s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לידת האומה הפלשתינית
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  16/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
התמיכה של ד"ר מילשטיין בשקרי
  איסלם נאצי בזויה!   16/08/12 12:43
כתוב תגובה ל- איסלם נאצי בזויה!
2
מילשטין השמאלן תומך באיסלם??!
  אין עם פלסטיני!!!   16/08/12 12:52
כתוב תגובה ל- אין עם פלסטיני!!!
גם אם הוא שמאלן=הוא כותב את הא
  קורןנאוה טבריה   17/08/12 06:10
האמת וזה מה שחשוב ולא שום דבר אחר!!!מתערבת שלא קראת את המאמר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אין אומה פלסטינית. הוא משקר!!
  שקר מדמם!!   17/08/12 09:44
כתוב תגובה ל- שקר מדמם!!
3
המצאה בולשביקית של אנטישמים 0ל
  קורןנאוה טבריה   16/08/12 12:55
0לקטיבית ש'הקימו את המדינה'בכוח הזרוע,העלילה והתותח ה'קדוש'=ומתוך שנאה חולנית ופוליטית לז'בוטינסקי,בגין והמחנה הלאומי הקימו עלינו את ה'עם הפלשתיני 'להד"ם עובדתית-והפכו את היהודים ל"כובשים"בארצם מולדתם שמשלמים על כך בדמים עד עצם היום הזה-לא שוכחת לא סולחת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה מטבריה אני חושב שאת טועה
  ירוחם קייזלשטיין   17/08/12 08:17
ומטעה. הציבור עייף מהגיגייך ההזויים על הימין הצודק תמיד והשמאל המוליך את המדינה לתהום. תתעשתי פעם אחת וטוב תעשי אם תלמדי את ההיסטוריה של המדינה ב-120 השנים האחרונות.
כתוב תגובה ל- ירוחם קייזלשטיין
אילו למדת את ההיסטוריה הלא משו
  קורןנאוה טבריה   17/08/12 09:20
משוכתבת =לא היית מתבזה אלא היית מדבר כמוני!!!לא אפסיק לעולם להגיב לשקרים ועלילות דם ו0רק 0רק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
אורי מארץ עוץ
  לין 64   16/08/12 13:11
פנטזיונר
כתוב תגובה ל- לין 64
5
נראה שהכותב עוכר ישראל מובהק
  אבי כהן   16/08/12 14:43
עברתי על הכותרות וההערות. הכותב לא מציין, שהמופתי הנאלח היה גנרל בכיר בצבא האס.אס. שאת דרגותיו עיטוריו וסמכויותיו קיבל מהיטלר, ובמשך המלחמה ריכז את התוכניות להשמדת היהודים בארץ ישראל וגם במדינות ערב. לכן הרושם החזק עד כדי ודאות הוא שהכותב הוא עוכר ישראל מובהק.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
הקשר בין המופתי לנאצים
  אורי מילשטיין   16/08/12 18:16
אינו רלבנטי לפרשת דיר יאסין ולתוצאותיה
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
וודאי שכן קשור. נאצים מעלילים
  בכל דרך ושיטה!   16/08/12 18:41
כתוב תגובה ל- בכל דרך ושיטה!
מתנצל שפגעתי בכבוד כותב המאמר
  אבי כהן   16/08/12 20:20
הסעירה אותי העובדה שהנציות המבעיתה ופועלו של חג' אמין אל חוסייני לא הוכנסה להערה. היות ולא קראתי בשקידה את המאמר הרי שמסקנתי הייתה נמהרת ועל כך התנצלותי שכנראה פגעתי בכבוד כותב המאמר.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
אבי כהן,לא פגעת בכותב המאמר פג
  קורןנאוה טבריה   17/08/12 05:47
פגעת בעצמך והוכחת שלא קראת את המאמר ושאין שום קשר בין דבריך הטפשיים למאמר!הלוואי שהיו לנו עוד שני היסטוריונים כותבי אמת כמילשטיין=המדינה הזאת הייתה נראית אחרת!!! ואני ממליצה לך לקרוא את ספריו כדי ללמוד ולהיווכח שהרבה מאוד חומר הוסתר מאיתנו ע"י ההיסטוריונים המגוייסים והמשוקצים של קין בן גוריון ממפא"י האדומה והמאוסה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
האעמה פלסטיני !
  ער אחיאונן   16/08/12 14:54
תרם תרומה מכרעת לבטיחות הטיסות... תודה.
כתוב תגובה ל- ער אחיאונן
7
שאלה לד"ר מילשטיין
  יוסינו   16/08/12 18:12
אתה טוען שצה"ל נכשל בכל המשימות שלו . האם האמירה הזו בתוקף לגבי מבצע חומת מגן ? על פניו , המבצע הזה והפעילות שבאה בעקבותיו מהווים הצלחה מסחררת שכן טרור המתאבדים חוסל לחלוטין . אשמח לשמוע את דעתך המלומדת בנושא .
כתוב תגובה ל- יוסינו
רבים לא יודעים זאת, אבל למעשה
  בילי קרנקר   16/08/12 21:05
חומת מגן לא חיסלה את הטרור. חמת מגן התרחשה ב2002. עד לקיומה נהרגו כ500 ישראלים הפיגועים במהלך האינתיפאדה השנייה. מסיום חומת מגן ועד סוף האינתיפאדה ב2005 נהרגו עוד כ500 ישראלים. רק ב2004 חלה ירידה בכמות ההרוגים, ורק ב2005 הייתה כבר ירידה ממש חזקה שהפסיקה למעשה את האינתיפאדה. למעשה זה היה שילוב של כמה גורמים: א. הקמת הגדר ב. ב2005, אחרי תקופה ארוכה צה"ל באמת הצליח סוף סוף להחליש את ארגוני הטרור. ג. מותו של ערפאת.
כתוב תגובה ל- בילי קרנקר
למעשה,
  שורביט בילי   16/08/12 21:11
חומת מגן לא חיסלה את הטרור. חמת מגן התרחשה ב2002. עד לקיומה נהרגו כ500 ישראלים הפיגועים במהלך האינתיפאדה השנייה. מסיום חומת מגן ועד סוף האינתיפאדה ב2005 נהרגו עוד כ500 ישראלים. רק ב2004 חלה ירידה בכמות ההרוגים, ורק ב2005 הייתה כבר ירידה ממש חזקה שהפסיקה למעשה את האינתיפאדה. למעשה זה היה שילוב של כמה גורמים: א. הקמת הגדר ב. ב2005, אחרי תקופה ארוכה צה"ל באמת הצליח סוף סוף להחליש את ארגוני הטרור. ג. מותו של ערפאת.
