s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אני נגעלתי, עכשיו תורכם
מאת: נרי אבנרי  |  27/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צנחן היכן אתה?
  איריס כהן   27/08/12 23:15
האם ניתן לעשות משהו בכדי להשלים בינך לבן פועה?
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
השוטה נגעל, רק חבל שמאוחר מדי!
  פועה   27/08/12 23:20
לשרון לא הייתה הערכה "גבוהה מדי" לבוחרי הליכוד ועוד פחות מזה לחברי מרכז הליכוד. הוא ראה בכם שוטים ועשה בכם שימוש ציני. הוא העריך וחש הרבה יותר נוח עם חברי המפד"ל.
מי ששאג "אריק מלך ישראל" היו חברי מרכז הליכוד, לא חברי המפד"ל.
כי כשמרכז שוטים נכנס לאקסטזה מה שיצא ממנו יהיה בהתאם.
אריק שרון הבין את מה שמרכז השוטים לא היה מסוגל, ולכן הוא הקים את קדימה.
עכשיו סוף סוף השוטים נגעלים, ומספרים לעצמם את הכזב ששרון פחד מהשמאל מהפרקליטות מהתקשורת בגלל פרשת האי היווני, לכן עקר וחרב את ישובי הפתחה. ההיסטוריה הקצרה שלכם מלמדת שאתם טובים מאד בעיקר בדבר אחד: המצאת אגדות וקונספירציות.
כתוב תגובה ל- פועה
תיק סיריל קרן נסגר
  איריס כהו   28/08/12 00:25
מעניין, שמעת את הסיבות לסגירת התיק פועה איזה תרוצים! איך את לא נגעלת פועה? דרך אגב אני מנסה לעשות מצווה ולעשות שלום בין אוהבים ,האם יש סכוי שאת וצנחן תשלימו?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
פועה יקרה שרון העריך את שרון
  מסעודה לייבוביץ   28/08/12 07:49
את שוב טועה ומטעה, שרון מעולם לא העריך אף אדם רק את עצמו ובני משפחתו, יש כתם מעברו שעד היום אף כלי תקשורת לא התמודד איתו .
האיש הזה עשה מה שרצה במרחבי המדינה כפי שדיין עשה זאת בנושא העתיקות.
עד היום אין הסבר הולם כיצד משפחת שרון שולטת על 4500 דונם אדמה בדרום , למשפחת שרון יש כמות של קרקעות כפי שיש לכל מועצה שיפוטית אחרת שבה גרים קרוב ל10.000 משפחות
האיש הזה בז לדמוקרטיה למערכת החוק והמשפט , מדינת ישראל נבנתה עבורו ועבור בני משפחתו ואנחנו פיונים קטנים על השולחן שהוא מניע אותה ימינה או שמאלה.
יש לי רושם שאת מעריצה אותו ורואה בו סוג של נביא משום שהוא עשה מעשה זמרי קנה את קולות הימין בדיבור ימני וביום שהגיע לראשות הממשלה הפנה עורו לימין וניהל את המדינה כאיש שמאל לכל דבר ועניין .
אני מאחלת לך ולדומייך שיבוא יום וכך ירמו ויעלבו בדעותייך כפי שעשה שרון.

אגב
לא היה מנהיג בישראל שהחריב בתים כפי שהחריב שרון מאז הקמת המדינה
מאז השואה הארורה שם החריבו ליהודים את נפשם הרוחנית והפיזית
וכאן בישראל קם מנהיג שהחריב בתים גם בסיני וגם בגוש קטיף
לא לחינם בשמיים מוותרים עליו ומשאירים אותו כפי שהוא היום.
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
תניח "לשמים" שלא יצאו שוטים..
  פועה   28/08/12 08:52
אם "השמים" מלכתחילה, נותנים לאחד כמו שרון "להשתעשע" באחד כמוך, רק כדי בסוף להעניש אותו, לא כדאי לך לתלות בהם יותר מדי תקוות...
זה שהיית שוטה זה לא בגלל השמים! ואל תבקש לנקום בי בגלל הטפשות שלך! ותוסיף עוד טפשות על טמטום... ומוטב גם לא כשהימים הנוראים ממשמשים ובאים.
כתוב תגובה ל- פועה
לפועה הבולשביקית
  מאיר אלקרייאף   28/08/12 18:51
ממתי ילדי שמש העמים . מדברים על שמיים והימים הנוראים . הרי בבועה (פועה)הבולשביקית שאת גדלה ונמצאת . הס מלהזכיר שמיים . לפי פקודת שמש העמים .כיצד את מעיזה?
