|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט אולמרט תרדוף
מאת: צ'לו רוזנברג  |  06/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מושחת מושחת תרדוף!=שימו לב מי
  קורןנאוה טבריה   7/09/12 06:36
האנשים שמסנגרים ומחפים על אולמרט=שאילו רק היה אולמרט על תקן של "חשוד"למעשים שביצע?היה צריך להקיא אותו מקרבנו מזמן על פי אמות מידה ערכיים בנוסח היהדות וכמו בכל מדינה מתוקנת!!!ושצ'לו יפסיק להעליב אותנו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הכהנת הגדולה
  אבג   7/09/12 09:29
הכהנת הגדולה של היהדות אמרה את דבריה. את מדברת על יהדות שבעיני רבים, כולל דתיים מובהקים, היא כפירה. תפסיקי בהערותיך לכל כותב ולכל מאמר כאילו קיבלת את התורה במעמד הר סיני ודבריך זהב טהור. אף אחד ממש לא מתייחס אליך ברצינות אלא כהוזה בלבד.
כתוב תגובה ל- אבג
ועל זה נאמר:"אל תען כסיל כאיוו
  קורןנאוה טבריה   8/09/12 08:37
כאיוולתו......"!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ההיא מטבריה
  פלוני   8/09/12 11:30
רא נא עד כמה מה שכתבת עליה מדויק. אפילו הציטוט מתוך המקורות, יען כי הבחורה ממש ל"ו הצדיקים והמומחים האולטימטיביים לפרשנות המקרא, מוכיח את בורותה. לו הייתה מתעמקת ולא משתמשת בוויקיפדייה או איזה מקור מפוקפק אחר, הייתה מבינה שדבריה מאוששים את דבריך, אף שזו לא הייתה כוונתה. טוב יהיה אם לא תתייחס אליה מסיבות שפירטת בדבריך.
כתוב תגובה ל- פלוני
2
צ'לו יקר!
  איריס כהו   7/09/12 09:09
מדוע אתה חושב שאם תכתוב על אולמרט-לא ננצל את הבמה לדיון על רצח רבין ??עדיין יש הרבה מה לבדוק ולחקור!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
תגידי איריס, יסדתם איזה ארגון
  ענבר רוט   7/09/12 10:37
מחתרתי שמטרתו להפיץ שמועות שקריות על הרוצח הנבזה והעלוב הזה? נפלתם על השכל? החסרים צרות אנחנו? אני מוצאת אתכם בכל מיני כתבןת. שמישהו יקרא לשב"כ, או לספיכיאטר. מי שיבוא ראשון. פסיכים!
כתוב תגובה ל- ענבר רוט
ענבר חמודה
  איריס כהו   7/09/12 12:15
כל "הספיכאטרים" תפוסים על ידי הפסיכים מהשמאל! מה את כל כך פוחדת ?שמא יתגלה קלונם של הרוצחים האמתיים וזה יהיה סופם של שלטון השמאל ?אם יש לך עובדות עניניות הגידי אותן ואם לא הפסיקי לבלבל במוח חמודה! שבת שלום!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
איריס,ענבר מאלה שלא יתנו לשום
  קורןנאוה טבריה   8/09/12 15:58
עובדה וראייה לבלבל אותם=אז חבל"ז!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שמעת פעם על יואב קוריאל ז"ל?
  ספיכיאטר תורן   9/09/12 11:40
נכון. אנו מוצאים לנכון להפיץ שמועות על הרוצח השפל של רוה"מ יצחק רבין ז"ל. הרוצח השפל היה מאבטח בשב"כ ושמו יואב קוריאל ז"ל. לא נוכל לעולם לדעת מה היו מניעיו, כי הוא חוסל מיד לאחר שירה ברבין. הוא ישב ליד הנהג ברכב השירות שפינה את רבין מהעצרת הגורלית. תוך כדי נסיעה הוא הסתובב לאחור וירה כדור אחד בריאה של רבין, ממנו ניפטר רבין. כדור זה הותיר חור כניסת כדור בחולצה ובגופיה של רבין, חדר מלפנים לתוך הריאה וניתקע בין חוליות מס' 5-6 בחוט השדרה של רבין. ההוכחות ידועות לכל עם ישראל. את החולצה עם החור מלפנים הראו בטלביזיה, בערוץ השני. באותו שידור הראה ד"ר היס צילום רנטגל של חוט השדרה של רבין, בו רואים בבירור את הכדור התקוע בין חוליות 5-6. באינטרנט פורסם דו"ח טיפול של פרופ' מוטי גוטמן, בו הוא מאשר שגילה חור כניסת כדור מלפנים וכי ביצע טיפול "packing" בריאה של רבין. באינטרנט פורסמה תעודת הפטירה של יואב קוריאל ז"ל. גופתו ניטמנה בבית העלמין ירקון. הוריו לא הורשו להיות נוכחים בהלוויתו.
כתוב תגובה ל- ספיכיאטר תורן
אבל איך אתה יודע שהוא היורה?