כתוב תגובה ל- שורביט בילי
אתה טועה.תקרא מאמרים של גיא
  בכור ותבין   16/08/12 23:08
אנשי הסמול,ששליטתם בתקשורת עד לאחרונה הייתה מוחלטת שטפו את המח לכולנו וכך הפכה כל הצלחה לכישלון.במיוחד האינתיפדות.כאשר נשברה האינתיפדה הראשונה לחלוטין, או אז בא רבין עם ההסכם שלו והביא לכאן את ערפאת וכל הארגון שלו.כאשר נשברה האינתיפדה השניה לחלוטין,בכדי להמנע ממשפט,הביא שרון את ההתנתקות.וגם כאשר יכלנו למוטט לחלוטין את חיזבללה ובטח את החמס ב2 מלחמות,הפסקנו כי "אי אפשר לשבור ארגון טרור".כל הצלחה הפכה לכישלון.
כתוב תגובה ל- בכור ותבין
וזה כמובן מזכיר את התמוטטותה
  של דרא"פ   16/08/12 23:15
הדרום אפריקנים חיים היום במדינה של רצח ואונס.במתחמים סגורים בגדרות תייל ושומרים.הם עוזבים או נרצחים.בזמנו לא היו להם יריבים צבאיים בעלי סיכוי כלשהו.הם התמוטטו נפשית.פשוט כך.ויש פה אנשים שרוצים בכך.הם(הסמולנים הקיצוניים) רוצים להביא לכאן מיליוני ערבים.להפוך אותנו למעין מובלעת.אוטונומיה בחסדם של ערבים.החולרות רוצים למוטט אותנו נפשית.לא ניתן להם.
כתוב תגובה ל- של דרא"פ
כישלונות צה"ל
  אורי מילשטיין   17/08/12 06:41
מאז מלחמת ששת הימים נכשל צה"ל במשימות הגדולות: במלחמת ההתשה, במלחמת יום הכיפורים בשתי מלחמות לבנון, בשתי האינתיפאדות ובמלחמה הזעירה הממושכת בחיזבאללה. בתוך המלחמה הארוכה הזאת המפוצלת לתת מלחמות היו מבצעים יותר מוצלחים כמו שחרור בני הערובה באנטבה,ופחות מוצלחים. אבל כל המבצעים לרבות חומת מגן ואפילו אנטבה נוהלו באופן לקוי.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
למיטב זכרוני מלחמת לבנון הייתה
  דיויד   17/08/12 08:01
למיטב זכרוני מלחמת לבנון הייתה הצלחה מסחררת, עובדה שהכרחנו את רב המרצחים ערפת וחבריו לעזוב את לבנון,
שום צבא בעולם לא הצליח למגר טרוריסטים ואילו צה"ל כן.
זה שעח"כ לא ידענו לנצל זאת ע"י סיפוח דרום לבנון או לצאת לא קשור למלחמה עצמה.
כתוב תגובה ל- דיויד
נשמח לקבל תשובה יותר מפורטת
  יובלעז   17/08/12 13:56
מבחן התוצאה מראה שטרור המתאבדים שהנו תוצאה ישירה של הסכם אוסלו פסק לחלוטין לאחר מבצע חומת מגן והשתלטות צה"ל מחדש על שטחי יהודה ושומרון . מדוע זו לא הצחה צבאית ? מכיוון שלדעתי ולדעת רבים אתה בין הבודדים שכותב את האמת על צה"ל ופעילותו מאד אודה לך על קבלת תשובה מפורטת בנושא זה , אולי במאמר נפרד .
כתוב תגובה ל- יובלעז
8
מאמר מעולה למי שטורח לקרוא הכל
  אליק א.   16/08/12 18:36
אין לי מושג מה רוצה חבורת המגיבים מעלי מההיסטוריון המוכשר. המאמר מקיף, רהוט וברור וכנראה שלדור חטיפי המידע והתגובות, זאת סעודה דשנה מדי. מכל מקום, יש לי הצעה להיסטוריון למחקר חדש - שורשיהם הפסיכולוגיים של אנשי תנועת השמאל הישראלית. לכאורה זה מחקר "צהוב" אבל הנה מספר ראשי פרקים שיבררו את הנושא מדעית: 1. משפחות אנשי השמאל והשפעת יחסי הורים-ילדים גיבוש רעיונות השמאל, שנאת עמם, חבירה לאויב, סינדרום סטוקהולם, תבניות פסיכולוגיות כלליות 2. השפעת חדר הילדים בקיבוצים על ילדי השמאל 3. שנאת הדת היהודית והשפעתה על ילדי השמאל עם התבגרותם 4. חיפוש מודל האם דווקא אצל האויב - חיפוש קרבה אצל שונא, ניסיון להפוך שנאה לאהבה, אהבת המסכנות והקורבנות 5. מיני-ביוגרפיות של אנשי שמאל בולטים והתייחסות בעיקר ליחסיהם עם הוריהם (יוסי שריד, שולמית אלוני, בורג, אורי אבנרי, אייבי נתן וכו') - לכל השמות שהוזכרו, יחסי הורים-ילדים עכורים במיוחד וזה לא מקרי לדעתי. אפשר להוסיף ביוגרפיות של יהודים שונאי עמם כמו נועם חומסקי, ג'ורג' סורוס ואחרים. מדובר במפעל תעודי גדול שיכול לעזור הן בהתמודדות עם השמאל והן במציאת העזרה המתאימה לצעירים בשמאל המתמודדים עם תסביכים קשים הגורמים להם להפוך לאויבים הקשים ביותר לעמם.
כתוב תגובה ל- אליק א.
תגובה שפתים יישק. לחקוק בסלע!
  פרקי אבות   16/08/12 20:26
כתוב תגובה ל- פרקי אבות
בהחלט נושא ראוי
  אורי מילשטיין   17/08/12 06:48
אבל לא עלי המלאכה להשלים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
9
ל- 1;2;4;5;6
  אהובה   16/08/12 18:51
נא לחזור לבית הספר היסודי ללימוד הבנת הנקרא. לא הייתם עוברים אפילו לחטיבה.
