|
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
|
|
|
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
|
|
|
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
|
|
|
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מזכיר_המדינה |
|
28/08/12 19:57
|
|
|
|
מהנדסי הרמזורים במדינה יושבים בכורסותיהם הרכות, לא מטריחים להזיז את ישבנם הענק, ומפריחים הפרחות כל היום. נדיר מאוד למצוא גלים ירוקים בכבישים. מהנדס תחבורה שגורם לכך שהתנועה מתנהלת בחוסר יעילות משווע - אין עליו שום בקרה.
לו ישראל היתה מדינה מתוקנת, בכל נתיב מרכזי היה חייב להיות בכל שעות היממה גל ירוק לפחות בכיוון אחד. אם היה מתגלה נתיב מסויים שמתנהל ללא גל ירוק, מהנדס התחבורה היה נקרא מיד לברור ונותן תשובות. תשובה לא מספקת - הביתה. אבל כאן האליטות מטילות את מימיהם על הציבור, כי הוא מטומטם, אז שישלם.
הכל הפקרות במדינה הזו, הכל. אבל בצדק. אם הציבור מוריד את הראש ואומר אמן - שיהיה לו לבריאות. העיקר ביבי יש לו בראש.
|
|
כתוב תגובה ל-
מזכיר_המדינה
|
|
|
|
|
|
|
רני |
|
29/08/12 09:50
|
|
|
|
כל עוד קיימת הסתדרות הפרזיטים בישראל שיש לה יכולת להשבית את המשק על כל נפיחה של איזה פרזיט בסקטור הציבורי וההסתדרותי וכל עוד קיים מוסד הקביעות, כל פרזיט במוסדות המוגנים הללו יכול לעשות כאוות נפשו ואף אחד לא יגע בו כי אז הסתזרות הפרזיטים תשבית את המשק.
נתניהו ניסה לבצע כמה רפורמות, אבל בלי לספוג שביתות פראיות ארוכות שהציבור לא יעמוד בהן, לא ניתן לבצע רפורמות אמיתיות.
הבולשביקים מתו כמעט כולם, אבל הירושה שלהם חיה ובועטת לנו באשכים כל יום
|
|
כתוב תגובה ל-
רני
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר_המדינה |
|
29/08/12 10:38
|
|
|
|
הוא לא מסוגל לעשות שום שינוי. רק להתרפס בפני החזקים (שזה כולל את מחבלי המרמרה המיוצגים על ידי טורקיה ומחבלי החמאס המיוצגים על ידי משעל) ולמעוך את החלשים (שזה כוללל את העו"סים והרופאים). חוץ מזה מה שהגאון הפיננסי הזה יודע לעשות זה למכור את המדינה לעשירים, לרסק את החברה ולצעוק: צמיחה, צמיחה. כל זאת הוא יכול לעשות הודות לך ולחבריך הביביפילים שכל תקוותם וחלומם הרטוב הוא שביבי ישלוט כאן לנצח נצחים. תודה רבה לך, אתה אשם!
ההסתדרות היא עבודה בעיניים, כמו כל שאר הרשויות והמנגונים. יש כאן דבר אחד קובע והוא תרבות השלטון האומרת: המדינה היא גן עדן של הפקרות לבכירים ועשירים וגהינום של הפקרות לציבור הרחב! שום קשר להסתדרות ושום קשר לקביעות. אם אתה בכיר - הפקרות, אם אתה אזרח קטן - גם הפקרות.
|
|
כתוב תגובה ל-
מזכיר_המדינה
|
|
|
|
2 |
|
|
aviku |
|
28/08/12 20:03
|
|
|
|
אולי בשעות שהתנועה דלילה אזי אין סיבה לתת עדיפות לאוטובוס
|
|
כתוב תגובה ל-
aviku
|
|
|
|
3 |
|
|
ישע |
|
30/08/12 07:43
|
|
|
|
דן הגזלן שגורם נזקים לנוסעים ומכניס מאות מיליונים ל דן "הגזלן"
בחסות שר תחבורה והועבדים כושלים
|
|
כתוב תגובה ל-
ישע
|
|
|
|
4 |
|
|
רנית |
|
22/09/12 22:25
|
|
|
|
במקום לבחור נתיב אחד, האוטובוס נכנס לחלק מ-2 הנתיבים, הציבורי והאוטובוסים, ואז צריך לחכות ברמזורים של 2 הנתיבים - 5 רמזורים של 5 דקות כ"א וזה במסלול של 50 מטר בערך.
בקו 51 זה עוד יותר חמור - הקו עובדר בכל הרמזורים , ולפני כל רמזור יש לו תחנה - הוסיפו 6 תחנות שלא היו קיימות.
לפני שהקימו את הרמזורים שמחתי, כי המסלול החדש קיצר את הנסיעה ב-10 דקות. לאחר הקמת הרמזורים והתחנות החדשות, זמן הנסיעה התארך בחזרה ב-20-30 דקות(זה לא טעות) בזמני הפקקים, וכל זה בגלל רמזורים שעומדים בטווח של 50 מטר.
|
|
כתוב תגובה ל-
רנית
|
|
|
|
|