s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המסלול לתחבורה ציבורית שתוקע אוטובוסים
מאת: עידן יוסף  |  28/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נגעת בשערוריה ולא קלטת
  מזכיר_המדינה   28/08/12 19:57

מהנדסי הרמזורים במדינה יושבים בכורסותיהם הרכות, לא מטריחים להזיז את ישבנם הענק, ומפריחים הפרחות כל היום. נדיר מאוד למצוא גלים ירוקים בכבישים. מהנדס תחבורה שגורם לכך שהתנועה מתנהלת בחוסר יעילות משווע - אין עליו שום בקרה.

לו ישראל היתה מדינה מתוקנת, בכל נתיב מרכזי היה חייב להיות בכל שעות היממה גל ירוק לפחות בכיוון אחד. אם היה מתגלה נתיב מסויים שמתנהל ללא גל ירוק, מהנדס התחבורה היה נקרא מיד לברור ונותן תשובות. תשובה לא מספקת - הביתה. אבל כאן האליטות מטילות את מימיהם על הציבור, כי הוא מטומטם, אז שישלם.

הכל הפקרות במדינה הזו, הכל. אבל בצדק. אם הציבור מוריד את הראש ואומר אמן - שיהיה לו לבריאות. העיקר ביבי יש לו בראש.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
נגעת בשערוריה ולא קלטת
  רני   29/08/12 09:50
כל עוד קיימת הסתדרות הפרזיטים בישראל שיש לה יכולת להשבית את המשק על כל נפיחה של איזה פרזיט בסקטור הציבורי וההסתדרותי וכל עוד קיים מוסד הקביעות, כל פרזיט במוסדות המוגנים הללו יכול לעשות כאוות נפשו ואף אחד לא יגע בו כי אז הסתזרות הפרזיטים תשבית את המשק. נתניהו ניסה לבצע כמה רפורמות, אבל בלי לספוג שביתות פראיות ארוכות שהציבור לא יעמוד בהן, לא ניתן לבצע רפורמות אמיתיות. הבולשביקים מתו כמעט כולם, אבל הירושה שלהם חיה ובועטת לנו באשכים כל יום
כתוב תגובה ל- רני
נתניהו הוא אפס מאופס
  מזכיר_המדינה   29/08/12 10:38

הוא לא מסוגל לעשות שום שינוי. רק להתרפס בפני החזקים (שזה כולל את מחבלי המרמרה המיוצגים על ידי טורקיה ומחבלי החמאס המיוצגים על ידי משעל) ולמעוך את החלשים (שזה כוללל את העו"סים והרופאים). חוץ מזה מה שהגאון הפיננסי הזה יודע לעשות זה למכור את המדינה לעשירים, לרסק את החברה ולצעוק: צמיחה, צמיחה. כל זאת הוא יכול לעשות הודות לך ולחבריך הביביפילים שכל תקוותם וחלומם הרטוב הוא שביבי ישלוט כאן לנצח נצחים. תודה רבה לך, אתה אשם!

ההסתדרות היא עבודה בעיניים, כמו כל שאר הרשויות והמנגונים. יש כאן דבר אחד קובע והוא תרבות השלטון האומרת: המדינה היא גן עדן של הפקרות לבכירים ועשירים וגהינום של הפקרות לציבור הרחב! שום קשר להסתדרות ושום קשר לקביעות. אם אתה בכיר - הפקרות, אם אתה אזרח קטן - גם הפקרות.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
2
לא יכול להיות בשעות העומס!
  aviku   28/08/12 20:03
אולי בשעות שהתנועה דלילה אזי אין סיבה לתת עדיפות לאוטובוס
כתוב תגובה ל- aviku
3
הרפורמה זה תרגיל "עוקץ "של
  ישע   30/08/12 07:43
דן הגזלן שגורם נזקים לנוסעים ומכניס מאות מיליונים ל דן "הגזלן" בחסות שר תחבורה והועבדים כושלים
כתוב תגובה ל- ישע
4
הבעיה האוטובוס נכנס בשתי דרכים
  רנית   22/09/12 22:25
במקום לבחור נתיב אחד, האוטובוס נכנס לחלק מ-2 הנתיבים, הציבורי והאוטובוסים, ואז צריך לחכות ברמזורים של 2 הנתיבים - 5 רמזורים של 5 דקות כ"א וזה במסלול של 50 מטר בערך.
בקו 51 זה עוד יותר חמור - הקו עובדר בכל הרמזורים , ולפני כל רמזור יש לו תחנה - הוסיפו 6 תחנות שלא היו קיימות.
לפני שהקימו את הרמזורים שמחתי, כי המסלול החדש קיצר את הנסיעה ב-10 דקות. לאחר הקמת הרמזורים והתחנות החדשות, זמן הנסיעה התארך בחזרה ב-20-30 דקות(זה לא טעות) בזמני הפקקים, וכל זה בגלל רמזורים שעומדים בטווח של 50 מטר.
כתוב תגובה ל- רנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il