|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תתעודד עמיר, תתעודד!
מאת: צ'לו רוזנברג  |  08/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תומכיו של עמיר הם מיעוט בטל בש
  קורןנאוה טבריה   8/07/12 12:03
בשישים!רוב 'הימין' בז לו ולא סולח לו על השותפות עם אבישי רביב ועל הנזק שגרם למחנה הלאומי שלא נדרש לשום רצח פוליטי ובטח לא של רבין כדי לנצח בבחירות ולבטל את הסכמי פשע או0לו=רבין בכבודו ובעצמו ובמו ידיו עמד לבטל את פשע אוסלו,לכן נרצח=ולא מכדוריו של סוכן השב"כ יגאל עמיר!!!גלוי וידוע שרצח רבין היה בעוכריו של המחנה הלאומי ובעוכריה של ארץ חמדת אבות=ה0מול עד היום רוקד פוליטית על הדם!זה אותו רוב שנהיר לו שלא מכדורי ה0רק 0רק של עמיר נרצח רבין ולכן רוב העם דורש חקירה ממלכתית לחקר האמת ברצח רבין!!עוד יבוא היום ונזכה לכך בדיוק כמו שהעלילות:רצח ארלוזורוב,"המרד" 'באלטלנה', דיר-יאסין, קסטנר,מע"צ וברנס=הופרכו אחת לאחת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
על נרצחי"אלטלנה"=רבין עלה בסול
  קורןנאוה טבריה   8/07/12 13:13
בסולם המדרגות והדרגות והיה מעודד להפליא ואפילו גאה מאוד:"...זו הייתה הפגזה כדי לפגוע ולא כדי להטיל פחד בלבבות אנשי האנייה,כפי שניסו להסביר שנים רבות לאחר מעשה...אש תופת,בעוצמה בלתי רגילה,מכל כלי הנשק,נפתחה לעבר האנייה.משקעי השנאה של אנשי הפלמ"ח וה"הגנה" כלפי הארגונים ומנהיגם(בגין)מצאו ביטויים בעוצמת האש...נכונים לקדש את 'התותח הקדוש' או את 'אלטלנה',אני הייתי שם"('פנקס שרות')!!!אפילו יום אחד לא ישבו בכלא הרוצחים בשם החוק הקדוש פושעי "אלטלנה" -שבבוא העת קידשו עלינו גם את פשע או0לו=ולהם צ'לו 0וגד וזה אפילו נורמלי בעיניו?!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
מה היה קורה אילמלא נרצח רבין?ל
  קורןנאוה טבריה   8/07/12 13:46
לדעתי,הוא היה מבטל את הסכמי או0לו,כפי שרצה ותכנן לעדותם של חבריו הקרובים ודליה רבין-מגרש את אדולף עראפת ומחבליו החמושים לטוניס-מחזיר את פר0 נובל ל"שלום"בא0פמיא-מבקש סליחה ומחילה מקורבנות "השלום",מארץ חמדה ומהמחנה הלאומי, מנצח בגדול בבחירות וקובר פוליטית את 0ר0ורי "השלום" ומכון פרס למזרח שימון חד"ש!!!אבל כצפוי ע0קני או0לו לא היו מרשים לעצמם תבוסה פוליטית שכזאת=לכן נרצח רבין ולא מכדוריו של עמיר שרצה "רק" לפגוע בו כדי לבטל את הסכמי
או0לו כשאו0לו היה חצי מת וגרם נזק פוליטי למחנה הלאומי שלא נזקק לשום רצח: כדי לזכות בבחירות ולבטל את או0לו!!!
והכי חשוב,צ'לו ושכמותו היו חוסכים מאיתנו את דברי הבלע, הנאצה וההסתה נגד יהודים שבחלו באו0לו=רק בשביל זה חבל שרבין נרצח-וימח שמו וזכרו של מי שרצח את רבין רק כדי להזיק פוליטית למחנה הלאומי על טהרת השיטות הבולשביקיות האדומות והמשוקצות!!!!זעקו שמיים וצדק!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
השקר צף על פני המים.
  אהוד פרלסמן   8/07/12 13:52
קודם הסברת לנו שאין שום אפליה בין תנאיו של עמיר לתנאיהם של הרוצחים האחרים, והסתמכת על פסק הדין המגוחך והנלעג של בית המשפט. עכשיו אתה מגלה לפתע את האמת: "האם אנחנו מצפים שיהודים יתנהגו כטרוריסטים נקלים? מסתבר שכן". כלומר, ברור לך שלרוצח יהודי צריך להתיחס אחרת מלרוצח ערבי, וזו אפליה גזעית שוודאי אין ולא היה לה מקום בשום פסק דין של בית משפט.

חוץ מזה, כשאתה מפרש את דבריו של אדם שכותב שפרס ורבין גרמו לקורבנות כאילו הוא אמר שהם רוצחים, אתה פשוט חוטא לאמת, ואתה יודע את זה. מי שנשא את השלטים "בגין רוצח" ו"שרון רוצח" זה החברים השמאלנים שלך, ומענין אם גם אתה הנפת שלט כזה.

