s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו נגד ההינתקות
מאת: נרי אבנרי  |  24/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביבי הצביע בכנסת 3 פעמים בעד
  בעד בעד התנתקות!   24/08/12 12:34
כתוב תגובה ל- בעד בעד התנתקות!
נאי אינו מבחין בין מעשים ממש
  ונאומים זולים סתם   25/08/12 15:14
כתוב תגובה ל- ונאומים זולים סתם
זה אופייני למעריץ שוטה.
  נכון.   25/08/12 15:43
כתוב תגובה ל- נכון.
2
אה, כן, בנאומים ביבי-מה-זה-נגד
  בענק נגד! פחדן...   24/08/12 12:36
כתוב תגובה ל- בענק נגד! פחדן...
3
דוקטור ביבי ומיסטר נתניהו!
  איריס כהו   24/08/12 12:40
ובכן נרי יקר- תגובתי גם אם תמאס בה!- מי אמר שלעשות את הרפורמות הכלכליות -היה מעשה חשוב יותר לעם היושב בציון , מאשר להציל את העם ממעשה כזה של התאבדות עצמית והריסת הבטחון וההרתעה של העם???עם כל הכבוד להצלת הכלכלה(שיש כאלו שיאמרו שדווקא ברפורמות הכלכליות פגע ביבי בשכבות החלשות והעשיר את קופת המדינה בדיוק באותו סכום שבזבזו על מבצע הגרוש) האם הבטחון והשפיות לא חשובים יותר?? כמה כספים בוזבזו לשוא בגלל כל ירי הטילים על ישובי הדרום כתוצאה מהגרוש?? אז למצוא תרוץ שבגלל הצלת הכלכלה אני לא מציל את הישובים מהרס,ולהתפטר רק אחר כך כשכבר מאוחר- זאת שרלטנות!! דבר נוסף - חסר לי כאן הקטע -שכיכב בסרטוני תעמולת הבחירות האחרונות של קדימה- שבו מראים כיצד ביבי אומר בפרוש לאורי אריאל מהאיחוד הלאומי-שאם יהיה משאל עם הוא יצביע בעד!! חבל שלא הראת גם את זה! אז או שהאיש שרלטן מקצועי שמתעתע בכולם או שהוא חולה בפיצול אשיות - אין לי מושג מה קורה כאן!! מבחינתי כל הפוליטיקה שלנו נגועה באפורטוניזם צביעות ושקר ! אולי תוכל להסביר לעצמך ולנו למה אם הוא כל כך התנגד להרס גוש קטיף- הוא ממשיך עד היום לבצע את מדניות השמאל ולהרוס מאחזים - ומדוע הוא לא מאמץ את הדוח של השופט לנדאו-בעד חוקיות הבניה בישע??? תחשוב על זה נרי יקר - על תתנו לפוליטיקאים מכל הזרמים לשטות בכם-הם לא ראויים להיות מנהיגנו -מי יודע אם הגרוש הזה לא היה גזרה , בגלל אמונה עיוורת מצד המתנחלים בשלטון שקר זה???
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ליידי ארס וגברת כווין
  מסעודה לייבוביץ   24/08/12 13:08
הרי המקלדת שלך עובדת שעות נוספות נגד מר נתניהו ראש הממשלה הנבחר.
לידעתך גם אם תכתבי מיליון פעם שמר נתניהו היה בעד ההתנתקות בדפים המציאות תהיה שונה.
מר נתניהו היה נגד ההתנקות וגם פעל נגדה , לימים כשראה שאין הוא יכול לשנות דבר הוביל מהלך שכוחות צה"ל לא יצאו מציר פילדפלי וגם בזה מר נתניהו לא הצליח לשנות דבר.
איריס יקרה
לידעתך אנו אזרחי ישראל הרוב הדומם עומד איתן לצד המתיישבים ביהודה ושומרון וכן בגוש עזה שננטש .
מאסנו בהתנהלות העזת מצח שלכם לא נסלח לכם ולא נשכח לכם באם תפילו את ממשלת נתניהו שנית כפי שעשיתם בעבר לשמיר וכתוצאה מכך קיבלנו את הסכמי אוסלו.
מדינת ישראל אינה שייכת רק לכם אדוני הארץ אלא גם לנו תושבי השכונות ותושבי הפריפריה שתמיד שמנו את יהבנו בכם וויתרנו על כל הזכויות שלנו ובלבד שלא יפגעו בהתיישבות ביהודה ושומרון.
עבורנו מר נתניהו הוא המנהיג היהודי הציוני והישראלי האחרון שנותר עד ביאת המשיח ולכן הרף מכם לפרסם בדותות ושקרים . העמידו את האינטרס של כל עם ישראל לפני עניכם .
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
גברת מסעודה ומיסיס ליבוביץ
  איריס כהו   24/08/12 15:39
לגברת המדהימה עם השם שאהבתי - כמו מוחמד ברקוביץ!! ובכן גברתי הנכבדה מה לעשות שאותי מענינת האמת ולא ישבנו של נתניהו על כסא ראש הממשלה ! לידיעתך אני גם לא מתנחלת במובן המקובל(אני מתנחלת מת"א) וגם לא עשיתי דבר כדי להפיל את שמיר - אם תשאלי אותי -מבחינתי ,דווקא את שמיר צריך להגדיר כאחרון המנהיגים עד ביאת משיח- אני מאמינה שטובת העם והארץ היו חשובים לו באמת בכל ליבו ,ולא כמו כל שאר השרלטנים נסיכי הלכוד למיניהם נרפים וללא חזון אמיתי -שלמענו יוכלו להלחם גם במחיר סיכון כסאם! אכן ירידת הדורות! ולעצם העניין לא ענית לשאלותי העקריות - האם הנושא הכלכלי חשוב יותר מהבטחון ,מהאמת? אם בנימין נתניהו היה מתפטר בזמן האם היה מונע מהסנילי והנסחט ,שרון לבצע את זממם של הרשעים? והאם נכון הדבר שבנימין נתניהו היה מצביע לו היה משאל עם- בעד ההרס והגרוש- כפי שראינו בתעמולת הבחירות של קדימה, אומר זאת לאורי אריאל!- אם כל התשובות לשאלות אלו הן -כן-אזי ביבי הוא אחרון המנהיגים השרלטנים של הליכוד-שנשענים על קולות היהודים הטובים והמאמיניםומקיימים את חזון השמאל- ושהמשיח צריך להושיע אותנו גם מהם!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
הימין הוא שהפיל את שמיר
  מסעודה לייבוביץ   24/08/12 17:01
זה כבר לא סוד שהימין הפיל את שמיר כדי לאפשר לרבין לעלות לשלטון ולתת מתנת אושר את הסכמי אוסלו.
עד היום מבכה הימין את עלייתו של רבין ומודה שטעה בהערכה שלו כלפי יצחק רבין
לא נסלח לאותם אלו שהפילו את ממשלתו של יצחק שמיר קרי הימין האקטיבי.
ישבנו של נתניהו לא מעניין אותי אבל בינת הלב שלו כן והיא יצירתית ומוכיחה את עצמה עד היום.
אני מאחלת לך קצת פחות שינאת ויותר אהבת חינם
שבת שלום
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
איזו שנאה?
  איריס כהן   25/08/12 21:06
איך הבנת מדברי שאני שונאת מישהו? בסך הכל הצגתי שאלות שמצריכות תשובות ולא מוכנה לקבל דברים כמובן מאליו, ומיחלת לביאת המשיח כמוך!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
מי ראוי היום להיות ראש ממשלה
  מאיר אלקרייאף   24/08/12 18:37
לגבירה מבית הכהן שלום ! נניח שרוב הטענות שלך . הינן מוצדקות .ואנו צריכים לבחור ראש ממשלה. מי המועמד שלך . ציפי לבני החלולה . יאיר לפיד הממורק ושליחו של נוני מוזס . אהוד אולמרט המושחת . חיים רמון המופלל . שאול מופז (בית לא עוזבים) הזגזגן . שלי יחמוביץ הכתבת מטעם (ללא רקורד של אף עשיה).... גברתי הנכבדה . אנא הציעי מועמד (תני שם) הראוי יותר מבנימין נתניהו להיות ראש ממשלה בזמן הזה . ואנא הצביעי על מועמד עם רקורד עולמי בתחומי הכלכלה . נסיון מוכח גם בתחומים אחרים ורבים . וכמו כן בעל השכלה אקדמאית. קצין בכיר בסיירת עם בצועים מוכחים. אנא תני שם מתוך הגלריה הפוליטית בישראל למי יש נתונים להיות ראש ממשלה . לא חוכמה להשמיץ ללא קץ . צריך גם להציע פתרונות .אז גברת כהן במי את בוחרת ?
כתוב תגובה ל- מאיר אלקרייאף
10 מחיאות כף למקלדת שלך
  מסעודה לייבוביץ   25/08/12 20:03
כל מילה בסלע קיומו של העם היהודי, אכן נתניהו הוא ראש הממשלה הנכון לזמן הנכון.
מר נתניהו עושה מאמצים כבירים לאזן בין כל הכוחות השבטים והאינטרסים של העם היושב בציון.
מי יתן ונזכה לימים של שלום אהבה בריאות ופרנסה טובה
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
אני בוחרת במשיח!!
  איריס כהו   25/08/12 21:31
ולא נראה לי שיהיו לו את הנתונים שאתה מבקש שיהיו לראש ממשלה-בכל מקרה לפחות תואר אקדמאי-שהרי כתוב : לא תואר לו ולא הדר!! מאיר היקר עם ישראל הוא עם הרוח ולא עם הכח-לא בכח ולא בחיל כי עם ברוחי!(ואל תחשוב שלא צריך צבא ) מנהיגי ישראל צריכים להיות אנשי אמת שרק טובת העם מול עיניהם ,רחוקים מרצון לכבוד ושררה ומאמינים גדולים בנצח ישראל ! האם משהו מהמנהיגים שציינת בעל תכונות אלו? בספק רב -ואפילו לא מר נתניהו ! לא התימרתי להגיד שיש לי משהו שיחליף את ביבי עד ביאת משיח !אבל אל תהפכו אותו לצדיק גדול- ואם זה נכון שבליבו הוא היה בעד הגרוש אבל תיחמן כך שיחשב כאילו היה נגד(סמך על חסידי הליכוד השוטים) אזי שזה מעשה נבלה לא פחות מהגרוש עצמו!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לצערי דור הנפילים נכחד.
  מאיר אלקרייאף   26/08/12 14:41
גברת יקרה . בתגובתי הראשונה כתבתי שנניח שאת צודקת בכל מה שכתבת .אבל לצערי אין לנו ליום הזה מנהיגים אחרים.דור המנהיגים הצנועים שעשו למען המדינה יותר מאשר לכיסם נכחד. אין יותר דוגמאות כמנחם בגין ז"ל. ויצחק שמיר ז"ל..אנו מחכים למשיח אלפי שנים . שלום חנוך שר את השיר שמשיח לא בא והוא גם לא מצלצל... שיהיה לך שבוע טוב
כתוב תגובה ל- מאיר אלקרייאף
אבל אולי הוא מטקבק!!!!
  איריס כהו   26/08/12 17:39
כתוב תגובה ל- איריס כהו
4
נרי אתה יסודי ומעולה!סחטיין!!
  אמיר 2008   24/08/12 13:47
מאד נהנה לקרא את הטור שלך.התקשורת מסלפת בלי סוף.
YNET הוא השופר הכי מסלף שאפשר.

