|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 336/61, אדולף אייכמן נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, שמעון אגרנט, משה זילברג, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 במאי 1962
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
קיבוץ בארי [צילום: צפריר אביוב/AP]
לאוניד (ליאון) גרשוביץ
חשוב להבין ולהפנים - כי מדובר לא רק בדמיון (עד כדי זיהוי) אלא בהשפעה ממשית של האידיאולוגיה הנאצית על העולם הרעיוני של המזרח התיכון בכלל, ועל האידאולוגיה הפלשתינית מיסודה בפרט
חנינא פורת
חנינא פורת
סוגיית הקרקעות, הנוודות ושטחי מחייה, 1800 - 1967    בעקבות ספרה החדש של פרופ' רות קרק    הספר/מחקר מביא עמו חידושים רבים הן בצד ההיסטורי של הקונפליקט והן בצד ההווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יצא עמיר מן השק
מאת: צ'לו רוזנברג  |  23/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם רבין לא הצטער על'אלטלנה' וא
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 12:33
ואו0לו=גם פרס,ביילין וחבורת הזבל שלהם ממכון פרס ל"שלום"0רק0רק,כצפוי, לא מצטערים עד עצם היום הזה על פשע או0לו? למרות אלפי קורבנות ה"שלום"!אז על מה וממה אתה מתלהב?חגי עמיר הטיפש או המתוכנת כצפוי ממשיך להסית נגד הימין בהתבטאויות צפויות ומוכרות לנו -רק כדי שה0מול יגיב כמוך!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
נהפוך הוא=רצח רבין היה בעוכריו
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 12:48
בעוכריו של הימין שלא נדרש לשום רצח כדי להחליף את ממשלת או0לו הפושעת כפי שהעידו כל הסקרים=מי שעושה מהרצח שימוש פוליטי ורוקד על הדם זה 0מול כמוך!!!אף אחד בימין לא אשם שהשב"כ של רבין ואו0לו הפקירו את ביטחונו של "מר ביטחון"בידי ה"שמפניה" שלו בפקודת הייבסקציה בשב"כ, אבישי רביב,שעל פי כל העדויות יכל חברו של יגאל אבישי רביב:בנקל לסכל את הרצח ולא עשה זאת משום מה?הרי יגאל עמיר נכשל פעמיים לפגוע ברבין על פי דיווחיו של השב"כ בתשקורת=מדוע לא נעצר או חוסל עמיר על הניסיון הראשון שלו לפגוע ברבין? מדוע אתה מתעלם מהשאלה הפשוטה הזאת ומכל העדויות הללו?זה מעיד שאדומים כמוך לעולם לא נותנים לשום עובדה מהותית וזועקת לשמיים-גם ע"י דליה רבין ומשפחתה-לבלבל אותך וכמו טמבל אתה ממשיך לקפוץ כמוצא שלל רב על כל אמירה מטופשת או מכוונת של חגי עמיר רק כדי לפגוע בימין ולהצדיק גם את עלילת הדם הזאת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
בקיצור,אין שום הצדקה לשום רצח
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 15:15
יהודים בידי יהודים,נקודה!!!=אך משנרצח רבין ולא באשמתו של שום אזרח בישראל=חשוב היה ועודנו להזכיר ל0מול הצבוע, שהפך את הרצח לכלי נשק פוליטי נגד כל המחנה הלאומי-במטרה להצדיק את פשע או0לו ואת קיומו הפוליטי: את כל הרציחות הפוליטיות, העלילות דם,הרדיפות,הפרובוקציות,השקרים,הכזבים ועלילות ה0רק0רק וההסתה לדורותיהם שתמיד היו מ0מול לימין!!!אתה הבנת את זה או שאדרש לחזור על זה עוד מיליון פעם? זעקו שמיים וצדק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
לדעתי מה שקרה לרבין על פי השופ
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 13:06
השופטים שבשמיים היה:'מידה כנגד מידה' ולראייה:בפרשת נוח נאמר"השופך דם אדם באדם דמו יישפך"=לכן לא ייפלא הדבר שרבין נרצח, לצערי, ב'פרשת נוח' כי רבין כידוע שפך דמים נקיים כשקידש את התותח ב'אלטלנה' ואת "השלום" הרצחני בפשע או0לו!!!וביתר שאת:כולנו זוכרים את הסיסמא הכוזבת של רבין לפני הבחירות:'מי שיעלה על הדעת לרדת מהגולן גם בשלום-מפקיר,מפקיר את ביטחון ישראל"ולאחר שנבחר שינה את דעתו,כי'רק חמור לא משנה את דעתו'-ציטטו לנו את דיין המושחת כפי שהסבירו לנו המשוקצים בתשקורת-ורבין כן היה מוכן לרדת מהגולן,ותודה לקב"ה שהקשה אל לב אסאד האב שלא רצה לקחת!-לכן: מי שהעלה בדעתו כן לרדת מהגולן גם ב'שלום' ולהפקיר להפקיר את ביטחון ישראל כלשונו=ביטחונו האישי של 'מר ביטחון' הופקר הופקר ע"י ה'שמפניה' והשב'כ שלו=וע"ע דוח שמגר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תגובה
  צ'לו   23/07/12 13:40
לא יעזרו כל תעלולי הלשון שלך כדי לנקות את השרץ. כל התלהמותך לא תשנה את הודאתו של חגי עמיר ולא זו של הרוצח. הם יודעים יותר טוב ממך מה קרה. מבחינתך , כל אשר יאמר ולא יהיה לטעמך הוא קונספירציה. דמיונך מופלג כשל סופר.