אני לא מצליח להבין מדוע כמעט בכל מאמר של שמאלני אני מוצא שקרים ועיוותים. אתם באמת לא יכולים להיפטר סוף סוף מתרבות השקר שחשף אורוול בספרו 1984? אתם באמת לא מסוגלים להביע דעה שתתבסס פשוט על פרשנות אחרת של העובדות או על ערכים שונים משלנו?

ולגופו של ענין, אין כמעט אדם שהתעניין ברצח רבין ולא עלה בו החשד שרבין נפגע, ואולי אף נהרג, מכדור שירה אחד המאבטחים במטרה לנטרל את יגאל עמיר. לכל אדם שהתעניין ברצח, כולל אשתו המנוחה וילדיו, היה ברור שאנחנו לא יודעים את כל האמת על הרצח. אז אם באמת אתה רוצה לספר לנו שאתה יודע הכל על הרצח, נשמח לשמוע.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לדעתי פרלסמן משקר בשירות שב"כ
  מומחה לאיתור בלוף   8/07/12 14:34
ציטוט מדברי פרלסמן: "ולגופו של ענין, אין כמעט אדם שהתעניין ברצח רבין ולא עלה בו החשד שרבין נפגע, ואולי אף נהרג, מכדור שירה אחד המאבטחים במטרה לנטרל את יגאל עמיר." הקדשתי עשר שנים לחקר רצח רבין, ביחד עם קהילה שלימה של מדענים ואנשי אקדמיה. אף אדם בר דעת שחקר את הרצח, לא חושד ולו ולשניה אחת, שרבין נרצח ע"י מאבטחים שניסו לנטרל את יגאל עמיר. לפי עדות יורם רובין בועדת שמגר, ניכנס רבין למכונית בכחות עצמו. המורה מרים אורן, שישבה ליד רבין משך כל העצרת וליוותה אותו למכונית, הודיעה בראיון טלביזיוני, שרבין לא ניפגע בעצרת. לפי דו"ח הנתיחה שלאחר המוות לא נימצא דם בנעליו של רבין, כך שהוא לא ניפגע כשהיה בעמידה. איש מהמאבטחים לא ניסה לנטרל את יגאל עמיר. להיפך, כולם צעקו "סרק סרק" כדי שאף אחד לא יירה בו. מסקנה: אתה מנסה להפיץ שקר שלא היה ולא ניברא כדי להמשיך לטעון שיגאל עמיר ירה כביכול תחמושת חיה לעבר רבין. לא היו דברים מעולם. יגאל עמיר ירה כדורי סרק. יצחק רבין נירצח בידי המאבטח יואב קוריאל במכונית השרד שהובילה את רבין לעבר בסיס השב"כ בצפון ת"א. לאחר הירי ביצחק רבין נירצח המאבטח יואב קוריאל וניקבר באופן סודי בבית העלמין ירקון בצומת ראש העין. לפי עדות ביה"ח איכילוב, שמופיעה גם בדו"ח ועדת שמגר, נורה רבין בשעה 21:51. יגאל עמיר נעצר בשעה 21:31, כך שיש לו אליבי לשעת הרצח.
כתוב תגובה ל- מומחה לאיתור בלוף
5
אני מתעב את צ'לו רוזנברג. לא
  מעריץ את י.עמיר   8/07/12 13:56
כשקוראים את מאמרי השיטנה של צ'לו רוזנברג, מתחילים להבין מדוע הגויים שונאים יהודים. אין עשן בלי אש. מרבית הציבור בארץ כבר מבין שיגאל עמיר לא רצח את רבין. הערוץ השני הוכיח בשידור לפני 6 שנים שהכדור הקטלני חדר לחולצת רבין מלפנים, בעוד יגאל עמיר עמד מאחוריו. חוץ מצ'לו רוזנברג, כל עם ישראל צפה בטלביזיה וראה במו עיניו את החור של כניסת הכדור בקידמת החולצה של רבין. מאדם כמו רוזנברג, החותם על מאמריו בתאר דוקטור, הייתי מצפה ליושרה והגינות שכנראה אין לו. לעניות דעתי צ'לו רונזברג הוא פשוט חלאה. למען הגילוי הנאות: אני לא מעריץ את יגאל עמיר. אני חושב אותו לאדם טיפש שאיפשר לשב"כ להעליל עליו מעשה שלא עשה.
כתוב תגובה ל- מעריץ את י.עמיר
תגובה
  צ'לו   8/07/12 14:50
כתוב תגובה ל- צ'לו
תגובה
  צ'לו   8/07/12 15:10
בדבריך אתה מאשר את אמיתות דברי. מי שטוען ש"אין עשן בלי אש" בכל הקשור לשנאה כלפי היהודים, מגיע למסקנה שיש דרך להתפטר מהם. אתה ושכמותך נותנים לגיטימציה לא רק לעמיר אלא גם לאלה שהמציאו את השיטות הנלוזות ביותר כדי "לטפל" באותם יהודים שאתה מתעב. ברכות על גילוי הלב!
