s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט המשוחד הסדרתי
מאת: אריה אבנרי  |  31/03/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
היום אנו גאים באריה אבנרי
  קבוצת דג מלוח   31/03/14 13:07
כתוב תגובה ל- קבוצת דג מלוח
2
כבר אין צורך במילה "לכאורה"
  עליזה :-)   31/03/14 13:44
:-)
כתוב תגובה ל- עליזה :-)
לעליזה.
  Zizi   31/03/14 14:51
עליזה, לידיעתך.אני קראתי וקורא את כל טוריו של אריה אבנרי ובעיקר בכל מה שנוגע לארכי מושחת אולמרט ולא ראיתי אפילו פעם אחת שהוא השתמש במילה "לכאורה", למרטת כל זאת המושחת מעולם לא תבע אותו על לשון הרע, דבר שמדבר בעד עצמו. ולאריה אבנרי, כל הכבוד לך על פועלך רב השנים במלחמה בביעור השחיתות, חזק ואמץ והמשך להיות לנו לפה.תודה לך.
כתוב תגובה ל- Zizi
מה יהיה עלינו
  דרורית   31/03/14 15:49
שלום
לא עלה על דעתי שמר אולמרט הוא מושחת סידרתי כיוון שהוא פעל לא רע בזמן היותו ראש ממשלה אבל לצערנו השחיתות היא בדיאנאיי של הרבה מאד אנשי צמרת ואם לא ייעשה משהו ממשי כדי למגר את השחיתות ולנקות את האורוות נראה המון צעירים טובים ומוכשרים בורחים מכאן לחפש את אושרם במקומות אחרים ובצדק. מדינה כזו לא יכולה להחזיק בהם כיוון שאין להם סיכוי להשיג שמשהו בחייהם. אם מורה מרויח משהו כחמשת אלפים שח בחודש ומרצה בכיר באוניברסיטה מרוויח אולי פי שניים אין סיכוי שהם יוכלו להסתדר בארץ הזו.
כתוב תגובה ל- דרורית
שכחת כי האיש הנאלח נבחר במקום
  פלא יועץ   1/04/14 09:08
ה-42 בליכוד ונתמנה למרות כך לסגנו של שרון וליורשו.העוכר דין המלוקק והצלופחי ידע בהחלקת לשונו הצבועה והחמדנית,להחליק אין סוף עיסקות אפלות,וכפי הנראה שהחזיק את שרון במקום רגיש בגופו לאחר פרשת האי היווני וזה מינה אותו כיד ימינו ב"פורום החוה" אותו גוף מושחת אשר בניו של שרון מקס ומוריץ בחשו בו במרץ ביחד עם השרץ הנהנתן מבנימינה.-כל מי שלקח חלק בגירוש המחפיר מחבל קטיף וצפון השומרון,סופו לספוג מכות,להיות מגורש,לאחר שאכל את הדגים המצחינים. חודש טוב לכל ישראל.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
3
כל הכבוד אריה
  אראל לאופר   31/03/14 14:15
אני עוקב כבר שנים אחר מאמריך וגם רכשתי וקראתי את ספרך.
אני מוקיר את פעלך וגם כתבתי תמיכות בך על גבי עתון זה.
צערתי על כמה מהתגובות העוינות שקבלת .
היום זה יומך ויומנו,סוףסוף הגיע הגנב ל"תליה".
אריה,המשך בפעילותך הקדושה כי יש עוד אחרים ,דומים לאולמרט ויש לחושפם.
כתוב תגובה ל- אראל לאופר
4
לאריה אבנרי ברכות. המשך
  צורי   31/03/14 14:41
בדרכך זאת על מנת למגר את התופעה הבזויה הון שלטון והשחיתות המשתמעת מקשר גורדי זה.לא מעט מירורים האכילוך יחצ"ניו של הארכי פושע אולמרט ועמדת בזאת. לצערי זת דרכו של האדם לעולם יגיחו לעולם מושחתים וכנראה מסוכנים יותר.
