|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ה"הישגים" של ביבי (1)
מאת: שולמית קיסרי  |  19/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דבר לא ישתנה לא היום לא מחר
  בן דוגית   19/07/12 12:36
למה, שולמית? מפני שהעם שחי כאן רחוק מלהיות "חכם", כפי שקובעים דעתנים מסויימים פה ושם. עם שבוחר אנשי שבשבת-רוחות כנתניהו להנהיג את המדינה, הוא עם מטומטם. ולצערי הוא עדיין כאן...
כתוב תגובה ל- בן דוגית
2
הגם את, כספית?
  י.איבנוביץ-שרעבי   19/07/12 14:44
גברת קיסרי, כאשה לאשה הייתי מצפה ממך ליותר יושרה ולפחות אובססיביות גברית כדוגמת הכלבים הפאבלוביים בן כספית ודומיו.למה בדיוק את כה נכספת? ל-2 מלחמות בשלוש שנים? או שמא לשביתה במערכת בת למעלה מחודשיים? או אולי לרוחמה אברהם כשרת התיירות?או רחמנא ליצלן לתעבורת "מעטפות חוקיות" בשטח?
ואני לתומי חשבתי שאבטלה חד-סיפרתית,רפורמה במערכת הינוך עם תוספת משמעותית למורים, חינוך חינם מגיל 3 , רפואת שיניים חינם לילדים,השקעה בתשתית כבישים ותחבורה שלא נראתה מאז ימי הורדוס הם נתונים למעלה מסבירים.

חבל לי שנשים בעלות השפעה נגררות אחר אותם גברים אובססיבים כאחרונות הפטיפות בעזה.

שלך,ימימה איבנוביץ-שרעבי
כתוב תגובה ל- י.איבנוביץ-שרעבי
ימימה היקרה
  תגובה לימימה   19/07/12 16:17
ימימה אני לא בעד חלוקה לנשים וגברים לימנים ושמאליים. אני לא שייכת מפלגה ויש לי דעות משלי. רשימת ההצלחות שאת מפרטת היא מובנת מאליה ואין עלינו להפליג בשבחה כל מדינה בעולם שאחרי 64 שנים שהשיגה ,רשת כבישים חדישה" אני ממש לא חושבת שרשימה זו היא כל כך ראויה לציון. מדינת ישראל מתקדמת לאט בתחומים מסוימים ואנשים נפגעים מהתקדמות איטית זו ובעיקר בשל חלוקה בלתי שווה בנטל ( אני משתמשת בסיסמא אבל זו מציאות ולא סיסמא) . בן אדם שמעמיד עצמו לקדנציה שלישית, כל ראש מדינה חייב שתהיה לו רשימת הישגים מרשימה הרבה יור מזו שציינתי או מזו שאת ציינת. ש. קיסרי
כתוב תגובה ל- תגובה לימימה
גב' איבנוביץ' היקרה, את זו את
  מכנה "בעלת השפעה"   19/07/12 16:55
זו בעלת השפעה? אזי דעי לך, שמרבית המבקרים באתר זה - אינם סופרים אותה. היא כתבת די רדודה, חוזרת על אותם נושאים מדי פעם (כתבה בתחילת השנה וגם בחודש שעבר כמעט אותה כתבה על השר ישראל כץ!). ובנוסף - יש לה שגיאות כתיב וסגנון. (השגים יש לכתוב עם יוד - הישגים). הכתרת אותה בכתר לא לה.
כתוב תגובה ל- מכנה "בעלת השפעה"
השגים כותבים בלי יוד.
  אהוד פרלסמן   20/07/12 04:02
תפתח כל מילון, ותראה שהשג וגם השגים כותבים בלי יוד. במעבד התמלילים שלי אמנם מצינים כשגיאה את המלה השגים, ורוצים שאכתוב הישגים, אבל זה שאיזה אידיוט שם החליט שהוא מצפצף על העברית, והוא יחליט מה שבא לו, זה לא אומר שמי שכותב עברית נכונה טועה.

אני חיב להודות שאחרי שנוכחתי שעורכי המאמרים באתר הזה משנים את המאמרים שלי, ומתקנים אותם לפי האיות שמכתיבה תוכנת וורד, הרמתי את ידי, ובזעם אין אונים אני כותב מאמרים על פי הכללים האידיוטיים של וורד.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הם שינו את הכותרת!!!
  אהוד פרלסמן   20/07/12 12:25
אני לא יודע אם זו יוזמה של שולמית קיסרי, או של העורכים, אבל בכותרת היה כתוב "השגים", ועכשיו כתוב "הישגים".