תרשמו:YNET שירת את קדימה והשמאל. היום YNEY משרת את לפיד.

כל הכבוד לנרי שמראה את האמת!
כתוב תגובה ל- אמיר 2008
5
נתניהו היה גם בעד וגם נגד.
  ארכיזבל משטה בעדר   24/08/12 14:58
בהתאם לרוח הנושבת. ארכיזבל, כרגיל, מוציא ממחסן הפגרים שלו רק את מה שמתאים לתמיכה באליל שלו.
כתוב תגובה ל- ארכיזבל משטה בעדר
ליצור המשתמש במילה "ארכיזבל"
  ינקה   24/08/12 16:16
הנני מבקשת להציע לך הצעה שהוצעה בעבר לבני מינך כאן באתר. את הפתשגן שלך החוזר בהתמדה בהרבה רשימות כאן, על ארכיזבל - קח עמך, ביחד עם עוד כמה שקי זבל בעלי צחנה, עלה על הר גבוה מאד, נניח על החרמון - ושא שם את דבריך המצופים בפרש, בקול רם ועצום. בטוחני שיתאספו סביבך בני סוגך ויקשיבו בפה פעור לדברי הזבל שתשמיע בפניהם, וזו תהיה להם כפי הנראה חגיגה מרשימה. אבל כאן באתר, יצור נכבד, איש לא מקשיב לך ולא מושפע מדבריך הריקים. ולנו תהיה שמחה כבירה להפטר מאחד כמותך.
כתוב תגובה ל- ינקה
מקומם במחסן של הארכיזבל.
  שקי הזבל,   24/08/12 17:51
הארכיזבל (= מנהל ארכיון הזבל) הוא שמתעקש להוציא את פגריו מהמחסן ולפזרם בציבור. באשר להקשבה לדברי, אני מתרשם אחרת. אין לי שום ציפיות לשכנע את חסידיו השוטים של הארכיזבל, אבל גם הם וגם האחרים מקשיבים.
כתוב תגובה ל- שקי הזבל,
ליצור חסר הכבוד
  ינקה   24/08/12 22:15
כשרונו וחריצותו של מר אבנרי, להעלות על פני השטח חומרים קדמונים, המוכיחים את שקריהם, סילופם והונאתם של אישים במדינתנו, והמציגים בפנינו מאורעות חשובים שנשתכחו מלב - מכבידים על כבודו מאד. הדבר איננו מוצא חן בעיני כבודו, אפילו הורס אותך. אך אתה במיעוט דל ביותר, ניתן לחבר אותך אולי רק לגב' פועה (שאף היא מעיה חמרמרו ולבה נהפך בקרבה מכעס עצור על מר אבנרי). אך הרוב כאן, אדוני הקנאי, הרוב - מתפעל, סקרן, מתעניין ואוהב את המצגות בעלות הערך של מר אבנרי. משום ששניכם ממש רותחים בשל הצלחותיו אלה של ידידנו הטוב - מוצע לכם באמת לעלות לחרמון ולהצטנן שם מעט. יכול להיות שאוירו הטוב של החרמון יסלק מקולמוסך את ענייני הזבל, הפגרים והאשפה, שהם כה שגורים אצלך, ותתחיל להתבטא בסגנון נקי ומכובד יותר. הנך גם אותו יצור שהעיר לי בכתבה קודמת של מר אבנרי: "שכחת שזו נבירה באשפה". הרואה אתה? לעולם - קולמוסך מוכתם בזוהמה. אדוני, הנך אדם ללא כבוד. תשתפר מעט, הכנס לחוג תרבותי וכתוב נא בלשון נקיה.
כתוב תגובה ל- ינקה
שנהנים להתפלש בזבל.
  יש אנשים,   25/08/12 00:48
מדבריך אני מבין, שכאלה הם חסידי הארכיזבל. זכותכם ושיהיה לכם לבריאות.
כתוב תגובה ל- יש אנשים,
לינקה לא לקחת את ארכי טמבל
  איריס כהו   25/08/12 20:58
ברצינות רבה מדי הוא סתם משועמם שחוץ מלהגיב לכל התגובות במילים- זבל ופגרים-הוא לא אומר שום דבר עניני , חוץ מזה הוא אמר שהוא לא קורא תגובות של יותר משלש שורות ובכל זאת קורא את כולן-ארכי שקרן!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
קיצרת, ולכן קראתי ואענה.
  איריס יקרה ואהובה   26/08/12 14:11
אני אכן לא קורא הודעות ארוכות של חבורת הארכיזבל. אבל את השאר כן, ואני מגיב כמיטב יכולתי. אני ממליץ לך לקרוא את הודעותי, כי הן יעזרו לך. כאמור, רפואה שלמה תקבלי רק מידי שמיים. אינשאללה.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה ואהובה
אמן! חבל שגם אני לא יכולה לאחל
  איריס כהו   26/08/12 15:16
לך רפואה שלמה- כי במקרה שלך אין הרפוי קשור לרפואה -מחלתך אינה גופנית או נפשית אלא-גורל !פשוט כנראה נולדת למשפחה שחינכה אותך בדרך השקר והשנאה ליהודים הטובים -יש שיטענו שאתם בכלל ערב רב ולא שייכים לעמנו!במידה ואתה כן מזרע היהודים ,הדבר היחיד שאני יכולה לאחל לך ולפועה זה שה' יערה עליכים רוח טהרה ויסלק ממכם את רוח הטומאה, ויחזירכם בתשובה שלמה!! עוד יכולים לצאת מהצאצאים שלכם זרע קודש הרי אומרים שאפילו מבני בניו של המן -הרשע- למדו תורה בבני ברק!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
6
נרי אבנרי חסיד שוטה קלאסי
  ע. ב-י   24/08/12 15:30
או כפי שהוא מעיד בת.ז. שהוא מפרסם בגאווה על אודותיו: "אינני יודע כלום". קצת צניעות לא תזיק, חבר. יש בך הרבה יותר שכן אתה כאסקוטפה לכפות רגליו של ההיסטוריון ההיסטרי נתניהו הסומא.
כתוב תגובה ל- ע. ב-י
7
נימוקים נוסח אבנרי
  שלמה המגיב   24/08/12 19:17
לאחר שהרבה מגיבים [ כולל אותי], הוכיחו לאבנרי שנתניהו הצביע בכנסת בעד חוק ההינתקות בתאריך 16.2.2005 , מנסה אבנרי לנמק את הצבעתו של נתניהו "כאילוץ" פן "..שרון היה מפטר אותו.." !!. "..זה לא חשוב איך נתניהו הצביע.." , מוסיף ומסביר אדון אבנרי ! , נו , אתם הבנתם את נרי אבנרי ? ראש ממשלת ישראל היום , מצביע נגד מצפונו ודעתו, בעניין כל כך קריטי ועקרוני ובניגוד לאידיאולוגיה האישית שלו , רק מחשש שיפוטר ויאבד את כסא שר האוצר שבו ישב אז ? וזה נימוק שמייחס אבנרי לאדם שהוא רואה בו מנהיג ראוי , ישר ואמיץ ? , וואלה , נרי חביבי, מיסכן ביבי , אם אתה הדובר שלו, רצית "לברך" ויצאת "מקלל". כעת יושבים אנשי דוברות לשכת ראש הממשלה ותופסים את הראש , בגין הנזק התדמיתי שגרמת לו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עד כמה אפשר לרדת עם מלל ארסי
  חסר תוכן ותוחלת   24/08/12 21:23
כל הכבוד לנרי שלמרות עדת הצבועים - ממשיך בדרכו להציג
עדויות שמיעה לא מצונזרות על תהליכים ששמאלני הצמרת מנסים לשבש,להטות וליצור מציאות מדומה המשרתת את האג'נדה שלהם.
כמה טמטום ורוע יש לאוהדי ה"שלום" שאבותיהם סגדו לרוצח ההמונים-יוסף סטאלין-להלן "שמש העמים", והם בדורם סגדו לרוצח היהודים - יאסר עראפאת - ממש "שיר לשלום".
כתוב תגובה ל- חסר תוכן ותוחלת
במקום לקשקש שטויות,
  אם תענה לעניין,   25/08/12 01:03
אולי עוד יצא משהו חיובי מחבורת הארכיזבל.
כתוב תגובה ל- אם תענה לעניין,
אתה מדבר על לענות לעניין???!
  איריס כהו   26/08/12 00:25
איזה עניין של הזבל???
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אם תקראי את התגובה אליה עניתי,
  אך ורק לעניין.   26/08/12 14:19
תראי, שחוץ מזבל המעורר צחנה אין בה דבר.
כתוב תגובה ל- אך ורק לעניין.
רפי שכל מסוגם של שלמה ופועה
  יוני שדה   25/08/12 12:15
לא יודעים להתמודד טוב עם עובדות. זה גורם להם לגזים מהישבן העליון שלהם. גם מינון גבוה של קרבוסילן כנראה לא משפיע
כתוב תגובה ל- יוני שדה
לחבורת הארכיזבל אין כל טיעונים
  טול קורה.   25/08/12 12:59
והיא לא טורחת לענות אף פעם לעניין, אלא מסתפקת בקריאות הערצה לארכיזבל.
כתוב תגובה ל- טול קורה.
חבל לבזבז זמן על רפי שכל
  יוני שדה   25/08/12 16:44
הם טועים ומטעים ועובדות לא עושות להם טוב. עיין ערך הגזים שנפלטים לך מהישבן העליון. אין לזה שום קשר לנתניהו חוץ מהעובדה שהשם נתניהו גורם לפליטת גזים מוגברת מכל הנקבים של רפי השכל. קח קרבוסילן. זה לא ירפא אותך אבל זה יקל על האף של כולנו
כתוב תגובה ל- יוני שדה
זה מה שחבורת הארכיזבל מיצרת.
  מ.ש.ל.   25/08/12 17:51
כתוב תגובה ל- מ.ש.ל.
טוב, הבנתי שגם אתה רפה שכל
  יוני שדה   25/08/12 19:56
אתה לא צריך לנסות להוכיח את זה כל הזמן. אנחנו פשוט מריחים
כתוב תגובה ל- יוני שדה
8
נרי, מסביר, מנמק, אבל לא משכנע
  פועה   24/08/12 20:48
אתה כותב את זה בין השורות, ביבי פוליטיקאי והוא תמרן כדי לצאת עם נזק מזערי בין תומכיו הימניים. לכן עד "יום הדין" הוא לא יחשוף בפומבי את הכרעתו האמיתית.
כולנו ראינו מה עשה ביבי לרבין בהסכם אוסלו ובאיזה עוצמות! איך הוא נלחם נגד הסדר שלא קבע קביעות אופרטיביות בנוגע לפרוק ישובים! ולטעמי גם לא סיכן את עתידם!
והנה כאן בהתנתקות תכלס מחרבים ישובים! תכלס עוקרים אלפי אנשים טובים ומאמינים מבתיהם! דם יזע כאב דמעות ושבר!
וביבי רק "מתמרן"! אתה מבין מדוע אינך מסוגל לשכנע?...
ביבי בחייו לא הקים ישוב לא בנה ולא יצר! החויה המכוננת הזאת זרה לו! הוא רואה במתישבים אמצעי טקטי למהלכי המדינה והאנושיות משנית. כך הוא גם רואה את אזרחי ישראל היצרנים,
אמצעי יצור למיסים, מקור לחליבה קלה של כסף לקופת המדינה!
כתוב תגובה ל- פועה
אי אפשר לשכנע רפי שכל.
  יוני שדה   25/08/12 12:04
קחי קרבוסילן. זה לפחות ימנע את הריח
כתוב תגובה ל- יוני שדה
רק על תשכחי פועה
  איריס כהו   25/08/12 21:17
שביבי תימרן ותיחמן בכדי שימשיך להיות בבוא היום המנהיג של הימין, אבל מי שהגה את רעיון ההרס אלו רשעי השמאל- שלא פסקו מלבקש את הרס הישובים,כאילו בכך תלויים חייהים !! ביבי יכול היה למנוע אבל הרשעים שסחטו את שרון לעשות זאת - עדיין חיים ושולטים כאן ועדיין ממשיכים לבקש ממנו ומברק להרוס מאחזים וישובים פורחים! מישהו חייב לעצור אותם וזה לא יהיה ביבי ! 
כתוב תגובה ל- איריס כהו
שוטה! הגה את הרעיון בגין הרשע!
  פועה   26/08/12 12:54
הוא שקבע את הנורמה הזאת הרבה לפני "השמאלנים המרושעים".
כתוב תגובה ל- פועה
מנחם בגין לא היה מעולם רשע.
  פועה ידידתי,   26/08/12 14:16
לא זו בלבד, שמעולם לא הייתי מחסידיו, מלחמת לבנון (הראשונה), לה התנגדתי מיומה הראשון, עיצבה את השקפת עולמי מחדש והפכה אותי לאדם טוב יותר מבחינות רבות.