כתוב תגובה ל- צ'לו
תגובה לא לעניין=אין שום קשר בי
  קורןנאוה טבריה   8/07/12 18:44
בין תגובתך לתגובתו של המגיב שמסביר לך באופן ברור שרוב עם ישראל- שצפה בטלביזיה והכוונה לסרטו של נפתלי קלינסברג 'תיק לא סגור' בערוץ 2-מבין שלא מכדורי הסרק של עמיר נרצח רבין!!!ואתה משיב לו: 'אין עשן בלי אש'?הבחור צודק ששונאים אותנו בעולם בגלל "יהודים" מסוגך-ואני ממליצה לך לקרוא את אצ"ג ויצחק קצנסלון מה הם ידעו לספר על 'יהודים' כמוך!!!מדוע אינך מתייחס לבוגדים,הרוצחים והמלשינים שתמיד יוצאים מה0מול?! תמיד תהיתי מה הייתם עושים ב0מול בלי ברוך גורלדשטיין הי"ד?(הגיבור שהציל על דעת עצמו את יהודי חברון מתרפ'ט 2 לצערו של ה0מול!)אברושמי רפה שכל שרצח על דעת עצמו את אמיל גריצוולד?!עמי פופר שנקם את נקמתו על דעת עצמו?!ויגאל עמיר שפעל על דעת עצמו?!אלה "רוצחי הימין" שאם הם לא היו ה0מול היה ממציא אותם כדי להשתמש בהם נגד כל הימין?!לעומת רוצחי ה0מול בשם קדושת הדמוקרטיה ובשם שלטון החוק=כפי שיורם קניוק מעיד:"אנחנו לא היינו פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול,אנחנו היינו חורניים-והיתה לנו מורשת,בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים-גם יהודים אם צריך"('נבלות'תרתי משמע!)תגיב עניינית לתגובות המגיבים ולא תגובות אופייניות ל0מול=כשאין לו תשובות משכנעות לעובדות שלנו!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אני לא שמאלני ומתנגד נמרץ לרצח
  בניגוד לך   9/07/12 00:22
עד כמה שאני יכול לקרוא בין השטין של מאמרך ותגובתך הלא רלבנטית, היית מת להוציא להורג את יגאל עמיר ואת כל אלה הסבורים שאשמתו לא הוכחה מעל לכל ספק סביר. זה מה שאני מצפה מבולשביק נאמן, ואכן לא איכזבת אותי.
כתוב תגובה ל- בניגוד לך
6
במקום ועדת חקירה לרצח רבין
  ירדנה   8/07/12 14:15
במקום ועדת חקירה לרצח רבין יש לדרוש ועדת חקירה לעובדה שפרופ' היס עדין יושב על כיסאו למרות מעשיו החמורים ולא נענש .אולי אם נדע מי מפחד מהסודות שהוא מחזיק נוכל לדעת למה הואח חסין מפיטורים ואז תתגלה האמת על רצח רבין. מעניין לשאול למה היה דחוף ליובל רבין להיפגש עם נתניהו לפני שנבחר לראש ממשלה האם כדי לבקש ממנו לא לחקור מה קרה באותו ערב לא נראה לכם מוזר.
כתוב תגובה ל- ירדנה
אני מוכנה להתפשר על נתינת תשוב
  קורןנאוה טבריה   8/07/12 15:11
תשובות לשאלות,לספקות ולתמיהות שנותרו ללא מענה,בלי וועדת חקירה!לא יתכן שעם ישראל לא יקבל תשובות בנושא רצח רבין?!אני מתפלאה על משפחת רבין שלא תובעת את המדינה ודורשת תשובות שהם העלו גם בפני בן כספית?תמוה בעיני!אילו היה מדובר באבי?חבל"ז היה על כל הנוגעים בדבר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
גזר דין מות
  כהן איריס   8/07/12 14:59
אני בעד גזר דין מוות לרוצח (או הרוצחים) אבל קודם ראוי לדעת בודאות מיהו אתה לא חושב כך מר רוזנברג??!!הרי אתה ושכמותך שכל כך אכפת לכם מהרצח הנתעב הייתם צריכים להיות הראשונים לשאול מה קורה כאן???!מה עם כל התמיהות הרבות:צעקות הסרק,יגאל לא נורה,אין כתמי דם על הרצפה ,רבין נראה נכנס בכוחות עצמו לרכב,לאה רבין בערב הרצח אומרת לבת דליה ירו באבא אבל זה לא אמיתי, יגאל עמיר אומר בחקירה מבולבל אני צריך לדבר אם כמה אנשים בחוץ כדי לדעת מה קורה(נא לראות ביוטיוב ,מחדר החקירה) ,סתירות בדוחות בית החולים,הכדור שנורה מקדימה ועוד ועוד אפשר לקרוא בספרים שנכתבו בנושא.אז אני כאזרחית מהשורה היה מאוד מעניין אותי לשמוע תשובה מהשלטון לכל השאלות הללו ועד שאני לא אראה שאתה מר צלו יוצא מחר במאמר הקורא לחקירת הרצח על ידי אנשי אמת שאין להם קשר לממסד המושחת,לא אאמין לך שבאמת אכפת לך מרבין אלא רצונך להפיק רווחים מהרצח להכפשת הימין הדתי הלאומי.
