עליך שבכל שטח "פרטי" [ שאינו אדמות מדינה] בישראל , יוכל כל אדם או כל קבלן , לתפוס חזקה בו, ולבנות עליו בתים, גם אם לא ברור עדיין , הזהות המדוייקת של הבעלים ? זה "ציונות" , רני ? זה סתם אנרכיה שמביישת את הציונות ? האם לתומכי מפעל ההתיישבות בשטחים [ הציונים עאלאק ], חסר אדמות לא פרטיות להתיישב בהן ? מה כל כך חשוב למפעל הציוני שיטת הגזל הזו , רני ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אין שכל אין דאגות
  רני   19/06/12 12:43
כמו כל שמאלן טוב, אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך. קרא לאט את כל מה שכתבתי אולי תבין. אבל בעצם אין לך כוונה להבין. החוק והצדק מעניינים אותך כקליפת השום. אתה חלק ממנגנון הבוגדים של שלום עכשיו שמקבל כסף זר על מנת לפגוע במדינה.
כתוב תגובה ל- רני
2
הבתים לא נבנו בתם לב
  עובדיה הוכמן   17/06/12 15:47
הבונים ידעו שמדובר בקרקע פרטית. הדירים אינם בעלי הדירות אלא שוכרים. כל הענין הוא סערה בכוס מיים . המתנחלים יעיפו את ביבי כמו שהתחיה העיפה את ששמיר
כתוב תגובה ל- עובדיה הוכמן
3
שאלה לרני.
  אחת ששואלת.   19/06/12 09:17
מה עם תושבי עין הוד שגרים בבתי הערבים שגורשו מבתיהם ושנים גרו בלי מים ובלי חשמל האם להם לא צריך להחזיר את בתיהם ואדמתם? ומה עם קיבוץ ברעם שהוקם על אדמות הערבים מבירעם האם להם לא צריך להחזיר את אדמתם?(כנראה שלא כי הם שמאלנים ולא מתנחלים להם קשה לעבור דירה.)
כתוב תגובה ל- אחת ששואלת.
4
סליחה רני
  זאת ששאלה   19/06/12 09:27
סליחה רני שאלותי מופנות לשלמה המגיב.שיענה לי מדוע רק המתנחלים צריכים להעקר מבתיהם?
כתוב תגובה ל- זאת ששאלה
רק "המתנחלים" ?
  שלמה המגיב   19/06/12 09:54
כל אזרח בישראל , צריך לפנות נכס שנבנה על אדמה פרטית של אדם אחר. מה הקשר "למתנחלים" או לאזרחים בתוך הקו הירוק ? האם דיירים בבניין בתל אביב , שנבנה על אדמה פרטית של מישהו ללא רשותו , הם חסינים מפינוי ? ברור שלא !, הם פשוט צריכים לעבור מהדירה וזה לא "עקירה", באשר רוב המשפחות בישראל עוברות דירה מדי פעם על פי אילוצים ואף אחד לאמתייחס לזה כ"עקירה" וכאסון לאומי. אז מספיק כבר עם הבכיינות המתלהמת הזו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הוא שאמרנו, אין שכל, אין דאגות
  רני   19/06/12 12:49
עוד לא שמעתי בכל הלהג המטופש שלך, מילה אחת על כך שבהוראת דרג מדיני לא מתבצעים צווי הריסה נגד בניה ערבית לא חוקית בירושלים. לא ראיתי עתירות של שלום עכשיו לבית המשפט העליון שיחייב לבצע את צווי ההריסה. לא ראיתי עתירות כנגד בניה לא חוקית בגליל ובנגב. להיפך, בניגוד להחלטת בית משפט, השמאל מסייע לבנות אל אל ערקיב שוב ושוב. החוק לא מעניין אותך, אתה לא ציוני, אתה שייך למחנה הבוגדים ששם לו למטרה את הרס ההתיישבות והמדינה בכל האיזורים. כל הצווחות והצרחות שלך להכחיש, ממש פתטיים. מה שנראה כברווז, הולך כברווז ומשמיע קולות של ברווז, הוא ברווז. אין ספק שהערבים ממש גאים בך ובחבריך, אבל נסיון העבר מראה שאתכם הם ישחטו ראשונים
כתוב תגובה ל- רני
המשפט לא מסכים איתך
  אודי tush   8/05/14 08:31
אתה חוזר שוב ושוב על כך ש:א. אין בעיה לעבור דירה לכל אחד ובכל זמן. ב. כל מי שתפס נכס על קרקע בבעלות אחרת צריך לפנותו. אך לפי המשפט, ולכך מתייחס אינדור, הדברים אינם נכונים - לא בכל מקרה מפנים נכס ובחלק מהמקרים הנכס נשאר על כנו ובעל הקרקע מפוצה, ובטח שזה לא קשור לשאלה האם אפשר לעבור דירה. האם בודקים אפשרות זו או שישר ניגשים להרס בתים תוך כדי הלקאה עצמית? וחוץ מזה, האם בדקת אם כל המתיישבים שם יכולים לעבור דירה ומה המשמעות של זה עבורם?
כתוב תגובה ל- אודי tush
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il