ועל אף זאת, לטעמי הוא היה אחד האנשים היותר הגונים ויותר טובים שישבו על כסא ראש הממשלה מזה שנים רבות מאד.
כתוב תגובה ל- פועה ידידתי,
שוטה! בגין רק נסחף!
  איריס כהו   26/08/12 15:34
מי שהגה את רעיון השלום עם מצרים בכדי להחזיר את כל סיני אלו רשעי השמאל!! השיטה היא כזאת הרשעים מהשמאל מתקיפים את הטיפשים והחלשים מהימין שהם נגד השלום ,מחרחרי מלחמה -ויהיה אסון גדול לישראל אם הם יבחרו לעמוד בראש העם (כנראה שזאת חלק מהטקטיקה הפסיכולוגית) ואז כאשר מנהיגי הימין הטפשים עולים לשלטון הם רוצים להוכיח שדווקא הם"רודפי השלום הגדולים " ודווקא הם יכולים לעשות מה ששום מנהיג של השמאל לא יכול לעשות .כך קרה עם בגין שרון וכנראה גם ביבי! לגבי הסכמי השלום עם מצרים -בגין הטיפש חפר לעצמו בור כאשר מינה את שני נחשי השמאל אחד דיין והשני ויצמן -לשרים שלו - והם הרשעים שתפו פעולה עם האמריקאים ועם המצרים להפעיל על בגין החלש והרודף כבוד-לפי דעתם-הפעלת לחץ על ידי שיטות פסיכולוגיות שונות!! אם את רוצה לקרוא יותר בפרוט מה באמת היה מאחורי הקלעים של הסכמי קיימפ דויד אני מפנה אותך לספרו של העיתונאי אורי בנזימן:"ראש ממשלה במצור" שמאפשר להבין איזה רשעים ורודפי כבוד ושררה ואכולי שנאה היו דיין וויצמן כמו כל שאר רשעי השמאל! זהו פועה, מסתבר שכאשר הטיפשים בשלטון הסכנה יותר גדולה מאשר הרשעים!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
נכון! מנהיגי ימין ערערים בערבה
  פועה   26/08/12 17:15
חסרי שורשים ונסחפים ברוח! הפעם טענת "בחכמה".
כתוב תגובה ל- פועה
הוא הוביל והאמין במה שעשה.
  בגין לא נסחף.   26/08/12 17:52
אבל להבדיל מחבורת הנבלים שהקיפה אותו, היו בו את ההגינות והיושר להבין איזה אסון הוא המיט על ישראל במלחמת לבנון, וגם להבין, שהוא האחראי הראשי לאסון הזה ולכן צריך ללכת הביתה.
כתוב תגובה ל- בגין לא נסחף.
מלחמת לבנון-תוצאה ישירה של
  איריס כהו   26/08/12 23:51
הסכם "השלום " עם המצרים הריסת הישובים ופנוי כל סיני,הערבים באזור ראו זאת כטרוף וטמטום והבינו שיש להם עסק עם פסיכים שכאשר ידם על העליונה הם יורים לעצמם ברגל -לכן החלו להפגיז את ישובי הצפון ולהרים ראש- כי הם מעריכים גבורה ולא מטומטמים שכל היום צועקים שלום !שלום! ומוכנים למכור ארצם ללא תמורה!אותו דבר היה אחרי הגרוש מעזה - שנתן רוח גבית לטרור ונתן למחבלים חוצפה וכח שלא היה לפני!! פשוט הנהגה מטורפת שעשתה הכל היפך השפיות והחוקים במזרח התיכון הפרוע! אי אפשר להבין זאת ללא התורה שאמרה "עם נבל ולא חכם" כשהם נבלים הם לא חכמים אלא טפשים גדולים!!! לדוגמא פועה וסנצ'ו פנצ'ו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
הבלייך ארוכים ומיותרים מדי.
  איריס אהובה,   27/08/12 09:30
אם את רוצה שאקרא ואתייחס, תקצרי ותכתבי עד שלוש שורות.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה,
בכל פעם שאתה מכנה את דברי כהבל
  איריס כהו   27/08/12 09:45
אני יודעת שאתה דווקא מסכים איתם!! דבר נוסף איך אתה יודע להחליט רק משלש שורות שקראת שאלו הבלים?? אולי בהמשך יש דברי טעם?? זה נראה לך הוגן להחליט רק משלש שורות??? חה . חה . חה . נראה מה תענה הפעם "ידידי" !!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ולכן קראתי.
  זה קצר,   27/08/12 10:07
בהודעה הקודמת קראתי רק את שתי השורות הראשונות על מלחמת לבנון והבנתי שזה טימטום. את ההמשך לא קראתי.

מלחמת לבנון היא נסיון כושל של ישראל להצטרף לנוהג של מדינות חזקות ממנה (ארה"ב, רוסיה ואחרות) לחרחרת מלחמות במזדינות זרות על מנת ליצצר שם שלטון נוח בשבילן. לפעמים זה נכשל מיד (אפגניסטאן, גאורגיה, לבנון, צ'צניה ועוד) ולפעמים זה נכשל לאחר זמן (עיראק).
כתוב תגובה ל- זה קצר,
דחוק!!
  איריס כהו   27/08/12 11:40
אתה פשוט נבל!לו לא היה נרצח השגריר ארגוב ולא היו נורות קטיושות על הגליל, ההיה נכנס צה"ל ללבנון? וגם כשנכנס לא נתנו לעשות את המלאכה כמו שצריך -האמריקאים +השמאל הנבל שצעקו על הרג ונתנו לערפאת ומחבליו לברוח-אם אתם לא עושים שליחות משמים,אזי שהיה צריך להשמיד אתכם מעם ישראל,אבל הימין הטיפש לא יעשה כלום אל דאגה!! מקווה שתמשיך כהרגלך לקרוא את כל תגובותי עד הסוף-אולי תתעורר סוף סוף ותחזור בתשובה!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אבל עשיתי לך טובה והפעם קראתי.
  שוב הארכת,   27/08/12 13:33
חשוב לי שתלמדי משהו בכל זאת.

השגריר ארגוב הוא לא סיבה, אלא תירוץ. כמו שרצח יורש העצר האוסטרי היה רק תירוץ לפרוץ מלחמת העולם הראשונה, וחטיפת החיילים היתה תירוץ למלחמת לבנון השניה (כשנכנסו "להחזיר" אותם ידעו כבר שהם נהרגו).

את צודקת שהימין טיפש. הוא גם רשע. והוא מוכיח זאת כל פעם מחדש.

כתוב תגובה ל- שוב הארכת,
לא הרשעים הם החברה שלך
  איריס כהו   27/08/12 13:57
אז אתה טוען שרצח ארגוב היה תרוץ ולא סיבה -אז מה הסיבה ? רצו לכבוש את לבנון? אז למה לא הודיעו שמעתה לבנון חלק מישראל הגדולה,כמו שהערבים היו עושים לו היה להיפך?? אתה סתם קשקשן ואוייב ישראל!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לא רצו לכבוש את לבנון.
  איריס אהובה,   27/08/12 16:42
מנחם בגין רצה לסייע לבשיר ג'מייל, האיש שטופח ופונק ע"י המוסד הישראלי, להפוך לנשיא לבנון וכך לייצר מדינה ערבית ידידותית לישראל. כך הוא חשב שניתן יהיה להפטר מאש"פ, שמרכזו היה אז בלבנון, ולייצר משקל נגד ללחץ הסורי על לבנון.