כתוב תגובה ל- כהן איריס
אסור להנהיג עונש מוות בישראל
  הפרקליטות מושחתת   8/07/12 19:14
מערכת המשפט כולה מושחתת ורקובה. הם תופרים תיקים לאנשים חפים מפשע ומשליכים אותם לכלא. אם תתני בידי הרשעים האלו את הסמכות לפסוק גזר דין מוות, הם יוציאו להורג את יריביהם הפוליטיים גם כשהם חפים מפשע, וישמידו את כל הראיות המעידות על חפותם. שכחת איך הם הסתירו ראיות מהסניגורים של חיים רמון, שהיו עשויות להביא לזיכויו המוחלט?
כתוב תגובה ל- הפרקליטות מושחתת
תגובה לפרקליטות מושחתת
  איריס כהן   8/07/12 20:53
לא הבנתם חברה התניתי את גזר דין המוות אך ורק לרוצח האמיתי והחקירה לא תעשה בשום פנים על ידי הממסד המושחת והרקוב על אגפיו אם יתברר ללא שום ספק על ידם שהרוצח זה עמיר-מה שלא נראה לי שיקרה לעולם-אז מי שתכנן ורקם מזימה שטנית זו ראוי לעונש מוות וגם אם יגאל עמיר הסכים לשמש כפרובוקטור כאלו ימני שניסה לחסל ולא הצליח,אזי לא תהיה לי התנגדות שיקבל עונש דומה
כתוב תגובה ל- איריס כהן
רוב השופטים ברמתך השכלית
  יענקל'ה מ.   8/07/12 23:48
מאחר שרוב השופטים ברמתך השכלית והם מבולבלים לא פחות ממך, אסור להפקיד בידם חיים ומוות של אזרחי ישראל. את מדברת על מצב אוטופי שבאמת קיימת בישראל אפשרות לרדת לחקר האמת ולדאתי בדיוק מי אשם. את טועה בגדול. בארץ "עיסקאות הטיעון", השמעת עדויות "בדלתיים סגורות" בלי להסביר לציבור את הצורך בכך, בארץ שבה ביהמ"ש שומע עדות של עד תביעה עוד לפני שהוגש כתב אישום (ראה שערוריית טלנסקי), אין לסמוך על אף אחד. שלושת רבעי מגזרי הדין בהם מוטל מאסר הם מזויפים ומדובר בהשלכת חפים מפשע לכלא. אז מה נעשה אם במקום מאסר שווא נהרוג אזרחים לשווא?
כתוב תגובה ל- יענקל'ה מ.
יענקלה הסתום
  כהן איריס   9/07/12 16:09
אין לי ענין להתוכח איתך על רמתי השכלית ונראה לי שאתה סתם מקנטר,מה שבטוח אתה סתום רציני עם בעיות בהבנת הנקרא ובכן פעם שלישית:צריך חקירה (ודרך אגב לא רק בנושא רצח רבין ) של אנשי אמת שאין להם קשר לממסד שאני יודעת שהוא רקוב,החזון אוטופי -אני גם יודעת אבל מקווה שלא רחוק היום ב"ה.
כתוב תגובה ל- כהן איריס
לאיריס הסתומה
  מאת יענקלה הסתום   9/07/12 19:30
כמה פעמים צריך להסביר לך: אין בישראל אנשי אמת שאין להם קשר לממסד. לכן אי אפשר להגיע בישראל בשום מישפט ובשום ועדת חקירה לחקר האמת. לכן אסור להטיל בישראל עונש מוות, כי זה יביא חס ושלום להמתת אנשים חפים מפשע. אם את לא מבינה דבר כ"כ פשוט, סימן שמשהו יסודי לא בסדר אצלך בתחום הבנת המציאות.....................באיחולי הבראה שלימה.......................יענקלה הסתום
כתוב תגובה ל- מאת יענקלה הסתום
רמון הנתעב הצליח לעבוד עליך.
  אהוד פרלסמן   9/07/12 02:42
לא היו שום ראיות שיכלו לזכות את חיים רמון, והכל קשקוש אחד גדול שקשור להאזנות הסתר ולא לסיפור האמיתי שסופר על ידי הקצינה, שרמון בהתחלה טען שהיא נישקה אותו, ואחר כך הודה שהוא שיקר ובעצם הוא נישק אותה.

