s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המלכוד של וינשטיין
מאת: יואב יצחק  |  10/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וינשטין היה צריך לעוף מיד.
  אהוד פרלסמן   11/07/12 01:05
במדינה מתוקנת וינשטיין היה מתפטר באותו יום בו התברר שהוא בעצם עברין. העובדה שכולם עוברים בשתיקה על הסיפור הזה מעידה לא רק על כך שאנחנו לא מדינה מתוקנת, אלא גם על זה שהציבור מוכן לבלוע כמעט את הכל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
2
יואב מהי תגובתך לפסק הדין אולמ
  rehvot   11/07/12 07:36
למה אתם שותקים ללינץ שנעשה בפרקליט המדינה?

אתם שותקים להסתה' גם לקריאה של אמנון דנקנר שלדור התאבד אתם שותקים!!!
זה כמו הסתה לרצח.
כתוב תגובה ל- rehvot
3
ויינשטיין עבריין מוג לב שמסתתר
  מאחרי גב רעייתו   11/07/12 08:42
אסור לעבריין מוג לב מסוגו של יהודה ויינשטיין לקבוע דיעה בדבר חשודים אחרים. הוא צריך להשעות את עצמו מיידית ולדרוש מהפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום. אבל אל מי אני מדבר: אל הנוכל הפחדן ויינשטיין ואל חבריו הנוכלים מהפרקליטות? חבל על הזמן...
כתוב תגובה ל- מאחרי גב רעייתו
4
אתמול היה יום שחור למלחמה
  בני בנקר   11/07/12 08:42
בשחיתות השילטונית.שלשה שופטים החזירו אותנו 20 שנה לאחור לתקופה בה מותר לחגוג בקניית רהיטים לילדים בכרטיס אשראי של מקום העבודה,לתקופה בה פוליטיקאים שמחליטים החלטות הרות גורל נחשבים ע"י שופטים כטמבלים שאין להם מושג על מה הם חותמים והפעם בית המשפט שידרג את השחיתות: פוליטיקאי יכול לקבל מעטפות עם מזומנים מאנשים שזקוקים לעזרתו ללא דיווח,פוליטיקאי יכול להחזיק בכספת סודית מאות אלפי דולרים ללא דיווח על קיומם וללא יכולת להסביר לאן הלך הכסף.סדום ועמורה בניצוח בית המשפט.חובה להעמיד את ההכרעה ההזויה למבחן בג"ץ.ניקבעו כאן נורמות הזויות שבג"ץ חייב לפסול ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אתה לא דובר אמת טלנסקי לא זקוק
  לעזרתו של אולמרט   11/07/12 21:21
אפילו ביהמ"ש לא טען שאולמרט עזר למשה טלנסקי בנושא כלשהו. אין לי אלא לחשוב שאתה אחד מנוכלי הפרקליטות שמנסה בכל כח להכשיר את השרץ הקרוי פרקליטות. תסלח אדוני: עלי זה לא עובד.
כתוב תגובה ל- לעזרתו של אולמרט
האמת לא נר לרגליך.כתב גם כתב.
  בני בנקר   12/07/12 08:54
אפילו באשמת שוחד, שהיא אשמה חמורה יותר, אין צורך להוכיח קבלת תמורה כי שוחד יכול להיות מבחינת "שלח לחמך על פני המים".
בית המשפט העליון כבר קבע בעבר שכאשר עובר כסף מזומן ללא דיווח,חובת ההוכחה על השימוש בכסף מוטלת על הנאשם ומשום מה, שופטי אולמרט התעלמו מכך.
אני פנסיונר שמח שלא עובד בשביל אף אחד.
כבר אמר יוסי שריד שאינני מחסידיו כי לצערו,מעולם לא זוכה,איזה אכזבה...