כתוב תגובה ל- אהובה
גדלי המדע, האדם הממוצע ושימפנז
  אורי מילשטיין   17/08/12 08:48
מורי גל-מל, בעל פרס נובל בפסיקה כתב בספרו "הקוורק והיגואר" שהמרחק בין האדם הממוצע לגדולי המדע רב יותר מן המרחק בינם לבין התודעה של השימפנזה. זה הטעם שלרוב האנשים יש בעיות עם הבנת הנקרא. פגם זה אחראי לרוב אי ההבנות ולכן גם למלחמות בהיסטוריה!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אורי אל תתנשא! שימוש במילים
  רוצח-אין פלסטינים   17/08/12 15:58
כתוב תגובה ל- רוצח-אין פלסטינים
10
דיר יאסין-עלילה לצורך פוליטי
  מיכל מירושלים   16/08/12 19:02
אלא שמעז יצא מתוק: נפל פחד על הערבים והם נסו ממולדתנו.
חוץ מזה אנחנו עשינו שגיאות רבות שאיפשרו לפלשת' לטעון שהם עם (גם גולדה צדקה כשאמרה שאין עם פלשתינאי) ןשאיפשרנו להם להשתלט על חלקי מולדת וגם לרצוח ולטבוח בנו. ועוד אמרנו - זה שלום
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
זה לא "אנחנו" זה מר פרס
  מזרח תיכון חדש   16/08/12 21:40
כתוב תגובה ל- מזרח תיכון חדש
11
רבותי ההסטוריה חוזרת
  ציונית   16/08/12 19:07
מה עושה השמאל עכשיו אם לא דמוניזציה של המימשל על ידי עלילות "סוציו-כלכליות" והפצת בהלה מטורפת מ"תקיפה מסוכנת באיראן".
השמאל והתקשורת מוכנים להעמיד בסכנה את קיומה של ישראל הן כלכלית והן בטחונית - העיקר שהימין לא ישלוט.
לא יעזור להם. רוב העם ימני!
כתוב תגובה ל- ציונית
12
איזה מאמר הזוי!
  0מולני1   16/08/12 19:11
לדידך, לא הפלסטינים בצעו פיגועי התאבדות - היו שם 0מולנים כמוני ששכנעו אותם!
מאמר שטנה כזה כנגד 0מולנים כבר מזמן לא נתקלתי, והכל במסווה של דיון היסטורי אינטלקטואלי על היווצרותו יש מאין של העם הפלסטיני.

ובכן, מר כותב נכבד, להד"ם.
תמצא לך פאתוס אחר להתעסק איתו.
הפלסטינים התנגדו נחרצות לישוב היהודי ולהחלטות חבר הלאומים, הצהרת בלפור וכיו"ב עוד הרבה לפני קום המדינה, גם אם זהותם כעם לא הייתה מגובשת, ולמעשה, עדיין לא...
גם השתתפותם במלחמת השחרור בפעולות טרור לרוב לא הייתה סמלית, ואין לתלות זאת גם בגיבוש זהותם הלאומית.



כתוב תגובה ל- 0מולני1
נכון.רבין הביא בשמכם את הסכם
  עוסלו   16/08/12 21:44
המבוסס על טענות שקריות שלכם והוא אסון על מדינת ישראל.זה היה ממש ניסיון התאבדות ומעודד את הערבים(לדעתך הפלשתינים) עד היום להתנכל. ועל כן חשוב להיזכר איך יגאל שלנו ירה בו.(באפס הזה שהטביע את אלטלנה, המשת"ף שקידם את הערבים).כידוע כאשר יורים במישהו,הסוגרים משתחררים. רופאים שהיו במקום אמרו שכמויות כאלה של צואה הם לא ראו מעולם.
באנגלית: he was full of shit וכך גם אתם.
כתוב תגובה ל- עוסלו
הערבים לא ממשו את התנגדותם
  אורי מילשטיין   17/08/12 11:04
הערבים שגרו בארץ ישראל התנגדו כמובן גם להצהרת בלפור וגם להקמתה של מדינת ישראל, אך רובם לא היו מוכנים לסכן את עצמם, ובוודאי שלא להקריב את עצמם, כדי לממש את התנגדותם. בפרק שהתפרסם במחלקה ראשונה, מתוך הספר שיצא עכשיו לאור אני טוען שהנכונות להסתכן למען מטרות קולקטיביות היא סמן היכר ללאומיות
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
13
לינץ מלולי במקום חשיבה
  yehudit   16/08/12 19:27
העובדה הטרגית-אירונית היא התמדת התרבות המיתולוגית הישראלית שהוקעתה מהווה המסר העקרי של הספר, תרבות המהווה איום עקרי פנימי, בעצם האמוציונליזם של רב התגובות,עשית הלינץ המלולי במחבר.
כתוב תגובה ל- yehudit
14
לרדת ליסוד הדברים
  ראומה   16/08/12 19:47
הציבור בישראל עבר שטיפת מוח קולקטיבית מאז מלחמת העצמאות ולפניה. על כן לא פלא שיש רבים המתקשים לעקוב אחרי מחקר המזים את אשר הם "יודעים" ובאשר הם מאמינים. קראו את המאמר בתשומת לב, קראו את הספר בעברית או באנגלית, ועקבו אחרי ההפניות למראי המקום המפורטים והמדויקים. ללא דעות קדומות וללא רגשות של אנטי.
כתוב תגובה ל- ראומה
בגלל התרבות המיתולוגית
  אורי מילשטיין   17/08/12 06:56
לרוב הישראלים לרבות למגיבים אין יכולת לקבל את הצעתך.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
15
הלא עם נהיה לעם
  איריס כהו   16/08/12 20:46
נכון לא היה כאן עם פלשתינאי- כלומר מדינה שלטון פלשתנאי - היו כאן ערבים שחיו כאן בכפרים מפוזרים ברחבי הארץ-ערבים זבי חוטם כפי שהגדיר אותם מרק טווין בביקורו בארץ-הוא העיד על השממון על האוכלוסיה הדלילה ועל ארץ המשוועת להפרחה- אף עם לא הקים לו מדינה בארץ -בדיוק כפי ההבטחה האלוהית-"ושממו עליה אויבכם" - ישנה הבטחה שארץ ישראל תחכה לעם ישראל שישוב אליה מהגלות!! ואכן כך היה אלא שהבנים שבו בדרך לא נכונה וזה מה שהקים את הלא עם להתאחד ולהיות לעם -כפי שכתוב בשירת האזינו ספר דברים" הם קנאוני בלא אל ואני אקניאם בלא עם" הבנים ששבו חשבו שיעשו זאת ללא האמונה באל והתורה בכך יצרו את הלא עם שנהפך לעם-העם הפלשתינאי שלא היה ונהיה על ידי אלו שאמרו אין אל-כלומר הם גם החטא וגם עונשו-זה היה ,דר' מילשטיין - נסיון להסביר במשור הרוחני מה שאתה הצגת במישור הארצי-גשמי-מקווה שאני לא טועה ושסוף סוף תבינו שתורת ישראל אינה מתוסים אלא האמת לאמיתה!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
16
לטוקבקיסטטים וכל הידענים
  יהוידע   16/08/12 20:52
למיטב ידיעתי עד כה איש מההיסטוריונים הממסדיים לא סתר את דבריו של אורי מילשטיים. ההיסתיגויות ממנו הן אישיות ולא עניניות.