האמת היא שהוא בכלל לא נישק, אלא לחץ על לסתותיה, פתח בכח את פיה, ודחף את לשונו הנתעבת ללועה. חבל שאדם תמים כמותך נפל קורבן לשקרים המתחכמים והמתוחכמים של המנוול הזה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא נפלתי קרבן לשקרי פרלסמן
  תנסה על מישהו אחר   9/07/12 19:36
פרלסמן הוא לדעתי סוכן שתול של מושחתי הפרקליטות והשב"כ, שמטרתו להגן באופן סמוי וגלוי על פשעיהם. כך הוא מפיץ שמועות הזויות על רצח רבין כדי להסיח את הדעת מחלקו של השב"כ בתיכנון רצח רבין. וכך הוא מנסה להסיט את האש מהפרקליטות, שתפרה תיק לשר המשפטים רמון והרשיעה אותו על לא עוול בכפו. למיטב ידיעתי לא שהה אהוד פרלסמן בפיה של המזכירה שנישקה את חיים רמון. לפיכך אין לו עדות ממקור ראשון האם חיים רמון תחב את לשונו, ואם כן, האם לשונו מצויינת או מתועבת. פרלסמן הנכבד: עדות שמועה לא נחשבת. רק עדות ממקור ראשון. אם התנשקת באופן אישי עם חיים רמון, ספר לנו על חוויותיך. אם לא התנשקת איתו באופן אישי, טוב תעשה אם תשמור את הגיגי לבך לעצמך.
כתוב תגובה ל- תנסה על מישהו אחר
8
אכסניה לגיס החמישי
  אביג   8/07/12 19:46
מחלקה ראשונה הגיע הזמן לא להיות גלותיים ולהוקיע את הגיס החמישי שצ'לו אחד ממיצגיו שמהגיג להגיג שלו, נוטף ארס ושטנה כלפי העם היהודי.
כתוב תגובה ל- אביג
רוזנברג לא היחידי. news1 עבר
  שינוי מהותי ביותר   8/07/12 23:53
לא ידועים לי פרטי התהליך, אך ברור שמשהו קרה, אולי בין השלטונות לבין מערכת news1. התוצאה היא שקולו של השמאל הקיצוני נישמע כאן הרבה יותר חזק מקולו של הימין. איתן קלינסקי, נפתלי רז, צ'לו רוזנברג וראובן לייב הם רק דוגמאות על קצה המזלג. קולם של אנשי ימין כמעט שלא נישמע יותר באתר. דודו אלהרר ואחרים נעלמו כמעט לגמרי.
כתוב תגובה ל- שינוי מהותי ביותר
9
דליה רבין בתגובה:"...לכולנו יש
  קורןנאוה טבריה   9/07/12 05:36
תחושה שגמרנו עם הסיפור שהרצח היה מחדל.זה פשטני מדי.ישנם סימני שאלה רבים בנוגע לליל הרצח..נותרו סימני שאלה בלתי פתורים רבים...מישהו בטוח צעק:'זה כדור סרק' ואין תשובה לגבי מי צעק את זה.ועדת שמגר לא קבעה מי צעק שזה כדור סרק.אמי בטוחה ששמעה את זה.היא התקשרה אלי מיד אחרי זה, ואמרה לי:'ירו באבא,אך זה לא היה אמיתי',לעולם לא אשכח את השיחה ההיא איתה.לאמא היתה הרגשה שכלום לא קרה,שזה לא היה אמיתי,שהכל בסדר,שאבא בסדר....ישנם סימני שאלה רבים סביב כל מה שקרה מיד לאחר הרצח.איך יתכן,שבמכונית שבה נסעה אמא,אנשי הביטחון לא דיברו עם אף אחד כל הדרך? למה לא הרשו לאמא לנסוע במכונית עם אבא?למה הפרידו ביניהם,ולקחו אותם במכוניות נפרדות?אני מעלה סימני שאלה המציקים לי כל יום.למה לקחו את אימא ממקום הרצח?למה רצו לקחת אותה מזירת האירוע מהר ככל האפשר?למה אמרו לה שמדובר בתרגיל?..."המשך יבוא,קטעים מתוך ראיון עם דליה רבין,'עולם האישה' נובמבר 1999-ואם יש לצ'לו תשובות שיתקשר לדליה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
דליה רבין המשך:"מה קרה לאינסטי
  קורןנאוה טבריה   9/07/12 05:49
לאינסטינקטים,החיוניים כל כך לכל שומר ראש?למה לא הרגו את הרוצח מיד?איך זה יכול להיות שלא ירו בו?איך זה שאנשים, שהאחריות שלהם היתה להגן על אבי,לא ירו,ולא הרגו אותו אינסטינקטיבית? ואומר זאת-שזה דומה להרגשה של משפחת קנדי,אחרי שג'ון קנדי נהרג.עד היום אין הסבר לשאלה-מי עמד מאחורי רצח קנדי.עד היום,אין הסבר לשאלה מי עמד מאחורי הרצח של אבי.אז,האשימו אל לי אוסוולד שנהרג מיד.אצלנו האשימו את יגאל עמיר. אך זה לא כל כך פשוט.זה הרבה יותר עמוק,והרבה יותר מסובך."ובמי את חושדת? נשאלת דליה רבין ומשיבה:"לא אומר במי אני חושדת.אני רק מעלה לפניך את כל הספקות האלה שיש בתוכי,ויש במשפחתי,מאז הרצח.לפעמים אני מרחיקה למחשבות קשות ביותר.אני יודעת שלא יהיה למשפחתי מנוח,עד שנגלה את האמת." המשך יבוא-מתוך ראיון ב'עולם האישה' נובמבר 1999=אך בינתיים אולי לצ'לו ושכמותו יש תשובות אז דליה מחכה להן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
