s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היהדות שלי
מאת: איתן קלינסקי  |  19/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לפי התורה מותר לגנוב
  איש עצוב   19/08/12 12:29
הכתוב "לא תגנוב" זו לא התורה שלי בעשרת הדיברות שלי כתוב "כן תגנוב, והרבה" קצת פתטי לא כן? קלינסקי כתוב "בחרתנו מכל העמים" אתה לא חייב לקנות אבל אתה לא יכול גם להכניס בתורה את מה שאין בה. פתח לך תורה משל עצמך ועזוב את התורה היהודית שאינה קשורה כלל אליך כי אתה סותר את יסודותיה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
איש עצוב לך תגנוב
  תקווה   20/08/12 11:13
כתוב תגובה ל- תקווה
האיש העצוב הוא תבנית נופיו
  ידידיה   20/08/12 17:41
תבנית נופי היהדות של האיש העצוב ראתה לפני כמה חודשים במו עיניה 4 פלשתינאים אלימים עם מקלות מקדמים מאות אוהדי כדורגל יהודים , ששמחים בניצחון קבוצתם בכדורגל ומכים אותם .
כן הוא ראה 4 פלשתינאים מכים מאות יהודים . רק המשטרה משום מה עד היום לא עצרה אותם , והנהלת הקניון ששם התרחש המקרה התנצלה בפני אותם הפלשתינאים , שאגב הם עובדים באותו קניון.

מתאים למי שראה את המראה הזה , שיטיף גם לגנבה . אז יאללה , לך תגנוב , איש עצוב , זה מתאים לך . קח איתך גם את איריס ותקיימו את המצווה "יש לגנוב".

אני ציפיתי ממך , איש עצוב לרמה אחרת של תגובה . לכן החלטתי לענות לך ברמה אליה אתה הגעת.
כתוב תגובה ל- ידידיה
מה אתם רוצים מאיש עצוב?
  עמוס שנער   20/08/12 21:01
הוא בסך הכל טוען טענה יפה. שברגע שאתה משנה את הנאמר בתורה אז זו כבר לא יהדות אלא משהו אחר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה מחפש שכל בשמאל ההזוי?
  איש עצוב   21/08/12 19:03
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
התורה שלמות אחת
  איריס כהו   19/08/12 19:11
קודם כל הפעם ויתרת על הערבים המסכנים והמקופחים, אבל החלפת אותם ב"גרים" שהגיעו לשבור שבר - כמו בני ישראל שירדו למצרים - הענין הוא שבני ישראל ירדו לתקופה מסוימת וידעו שבסופה הם חוזרים לארצם ,הם גם לא הסתננו אלא הוזמנו על ידי פרעה, והם כלל לא התכוונו להטמע ולהתאזרח בארץ מצרים אלא הבדילו עצמם לארץ גושן - גם על תשכח שבסופו של דבר הפכו אותם המצרים לעבדים . מה דינם של המסתננים הללו מי הזמין אותם לבוא לגור כאן? האם צריך להבדיל אותם במקום מגורם ? האם הם יתבוללו בתוכנו? מה עתידם?? התשובה לכל זה נעוצה ברישא של המאמר-קלינסקי כלל לא רואה הבדל בין ישראל לעמים אלא ישראל והעמים כולם אותו דבר! לכן אין בכלל שום בעיה עם כניסתם של עמים זרים לתוכנו- נחיה כולנו ביחד כי כולנו בעצם מקשה אחת!! אבל קלינסקי המדבר בשם התורה ונמשך לחוקים הנהדרים שבה המדברים על צדק חברתי - לא מבין שאי אפשר לקחת רק מה שרוצים ולשנות את השאר לפי השקפתו !! נכון כולנו מסכימים לחוקי המעשר וכו' אבל אותו האל שנתן את החוקים הללו הוא גם שהבדיל את ישראל מהאומות למען לא ילכו בחוקותיהים ורק אז יוכלו להשפיע גם עליהים !! לצערי היום בגלל אנשים שהרסו את ההבדלות הזאת ואת הצורך ללכת באור ה' אבל צועקים רק על צדק חברתי ואת השאר עזבו-הגענו למצב זה!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
