s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מודה ולא עוזב
מאת: יואב יצחק  |  10/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על זה כבר נאמר
  איש אחד   10/08/12 20:02
טיפש אחד מזהם את הבאר ועשרה חכמים לא יוכלו לנקות.
כתוב תגובה ל- איש אחד
בשאר אסאד
  נו, באמת!   11/08/12 22:03
בשאר אסאד שהיה עושה שלום עם ישראל אינו בשאר אסאד שאנחנו מכירים היום.

בשאר אסאד שאנחנו מכירים היום הוא תולדה של האביב הערבי, אשר הגיע לסוריה ממקומות אחרים, אבל ארי שביט אינו אומר שהוא טעה בכך שהוא לא חזה את האביב הערבי, ואת בואו לסוריה.

משטרו של חוסני מובאראכ היה דמוקרטי יותר? רצחני פחות כלפי בני עמו? לא, אבל השלום עם מצרים, על כל חולשותיו, החזיק מעמד לפני נפילת מובאראכ, ומחזיק מעמד גם אחריו.

מעניין מה יגיד ארי שביט אם סוריה של מחר תעשה שלום עם ישראל, על פי המתווה שלו-עצמו.

יכול להיות שהמתווה לשום עם סוריה תמורת הגולן הוא רעיון טוב, ויכול להיות שהוא רעיון רע, אבל הוא מעולם לא עמד במבחן, ומה שקורה עכשיו בסוריה אינו הוכחה לשום דבר בעניין הזה.
כתוב תגובה ל- נו, באמת!
2
אהוד ברק שתק בחקירות במשטרה
  מצווה להצליף בו   10/08/12 20:03
על ראשו של אהוד ברק מרחפת עננה של חשדות כבדים לשחיתות כבר למעלה מ-12 שנים. מאחר שהוא שתק בכל חקירות המשטרה, הוא מנע כל נסיון של מערכת המישפט לברר את נכונות החשדות נגדו. בעיני הוא עדיין חשוד בעבירות חמורות ואין לו מקום בשום כהונה ציבורית.
כתוב תגובה ל- מצווה להצליף בו
אהוד ברק מושחת שהשחית ומשחית!
  אמת ויציב!   11/08/12 14:29
אהוד ברק הוא 'חבר של' השייך לשיטת.. 'חבר מביא חבר?!) אהרן ברק 'שכל דרכו' 'מעלה'(?) הוביל את השחיתות בישראל מעלה מעלה.. עד שהפכה למגיפה! עיין ערך עיתון 'הארץ' 'רגע' לפני שאהרן ברק..מלך/למך השחיתות 'רק בישראל' (''מיהו יהודי (?) מושחת?!!!! כשאצבע ישירה של 'אני מאשים' הופנתה 'ברחל בתך הקטנה' על ראשו של אהרן ברק והטביעה על 'מצחו' את 'אות קיין'(?)..השחיתות. בסכמה :'השחיתות ב..ישראל..הפכה למגיפה... בתקופת כהונתו (כהוא נטו!) של אהרן ברק'!!!!!!!!!!!!!!(''הארץ''2006).. שהטמיע את מערכת המשפט במגיפת השחיתות, כשכל דרכו פעל על בסיס מושחת משחית שכמובן הצליח בענק להשחית את כל המערכות במדינת ישראל, ממערכת המשפט, ועד מערכת השלטון בכנסת שעליה השתלט אהרן ברק בדרכי השחיתות, המאופיינת רק במערכות פשע מאורגן.מאפיה כבר אמרו לא מעטים!
שיטת השחיתות פועלת כשיטה פשוטה!כולם מאויימים,ובעיקר מי שלא 'ממושמע' ל'חוק' שהוא אהרן ברק בעצמו, שהמציא את ה..שיטה..שבה הוא החוק בעצמו וכך 'כל השופטים' שלמדו ב'מכללתו השפע/הפשע' על שמו של ה'רודן'הידוע לשמצה בעולם המשפט הבינלאומי ולאומי,שקובע את כל החוקים כיאה ל'שודד-ים משפטי'העוסק ב'משחקי מילים' (כפי שהשופט האמריקאי פוזנר פסק נגד אהרן ברק בעיקר בפני כל העולם,בעיקר המשפטי!