דליה רבין ממשיכה:"פעם,ערוץ 2,ע
  קורןנאוה טבריה   9/07/12 06:02
עם הכתב מוטי כהן,הכין בדיקה רצינית של השאלות.הם ישבו אתי,ושיתפו אותי בממצאים שלהם,וזה עורר אותי מאוד.לצערי,הם עדיין לא עשו כלום עם הסיפור.וכשאני שומעת שאדם כמו אביגדור אסקין,אדם שאני עוקבת אחריו מקרוב מאז הרצח,הופעל על ידי השב"כ זה מעורר בי כמה מחשבות קשות...הדברים האלה, שוב ושוב,מעוררים בי ספקות.אני חשופה לזה כל הזמן.לא מזמן פגשתי בכנסת אדם,שהביא לי מזוודה מלאה במסמכים,ספקות וסימני שאלה.האדם הזה עוסק בחקירת הרצח מאז שקרה.כל פעם שאני מגיעה לרגע,שאני חושבת שלעולם לא נדע את האמת,אני נסוגה...."=ולי יש שאלה לדליה רבין:מדוע רק הפרובוקטור של השב"כ אביגדור אסקין מטריד אותך?מה עם סוכן השב"כ אבישי רביב לפרובוקציות ועלילות סרק סרק נגד יהודים חפים מפשע בידיעתו ובברכתו של אביך? הפרובוקציות של רביב הובילו לרצח המתועב-האם קיבלת הוראה לשתוק לגביו? אולי לצ'לו ושכמותו יש הסבר? המשך יבוא!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
דליה רבין ממשיכה:"...כל הזמן,ע
  קורןנאוה טבריה   9/07/12 06:22
עולים סימני שאלה,כמו,למשל,הסתירה בין הדווח של הרופא,שקיבל את אבא כשהגיע לאיכלוב,לבין הדווח של הפתולוג.זה לא מנחם אותי.תחושת התסכול קשה מאוד..."עד כאן מתוך ראיון שהעניק רבין ל'עולם האישה' בנובמבר 1999=דליה מחכה לתשובתם של כל הצבועים הבזויים שמתעלמים מעובדות ולא נותנים לראיות לבלבל להם את השנאה והמשטמה לכל מי שמתעקש להגיע לאמת האבסולוטית ברצח רבין,רצח שהיה בעוכריו רק של המחנה הלאומי ולראייה: ה0מול עד היום רוקד על הדם!-זעקי ארץ אהובה ונבגדת,זעקו שמיים וארץ!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
צ'ילו, תודה על הפרסומת
  יואל קורנבלום   9/07/12 07:39
אתה מצטט מילה במילה מה שכתבתי כתגובה למאמרך הקודם ואני מרגיש שזה כבוד גדול עבורי. התפלאתי באמת שלא הגבת לתגובתי כפי שהגבת לכמה אחרים בכתבתך הקודמת אבל ברור שמוחך הפורה כבר תכנן מאמר חדש על סמך התגובה שלי וזה כאמור כבוד גדול עבורי. בכל אופן עדיין נראה לי שיש לך בעיה בהבנת הנקרא וכמובן אתה מסלף את דברי כפי שגם אהוד פרלסמן כתב לך. מה בקשר לאחריות שילוחית? האם לדעתך אין לרבין את פרס אחריות שילוחית בעניין כל הפח"ע שבאו לאחר הסכם אוסלו עם הבאת המרצחים ומטוניס לכאן? האם אין להם אחריות שילוחית בנתינת נשק לאותם מרצחים שכוון בסוף נגד אזרחים וחיילים? אז שמעון פרס אומר שאילו הם קורבנות השלום, כלומר קורבנות כדי ששמעון פרס יקבל פרס נובל לשלום. מה בקשר לרצח הילדה עינת הרן בידי סמיר קונאטר? סמיר ישב קרוב לעשרים שנים בכלא חופשי למדי וגם השכיל ללמוד תואר כלשהו ולבסוף השתחרר וחזר ללבנון. האם התנגדת לשחרור סמיר? האם התנגדת לתנאים הקלים בהם היה כלוא? אין כאן שום עניין של קונספירציה כפי שאתה כותב. כפי שכתבתי קודם דעותיך הפוליטיות פוגעות בהיגיון שלך. אם זה היה תלוי בי הייתי משחרר את יגאל עמיר היום ומפצה אותו על האפליה בטיפולו בכלא.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
תגובה
  צ'לו   9/07/12 08:07
אתה רשאי לחלוק עלי וזה לגיטימי לחלוטין. גידופים אישיים, הדבקת סטיגמות לכותב מאמר במקום להתמודד עם דבריו אלה שיטות של משטרים אפלים, ודי ברמיזה זו . לעצם העניין : נושא משפחת הרן קרוב ללבי הרבה יותר ממה שקרוב לאחרים ששמעו או קראו בעיתונים. היות ואני מכיר את המשפחה היטב, ארשה לי להזכירך שמשפחת הרן הסכימה לשחרור המחבל הנתעב זאת כדי לסייע למשפחה אחרת שאני מאוד קשור אליה היא משפחת גולדווסר, יחד עם משפחת רגב. לפני שאתה מנסה לפגוע אישית מבלי להצליח בכך , אנא בדוק קודם את הדברים.
