s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המהפך בעולם הערבי יגיע אל הפלשתינים
מאת: צבי גיל  |  27/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שיהיו אלף אינטיפדות.
  יו"ש היא שלנו   27/07/12 22:07
כתוב תגובה ל- יו"ש היא שלנו
2
האביב הערבי
  ד ש   27/07/12 22:15
אין מה להשוות בין הערבים בישראל לבין אחיהם מעבר לגבול הם לרגע אחד לא שוכחים מהי דיקטטורה כך שאין שום סיכוי שהם יתחילו בפעולות איבה.
כתוב תגובה ל- ד ש
3
כמה אי הבנות
  אורי רעננה   28/07/12 04:04
א. מניין לך כי " הם חטפו, והם לא חוזרים על המשגים שלהם. אנו עושים זאת במקומם."? שמעת פעם כי "הערבים לא מחמיצים את ההזדמנות להחמיץ?"(אבא אבן). ב.מהו "אינדקס סקר השלום"? זה מדד כמו דאו ג'ונס בבורסה שגם הוא כושל? מי קובע אותו? וכו. ג. הכמיהה ל"אביב ערבי". היא מוזרה. האם אנחנו רואים ניצני תרבות? ליברליות? שלום? אחווה ורעות במדינות שכבר עשו את האביב והן בקייץ המהביל? ד. אם הלאומיות וההזדהות הפנימית אצל הפלסטינאים, כל כך חזקה, איך זה שהם הרשו לשילטון מושחת כמו אש"ף לשלוט? ולחמס להשליט רודנות פונדמנטליסטית בעזה. בקיצור, איני בטוח כי לצורך המאמר התאמץ הכותב לאסוף אפילו כמה כרעי תרנגולת או " לקח עטו וימרח מאמר " כפררזה על דברי הנביא ירמיהו.
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
4
עובדה
  יואל ק   28/07/12 07:18
כותב המאמר שהינו אזרח סוג ב' , המדבר מנהמת ליבו ,ואינו מתבסס על אף עובדה אמיתית , אלא מסלף ומעוות את המציאות , לטובת תפיסת עולמו השמאלנית הקיצונית כדרכם של אנשים מסוגו הקיימים בחברה הישראלית , ואשר מידי פעם , מוציאים את תיסכולם ואת נפשם המרה על שאיבדו את השלטון לימין , ע"י כתבה סהרורית מסולפת וברובה גם שיקרית ,שאינה כפי שציינתי מתבססת על המציאות האמיתית , אלא יותר כדי לעוץ עיצה ולעודד את אויבנו , לפעול , כדי לפגוע במדינת ישראל , ובאינטרסים שלה !!!. כמו כותב המאמר , מסתבר שכל שמאלן מצוי הינו חושב ופועל כדרכו של משיח שקר ,וכל הפעולות שנקט השמאל מאז קום המדינה , הביא לעם ישראל רק מלחמות , הרס וחורבן , חברתי בטחוני וכלכלי , ונבואותיו ותחזיותיו של השמאל התבדו מול המציאות !. כותב המאמר מגלה פחדנות רבה , כי לולא כך , היה צריך לקום , לנסוע לעזה או לרמאללה , ובריש גלי היה מעודד את הפלשתינים לקום ולפעול בכל הדרכים כדי לפגוע בישראל , וכל הדרכים כשרות , אפשר להתחיל בזריקת אבנים , משם לעבור לבקבוקי תבערה , משם לעבור לדרוס אנשים נשים וטף ע"י טרקטורים , משם להמשיך ולפוצץ אוטובוסים , מסעדות ובתי מלון , ולעבור ל......! . אך פחדנותו הרבה מונעת ממנו לכתוב באמת מה בוער בעצמותיו , והביאה אותו לכתוב מאמר הזוי מסולף ושיקרי זה , מתוך מחשבה מטומטמת שהקוראים אינם מבינים מה מסתתר באמת מאחורי מאמר טיפשי זה !!!. פחדן.
כתוב תגובה ל- יואל ק
5
מה לעשות שהאינתיפדה פרצה דווקא
  אצל הסמול   28/07/12 07:47
אצל ברק ובדיוק אחרי הנסיגה החד צדדית מלבנון.הסכם פחדני(סמולני) שמשדר חולשה,או משא ומתן קשה,שניהם צפויים לזעזע את החיות הערביות לנסות אינתיפדה. אבל הוכחנו שאנחנו יודעים להתמודד.אלה שהובילו את ההסכם המסריח של הסמול שילמו בחייהם.
כתוב תגובה ל- אצל הסמול
6
ערביםאלימים מטבעם לכן תצפה לכך
  לא אביב ולא נעלים   28/07/12 08:05
כתוב תגובה ל- לא אביב ולא נעלים
7
יעלה על הדעת
  רפי דרום   28/07/12 08:38
לוב ,מצרים ,תוניסייה ,סוריה - אינם תחת כיבוש ישראלי. מדוע הם עשו ועושים מהפכות?