כתוב תגובה ל- צ'לו
השרץ גורם נזק לימין לכן אני גם
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 13:51
נגדו אם לא הבנת את מה שאני כותבת=ומדהים עד כמה אתה לוקה בחוסר הבנת הנקרא!=מה שבטוח הוא שהאמת תנצח ולא יועילו לך כל המאמרים המשוקצים כדי לטהר את השרצים שבכל ממשלות ישראבלוף- לא כולם חלילה הכוונה רק לשרצים אותם אני מתעבת תכלית התיעוב!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
צילו למה אתה לא מגיב לתגובותי
  איריס כהן   23/07/12 14:01
מצפה בכליון עניים לתגובתך מדוע להתחמק???אבקש לענות על כל סעיף בנפרד אם לא תענה ולעניין זה יראה מוזר מאד!!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
דבר נוסף במסגרת ה'מידה כנגד מי
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 12:30
מידה':מי שהעלה על דל שפתותיו את רעיון העיוועים של "קורבנות השלום"=הפך לקורבן 'שלום' מספר אחת בישראבלוף!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
והאמת תהיה נעדרת
  כהן איריס   23/07/12 13:16
.מי שיקרא את חוסר ההבנה שלך מכך שאין אמון בשב"כ בבתי המשפט במשטרה יחשוב שהשלטון במדינת ישראל הוקם על יד מלאכי השרת והם המנהלים את המדינה,אבל כולנו יודעים מי בדיוק השתלט על השלטון והישוב היהודי שחזר לציון,הרי יודעים על פרשות הפקרת יהודי ארופה בשואה,פרשות הסזון והסגרת יהודים לבריטים,גניבת רכושם וילדיהים של בני עדות המזרח ביחוד התימנים,רצח ארלוזורוב והכפשת הימין,פרשת לבון במצרים והשקרים מסביב,הפשעים הרבים של גדול פודעי מאפ"י לדעתי -מוסא דיין-שיחד עם היהודון הנרי קיסינג'ר רקם את התכנית השטנית להפקרת חיילי צה"ל למותם במלחמת יום הכיפורים כדי להשיג תוצאות פולטיות שלא נדבר על נתינת הר הבית לתפילת המוסלמים ולא ליהודים((הפע והשקר הגדולים ביותר). פרשת קסטנר ,עדות לטובת פושעים נאצים בשליחות הסוכנות היהודית בראשות בן גוריון ,הריסת החינוך הדתי של העולים במחנות ועוד ועוד.בתחום המשפט חפים מפדע רבים היושבים בכלא על ידי תפירת תיקים על ידי שוטרים ופרקלטוח מרושעים שהמפורסמות בפרשות: ברנס מע"צ זדורוב ועוד. מה שנבצר ממני להבין מהיכן נובע האמון הרב שאתה איש רודף צדק רוכש להנהגה המנוולת הזאת. ב. לגבי הטענה שחגי עמיר מודה ומתגאה 1. אין אדם שם עצמו אשם-חייבים עדים הוכחה 2. חלק מהטענות הם שהאחים עמיר היו שותפים למזימת הקונספרציה רק לא ברור עד כמה לפי מה שמסתמן יגאל עמיר לא ידע " שיתחילו לרצוח כאן אנשים" (כפי שאמר בבית המשפט) ,מה הפלא שחגי עמיר מדבר כך??? בכל מקרה עד שלא תהיה חקירה של הפרשה לא על ידי הממסד הנוכחי, ועד שיגאל עמיר לא יחקר בלי השטיפת מוח והסגר ששמו עליו (כאילו מדובר בפושע המסוכן בעולם) אני ושכמותי שההאמת חשובה להם באמת-שלא כמוך-לא נאמין לשום אמירה סתמית גם לא של חגי מכיוון שיש המון ראיות אחרות הסותרות את אמירותיו .בבוא היום בע"ה כשתהיה החקירה המתבקשת ואכן יתברר שהאחים עמיר שיתפו פעולה כדי לרסק את ההתנגדות לאוסלו ,לא מן הנמנע לדעתי שהם יואשמו בבגידה בעם ישראל ומיצידי שגם יקבלו עונש מוות.
כתוב תגובה ל- כהן איריס
חותמת על כל מילה-זו האמת האבסו
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 13:43
האבסולוטית!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
דן אלמגור בתגובה:"אחרי רצח רבי
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 13:23
רבין אני נזכר בכתבה מעיתון 'העיר' ששמרתי אצלי בארכיון תחת הכותרת,'מדוע השתתק יואל לרנר?'.שם מסופר שהכניסו ללרנר לתא מדובב,אבישי רביב שמו,ואחרי שלוש דקות ביחד,לרנר השתתק והפסיק לשתף פעולה עם החוקרים.רביב נשלח על ידי השב"כ להשתיק את לרנר,ואין לי ספק שמישהו מהשב"כ או מלשכת ראש הממשלה ידע על כל העניין הזה"-'אתה אומר דברים מאוד חמורים'מגיב המראיין טל בשן לאלמגור שמשיב:"בהחלט,ואני עומד מאחוריהם.מעבר לזה, אגיד לך משהו כללי:לצערי,אחרי מה שראיתי בשנים האחרונות בשטחים,בבתי הסוהר-אין דבר שיספרו לי לגבי המשטרה,השב"כ והצבא שלנו,ולא אאמין-כולל תיאוריית הקונספירציה בעניין רצח רבין".(מעריב,סופשבוע 2/2/96)מה דעתך צ'לול'ה?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
יצא צ'לו מן השק
  איריס כהן   23/07/12 13:32
לא איש ישר שהאמת נר לרגליו אלא שפוט של שלטון שקר ,שמאמין לכל מעלליהים,רק לא ברור לי אם בזדון או מתוך טפשות??? עדיין לא שמעתי ממך את הדבר המתבקש -חקירה של כל הראיות מהשטח לא על ידי שמגר ושו"ת .האם אתה מסכים לכך או לא?? אם התשובה היא לא זה ממש תמוה כי רוצים לברר את האמת לא???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
7
השופט חיים כהן לעמוס ברנס:"לא
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 14:04
לך יש אות קין על המצח-לנו למערכת המשפט יש אות קין!"(30/5/83) האם גם השופט כהן טעה לגבי עגל הזהב שלך?למי אתה מנסה למכור לוקשים?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
אין מענה מצ'לו
  איריס כהן   23/07/12 14:41
צ'לו לא עונה לדברי למרות בקשותי והפצרותי , לכן אני פוסקת שבאי המענה מצידו הוא מודה שטענותי צודקות ואין לו מענה ,אלא אם כן צ'לו עוד יחליט להגיב אשמח מאד למענה מנומק ולעניין !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
9
מנחם מזוז בתגובה:"אני יודע שנו
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 15:29
שנוהגים להזכיר שוב ושוב את רצח ראש הממשלה כפועל יוצא של הסתה.איש לא הוכיח זאת"!!!(אוגוסט 2005)צ'לו אולי אתה תוכיח אחרת?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
ברור כשמש שיגאל עמיר ירה-כולנו
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 16:01
צפינו ביריות שירה עמיר לכיוון הרגליים ובעובדה שרבין לא נפגע מהם-ולראייה שום טיפת דם לא נראתה בשטח לעדותם של כל הציבור ובתשקורת שנכחו במקום=אבל מה לעשות שלא מכדורי ה0רק0רק שירה עמיר נרצח רבין! ותשאל את ד"ר יהודה היס שאני מתה לחבר אותו לפוליגרף בשידור חי ולראיין אותו=ואת פרס גם!!!וכשיצא המגה-מרצע מן השק ועם ישראל ידע את האמת אתה ושכמותך תאכלו את הלב,בעזרת השם כמובן ובסיוע השופטים שבשמיים!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
תמהני
  דאגנית   23/07/12 16:20
ד"ר רוזנברג, תמהני אם לא התחרטת על כתיבת מאמר זה.(דומני, השלישי במספר בנושא). שתיים אלה מסתערות עליך בכל הארטילריה המוצדקת שברשותן. כל הכבוד להן שהן זוכרות פרטי פרטים ועושות לך חסד ומזכירות אותם פה. וזה מגיע לך. אתה לא מרפה מהענין ומציג אותו בלי בושה כאילו כל הצדק בידיך. אתה מחריש כמה זמן, בניגוד לנוהג הפסול שלך, ואני מקוה שתמשיך להחריש. ושימשיכו להחריש עמיתיך כאן באתר זה שהם ואתה בעיני עצמם כל כך צודקים ו"כשרים" (כשההיפך המוחלט הוא הנכון).