כתוב תגובה ל- צ'לו
שאלה לצ'לו:איך זה שתמיד,אבל תמ
  קורןנאוה טבריה   9/07/12 11:14
תמיד, ה0מול האנטישמי 0לקטיבית מתייצב אוטומטית לימין משפחות שכולות (ולא מוסריות,בעיני,כלפי בני-עמם!)משפחות נפגעי איבה,כמוני,כשאותן משפחות נפסדות תומכות בשחרורם של רוצחים טירוריסטים עם דם יהודי על הידיים כולל דמם של יקיריהם הי"ד?!בעיני זה חולני!!! לשום עם בעולם אין כזה זן של אנשים בלתי ניתנים להסבר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תגובה
  צ'לו   9/07/12 15:09
לא ידעתי שנתניהו הוא שמאל. אם אניני טועה הוא שחרר את שליט תמורת 1000 מחבלים. לא ידעתי ששרון ואולמרט באו מן השמאל. כנראה שאצלך התהפכו היוצרות.
כתוב תגובה ל- צ'לו
מה זה קשור לביבי?כמו מנחם בגין
  קורןנאוה טבריה   10/07/12 05:42
גם ביבי נכנע ברפיסותו לפשעי ה0מול נגד עם ישראל!-ונניח שביבי התחיל-מדוע להיגרר אחריו?מדוע לא להיות נאמן תחילה למוסר,למולדת ולעם היהודי?!ואיך זה שתמיד הרעיונות הכי הזויים והכי בזויים נגד מדינת היהודים וארץ חמדה שייכים לשמאלנים מהסוג הנקלה ביותר ולאנטישמים 0לקטיבית?!בעיני ביבי מזמן שמאלן לא מקורי ופוליטיקאי מצוי ששכח מה זה להיות יהודי! זה התחיל ביום שביבי הכריז ש:"הסכמים יש לכבד" בהתייחסו להסכמי פשע או0לו שבמסגרתם רצחו ביהודים יום יום=עד היום לא הבנתי מדוע יש "לכבד" הסכמים שבמסגרתם נרצחים יהודים בשווקים,בקניונים,באוטובוסים ובכל הזדמנות ועוד לקרוא לזה "תהליך השלום"?לא שוכחת ולא סולחת גם לביבי ואולי בעיקר לביבי.לדעתי העונש הכי גדול שקיבל ביבי הוא ש0מולנים מסוגך נתלים בביבי כדי להצדיק את הפשעים שלהם וגם להמשיך לשנוא אותו על כך?!קוראים לזה צביעותם אמנותם!אפילו ג'ורג' אורוול לא הטיב דיו לתאר את הצבועים מתוצרת כחול לבן ב'חוות החיות' בארץ חמדת אבות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ושכחתי לציין שה0מול תמיד בעד ש
  קורןנאוה טבריה   9/07/12 15:25
שחרור רוצחים פלשתינאצים עם דם על הידיים-אבל מתנגדים בחירוף נפש לשחרור רוצחים יהודים=אנטישמיות 0לקטיבית ובזויה קוראים לזה-וזה כמובן נחשב ל"נאורות"ו"קידמה"=מתעבת אותם תכלית התיעוב!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לצ'לו המתחמק מתשובות ברורות
  יואל קורנבלום   9/07/12 16:04
התגובה שלך אינה מספקת בכלל ולא ברור לי איפה גידפתי אותך כפי שאתה כותב או איפה בכלל היו גידופים. מה שנראה לי לכאורה הוא שיש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא ואתה ממציא דברים שלא אמרתי. אני למשל נעלב מזה שאתה טוען שאני מגדף אותך או מגדף בכלל. בכל אופן צ'לו נראה לי שאתה מתחמק מתשובה ברורה שאינה משתמעת לחמש עשרה פנים וממציא כל מיני תשובות שאינן לעניין. שאלתי אותך על אחריות שילוחית ובכל זאת לא כתבת דבר על זה. שאלתי אותך על ההשוואה בין סמיר לבין יגאל ואתה כותב לי כל מיני דברים שאין להם כל קשר עם זה. תן תשובה ברורה, צ'לו, האם לדעתך יש לרבין ופרס אחריות שילוחית כפי שכתבתי? תשובה פשוטה כן או לא? האם לדעתך סמיר ביצע פשע חמור יותר מיגאל? כן או לא? תן תשובות ברורות, צ'לו, ואל תספר לנו סיפורים מיותרים.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