3
יהירות
  יולו   19/08/12 21:06
אתה מארגן לך את "היהדות שלי" ועם טכס בישבן וזכיחות קומה אתה מנסה להפיץ אותה כדרכם של כל המיסיונרים יש בזה לא מעט שחצנות ושתלטנות ואדנות אני למשל יהודי בדרכי ואין לי שום רצון "למכור" לך את דרכי. איתן אין שום הבדל בינך לבין נטורי קרתא גם הם וגם אתה בחרתם בקצוות.{גם פוליטית} ברכות יולו
כתוב תגובה ל- יולו
4
אויל משריש
  מלא רחמים   20/08/12 08:53
כתוב תגובה ל- מלא רחמים
5
מתנשא ומתחכם למופלא ממך?לבורא
  קורןנאוה טבריה   20/08/12 09:17
שמיים וארץ שלגדולתו ותורתו אין חקר!!!חצוף 'ציוני'!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תגובה לקורן נאוה
  עמוס שנער   20/08/12 20:07
קורן נאוה.קודם כל אני מסכים איתך עם המון דברים ואף מחבב אותך על כך שאת כותבת דברים מדם ליבך. נראה לי כי במקרה הזה את די טועה כי נראה לי [אולי אני טועה] שמר קלינסקי הינו אדם טוב הכותב את האמת שלו. ונראה לי שהוא באמת מאמין במה שהוא כותב ושהוא באמת מייחל לעולם עם המון חמלה ואהבת הזולת והאחר שגם הוא יציר הבורא. והאמת היא שאין לי חילוקי דעות איתו אלא חילוקי דעות באיך ליצור ולהגיע לאידיאל שלו. בכל מקרה את באמת מצפה ממנו שלא ירשום את מה שהוא חושב? אגב, למה למאמרים שאני מידי פעם כותב את אף פעם לא מגיבה? מודה שאני קצת מקנא. בהערכה עמוס.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
קודם כל תודה רבה!-אינני שופטת
  קורןנאוה טבריה   21/08/12 17:34
חלילה אנשים על פי היותם טובים או רעים=זה כלל לא מעניין אותי בשביל זה יש אלוקים תודה לאל!!!אני שופטת יהודים על פי דעותיהם הפוליטיות-אין לי ספק שקלינסקי מאמין במה שהוא כותב כמו אורי אבנרי,גדעוג לוי,ענת קם,טלי פחימה,בוגדי ה0מול, המרצים האנטישמים באוניברסיטאות ואפילו כמו נשיא הפטפוט והשפל שכפה אלינו את פשע או0לו פרס!! חלילה לי לצפות מקלינסקי לא להביע את דעותיו=אני בניגוד לבולשביקים=דמוקרטית קיצונית! ולשאלתך,אני נוהגת להגיב תחילה לעוכרי ועוקרי ישראל ולאנטישמים 0לקטיבית,הם מטרידים אותי יותר!!!ובאשר לציפיות שלי מיהודים בהזדמנות אחרת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יש לך טעות בקשר לפרס
  עמוס שנער   21/08/12 21:22
לדעתי פרס לא באמת מאמין בדרך השמאל [אולי הוא האמין בזה בעבר אך לא קיום]הוא אדם חכם וקשה לי להאמין שהוא לא מבין כמה השמאל הזיק בייחוד שהוא ,פרס, שימש בתפקידים ראשיים ויודע דברים שאנו הציבור לא תמיד יודעים כמו איך שבעיצומו של אוסלו המשיכו לחנך בבית הספר הפלסטינאי שהיהודים רשעים ואיך מנהיגי הערבים בעצמם לא מתכוונים באמת לשלום ושכל צרותיהם של הערבים נובעים מהמנהיגים שלהם ולא בגללנו.