אפשר להשתגע.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
טוב עשו! למרות בקשתך לבדוק
  במילון - כותבים   20/07/12 13:48
הישגים ביוד.
כתוב תגובה ל- במילון - כותבים
אני טועה משמע אני אדם.
  אהוד פרלסמן   21/07/12 02:11
בדקתי ומצאתי הוראות של האקדמיה ללשון עברית, ובמפורש כתוב שם שהשג כותבים הישג. הייתי משוכנע שמילה המנוקדת בסגול בשום פנים לא כותבים בכתיב מלא עם יוד, וטעיתי.

ובקשר לבקורת שלך על המאמר עצמו, פשוט למטה מכבודי להתוכח עם אחת שכותבת שמערכת הרווחה אצלנו היא גרועה יותר מבארצות העולם השלישי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן
  ש.קיסרי   22/07/12 10:50
הבטחון העצמי שלך שתופס כוח בעיקר בטוקבקים אין לו הצדקה בכלום. מבחינתי, אתה מוריד ככותב את הרמה בניוז1 -אתר מיוחד ומעניין. אתה רכלן קטנטן וממש לא חכם. אבל, כמובן שתמשיך לכתוב טוקבים בגאון . אגב, הכתבות שלי באתר זה תמיד יהיו הרבה יותר מעניינות משלך .
כתוב תגובה ל- ש.קיסרי
הפעם הצלחת להפתיע אותי.
  אהוד פרלסמן   22/07/12 18:39
אחרי שהייתי היחידי שיצא להגנתך מפני זה שכתב שאת בת 75, הייתי בטוח שתדעי להעריך את זה. במקום זה חטפתי סכין בגב.

היכולת של בני אדם להיות כפויי טובה פשוט מדהימה אותי, ולא בפעם הראשונה. אבל משום מה דוקא ממך לא ציפיתי. כנראה לא סתם את כותבת שאת אוהבת מילים כיון שיש בהן אכזריות.

אני גאה בכך שהמאמר האישי היחיד שכתבתי באתר זה היה על אהבה ונקרא: "אהובתי, סרינה".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לגב' שולמית קיסרי
  דאגנית   25/07/12 23:27
הערב דפדפתי במאמרים השונים באתר והגעתי לכתבה זו. אדם המבקש לבקר את עמיתו חייב לעשות זאת בעדינות וללא פגיעה בכבודו של המבוקר. והנה את חטאת חטא גדול וגלשת לוולגריות גסה בביקורתך כלפי המגיב. ירדת כל כך מטה עד כדי קטנוניות. האם הנך באמת בת 75? אין זו כתיבה של אדם קשיש. זו כתיבה אינפנטילית של בת טפש-עשרה. זכורני שאי פעם מישהו המשיל בפנייך משל של מורה ותלמיד. שאין על המורה לרדת לרמת כתיבה של תלמידו, כי אחרת יאבד את סמכותו ויפחת כבודו בעיני תלמידו. וכאן אנו נוכחים לדעת כמה הנמכת את עצמך. ולדרגה הכי נמוכה ירדת כשברוב יהירותך הכרזת בפני המגיב שאת כותבת באופן יותר מעניין. פשוט סלדתי למקרא הדברים ובטוחני שאחרים סלדו אף הם. תבושי! את ממש ילדונת קטנה. ואם חשבת גבירתי שמאמרייך כה מעניינים - אני מודיעה לך בזאת שאנו מעיינים בהם רק כדי להשתעשע מהכסילות והאוילות הנשפכים מתוכם. התרברבת עוד בפניו שהוא מוריד את רמת האתר בניגוד אליך, וכאילו רמזת לו לנטוש אותו. ובכן, גברת נכבדה - רבים מאתנו היו עולצים ושמחים לו הסתלקת את מאתר זה לתמיד. ילדונת.
כתוב תגובה ל- דאגנית
במקום לכתוב לגופו של ענין:
  הדברים הבטלים   20/07/12 12:34
שהגב' מלעיטה אותנו מדי פעם - אתה נתפס לשטות הזו של בלי יוד או עם יוד. חבל. ההערה בענין זה היתה שולית לגמרי.
כתוב תגובה ל- הדברים הבטלים
קי0רי כבן-כזבית!!!
  קורןנאוה טבריה   20/07/12 05:53
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
ה"השגים"של פושעי או0לו ק0מו לק
  קורןנאוה טבריה   19/07/12 16:50
לקי0רי ול0מול המ0ומם יותר?!=הכל יח0ית בעולמנו והעונש של ביבי הוא שלא משנה עד כמה הוא יתחנף ל0מול הבזוי=דבר לא יעזור לו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
"חבריו הנצחיים"של ביבי הם יהוד
  קורןנאוה טבריה   19/07/12 16:57
יהודים השייכים לעם היהודי ובזכותם זכרו אומות העולם למי שייכת הארץ הזאת,והחזירו לציונים ששכחו מה זה להיות יהודים,את המנדט על ארץ ישראל=אלמלא שקידתם על תורת משה לא היה נותר זכר לעם היהודי בגלל "נאורים"בעיניהם מסוגך!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
הסתה נטו
  מיכאל אומלאוף   19/07/12 18:03
כלכלה-הקיסרית יכולה לעמוד על הראש ולנפנף ברגליים אבל עובדה היא שכלכלת ישראל יציבה ביותר מול מה שמתרחש בעולם וזה התנאי הראשון לקיום רווחה כלכלית סבירה לציבור , לולא ביבי הבזבוז השמאלני היה מדרדר את ישראל לעברי פי פחת
שלום- שקר וכזב, הפלשתינאים אינם מעוניינים בשלום אלא בכניעה ישראלית לתכתיביהם (זכות השיבה וכו) מי שמדבר על שלום בדורנו עם הפלשתינאים הוא שרלטן וכזבן (אגב, ראינו את "השלום" שהביא אוסלו למרות כל ויתורי השמאל, אני מניח שהקיסרית רוצה סיבוב שני של אוסלו על רמאויות הפלשתינאים והטבח בתושבי ישראל בעקבות אותו "שלום",)
עוד אגב, אצל אהובי שלטונה הקודמים היו לנו שתי מלחמות , אני מניח שגם לזה הגב' מתגעגעת.