כתוב תגובה ל- מאיר אלקרייאף
ולכן לא רוצים לא מעלה ולא מטה
  מאיר אלקרייאף   28/08/12 09:43
שרון האיש והפוליטיקאי.והגנרל.היה איש שקרן . תחמן .ולא אמין עוד משחר נעוריו.דוד בן גוריון לא האמין לו . גולדה אמרה ששרון יהיה רמטכ" על גופתה המתה . ומעולם לא נתנה בו אימון .(זה לא קשור להצלחות הצבאיות . או ליחידה 101האיש פשוט לא אמין)יסודו של שרון הינו שמאלני . גדל למשפחה .ממשפחת מפא"י של טרום קום המדינה.בשורשיו מעולם לא היה איש ימין . היתחבר לימין ולליכוד רק למען קידומו האישי. האיש השמאלני מסיר את המסכה ומבציע מצע הזוי של שמאלן קיצוני . בניצול מכריע של קולות הימין ..צריך ללמוד בהיסטוריה קיימים הרבה דוגמאות כשרון. לדוגמא : בצרפת פרנסואה מטיראן . היה חבר במפלגה הניאו נאצית בתקופת וישי.אך עם חלוף הזמן הפך את מעילו כסוציאליסט . והגייע לנשיאות . באותה מדינה זאק שיראק בצעירותו היה חבר המפלגה הקומיניסטית בצרפת .החליף את מעילו כימני . והגיע לנשיאות . אין להאמין בפולטיקאים שאינם צומחים מצעירותם .לאותו זרם שהם מייצגים . אריק שרון הוצנח לליכוד .כמפא"יניק . וכולם ידעו . עשה הצגה גדולה שהוא איש ארץ ישראל השלמה .אך למעשה ניהל מדיניות שמאלנית עליה גדל וצמח. אריק היה משיח השקר .וכן השמיים לא מעוניינים בו . וכמו כן האדמה בעול של מטה.
כתוב תגובה ל- מאיר אלקרייאף
המנהל את הפנקסנות של אלוהים.
  עוד טיפש ושחצן,   28/08/12 09:59
כתוב תגובה ל- עוד טיפש ושחצן,
ומי כן היה איש ימין?
  גילה פ.   28/08/12 12:01

בגין, איש ימין במלוא מובן המילה.
הרס בתים בסיני תוך התבססות על קולות
השמאל. גם אי אפשר לומר שהוא היה
תחת לחץ השמאל, כי אם אני זוכרת נכון
איך שהגיע לשלטון, אפילו לא נתן הזדמנות
לשמאל ללחוץ עליו, הלך לכיוון של הסכם
השלום. (נרי אף פעם לא כותב עליו שהוא
עשה אקט לא דמוקרטי, כאשר העביר את ההסכם,
בתמיכת השמאל)
כתוב תגובה ל- גילה פ.
סיני אינו חלק מארץ ישראל
  מאיר אלקרייאף   28/08/12 19:24
גברת נכבדה . הנסיגה מסיני הייתה מעוגנת בהסכם שלום עם מצריים . וסיני זה לא ארץ ישראל . היו שתי אפשרויות עם הנסיגה מסיני . האם למסור את סיני עם הנכסים והמבנים . או להרוס הכל . התקבלה החלטה ממשלתית .להרוס כל התשתיות והמבנים . בגין מעולם לא היה מוותר על ס"מ מארץ ישראל ... בנסיגה ובהריסה של גוש קטיף . לא היה שום הסכם .והייתה נסיגה חד צדדית מטעם שרון . הגם שהוזהר כי בגן העדן של גוש קטיף . תצמח מדינת חמסטאן . ויהיו יריות וישוגרו טילים . זה לא עזר כי אוזניו וליבו של שרון היו ערלים .
כתוב תגובה ל- מאיר אלקרייאף
הימין המזוהם התנגד להסכם השלום
  חלק או לא,   28/08/12 19:46
גאולה כהן ואחרים פרשו אז מהליכוד והקימו את התחיה. בגין עשה את ההסכם למרות התנגדות הימין המזוהם.
כתוב תגובה ל- חלק או לא,
הוא סומם וטושטש והולחץ
  איריס כהו   28/08/12 21:32
על ידי שיטות פסיכולוגיות של האמריקאים וגדולי הנבלים דיין,וייצמן ,אהרון ברק-נא לקרוא את ספרו של עוזי בנזימן-ראש ממשלה במצור! מלחמת לבנון היתה תוצאה ישירה של הטרוף !תקראו את הספר ותבינו האויבים מבית הם הגרועים שבאויבים-והם כנראה עונש לנו משמים:"ממכם ובכם"-אף גוי לא יכול להזיק לנו כמו החבורה השחצנית והארורה של מנהיגי "השלום וההרס"!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
מלחמת לבנון לא היתה טרוף,
  איריס אהובה.   28/08/12 23:18
אלא מהלך מתוכנן בצורה מדוקדקת, כולל תכנון ההונאה הגדולה, שבה נמכרה מלחמת הרשע הזו לציבור (על זה דיברנו קודם). באשר לאנשים שציינת, אינני מחסידיהם, אבל ראשי הנבלים נמצאים תמיד בימין המטונף. אלה שציינת אינם שייכים לימין המטונף ולכן הם אינם מראשי הנבלים.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
כמה יפה שדיברתי על נבלים
  איריס כהו   29/08/12 11:16
ואתה מיד ענית-בכדי לאשר טענותי,כנראה שאתה גם לא חכם במיוחד ולוקה בהבנת הנקרא-יתכן שבכוונה. לא אמרתי שהמלחמה היתה טרוף אלא תוצאה של הטרוף-הכוונה לטרוף שהיה בהסכמי קיימפ דויד-השקרים הרמיות הרס הישובים ופנוי כל סיני-כל זה אישר לאזרחי המזרח התיכון הפרוע שיש להם עסק עם חמור בתחפושת של אריה ואז הרימו ראש והתקיפו מלבנון ביתר שאת מה שהוביל להדרדרות ולמלחמה -מי שגרם לכל זה הם הנחשים הארורים דיין וייצמן ואהרון ברק-שמתוך מלחמות של כבוד בניהים ורצון למצוא חן בעיני הפריץ -פעלו נגד האינטרסים של העם ולחצו על בגין החלש והטפש כנראה,להסכים בסופו של דבר! לגבי הסיבה הרשמית כבר סיכמנו שהיתה תכנית אורנים והיא נגנזה במאי ,וביוני פרצה המלחמה עקב הירי בארגוב-הכל מתוך המאמר שהיפנת אותי אלין -של עוזי בנזימן/עיתון הארץ !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני פה בשבילך.