אני חושב שקשה לו להודות בטעות ושהוא צריך להמשיך לתת הצהרות שמאלניות כדי להמשיך להיחשב בתקשורת ובעולם כאדם גדול. אינני יכול להוכיח שאני צודק אך אם מה שאני כותב זה נכון אז פירושו שפרס הוא אדם רשע ולא אחד שבאמת מאמין במה שהוא עושה בניגוד לקלינסקי. לגבי שאר השמאלנים שהזכרת אין לי דעה אם הם רשעים או סתם בעלי דעה שבעיני לא חכמה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אם פרס לא מאמין ב"שלום"שלו?אז
  קורןנאוה טבריה   22/08/12 05:08
אזי יש לנו עסק עם אדם מסוכן לדמוקרטיה ולמדינה יותר מכל אויב וצר!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
גם היהדות שלי
  צפורה בנאי   20/08/12 09:30
תודה איתן. היהדות שלך היא בדיוק היהדות שלי. סבי היה איש שומר מצוות, אורטודוקסי, שהאמין באותם הערכים שאתה מתאר.ממנו למדתי להיות יהודיה עם סובלנות וחמלה.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
חמלה כן סובלנות לשקר לא
  איריס כהו   20/08/12 09:54
חמלה יש לנו בשפע אבל לא על אלו הקמים לכלותנו זאת טפשות-"המרחם על אכזרים סופו שהתאכזר לרחמנים"-זה המוסר היהודי-ולא האשכנזי-היודו צלבני! וסובלנות יש לנו רק לאמת ,0 סובלנות לשקר!!! ברוך אלוהינו שהבדילנו מן הטועים ונתן לנו תורת אמת וחיי עולם נטע בתוכנו!! זאת היהדות היחידה ואין ברית חדשה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
יהדות של חמלה
  יהדות של חמלה   20/08/12 13:57
להמאיס את החיים על 60.000 פליטים מאריתריאה על ידי מניעת אפשרות לעבודה וכליאתם במכלאות - זו לא יהדות.
כתוב תגובה ל- יהדות של חמלה
נכון צודקת
  איריס כהו   20/08/12 15:31
יהדות זה להביא עוד מליון מאריתראה לתת להם עבודה ומגורים ,ולסלק מיהודה ושומרון את היהודים- כי הם שטחים כבושים - זאת יהדות !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
את מגזימה בטירוף!!
  לגברת כהן   20/08/12 17:11
את ה-60.000 שגגנבו את הגבול אין לגרש!!!

את מזכירה לי עיתונות אנטישמית בארגנטינה שצעקה חמס על כך שקלטו שם כמה אלפי יהודים שנמלטו מאירופה . כנגד השמאל הופנתה בדיוק אותה האשמה - אתם רוצים לקלוט את כל המיליונים של היהודים , שסובלים באירופה ???? וזה היה רק ב-1939 .
כתוב תגובה ל- לגברת כהן
איריס את יהודיה???
  לגברת איריס   20/08/12 17:22
האם היה אדם שדיבר על קליטת מליון אנשים מאפריקה .

מדברים על סגירת הגבולות וטיפול הומאני באנשים החיים כאן .
אנחנו בני העם היהודי.
כתוב תגובה ל- לגברת איריס
מה הקשקוש
  איריס כהו   21/08/12 00:25
די כבר עם ההומניות המזויפת והשקרית - מה זאת אומרת לסגור את הגבולות ולתת טיפול הומני לאלו שכבר נכנסו??-הם כלל לא פליטים-אפילו קלינסקי הסכים לכך שהם באו לשבור שבר-כלומר לצורכי מחייה ולא בגלל סכנת חיים, ומה עתידם ? שהם פשוט ישארו כאן לנצח ויהיו אזרחים??? האמת אם אנשים עם חשיבה כמוכם נחשבים ליהודים - אז אני באמת מבולבלת לגבי יהדותי!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
גם יוצרים את הבעיה וגם זועקים!
  איריס כהו   21/08/12 12:34
ודאי שאסור להמאיס את החיים על אף אחד-אבל מה עושים פה60,000 -מסתנני עבודה ולא פליטים, הרי כשרוצים להחזירם לארצם -אתם גם צועקים שזאת גזענות , אז הם נשארים כאן ועוד פעם אתם זועקים-מקפחים אותם! אותו דבר עשיתם עם הערבים-לא העלתם על דעתכם שאולי צריך לפנות אותם מארץ ישראל-למי שהציע זאת!! אבל אתם גם אלו שזועקים על הכיבוש והיחס אליהם!! אתם גם יוצרים את הבעיה ואחר כך זועקים על תוצאותיה- לדעתי אתם העונש של עם ישראל- עונש של אנשים מתוכנו נגדנו-העונש הגרוע ביותר!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
7
יהדות שלי היא יהדות של סובלנות
  יהודי בן יהודי   20/08/12 12:37
יהדות ששותקת שמגרשים כאלף משפחות בשנה מבתיהם , כי לא עמדו בתשלומי משכנתאות זו לא היהדות שלי.