  איריס כהו   9/09/12 21:57
אולי מי שירה ברבין ירה גם בקוריאל ? היית ברכב?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אל תעסקי במופלא ממך. תמשיכי
  לטעון שעמיר אשם   10/09/12 23:14
תמשיכי לטעון שיגאל עמיר אשם ותניחי לנו. אין טעם להסביר למי שלא מסוגל או לא רוצה להבין.
כתוב תגובה ל- לטעון שעמיר אשם
אתה בטוח איש שמאל
  איריס כהו   11/09/12 00:19
רק הם מומחים להסית את הדיון כשהם לא יודעים לענות על שאלה מסוימת !! אז מה המניע שלך להגן על עמיר? -זה באמת מופלא ממני?עכשיו לגבי השאלה מנין אתה יודע כי יואב קוריאל הוא היורה ,אולי היורה ברבין ירה גם בו?כמי שכן מתעסק במופלא -ועושה רושם שבכלל היה ברכב - אבקש תשובתך לשאלתי מבלי לברוח לאמירות לא חשובות!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
על שום שאלה בפרשת רצח רבין צ'ל
  קורןנאוה טבריה   8/09/12 08:44
צ'לו לא השיב לנו?כצפוי=הווה אומר:ההתעלמות הגלויה זו התשובה שמדברת בעד עצמה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אה, שכחתי. לכם יש הוכחות
  ענבר רוט   8/09/12 17:50
וגם מוצקות! החור הנוסף או משהו, לא? זה לא לקוח מרצח קנדי, פסיכים חסרי יצירתיות שכמותכם? במקום שתעסקו בשאלה מהותית יותר - איך נולד וגדל אדם נאלח כמו הדביל ההוא שאתם מעריצים. זאת השאלה שאתם צריכים לעסוק בה באמת, אז איכשהו אתם מסתננים לכל מיני אתרים ומשאירים תגובות עם שאלות "כאילו הסטוריות, מדעיות". שמישהו יעצור אותם, הזויים.
כתוב תגובה ל- ענבר רוט
לענבר רוט
  איריס כהו   8/09/12 21:50
למי את מתכוונת באומרך אדם נאלח ודביל? -זה ממש לא מובן כי יכולות להיות הרבה אפשרויות !עצה לי אליך הפסיקי לברבר סחור סחור עם אמירות על טפשות ודבליות ,אם יש לך משהו עניני להגיד כנגד העובדות שציינו בקשר לרצח -אז השמיעי קולך וטיעוניך ואם לא אז תבלמי, כי באמת את לא עושה רושם בכלל ! מה דעתך על החור מקדימה-זה לא נשמע לך מספיק רציני כדי לעסוק בזה? השיטה של לגמד משהו על ידי זלזול וכו' לא עובדת עלי חמודה ,תנסי אולי משהו אחר !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
יש לכם הוכחות שיגאל עמיר רצח?
  אפריים לוך   9/09/12 14:27
כתוב תגובה ל- אפריים לוך
השב"כ חשוד בתיכנון הרצח אך חקר
  את יגאל עמיר   9/09/12 14:45
העובדה שהשב"כ היה ממונה על חקירת יגאל עמיר והחזיקו זמן רב לאחר הרצח במיתקן חקירות של השב"כ, היא פגם חמור במישפט שנערך ליגאל עמיר. לא יתכן שגורם החשוד בביצוע פשע מסוים יהיה ממונה על חקירתו של אותו פשע. חלק מעלילות השב"כ: לאחר רצח רבין החרים השב"כ את מכונית השרד של רבין ז"ל ולא איפשר למחלקה לזיהוי פלילי של המשטרה לערוך חקירה מקפת ברכב ולאסוף ראיות ביולוגיות (שיערות, עור, דם, רסיסי עצם וכו'). לאחר שיגאל עמיר ירה כדורי סרק ברבין, לקח קצין משטרה את האקדח מידו. מיד קפץ סוכן שב"כ על השוטר והחרים לו את האקדח. בחקירות רצח רגילות, אוסרת המשטרה כל גישה לגופת קרבן הרצח. השב"כ, שהיה ממונה על השמירה של רבין, הירשה לאנשים זרים להרחיק ראיות מהגופה לפני שהשוטרים הגיעו. הוכחה לכך היא ששמעון פרס הציג בישיבת הממשלה לאחר הרצח דף שירים מקופל שהוצא מכיסו של רבין. איך הגיע פרס או שליח שלו לגופה לפני המשטרה? איזה עוד ראיות הם הרחיקו מהגופה? לסיכום: לי נראה שהשב"כ עשה כל מאמץ אפשרי כדי לשבש את החקירה ולמנוע את חשיפת האמת. כנראה שהיתה לו סיבה טובה לכך.