שיטת השחיתות שהפכה למגיפה, פעלה על פי חוקי השקר הרמאות וההונאה, שבראשה אהרן ברק שנהג (ועדיין) כראש מאפייה,ומפעיל את איומיו בשם 'מערכת המשפח'שבנה(או מערכת המשפט שהרס!) בישראל,וכיאה לכך השיטה פועלת בהצלחה ע'י טרור! איומים והפחדות! אהוד ברק 'חייל ממושמע' הפועל ומפעיל את החוקים והכללים של ה'ראש'.,ולכן זוכה(תרתי משמע)להגנת 3 הקופים..שאת פשעיו מגבים ב'עצימת עינים''אטימת אוזניים'ו'סתימת פיות'(תרתי משמע)וכך מושחתים זוכים לחגוג באותה מגיפת השחיתות,כשרק הם זוכים לתפקיד רם, למרות ה.כ.ל. כשהוא משחית את הכל מסביבו,והשחיתות שולטת!תחי מדינת דיקטטורה משפטית פיראטית פרוצה שפרצה את כל מערכות הבטחון במדינה,ומפקירה את כל תושביה בכל המובנים,כיאה רק לדיקטטורה המפעילים 'שודדי-ים משפטיים'(פוזנר).
אם הגרסה מופרכת או מוטעית נשמח לקבל הסבר שלו עדיין מצפים לפחות השופטים פוזנר ובורק. אפילו בתביעת-דיבה?!ולא משום מה כל המושחתים בוחרים לשמור על 'זכות' השתיקה?ו/או ההשתקה?!
כתוב תגובה ל- אמת ויציב!
3
שביט נגוע במורשת רבין הממאירה
  ללא דרך וללא מוצא   10/08/12 20:16
כתוב תגובה ל- ללא דרך וללא מוצא
4
רצף של אי דיוקים
  דודי30   10/08/12 20:17
ראשית, לא מניתן לקבוע כי נסיגה מרמת הגולן בהסכם בין ראש הממשלה אהוד ברק לחאז אל אסד בשנת 2000 היתה פוגעת בביטחון מדינת ישראל.
לא כל נסיגה מולידה איום ביטחוני.
האיום מלבנון ומרצועת עזה היה קיים גם כשצה"ל שלט בשטח.
הסדר מדיני יכול להיות פיתרון סביר אם עומדת מולך מדינה רציונאלית שבוחרת בחיים על פני שפיכות דמים.
זה קרה מול מצרים וירדן. זה יכול היה לקרות גם מול סוריה ולבנון.
כשבגין פינה את סיני הוא האמין שזה מחיר הוגן תמורת שלום אמת ,קר ככל שיהיה,ואכן ההסכם הוכיח את עצמו במשך עשרות שנים.
הכי קל להיות חכם בדיעבד ולומר היום שסוריה של בשאר אסד היתה מאיימת על ישראל אם היתה נוכחת ברמת הגולן אבל צריך לזכור שגם אם לא היינו שולטים ברמה היינו יכולים לפגוע אנושות בסוריה בזכות עליונותו של חיל האוויר הישראלי והיעדר האיום עליו מכיוון הצבא הסורי.
לעיתונאי מותר לשנות כל יומיים דיעה ,הוא לא נבחר ציבור ולא נבחן על מעשיו.הוא מקבל תשלום על הבעת דעתו ובדרך כלל משתמש בכל מיני רסיסי מידע כדי לגבש עמדה שלא בטוח תחזיק מעמד במבחן המציאות.