על העניין :" שנות כהונתו השנייה של ביבי יזכרו כשנים בהם הפשע והאלימות הפכו לחזון נפרץ" – זהו שוב שקר והסתה, לא השתנה דבר וחצי דבר מאז ראשי הממשלה הקודמים בעניין זה אלא שעל ביבי מותר לזרוק הכול בעוויתות פאבלוביות אופיניות לשמאל.
ה"מחאה" – היא פוליטית ולא עניינית, זו לא דעתי, זו אמירה שבאה מתוך החוגים האנרכיסטים שטינפו את שד' רוטשילד, לכן שוב הגב' הקיסרית שותפה להסתה ומוטב לה שתלמד את המאטריה השמאלנית קיצונית שמושכת בחוטי ההסתה.
כתוב תגובה ל- מיכאל אומלאוף
קראי היטב היטב את דברי אומלאוף
  ינקה   19/07/12 19:56
ובכן אני חוזרת: קראי בעיון את דברי המגיב ולמדי ושנני את הכתוב שם. עובדות נכונות ונכוחות. את נוהגת לתקוף אישים ימניים מדי פעם וזה היה לנו לזרה. ואני מסכימה עם אומלאוף שזו בפירוש הסתה מצדך. כבר הצעתי לך פעם ואני מציעה שנית: עלי על גבעה גבוהה באיזור בו נמצא קהל מן האסכולה שלך, והכריזי את הכרזותייך אלה בקול נישא. שם יקשיבו לך בצמא. כאן בודדים ביותר מאזינים לדברייך הלעוסים שמאסנו בהם.
כתוב תגובה ל- ינקה
6
הגברת פשוט טיפשה. חבל על המקום
  ל. ליקוק   19/07/12 21:50
כתוב תגובה ל- ל. ליקוק
7
התחרות עם יעל פז מלמד נמשכת
  רני   20/07/12 03:11
התחרות הקשה של גברת קיסרי עם יעל פז מלמד ממעריב, על התואר העיתונאית המטומטמת ביותר נמשכת במלוא עוזה. ממש קשה לבחור ביניהן. כן, כלכלת ישראל חזקה ויציבה מרב הכלכלות הסוציאליסטיות באירופה. אבל אף אחד לא אמר שהמצב שם לא ישפיע עלינו. להיפך. אילו היו האזהרות של האוצר בשנה האחרונה מול התביעות ההזויות של המחאה ה"חברתית". אבל גברת קיסרי לא ניחונה בחוכמה מי יודע כמה.
כתוב תגובה ל- רני
8
מאמר אמת באתר הזה?
  חזקי ואמצי   20/07/12 06:55
כתוב תגובה ל- חזקי ואמצי
9
בואי לגור בארה"ב ולמה הוא קינג
  קול המציאות   20/07/12 16:23
47 מליון מקבלים תלושי מזון. יש אבטלה. אנשים מאבדים את בתיהם ואת כול חסכונותיהם במשך כול שנות חייהם. לאבטלה יש הבטים לא רק כלכליים אלא גם נפשיים. משפחות שלמות נאנקות. אנשים מאבדים את עולמם. נתניהו כשר אוצר עשה שינויים במשק שמנעו את כול זה ומאז 2008 עם פרוץ המשבר הכלכלי בעולם הוא מתחזק את המדינה כדי שלא ניפול למצב בו העולם כולו נמצא. בוודאי שלא הכול מושלם וכדי לשמור על מה שיש ולא להדרדר צריך לשלם גם מחיר, אבל המחיר הזה שאנחנו משלמים, עם כול הכבוד למחאה החברתית שיש לה מנוע פוליטי מובהק, האלטרנטיבה כמו זו שישנה בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם - יוון, ספרד... הרבה יותר גרועה. ובאשר ל"שיחות השלום" שאת כול כך חפצה ביקרם - תסתכלי על סוריה. מה שקורה שם הוא מזרח תיכוני מובהק. האכזריות שם נובעת מזה שהם במעגל סגור של אכזריות - מי שלא יהרוג , יהרג בעצמו.לקח חשוב לכולנו. זה קשה מאוד לשמור על מה שיש במציאות ים תיכונית ואת חושבת שהוא לא עושה כלום.
כתוב תגובה ל- קול המציאות
צריך להזכיר עוד
  גדעון אמיר   22/07/12 10:01
שעשרות מליוני אמריקאים חיים ומתים בלי ביטוח רפואי.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
10
קיסרי בת 75
  יואבי -   21/07/12 08:46
ולמרות גילה המופלג נשארה כסילה כפי שהייתה לפני חמישים שנה. נוגע ללב שנותנים לה במה לחשוף את חולשת מחשבתה ואת עילגותה.
כתוב תגובה ל- יואבי -
ואליקים העצני בן 86.
  אהוד פרלסמן   21/07/12 12:29
אז בא ניקח את שניהם ונשים אותם על הקרח - או במדבר כמו הגר את ישמעאל.