כתוב תגובה ל- יהוידע
17
שאלה לדר. מילשטיין
  מאיר_5728   16/08/12 20:58
האם תוכל לשפוך אור על השמועה בקשר למאיר פעיל. שמעתי אותה מישראל בר-ניר שהוא בלוגר ותיק באתר "מגזין למזרח התיכון": בתקופת מבצע קדש. במקום להכין את אנשיו לקרב הוא העביר את הערב שלפני פרוץ הקרבות בשירת שירי פלמ"ח סביב המדורה. למחרת, בגיזרת רפיח, במקום להתקיף את המוצב המצרי שהיה היעד שלהן, שתי פלוגות מהגדוד שלו התקיפו אחת את השניה. בנס זה נגמר ללא קורבנות. בחקירה שלאחר מעשה הוא טען ש"המח"ט לא הכין אותו".
כתוב תגובה ל- מאיר_5728
18
ברה"מ והפלסטינים - מקרים דומים
  תאוריה לא מבוססת   16/08/12 21:09
ע"פ אורי מילשטיין סטאלין לא באמת הצליח לאחד את ברית המועצות לאומה אחת. ומדוע לטענתו המיתוס של דיר יאסין כן הצליח לאחד את הפלסטינים לאומה אחת? ובכלל ממתי אירוע חד פעמי יכול לייסד אומה חדשה? כדי שתהיה אומה היא חייבת להיות מופרדת תרבותית לשונית ו/או דתית מהעמים לידה. אולי יסביר לנו אורי מילשטיין, במה נבדלים אלו הקוראים לעצמם פלסטינים מהערבים האחרים הגרים באזור??? מדובר על אותה שפה, אותה תרבות, אותה דת, אותה מנטליות. אז מדוע אתה מגדיר אותם כאומה? הרי כמו שברית המועצות היתה בלוף כך גם הפלסטינים הם בלוף. רק שבברית המועצות היו עשרות עמים, ועל כן מעולם לא התגבשו לעם, ואילו הפלסטינים הם ערבים לכל דבר ועניין, והם חלק מערביי סוריה או ירדן או לבנון. אין באמת הבדל משמעותי. כל המאפיינים דומים לחלוטין. ועל כן אני חוזר ושואל את מר מילשטיין: מדוע הוא קובע שהפלסטינאים הם עם או אומה??? זה בערך כמו שיהודים הגרים בבאר שבע, יכריזו על עצמם כעם הבאר-שבעים... פלסטין היא שמה של א"י בזמן שלטון רומי. אין ומעולם לא היה עם כזה. מעולם!!!
כתוב תגובה ל- תאוריה לא מבוססת
19
עוד שקר של מילשטיין
  לין 64   16/08/12 21:23
אתם זוכרים את המאמר שלו על רבין "שברח" הוא ציטט את זרובבל קצין המודיעין שלו מקיבוץ מעוז חיים, מה לעשות הכרתי אותו אישית לפני שנפטר זל ושאלתי אותו האם הוא דיבר עם מילשטיין והתברר שהוא אפילו לא ראיין אותו. בקיצור שקרן ממציאן ולא אתפלא שהדוקטורט שלו הוא המצאה אחת גדולה.
כתוב תגובה ל- לין 64
כן,אבל יש בעיה עם רבין והיא
  ידועה לכל   16/08/12 22:54
נתחיל בסוף. לפני מלחמת ששת הימים הוא שוחח עם איזה שר של המפד"ל.סתם איזה דתי,שאמר לו שהוא הביא את ישראל לאבדון.רבין שקע בדיכאון.לא סתם כמו שמישהו אחרי שנכשל בבחינה.דיכאון קליני,דיכאון של אישפוז,של התאבדות.הוא נסוג מהעולם למיטתו ושם הוא שכב כמעט עד סוף המלחמה,כאשר אשתו הוציאה אותו בכוח.ויצמן ניהל את המלחמה.איך זה קרה? כי הוא התמוטט עוד במלחמת השחרור כאשר הכח שלו הותקף והנהג שלו ואחרים נהרגו.הוא הודח מתפקידו אז,כאשר שכב במיטה במקום לתפקד.הוא סבל מפוסט טראומה של מלחמה כל חייו.הוא היה שיכור.אחד שהתאשפז כל כמה שנים וקיבל מכות חשמל.
כתוב תגובה ל- ידועה לכל
20
יהודים פולנים - הגרועים שבאדם
  חלאות   16/08/12 21:29
רק מי שנגזל נגנב ונושל על ידי יהודים פולנים מבין כמה המאמר יכול להיות נכון. הם חלאת המין האנושי. נקודה.
כתוב תגובה ל- חלאות
21
בטח ששחטו בדיר יאסין
  דיר יאסין   16/08/12 22:04
אנשי הלח"י שלא היו אמונים על לחימת שטח אלא טרור כשלו בכיבוש דיר יאסין והקרב עמד להסתיים במפלה , פלוגת פלמ"ח סייעה להם לכבוש אותה. כאשר התברר שחלק מהשבויים הם גברים שעטו חיג'אבות של נשים כדי לא להתפס והצליחו להרוג חבר מהלח"י אזי בוצעה בהם פעולת נקם ....שבסופו של יום גרמה לבריחה המונית של הערבים : " היהודים שוחטים תברחו " איך אמרו הערבים ב 48 : ח'אלי אלסייף יגול ויקול . לד"ר מילשטיין - אל תשכח שהערבים טבחו וטבחו וטבחו .....וגם אנחנו "קצת" טבחנו....זו הייתה מלחמת קיום וטוב שכך נעשה בנסיבות ההן...