כל ראשי הממשלה מאז רבין כל נתניהו ב96 נשאו ונתנו עם חאפז אל אסד שעקשנותו ומחלתו הכשילו הסכם מול אהוד ברק.
כתוב תגובה ל- דודי30
כשאתה מדבר על "אי דיוקים" אתה
  בוננזה   10/08/12 22:00
בוודאי לא מתכוון לעצמך, כשאתה מתעלם מכך שכל שטח סיני(פי 2 ממדינת ישראל!!)נשאר שטח מפורז ! ולמרות זאת ראה מה קורה שם היום, וזה רק הולך ומסתבך. אם לא ברור לך מה המשמעות של רמת הגולן בידי האיסלם הקיצוני, אתה חי ב"ללה לנד" טורבו, שכן ב'סמול'"האמיתי" שאתה כנראה משתייך אליו, לא נותנים לעובדות "לבלבל" אותם. כך היה, וכך יהיה. יכולנו לראות ולשמוע זאת הערב כשאמנון אברמוביץ' שפך עוד קצת ממנת "כוס התרעלה" השבועית שלו........"וד"ש חמה" מחנין זועבי.
כתוב תגובה ל- בוננזה
אני דווקא מצביע ליכוד סדרתי
  דודי30   10/08/12 23:18
אז רד מהכללות שנגועות בשנאת חינם.
הגדולה של הליכוד היא שהנהגתו ידעה ללכת עד הסוף גם במלחמה (מול לבנון) וגם בהסדר מדיני (מול מצרים).

השמאל שאתה מדבר עליו נכשל בשני התסריטים האלה.
כתוב תגובה ל- דודי30
דודי 30 קבל אותה בהפוכה מ....
  דודי 69   11/08/12 10:42
ראשית, ניתן לקבוע כי נסיגה מרמת הגולן בהסכם בין ראש הממשלה אהוד ברק לחאז אל אסד בשנת 2000 היתה פוגעת בביטחון מדינת ישראל. עובדה, כל נסיגה מולידה איום ביטחוני. האיום מלבנון ומרצועת עזה לא היה קיים כשצה"ל שלט בשטח. הסדר מדיני יכול להיות פיתרון סביר אם עומדת מולך מדינה רציונאלית שבוחרת בחיים על פני שפיכות דמים, והערביפ אינם רציונאלים. את חוסר הרציונאליות רואים כעת מול מצרים, שאיתה יש לנו הסכם שלום, וזה יקרה גם מול ירדן. וזה קורה כמובן גם מול סוריה ולבנון. כשבגין פינה את סיני הוא האמין, שזה מחיר הוגן תמורת שלום אמת ,קר ככל שיהיה,וההסכם לחלוטין לא הוכיח את עצמו במשך עשרות שנים. אמונה לא מספיקה. צריך להכיר את הערבים. הערבים הם אותם ערבים והים הוא אותו ים. הכי קל להיות חכם ולומר גן לפני שלושים שנה, שסוריה של בשאר אסד היתה מאיימת על ישראל אם היתה נוכחת ברמת הגולן, מכיון שהערבים מעולם לא הישתנו. ועל כן אין שום טעם בשום הסכם שלום. לעיתונאי מותר לשנות כל יומיים דיעה ,הוא לא נבחר ציבור ולא נבחן על מעשיו.הוא מקבל תשלום על הבעת דעתו ובדרך כלל משתמש בכל מיני רסיסי מידע, כדי לגבש עמדה שלא בטוח תחזיק מעמד במבחן המציאות. ועל כן כל המאמרים השמאלניים של ארי שביט, הם מעשה רמייה, כולל תמיכתו בהסכם הפשע של אוסלו. כל ראשי הממשלה האידיוטים מאז רבין כולל נתניהו הסמרטוט ב96 נשאו ונתנו עם חאפז אל אסד שעקשנותו ומחלתו הכשילו הסכם מול אהוד ברק. דודי30 אתה בדיחה מהלכת!!! הבאתי לך אותה בהפוכה. דודי69
כתוב תגובה ל- דודי 69
אתה הוא זה שבדעבד גם לא חכם
  שול   10/08/12 22:20
מדוע אתה טוען שאחרים חכמים בדיעבד?? אחרים יותר מפוקחים ממך ולא שטופי מח בדוגמות. יש מציאותיים וגם לא צריך להיות בשביל זה מי יודע מה חכם. יש גם מטומטמים ששום עובדיות ושום הגיון אינו משפיע עליהם. במקרה הטוב הם קולטים משהו בדיעבד.