אני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי ואני מאמין שהקערה תתהפך בעליון,אחרת נחזור לימי דיניץ העליזים.אני לא מאמין שהעליון יתן יד לנורמה, שפוליטיקאי יכול לקבל תרומות ענק במזומן מאנשי עסקים,לשמור על כך בכספת סודית ללא דיווח,לא לדעת מה עלה בגורל 150,000 דולר מהכסף ולצאת זכאי.אני לא מאמין שהעליון יתן יד לחזרה לנורמה הפסולה,שפוליטיקאי הוא מטומטם שאיננו יודע על מה הוא חותם ואין לו מושג מה קורה בחשבונותיו הכספיים.מעניין מדוע אף סקר דעת קהל לא שואל את הציבור האם הוא מאמין שאולמרט לא ידע מה נעשה בחשבונותיו הכספיים.אולי לא מעוניינים בתשובה ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מומלץ להתעלם מפסיקת העליון
  בד"כ הם לא צודקים   12/07/12 14:03
ציטוט מדברי מר בנקר: "בית המשפט העליון כבר קבע בעבר שכאשר עובר כסף מזומן ללא דיווח,חובת ההוכחה על השימוש בכסף מוטלת על הנאשם ומשום מה, שופטי אולמרט התעלמו מכך." תודה שציטטת את מקורותיך. עכשיו אני יודע מי אתה ואת מי אתה מייצג. ביהמ"ש העליון הוא סרטן בלב האומה. אם תשאל אותי, כל פסקי הדין שלו שקריים, מושחתים, מתעלמים מהחוק, מפלים יהודים לרעה ופסלטינים לטובה. אם ביהמ"ש העליון פסק כפי שאתה אומר, זה מוכיח שאני צודק. כל פס"ד של ביהמ"ש העליון חייבים להפוך על פניו. רק ההיפך מפסיקת ביהמ"ש העליון הוא הצודק והחוקי.
כתוב תגובה ל- בד"כ הם לא צודקים
5
ליברמן זה כסף קטן, אולמרט
  אניגמה   11/07/12 10:04
ודרך פעולת הפרקליטות בתיקיו, תחת כנפי ויינשטיין, זה הסיפור הגדול. כמו שאני מבין את התמונה כרגע, כנופיית אולמרט כבר התחילה לעבוד על השלב הבא- הטיעונים לעונש ( קלון או לא קלון ) , הערעור ( יוגש או לא יוגש ), ולא פחות מאשר רמזים חצופים והזויים בנוגע להפסקת התביעה בתיק הולילנד. כנופיית אולמרט מקווה ששלושת הנושאים האילו יוחלטו באחריות בלעדית של ויינשטיין, וכידוע, ויינשטיין מוחזק כרגע במבושיו... אנחנו כבר יודעים איך זה נגמר במקרה דומה עם שרון... בקיצור, זה נראה רע מאד, ומפחיד מאד!
כתוב תגובה ל- אניגמה
6
ליברמן זה כסף קטן, אולמרט
  אניגמה   11/07/12 10:07
ודרך פעולת הפרקליטות בתיקיו, תחת כנפי ויינשטיין, זה הסיפור הגדול.

כמו שאני מבין את התמונה כרגע, כנופיית אולמרט כבר התחילה לעבוד על השלב הבא- הטיעונים לעונש ( קלון או לא קלון ) , הערעור ( יוגש או לא יוגש ), ולא פחות מאשר רמזים חצופים והזויים בנוגע להפסקת התביעה בתיק הולילנד.

כנופיית אולמרט מקווה ששלושת הנושאים האילו יוחלטו באחריות בלעדית של ויינשטיין, וכידוע, ויינשטיין מוחזק כרגע במבושיו... אנחנו כבר יודעים איך זה נגמר במקרה דומה עם שרון...

בקיצור, זה נראה רע מאד, ומפחיד מאד!
כתוב תגובה ל- אניגמה
7
אלו באמת הנושאים הבוערים היום?