כתוב תגובה ל- דאגנית
גם אני מודאגת
  איריס כהן   23/07/12 17:32
אולי קרה לצ'לו משהו???? איך זה שהוא לא מגיב!!??? לא מתאים לו כמו שטוענת דאגנית ובצדק!!! אולי פשוט בשתיקתו צ'לו מודה שאין לו מה להגיד ושהוא פשוט מסכים איתי הסכמה שבשתיקה. תודה לך דאגנית על השתתפותך בלחץ על צ'לו ושנזכה לברור האמת בקרוב!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בניגוד לך איריס
  דאגנית   23/07/12 17:58
ובניגוד לך איריס - אינני מצפה שהוא ישיב. תשובותיו ה"מלומדות", שנראה כאילו הן נשלפות מהשרוול - מרגיזות. וכלל אינן מרשימות. על כן, תקוותי שהוא ימשיך להחריש. כן, ותודה על תודותייך.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תגובה
  צ'לו   23/07/12 18:35
את ממש מדברת מהרהורי לבך. חוץ מלכתוב מאמרים , אני גם עובד באי-אלו מקומות. אם תתאזרי בסבלנות, התגובות שלי יגיעו.
כתוב תגובה ל- צ'לו
תגובה
  צ'לו   23/07/12 17:54
טעות בידך . זו ארטילריית קנה רצוץ. שנית , טוב שהן כותבות הרבה כי לפי מספר התגובות משלמים לי. תודה .
כתוב תגובה ל- צ'לו
צ'לו תגיב אל דאגה
  כהן איריס   23/07/12 18:15
קודם כל אני שמחה שאתה בסדר ולא עשית משהו לעצמך כבר דאגתי" ולגבי הטענה שאתה משתכר מתגובותינו אני מבטיחה לך שהן יוכפלו לאחר שתענה לטענותי אז קדימה צ'לו כולם מחכים לתשובותיך המלומדות אבל שזה יהיה לעניין!!!
כתוב תגובה ל- כהן איריס
תגובה .
  צ'לו   23/07/12 19:03
מכובדתי, היות ואת לא מתלהמת בתגובתך זו , אנסה להסביר. 1. נדמה לי שבשלושת המאמרים כתבתי די ברור. אני מאמין לבתי המשפט בפסיקתם. 2. אם תקראי את פסקי הדין, תיווכחי שעמיר איננו מכחיש שירה בראש הממשלה. כל הטענות של הסנגורים שלו ואלה הדוגלים בקונספירציה אינם מקבלים את הכרעת בתי המשפט. 3. מן המעט שאני מכיר , אני משוכנע שהשב"כ לא זמם לרצוח את ראש הממשלה. 4. יימצאו ראיות חדשות, כי אז אין מניעה שבית משפט יבחן מחדש את המעשה. 5 . אם לא קראת את כל פסקי הדין , במלואם, כנגד יגאל עמיר, חגי עמיר, הר-שפי וכד', אנא עשי זאת , בתנאי שאת מאמינה שיש מישהו עלי אדמות שיכול לשפוט. אחרת , חבל על הזמן. 6 . תודי בכך שלפחות בתגובתי זאת הייתי נחמד .
כתוב תגובה ל- צ'לו
צ'לו לזה ציפינו כל כך הרבה?