כתוב תגובה ל- שול
אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך
  ציונית   11/08/12 03:10
כתוב תגובה ל- ציונית
5
ומה שכחנו?
  מתעניין   10/08/12 20:43

קישור לכתבה שלו. אתה כותב על משהו, אלמנטרי: הפנה לכתבה עצמה שנכול להתרשם ממקור ראשון, כלומר מהארץ.

לענייננו: השמאל הולך ודועך, עולם הולך ונעלם. הסברתי שזו האידאולוגיה האווילית ביותר בהיסטוריה האנושית, היא לא תוכל לשרוד לנצח, היא בתהליך הכחדה. רק משום שהחברה שלנו מפגרת (לא רק במובן ההתקדמותי של המילה, גם במובן האידיוטי), אז את תמונת המצב החברתית במקום שהמדע יתן, נותנים החזקים, כלומר מי ששולטים במדיה ובשטיפת המוח.
כתוב תגובה ל- מתעניין
6
סמולן אחד שהתפקח זה לא מספיק
  דן ה   10/08/12 21:08
כתוב תגובה ל- דן ה
7
שגיאת הקלדה?
  ajn   10/08/12 21:22
"התוודא" או "התוודה"......
כדאי לפעמים לבצע הגהה בטרם הפירסום.
כתוב תגובה ל- ajn
8
שביט מודה שהטעה את עם ישראל
  חשדנית   10/08/12 21:39
במשך שנים, בעשרות ראיונות בתקשורת ובכתבות בעיתון 'בילאדי'... והכל נעשה במרץ בתקיפות והחלטיות כאילו שהוא יודע יותר טוב מכולם... היה לו חלק בלתי מבוטל בשטיפת המוח הסמולנית שבוצעה עלינו בתקשורת לקידום הרעיון של החזרת הגולן לסוריה, שאם היה מתבצע אז היה מתברר היום כאסון גדול למדינת ישראל. ומה המסקנה שלו ? להקשיב יותר...חחח
אם היה לו עוד טיפת אומץ היה צריך לכתוב שכל הרעיון של החזרת שטחים תמורת שלום שגוי מהבסיס ורעיון שתי המדינות פג תוקפו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
9
אן דין דינו
  יש מיש   10/08/12 21:49
אדם שהטעה ציבורים גדולים
שנהו אחריו ואולי גם השפיעו
ועיוותו סדרי עולם.
האם דינו, אין דין דינו?
או להכריז אלם על עצמו
כתוב תגובה ל- יש מיש
10
שביט מזמן חוזר בתשובה
  קיקו שונא שמאל   10/08/12 22:26
הייה מורגש עליו בערוץ1 בכל יום שישי התפלאתי יותר על הפרשנות שלו, שבטח ובטח זו לא פרשנות של יונית לוי ובן כספית, כבר מזמן מרגישים שהוא יותר ויותר אוביאקטיבי.שביט אין לך מה לחשוש תמשיך עם האמת בלבד העם אוהב את זה, ואל תהסס לכתוב גם על תקופת אוסלו.