כתוב תגובה ל- דיר יאסין
קשקשן
  מגיב ותיק   16/08/12 22:37
בספרו של אורי "עלילת דם בדיר יאסין" ישנם מאות עדויות וראיונות ומסמכים, המתארים את שקרה בדיר יאסין ואת הנסיבות הצבאיות והפוליטיות לרקימת העלילה.
הרוגים היו, טבח לא היה !
מאמץ קטן מצידך לקרוא את הספר יגאל אותך מבורותך.
אני מניח שלאור מצבך בורותך העגום אורי ישמח למכור לך את הספר בהנחה למסכנים.
בדיחה שכמותך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שמילשטיין ימכור לך קש
  דיר יאסין   16/08/12 23:39
זה מה שקרה בשטח !!! וזה לא מהח'רטאט שלך או של הזוי אחר. התאור נמסר ממי שביצע את המעשים בשטח ממי שמכונה :"מגש הכסף" .
כתוב תגובה ל- דיר יאסין
להשתמש ב...
  אמדון   17/08/12 00:21
"מגש-הכסף" מאיפה לך החוצפה.ובנוסף אתה שקרן מהסוג הגרוע
ביותר. שקרן מניפולטיבי. יש עדויות של אנשים חיים.יצור
נמוך שכמוך והם יפילו אותך על פניך.
כתוב תגובה ל- אמדון
תרבות השקר והכזב
  דיר יאסין   17/08/12 01:41
תרבות השקר והכזב היא נחלת הכלל היום כולל העליונים. למי שסיפר מה באמת קרה שם לא היה כל אינטרס להסתיר דבר. הם שמו את נפשם בכפם בעודם נערים צעירים והצטרפו ללח"י כדי לגרש את האימפריה הבריטית. הם איבדו במערכה את חדוות נעוריהם . קראו להם רוצחים. הם נודו והוחרמו על ידי המדינה שהיפנת להם גב בתחילת שנות המדינה. הם איבדו את מיטב ורוב חבריהם במערכה על הקמת המדינה כולל עליה לגרדום. הם איבדו את אחיהם במלחמה ההיא. וכשהדם עלה להם לעיניים הם לא ראו כלום. מדינה ישראל חבה להם עד היום על מה שעשו . גם בן גוריון , בדיעבד , סירב לעשות שלום כי הוא סבר שישראל צריכה שטחים כדי לקלוט את כל יהודי העולם. אל תהיו כמו הערבים החיים מהשקרים שלהם ונסוגים לימי הביניים. האמת לפעמים לא יפה כפי שאתם רוצים לראות. זו בעיה שלכם.
כתוב תגובה ל- דיר יאסין
אין סתירה בין דבריך למילשטיין
  דן הקטן 2   31/08/12 18:21
אין בהכרח סתירה בן מה שאתה כותב לבין מה שאורי מילשטיין כותב. הוא כותב שמספר ההרוגים הערביים הכללי בכיבוש דיר-יאסין היה בסביבות מאה, ומרביתם לוחמים, ולא מאות אזרחים, נשים וילדים.
ואילו אתה כותב שהיה שם קרב קשה בגלל חוסר הניסיון של הלוחמים, וחלק מהשבויים הערבים חוסלו לאחר שנישבו (לפי דיני אמנת ז'נווה אין הגנה על לוחם שמתחפש לאזרח), אין סתירה בין המספרים שלך, לבין העלילה על לוחמי לחי ששניכם טוענים לה. לא ברור לי על מה יוצא קצפך
כתוב תגובה ל- דן הקטן 2
הקצף יצא עבור אלו שעשו זאת
  דיר יאסין   4/04/13 17:27
הקצף יצא עבור האמת. המדינה ביזתה אותם ודחקה אותם לשוליים . חלקם שמו אחים על מזבח המדינה , אחד מהם עלה לגרדום , נאלצו להגר מהמדינה שהקימו - לבושתה ולכלימתה של מדינת ישראל . לא נתנו להם פרנסה ודחקו אותם לשוליים כמו את ר"מ יצחק שמיר המנוח ונתן ילין-מור אריה אבנרי. אחרים נותרו חיילים אלמונים שגם בדור השני נקמו בהם על התעוזה האומץ והנחישות לראות בגאולת ישראל. ולאורי מילשטיין יאמר : מכיוון שאינך קורא ערבית ודובר את השפה עד היום יש בערבים פחד ואימה מהסיפור הזה - וטוב שכך !!!
כתוב תגובה ל- דיר יאסין
אמת היא סם מות למי
  אמדון   16/08/12 23:45
האמת היא סם מות למי שהשקר הוא כלי המלחמה שלו ביריב פוליטי-אידאולוגי.
תודה על תגובתך . כמי שהיה נוכך בכנס בכפר לפני מספר שנים
ושמע את עדויות לוחמי המחתרות מתש"ח קשישים בני שמונים ויותר אך צלולים וברורים בדבריהם ובשחזור הקרב,חשוב לציין
כי כן היה טבח בדיר יאסין אך לא של ערבים.מה לעשות אחרי הקרב לא היו גוויות של זקנים נשים או ילדים ערבים...רק של כעשרים גברים אוחזי נשק(העדויות ומספר ההרוגים המלא מצוינים בספר) אך כאמור כן היה טבח שטיבו מעולם לא נחקר.
בזמן הפעולה המשולבת של האצ"ל הלח"י וההגנה (כן זאת הייתה
פעולה של כל הארגונים) מכונת יריה של ההגנה שהוצבה כחיפוי
אש מרחוק באזור היהודי של העיר(יפה-נוף המקום המדויק מצויין בעדויות אנשי ההגנה)מכונת היריה תרמה את חלקה היחיד
בקרב ופגעה והרגה שישה לוחמים בגבם. האם זה דו"צ? האם זה
ירי מכוון? לעולם לא נדע. במקום אמרו העדים שלדעתם זה לא
היה צרור שנפלט אלא ירי מכוון אליהם ועליהם...
ושוב לחיזוק דבריך בתודה
כתוב תגובה ל- אמדון
22
לא אומה פלש אלה גחמה פולשת
  יש מיש   16/08/12 22:35

תגובתי הפשוטה לניתוח מלומד של הדר' לסיבוכי דעת.