  כהן איריס   23/07/12 22:38
צ'לו אני בדרך כלל משתדלת לא להיות מתלהמת ובכן בתגובתי לתגובותיך שהן ממש לעג אתחיל מהסוף אתה מאד נחמד אבל לא בנחמדות מתעסקים אלא בחקר האמת ותשובותיך ממש נלעגות לצערי ובכן 1. מה האמירה הסתמית הזו? מה זה אומר שאתה מאמין לפסקי הדין זה נותן גושפנקא לפסקיהים ולאמיתותם או לא?סתם אמירה סתמית ולא רצינית 2.נכון לא קראתי את פסקי הדין אני מאמינה שגם אתה לא לפחות לא את כולם,אבל גם אם יגאל עמיר מודה זה עדיין לא הופך אותו לרוצח-לפי המשפט העברי אדם לא יכול להרשיע את עצמו,היו הרבה אנשים שהודו בפשעים ואחר כך התבררה חפותם ,אז הודאה של משהו אינה הוכחה אם תבדוק את צילומי החקירות של עמיר תראה אדם מבולבל שזורק משפטים סתומים כמו"לא ידעתי שיתחילו לרצוח כאן אנשים"-את זה אמר בבית המשפט לעיתונאים ,וכן בחדר החקירות במשטרה(אפשר לראות ביוטיוב סרטון שהעלה נתן גפן) הוא רומז שהוא חלק מקנוניה לביום הרצח והוא "רק צריך לדבר עם כמה אנשים בחוץ"ואז הוא ידבר .עוד לא הבין איזה תיק הולכים להפיל עליו נשמע מבולבל ומוזר מאד-האם לא צריך לחקור אותו ולשאול למה התכוון??? כפי שידוע יגאל עמיר הורחק מזמן הרצח באופן מוחלט מכולם ורק חוקריו היו עמו בקשר במשך חודש ימים אין לנו מושג מה עבר בזמן זה גם זה צריך חקירה 3. לגבי סעיף זה האם אדוני היה בעבר ראש השב" כ ולא ידענו??? מניין לו מה היתה השתתפות השב"כ ומי אמר שהשב"כ בכלל נאשם במשהו??!! הטענה שיש דברים מוזרים והם צריכים להבדק ומה שנראה לך או לא לא קשור לעניין כלל 4. עד כמה שזכור לי עורכי הדין של עמיר כלל לא דיברו על קונספרציה וזה שבתי המשפט לא קיבלו את תאורית הקונספרציה כלל לא נכונה מהסיבה הפשוטה שלא היה כלל משפט בנושא אז איך אפשר להגיד שלא קיבלו את התאוריה? לא צריך לחכות עד שימצאו ראיות כבר נמצאו צ'לו הרבה אבל לא מוכנים לחקור אותם,וגם לא אאמין לחקירה של אנשי הממסד הנוכחים וברור למה כי אם לא רוצים לחקור אז החקירה שתהא לבסוף גם לא תהיה שווה כלום!! 5. פסקי הדין הרשמיים לא אומרים כלום למה שאקבל אותם אם כל טענותי הקודמות צודקות??וכמה שאתה מוזר שדווקא את מקרה הר -שפי הבאת להצדקתך ??הרי דווקא ממקרה זה רואים כמה שהמשפט מעוות ולא אמת שהרי הוכח שהיא היתה השעיר לעזאזל של כל הפרשה ואמר זאת במפורש ראד השב"כ לשעבר עמי אילון,דווקא השמפניה רביב יצא מהעניין ללא רבב למרות כל העדויות נגדו ואתה עוד רוצה שאאמין להם???!!! בקיצור צ'לו טענות רצוצות שלא אומרות כלום הרושם שענית רק מחוסר ברירה היית מעדיף שלא לענות תודה?? לסיום צ'לו אני רק רוצה להגיד שמתוך הדו שיח הזה איתך ומעצם העובדה שאתה הסטוריון אני מבינה כמה שאי אפשר לדעת מה באמת קרה בעולמנו באופן ברור לפחות לא מהסטוריונים!!!בברכת גאולה שלמה!! ושהאמת תצא לאור במהרה!!! לילה טוב
כתוב תגובה ל- כהן איריס
עמי איילון בתגובה:"מדינת ישראל
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 12:10
שלחה את מרגלית הר שפי לכלא -להשקיט את מצפונה"!!!(הארץ,19/7/01)מעניין איריס,מה יש לצ'לול'ה לומר על ראש השב"כ לשעבר?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
צ'לו,תוכיח שמדובר באלטילריית ק
  קורןנאוה טבריה   23/07/12 18:31
"קנה רצוץ"-לא תצליח להפריך ראייה אחת!!!ושנית למה לקלקל לעצמך את הפרנסה אם משלמים לך על התגובות שלנו?נדמה שהסתבכת בתשובותיך=רק שלא תצית את עצמך בשל כך?חלילה וחס כמובן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
צ'לו מדוע אינך מפגיז??
  איריס כהן   23/07/12 18:56
צ'לו מכיוון שקנה הנשק שבאמתכתך אינו רצוץ מדוע אינך מפגיז?????לו יכולת היית מפגיז מבלי להתמהמה אלא שטענותיך הן הרצוצות ללא משענת קנה אמיתי ואינך יכול להפריך את תאוריות הקונספירציה לכן אתה מעדיף להתחמק!אולי באמת אתה צריך לקבל את עצת דאגנית ולהפסיק ולבחוש בנושא עד שהאמת תצא לאור ב"ה.
כתוב תגובה ל- איריס כהן
החרשה והתחמקות
  דאגנית   23/07/12 19:37
שימי לב איריס שהאיש אינו מגיב לשתיכן ובעיקר לא לך, כשאת מפצירה בו - אלא לדברי בלבד, ותגובה חיוורת ביותר. זה רק מאשש את דברייך שאין לו ביסוס להשיב להתקפותיכן המעולות ולא מענה כהלכתו להשיבך. ועל כן הוא מחריש ומתחמק. ואילו עמי הוא משחק משחקים, ומשיבני למרות שאיני חפצה בכך. הלזה ייקרא דוקטור?
כתוב תגובה ל- דאגנית
אכן צודקת דאגנית
  כהן איריס   23/07/12 21:39
צודקת בהחלט דאגנית שתיקתו מוכיחה אין לו תשובות!!! חבל שהוא לא מספיק ישר להודות בכך!!!!
כתוב תגובה ל- כהן איריס
תגובה
  צ'לו   23/07/12 21:32
שמתי לב שעבורך גם אליקים העצני שגם כתב מאמר על עמיר הוא שמאלן ופרובוקטור, אולי אפילו איש השב"כ במסווה של ימני. נדמה לי שכאן הקוראים יבינו היטב עם מי יש להם עסק .
כתוב תגובה ל- צ'לו
אליקים העצני-תמים
  כהן איריס   23/07/12 22:50
צ'לו אם התגובה היתה כלפי אענה לך קראתי את מאמרו של העצני וגם הגבתי על אתר אתה יכול לקרוא. אליקים מתקומם ובצדק נגד התנהגותו של חגי עמיר התנהגות נלוזה שמתגאה ברצח,העצני לא התיחס במאמר לתאורית הקונספרציה כלל ואין מושג מדוע יתכן שהוא לא מאמין בכך או שלא רצה להתיחס לזה בכל זאת זה לא אומר כלום לגבי נכונות התאוריה או לא לדעתי אליקים הוא כמו רוב בני עמנו -יעקב איש תמים יושב אהלים" אנשים ישרים וטובים שלא מאמינים שיכולים להיות כאלו דברים למרות שכבר קרו בעבר !!!!