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
11
תגובה
  צנחן   10/08/12 23:00
יש מי שצריך מכה קלה ויש מי שזקוק לנבוט כבד. אני לא לגמרי משוכנע שארי שביט אכן הפך עורו וניכר שגם הכתבה ההיא שלו הייתה קשה מנשוא עבורו. לאט לאט יימצאו את האמת עוד עיתונאים "חכמים" מצד עצמם וכנראה שהמציאות הקשה היא היא בלבד תלמדם צניעות וענווה בבואם ללגלג ולבקר את הדרג הפוליטי. אני מניח שהמשיח יופיע הרבה לפני שנראה כתבה דומה של ברנע שיפר וכספית אם בכלל. האמת תנצח.
כתוב תגובה ל- צנחן
לצנחן
  סקרנית   12/08/12 23:35
השאלה היא מה פועה צריכה כדי לשנות דעתה ולהתפכח- נבוט, מכה קלה או דווקא חיבוק חם מצנחן??? מה אתה אומר צנחן???
כתוב תגובה ל- סקרנית
12
הנושא עקרוני: הייתכן שלום בכלל
  רמה"ג היא אנקדוטה   11/08/12 00:11
אם ארי שביט מתחרט על הטפתו לסגת מהגולן אזי אין לכך ערך, שהרי מדובר במקרה פרטי ובמסקנות בדיעבד, שלא יכולות לשמש אותנו ללמוד משהו לעתיד. השאלה העקרונית היא האם הערבים באופן כללי מוכנים להכיר בישראל כמדינה יהודית במזרח התיכון (בלי קשר לקו גבול כזה או אחר) או שתמיד ישאפו להשמיד אותה- בעורמה כזו או אחרת, כולל חתימת הסכמי שלום שלא שווים את הנייר עליו הם חתומים? מה שקורה בסוריה, מה שקרה עם התמוטטות הסכמי אוסלו ומה שקורה במצרים, שהוא סוג של איום ממשי על חוזה השלום, מעמידים את הנושא בפן העקרוני שלו, ולזה השמאל צריך להתייחס- ובצניעות, כבקשת שביט.
כתוב תגובה ל- רמה"ג היא אנקדוטה
13
קצרין ושניר חסינים דן ודפנה לא
  aviku   11/08/12 01:21
גאון הדור. המצאה עולמית של ארי שביט: גבולות נקבעים בהתאם לאופי המשטר. אבל זה עוד כלום לעומת ההמצאה הקוסמית של שלושת ליצני ועדת לוי
כתוב תגובה ל- aviku
14
פושעי או0לו וכתבלביו=לדין עכשי
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 06:00
עכשיו!!לפחות שביט הודה-מה עם הערפדים האחרים בתשקורת הבזויה בעולם?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
וכצפוי לנו,התשקורת של הנוייבכי
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 06:34
הנוייבכיות והבארקאווים יגייסו לנו את מלומדי ה0מול הקיצון והאדום מהאוניברסיטאות המשוקצות שישטפו לעם ישראל את המוח בנוסח: 'המהפכה ורצח העם בסוריה הם תוצאה ישירה של סירובה של ישראל ל'שלום עם אויבים' הווה אומר:ירידה מהגולן גם במחיר ויתור השליטה על חופי הכנרת'.כך פחות או יותר תהיה תגובתה של התשקורת לוידויו של ארי שביט=וזה בתמצית הפרצוף המכוער והמסוכן לעם ישראל של ה0מול הבזוי,המחריב, המלשין,הבוגד, העוכר והעוקר=לדורותיו!!!זעקי ארץ אהובה ונבגדת,ותודה לקב"ה שהנחה אותי לצאת למלחמה למען הגולן שלנו ונגד "השלום"בלי הגולן!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
רבין בתגובה::"מי שיעלה על הדעת
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 06:49