  איריס אהובה.   29/08/12 11:24
אני יודע, שחרפותייך נגדי הן זעקות לעזרה של מי שאסורה כבר שנים רבות בכלא האכזרי של הימין המזוהם. אני שומע את זעקותייך ונחלץ לעזרתך.

לא היתה שום תכנית שנגנזה ושונתה, ואין קשר לשגריר ארגוב. התכנית תמיד היתה אחת- זו הגדולה. הקטנה היא רק שקר ששווק לציבור, וארגוב הוא תירוץ. יכול היה להיות גם תירוץ אחר.

אגב, כבר פעם שניה שאת מפרטת שמות ושוכחת את שרון, שהיה בורג מרכזי גם בקמפ דייויד וגם בלבנון. זה מקרי?
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
לבקש ממך עזרה להצלה מהימין
  איריס כהו   29/08/12 12:47
זה כמו אדם שבורח מאריה ופוגש בנחש ! ועכשין לגבי מלחמת לבנון א. אין לי שום סימפטיה לשרון -לשאלתך ב.שוב ושוב אני מסבירה ואתה בשלך -הרי אתה הוא זה שהיפנת אותי למאמרו של בנזימן -אז כנראה שלא הבנת מה כתוב שם ? -לא מאמינה,אתה פשוט חושב שכולם פסיכים כל הזמן אז אתה זורק מה שבא לך ,מסלף ,עונה לא לעניין -אבל אמרתי לך נחשיקו ,אני פה כדי להוציא לאור את שקריך ותעלוליך!! דרך אגב אתה חייב לי תשובה :שמחת כשנתנו למחבלי אש"פ לברוח ולא חיסלו אותם לא?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
הפושע תמיד חוזר למקום הפשע.
  איריס אהובה,   29/08/12 13:21
גם את תמיד חוזרת לכשלייך ולהבלייך. עניתי לך שאני לא אתייחס לעניין אש"פ בקשר למלחמת לבנון, אז אל תחפרי בעניין הזה. לשאר הענינים התייחסתי יותר מפעם אחת וזה די והותר.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה,
הר כבר התיחסת
  איריס כהו   29/08/12 13:58
אמרת שחלק מהמטרה היתה"להפטר מאש"פ" וגם לא הסכמת שהגדרתי את אש"פ ל"קיני מחבלים", כיאה לאיש בונד,הם הרי אחיך למטרה-סלוק הציונים מארץ ישראל!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
כנראה שלא הובנתי.
  איריס יקרה.   29/08/12 15:19
לא אמרתי שמטרת המלחמה היתה "להפטר מאש"פ", אלא את ההיפך הגמור. אמרתי שמטרת המלחמה היתה להמליך שלטון אוהד בלבנון, ואש"פ לא היה בכלל פקטור בעניין, אלא לצורך ההונאה ששוקה לציבור.

להגדרה "קיני מחבלים" לא הסכמתי ולא התנגדתי, אלא לא התייחסתי בכלל.

אני לא "איש בונד" בשום צורה שהיא. הבונד אינם ציונים, אבל יש לא ציונים, שאינם בונד, כמוני.

אני לא מעוניין "לסלק הציונים מארץ ישראל" או כל אדם אחר. כל מי שרוצה לחיות פה מוזמן בשמחה, ללא הבדל גזע, דת, מוצא וכו'. אני אכן מעוניין בשלטון לא ציוני, אבל בכל מקרה, מה שהרוב ירצה הוא שיהיה, וזה מקובל עלי לחלוטין.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה.