כתוב תגובה ל- כהן איריס
גם אני נגד עמיר כמו העצני אבל
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 05:48
מכיוון הנכון=ואני סומכת על האינטליגנציה של הקוראים שמטיבים להבחין "עם מי יש להם עסק"=העובדה שאינך מגיב לגופן של עובדות ואינך מתייחס לדבריהם של שמאלנים כמוך שחושבים כמוני בנושא זה,כמו דן אלמגור או פרופ' הר-סגור, כפי שציטטתי פעמים רבות, ציטוטים בזמן אמת שמעוררים שאלות,ספקות ותמיהות כולל דליה רבין ואתה ממשיך להגיב כמו ילד קטן ונודניק שלקחו לו את הצעצוע?עובדה זו מדברת בעד עצמה-ואותי זה לא מפתיע כלל!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
העצני תקף את התבטאותו המגעילה
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 06:47
של חגי עמיר ובצדק=ובניגוד לעצני לדעתי הוא טועה שהימין צריך להוקיע את דבריו של חגי בטענה שרבין היה ראש ממשלה של כולם,כשרבין בעצמו הכריז שהוא ראש ממשלה רק של 98% מהעם והפקיר את יהודי יש"ע לכלבים הפלשתינאצים?!!למרות שלא רציתי במותו של רבין למרות פשע אוסלו וזאת משום שדווקא בגלל הסכמי אוסלו רבין איבד את המנדט שלו כפי שכל הסקרים צפו לו מפלה ניצחת,לכן הרצח היה מיותר ובעוכריו רק של המחנה הלאומי-ולראייה:ה0מול עד היום רוקד על הדם!רבין לא יכול היה להיות ראש ממשלה שלי כי: מי שהעלה בדעתו גם ב'שלום' לרדת מהגולן ולהפקיר את ביטחון ישראל?ומי שהביא לכאן את ערפאת וחימש אותו ברובים?ומי שכינה את נרצחי אוסלו קורבנות ה'שלום'?ומי שכינה אותי ושכמותי 'סייענית החמאס ואויבת השלום'?ומי שקידש תותחים ושפך דמים נקיים ב'אלטלנה'משיקולים פוליטיים?לא יכול להיות ראש הממשלה שלי,עם כל הכבוד שאני רוחשת להעצני!!!אתה הבנת את זה צ'לו?וכדאי היה לך לקרוא את המאמר של העצני לפני שקפצת עליו כמוצא שלל רב,כי לדעתי ובהכירי את העצני גם הוא מחכה לחקירה נוספת לשאלה:מי באמת רצח את רבין?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כל כך יפה כתבת נאוה!
  דאגנית   24/07/12 08:54
מכוער ביותר שד"ר רוזנברג זה - משמיץ עמית אחר באתר זה (שלא בצדק כלל) כדי להוכיח לאיריס ולך את דבריו הרדודים. איני מעריכה כלל אדם שמתנהג באופן זה. הוא איננו ישר.
כתוב תגובה ל- דאגנית
13
שאלה לצ'לו
  איריס כהן   24/07/12 01:08
לא הצלחתי להבין מהי טענתך לגבי חור הכניסה בגופית הנרצח מקדימה,שזה לפי התחקיר מראה על ירי מקדימה והרי יגאל עמיר ירה מאחור, אז מה בעצם תגובתך לזה? האם אתה שולל את זה?-אינך יכול כי הראו את זה בפרוש בתכנית שהיתה , אז מה אתה טוען לא אמרת,האם אתה חושב שמדובר בתוכנית שיקרית ושאין חור ירי מקדימה???נא לענות כי לא הצלחתי להבין מפשט הכתובים 
כתוב תגובה ל- איריס כהן
14
צ'לו,איפוא היושר האינטלקטואלי?
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 08:38
אני מצפה מדוקטורים ומשמאלנים הגונים למעט יושרה ושיענו לפחות לתמיהות,לשאלות ולספקות שהעלתה דליה רבין לגבי רצח אביה?מילא אני קיצונית שאינה ראויה לתשובות =אבל מה עם 0מולנים שתוהים כמוני?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יצא לחופשה ללא תשלום
  גרעפס   27/07/12 13:52
כתוב תגובה ל- גרעפס
15
לסכום העניין.