כתוב תגובה ל- צורי
5
יזם חוק רוקחות "מטעם"סופרפארם
  רוקח שיודע   31/03/14 16:05
כתוב תגובה ל- רוקח שיודע
6
אולמרט צפצף על רשויות החוק
  רולקס   31/03/14 20:48
ולמעשה רשויות החוק לא היו צריכות להתאמץ הרבהכדי לחשוף את השחיתויות שלו מה גם שיכלו להפעיל לחץ על שני שותפיו שולה ומסר.לפיכך האחריות נופלת עליהם.
כתוב תגובה ל- רולקס
7
ספרו של אבנרי הוא הקדימון
  החשיפה כבר שם   31/03/14 21:19
השופט רוזן שתפר לתפארת את פסק הדין, ודאג שכל תפר יהיה מדוייק,כ שיתקשו לפרום אותו, יכול עכשיו לקרוא לקינוח גם ספרו של אבנרי ולהבין כמה זמן ידעו כולם מיהו אולמרט והיו חסרי אונים.
כתוב תגובה ל- החשיפה כבר שם
8
אריה הוכיח שהוא גבר
  בחורות נועזות   31/03/14 22:04
אריה אבנרי הוכיח שהוא גבר שבגברים. לא ניתן לקנות אותו והוא ביחד עם יואב יצחק נלחמים בשחיתות בצורה מעוררת כבוד .
כתוב תגובה ל- בחורות נועזות
9
אריה, היית הראשון לדעת
  אגי פרידמן   31/03/14 23:44
כתוב תגובה ל- אגי פרידמן
10
אריה, היית הראשון לדעת!
  אגי פרידמן   31/03/14 23:49
כל כך גאה בחברותנו. בהיותי תלמידתך. עשית את זה. שאפו!!
כתוב תגובה ל- אגי פרידמן
11
צריך ליבדוק
  שמעון51   1/04/14 08:00
לאן נעלם עו"ד אורי מסר מהתיק לא יכול להיות שהשם שלו מישתרבב כל הזמן שמיתברר שהוא החזיק כספים עבור אולמרט וכל זה לא בא לידי ביטוי אף אחד לא שואל את הפרקליטות את השאלה הזאת.
כתוב תגובה ל- שמעון51
12
מישהו יודע?
  אמנון 111   1/04/14 09:05
קוראים יקרים, משהו יודע איפה יוסי מ.?
כתוב תגובה ל- אמנון 111
13
הנה עוד עבריין
  טברייני   1/04/14 15:56
התפתחות דרמטית ב"תיק עובד" בפרשת המחשבים - השופט הכריע: המבקר יוכל להעיד, התקליטורים קבילים - לראש עיריית טבריה לשעבר כדאי מאוד להגיע לעסקה עד הדיון הבא מבקר עיריית טבריה בני אליהו יוכל להעיד במשפט המתנהל נגד ראש עיריית טבריה לשעבר זוהר עובד, למרות שבדיון האחרון הופסקה עדותו דקות ספורות אחרי שהחלה - בהוראת השופט. כתבנו אביב עומר על ההתפתחות המעניינת במשפט שבו נאשם עובד בקשירת קשר לביצוע פשע לפני יותר מחודש פרסמנו כאן על המגעים המתנהלים בין הפרקליטות לבין עורכי הדין של זוהר עובד, במטרה להגיע לעסקת טיעון השיחות התנהלו על רקע הקלף המפתיע ששלף פרקליטו של עובד, עו"ד ליבאי בדיון האחרון - כאשר מצא סעיף שאמור לפסול את המבקר מלהעיד וברור היה שבלי העדות הזאת לפרקליטות אין קייס להמשיך במשפט בסביבתו של עובד חגגו: השופט נעמן אידריס לא דחה את הבקשה על הסף אלא ביקש שהות לשקול את הנושא, אבל לפני כמה ימים הוא פרסם פסיקה שצריכה להדאיג מאוד את זוהר עובד, וכנראה גם להגביר את המוטיבציה שלו לעסקת טיעון השופט דוחה את גרסת ההגנה בעניין וקובע שאליהו יוכל להעיד גם בעניין נוסף שבו ביקשה ההגנה לא לקבל כראייה את התקליטורים שהחרימה המשטרה בשנת 2005, הולך השופט עם התביעה - ופוסק שהתקליטורים קבילים
כתוב תגובה ל- טברייני
14
מקור 1 עומד בחזית המלחמה
  ראובן גרפיט   1/04/14 19:14
בשחיתות השלטונית.לא פשוט הדבר עת עיתונים מתחרים ועיתונאים אינטרסנטים ועוכרי דין מגויסים כליגיונרים שכירים נלחמים כנגד. כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
15
"זעקי ארץ מושחתת" אבנרי אריה
  שושפרי   1/04/14 21:05
בשנת 2008 אריה אבנרי פרסם את הספר "זעקי ארץ מושחתת"
על שחיתות אולמרט לאורך שנים רבות כנבחר ציבור שחשב שהכל מגיע לו.