הערבים אינם מטומטמים - הם רואים איך ישראל נוהגת באזרחים ואיך המשטרים הערביים נוהגים - ראה סוריה כעת .
הפלשתינאים כל כך מאוחדים נגד הכיבוש שהם מעדיפים לחיות כאזרחים ישראלים מאשר אזרחי עזה או איו"ש - איך זה?
הפלשתינאים ביקשו מדינה ,קיבלו שתיים מהיהודים לא מהערבים - איך זה?
האזרחים הערבים בישראל עם כל הבעיות זוכים לזכויות אזרח ששום ערבי במדינות ערב לא זוכה - איך זה?
כל ערבי סביר שרואה ושומע מה קורה סביב ,אולי חושש להביע דעתו בקול אבל אם יכול היה לדבר חופשי היה אומר : "אני מעדיף לחיות יחד וכמו היהודים המנוולים מאשר למות כמו כלב"
כתוב תגובה ל- רפי דרום
8
הכתב מקווה לאנתיפדה
  בן חור   28/07/12 12:25
כתוב תגובה ל- בן חור
9
דוקא תהליך "שלום" יביא אינטיפד
  מניש   28/07/12 12:33
הדרישות שיביאו ההערבים לא יהיו מקובלות על אף ממשלה ,גם שמאלנית,(פליטים,מים,ירושלים)ואז יבוא הפיצוץ.כיום יש לתושבי השטחים רק מה להפסיד.לא בטוח שהם בכלל משתוקקים למדינה ערבית מושחתת וחמאסית.מי שרוצה מדינה אלה העסקנים שלהם שרוצים ג'ובים.
כתוב תגובה ל- מניש
10
מה אכפת לך שהפלשתינאצים אדישים
  קורןנאוה טבריה   28/07/12 13:02
לגורלם?ומדוע אתה מתגעגע ל"פתרון מדיני"?בכל פעם שישראל המטומטמת הגישה איזה רעיון ל"פתרון מדיני"(באספמיא!) זה היה נותן אור ירוק לטרור הפלשתינאצי להכות בנו=אז למה?הם ביניהם שטן ביניהם!ושהחכמולוגים שלנו יפסיקו להמציא לנו פטנטים הזויים ורעיונות לפלשתינאצים החד"שים!!!פתרון מדיני פירושו חורבן המדינה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
מסך של חלונות מטוס
  דאגנית   28/07/12 13:11
הדברים שכותב כאן איש זה ממש מעוררים תרעומת עד כדי זעקה. ואני שמחה שדומני כל המגיבים שלעיל ענו לו כפי שצריך לענות, תשובות כהלכתן. בליל של שטויות וחלומות ופנטזיות שמאלניות שערורתיות. הוא כאילו מעודד את שכנינו להחיל באינתיפדה נוספת. ואני רוצה להוסיף עוד אספקט: אתם בודאי מכירים את אותו מסך קטן בחלון של מטוס, המחשיך את סביבתו של הנוסע כשמורידים אותו מטה. כך הם אנשי השמאל ואיש זה בתוכם. כשהם מבקשים לפתור בעיה, או מכשול או מעצור המפריעים להם בדרכם - הם מורידים את המסך, מזיזים הצדה את המכשול ומכריזים על התיאוריות והדוקטרינות שלהם. הם משכנעים את עצמם ב"אמת" שלהם שהיא רופפת, שקרית; ולא רק זה - הם מעזים להפיץ אותה הלאה, אצלנו, בלי בושת פנים. אצלנו - המפוכחים, הלא סומים, הרואים ושופטים היטב את סביבתנו, המכירים את אויבינו לפני ולפנים והיודעים שהמוצא של השמאל - הינו מוצא שוא, פסולת ואשפה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
12
איני מבין מה הכותב רוצה??
  sailor   28/07/12 13:33

הרי גם ברק וגם אולמרט הציאו לערבי הגדה כמעט הכל עם מינימום מגוחך של ביטחון לנו,והם דחו זאת! מה אתה רצונך. שישראל בעצם תיתן להם הכל כולל שיבה כוללת? הרי אם נימלא חלק מהדרישות ונעשה הסכם עם הנהגה מסוימת,מי אמר שבעוד מ"ס שנים הנהגה אחרת תדרוש עוד דברים?? או שנחזור לתקליט אידיוטי מקולקל="ניקח סיכון מחושב?" האם אתה בכלל עומד על רגליים על אדמה שלנו? רוב!! מאלה שתמכו באוסלו וגירוש קטיף מ צ ט ע ר י ם!! ומה מאמר של אנגלים?? ממש מלכי הצדק והיושר,בידיוק כמו סמול היודנראטי שלנו!