  איריס כהן   24/07/12 11:37
צ'לו רוזנברג ההסטוריון לא הצליח להפריך את תאוריות קשירת הקשר בענין רצח רבין. תשובותיו של צ'לו הן סתמיות וכלליות ולא עונות לעצם הטענות.צ'לו לא ניסה כלל להתאמת עם הראיות כמו שוב:סרק סרק,אין כתמי דם,רבין נראה נכנס בכוחות עצמו לרכב,דבריה של דליה רבין ואמה -נאמר להן שהיה נסיון לפגוע ברבין אבל הוא לא נפגע,פצע ירי מקדימה למרות שיגאל עמיר ירה מאחור,דבריו הסתומים של יגאל עמיר-כפי שהוזכרו בתשובתי לצלו ..ועוד ועוד והדברים כתובים ומפורסמים,לא רק שצ'לו לא ענה תשובה ענינית אחת להיפך הוא מתחמק ומתפלפל למשל:"אם ימצאו ראיות חדשות" למרות שהן נמצאות למכביר .האפשרות היחידה של צלו להוכיח שאכן האמת חשובה לו היא להצטרף לאלו המבקשים את בדיקת הממצאים !! האם צלו ירים את הכפפה ואכן מאמרו הבא יהיה דרישה לבדיקת רצח רבין מהיסוד!!!!!???? נחכה ונראה!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לסיכום איריס תראי עם איזה ציונ
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 13:07
ציונים בזויים וכפויי טובה יש לנו עסק.אתמול הקריא נתן זהבי ידיעה מהעיתון שאם לא ימצא תקציב לתחזוק הצריף של גורי הזקן, הכוונה לקין בן-גוריון ש"הקים להם את המדינה" לטענתם:הצריף ייסגר.לעומת היהודים, שומרי דת משה החרדים לתורתו שמעלים על נס מאז ועד עצם היום הזה את אלה שהבטיחו לנו את ארץ חמדת אבות וקודשי ישראל?!זה ההבדל בין אלה שהקימו לעצמם מדינה על טהרת הבולשביזם ודת ה'דמוקרטיה' וה'שלום' המתבססת על שקר וכחש לעומת=האמת הצרופה של נצח ישראל לא ישקר=ישתבח שמו לעד! זה בדיוק הפרצוף של ה0מול המכוער שאין לו ערכים וכבוד לאבותיהם הישנים והחד"שים=וכך הם נראים ונשמעים כמו צ'לו!רק תמהני בנוגע לצריף של גורי הזקן-מדוע "תלמידו המהולל"של בןגוריון, שימון ממכון פרס ל"שלום"0רק0רק, לא תורם כמה גרושים להנצחת מורו ורבו? אולי צ'לו יודע?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נתן זהב .הב..הבי צדיק סלקטיבי
  איריס כהן   24/07/12 16:41
שמתי לב נאווה שאת הקטע על שימון פרס נתן לא הקריא מעניין למה??הרי זה כל כך מתבקש שפרס ידאג לזכרו של מורו ורבו,אבל את פרס נתן לא יתקיף לעולם כי הוא שייך לאנ"ש - כלומר -אנשי שמאלנו!!!!!  כמה שזה מאפיין את אנשי הצדק מהשמאל על כל פשעים תכסה האהבה בתנאי שאתה משלנו,אבל את הצד השני אפשר להתקיף ללא רחמים!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אריס,ההתבכיינות של צ'לו נגד תג
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 20:16
תגובות המגיבים שקטלו אותו בצדק =מזכירה לי את ההתבכיינות של נתן זהבי נגד המשיחיסטים שמחזירים לו מנה אחת אפיים על ההשתלחויות שלו=ה0מול הזה לא רואה את הדבשת שלו-והם גם לא רגילים שמשיבים להם מלחמה שערה-הם התרגלו לטמבלים מהליכוד שמבליגים על המשטמה שלהם ורואים בהם 'אחים'=לא עוד!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
והסיכום שלי
  דאגנית   24/07/12 13:48
שתיכן, בידיעותיכן הרבות והפרטים שאתן בקיאות בהן - הצלחתן להביס הסטוריון, הבטוח כל כך שהוא צודק. (אופייני לאנשי השמאל). והנה הוא נשאר אילם. אין לו במה להתגונן. ואם יכתוב שוב - יהא זה רק כדי להציל את כבודו, אבל שוב נמצא תשובה רדודה. אז תשבחות לכן. איריס: להתעמת, בעין (ולא להתאמת).
כתוב תגובה ל- דאגנית
תודה לדאגנית האיכפתית!!!
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 14:47
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
!!!
  איריס כהן   24/07/12 15:42
דאגנית תודה על כל החיזוקים!גם את חלק מהנצחון על ההסטוריון רק בזכותך לדעתי הוא ענה אחרת היה מעדיף שלא,כי באמת לא היו לו תשובות לענין!!!לגבי "להתעמת" -צודקת התבלבלתי אבל לאחר ששמתי לב לטעות אמרתי שבעצם לא נורא על כך כי לצ'לו אפשר גם לרשום "להתאמת" ב-א - כי הוא צריך לאשש ולאמת את העובדות מלשון אמת - והוא לא מצליח!!!! כל טוב!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יפה
  דאגנית   24/07/12 16:19
מצאת דרך עוקפת נאה לגבי האימות. הוא אכן צריך לאמת הדברים הלא מבוססים ולא ארחאיים שכתב. תודות חמות לשתיכן, גיבורות שלי, על הקומפלימנטים.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תגובה
  צ'לו   24/07/12 19:52
זהו סוג המקורות שיש לכם/ן ולכל אלה המאמינים בכך : yigalamir.com/ facebook.com yigalamir.com nrg.co.il לעומת אלה , אני מאמין למה שהוצג בבית המשפט ומה שכתבו שופטי ישראל עלי אדמות , בכל הערכאות .
כתוב תגובה ל- צ'לו
אתה רק משער=המקורות שלי הן ברג
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 05:27
ברגע אמת אותן תיעדתי מתחילת פשע או0לו!וכצפוי מ0מולן בולשביק כמוך להאמין ולסגוד לכל מערכת משפט שמשרתת את האידיאולוגיה האדומה שלך=גם אלף עדויות מפי שופטים הגונים מתוך המערכת שיוכיחו את ההיפך לא יבלבלו לך את המשטמה וה"עובדות"שאתה ושכמותך החלטתם וקבעתם!כמו למשל דבריו של השופט חיים כהן בפרשת עמוס ברנס שבסופה הוכח העוול שנעשה לו ע"י השופטים שלך וכה אמר חיים כהן:"אני יודע שנעשה לברנס עוול נורא...אין ביכולתי לעזור...יוקרת המערכת אינה מאפשרת משפט חוזר"-אתה הבנת את זה? "יוקרת המערכת" שלך עדיפה על הצדק והאמת!זה מה שקרה גם לכסת"ח של "יוקרת המערכת" של הפרקליטות של ארבל ובייניש ברצח רבין למרגלית הר שפי החפה מכל פשע גם לעדותם של עמי איילון וכרמי גילון,אפילו עדותם לא שכנעה רובוטים רשעים כמוך!!!גם דבריו של ראש המוסד לשעבר,יצחק חופי:"מתפרקת לנו המדינה תחת הידיים...אי אפשר להגיד שאנו לא שותפים לדרך שבה התקלקלה המדינה עד שהגיעה למצב היום..."(מעריב,16/7/98)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