לרדת מהגולן גם בשלום-מפקיר מפקיר את ביטחון ישראל"!!!כך אמר פושע או0לו רבין לפני הבחירות וכשנבחר כן רצה לרדת מהגולן ולפקיר את ביטחון ישראל-ותודה לקב"ה שהקשה את לב אסאד האבא שלא ויתר על הגולן עד הגרגר האחרון שכללו את חופי הכנרת= וה"שלום"התפוצץ להזויים בפרצוץ=הללויה!!!!ועל זה נאמר:אילולא ה' שהיה לנו בקום עלינו ציונים 0מולנים ומשוקצים?אזי חיים בלעונו בחרון אפם של אויבינו=מזמן!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
טוב אחרי שנבחר רבין הוא ניהל
  קיקו שונא שמאל   11/08/12 10:06
שיחות עם CHIVAS וBLACK LABEL
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
17
עובדה:שלום לא עושים עם אויבים=
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 06:55
ה0מול הקיצון כצפוי טעה,הטעה ובחלקו האדום=בזדון!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
וזה נכון לגבי ה"שלום"עם הפלשתי
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 07:21
הפלשתינאצים בשתי גדות לירדן!!!ללא ספק:כמו ש"הימין הקיצוני" צדק ועודנו צודק לגבי ה"שלום" בלי הגולן=כך הוא צודק לגבי ה"שלום" עם האויבים ללא הבדל דת שבתוך גבולות אושוויץ 67 ובארץ ישראל השלמה !!!כי אין שלום לרשעים ללא הבדל דת על חשבון המולדת של היהודים=זה לא יעבוד על פי חוקי הקוסמוס וניל"י,נצח ישראל לא ישקר!=רק שלום תמורת שלום=וגם זה יתרחש באספמיא!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
על כך נאמר:
  לוגי   11/08/12 07:24
Some people change when they see the light Others when they feel the heat
כתוב תגובה ל- לוגי
20
מדובר באיש רציני?מבחן בלוגיקה:
  רותיא   11/08/12 07:51
"אם היה שלום בשנות האלפיים, היום כבר הייתה שפיכות דמים". או במלים פשוטות: אילו היה שלום הייתה מלחמה... והאיש מתכוון לאותו "שלום עושים עם אויבים": חותמים. לא מכניעים ככל העמים.גם עכשיו לא למד מהו האסלאם והערבי, ולכן עדיין מדבר על "שטחים כבושים" שיש "להחזיר" לאויב תמורת שלום.לא למד גם לפחות מדו"ח לוי שאלה אינם שטחים כבושים.הוא אולי הגון, אבל לא ניחן בחוכמה רבה מידי.
כתוב תגובה ל- רותיא
21
עכשיו כשהחגים בפתח,אני מצפה מה
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 08:19
מה0מול והתשקורת,ויותר נכון מההגונים שביניהם,לבקש סליחה ומחילה מ:"הימין הקיצוני",מארץ חמדת אבות,מיצחק שמיר ז"ל, רפול ז"ל,גנדי הי"ד,משה שמיר ז"ל,מאצ"ג,אדיר זיק הי"ד, מקורבנות "השלום" ומאלוקי ישראל בעיקר=על השנאה והמשטמה כלפי כל מי שלא הלך "בדרכו" של רבין והוזה מזרח השימון החד"ש פרס ולא האמין והתנגד ל"שלום"עם אויבים ללא הבדל דת ועל הבגידה בארץ חמדה!ביהדות הקדושה והנאורה אפשר לזכות במחילה!!!חבל,והלוואי שאני הייתי צריכה להיות זאת שמבקשת סליחה מה0מול הקיצון? הייתו עושה זאת באהבה,אבל בכל זאת אבקש: סליחה שצדקתי יחד עם מה שקרוי בפי המלעיזים:"הימין הקיצוני" שאני גאה להשתייך אליו!!ותודה לקב"ה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
22