  גבגב   11/07/12 11:33
יואב יצחק- צעקת והכפשת בכל במה אפשרית. כאדם קטנוני עלית לשידור יום לפני גזר הדין של אולמרט ואמרת כי מעבר לכך שאתה סבור שאולמרט יורשע אתה גם מקווה לכך. ועכשיו, כשהקונספציה שלך קרסה כמגדל קלפים, אתה נאלם דום ושולח את הכתבים הקטנים שלך לכתוב על זיכוי בהדגשה של חמת הספק. אם היית הגון, אמיתי וקצת פחות קטנוני היית היום מנצל את הבמה שנתת לעצמך לחשבון נפש אמיתי ונדרש. אולם אתה, כפי שחשבתי, נשארת אדם קטנוני ומריר.
כתוב תגובה ל- גבגב
הנושא של ויינשטיין דחוף ובוער
  אפריים בראנד   13/07/12 09:11
ויינשטיין נותן לביבי הוראות ומנהל את המדינה במקומו. מדובר בפיגוע קטלני נגד המישטר הדמוקרטי שלנו. ויינשטיין בסך הכל פקיד שלא ניבחר ע"י העם. אין לו סמכות למשול בישראל במקום הממשלה הניבחרת. מסקנתי: 1- לפטר באופן מיידי את הפקיד שלא יודע את מקומו הנכון במערכת השלטון שלנו. 2- לבטל לחלוטין את מישרת היועץ המשפטי לממשלה, כדי שלא נחזור על הבזיון שהיה בעשר השנים האחרונות, ששני אידיוטים מושחתים כמו ויינשטיין ומזוז מנהלים את המדינה במקום הממשלה, ומדרדרים אותה אל עברי פי פחת.
כתוב תגובה ל- אפריים בראנד
8
ויינשטיין השועל !
  חזק הנביא   12/07/12 11:26
אינני פסיכולוג או בן אנטרופולוג ולא בוחן כליות .
אף על פי כן נראה לי ולידידי קרוביי ,שכניי ובני משפחתי ש"אבנהיין" (ויינשטיין) הזה אינו מקרין קורטוב של אינטגריטי ,
הוא "עובר מסך" כבן דמותו של נוכל ושועל על כל המשתמע מכך.
נקווה שבקרוב תהיה הכרעה בענין עבירתו הוא או רעייתו.
כתוב תגובה ל- חזק הנביא
9
לא משקף מציאות
  חזק הנביא   12/07/12 12:11
אתם-האתר- כותבים מוצגות 9 ,במציאות מוצגות 7 ,למה טוב הבלבול הזה ?
כתוב תגובה ל- חזק הנביא
10
הקללה יהודה וינשטיין
  רפרף   12/07/12 13:44
היועץ המשפטי הנוכחי יהודה וינשיין בתחילת כהונתו הצהיר שאין לחפש שחיתות במקום בו היא איננה... כאילו שחיתות מוסדית אינה קיימת. הצהרתו זו הדאיגה רבים. בשם אפשרות לכפות על המדינה התנהגות חוקית ולנפות שחיתות הוגדר תפקיד היועץ ככפול, כאילו אין ללוחמה בשחיתות מבקר מדינה. במקום להיות יועץ משפטי לממשלה, הביא את השקפותיו. בנושאים רבים התגלה כשטלטן וכמפריע לשטון הנבחר לבצע מלאכתו.