אני קשקשן ואוייב ישראל? יקירתי, את מדברת הרבה על חזרה בתשובה. יום הכיפורים קרוב, אני מרשה לך לנצל אותו לסליחות מאנשים אחרים. אני יודע כמה את נשמה טובה, והבעיה שלך שאת שבויה בידי אנשים רעים מהימין המזוהם. לכן אני כבר סלחתי לך, וממני את פטורה מיום כיפור.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה,
נניח ואתה צודק?
  איריס כהו   27/08/12 21:27
קודם כל כן אבקש סליחתך על כך שמלותי לא מספיק בוטות אלא די מאופקות ,ואשאלך נניח ואכן היתה מטרה להכנס בכדי לחסל את קיני המחבלים ולהמליך את אוהב ישראל-מדוע עובדה זו צריכה להיות לצנינים בעינך? אם אתה חלק מעם ישראל מדוע אתה לא בעד מהלך כזה,אלא דואג להשארותם של קיני המחבלים שם?שאלה נוספת אם זה נכון מה שאתה טוען שהמטרה היתה לכבוש בכדי להקים שם שלטון אחר,ולא בכדי להפסיק את ירי הקטיושות-אז מה פשר הויכוח שהיה על 40 הקילומטרים -שכביכול הבטיח שרון לא לעבור ובגין רומה על ידו? אם המטרה כיבוש אז מה זה משנה כמה קילומטרים ועל מה בכלל הויכוח?? מקווה שיהיה לך מה לענות על שאלותי החכמות-אבל רק לעניין בלי פלפולים.
כתוב תגובה ל- איריס כהו
שוב הארכת מדי, אבל ניחא.
  איריס אהובה.   27/08/12 23:32
"נניח ואכן היתה מטרה להכנס בכדי לחסל את קיני המחבלים ולהמליך את אוהב ישראל-מדוע עובדה זו צריכה להיות לצנינים בעינך?"- אני לא סבור שתפדיקה של מדינה הוא לקבוע מי יעמוד בראש מדינה אחרת. זה גם לא נכון וממילא גם לא הצליח בלבנון, ולא בשום מקום אחר. אגב, אין לכך שום קשר ל"קיני המחבלים" ו"חיסולם" גם לא היתה מטרת המלחמה. "אם זה נכון מה שאתה טוען שהמטרה היתה לכבוש בכדי להקים שם שלטון אחר,ולא בכדי להפסיק את ירי הקטיושות-אז מה פשר הויכוח שהיה על 40 הקילומטרים -שכביכול הבטיח שרון לא לעבור ובגין רומה על ידו? אם המטרה כיבוש אז מה זה משנה כמה קילומטרים ועל מה בכלל הויכוח??"- זה באמת לא משנה, ולכן כל הסיפור על 40 הקילומטרים היתה רמאות והונאה מבית מדרשו של שרון (ואולי גם בגין). הנה פרטים על המבצע המוגבל ששווק לציבור (אורנים) מול המטרה האמיתית, שהיתה רחבה בהרבה (אורנים הגדולה) והוסתרה מהציבור. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
לתחמן הזגזגן
  איריס כהו   28/08/12 00:18
הרי בהודעה הקודמת אמרת שמטרת המלחמה היתה בכדי להכתיר את בשיר ג'מיאל ו"בכך חשבו להפטר מאש"פ" -מה ההבדל בין" להפטר מאש"פ "לבין" לחסל את קיני המחבלים"? מבחינתי אין שום הבדל, אך מבחינתך כמובן-אש"פ כלל לא מחבלים אלא "פרטנרים לשלום"-פשוט לא בסדר מצידי שהתבלבלתי כך וכיניתי אותם מחבלים!!! . לגבי ענין ה40 קילומטר טענת שזאת המצאה דל שרון אולי גם בגין-על סמך מה פרט ואל תפנה אותי לכל מיני מקומות-זה נשמע שאין לך מה לענות!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
את קוראת,, שואלת, מתקדמת.
  איריס אהובה.   28/08/12 08:47
זה טוב. "בהודעה הקודמת אמרת שמטרת המלחמה היתה בכדי להכתיר את בשיר ג'מיאל ו"בכך חשבו להפטר מאש"פ" -מה ההבדל בין" להפטר מאש"פ "לבין" לחסל את קיני המחבלים"? - יש הבדל גדול. להכתיר ראש מדינה זו מטרה פסולה. להפטר מסכנה בטחונית (אם היא אמיתית) זו מטרה צודקת. "מבחינתך כמובן-אש"פ כלל לא מחבלים אלא "פרטנרים לשלום"- פשוט לא בסדר מצידי שהתבלבלתי כך וכיניתי אותם מחבלים!!!"- זה עניין לדיון אחר. כאמור, מטרת המלחמה היתה להמליך שליט מטעם ולא קשורה היתה למחבלים. "לגבי ענין ה40 קילומטר טענת שזאת המצאה דל שרון אולי גם בגין-על סמך מה פרט ואל תפנה אותי לכל מיני מקומות-זה נשמע שאין לך מה לענות!!"- בקישור שהבאתי יש מידע על כך. אם תקראי ולא תביני, את מוזמנת לשאול.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
פעם תחמן תמיד תחמן
  איריס כהו   28/08/12 12:54
אבל ישתבח שמו לעד ,אותי אי אפשר לתחמן , נחש עקלתון: אני שאלתי מה ההבדל בין "להפטר מאש"פ לבין "לחסל את קיני המחבלים"? שאלה חשובה מכיוון שכל יהודי מבין שאין הבדל אש"פ - הם מחבלים צמאי דם אך כנראה לא מבחינתך, ובכדי לטשטש ולא לענות לענין כי אין לך מה לענות ואם תענה מה אתה באמת חושב על אש"פ תתגלה טומאתך, אז בחרת לטשטש וענית:יש הבדל בין להכתיר שליט, לבין בעור קיני המחבלים ,בעוד שלא משוואה זאת עמדה על הפרק אלא ההבדל בין אש"פ למחבלים!! נחשיקו תזהר,אני פה בשביל להוציא לאור את תיחמוניך ושקריך!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
את לא תצליחי להעליב אותי.
  יקרה ואהובה שלי.   28/08/12 17:00
אני יודע שבפנים, עמוק בלב שלך, את נשמה גדולה. נשמה טהורה. נשמה זכה. זה רק הימין המתועב שמחזיק אותך בשלשלאות וגורם לך ליסורי נפש כה קשים ולזעקות שבר שנכנסות לליבי. אין תופסים אדם בצערו, וגם לא בייסוריו, אלא ניצבים לצידו ותומכים בו. אני איתך פה כל הזמן.
כתוב תגובה ל- יקרה ואהובה שלי.
מנסה לחקות את צנחן-לא מצחיק
  איריס כהו   28/08/12 20:47
אתה כנראה לא תוכל אף פעם להצחיק כמו צנחן-אבל תמשיך לנסות- רק תזהר שמישהו לא יחשוב בטעות שאתה גם שוביניסט כמו צנחן !נחשיקו תזהר ממני!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
התבלבלת ובכוונה
  איריס כהן   28/08/12 21:05
אבל אני פה נחשיקו כדי לגלות טומאתך ובכן,מה ההבדל בין להפטר מאש"פ לבין חיסול קיני המחבלים?-אני שאלתי! אתה ענית :"יש הבדל ,להכתיר מלך במדינה אחרת זו מטרה פסולה......" היית צריך לענות : יש הבדל להפטר מאש"פ זו מטרה פסולה ..." אבל כמובן יקראו הקוראים ויבינו שאתה אויב ישראל ,אז מתחמנים,אבל אמרתי לך נחשיקו -אותי אי אפשר ה' בעזרי- ישתבח שמו לעד!!! דרך אגב אתה יודע שלבנון היא בעצם חלק מארץ ישראל-עד הפרת! ב"ה בקרוב ממש
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את כורעת ברך בפני משיח שקר.
  נשמה אהובה.   28/08/12 22:55
הסברתי לך, ש"להיפטר מאש"פ" בכלל לא היתה המטרה של המלחמה, ולכן לא התייחסתי למה שלא היה. אם ארכיזבל יוציא את הפגר הזה ממחסן הזבל שלו, אני מבטיח להתייחס בהרחבה, כפי שאני תמיד עושה.
כתוב תגובה ל- נשמה אהובה.
הסתבכת
  איריס כהו   29/08/12 10:57
אמרת בפרוש שרצו להכתיר את אוהב ישראל ובכך להפטר מאש"פ! כל מי שיקרא יראה איזה תחמן ושקרן אתה!לא ראוי בכלל להזכיר את המילה משיח -אפילו שקר!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לימוד דורש גם קריאה והעמקה.
  ועוד לאיריס היקרה   28/08/12 09:40
אם את טורחת לבזבז זמן כה רב על הפגרים ממחסן הזבל, מן הראוי שתשקיעי ולו מעט זמן בקריאת המקורות שאני מפנה אותך אליהם. אלה מאמרים קצרים ובהירים, ובכל מקרה, אני לרשותך לכל שאלה או הבהרה.
כתוב תגובה ל- ועוד לאיריס היקרה
ארכי קשקשן שעונה רק על מה שהוא
  איריס כהו   28/08/12 12:10
רוצה -מה זאת אומרת להפטר מאש"פ כמו להפטר מקיני המחבלים-זה נושא לדיון אחר?- למה לא לדיון הזה?,למה התכוונת כשאמרת רצו להפטר מאש"פ ,ומה דעתך על כך?צריך היה לחסל את אש"פ או ששמחת כשנתנו להם לבסוף לברוח-האמריקאים+השמאל הישראלי הקיצוני?חשוב לדעת כאן בדיון הזה הכל, למה לדחות הבהרות?עכשיו בענין ה40 קילומטר-אל תצפה ממני שאקרא כל מה שתרצה ,ביחוד אם אלו חבריך ההזויים והמטורפים-פרט ונמק אתה -מה ההוכחות שבידך או בידי חבריך שהיתה כאן בדיה מכוונת מצד שרון ובגין!! דרך אגב כבר אני יכולה להוכיח לך שאתה קשקשן תחמן ורמאי מבלי לקרוא כלום-בתגובה קודמת אמרת שהיתה כאן רמאות שהמציא שרון ו"אולי" גם בגין -ובכן אדוני בשביל טנגו צריך שניים בטוח ,ולא אולי ,נניח ששרון המציא את ענין ה40 קילומטר לבדו(כי אמרת שאולי גם בגין) איך יתכן הדבר,הרי גם בגין דיבר על כך ששרון הבטיח לו זאת ? אז אם היתה כאן בדיה,זה חייב היה להיות גם מצד בגין ואם אמרת:אולי גם בגין-סימן שאתה סתם- ארכי ממציאן!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני עונה לכל קישקושייך הארוכים
  איריס אהובה,   28/08/12 12:34
"למה התכוונת כשאמרת רצו להפטר מאש"פ ,ומה דעתך על כך?צריך היה לחסל את אש"פ או ששמחת כשנתנו להם לבסוף לברוח-האמריקאים+השמאל הישראלי הקיצוני?- אי אפשר לנהל דיון על הכל כל הזמן. יציאת אש"פ מלבנון היתה בתקופת מנחם בגין, היינו בתקופת ממשלת ימין, ולא "שמאל קיצוני" (יש אצלך שמאל שאינו קיצוני?)