עכשיו כשהחגים בפתח,אני מצפה מה
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 08:25
מה0מול והתשקורת,ויותר נכון מההגונים שביניהם,לבקש סליחה ומחילה מ:"הימין הקיצוני",מארץ חמדת אבות,מיצחק שמיר ז"ל, רפול ז"ל,גנדי הי"ד,משה שמיר ז"ל,מאצ"ג,אדיר זיק הי"ד, מקורבנות "השלום" ומאלוקי ישראל בעיקר=על השנאה והמשטמה כלפי כל מי שלא הלך "בדרכו" של רבין והוזה מזרח השימון החד"ש פרס ולא האמין והתנגד ל"שלום"עם אויבים ללא הבדל דת ועל הבגידה בארץ חמדה!ביהדות הקדושה והנאורה אפשר לזכות במחילה!!!חבל,והלוואי שאני הייתי צריכה להיות זאת שמבקשת סליחה מה0מול הקיצון? הייתו עושה זאת באהבה,אבל בכל זאת אבקש: סליחה שצדקתי יחד עם מה שקרוי בפי המלעיזים:"הימין הקיצוני" שאני גאה להשתייך אליו!!ותודה לקב"ה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
23
סליחה שתמיד ידעת ואמרתי שמשהו
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 08:36
שמשהו סרוט במוחו העקום של הסמול ההזוי,בכל הנוגע לסכסוך בין שכנינו (שהחל עם יצחק לישמעאל והמשיך עם יעקב לעשיו ועד עצם היום הזה!)גם כשמדובר במשכילים שביניהם ואולי למרות זאת כי:"אדם פשוט אינו יכול להיות כה שוטה"!!!כדברי אורוול,שאני שמחה להסכים איתו בכל הנוגע לאינטלקטואלים האדומים וה0וציאליסטים לדורותיהם!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
24
יחמוביץ: על משקל "מי שהולך ליש
  בן צבי   11/08/12 09:24
על משקל "מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא כשקם עם פשפשים" מי שהולך להקים קואליציה עם שלי יחמוביץ, יתעורר עם עזמי בשארה


כידוע יו"ר העבודה הצביעה לכנסת עבור עזמי בשארה.. וכידוע הפרופיל האנושי דהיום של מפלגת העבודה הוא שמאל הזוי, עליו מתלונן וממנו בורח ארי שביט.
כתוב תגובה ל- בן צבי
25
יואב יצחק לא מודה ולא עוזב
  חומי   11/08/12 10:51
לא נשכח כיצד יואב יצחק הדביק לאהוד אולמרט עשרות עבירות פליליות, ולא התנצל ולא חזר בו גם לאחר הכרעת הדין במשפט אולמרט ולאחר שנסגרו התיקים בפרשת כרמייה ובפרשת בנק לאומי.
כתוב תגובה ל- חומי
פתי מי שמאמין לשופטים בירושלים
  קורןנאוה טבריה   11/08/12 11:37
במשפט אולמרט!!!כאלה אהבלים יש במדינה הזאת שבא לבכות!!!ושל נעליך מעל לרגליך בטרם תעלה על דל שפתותיך בדל של ספק ביושרו והתנהלותו של יואב יצחק!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
26
האיש התוודה על אינתיפאדת אוסלו
  יופי תמיד במקום   11/08/12 15:44
כתוב תגובה ל- יופי תמיד במקום
27
כמה נכון....
  שלמה עצמוני   11/08/12 18:46
כתוב תגובה ל- שלמה עצמוני
28
יישר כוח ענק ליואב יצחק!
  זאב בן-יוסף   11/08/12 21:32
יישר כוח ליואב יצחק על מאמר ענייני וכל כך נכון! נקווה שכל פרשנינו החכמים בעיני עצמם ילמדו מכך.
כתוב תגובה ל- זאב בן-יוסף
29
עוד יעיפו אותו מ"הארץ"...
  אביב 1   11/08/12 23:05
ימות המשיח? בהארץ בסוף גם יסכימו למדינה יהודית בא"י וינפו את דגל הלאום.....