לפי אריסטו היו אמורים הפולשתינים להתלכד בסעודיה במצרים בעירק ובסוריה. הם לא באו לכאן מהמניעים של אריסטו. בכדי לשמור על לאומיותם. הם פלשו לכאן בהעדרנו כאומה השומרת על המאפיינים של אריסטו. ואשר שפלי אדם אחרים וכמותם פלשו לכאן גירשו אותנו מארצנו.
ובאשר לשאר הברברת אני מני שדר' קידר ישיבך מדויק ממני
כתוב תגובה ל- יש מיש
23
מלשטין מצא מטבע מתחת לפנס מאיר
  פועה   16/08/12 23:35
כתבת המון ואינך טורח לקרוא נכון את מה שכתבת. כי המסקנה שלך היא קודם כל הדעה שלך שסביבה אתה בונה תאוריה ענפה שודאי נכונה בחלקה, וכדרכך אתה גם "הורג" כמה "פרות קדושות" בשביל להגיע לסיפוק שלעולם לא תגיע אליו.
איוולת היסטורית היא לטעון ברצינות, שארוע אחד חמור ושקרי ככל שיהיה, במקרה זה דיר יאסין הנצחית, הוא שגרם להווצרות העם הפלסטיני.
האמת ההסטורית שעולה מטענותיך ונוצצת כמטבע באורו של פנס התבונה, מחולקת לשלשה חלקים (כמו רוב הסיבות ליצירת העובדות)
הפוגרומים ביהודים בסוף המאה ה-19 ובראשית המאה ה-20 על רקע התנועות המהפכניות באירופה הם שהחלו בתהליך הסטורי חברתי.
החלטת היסטורית באומות המאוחדות מ1947 על החלוקה לשני עמים העניקה מסגרת מדינית פורמלית שתיושם בפועל באיחור של כ-75 שנה. כי המצב הגאופוליטי חברתי נותר ביסודו על כנו.
ההכרח הקיומי הראשוני לגיבוש שתי הישויות הלאומיות העניק את הדחף הפוליטי והכתיב את סדרי העדיפות הלאומניים שהביאו כמובן להתפרצויות האלימות שהיו למעשה בלתי נמנעות.

כהיסטוריון נאור ורחב אופקים בראית העבר, מצופה ממך שתגיע למסקנה הסטורית ידועה וגלויה שהעדר ההכרעה הצבאית (במקרה שלנו המנעותו או אי יכולותו של ב.ג. ממתן הוראה או מביצוע "פתרון סופי" בפלסטינים המובסים). הוא שהותיר את שדה חיכוך האזורי והנציחו.
כל שאר הדברים או הארועים שאתה מעלה בין אם כושלים בין מטופשים או שקריים הם איזוטריים ונטולי משקל הסטורי ממשי.
היית ונותרת היסטוריון פיקנטי.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה טובה,אפילו מאד
  יחסית אליך   17/08/12 00:59
נתייחס לקטע: "החלטת היסטורית באומות המאוחדות מ1947 על החלוקה לשני עמים העניקה מסגרת מדינית פורמלית שתיושם בפועל באיחור של כ-75 שנה. כי המצב הגאופוליטי חברתי נותר ביסודו על כנו."
למה תיושם אחרי 75 שנה דוקא? זה יוצא 2022. (טעות של עשור חחח). כשהמוסלמים נצחו את הצלבנים,הם לא השאירו כאן אף צלבן.מה לעשות. המחשבה שנסיגה של 20 ק"מ של הצלבנים הייתה משנה את המצב היא די מפגרת. וזו הרי כל תורת הסמולנות על רגל אחת.
כתוב תגובה ל- יחסית אליך
לפועה עד2022
  איריס כהו   17/08/12 09:34
יש לך מושג מה יכול להתרחש עד שנה זאת?איך הגעת ל 2022-עד אז את והצנחן יכולים להיות כבר נשואים עם המון המון צאצאים!!! ועכשיו ברצינות - מי שיצר את העם הפלשתנאי מאוסף של שבטים שפלשו לכאן מרחבי האזור,בזמן שהחלו העליות לארץ -הם ראו שיש שבר ובאו בהמונהים, אלו מפ'אי + הבריטים ; החל מזמן מתן הצהרת בלפור ,נבהלו המפאיניקים שיגיעו המוני בית ישראל-ושלטונם האדום סוציאליסטי התערר-לכן ביקשו מהבריטים שימציאו את ענין הסרטיפיקטים-בכדי להגביל את הגעת היהודים -הם העדיפו רק את אנ"ש-והרי אמרו בפרוש "הציונות אינה מפעל פילנטרופי" יגיעו רק הטובים -הכוונה אלו שיצביעו להם. הבריטים שהיו כלבים לא קטנים-קפצו על המציאה -והגבילו את כניסת היהודים,אבל לערבים מהאזור נתנו להכנס חופשי ועודדו אותם אם בזדון ואם שלא - להתאגד ללאום ולבקש בעלות על הארץ . מאפ"י שהיתה אז בראש העם ולקחה לעצמה הזכות לדבר בשמו-לא נלחמה על האמת ולבסוף הסכימו לחלוקת הארץ-כיאה לבולשביקים אדומים ליחס לעצמם את מה ששייך לעם - ומאז כל הדיבורים על שטחים כבושים !! אז גם אם לא בדיוק בגלל מקרה אחד-"דיר יאסין" -הלא עם נהפך לעם בגלל רצף של מנהיגים רשעים וטועים-שלא היתה להם זכות ליצג את עמנו!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
בקש/י מטובה ספרא חו"ד ל2022
  פועה   17/08/12 12:17
החוזה בכוכבים בעלת בלוג פופולרי דרוג 6 קבוע ברשימת הבלוגים הנקראים, היא תכין מפה של ישראל לשנת 2022 ואז תדע/י למה.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה איזו הדרדרות
  איריס כהו   17/08/12 13:34
איך הדרדרת מדרגת נביאה לחוזה בכוכבים??? פועה אני מתפלאת הרי את יהודיה מאמינה ואת יודעת שאסור לעם ישראל להאמין בכך כמו העכו"ם!!! איפה הצנחן כשצריך אותו ???!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
24
ד"ר מילשטיין מגדולי החוקרים
  הטובים   17/08/12 00:04
Hanan D. Weiss ד"ר אורי מילשטיין הנו מגדולי החוקרים בא"י...העושה ימים ולילות לחקירת השוני בין החוקרים המוטים לחוקרים שהאמת נר לרגליהם... ד"ר מילשטיין, אהרון רול, אביתר בן צדף, קלמן ליבסקינד, יואב יצחק ועוד , הצליחו בשינוי בטרמינלוגויה בה אנו משתמשים כעת... בעקיפין סייעו רבות לקריסת העיתונים : ידיעות אחרונות והארץ כמו גם ערוץ 10 חנן וייס שנהגו להביא עתונות ותחקירים מוטים ואנטי ממסדיים...