"בענין ה40 קילומטר-אל תצפה ממני שאקרא כל מה שתרצה ,ביחוד אם אלו חבריך ההזויים והמטורפים-פרט ונמק אתה -מה ההוכחות שבידך או בידי חבריך שהיתה כאן בדיה מכוונת מצד שרון ובגין!!"- אם לא תקראי, לא תדעי כלום.

"אני יכולה להוכיח לך שאתה קשקשן תחמן ורמאי מבלי לקרוא כלום-בתגובה קודמת אמרת שהיתה כאן רמאות שהמציא שרון ו"אולי" גם בגין -ובכן אדוני בשביל טנגו צריך שניים בטוח ,ולא אולי ,נניח ששרון המציא את ענין ה40 קילומטר לבדו(כי אמרת שאולי גם בגין) איך יתכן הדבר,הרי גם בגין דיבר על כך ששרון הבטיח לו זאת ? אז אם היתה כאן בדיה,זה חייב היה להיות גם מצד בגין ואם אמרת:אולי גם בגין-סימן שאתה סתם- ארכי ממציאן!"- להג חסר פשר. אין לי את המסמכים מול עיני ואני ניזון ממה שקראו וכתבו אחרים. ברור ששרון רימה את כולם כשדיבר על 40 ק"מ והתכוון למשהו אחר לחלוטין. האם בגין היה שותף לרמאות הזו? אי אפשר לקבל תשובה ברורה לכך. בחיים לא תמיד ניתן לדעת הכל ולקבל תשובה לכל שאלה.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה,
עכשיו אתה עונה בצורה אחרת
  איריס כהו   28/08/12 17:35
קודם אמרת באופן חד משמעי-שהכניסה ללבנון היתה פוליטית -לרקוד ולס עם בשיר- ובכך להפטר מאש"פ,לשאלתי אז מה עם ענין ה40 קילומטר -אתה עונה עכשיו, שכבשו כי שרון רימה את כולם!-זאת אומרת שאם שרון רימה אז לא היתה תוכנית כבוש מלכתחילה!! עכשיו תאמר בבקשה -אני מבינה דדברי הם חשובים וראויים אך מדוע אתה חוזר עליהים שוב ומהיכן כל הסבלנות הזאת?  
כתוב תגובה ל- איריס כהו
המלחמה בלבנון לא נגעה לו בכלל,
  ובקשר לאש"פ,   28/08/12 12:39
ולכן אין טעם לנהל דיון על אש"פ בקשר למלחמת לבנון. אם הארכיזבל יכתוב על אש"פ, בשמחה נדון גם בעניין הזה. בטוחני שיש לו במחסן הרבה פגרים מסריחים גם בסוגיה הזו, להנאת חסידיו השוטים. אני אהיה פה כדי לנסות ולנקות קצת מהזבל.
כתוב תגובה ל- ובקשר לאש"פ,
קראתי בכל זאת ואנ צדקתי
  איריס כהו   28/08/12 12:41
אני מודה לך שהפנית אותי למאמרו של עוזי בנזימן על תוכנית אורנים ועניין הרמיה ההיה או לא ? ומסתבר שהמאמר דווקא מחזק את דברי -לפי המסמכים הסודיים אכן היתה תוכנית להכנס להחליף השלטון ולחסל את אש"פ -במאי82-אלא שהתוכנית לא יצאה לפועל ! רק לאחר הירי בשגריר ארגוב הוחלט להכנס ללבנון יוני 82 וכאן יש עדות ברורה של בגין האב מפי הבן -שהיתה הסכמה רק עד 40 קילומטר כשהמטרה ביעור קיני המחבלים!! אם שרון רימה והחליט שהוא מבצע את תכנית אורנים בלי הסכמת ראש הממשלה-הרי שזאת השערוריה בכל הסיפור-אבל עדיין לא מוכיח שזאת היתה מדניות הממשלה דאז, כי גם שרים אחרים העידו שלא ידעו מכך,דבר נוסף אמרת שאין קשר לירי בשגריר ארגוב-אבל המאמר מוכיח בדיוק להיפך -כן תוכנית אורנים לא תוכנית אורנים -מה שבטוח שיכול להיות שלולא הירי התכנית כלל לא היתה יוצאת לפועל!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
שרון היה אז שר הביטחון.
  איריס יקרה,   28/08/12 16:44
ולכן, גם אם בגין לא ידע על התכנית הגדולה והתרמית הענקית, הביצוע שלה יצא לדרך ותוצאותיו הרעות איתנו עד היום (אחת מהן היא פרישתו של בגין מראשות הממשלה ומהחיים הפוליטיים).

לדעתי, שרון היה מבצע את תכניתו בכל מקרה. אם לא היה ארגוב, הוא היה מוצא תירוץ אחר.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה,
עוד דבר.
  לאיריס היקרה,   28/08/12 16:54
אינני מפקפק ביושרו של בני בגין. הוא אחד האנשים היותר ישרים בפוליטיקה (ובכלל). עם זאת, העדות שלו על דברי אביו כאילו זה התכוון רק לארבעים ק"מ ושרון הוא זה שאחראי בלעדית לרמיה הגדולה ולפיאסקו שבעקבותיה ראויה לכל הפחות לספק.

לשר בטחון יש כח והשפעה עצומים. עם זאת, קשה להאמין שאפילו אדם חזק וכריזמטי כמו שרון היה מסוגל להוביל מדינה שלמה, על צבאה, לאופנסיבה כזו, שלא על דעת ראש הממשלה וכנגד דעתו.