פעם סלפן תמיד שקרן
  איריס כהו   29/08/12 20:37
כה אמר קרלוס:לא אמרתי שרצו להפטר מאש"פ אלא נכנסו ללבנון בכדי להכתיר מנהיג אחר,אש"פ בכלל לא היה פקטור בעניין" ובכן האמת היא שאמרת כך-מתוך המאמר"נתניהו נגד ההתנתקות פרויקט מיוחד"-תגובה 8 סעיף עם הכותרת:"לא רצו לכבוש את לבנון-27/8/12 שעה:16:42 : " מנחם בגין רצה לסייע לבשיר ג'מייל, האיש שטופח ופונק על ידי המוסד הישראלי,להפוך לנשיא לבנון וכך לייצר מדינה ערבית ידידותית לישראל,כך הוא חשב שניתן יהיה ל ה פ ט ר מ א ש " פ ,שמרכזו היה אז בלבנון ולייצר משקל נגד ללחץ הסורי על לבנון" אז אמרת או לא קרלוס??? אמרת ועוד איך שבגין רצה להכנס ללבנון בכדי להכתיר את ג'מייל וגם בכדי להפטר מאש"פ- השאלה היא מדוע אתה מתכחש עכשיו למה שאמרת?! עד כדי כך אתה רוצה להרחיק עדותך -כדי לא לדבר על אש"פ מדוע?האם בגלל שיצא המרצע מן השק-והתברר שאתה בעצם פרו אש"פ!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
והנחש האדום נדם לנצח
  איריס כהו   31/08/12 17:46
נו איפה אתה ? אמרת או לא אמרת?!!! מה שבטוח ברחת!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
איפה אתה רואה שלטון ציוני
  איריס כהו   29/08/12 21:10
אולי בעצם ראוי לדון בשאלה -מיהו ציוני או מהו ציוני ומי בכלל ראוי להכלל בהגדרה! ציוני זה יהודי ממשיך אמונת היהודים במשך שנות הגלות -לשוב לציון על מנת לקיים בציון את הברית בינו לבין אלוהיו -ציוני אמיתי לא כופר בתורה ומבין שזכותנו על הארץ הזאת,היא אך ורק מסמכותה ,ציוני אמיתי לא מסכים לחלוקת הארץ לשתי מדינות -חלילה וחס! וגם לא מסכים להגדיר את יהודה והשומרון כשטחים כבושים , וגם מתנגד לטרוף של הריסת בתים ליהודים כי האדמה שייכת לפלשתינאים ,כי ציוניים אמתיים יודעים שאין דבר כזה בארץ ישראל , ציוני אמיתי שואף לתקומת וישוב הארץ בכל מרחביה על ידי יהודים ולא שום עם אחר! ציוני אמיתי מבין שכל מה שקורה היום במדינה זאת סטיה חמורה מדרך ציונית אמיתית !! כן קרלוס אין לי מושג מה בעיתך הרי הצלחתם להסית מדרך האמת והשרשתם את יסודות השקר שאינם ציוניים?!מדינת כל אזרחיה כבר קיימת כאן אני לא מבינה מה בעייתך?? עכשיו הציונים האמתיים מחכים למשיח שיציל אותנו משלטון אזלת היד שנותן לכם להצליח !! ציונים אמתיים מייחלים לשלטון אמיתי גאה וטוב ולא השקר הדמון-קרטי ששולט עכשיו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לא לדיון אך לשם הדיוק ההסטורי
  איריס יקרה, תוספת   29/08/12 15:35
לא רק אני, גם הבונד לא רצו לסלק שום יהודי מארץ ישראל, אלא התנגדו לתיזה כאילו כל יהודי צריך להגר לישראל (הם ראו בכך סיוע לאנטישמים שרצו לגרש את היהודים מארופה) וסברו, שהפתרון ליהודים הוא במקום מושבם.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה, תוספת
והיכן אמרתי שהבונד רצו לסלק
  איריס כהן   29/08/12 20:51
יהודים מארץ ישראל? אולי התכוונת לכך שאמרתי שממשיכי האדיולוגיה שלהם שנמצאים כאן עושים יד אחת עם אש"פ -כנראה כמוך,כי עוד לא שמעתי מה דעתך בנוגע לקיני המחבלים?
כתוב תגובה ל- איריס כהן
למאיר היקר רק טעות אחת
  איריס כהו   28/08/12 14:11
אמרת שאין להאמין לפוליטיקאים אם לא צמחו מצעירותם באותו מחנה לו הם משתיכים-והמציאות מוכיחה שגם פוליטיקאים שנולדו למחנה פוליטי מסויים ונמצאים בו מצעירותם ,יכולים לשנות עורם ולעבור למחנה השני,כמו שקרה לרוב נסיכי הלכוד שנולדו לבתים של הורים מהמפלגה הרווזיוניסטית והפכו להיות נושאי חזון השמאל כמו-ציפי לבני, ביבי נתניהו, אולמרט ,דן מרידור ,צחי הנגבי ,בני בגין ועוד -חלקם מתוך שיקולים של כבוד פוליטי ורצון למצוא חן בעיני התשקורת וחלקם מתוך אינוס והכרח -אבל הוולדות לתוך מחנה מסויים לא מחריכה כלום!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
יש עשבים שוטים בכל משפחה
  מאיר אלקרייאף   28/08/12 19:06
איריס היקרה שלום ! אנימסכים אתך שלבני. אולמרט . הנגבי . מרידור . הינם בוגדים ועשו את מעשה ברוטוס בשתוף שרון. אני לא שותף לדעתך . לגבי . נתניהו . ובגין .. יום טוב
כתוב תגובה ל- מאיר אלקרייאף
טול קורה מבין עיניך.