כתוב תגובה ל- הטובים
25
מדינת "פלסטין" - הבלוף הגדול
  חן45   17/08/12 01:58
במהלך ההיסטוריה מיציאתנו לגלות בידי הרומאים ועד 1917, הייתה ארץ ישראל שמשני עברי נהר הירדן יחידה אחת. התורכים, מושלי הארץ שקדמו לבריטים הביאו לארץ אלפי פועלים שחורים מארצות ערב השכנות כדי שייכרתו את היערות היפהפיים שהיו אז בכל הארץ כדי שהעצים ישמשו פחם לרכבות המלחמה התורכיות. אלה הם היום הערבים שממערב לנהר הירדן, שמוצאם ממקומות אחרים וכמובן שאינם "עם". רק לאחר כיבוש הארץ על-ידי הבריטים מידי התורכים, חולקה הארץ באורח שרירותי למזרח ולמערב הירדן. החלק המזרחי, שנקרא מאז עבר-הירדן, הוגש כשי הוקרה לשבט בדואי שברח מערב הסעודית לאחר שהובס בידי השושלת הסעודית. שבט זה, ההאשמים, בהנהגתו של שריף חוסיין, אביו של המלך עבדאללה הראשון ואבי סבו של המלך חוסיין, סייע לבריטים במלחמתם נגד התורכים ובכך זכה במתנה ב-65 אחוזים מארץ ישראל המקורית, ההיסטורית. זה היה העוול הראשון כלפי העם היהודי ובכך יצרה בריטניה בכייה לדורות במזרח-התיכון. כלומר: השלטון בירדן של היום, של השושלת ההאשמית, אינו שייך כלל לאזורנו, מה עוד שכ-85 אחוזים מתושבי חבל ארץ זה, הקרוי באורח מלאכותי "ירדן" הינם "פלסטינים", שגם עלולים ביום מן הימים לחסל את השושלת ההאשמית ולזכות בשטח. האם הם אמנם רוצים לזכות בכל ארץ ישראל ההיסטורית? כנראה שכן! ב-1918 הכין משרד החוץ הבריטי, ביוזמת המושל הראשון שלהם בארץ ישראל, מסמך בצורת ספר, שכותרתו: "הצורך בהקמת יישות פלסטינאית בארץ ישראל על-מנת לטרפד את הציונות". כל זה נעשה כדי לרצות ולפצות את הערבים וכדי לקבל דריסת רגל בנפט הערבי. מעולם לא היה בנמצא "עם פלסטיני". זהו יציר כלאיים ומזימה היסטורית של הערבים והבריטים שמטרתם הסופית להכחיד את עם ישראל ולזכות בארצנו! ולצערנו הרב העולם הצבוע בלע את הצפרדע השיקרית ואכל את הבלוף-לוקש הזה עד לידי חיסול זכותנו ההיסטורית שהייתה קיימת עוד לפני שרבים מעמי העולם הנוכחיים היו קיימים כלל. ועכשיו לעניין אחר: הקוראן אוסר על המאמינים המוסלמים להגיע לשלום עם הכופרים, ואפילו אם הכופרים ימירו את דתם לאיסלאם. בקוראן יש שני סוגי "שלום": האחד הוא "סלאם" והשני "סולח". הסולח הוא השלום האמיתי, הנצחי, שאינו יכול להיות מופר. הסלאם הוא מבנה של שביתת-נשק, הפסקת אש, שמטרתה לתת למוסלמים השהייה של מעשי האיבה על-מנת שיוכלו להתחזק ולהתעצם תוך הרדמת האוייב והכנסתו לשאננות, ואז לתקוף אותו שנית כאשר אינו מוכן. זה בדיוק מה שהערבים עושים מאז מלחמת העצמאות שלנו. ה"שלום" הקר עם מצריים וירדן הוא זמני בלבד, על-פי חוקי הקוראן. הם לא חתמו איתנו על "סולח" כי אם על ה"סלאם" בלבד, מה שלא מחייב אותם לשלום נצחי. אלה הם שכנינו, "אומת אל-ערבייה - האומה הערבית הגדולה", שפתאום נולד לה ירח מלווה (סאטלייט) - ה"עם" הפלסטיני שמעולם לא היה קיים. לצערנו, המושג "ועל חרבך תחייה" תקף עבורנו אף בימינו. ואפילו אם נעשה שמיניות באוויר למען שלום אמיתי ונוותר על כל מה שרק נעלה על הדעת, לא יחתמו אוייבינו שלום אמיתי, נצחי, כי הוא מנוגד לחוקי הקוראן. הם רוצים את כל הארץ. שלא תהיינה כלל ספיקות בנושא. תזכרו איך ערפאת עשה תרגילים והתחמקויות כשהיה צריך לחתום בקמפ דייוויד על ויתוריו הכוללנים ומרחיקי הלכת של אהוד ברק, לתדהמתו של נשיא ארה"ב ביל קלינטון.
כתוב תגובה ל- חן45
26
בריטניה יצרה את העם הפלסטיני
  ב-1918   17/08/12 02:35
ממניעי שליטה על המזה"ת, ולאחר שמסרה במתנה לשבט ההאשמים הבדואי מחצי האי ערב את ארץ ישראל שממזרח לנהר הירדן שהיוותה כ-65 אחוזים מא"י ההיסטורית, יצרה בריטניה בא"י המערבית את העם הפלסטיני ב-1918, מערבים שהתנחלו בארץ החל מסוף המאה ה-19 לאחר שהגיעו אליה מכל מדינות ערב, על-מנת לטרפד את הציונות. יש על כך מיסמך רשמי של משרד החוץ הבריטי מאותה שנה. כותרת המיסמך באנגלית: The Need to Establish a Arab-Palestinian Identity in Palestine in Order to Jeopardize Zionism
כתוב תגובה ל- ב-1918
27
just a miserable man
  Gilead   17/08/12 03:45
who believe in his own lies and try to convince the world. Again and again we see the left is a danger to the existence of Israel. The left must be eradicated.