האפשרות הזו קיימת, אבל היא בעיני דחוקה ולא סבירה. האפשרות לפיה בני בגין קצת משפץ את ההסטוריה בנקודה זו סבירה יותר בעיני. כאמור- את האמת לאשורה לא נוכל לדעת.
כתוב תגובה ל- לאיריס היקרה,
מדוע להטיל ספק?
  איריס כהו   28/08/12 21:21
הרי הטלת הספק מבחינתך היא לא מתוך רצון להגן על האמת ,אלא להגן על מה שאמרת- שמלכתחילה היתה תוכנית להכנס לכבוש לשנות ומיכוון שלא יתכן ששרון היה עושה זאת לבד ללא הסכמה מצד בגין האב אז עדיף להטיל ספק בדברי בגין הבן-כך לא מבררים אמת על ידי תחושות בטן או נראה לי ,הרי ציינת שבגין הבן לא חשוד עליך כאיש שקר וגם לא אביו,לו היית צריך את עדות בגין לצורך הצדקה של דבריך ולא הפרחתם-היית אומר בפה מלא שאתה מאמין לו בלב שלם!! בכל מקרה כנראה שלא תדע מה היה שם בן האב הבן ואיזה רוח היתה שם הקודש או השקר -עד ביאת המשיח!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
את מרבה להסתמך על המשיח.
  איריס יקירה,   28/08/12 22:48
הצרה היא, שנראה שהמשיח שלך הוא משיח שקר. אני לא מסתמך על תחושות בטן, אלא על ההגיון. שר בטחון, אפילו הוא חזק ומשפיע וכריזמטי, לא יכול בד"כ לקחת מדינה שלמה למלחמה בניגוד לדעתו של ראש הממשלה. האם היה פה היוצא מהכלל? אני מעריך שלא, אבל אולי אני טועה. מכל מקום, את רצוי שתהיי פחות תוקפנית, ויותר ספקנית.
כתוב תגובה ל- איריס יקירה,
ללמדך :אין דבר כזה
  איריס כהן   28/08/12 23:14
משיח שקר-אם הוא שקר הוא לא משיח,אם הוא משיח אז הוא לא יכול להיות שקר! רק הוא יוכל להצילנו בשם האל כמובן-מכל השקרים והאסונות שהכניסו אותנו לתוכם גם הימין וגם השמאל! ועכשיו לענין המלחמה סטית מהנושא,אף אחד לא טען שלא היתה הסכמה בין בגין לשרון לצאת למלחמה ,השאלה היא רק מאיזו סיבה ולאיזו תכלית,את הבאת טיעונים ,המסתמכים על כתבה מעיתון הארץ ,שהמלחמה ומטרתה תוכננו לפני הסיבה הרשמית -רצח השגריר ארגוב, וזה היה רק תרוץ וכן לפי תחושותיך והשערותיך-כנראה שענין ה40 קילומטר היה רמיה משותפת לבגין ושרון יחדיו,ואילו אני טוענת שעל פי הכתבה המדוברת שאתה היפנית אליה ,צריך להסיק בדיוק את ההיפך- מכיוון שכל בית משפט היה מעדיף לקבל את עדות בגין,ולא את השערותיך -אבל מה לעשות איש שמאל אף פעם לא יתן לעובדות לבלבל אותו! הכי מדאיג מכל הסיפור זה איך יתכן שצבא נלחם -והדרג המדיני מעיד שלא ידע ולא שמע-ואתה עוד שואל למה להסתמך על המשיח,אז על מי להסתמך על המנהיגים הרדומים והמטושטשים והמסכנים והטפשים האלו?? אם יש הוכחה שיש אלוהים-זה בזכות העובדה שלמרות המנהיגים האלו אנחנו עוד כאן!!! לישועתך קיוויתי ה'!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ביבי - החלילן מהמלין
  איריס כהן   26/08/12 10:11
בנימין נתניהו הוא בדיוק המנהיג המתאים למאפיה השולטת מאחורי הקלעים. רק נתניהו יכול-בדיוק כמו שבגין הרס את ימית והחזיר את כל סיני ,המשיכו המוני הפרנעקים והימניים להריע בגין, כך גם עם שרון שיכול היה להרוס את גוש קטיף ולקבל את אהדת ההמונים וכך גם ביבי -לדעתי הוא גולם שהשמאל מתחזק בכדי שיוכל לעשות את העבודה - וההמונים ימשיכו לרקוד לצלילי חלילו כמו החלילן מהמלין , לא לחינם העדיף אהרון הכהן הגדול של השמאל ברק,את ביבי על ציפי- הוא ידע שמשאת נפשם של השמאל תתגשם תחת שלטון ביבי ולא ציפי ! גם פועה השרלטנית והנוכלת והשרץ שלה מר84 שייכים לקבוצת הנאורים השנונים והרהוטים המסתכלים בבוז על המוני העם שרובם יהודים מאמינים או פרנעקים - ורואים בהם את הסיבה לכך שאין שלום ומנסים בכח להשליט את השלום המדומה! הגדילה לעשות המוגלה הפועתית ששמה נוצות של רודפת צדק ואמת - וטוענת שרבין לא בסדר שנשען על דרעי -הוא היה צריך לבחור משהו אחר שאין קופת שרצים מאחוריו- הספק אם יש אחד כזה שירצה גם למכור את ארצו ועמו ??אתם מבינים -את הגברת פועה לא מעניין לא הצדק ולא האתרוג שעשה רבין לדרעי-אלא העובדה שהסחורה לא הונפקה והיא הרס ישובים יהודים ונתינת השטחים לאוייב!!מבחינתה המטרה מקדשת את כל השקרים!! לו באמת היו חכמים בחכמת ישראל והתורה- היו מבינים ששלום זאת התוצאה שתהיה כאשר עם ישראל יחיה כאן לפי חוקי התורה- לצערי גם ש"ס המתימרת ליצג את ה' ואת האמת במקום להגיד את האמת הפשוטה הזאת-שיתפה פעולה עם השקר וסיפקה לחבורת הנאורים והטועים את הגושפנקא התורנית כביכול, אבל אפילו תנועת ש"ס לא יכולה להחליט נגד רצון ה' !! תביני פועה פעם אחת ולתמיד דווקא את ושכמותך שפרצתם למזרח התיכון ולארץ הקודש עם חזון החילוניות הליברלית המערבית או הסוציליזם והשוויון-אתם הסיבה לכך שאין שלום !!!-גם אם תתנו את מדינת ת"א לשליטת המחבלים לא תקבלו שלום!! אפשרותכם היא אחת לחזור בתשובה ולהיות חלק מעם ישראל ולהבין שהארץ הזאת ניתנה לו ורק לו ,או להניח לעם ישראל!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
"אנו" מצליחים אות שהשם מאחרינו
  פועה   26/08/12 13:02
המסקנה מטענותיך שכנראה אנו עושים את רצון ואת דברו,
ואת רק מפריעה וחוטאת לשם ולרצונו. הוא חוזר ומראה לך באותות ומופתים ואת מעדיפה את העגל על פניו.
כתוב תגובה ל- פועה
לפועה הפרעונית
  איריס כהו   26/08/12 17:32
אתם מצליחים במה פועה ?שוב את לא מובנת -אתם עושים רצונו של מקום בלהועיל לעם ולהביא עליו שלום ,ואני רק מפריעה?,או שאתם שלוחיו להזיק ולהרוס ולעזור לאוייב ,ושוב אני מפריעה?!! איך שלא יהיה במקרה הראשון לא הצלחתם במשימה כי לא פתרתם דבר ולא הבאתם שלום!, באפשרות השניה שמשימתכם היתה להביא הרס וחורבן אכן "הצלחתם" -אך הצלחתכם היא גם חורבנכם! הרי גם אתם נמצאים באותה הספינה ! כמה נאה המשל המבקש את הברבז להעבירו הנהר ,וכאשר מתרצה הברבז מתוך חשש שהנחש ינשכו -שנחש על גבו כנראה לא ינשך,ומעביר את הנחש הנהר -נושך הנחש את הברבז וממיתו,בפיפוריו האחרונים שואל הברבז למה?? הרי גם אתה תטבע? עונה הנחש מה לעשות אני נחש !! וכנראה שכל מילה מיותרת!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
9
נתניהו טעה במהלכיו, וחבל.
  אהוד פרלסמן   25/08/12 05:44
בסופו של דבר, נתניהו התפטר כשזה כבר לא יכול היה לעזור, ושילם את מלוא המחיר כשהנהיג את הליכוד למפלה חסרת תקדים של 12 מנדטים. למיטב זכרוני הוא יכול היה להפיל את הממשלה בעת ההצבעה על התקציב, והוא לא עשה זאת. למיטב זכרוני הוא גם רצה להנהיג מרד נגד שרון בליכוד, ואז לימור לבנת וישראל כ"ץ תקעו לו סכין בגב. בסופו של דבר, כל מה שנותר לנו זה רק שברון הלב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
10
נרי,מה חשוב יותר?ארץ ישראל או
  קורןנאוה טבריה   26/08/12 12:14
תוכנית כלכלית? לדעתי ביבי לא עמד במבחן הנאמנות לארץ חמדה=צדק ניסים משעל,הייתה לביבי הזדמנות פז להפיל את שרון המושחת ולמנוע את ההתנתקות=אבל הוא לא עשה זאת כי הכלכלה המופלאה שלו עניינה אותו יותר?=יהודי בעיני הוא זה שהדגל שלו הוא:פת של לחם,זיתים,זעטר וארץ ישראל האחת והיחידה=ושהכלכלה תישרף מבחינתי!!אין ספק שביבי היה נגד ההתנתקות-אבל במבחן התוצאה הוא היה שותף מלא והרבה יותר גרוע מכל השאר!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תשובה לנאווה
  נרי ארכיונרי   26/08/12 13:04
במקרה הזה- הכלכלה חשובה פחות.
אם ביבי היה מתפטר בהתחלה- לדעתי, לעניות דעתי-
התפטרותו לא הייתה מונעת את העקירה.
בנוסף, התקשורת הייתה מנצלת את ההתפטרות שלו ופותחת במסע "רצח אופי". הוא היה מוגדר כפחדן שברח מהכישלון בכלכלה. עניין ההינתקות היה התירוץ לבריחה.
הציבור היה מאמין.
מי שהיה מחליף אותו באוצר-
היה מוגדר כמי שתיקן את מה שביבי קילקל-
עם כל מה שמשתמע מכך.
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
המלך המשיח נתניהו תמיד צודק.
  חה חה חה.   26/08/12 14:25
לכל אחד יש את החסידים השוטים שלו.
כתוב תגובה ל- חה חה חה.
ארכיונרי יקירי,למסע צלב ורצח א
  קורןנאוה טבריה   26/08/12 14:37
אופי ביבי יזכה בכל מה שיעשה מערפדי התשקורת וה0מול הבזוי=הם שונאים אותו ימני והם שונאים אותו 0מולני-על סוג נקלה זה של יהודונים,בפעם אחרת.אומר לך מה אני מצפה ממנהיג יהודי לאומי לאחר אלפיים שנות גלות ושואה ממאירה:שיהיה נאמן לאידיאולוגיה שלו ויוציא את ארץ חמדה מכל וויכוח פוליטי בזוי ויסכל כל ניסיון נואל לוותר על גרגר אדמה,עקירת נטוע וגירוש יהודים מביתם ואדמתם=ובעיקר לא לציית למערכת משפט הנוהגת איפה ואיפה ובאנטישמיות סלקטיבית גלויה ושעליה אמר השופט הנערץ על ה0מול חיים כהן:שיש לה אות קין על המצח!!!ביבי לא יכול לכתוב ספרים חשובים ויקרים לעם היהודי בנוסח 'מקום תחת השמש' ובעלותו לשלטון לנהוג אחרת?!=הציפיות שלי ממנהיגי המחנה הלאומי שונים מהציפיות שלי מאנשי 0מול 'ששכחו מה זה להיות יהודים'-ביבי כיום לדעתי, גרוע יותר מכל נבחר אחר מה0מול=למרות שאין ב0מול אחד שמגיע לקרסוליו מכל הבחינות=אצלי הוא סיים את תפקידו רק מבחינה אידיאולוגית!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
האם את יכולה לפתור לי דילמה?
  לנאוה המופרעת.   26/08/12 15:48
מחד, את אומרת, שהתנערת מנתניהו לצמיתות. מה שבהכרח מביא אותי למסקנה, שאולי הוא בכל זאת טוב וראוי להיות ראש ממשלה. מאידך, הארכיזבל ועדר השוטים שלו מעריצים את האדמה שהוא דורך עליה ומדבררים כל משוגה ופירכה שלו. מה שבהכרח צריך להביא אנשים הגונים להזהר מלבחור בו.

מה הנכון?
כתוב תגובה ל- לנאוה המופרעת.
הלו ו תרגיעו!! ביבי למד מהשמאל
  איריס כהו   26/08/12 17:19
איזו צהלה במחנה השמאל !! ביבי התגלה כשקרן ותחמן וכי ממי הוא וכל שאר הפוליטיקאים למדו זאת??מי הקים את הפוליטיקה השקרית והדו פרצופית אם לא נחשי השמאל!! הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לזכותו של ביבי שלעומת הפוליטיקאים מהשמאל, הוא בטל בשישים!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
את קצת צודקת וקצת טועה.
  איריס אהובה.   26/08/12 17:47
צודקת בכך, שהכל, כולל הכל, נולד במפא"י ובגרורותיה. הם הקימו את המדינה, יצרו את מוסדותיה והפוליטיקה שלה, וכמו שכתב פעם נכון יוסי שריד- אין רשע ופשע שמקורו לא במפא"י ובגרורותיה.

הגירוש, הטרנספר, הגזענות, השחיתות, הפרוטקציוניזם, הצביעות, חירחור המלחמה וכל הדברים הטובים המאפיינים את הפוליטיקה בישראל נולדו שם.