כתוב תגובה ל- אביב 1
30
רון מייברג הוקע ע"י השמאל על א
  אבי ת"א   12/08/12 13:57
רון מייברג הוקע ע"י השמאל על אמירה דומה. בעיצומו של גל הטרור אשר שטף את המדינה ומחבלים מתאבדים היו לשגרה כמעת יום יומית, פירסם מייברג מאמר תחת הכותרת: "אולי גם הימין צודק"? מיברג אז כשביט היום, קרא לבחינה מחודשת של תפיסת השמאל וביקש להקשיב גם לצד השני. זה היה מאמר פורץ דרך, שהקים עליו רבים מהקולגות של מייברג ויתכן שזרז את צאתו לגלות המקפיאה במיין.
כתוב תגובה ל- אבי ת"א
31
If your views changed
  About Shavit   12/08/12 14:52
then ,why bwe should take seriously new concepts
כתוב תגובה ל- About Shavit
People who change their minds
  .Moshe sh   14/08/12 00:00
A person who does not redeem the lessons from events and processes is a bigot, and should not be taken seriously
כתוב תגובה ל- .Moshe sh
32
מודה ולא עוזב
  יפה לורנצי   13/08/12 01:58

תמיד אני תוהה מאין שואבים אנשי שמאל את בטחונם באויבינו.
הם "מתחננים לשלום" ברק וביבי לא מסכימים. ראו את "האביב"
הערבי, מטר של שנאה ואיבה יורדים שם כלפינו. תארו לעצמכם את הסורים יושבים מעל הכנרת וממטירים אש צולבת כבר היו דברים מעולם. טוב עשה יואב יצחק שפרסם את כתבתו של ארי שביט. בתקווה שימשיך להאמין בדברים שכתב, אייל מגד עשה את הדרך חזרה וחבל. למה? מה קרה?
כתוב תגובה ל- יפה לורנצי
33
רק חמור לא משנה את דעתו=כך היו
  קורןנאוה טבריה   13/08/12 04:32
צבועי ה0מול מסבירים לנו אילו שביט היה ימני שסוטה שמאלה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לדעתי נאוה קורן המצאה של השב"כ
  חוה מורן, ג'בליה   15/08/12 15:09
אני מניח שהשב"כ מחזיק כמה טוקבקיסטים "ימניים כביכול" ברשת, שמטרתם להפעיל בעת הצורך את נשק המסר הכפול, כדי להעביר מסרים סמויים בין השיטין. לפני מספר שבועות כתבה "נאה קורן מטבריה" טוקבק מוזר, בו היא מאשרת את הגירסה הרשמית, שיגאל עמיר ניסה 3 פעמים לרצוח את רבין. לעניות דעתי לא ניסה יגאל עמיר אף פעם לרצוח את רבין. לכל היותר ירה כמה כדורי סרק בכיכר רבין. מחוץ לענין הרב שיש לי בפיענוח נכון של רצח רבין, עורר הטוקבק של נאוה קורן את חשדי, שהיא סוכנת שב"כ סמויה, שפועלת בדומה לתאים רדומים של אלקעידה בארצות המערב.
כתוב תגובה ל- חוה מורן, ג'בליה
34
הודאה בחטא אינה חטא
  חזק הנביא   16/08/12 10:30
מוטב מאוחר מאשר בכלל לא,
דברי שביט הם מעין חרטה והכאה על חטא או ,אולי אפילו ,סוף מעשה במחשבה תחילה,
נ.ב. בדיווח נאמר "ליתן" קרדיט,מתפלא על יואב יצחק שהעברית שלו לקתה בשגיאה כזו,אם אכן הוא כתב את ה "ליתן"
נא תקנו כי זו שגיאה בלתי דידקטית.
כתוב תגובה ל- חזק הנביא
35
אם יש אידיוט אחד,חייב להיות לו
  הגוי..   16/08/12 22:52
אידיוט מישנה.לזה קוראים תחרות בריאה או בלע"ז,"קינאת סופרים תרבה חכמה".
כתוב תגובה ל- הגוי..
36
אין לו חברים
  עטאלה   26/08/12 18:26
שביט אינו ולא היה בשמאל
כתוב תגובה ל- עטאלה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il