כתוב תגובה ל- sailor
13
ערבים = ברברים זה ידוע !
  כלנית מחד   28/07/12 16:38
כתוב תגובה ל- כלנית מחד
14
משאת נפשו של ההזוי החולם וה===
  יוד יוד   28/07/12 16:49
נכון שהערבים החיים במדינה היהודית חיים בקידמה ורחוקים שנות דור מאחיהם שבמדינות ערב. אפילו הערבים החיים בתחומי הרשות חיים בקידמה שהיא מושא לקנאה אצל אחיהם . הכותב מצפה שתהא התעוררות ערבית בארץ ישראל, אך "צר" לי לומר לך שאנשים כמוך הזויים וחולמים שכן,הם רואים את השקר הערבי והם אף שותפים לו ,אך מצד שני הם יודעים מה ואיך מתנהלים במדינה דיקטטורית. מעניין שחבריך נציגי הציבור הערבי נמצאים בבונקר במעבה האדמה בכל אשר מדובר באותו "אביב ערבי" שעליו הכריזה בגאון "מפלגת התקשורת הישראלית" שמעון פרס חברך הדגול שבאמצעות מכונית מיצובישי העביר את הסכם החלום ושברו ונעריו עטויי הבליזרים ידעו ואף קבעו בנחרצות לעולם הערבי כי יש בידם את הפתרון להביא לשינוי גדול ואכן הוא הגיע בדמות מסע רצח שטרם הסתיים ועבר את מחסום ה-1500 נרצחים. עדיפה לכם השתיקה מאשר תתעוררו בכל כמה שנים עם חלום אחר.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
ליוד יוד
  ינקה   28/07/12 19:12
ממש תארת נהדר את המצב. האם החולמני שכתב את הכתבה יטה אוזן לדברים? יבין את הכתוב? מסופקני. הם בשלהם.
כתוב תגובה ל- ינקה
15
הגיל הזה ממש מתגעגע לאינטיפאדה
  וו זין חט   28/07/12 18:09
איך אמר ליברמן?
שלום לא יהיה בעוד שנה, לא בעוד 10 שנים וגם לא בעוד 100 שנה.

תנשמו עמוק ותזדיינו בסבלנות עד שכל הערבים יסתלקו מארץ ישראל. החכמים שבהם יעשה זאת יותר מוקדם והטיפשים כרגיל יותר מאוחר וההפסד שלהם יהיה יותר גדול.
כתוב תגובה ל- וו זין חט
16
ורק אתם
  אתם   30/07/12 01:55
אתם ורק אתם מכניסים ל-פלןשתינים שטויות בראש. מה שמעניין אותם <יודע דבר יש בהם שנאה זה נכון אבללללללללל> זה רק לחם ולשרוד את היום הבא כל אלה שחושבים אינשלה יהיה אינתיפאדה זה רק אתם מפמפמים את השטויות הנל|" הערבים בוכים עד היום < כל המסכנים שלא יגידו לכם בפנים> בגלל האינתיחפדה השניה מה גם שאפילו אם הייו רוצים לעשות. המלשינים שלהם כל כך רבים שאפשר לבנות פלשתיין לנד ואל תבלבבללו את הראש אם כמה פוליטיקאים פלשתינאים שלבבם מת מוגג לשלישית. חאלס אילבלשתינים הפנימו ואומרים אנחנו לא פראיירים של אף 1 <אף לא 1 דואג לנו בשיחות סגורות>וגם לא של אבו מאזן ההיפך הוא הנכון הם טוענים שאם הוא רוצה לשלוח לאינתיבאדה זה דווקא את בנו מאזן והנכדים. שיעזוב אותנו בשקט . הם מתים אגב לחזור לשנות השמונים היפות ותפסיקו לבלבל את המוח< כל אלה שהיו בסדר היום מרויחים 4500 שקל לפחות וחבריהם מזילים ריר 1!!!>
כתוב תגובה ל- אתם
17
5 דקות אחרי שניסוג,ישתלטו
  הארגונים האיסלמים   3/08/12 20:57
כל אדם עם קצת הגיון מבין את זה.כך היה בעזה,כך במצרים,תימן,לוב ובכל העולם הערבי.אבו מאזן שולט על הכידונים שלנו.כשניסוג הוא יפול אפילו מהר יותר ממה שהוא נפל בעזה.סמולנים יקרים,הקמתם בדרום את חמסטאן.עכשיו אתם רוצים בירושלים?לדעתי מי שטוען את מה שנאמר בכתבה הוא או אידיוט,או צבוע שמנסה לתמרן לעצמו רווח.צבי גיל הוא לא צבוע.
כתוב תגובה ל- הארגונים האיסלמים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il