ולמה קצת טועה? כי מפא"י וגרורותיה הסרטניות (מאבא חושי, טבנקין, שרון, זאבי ואחרים ועד אהוד ברק ויחימוביץ' של היום) מעולם לא היו שמאל. במדינה מתוקנת אלה היו מסווגים בשולי הימין.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
בלווא הכי בולשביק,פרימיטיבי וב
  קורןנאוה טבריה   27/08/12 08:55
ובור ועם הארץ כמוך לא מבין-אז חבל"ז לי על הזמן!!תשובתי זו מופנית למגיב בשם'נאוה המופרעת'
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לנאווה היקרה.
  נרי ארכיונרי   26/08/12 17:52
אני האינטואיציה שלי לא מטעה אותי, את נמצאת בימין הידיאולוגי, אני בימין הפרגמטי. אם עמרם מצנע היה מנצח בבחירות ב- 2003, בשונה ממך- אני חושב שהייתה לו זכות (דמוקרטית) לבצע את הפינוי. כללי המשחק הדמוקרטי-
למרות שהשמאל בז להם- מחזיקים אותנו כקולקטיב. האלטרנטיבה-
חורבן. כשמפלגות הימין מתקוטטות עם הליכוד-
אני מביט בטריבונה, ורואה את השמאלנים מעודדים את שני הצדדים. זה מבחינתם דומה לתגובה של מנחם בגין, כשדיווחו לו על מלחמה בין עיראק ואיראן (אנחנו מאחלים הצלחה לשני הצדדים). הימין הפיל את שמיר ב- 92, וקיבל את רבין ופרס (אוסלו). לא למדו מהטעות, והפילו ב- 98 את נתניהו, וקיבלו (ב-99) את אהוד ברק.
ביבי הצביע בעד ונגד ההנתקות- למרות שהיה נגד. כוווולם ידעו שהוא נגד. השימוש שיריביו עושים בהצבעת הבעד שלו- תוך התעלמות מהמסרים שהפיץ בקרב מחנה תומכיו, מעידה עליהם. זאת הסיבה שהבאתי את הקטעים של פרץ וחיים רמון. יש יותר קטעים בארכיונרי. לא העליתי את כולם, בגלל קוצר היריעה. שיהיה לנו בע"ה שבוע טוב.

הערה- שימי לב שהתקשורת נוברת בארכיונים כדי למצוא משהו שפוגע באמינות שלו. ליריבים שלו לא עושים את זה. למשל- חוק חינוך חובה מגיל 3, היה אחד מהבטחות הבחירות של אהוד ברק. אף אחד לא זוכר. כנ"ל ממשלת אולמרט. התקשורת מרשה ליריבי נתניהו להפר הבטחות, תוך ניצול הזיכרון הקבל של הציבור. השאירו לו את חוק השוויון בנטל. לא הזכירו לברק, שרון ואולמרט את מה שאמרו בנושא. השאירו לו לפנות את שכונת בית האולפנה ומגרון. יש צווי פינוי מלפני שנים. כל מוקש שאמור לפוצץ את הקשר בין נתניהו לשותפיו הטבעיים משאירים לימים טובים. הדרישה לגיוס החרדים אמורה לסכסך אותו עם החרדים. פינוי מגרון (בג"צ ציווה לפנות ב- 2003)- אמור לסכסך אותו עם המתנחלים.
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
נרי יקירי,חלק א':אתה צודק אני
  קורןנאוה טבריה   27/08/12 08:28
נמצאת בימין היהודי-אידאולוגי וחושבת כמו כל אזרח שפוי בעולם שלא היה מתפשר על גרגר מארצו מולדתו,קל וחומר,לא עם אויבו הגלוי והצפוי!יחד עם זאת אילו מצנע היה נבחר ומבצע את הגירוש המושחת של שרון(ודרך אגב,זה לא "פינוי" עובדתית!)זה היה כואב אבל פחות,והייתי כמו עכשיו, בזה לו ולתומכיו כחוק ולכל אלה, ללא הבדל מפלגתי,שחושבים שיש 'זכות' למאן-דהוא לגרש יהודים מארץ חמדה ולמסור חלקי מולדת אסטרטגיים לביטחוננו לאויב!הייתי קוראת לזה טרנספר ואנטישמיות 0לקטיבית במסווה של 'משחק דמוקרטי'?!שים לב לאן הביא אותנו "המשחק הדמוקרטי"?ה0מול הבזוי הפך את היהודים ל"כובשים" בארצם מולדתם ובאופן אוטומטי חיילינו הקדושים הפכו ל"נאצים",גרמו לעולם להמשיך ולהצדיק את האנטישמיות, ואת חיי העם היהודי לגיהנום 'דמוקרטי'?!מזעזע אותי לחשוב שה0מול רוקם תכניות בגידה בארץ חמדה מבלי יכולת פוליטית לממש אותן,כי האופוזיציה הימנית הולמת בו כראוי,כצפוי ובהתאם -ואז עולה הימין הפרגמטי שימינו ימין שקר,ומממש אחת לאחת את חלומם של ה0מול והח"כים הטרויאנים ממוצא ערבי=משתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן עובדתית=מסייע הימין של בגין וביבי להוביל אותנו לגבולות אושוויץ 67 במסווה של "שלום"טרויאני צפוי?!למה?כי עדיף שלטון 'ימני'בכל מחיר?הייתי בסרט ההזוי הזה עד שהתפכחתי השבח לאל,כיהודיה אינני עושה חישובים של מפלגות בזויות ושלטון מושחת=אני מצפה מיהודים, קל וחומר ממי שכתב את 'מקום תחת השמש'לשים קץ לוויכוחים פוליטיים שבעוכרינו על ארץ ישראל שניתנה לנו מכוח הזכות לכן:"אין רשות לעם היהודי לוותר על חלק כלשהו בארץ ישראל.אין רשות לשום יהודי לוותר על זכות העם היהודי בארץ.אין זו מסמכותו של שום יהודי,של שום גוף יהודי,אין זו מסמכותו של העם היהודי כולו החי אתנו היום-לוותר על איזה חלק שהוא בארץ..."כדברי המשיח של ה0מול דויד בן גוריון!!!המשך יבוא...
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אני קצת מסכים עם ארכיזבל.
  באופן מוזר ותמוה,   27/08/12 10:01
והכוונה לקטע השני. הראשון הוא שטויות גמורות.

כל פוליטיקאי בישראל (ובכלל) לא רק מפר הבטחות, אלא מבטיח אותן בידיעה שהוא יפר אותן בעתיד. זה חלק מהמשחק הפוליטי.

הארכיזבל צודק באמרו, שנתניהו הוא קבלן הביצוע של החלטות קודמיו, כאשר אלה לא יכלו (או לא רצו) לבצע את החלטותיהם. אפשר גם בהקשר הזה להזכיר את פינוי חברון, שנוצר לפני נתניהו ועל מנת לבצע אותו אף עשה נתניהו מס' מהלכים תמוהים, שעלו לו ביוקר (פרשת בראון חברון).

הסיבה לדעתי היא, שנתניהו מתאפיין כמי שדואג לשרידותו הפוליטית, וכפועל יוצא מזה הוא אדם פרגמטי, שלא נוהג להכנס להרפתקאות מיותרות, ויודע לפרק מוקשים בצורה טובה ויעילה. לפעמים הוא עושה זאת בצורה נכלולית, ועקומה, אבל כמעט תמיד בצורה יעילה. זה יתרונו הגדול כפוליטיקאי וזו לדעתי הסיבה שהוא מפרק גם מוקשים שלא הוא יצר שארחים נמנעים מכך ומסתבכים שלא לצורך.

זו גם הסיבה שנתניהו לא רשום על שום הסתבכות פושעת, מיותרת או מרושעת. הוא לא יזם שום מלחמה, שום טבח, שום מבצע מיותר. למעט סיפור מנהרת הכותל (סלא קיומינו) ההזוי והמטומטם (שגבה כמעט 100 הרוגי חינם משני הצדדים). עד היום לא ברור לי איך הוא נגרר לאיוולת הזו.