כתוב תגובה ל- את יגאל עמיר
3
אהוד אולמרט הקים קופת מזומנים
  בני בנקר   7/09/12 14:27
בכספת סודית,אותה מילא בן השאר בדולרים שהתקבלו במעטפות מאיש עסקים, שביקש וקיבל ממנו עזרה בקידום עסקיו וזאת ללא כל דיווח על קיום המטמון ולאן הלך הכסף.הכל ניקבע ואושר ע"י השופטים.התרוץ היחידי של אולמרט היה שהכסף "ניתרם" למטרות פוליטיות והשופטים ההזויים קיבלו נימוק זה תוך התעלמות מפסיקה מפורשת של השופט העליון בדימוס ריבלין, בעירעורו של הירשזון,ידידו לדרך של אולמרט,פסיקה שקבעה כי דגל שחור מתנוסס מעל קבלת מזומנים וחובה על הפוליטיקאי להסביר לאן בדיוק הלך הכסף.אמר לאחרונה רביב דרוקר שאולמרט הוא הפוליטיקאי המושחת ביותר שהיה במדינה לפני שמונה לראש ממשלה עקב ארוע מוחי שעבר שרון.ניראה לי ששרון התעורר וכשראה מי החליף אותו,החליט שעדיף לחזור לתרדמת.
ניראה שצ'לו רוזנברג ניכספה נפשו לחזרה לתקופת ה"בקשיש" של הטורקים...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תרומות פוליטיות
  עזרא מועלם   9/09/12 14:50
לפוליטיקאי בישראל מותר לגייס כסף כדי לנהל את מערכת הבחירות שלו. אי אפשר לקחת כסף שגוייס למטרות פוליטיות ולעשות בו שימוש אישי אבל מותר, (ולמעשה יש הכרח), לגייס כסף כי כדי להיבחר צריך כסף לפרסום לפעילים ליעוץ וכו'. במשך שלוש שנים התנהל משפט היו 700 ישיבות ונרשמו עשרות אלפי עמודי פרוטוקול. השופטים בהרכב ששפט את אולמרט נחשבים למקצוענים ותיקים וישרים. מעולם לא דבק בהם רבב. השופטים לא קיבלו הוכחה שהכסף שנתרם לאולמרט היה לא חוקי ולכן זיכו אותו.
נכתב כאן מאמר מלא תבונה חבל שלא קראת והפנמת את הדברים. לשנוא להסית ולהשמיץ זה עניין די מתועב. חבל
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
כניראה שאתה חלש בהבנת הנקרא.
  בני בנקר   14/09/12 12:54
לא התיחסת כמובן לקביעתו של השופט ריבלין בערעורו של חברו לדרך ובעתיד לתא של אולמרט,הגנב הירשזון.אתה דוגמה אופינית לתומכי הארכי מושחת שרביב דרוקר הגדיר אותו כפוליטיקאי המושחת ביותר בתולדות המדינה,שהעובדות אינן מענינות אותם.אני מקווה שבית המשפט העליון יחזיר את השפיות למערכת המשפט,אחרת לסדום ניהפך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מה ההבדל בין שימון פרס לאולמרט
  קישקושי בנקר   9/09/12 18:04
haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- קישקושי בנקר
4
בוא'נה האולמרט הזה צח כשלג
  דביל סמולני   8/09/12 17:34
ואח"כ הם עוד מתפלאים שלא מאמינים לבתי המשפט שלהם.
כתוב תגובה ל- דביל סמולני
5
שמח שסוף סוף הבנת שטעית.
  אהוד פרלסמן   9/09/12 18:15
אני לא יודע אם תגובותי בעבר גרמו לך לנסות להבין מדוע אולמרט התפטר, או שהגעת לכך בכוחות עצמך, אבל העיקר הוא שסוף סוף הבנת שאולמרט לא התפטר בגלל שהפרקליטות אילצה אותו להתפטר, אלא בגלל הפעילות הפוליטית (או במילים מפורשות יותר, בגלל שברק אילץ אותו להתפטר). חבל רק שבניגוד לאוהד אחר של אולמרט, יוסי מ., אין לך את האומץ להודות בטעות מיד כשמוכיחים לך שאתה טועה. אבל טוב מאוחר מאשר לעולם לא, וגם אם לעולם לא תודה בטעויותיך, לפחות יש תקוה שלא תחזור עליהן פעם אחר פעם, וגם זה משהו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
ענבר הטיפשה,ההוכחות המוצקות נצ
  קורןנאוה טבריה   10/09/12 14:39
נצפו בתחקיר שהוקרן בערוץ 2 "תיק לא סגור"=וכדאי גם לך לצפות בכך כדי שתפסיקי להגיב כמו טיפשה!!!העובדות לכך מוצקות בדיוק כמו העובדות המוצקות ברצח 16 יהודים חפים מפשע ע"י המפקד הדגול יצחק רבין ב"אלטלנה"=וגם את זה אני מציעה לך ללמוד!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
תגובה לכותב 'הר שושנים'
  ש''י אביבי   30/03/15 01:22
בהתייחס להערת הכותב, שהוא רגיש להדחת ראש ממשלה שלא באמצעות בחירות, ראוי להוסיף "ביחוד אם שמו אינו נתניהו ??"
כתוב תגובה ל- ש''י אביבי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il