זהו חוק טבע:כש0מולן נשאל על הש
  קורןנאוה טבריה   10/07/12 05:53
השמש והוא משיב לך על הירח עליך להבין שאין לו תשובה עיניינית ואז הוא משתלי לא לעניין בניסיון להשחיר,להכפיש ולהעליל על השואל=שיטה בולשביקית ידועה שמומשה ע"י מפא"י האדומה והמשוקצת,וההיסטוריה הלא משוכתבת מעידה על קורבנותיה הרבים=לא להתרגש!אצלי זה ברור כשמש:כה0מול מתגייס למען מישהו ומהלל ומשבח אותו סימן שהמישהו הזה רע ומסוכן ליהודים ולהיפך,כשהם יוצאים למסע מגוייס נגד מישהו אחר ברור לי כשמש שהמישהו הזה צודק וטוב ליהודים-ומעולם לא טעיתי,לצערי-עד כדי כך למדתי להכיר את התופעה הבזויה הזאת בעם ישראל!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
רבין מחכה לצ'לו=ולפני שאתה ושכ
  קורןנאוה טבריה   9/07/12 11:22
ושכמותך קופצים כמוצאי שלל רב וצורחים בגרון ניחר "הסתה הסתה"ורצים לבג"צים שלכם=הכוונה היא לדליה רבין שמחכה לתשובות לשאלותיה שפורסמו בתגובות שלי- מצ'לו האדום ושכמותו!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
בזוי סמולני מתבכיין!? הידד!!
  sailor   9/07/12 16:18

איני תומך ברוצח רבין למרות שעצמי אני רחוק ממנו במיוחד לפשע האוסלו!(עמיר ביצע פשע נגד אדם אחד-סמל!-אבל אחד-רבין עם אוסלו ביצעו פשע נגד מיליונים!!)אך לא שמעתי את ההזוי השמאלני הזה יוצא מגדרו להענשה קשה לרוצחי ילדינו וזיקנינחו! גם לא נגד שיחרורם! לא ניתן לשנות מה שמוגדר מצפון אצל אלה ששנאה עצמית ונפש בוגדנית מחליפה מצפון,אך כל בכיה של נבלי השמאל היא חג לדידי-וסיבה לכך משנית!

(מינין אם חופש וזכות ציבור לדעת-תפרסם זאת?
כתוב תגובה ל- sailor
תגובה
  צ'לו   9/07/12 17:55
אני ממליץ לך לצפות בסרט "הנחשול" . סופו של הסרט, במיוחד, בהחלט מתאים לך . צפה מי חברך/חבריך.
כתוב תגובה ל- צ'לו
מה הקשר לסרט"הנחשול"?תפרט!מי כ
  קורןנאוה טבריה   10/07/12 06:20
כאן הנאצים?מי הפאשיסטים? ומי הקורבנות?למי אתה מתכוון כדי שאוכל להשיב עניינית,עובדתית והיסטורית!!!הכי קל לשלוח אותו לצפות ב"נחשול"?-מה הקשר בין תגובתו של המגיב לסרט "הנחשול"?לא מצליחה להבין אלא אם תפרט -או שמדובר בהאשמה חמורה ובהכפשה כוזבת בניסיון לסתום את פיו כיאה לבולשביק אדום ופאנט!לקרוא אותך ולא להאמין לאיזה שפל מסוגל ה0מול הבזוי לרדת כשאין לו תשובות משכנעות וענייניות כיאה לבני תרבות במדינה דמוקרטית מתוקנת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
צלו אז מתי תענה מחכים לך
  איריס כהן   10/07/12 14:24
לפחות יאמר לזכותו של צלו שהוא לא הופך אותנו לחולי נפש כמו שאר מגיבים אחרים אבל לעצם העניין עם כל התגובות של צלו עוד לא היתה תגובה אחת לגבי הסתירות והתמיהןת הרבות סביב הרצח כפ שפורטו וצוטטו,מר צלו ממני לא תתחמק אם את לא עונה או מבקש חקירה בנושא אזי אני אראה בזה התחמקות מצידך כי אין לך מה לענות וכן הודאה מצדך שלא הרצח והרוצח מענינים אותך אלא הכפשת המחנה שהוכפש.מצפה לתשובה במהרה
כתוב תגובה ל- איריס כהן
16
תתעודד צ'לו,תתעודד!אולמרט זו
  קורןנאוה טבריה   10/07/12 11:19
זוכה כצפוי במדינה 'דמוקרטית' ולא מתוקנת בלשון המעטה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il