כתוב תגובה ל- Gilead
28
ה0מול ש"הקים"את המדינה"זה קרה
  קורןנאוה טבריה   17/08/12 06:10
רק בזכות הזרוע,השנאה,המשטמה,העלילה ורצח יהודים שהיוו סכנה לשלטונו של קין בןגוריון!לא היה איכפת להם להעליל עלילות דם פוליטיות נגד יהודים גם אם עלילות אלה משמשים פוליטית ואידיאולוגית את האויב הערבי שקורא לעצמו פלשתינאצי=נגד עם ישראל?העיקר לא לפגוע בסיכוי שלהם להפסיד את השלטון?!במילים אחרות:חורבן המדינה ולא חורבן השלטון והמפלגה=זה דגלם של ה0מולנים בגילגולם האדום והמפא"ייניקי=ועד עצם היום הזה וע"ע עלילת-דם ארלוזורוב, ה'מרד' בלוף וה"שמפניה" לעלילות 0רק 0רק!בזכות היסטוריונים אמינים כמו מילשטיין האמת תצא לאור ובעזרת השם כמובן!!!תודה לאורי מילשטיין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה את חצופה! מי את שתכני את
  אפשטיין מעפולה   17/08/12 11:47
בונה המדינה הזו דוד בן-גוריון -קין? תחלצי את נעליך כשאת מזכירה את שמו! כשאביך ישב במרוקו והתלבט אם לעלות ארצה, בן-גוריון כבר טרח פה להקים מדינה שאת ודומייך מנסים להרוס בהבל פה. חזרי למטבח להכין את השבת, והניחי למקלדת.
כתוב תגובה ל- אפשטיין מעפולה
עובדתית קין בןגוריון לא'בנה את
  קורןנאוה טבריה   17/08/12 15:18
המדינה'=חיילי צה"ל הקדושים שחרפו נפשם הקימו לנו את המדינה! בסוף ספרו של מנחם בגין 'המרד' מצויינים שמותיהם של נרצחי 'אלטלנה' ע"י קין=ולא יזיק לך ללמוד את ההיסטוריה הלא משוכתבת והלא מסולפת ע"י ההיסטוריונים המגוייסים של קין בן גוריון=ותשכיל!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אפשטיין,אל תגלה לאף אחד אני הס
  קורןנאוה טבריה   17/08/12 15:27
הסניגורית בהתנדבות של יהודי הסיזון ו'אלטלנה' שנרצחו בדם קר ועל לא עוול בכפם והי"ד=בפקודת קין בןגוריון!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
בגין בתגובה:"פיך מלא הצהרות סו
  קורןנאוה טבריה   17/08/12 15:35
סוציאליסטיות קין:אך אתה מסית,מלשין,בוגד,חוטף ומסגיר,אך זכור קין:עוד יבוא יום הדין-יקום העם,יפרוץ הזעם...על בגידתך ופשעיך,על הלשנותיך ותעלוליך"!!!אתה הבנת את זה אפשטיין?אני בניגוד לך: לא שוכחת ולא סולחת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
קורןנאוה אולי כדאי שתגלי לנו
  אורן שינמן   18/08/12 23:19
מהו השלד בארון שלך. הבנתי מידיד טוב ומהימן שהיה לך בעבר סיפור עם משטרת ישראל ומאז את רדופת שנאה לכל דבר שקורה פה!
כתוב תגובה ל- אורן שינמן
29
ב2 מילים - מוות ל0מולנים!
  0מולני1   17/08/12 11:01
כולל אותי....

ה0מולנים הם התגלמות הרשע, לא?!?!
הם המציאו את הפלסטינים, הפילו את התאומים, הביאו את הטסונמי, ומחמשים את איראן בנשק גרעיני.
הביאו את מורסי, מגרשים את אסאד...
המציאו את ההתחממות הגלובאלית, פיתחו אנשים מקופים, ועוד כהנה וכהנה.

ממש מדורת שבט אנטי 0מולנית בחסות פסיאו אקדמית....
כתוב תגובה ל- 0מולני1
מוות לשמאלנות
  מזכיר_המדינה   18/08/12 11:04

היית קרוב מאוד, רק עם טעות פעוטה: מי שצריכה למות זו האידאולוגיה (האווילית ביותר בהיסטוריה האנושית), שתעבור למקום הראוי לה בפנתיאון ההיסטוריה: עולם שכולו חלם, ויפה שנה אחת קודם.

השמאלנים, שיבדלו לחיים ארוכים, כל מה שצריך לקרות להם זה לחזור בשאלה, מן הכת האווילית בה הם נשבו. כמו עירית לינור, ארי שביט בתהליכי כפירה ובקרוב אצלך. אין בעד מה.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
30
טעות סמנטית.... עדיין 0מולנים
  0מולני1   19/08/12 11:45
כמקור הרוע האנושי.... לא שאין שמאלנים רדיקליים, שבינם לבין שמאל אין הרבה.... האיוולת שייכת למאשימים, אגב. המאמר אינו ענייני, והתאוריה האנטי 0מולנית באה ליצר יש מאין מסכה פסיאודו אקדמית לעליונות הימין. העליונות הזו מבוססת על ראיות לא נכונות במקרה הטוב, ועל פרשנות ימנית מסולפת במקרה הרע. בקיצור, אין ביקורת מעשית. תודה על ההזמנה, אבל כמו שאומרים במחוזותינו, לא תודה. נתראה בסלקציה, אני מקווה שבעבודות פרך אולי אני עוד שווה משהו. בתור 0מולן אני כנראה באמת 0....
כתוב תגובה ל- 0מולני1
לא ביקורת אלא חשיפה
  אורי מילשטיין   26/08/12 12:49
ומכיוון שמדובר בחשיפה, מן הדין להפריך אותה או לאמץ אותה אך לא לבטל אותה. במלים אחרות: הטענה שלי שלא היה טבח בדיר יאסין ובספר אני מביא לכך הוכחות. מי שסבור שהיה טבח בדיר יאסין צריך להפריך את ההוכחות. אם לא ניתן להפריך את ההוכחות יש להתקדם ולברר מי ומדוע יזם את העלילה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il