קשה לי להחליט מה אתה יותר, אידיוט או נבזה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
11
מסכימה עם כל מילה- כתבת מדויק.
  גילה פ.   22/07/12 01:04

וחוץ מזה הבקורת שלך על ביבי בהחלט
לגיטימית, ואין בה שמץ של הסתה.
לכן אל תשימי לב לאלה שמנסים לסתום לך
את המקלדת, יש להם קושי להכיל בקורת
על ה"מלך ביבי" וזו בהחלט בעיה
שלהם ולא שלך.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
את בוודאי מכוערת כמוה.תתלקקו
  מתעב משמיצה   22/07/12 09:03
כתוב תגובה ל- מתעב משמיצה
12
מערכת הבריאות בקריסה
  שושפרי   22/07/12 10:09
ביבי מינה את ליצמן כסגן שר הבריאות כשיש באמתחתו כל כך הרבה שרים שאינם פועלים .לא עושים מאומה . בוהים ומתקרנפים במשרדי ראש הממשלה .
אני אישית מאוד חוששת ללכת לבית החולים בעת הצורך ,
בית החולים אינו מאוייש ברופאים רק במתמחים , באזור הצפון
ביתי החולים שרוצים בחיידקים המסכנים את החולה.
לכל אורך שנותיי שילמנו קופת חולים ודמי רפואה ואין ישועה הקורבן הבולט אלי הורביץ מנכל טבע, שהופקר ללא טיפול בבית חולים ומת .לאחרונה , נוכחתי באפסותו של הבטוח הלאומי המערים מכשולים ואינו משלם כראוי.
הקורבן משה שהתאבד לאחר שבטוח לאומי הערים עליו קשיים והחרים את דירתו.
בידנו למחות ,ולזעוק, אך במקום למלא את חובתותינו הצבור יושב בבית ומתלונן . אנו אשמים בגורלנו .כתבה מעולה הזדהיתי עם כל מילה
כתוב תגובה ל- שושפרי
13
הבחירות ייערכו במועדן
  דודי30   22/07/12 10:15
נתניהו וברק עובדים על פילוג קדימה לסיעה עצמאית בראשות דיכטר ועל הצטרפותה לממשלה או אולי אפילו כניסה לשורות הליכוד (האופציה המועדפת על ראש הממשלה).
נתניהו בקואליציה של 66 ח"כים מחפש חיזוק ולא רוצה להקדים את הבחירות כעת ולספוג את העונש על תמיכתו בחרדים בסוגיית חוק הגיוס.
המהלך מול דיכטר כבר החל בסוף השבוע והוא צובר תאוצה כשהמתווך הוא לא אחר מאשר הנגבי כנראה מול נתן אשל. ידוע שלפחות 6 ח"כים הביעו נכונות להתפלג יחד עם דיכטר.
צריך לזכור שלנתניהו יש תיקים רבים לתת לאותם פורשים:
שר להגנת העורף,שר הרווחה,שר לענייני מיעוטים,שר הגמלאים.