  מאיר ידידי,   28/08/12 19:41
על אנשים כמוך נאמר- בא לקלל ויצא מברך. "מעשה ברוטוס", אתה אומר. ברוטוס היה זה שגם ידידותו עם הקיסר לא הצליחה להשכיח ממנו את דבקותו במאבק כנגד העריצות ולמען זכויות האדם. תמיד אמרתי, שאין דבר יותר טוב מאשר קללות מהימין המזוהם. אז אתה יודע בטוח שאתה בסדר.
כתוב תגובה ל- מאיר ידידי,
כשאומרים ברוטוס הכוונה
  לסכין בוגדנית   28/08/12 20:58
ידיד נכבד. למען נשכיל עוד יותר . הרי המושג ברוטאלי.בא מהשורש של ברוטוס .הוא לא היה לוחם חרות .ולא זכויות האדם . הובטח לו אתנן פוליטי וכספי.
כתוב תגובה ל- לסכין בוגדנית
הימין המטונף והמזוהם,
  תלוי מי אומר.   28/08/12 22:59
אכן אומר כמוך. אנשי שמאל נבונים לא חושבים כך, ותמיד תומכים במאבק נגד עריצות ורודנות.
כתוב תגובה ל- תלוי מי אומר.
ניהול הפנקסנות של הקב"ה,
  מסעודה יקרה,   28/08/12 09:57
מעיד על עירוב של טיפשות גדולה עם היבריס ברמה מסוכנת. ובעניין הריסת הבתים, שרון אכן מומחה בזה. מאז קיביה (בשנת 53), בה כתב בפקודת המבצע: "הכוונה: תקיפת הכפר קיביה, כיבושו, ופגיעה מקסימלית בנפש וברכוש" דרך חבל ימית ועד ההתנתקות, ידידו הטוב ביותר של שרון היה הבולדוזר. כך גם היה הכינוי שלו. לרוב עלה הבולדוזר על בתי ערבים, אך לפעמים גם על בתי יהודים. זה טבעו של בולדוזר, שלא מבחין בין בתים. אגב, כאשר היה מדובר בבתי יהודים, שרון הקפיד שיהיו ריקים. בבתי ערבים (כולל בקיביה) לא היתה הקפדה כזו ובתים נהרסו על יושביהם.
כתוב תגובה ל- מסעודה יקרה,
מסעודה לייבוביץ !!!! אין עליך!
  שאולה   28/08/12 13:06
כל תגובה של פואמה עבורי , כתיבה מנומקת עניינית ואיכותית ביותר .
כתיבתך משיבה את הנפש יוצאת מהלב ונכנסת אל הלב
הלוואי והיינו זוכים לקרוא יותר ויותר את דעותייך
כתוב תגובה ל- שאולה
לדעתי מסעודה זה בעצם מסעוד
  איריס כהו   28/08/12 22:48
אם פועה פונה למסעודה בלשון זכר היא כנראה יודעת ,כי גם פוע כנראה גבר ולא אישה!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
איריס אני מסעודה הנקבה
  מסעודה לייבוביץ   29/08/12 09:04
אני מסעודה הנקבה אם ל3 ילדים המשרתים במילואים ולומדים באוניברסיטה העברית בירושלים.
אני אשת איש נכה צה"ל ממלחמת ששת הימים שנפצע על החרמון הסורי
אני בעד צדק חברתי ארץ ישראל השלמה ומחוברת לכל שבטי ישראל אשכנזים ניצולי השואה השמאל החילונים הדתיים החרדים המזרחים האתיופים הרוסים יסלח לי מי ששכחתי אותו ובוכה עבור כל שבט המרגיש אומלל ובפינה.
וכן מאמינה שמר נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שזכינו לו מאז הקמת המדינה
אני בעד מדינה יהודית ציונית ודמוקרטית
ואכן כן נולדתי בישראל בת להורים יוצאי פרס הכורדית
אבי ניהל בית הספר הממ"ד
אמי גידלה אותנו על פי הערכים היהודים ומידות מוסר יהודי
אני אמצעית לעוד 4 אחים 2 בנים ו2 בנות
אני מקווה שהחשיפה הזו סייעה לך להאמין שאכן אני נקבה ולא זכר
אני נקבה גאה
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
נעים להכיר.
  מסעודה יקרה   29/08/12 10:27
אני מסעודה הנקבה אם ל3 ילדים המשרתים במילואים ולומדים באוניברסיטה העברית בירושלים.
אני אשת איש נכה צה"ל ממלחמת ששת הימים שנפצע על החרמון הסורי
"אני בעד צדק חברתי ארץ ישראל השלמה"- גם אני. אין צדק חברתי בססמא השקרית שתי מדינות לשני עמים. אל תתני לקולוניאליזם להפריד בין קרובים ואחים. אינשאללה, במהרה תהיה פה מדינה אחת לכל אזרחיה, כמו שאומרים באבנאאלבלד: מהים ועד הים.

"אני בעד מדינה יהודית ציונית ודמוקרטית"- אין חיה כזו. הציונות היא תנועה קולוניאליסטית, שאימצה את הלאומיות הארופית האתנית הישנה ויצרה פה משטר של פריבילגיות ליהודים. ולמעשה ללבנים, הפריבילגיות מכילות ברצון גם לבנים לא יהודים שהגיעו מברה"מ לשעבר ומסרבות כמעט לחלוטין להכיל שחורים, אפילו הם יהודים (הפלשמורה).