הקמת ועדה של הכנסת לבדיקת מקורות מימון זרים של אגודות ולנטריות של פעילי השמאל. היועץ טען שלא יוכל להגן בבג"ץ על החלטה כזו, היות והיא לדעתו איננה דמוקרטית. לתשומת לב: אגודות אלו אינן עוסקות בנושאים אזרחיים אלא בנושאים ממלכתיים בטחוניים שהם הליבה של הציונות של ריבונות ותקומת ישראל. אלו אירגונים אשר תדיר מחבלים במדיניות הממשלה ויוצאים נגד החלטות הריבון – הכנסת הנבחרת. האם אין לדעתו למדינה זכות וגם חובה לדעת מה קורה? מיהם השמים מכשול למדיניותה? האם לדעתו למדינות זרות מותר באופן מוסווה באמצעות אירגונים להתערב בנעשה במדינה זרה, ואילו אותה מדינה חסרת זכות לדעת אודות המתרחש? בשם הדמוקרטיה לנבחרי העם אסור לקבל מידע. זהו יושרו האינטלקטואלי של השמאל, כל עוד התערבות מדינות זרות במדינה אחרת שגם נעשית במרמה מתאימה לדעותיהם הרי שהדבר תקין ואסור אפילו לדעות מהנעשה. מענין מה היו אומרים אילו מדינות זרות היו מתערבות בכיון הפוך לדעותיהם. על כל פנים אין זה תפקידו של היועץ לנקוט עמדה משלו.
שינוי שיטת בחירת שופטים. הממשלה ביחד עם הכנסת פעלו לדמוקרטיזציה של בית המשפט. זכותם וחובתם לדאוג לביטול הדיקטטורה של בית המשפט. מוסד זה חייב להיות שליח ונאמן הציבור, ולא גוף שכל הוייתו היא תאות השלטון וכוחנות. היועץ הנוכחי יהודה ויינשטין כרגיל בשם הדמוקרטיה התערב ודרבן חברי כנסת להתנגד להצעות חוק דמוקרטיות ביותר. באם עדיין לא שמע דמוקרטיה פרושה שלטון העם ואבני היסוד שלה הן: שלטון של העם באמצעות העם למען העם.
ביטול התביעה נגד חברת הכנסת זועבי בעילה של חוסר הוכחות כאשר האירוע תועד בטלויזיה... אילו הוכחות חסרו לו?
מאידך לא נפקד מקומו של ראש הממשלה השפוט בידיו על מעשה שלא עשה. היועץ המשפטי יהודה וינשטיין משתמש בשיטות הנלוזות של דורית ביניש ועדנה ארבל בהיותן פרקליטות המדינה. הן נהגו לסחוב שנים מקרים כדי ש הנילון ו/ החשוד יהיה בן ערובה. כוחן גבר שהנ"ל בכיר יותר. הן חגגו זדוניותן בתקשורת, ולעיתים הצליחו לתמרן את האיש הפוליטי, לרצונן. כעת היועץ המשפטי לממשלה עושה כך בעבור בית המשפט. בעקבות פרסום של העתונאי רביב דרוקר מערוץ 10 בדבר חשדות לגבי ראש הממשלה, למרות שמבקר המדינה שאינו חשוד בהיותו משוחד לטובת ראש הממשלה חקר והזים כל חשד, היועץ המשפטי אינו חדל לבדוק לשקול ולמעול בתפקידו לקבל החלטה.
היועץ מונע מנבחרי ציבור שנבחרו בדרך דמוקרטי לבצע את תפקידם לטובת הציבור. את כל זה הוא עושה בשם הדמוקרטיה.
וינשטיין עצמו בן ערובה של משה לדור השוקל אם להגיש נגדו כתב אישום על העסקת עובדת זרה בביתו. על כן מעניק וינשטיין הגנה מוחלטת לבכירי הפרקליטות בעניינים בעיתיים ביותר. זהו חלק מההסבר על הפרשה הבאה. הקמת גוף מפקח או ליתר דיוק שלא יפקח על הפרקליטות. התפקיד הוטל עליו בתור יועץ משפטי, אלא שבהיותו מאייש תפקיד שהוגדר עם השנים על ידי יועצים משפטיים שתלטניים (מאיר שמגר ואהרון ברק) במיוחד כתפקיד כפול שהוא גם התובע הכללי אין יהודה וינשטיין מעוניין שיתקיים פיקוח על התביעה הכללית.
היועץ (!) המשפטי לממשלה רוצה לנהל את המדינה במקומם של הנבחרים
כתוב תגובה ל- רפרף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il