לסיכום,נתניהו הולך לעשות מהלך זהה לזה שביצע במפלגת העבודה אבל הפעם קדימה תהיה הקורבן ודיכטר הוא השושבין.
זו הדרך היחידה של אבי להציל את הקריירה הפוליטית שלו.הוא גם הנכס היחיד בקדימה. עוד מטכ"ליסט בדרך לממשלה.הפעם כזה שמוכר מאד לנתניהו וברק. הוא יהיה יותר לויאלי ממופז ויש לו הרבה מה לתרום בתחום הבטחוני כראש השב"כ לשעבר.בקיצור,זו תוספת כח משמעותית.
כתוב תגובה ל- דודי30
14
ביתי החולים הופקרו סכנת מוות
  שושפרי   22/07/12 10:18
אני אישית חוששת להתאשפז מבבית החולים .
כל חיי שילמתי בקופת חולים, אך ביתי החולים מאוישים
בעיקר במתמחים ולא ברופאים מומחים החולים מופקרים .
מדוע אין שר בריאות בישראל. יש לנו כל כך הרבה שרים
ללא תעסוקה הולמת. ליצמן כסגן שר הבריאות , נכשל בתפקידו ובגדול.
היכן ביבי קולו לא נשמע? להגן על הפרזיטים החרדים הוא יודע,המקבלים קיצבאות , אך הנזקקים והחלשים באמת, עוברים מסכת מכשולים לקבל את המגיע להם בחוק.
האזרחים במקום לצאת לרחובות ולמחות מעדיפים את הבית .
. איך יבוא השינוי כשאנו בבית ?
להפגנה בחיפה עם פטירת משה ששרף עצמו , באו מאות אנשים
בלבד. התביישתי. מדוע אנו מתלוננים כשאנו לא עושים מאומה
למען שיפור מצבינו. כתבה מעולה
כתוב תגובה ל- שושפרי
15
כלכלי! טועה ומטעה.
  אורי... .   30/07/12 07:51
המשבר הכלכלי התחיל באוגוסט 2008 במשך ארבע שנים לא נדרשנו למשבר בגלל משמעת תקציבית וניהול נכון של הכלכלה כאן מול המשבר.לאורך כל הדרך טענו המובילים (פישר, שטייניץ ונתניהו)שהמשבר יכול להגיע ובגדול אם לא נהיה זהירים. ומה לעשות ששם גם אחרי ארבע שנים לא רק שלא התגברו על המשבר גם האור שבקצה המנהרה לא נראה. ומה לעשות שאנו שייכים לכלכלה העולמית? אז נכון זה מגיע אבל מגיע אחרי ארבע שנים מלאות, ואם עבורך זה לא השיג ענק (ולא מפחית מהענק) אז לא רק התובנות שלך בכלכלה הן אפסיות אלה גם ההבנות שלך בכלכלה שואפות לאפס. ולא באתי להעליב כאן. כדאי שתשכללי כאן בניהול המשבר גם את ניהול המשבר החברתי שהצריך השקעה עצומה, והמשבר החברתי לא היה תוצאה של כלכלת נתניהו אלה תוצאה של כלכלת כל הממשלות לאורך כל הדרך. להזכירך כל הממשלות לא יישמו את חוק חינוך מגיל שלוש, ונתניהו למרות המשבר העולמי נענה למחאה, להזכירך שבנוסף העניקה ממשלת נתניהו בזמן משבר גם זיכויי מס להורים עד גיל שלוש שמגיע עד 930 ש"ח בחודש, וגם זה בזמן המשבר העולמי שכל רגע עומד לשטוף גם אותנו.ועוד דברים כמו ההקלה הענקית מאוד בתחום הסלולרי ועוד ידו של נתניהו נטויה (זאת רק להשכלתך). אזי אחרי כל אלו ובחלוף 4 שנים שזה זמן רב, נדרשים אנו להתאים את הפגיעות שלא יכולנו לעצור (נתניהו אף פעם לא הכריז שהוא קוסם, וגם לא קוסם כלכלי)זה כבר כישלון. להזכירך שבמהלך השנים האלו אף הצלחנו להפחית את החוב הלאומי ולאחר כל הקיצוצים האלו גם עם הגירעון המוגדל של נתניהו ל 2013 לא נגיע ליחס החוב שהיה לנו. וזה רק בשביל להעניק לך מעט יותר הבנה בכלכלה.