יהדות שמתייחסת לפליטים מאריתריאה כמו שאלי ישי ועדרי חסידיו ,מתייחסים , זו לא היהדות שלי.
יהדות של אתה בחרתנו מעל כל העמים זו לא היהדות שלי .
היהדות של איריס כהן היא בוודאי רחוקה מלהיות היהדות שלי . ואני כן יהודי.
כתוב תגובה ל- יהודי בן יהודי
8
קלינסקי. אספר לך סיפור. כנס
  עמוס שנער   20/08/12 20:39
אני חזרתי בתשובה לפני כ10 שנים. לפני זה יכולתי בקלות להביע דעות דומות לשלך, אם כי גם עכשיו אני יכול להבין ולהזדהות עם דבריך ולהסכים באופן חלקי. כמה שנים לפני שחזרתי בתשובה שלח אותי המורה שלי למוסיקה שחזר בתשובה לפני, לרב שישכנע אותי להיכנס אל העולם הדתי. אותו רב לא הצליח להחזיר אותי בתשובה והמהלך הזה קרה לי כמה שנים אחר כך. אך הוא אמר לי משהו שעד היום אני משתדל לאמץ: אני טענתי בפניו עד כמה קשה לי להאמין ולקבל את העובדה שאני נעלה על אדם אחר רק בגלל שאמא שלי יהודיה ואמא שלו לא!!! מעבר לזה אף הוספתי את העובדה שעם ניצול שואה חייב להתרחק מדירוג גזעים של אנשים כי מזה למעשה סבלנו. הרב השיב לי בחכמה [ואני לא בטוח שהוא בעצמו באמת מאמין במה שהוא אמר אך אני בחרתי לאמץ את זה עד עצם היום הזה] הוא אמר לי שאינני צריך לחשוב שאני יותר טוב מהגוי אלא עלי לחשוב שיש לי תפקיד שונה משלו בחיים. ועל כך אומר שבחר בנו מכל העמים זה שבח עצום אך גם אחריות לא קטנה. לגבי עניין הפליטים קיבלנו עוד הוכחה, שהחרדים צדקו שאסור לנו היה לכבוש את הארץ. כי עם יהודי לא יכול להתערבב ומדינה יהודית לא תתקיים לנצח אם נחזור לחיות במיעוט. מה ההבדל אם אנחנו במיעוט באירופה או במיעוט כאן? עכשיו נוספה לנו בעיה מוסרית עם הפליטים כי גם את אלו שאינם נמצאים בסכנה קשה לגרש כי גם אנחנו נדדנו הרבה ולא רק כשהיינו בסכנה. זאת אומרת, שמה שלא יהיה אנחנו במצב לא נעים. יחד אם זאת. אחרי שנכבשה המדינה זו בעיה להחזיר את הגלגל אחורה ובגלל זה אינני תומך בהחזרת שטחים [כי אף אחד לא רוצה לעשות איתנו באמת שלום וזה כבר הוכח] ואינני תומך בקבלת פליטים המונית ללא כל פיקוח. אנחנו בהחלט נאלצים לעבור דברים לא נעימים ודילמות מוסריות לא קטנות, אך אנחנו הכנסנו את זה לעצמנו כשהקמנו מדינה. עכשיו אם נוותר על המדינה ונמסור אותה לפלסטינים תהיה שפיכות דמים גדולה [כי מה לעשות. הם לא צדיקים כל כך גדולים].
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
9
למגיבים -שנאה לגר זו לא יהדות
  זכור כי עבד היית   21/08/12 13:30
כתוב תגובה ל- זכור כי עבד היית
לא שונאים רק לא יודעים!!
  איריס כהו   21/08/12 15:54
מה דינם- האם הם באמת גרים??? אם כך כל מי שרוצה יכול לבוא ולגור כאן ולהחשב לגר??? מה יהיה עתידו של עם ישראל? הרי אתם בדיוק האנשים שצועקים כל הזמן שצריך לותר על יהודה ושומרון כדי שלא תהיה מדינה דו לאומית לא??? נא לענות ואם לא בילמו פיכם לנצח!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il