"אני נקבה גאה"- את חוזרת כמה פעמים על הביטוי "נקבה" מלשון "נקב", או חור. "אישה" לא יותר טוב?
כתוב תגובה ל- מסעודה יקרה
כמה מחשבים יש לך או שאתה
  איריס כהו   29/08/12 11:22
נחש בעל כמה ראשים??
כתוב תגובה ל- איריס כהו
כדי להציל נשמה טובה כמוך,
  ידידתי היקרה,   29/08/12 11:33
אני אפילו מוכן לבוא ולכתוב מהמחשב שלך. חשוב רק שתפסיקי להתעסק בשטויות ותתרכזי בעיקר.
כתוב תגובה ל- ידידתי היקרה,
נעים להכיר בסך הכל סוטה מין
  מסעודה לייבוביץ   29/08/12 14:20
ביטויים כשלך אינם מזכים לתגובך
ירחם אלוקים עליך ועל בני משפחתך
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
אלוהים כעת עסוק בישועת איריס.
  מסעודה יקרה,   29/08/12 16:41
למה את בפאניקה ומה קשור סוטה מין לעניין?
כתוב תגובה ל- מסעודה יקרה,
הלואי לישועת כל היהודים הטובים
  איריס כהו   29/08/12 19:40
לשאלתך מדוע מסעודה טוענת שאתה נשמע כמו סוטה מין נראה לי ,בגלל נסיונך לחקות את הצנחן - זה לא נשמע משעשע כמו אצלו , אלא מטורף כמו דיבור של סוטי מין-חה .חה . חה -כל הכבוד למסעודה-יש לך הבחנה טובה!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
מסעודה חמודה
  איריס כהו   29/08/12 11:04
בכדי לאמת את דבריך אנא פרטי מה זה - מאכל בשם יפרח ואיך מכינים? למה כשפועה פונה בלשון זכר את לא מתקנת?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
השם ישמור עלייך ויביא לישועתך.
  איריס יקרה ואהובה   29/08/12 11:17
כותבים פה על דברים שברומו של עולם, יש פה הודעות גזעניות מחליאות, שמעוררות קבס בכל אדם הגון ומוסרי, ואת מתעסקת בשטויות, במתכונים, ברכילות. את אישה טובה עם לב זהב. אני מתפלל לישועתך.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה ואהובה
לקרלוס האנטי ציוני!
  איריס כהו   29/08/12 11:32
למה שגם אתה לא תפרט את תעודת הזהות שלך?כמו מסעודה היקרה,מי אתה ?האם אתה מזרע ישראל? היכן נולדת ?מה מצבך המשפחתי ?היכן גדלתך ומהיכן עיצבת לעצמך את האדיולוגיה האנטי ציונית -כמו של המוסלמים?? דרך אגב את מסעודה הכורדית-פרסית ,הציונים הלבנים כן קיבלו ,והם אפילו קיבלו את הערבים השחורים והפכו אותם מלא עם לעם שווי זכויות שחולק איתנו את ארץ אבותינו וגם רוצה להשמידנו ולסלקנו, ,ללמדך קרלוס,הציונות כנראה תנועה שקרית שהטעתה את העם אחרי עקרונות של שקר במקום שיבת ציון לפי עקרונות התורה!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני מניח לרכילות ומתרכז בעיקר.
  אהובה שלי.   29/08/12 11:43
"את מסעודה הכורדית-פרסית ,הציונים הלבנים כן קיבלו ,והם אפילו קיבלו את הערבים השחורים והפכו אותם מלא עם לעם שווי זכויות שחולק איתנו את ארץ אבותינו וגם רוצה להשמידנו ולסלקנו"- את המזרחים קיבלו רק עם מיכסות, ושלחו אותם להרקב בפריפריה, בעיירות הפיתוח, לאורך הגבולות, שם נמקים רבים מהם עד היום בעוני ובעבודות שחורות ולא מתגמלות. הערבים, אגב, מעולם לא הפכו פה לשוי זכויות.

"הציונות כנראה תנועה שקרית שהטעתה את העם אחרי עקרונות של שקר במקום שיבת ציון לפי עקרונות התורה!"- הציונות היא אכן תנועה שקרית. שיבת ציון? ספק רב אם כל היהודים שהתקבצו פה שייכים אכן לעם היהודי המקורי. אמא שלי לפחות היתה אומרת לי תמיד שאברהם אבינו היה עיראקי עם שיער ועיניים כהות, ולכן הצאצאים שלו הם לא בלונדיניים עם עיניים כחולות.
כתוב תגובה ל- אהובה שלי.
אז אתה בלונדי כחול עיניים?