כתוב תגובה ל- אורי... .
16
שלום?
  אורי... .   30/07/12 08:01
איכן כאן אובמה? איכן כאן הנשיא של העולם שפתח דף חדש עם העולם האסלאמי והערבי? למה הוא לא מוזכר כאן בהקשר של השלום. שהרי נאום בר אילן של נתניהו היה כניעה לאותו נשיא מגולומן שחשב שאם הוא שחור ובן לאב מוסלמי דרכו פתוחה ללבותיהם של המוסלמים באשר הם , לערבים באשר הם וכן הלאה. ורק נתניהו עצר בעדו את ההצלחה הגורפת הזו, כי הוא והליכוד לא מוכנים להצהיר על שתי מדינות לשני עמים. אזי נתניהו הצהיר, ולא בחדרי חדרים אל קבל עם ועדה. את יכולה להצביע לי / לנו על ההתקרבות של אמריקה לעולם האסלאמי בשנים אלו. הרי לא רק בכל העולם ידוע שברק אובמה הוא הכישלון הכי גדול של ארה"ב במדיניות החוץ. גם בארה"ב ואפילו בקרב רוב הדמוקרטים מוסכם שמדיניות החוץ של ארה"ב בארבע השנים של אובמה היא כישלון חרוץ.
כתוב תגובה ל- אורי... .
17
המחאה
  אורי... .   30/07/12 08:21
המחאה קמה בגלל יוקר המחיה ובצדק רב! בזמן שקמה המחאה הציבור עדיין לא הפנים את הירידה בשוק הסלולרי שעשקה אותו עד למהפך של הקישוריות ב 1/1/2011. היום הציבור משלם לסלולרי בין 60% עד 85% ומדובר כאן להשכלתך בסכומים מופחתים של עד עשרות אלפים בשנה למשקי הבית. בעקבות המחאה והיוזמות של נתניהו שבאו בעקבותיה המדינה מעניקה למשפחה לילד עד גיל שלוש זיכוי של בין 430 ש"ח לחודש עד 930 ש"ח לחודש אם שניהם עובדים. ואם יש להם ילד נוסף בין 3 ל5 המדינה מזכה אותם מהתשלום של 800 ש"ח עבור הגן. למשפחה שכזו הזיכוי/הטבה מגיעה ל 1700 ש"ח ואם יש משפחות שבין גיל 3 ל 5 יש שני ילדים ההטבה/זיכוי מגיע עד ל 2500. זוגות צירים כאלו בטוח השתמשו בטלפון סלולרי וביחד סביר להניח שההפחתה שלהם שם היא מינימום 3000 ש"ח בשנה. ויש כאלו שההפחתה עבורם בסלולרי מגיעה ל 5000 בשנה. ועצמאי כמה הוא הפחית בסלולרי? אצלו זה יכול להגיע גם ל 20 אלף ש"ח בשנה. כך שלזוג צעיר רק כאן גדל הכסף "הפנוי" ביו 7000 ש"ח ועד 40 אלף ש"ח בשנה. אזי הגברת שולמית כל ההתבטאויות הבזויות שלך כדי להאדיר את "הרעיון" לא יכולות למחוק את כל אלו. וכדאי שהביקורת תהייה מבוססת יותר על העבודות מאשר על התבטאויות בזויות ומבישות . כאן עבורי את יצאת אישה בזויה ואישה שצריכה להתבייש.
כתוב תגובה ל- אורי... .
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il