ערוצי התקשורת שתקו והתעלמו בגלל הקשר בין הון לשלטון .
פסק הדיןשל רוזן יזעזע וישנה את דפוסי החשיבה והתנהגות של נבחרי ציבור שחושבים שהכל מותר להם. הם מעל החוק
אריה מגיע לך צלש מחברי תנועת "אומץ" על מלחמתך בנחישות ובאומץ נגד אולמרט . גם לדן מרגלית מגיע ברכות על מלחמתו העיקשת נגד אולמרט. אני מאמינה על תקופה חדשה באכיפת החוק .
וינשטיין נכשל בתפקידו כיועץ משפטי. אינו ראוי לאמון הציבור 3 השופטים שזיכו את אולמרט בפרשת טלנסקי וראשון טורס אינם ראויים לקידום נכשלו בגדול .
מקווה שמשפחת נתניהו תקח דוגמא ותשנה את דרכה הם חייבים
לשמש דוגמא ומופת לציבור.עד עתה התנהגו בחזירות במיוחד שרה אשתו של ראש ממשלתנו .
כתוב תגובה ל- שושפרי
16
ליואב יצחק ואריה אבנריחזק ואמץ
  שושפרי   1/04/14 21:47
יואב יצחק ואריה אבנרי תרמו רבות לנפילתו של אולמרט
העבריין הסידרתי בדרכו לבית הסוהר
תמשיכו בעבודת הקודש למיגור השחיתות הציבורית .
יישר כוח
כתוב תגובה ל- שושפרי
17
קשריו של אולמרט עם הרוצח בן הר
  פרידלנדר   2/04/14 04:24
קשריו של אולמרט כללו גם קשרים עם עבריינים כמו הרוצח מכנופיית קטמון הרוצח בן הרוש הרוצח בן הרוש סיפק לאולמרט שירותים עבריינים ואולמרט גמל לו במכרזים של עירית ירושלים.
כתוב תגובה ל- פרידלנדר
בוש לך פרידלנדר! להפוך את הטוב
  עטרה קלימי   11/09/15 23:46
בראשי הממשלות שלנו לשותף לרוצח? רק בנימין נתניהו הנועז, חריף המוח והפטריוט הענק שמבקש להציל אותנו מפני האיראנים, טוב מאולמרט, וגם ישר ממנו, ופרט למעידה קטנה אחת לפני 20 שנה שאני כאישה דתית סולדת ממנה (מעשה הנאפופים שלו עם רות בר) הוא חזר למוטב, ואהבתו לאשתו הנערצת שרה, עוברת כל גבול. הצורה בה הם מחזיקים כל הזמן ידיים בעלייה למטוס היא מופת לעם ישראל!
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי
18
היכן המגינים הגדולים של אולמרט
  צפנת   2/04/14 16:21
אני תמה לאן נעלם יוסי ועוד מגיבים סדרתיים. ומה דינו של בן כספית אשר ידע להשמיץ את כל מי שביקר את פטרונו?