  איריס כהו   29/08/12 12:33
הערבים גם לא שווי זכויות ,אתה צודק זכויותהים אפילו יותר משל היהודים:הם בונים חופשי בכל רחבי ארץ אבותינו,ללא שום הפרעה ברווח(ולא בצמצום כמו היהודים) איש לא מפריע להם -כי להם זה הכל חוקי,הם לא תורמים למדינה -רק מקבלים -מדינתי המטומטמת נותנת ביטוח לאומי לכל שונאי ישראל גם אם יש להם כמה נשים והמון צאצאים,הם נהנים משרותי רווחה בראות מה שאחיהים במדינות ערב השכנות לא מקבלים כלל,רובם לא משלמים מיסים-לפי העדויות ,ולא כורעים תחת נטל המשכנתאות , והיהלום שבכתר-הם נמצאים במקום הקדוש ביותר ליהודים-הר הבית ורק הם מורשים להתפלל שם-כי מדינתי המטומטמת שהבטיחה חופש דת לכל הדתות-לא דואגת לחופש הדת של יהודיה , הם מעודדים מבחינה לאומית וחברי הכנסת שלהם נלחמים בגלוי נגד מדינתי הדמוקרטית והמטומטמת לתפארת שלטון השקר של הערב רב!! גם בעניין היחס לעולים ממדינות המזרח בענין ההגבלה אתה טועה ,מפא"י שלקחה את השלטון היא שקבעה מי יעלה ומי לא והם בקשו להגביל את מספר היהודים בכלל ללא קשר לצבע עורם,אלא אם כן היה מדובר באנשי שלומם,הם דאגו לכך שהבריטים לא יתנו כניסה חופשית אלא עם סרטיפיקטים ובדרך כלל נתנו לאנשי שלומם -הכל מתוך השאיפה להגמוניה מוחלטת שלהם ,ליהודי המזרח הם קראו אבק אדם ובקשו לעצב אותם מחדש לפי תפיסתם הסוציליסטית האדומה ,לכן עשו הכל בכדי לקרוע מהם את האמונה בתורה!- מה שפעם הם ביקשו לעשות זאת על ידי הפיכתם להאמין בפנקס האדום ובדת העבודה ,היום זה שינה צורה והם מסיתים את המוני העם מתורתם על ידי דת הדמוקרטיה - על כן אין דבר כזה מדינה ציונית ודמוקרטית כמו שאין מדינה יהודית ודמוקרטית!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
זה ארוך מדי.
  נשמה טובה,   29/08/12 13:08
התרתי את הרצועה ועניתי להודעות ארוכות יותר. אבל זה מוגזם. תקצרי.
כתוב תגובה ל- נשמה טובה,
אנטי ציונות איננה דבר חדש.
  ועוד לאיריס היקרה   29/08/12 12:18
הבונד היתה תנועה אנטי ציונית, ואנשיה בגטו ורשה היו חלק מרכזי במרד המפורסם. ראש הבונד, שם, היה מארק אדלמן, סגנו של אנילביץ', שתואר ע"י הלוחמים שם כגיבור עשוי ללא חת.

בישיבה המפורסמת לאחר המרד לא הסכים אדלמן להחלטה בדבר התאבדות קולקטיבית, חמק מהגטו המובס והצליח לשרוד עד סיום המלחמה. לאחר מכן הפך למנתח לב מהמובילים בפולניה, היה מראשי המתנגדים להקמת המדינה ונותר יהודי פולני ואנטי ציוני גאה עד יומו האחרון.
כתוב תגובה ל- ועוד לאיריס היקרה
אז אני מבינה שזאת גם אמונתך
  איריס כהו   29/08/12 13:06
כמו הבונד! אין לי בעיה אם אנטי ציונות-עם הציונות אי לא שיבה לציון על פי עקרונות התורה ,אבל ההתנגדות שלך לציונות היא מתוך אדיולוגיה שבמקרה הטוב אפשר להגדירה נבלה וטרפה!,הרי מי היו הבונד -יהודים משומדים שעזבו את אמונת ישראל אכלו חזיר ביום כיפור להכעיס,דגלו בהתבוללות ולהשארות בגולה-אז את זה אתה מציב במקום הציונות באמת? לגבי ההשתתפות של ראשי הבונד במרד אענה לך במשל : היה אדם ערמומי שרצה להזיק לחברו מה עשה ?-ביקש ממנו לארחו בביתו ,באמצע הלילה קם האורח והצית אש בבית ולאחר מכן החל לזעוק אש!אש! והעיר את כל בני הבית -והפך עצמו מהפושע המצית, למציל גדול !ואף בעל הבית שאירח אותו בביתו לא הפסיק להללו, וואמר בזכות זה שאירחתי אותו בביתי ניצלנו אני ובני ביתי! ובכן אם לא הבנת קרלוס,השואה לא קרתה סתם יש סיבה לכל דבר-נראה לי מתוך למוד ההסטוריה ,שלבונד היה חלק ניכר בסיבה!ואתה מגדיר אותם כמצילים גדולים שהשתתפו במרד בגטו!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
חלאס, אני לא אקרא יותר מגילות.
  איריס יקרה,   29/08/12 13:14
כתוב תגובה ל- איריס יקרה,
מה קרה? למה אתה אינטרסנט
  איריס כהו   29/08/12 14:04
שכולם ידעו מי היו הבונד!או שמא אתה פוחד שעכשיו כולם ישקצו אותך יותר??
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אני לא בונד, ותפסיקי להשתטות.