האלוף מאיר זורע ז"ל:"השב"כ הור
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 05:52
הורס את המדינה"-דבריו נאמרו לחוקר מיכאל רז והודה בפניו שידוע לו על "מומחיות השב"כ בהטעיות ועל האסון הצפוי מהשב"כ באם לא ימנו לו מבקים מטעם הכנסת" וב-16/4/94 הוא כתב לחוקר רז:"...אני בדעתך כי אם יימשך מצב עניינים זה, כמות שהוא,נלך ונסתאב,ולא יהיה מנוס מן השחיתות המלאה ומן החורבן המלא"!!!על השחיתות של יוסי גינוסר אני ממליצה לך צ'לול'ה לקרוא את הספר:"בתוך הכיס של הראיס"שכתב לב אזרד אם אינני טועה שזהו שמו של הכותב אבדוק זאת שוב!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יוסי גינוסר שוטף את המוח לציבו
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 06:10
לציבור לקראת פשע או0לו ומצייר לנו פלשתינאצים "מלאכים" שניתן לעשות איתם "שלום" גינוסר המושחת:"שטפו לכם את המוח.אני נושא באחריות אישית,בשטיפת המוח הזאת.אנחנו הבהלנו אתכם.אנחנו הפחדנו אתכם.זה היה מסע הפחדה מכוון. אנחנו לימדנו אתכם ,שהפלסטינים הם שקרנים,נוכלים,מוליכי שולל..אנחנו לימדנו אתכם,שאין לתת אמון בדבריהם.המערכת הפוליטית היתה זקוקה לזה.פעלנו בשמה.זה היה המסך המגן. ולעם לא היתה ברירה.לא השארנו לו שיקול דעת הוא האמין לנו"('העולם הזה'11/9193 בראיון לגולדשטיין)-כך הפך ראש אגף בשב"כ יוסי גינוסר המושחת, על פי ספרו של לב עזרד 'בתוך הכיס של הראיס' ליועץ פיננסי של אדולף עראפת יחד עם עסקני או0לו ו0ר0ורי ה"שלום"?!זעקי ארץ אהובה ומושחתת=אבל אתה צ'לול'ה, תמשיך לדבוק בשטיפת מוח שנעשתה לך בגלוי כי זה נוח לך אידיאולוגית!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יולי תמיר על פשע או0לו:"כולנו
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 06:19
הרענו להסכם אוסלו למרות שלא נולד באופן דמוקרטי,היו פגמים דמוקרטיים קשים בתהליך הזה.שיקרו לציבור,בעניין זה,מה שהימין טען,היה נכון...בכל זאת אימצנו אותו בהתלהבות,ומבחינתי בצדק..."=כצפוי מבולשביקית אדומה כמוך,אבל לפחות הגונה שמודה באמת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
עדותו של ראש היחידה לאבטחת איש
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 06:55
אישים בשב"כ טוביה לבנה לרזי ברקאי ב-31/10/10:"בדרך שבה נרצח רבין הייתה ידועה ותורגלה מאות פעמים בכיכר מלכי ישראל.הייתה חוברת הדרכה שבה נלקחו כל האפשרויות.מה שקרה בכיכר מלכי ישראל זה רשלנות בביצוע,חוסר הקפדה על נהלים ונפילה בפח של שגרה ויהירות....אין לי תשובה טובה לשאלה,איך קרה שהחוברת לא הוצגה בפני וועדת שמגר"! אולי לך צ'לולה יש תשובה?גם העיתונאית אריאל רינגל הופמן מ'ידיעות אחרונות'הזכירה את החוברת"הנבואית"ב-28/7/00 :"המודל צפה שמנהיג עלול להרצח בירידה מכיכר מלכי ישראל בתום הפגנה,במעבר השטח המאובטח שעל הבמה אל הרכב,תוך ניצול חור במעגל האבטחה,ממנו הזהירה החוברת...החוברת לא הגיעה כלל לידיעת וועדת החקירה הממלכתית וועדת שמגר,איש מאנשי השב"כ שהופיע בפניה לא גילה לחברי הוועדה שהתרחיש הזה נצפה מראש,והועלה על הכתב,איש ממחברי החוברת לא זומן להעיד...לדעתי,שופט רציני השאמת נר לרגליו היה חייב לקבל תשובה לשאלה:מהן הפעולות שהופעלו לבטחונו של רבין בליל הרצח על פי תוכנית השב"כ שהזהיר מפני מתנקש ברבין?" = שאלות רבותיי שאלות ותשובות איין?!אולי לצ'לול'ה יהיו?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מתוך תמימות או מאטימות??
  איריס כהן   25/07/12 09:07
מה זה אומר שאתה מאמין???צ'לו מאמין אז זה הופך את זה לנכון!!!! חה ! חה! חה! הצחקתני! תענה לשאלות במקום לחזור כל הזמן על השטות שא ת ה מאמין- אתה בכלל לא צד בענין!!! תענה האם אתה מסכים לחקירה של כל העדויות הסותרות את הגרסה הרשמית כולל החור בגופיה מקדימה????ממה אתה פוחד כל כך הרי אתה מאמין לא!!??? צ'לו צא במאמר לחקירת הרצח באמת ותציל את כבודך לפחות כהסטוריון!!! ודרך אגב תפסיק להשמיץ את אלו המעלים את הספקות כאלו הם בעד הרצח להיפך אני קוראת לעצור בחזרה את חגי עמיר בשל אמירותיו ויפה שעה אחת קודם איך אתה מסביר את זה ששלטון החוק מבליג ולא עושה זאת????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
16
תגיד יש חור כדור מלפנים או לא?
  רק תגיד כן או לא   24/07/12 18:00
כתוב תגובה ל- רק תגיד כן או לא
17
הציטוט הכי מזוויע מפיו של חגי
  קורןנאוה טבריה   24/07/12 20:37
עמיר הוא:"אני גאה שאני שותף בחיסול רבין"=לי למשל אין ספק שכך מתבטא מישהו שקיבל הוראה להתבטא כך!והמניע הוא:להנציח את עלילת הדם ולסכל כל ניסיון של המחנה הלאומי לדרוש חקירה נוספת ונדרשת לרצח רבין=מה שישים הקץ לכל הרוקדים על הדם!ולראייה:חגי טרם נעצר?!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לעצור את חגי עמיר מיד
  כהן איריס   24/07/12 23:44
אם זה אכן נכון שהנבל חגי התבטא כך איך זה שלא עוצרים אותו הרי זה ממש עדוד לרצח והסתה!!!איך זה שהתקשורת לא עושה רעש???אם חגי עמיר לא יעצר בימים הקרובים זאת אם כל ההוכחות -אח הרוצח על ידי אמירות אלה רוצה למחוק כל חשד לקונספרציה ! אבל דווקא זה מוכיח יותר את התאוריה אלא אם כן הנבל הזה יוחזר לכלא ומיד!!!!