כתוב תגובה ל- צפנת
19
למחוזי ולעליון ולמטכ"ל צריך
  שוחד   2/04/14 19:51
שופט צבאי שלא היה בבימ"ש שלום...ורוצה ל"השתחל" לעליון... דרכי השוחד לעליון ולמטכ"ל בדברים הבאים: 3. השופט אל"ם בדימוס דוד רוזן היה סצ"ר ושופט צבאי. דורנר גילתה יחס חשדני, כלפי הממסד בכלל וכלפי הממסד הביטחוני בפרט במשך כל שנות כהונתה כשופטת בבית המשפט-העליון גילתה דורנר יחס אמביוולנטי, לעיתים חשדני, כלפי הממסד בכלל וכלפי הממסד הביטחוני בפרט, ובניגוד למרבית השופטים בבית המשפט-העליון לדורותיו, היא לא קיבלה את עמדתם באופן גורף. "אני הייתי שנים רבות בצבא, וכאשר הם היו באים אלי כשופטת בבית המשפט העליון ואומרים לי, תשמעי, זה צבא וזה נחוץ לצורכי ביטחון המדינה, אני לא מיד נעמדתי דום והתחלתי לשיר את `התקווה`. אני סברתי שכל דבר שהם אומרים לי אני צריכה לבדוק היטב לגופו של עניין, אני הרי מכירה אותם מבפנים ויודעת היטב איך זה עובד". שנים רבות אחר-כך, בבית המשפט-העליון שוב נתקלה דורנר בסימפתיה הבסיסית והמובנית של רוב השופטים לעילית האזרחית, לאותם נאשמים רמי-מעלה שבעצם הם בני-דמותם וצמחו באותו מעגל חברתי. בבית-הדין הצבאי לא ניסו אפילו להסוות זאת, לשם כך קיימים למעשה שופטי הקו שהם למעשה קצינים בכירים. בבית-המשפט העליון התופעה מורכבת יותר, ומכונה בשפה משפטית סטרילית "היסוד הנפשי". הספר : העליונים בתוככי בית-המשפט העליון נעמי לויצקי
  בתוככי בית-המשפט העליון
כתוב תגובה ל- שוחד
20
אולמרט הורשע בגין "מלחמתו"
  בגילדת העליון   2/04/14 19:58
2. אולמרט הורשע בגין "מלחמתו" בגילדת העליון בהבאתו את השר לשעבר דניאל פרידמן, בדומה לשר רמון ש"נלחם" בהסתדרות... Boris Dobrovens 2.1. "אם חנן וייס צדק, הייתי מצטער על הרשעתו של אולמרט. אלא זה אמת שאולמרט הביא שר המשפטים הטוב וישר שעוד לא קרה במדינה.
 בגילדת העליון
כתוב תגובה ל- בגילדת העליון
21
שטרן ומנדבליט זיכו קמצ"ר
  שקיבל שוחד   2/04/14 20:06
אני רק שאלה... מה שמו של הנצ"ם שהחליט "ששוחד אינו שוחד" ? העניין הוא שלקחו נצ"ם "חלש" ללא עמוד שדרה שחתם על "לא שוחד" שזו שחיתות של קצין משטרה ברמה גבוהה ביותר, כי הרי תפקידו להתריע מפני "התיישרות עם קו השחיתות"...קצין בכיר שעומד על קצה המקפצה...אבל את שמו לא מגלים... חנן וייס
 חנן וייס
כתוב תגובה ל- שקיבל שוחד
22
לחקור את עורכי הדין של אולמרט
  מנויית העיתון   3/04/14 11:36
הוצאות ההגנה של אולמרט לאורך השנים מסתכמים בהרבה הרבה מיליונים. פרסום הסכומים, שמות המממנים / המקורות לבטח יחשוף היקפי שוחד רציניים.
כתוב תגובה ל- מנויית העיתון
23
עזבו אולמרט. זקן היא המלכה
  עוזראעין   15/05/14 19:38
ומי שהכתיר אותה הוא דוד רוזן בפסק דין מטורף שאיננו אלא פרס לנוכלות ולשחיתות. לאבא ואימא של השחיתות. זה מה שהיא קיבלה. פרס ששווה מיליון מפעלי פיס. היא יכולה באמת לעמוד על גגות המגדלים הגבוהים ביותר ולהשתין משם על כל המדינה.

כתוב תגובה ל- עוזראעין
24
מלכת (היופי של) ירושלים
  גדרה   15/05/14 23:09
בשביל מי היא תשכב כעת?
כתוב תגובה ל- גדרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il