  יקירתי האהובה.   29/08/12 15:26
ובכל מקרה, אין לי בעיה שיתנהל דיון על הבונד, אבל זה לא נראה לי רלבנטי לעניין. זו היתה סתם דוגמא בשבילך, שגם ארגון פרו יהודי יכול להיות לא דתי ולא ציוני, אפרופו ההבלים שלך (ושל אחרים) על דת וציונות.
כתוב תגובה ל- יקירתי האהובה.
ומה מוכיח את פרו יהדותם
  איריס כהן   29/08/12 19:47
חוץ מהמלחמה בנאצים שכבר היה מאוחר מדי? אבל ממשיכי דרכם שחיים כאן היום ,כמוך למשל,מסרבים לראות את המצאות וקוראים לתת לנאצים שלטון ונשק וכו' כל החכמה זה לדעת מה הם עשו וכיצד היזיקו לפני השואה? כמו בימי בית שני בסוף כולם נלחמו נגד הרומאים ,אבל מה היה לפני כן ?נלחמו אחד בשני!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
3
וארכיזבל הפאתטי.
  האמת העירומה,   27/08/12 23:41
זה האיש, שעל גבו ניסה נתניהו לעשות את אחד התרגילים הכי מסריחים בפוליטיקה (פרשת בראון חברון) ממנה הוא ניצל בעיר שיניו. אז הארכיזבל נגעל מבר און. ומה עם האליל שלו נתניהו? הוא ועדר השוטים שלו ימשיכו לנשק את האדמה שנתניהו דורך עליה.
כתוב תגובה ל- האמת העירומה,
הזבל היחיד זה אתה ומי שעשה אות
  אריה מחשי   28/08/12 10:44
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
תגובות ענייניות יתקבלו בברכה.
  אריה יקירי,   28/08/12 11:48
כתוב תגובה ל- אריה יקירי,
4
אכן כן,גועל נפש דומה לזה שאני
  קורןנאוה טבריה   28/08/12 05:13
חשה כלפי ביבי ומספר 0מרטוטי ליכוד בלוף!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
פניו של האיש מדברים בעד=======
  יוד יוד   28/08/12 22:43
קראתי את המאמר האחרון ,האם מדובר באיש בראון או באיש מבראון-חברון. ישנם כאלה שניתן לראות בפניהם מיהם וכזה הוא האיש בראון שפניו אומרים מי הוא בדיוק ! אבל בין הסרטונים ראיתי עוד פנים של אדם שע"פ פרסומים בתקשורת הלך להמליץ ליהודי ארה"ב לבחור במועמד אחד שכנראה אכל עמו במסטינג כשהאחרון היה מפקד בכיר ברמה"ג... המדובר בברק אובמה ששמו המקורי הוא בארכ חוסיין אובהמה בטרם נבחר להיות נשיא ארה"ב עמרם מצנע ביחד עם כמה "לשעברים" הגיעו לארה"ב בכדי לשכנע יהודים לבחור בערבי שיושב בבית הלבן.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
סוכן האיסלאם
  ricard   29/08/12 00:30
אם רצונך לדעת על הערבי אובמה . סוכן האיסלאם וסוכני השמאל שוכנים בבית הלבן. כתבה מאת: מ. אלקרייאף .מתאריך02.06.09 בניוז 1
כתוב תגובה ל- ricard
אובמה לא היה מעולם ערבי.
  לריכרד האידיוט   29/08/12 10:38
הוא עצמו נוצרי ואביו היה מוסלמי, אבל לא ערבי.
כתוב תגובה ל- לריכרד האידיוט
אכן בדיוק כך.......
  א מ רול   29/08/12 09:29
לפי עדותו (התפארותו) של יוסי ביילין בראיון לערוץ 1 לפני כשלוש שנים ישבה חבורה מכנופית אוכלי הנבלות הישראלים בראשותו של יוסי ביילין ובממימון סניף שלום עכשיו ארה"ב משך כחצי שנה בוושינגטון לפני הבחירות אז בארה"ב וניהלו מסע הכפשה כנגד המועמד הרפובליקני (בוש) ולמען "חוסי האובמבה". יחדיו עם יהודי המחמד של האובמבה. על קבוצה זו נימנו בעיקר יזמי "יוזמת ג'נבה" ועמרם מצנע בינהם
כתוב תגובה ל- א מ רול
יכולה להכנס לפנתאון של הק.ק.ק.
  ההודעה הזו,   29/08/12 10:33
כל פעם מחדש מצער לדעת שגם בישראל צומחים נבלות גזעניות מהסוג של הקו קלוקס קלאן.
כתוב תגובה ל- ההודעה הזו,
6
גועל הוא מושג מתחום הרגש
  מזכיר_המדינה   29/08/12 12:24

פוליטיקה היא מגרש משחקים אחר לגמרי, הרגש לא משחק כאן תפקיד. יש כאן רק שחקן אחד: אינטרסים. החזק פועל כדי לממש את האינטרסים שלו, החלש סובל. זה לא התגלה אתמול בבוקר. הציבור מוכן לאכול את הקקי שבראון-שרון מגישים לו? זו זכותו הדמוקרטית.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
7
והבג"צ המפואר חיפה...
  ויקו לעשות ענבים   6/09/12 13:34
כתוב תגובה ל- ויקו לעשות ענבים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il