כתוב תגובה ל- כהן איריס
לעצור את איריס כהן ולכלוא אותה
  הסתה נגד דמוקרטיה   26/07/12 13:07
אני ממליץ לשלטונות אכיפת החוק לעצור את איריס כהן ולכלוא אותה מיד בצינוק. היא מסכנת את הדמוקרטיה ומנסה לשלול מאזרחי ישראל את חופש הדיבור. יש לראות בדבריה הסתה פרועה ולכלוא אותה כדי למנוע סכנות מסוג זה מהציבור הרחב.
כתוב תגובה ל- הסתה נגד דמוקרטיה
דמוקרטיה כאן????
  איריס כהן   27/07/12 18:02
איפה הדמוקרטיה לא מצאתי אותה!!! בעצם שכחת שיגאל וחגי רצחו אותה!?????זכרונה לקללה
כתוב תגובה ל- איריס כהן
18
שאלה בהולה לחגי עמיר:מדוע בי
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 06:34
ביטל חגי את התביעה נגד אבישי רביב רק לאחר שהופגש עם אחיו יגאל? פגישה שלא התאפשרה לפני כן ובוצעה רק לצורך זה? לכן זכות הציבור לדעת כיצד שכנע יגאל את חגי לבטל את התביעה ומדוע?! אני פונה לחגי,במקום לשמש אידיוט שימושי ל0מול הבזוי ולרובטים בנוסח צ'לו-כפי שנוהג בהתבטאויותיו המיותרות חגי עמיר ומסכן בכך את הסיכוי שלנו להגיע לחקר האמת האבסולוטית ברצח רבין=שיענה על השאלה הזאת לאלתר!!! זעקו שמיים וצדק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
בקיצור צ'לו,גם אם רבין יצא מקב
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 12:13
מקברו וישבע לך שהימין צודק ושלא מכדורי ה0רק0רק של עמיר הוא נרצח=אתה צ'לו ושכמותך, קוברים אותו 300 מטר נוספים באדמה ואומרים לו כך:אנחנו קובעים מי כאן הרוצחים ומי כאן הנרצחים!!כך בקיצור ניתן לתאר כיצד עובד המוח ה0מולני!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה ואיריס
  דאגנית   25/07/12 17:15
אני נדהמת מהעוצמה של שתיכן. אתן כמו אינציקלופדיה מהלכת עם שפעה של ידיעות ואמירות של אישים שונים מימים עברו. כיצד מוחכין יכול להכיל כה הרבה? והנה אתן ממשיכות בפולמוס גם היום, ונחושות לקבל תשובות מוצדקות לשאלות הקשות. אני מסירה בפניכן את הכובע. וההסטוריון שלנו נשאר עייף וסחוט משתיכן.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית יקרה!!
  איריס כהן   25/07/12 19:22
האם את חושבת שצ'לו יכתוב שוב מאמר בנושא רצח רבין והאחים עמיר??????!!אם לא יהיה מאמר המשך זאת אומרת שהוא הובס סופית בקרב הקנים והארטילריה!!!! השאלה מה הוא היה כותב לו נתבקש כהסטוריון לכתוב ספר על תקופתנו,האם חוץ מאשר לספר שראש הממשלה נרצח הוא גם היה כותב שהיו יהודים שלא האמינו לגרסה הרשמית של החקירה מכיון שהיו הרבה דברים שסתרו אותה ,אבל איש לא רצה להקשיב להם גם לא ההסטוריון בעצמו??!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס ונאוה הטובות
  דאגנית   25/07/12 23:06
אני חושבת, איריס, שאכן האיש נחל מפלה משתי יהודיות אמיצות ונאמנות לעמן. (ירבו כמותן אמן). ואולי, נאוה יקרה, אולי בחדרי לבו פנימה - החלו ספיקות לכרסם בו והא נסוג מדרכו המתעתעת? אולי, לכשיכתוב את רשימות ההסטוריה שלו - ישנה כיוון ולבו יוסט לכיוון העובדתי והנכון, זה ששתיכן מכריזות עליו השכם והערב. והראיה לכך שהוא החריש סופית. תודה לאל.
כתוב תגובה ל- דאגנית
אם פועם בלבו של צ'לו לב יהודי?
  קורןנאוה טבריה   26/07/12 07:51
יתכן שדברינו יטרידו את מנוחתו עד שיווכח בעצמו,זו המטרה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
דאגנית חמודה ואיכפתית=כל הכבוד
  קורןנאוה טבריה   25/07/12 20:48
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
20
את מי משרת חגי עמיר
  איריס כהן   26/07/12 02:43
שימו לב!הרי שנים פמפמו לנו שרצח רבין זה הדבר הנורא ביותר שקרה מאז נברא העולם!!!לא הפסיקו לשטוף את המוח עם"הסתה" המרדה""מילים יכולות להרוג""שלטון החוק" וכו' והנה משתחרר מהכלא השותף לה-פשע שלא היה כמוהו,ומתגאה ולא עושים לו כלום!! התקשורת שותקת אף אחד לא עושה רעש מהעניין!! היתכן??היכן פתאום כל הזעזוע מה-רצח ומההתגאות בו???!!!היכן כל הצדקנים שאכפת להם מרבין כל כך!!!כל זה מוכיח שחגי התבקש לכתוב ולהגיד מה שהוא אומר! השאלה על ידי מי??? צ'לו אתה לא סקרן ולפחות מפאת היותך הסטוריון??? ????
כתוב תגובה ל- איריס כהן
21
יצא צ'לו מן השק. לרונזברג יש
  מצפון לא נקי   26/07/12 13:09
יא רוזנברג, למה אתה מתחמק מהשאלה: האם אתה מודה שיש בחולצה של יצחק רבין חור כניסת כדור מלפנים, או שאתה מכחיש? זו שאלה חשובה מאד כדי שאדע איך להתייחס למאמריך בעתיד.
כתוב תגובה ל- מצפון לא נקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il