כמעט מיותר לציין, שאינני מאוהדי האיש הזה. גם הקמפיין האוילי שהוא מנהל נגד איראן לא נראה בעיני בשום צורה. עם זאת, נראה לי, שבעת הזאת, כל מי שלא רוצה עוד מלחמה מסוכנת ומיותרת צריך לקוות שהפרגמטיות של נתניהו תמנע ממנו שוב מלהסתבך בצרה נוספת.
כתוב תגובה ל- באופן מוזר ותמוה,
לנרי היקר!
  איריס כהו   27/08/12 10:06
למרות שממני בחרת להתעלם - ודווקא היית צריך לענות לי כי אנ הצעתי את הפרויקט בכל זאת אענה לך !! תגובותיך נשמעות כמי שמנסה בכל מחיר להגן על אלילו ,יש עובדות-ביבי הצביע בעד -זאת אומרת שהוא שקרן ותחמן,האם אני צריכה לא להגיד זאת כדי שהשמאל המרושע לא יעלוז ??? לא - מי שאשם במלחמות בתוך מחנה הימין הם מנהיגי הימין החילוני שעולים לשלטון בזכות אלו שאחר כך הם יורקים בפרצופם,ומאמצים את האדיולוגיה של הצד השני ! אותם אתה צריך להתקיף ! מדוע השרלטן ביבי חייב לפנות את מיגרון מי אמר?? ההסטוריה של העת החדשה מוכיחה שדווקא מנהיגי הימין הם אלו שהרסו ישובים ולא מנהיגי השמאל -אז אולי אם לימין הדתי היה שכל ,הם היו צריכים להעדיף את מנהיגי השמאל-עד ביאת משיח כמובן שיעשה סדר בבלגן!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ארכיזבל, כמו עדר חסידיו,
  והבהרה חשובה.   27/08/12 10:27
הם אכן חסידים שוטים של נתניהו, ברמה המעוררת גיחוך. עם זאת, כידוע, גם שעון עומד מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה, ולכן לפעמים אפילו חסידים שוטים אומרים דברים נכונים.
כתוב תגובה ל- והבהרה חשובה.
השאלה מה עדיף?
  איריס כהו   27/08/12 14:34
חסידים שוטים של הימין או חסידים שוטים של השמאל?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אם כי, שוטים זו המומחיות שלך.
  שניהם גרועים.   27/08/12 16:50
כתוב תגובה ל- שניהם גרועים.
אז אתה מודה שאתה גם גרוע!
  איריס כהו   27/08/12 21:33
יפה לפחות דבר זכות אחד מצאתי בך - אתה ישר ומודה גם במגרעותיך! יש לך נקודת זכות לקראת יום הכיפורים-מודה ועוזב ירוחם !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
תפסיקי ללהג ולהשתטות.
  איריס יקרה.   27/08/12 23:41
כתוב תגובה ל- איריס יקרה.
עכשיו קלקלת
  איריס כהן   28/08/12 09:24
כתוב תגובה ל- איריס כהן
כנראה ששוב לא הובנתי.
  אהובה יקרה,   28/08/12 10:05
חסידים שוטים זה תמיד לא טוב. מהימין, מהשמאל או מהמרכז. מכאן אין להבין שאני חושב שאני חסיד שוטה. על מנת להסיר ספק, אינני סבור כך כלל וכלל.
כתוב תגובה ל- אהובה יקרה,
ואני חשבתי שכן ,אבקש סליחתך
  איריס כהו   28/08/12 13:59
לא הבנתי כנראה-אז אתה טוען שאתה לא חושב שאתה חסיד שוטה, אז מה ההגדרה הנכונה -שמאלן שוטה? פשוט תגדיר ואני אקבל בלי עוררין!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
את עושה שוב צחוק מעצמך.
  איריס אהובה שלי.   28/08/12 16:47
אני שמאלן. ואין דבר כזה שמאלן שוטה. אם פשגת שוטה כזה, הוא לא שמאלן, אלא מתחזה לשמאלן.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה שלי.
אז אתה ופועה רק מתחזים לשמאל!?
  איריס כהו   28/08/12 20:52
ואני גם יודעת למה-בכדי שההמונים ילכו אחרי הימין בכל מקרה ,העיקר לא השמאל המרושע! טקטיקה שטנית של נחשי השמאל שהם בעצם ימין !נחשיקו אני פה בשביל להלחם על האמת תזהר!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
נרי מה זה משנה מה היו אומרים?
  איריס כהו   26/08/12 15:43
העיקר שהיה מציל את הישובים! וגם הטעון ששר אוצר אחר היה אומר כך או כך -סתם פלפול!! נרי יקר הוא שקרן הוא היה בעד -ומטמטם את כולם-כנס ליוטיוב תראה בתעמולת הבחירות של קדימה כיצד הוא ,לימור לבנת,ישראל כץ ,וסטיבוש-סילבן שלום-מצביעים בעד!!!וכן הקטע שהוא אומר אם יהיה משאל אני אצביע בעד! אז מי ביבי האמיתי ביבי שאתה הראת או ביבי שרואים שם?? כנראה שגם וגם הוא פשוט מחרטט!! נרי יקר שנזכה כבר למנהיגים טובים באמת!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
במחסן הפגרים יש הכל.
  איריס אהובה,   26/08/12 16:01
כל חסיד שוטה יכול לבחור לו את הפגרים שמתאימים למשנתו/נפיחתו הפוליטית.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה,
מעניין איזה קטעים היית אתה
  איריס כהו   26/08/12 17:08
בוחר? "הפוסל במומו פוסל" !! היש יותר מסלפים ומאתרגים מאנשי השמאל??
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני לא הייתי נכנס למחסן הפגרים
  איריס יקרה,   26/08/12 17:36
אבל אם היו מכריחים אותי להכנס, הייתי מחפש שם סרטים על אנשים טובים, שהחיים הביאו אותם למקומות לא טובים, והם ידעו לצאת מזה ולהשתקם. ככה תדעי, שאת אישה טובה וגם לך יש תקווה.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה,
מה שבטוח שסרט עליך לא היה שם
  איריס כהו   26/08/12 23:39
כי אמרת על אנשים טובים- וזה לא אתה ואמרת שהצליחו להשתקם -מה שלא נראה שאתה!! אתה עוד הרבה לפני שקום, הייתי מוכנה לעזור ברצון
כתוב תגובה ל- איריס כהו
שוב הוכחת שיש לך לב זהב.
  איריס אהובה.   27/08/12 09:37
אשרי האיש שמקדיש את זמנו לעזור לזולת. אני בטוח שאדון עולם הטוב והמיטיב, אבינו שבשמים, יגמול לך על כך, יוציא את נפשך הטובה ממלתעות הימין הבזוי ויביא לך מזור שלם.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
לא ימין ולא שמאל!
  איריס כהו   27/08/12 11:46
אולי תחליט ,פעם אתה כותב שאני לא מהימין הבזוי אלא תינוק שנשבה,ופעם שאני כן מהימין הבזוי!!האם זה קשור למחלת פצול אשיות כלשהי או שאתה סתם קשקשן כמו שאמרתי תמיד??!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
וכנראה טעיתי.
  חשבתי שזה ברור.   27/08/12 13:26
את לא מהימין הבזוי, אלא אישה טובה עם לב זהב, שנשבתה במתלעותיו.
כתוב תגובה ל- חשבתי שזה ברור.
ימין ושמאל רק חול וחול
  איריס כהו   27/08/12 11:46
אולי תחליט ,פעם אתה כותב שאני לא מהימין הבזוי אלא תינוק שנשבה,ופעם שאני כן מהימין הבזוי!!האם זה קשור למחלת פצול אשיות כלשהי או שאתה סתם קשקשן כמו שאמרתי תמיד??!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לא ימין ולא שמאל!
  איריס כהו   27/08/12 11:46
אולי תחליט ,פעם אתה כותב שאני לא מהימין הבזוי אלא תינוק שנשבה,ופעם שאני כן מהימין הבזוי!!האם זה קשור למחלת פצול אשיות כלשהי או שאתה סתם קשקשן כמו שאמרתי תמיד??!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ימין ושמאל רק חול וחול
  איריס כהו   27/08/12 11:46
אולי תחליט ,פעם אתה כותב שאני לא מהימין הבזוי אלא תינוק שנשבה,ופעם שאני כן מהימין הבזוי!!האם זה קשור למחלת פצול אשיות כלשהי או שאתה סתם קשקשן כמו שאמרתי תמיד??!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
11
יד ימין נגד=יד 0מול בעד=ולראיי
  קורןנאוה טבריה   26/08/12 13:04
ולראייה ביבי אומר לאורי אוריאל בהצבעה בכנסת:"שלא תהיה לך טעות.במשאל העם אתמוך בתוכנית (ההתנתנקות)=וביבי כזכור הצביע בעד ההתנתקות!וע"ע 'מנותקים מהמציאות' יוטיוב,עמית סגל=חובה לצפות!!!אשמח לקבל את תגובת ארכיונרי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לנאוה, תודה.
  אהוד פרלסמן   26/08/12 14:29
עשיתי כעצתך, וראיתי את הסרט של עמית סגל, ושם ראיתי גם את נתניהו אומר שהוא יתמוך בהתנתקות במשאל עם. אז כנראה רבים אחרים ראו את הקטע הזה לפני, אבל אני רואה זאת לראשונה, ומר לי מר. עד היום חשבתי שהוא כל הזמן היה נגד ועשה תרגילים, ועכשיו אני מבין שטעיתי. אבל כיון שאני לא שייך לאלה העוצמים את עיניהם בפני המציאות, אלא לאלה המסתכלים עליה ומשתדלים ללמוד ממנה, אני מודה לך על השעור שנתת לי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מידע נוסף על הצבעות נתניהו
  שלמה המגיב   27/08/12 16:20
בתאריך 30.5.2005 ,שעה 15 , הצביעה מליאת הכנסת על הצעת אי אימון שהגישה המפד"ל , בנושא "המהלך האנטי דמוקרטי בביצוע תכנית ההינתקות" - כשבעים יום לפני ביצוע "הגירוש" - והתוצאה היתה - בעד 29, נגד 31 - כלומר ניתן היה להפיל את הממשלה על נושא זה , בשינוי הצבעתם של 2 חברי כנסת !, נו , ומי הצביע בעד והיה יכול במחי יד למנוע את "הגירוש" ? נכון , ניחשתם , בין התומכים היו נתניהו , לבנת ,סער איתן [ שרי הליכוד גם כיום וראש הממשלה ]וגם יו"ר הכנסת ריבלין. ואנו מדברים על מספר שבועות ממש לפני מועד הביצוע !, נו , אז מה השטויות של אבנרי , בדבר התנגדותו של נתניהו לתכנית ההינתקות ? . נתניהו הצביע בעד חוק ההינתקות ב 16.2.2005 וגם מנע במו ידיו את הפלת הממשלה בהצבעות אי האימון בנושא זה , עד ממש קרוב למועד הביצוע !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אל תבלבל את נרי עם אמת עירומה!
  פועה   27/08/12 20:53
הוא פוחד להביט במערומי האמת מחשש שיבולע לו.
כתוב תגובה ל- פועה
תודה גם לשלמה, ובכל זאת...
  אהוד פרלסמן   28/08/12 11:11
מסתבר שהרבה פרטים על ההצבעות באמת לא ידועים לי, אם כי זכרתי שנתניהו יכול היה להפיל את הממשלה ולא עשה זאת. אבל נרי אבנרי כן זוכר, והסביר זאת ברצונו של נתניהו לבצע את תוכניתו הכלכלית. אז את מי שאפשר להאשים בבורות זה אותי ולא את אבנרי. בסופו של דבר לי ולאבנרי לא נותר אלא שברון הלב, ולך לא נותרה אלה השמחה לאידם של אלפי אנשים ישרי דרך שבתיהם וחייהם נהרסו בידי אחיהם שטופי השנאה המטורפת כל יהודי שנראה קצת אחרת מהם, או שחושב קצת אחרת מהם, או ששותף למי שגזל מהם את השלטון המגיע להם בירושה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ההסברים של אבנרי מגוחכים,
  לאהוד לפרלמן,   28/08/12 11:46
ובעיקר מבוססים על עובדות חלקיות מאד, אותן הוא דולה ממחסן הזבל שלו ועושה בהם שימוש מניפולטיבי, על מנת להצדיק את אלילו נתניהו. לגבי השנאה, מקריאת מאמריו של הארכיזבל ועדר חסידיו, לא קשה להווכח שהם אלה ששטופי שנאה לכל מי שמעז לחשוב אחרת מהם.
כתוב תגובה ל- לאהוד לפרלמן,
אמת=לא נשכח ולא נסלח!!!
  קורןנאוה טבריה   28/08/12 12:28
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אף אני
  דאגנית   28/08/12 21:47
נאוה יקרה, אף אני מודה לך. לא ראיתי זאת לפני כן. קשה היה להאמין במה שצפיתי. האמת: נרעשתי.
כתוב תגובה ל- דאגנית
12
תודה נרי על חשיפת האמת
  נחום שחף   25/12/12 15:11
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il