s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפתוח שער!
מאת: איתן קלינסקי  |  06/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לשם מה הגדרות אם כך?
  איריס כהו   6/09/12 19:49
לאיתן ,רק בתנאי אחד שאתה לוקח אותם לביתך ודואג להם ,שישבו אצלך בחצר כמה זמן שצריך האם אתה מסכים לכך? כך תוכיח שאתה אכן הומני ולא על חשבון תושבי דרום תל אביב ! איך אתה לא מבין שאם יתנו להם להכנס הם ימשיכו להגיע ,אז לשם מה נבנתה הגדר? כמה מטורפים אתם עוד יכולים להיות? אני לא מאמינה שעם ישראל יוכל להמשיך לחיות עוד עם אנשים כמוכם בתוכנו הסוף חייב להגיע !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
הסוף חייב להגיע .
  שואלת את איריס   7/09/12 07:05
תגידי גברת איריס לאיזה סוף את מתכוונת.
את מתכוונת לסוף של לכבול את ידיו של הכותב ולכלוא אותו בכלא ,
האם את מתכוונת לסוף שביצע יגעל אמיר ואחיו בדף הפייסבוק שלו מתפאר בכך.
כתוב תגובה ל- שואלת את איריס
אני אסביר
  איריס כהו   7/09/12 08:48
קודם כל חייב להיות סוף לשלטון השקר הדמון קרטי שתחת חסותו ואפשרויותיו עוכרי ישראל יכולים לפעול ולעשות ככל העולה על רוחם ,ברגע שיהיה שלטון ישראל האמיתי אז אנשים כמו קלינסקי לא יהיו כלל בעלי השפעה וכן כל הזדים-המסתתרים תחת התואר " מחנה השלום והדמוקרטיה " או "ארגוני זכויות אדם" או "פעילי שלום" וכו'-כולם יקפלו זנב ולא יעזו לצייץ -ולא כמו היום שההפקרות שולטת והם השולטים בתקשורת בבתי המשפט וכו ' ,לדעתי האנשים האלו הם חלק מהעונש הכללי על עם ישראל - ברגע שעם ישראל לא יחיה לפי עצת התורה -יקומו לו אוייבים גם מבחוץ אבל גם מבית -המינים והכופרים שמתוכנו נהפכים להיות למעשה אויבים הגרועים פי מאה מהאוייב החיצוני והם הנותנים כח לאוייב החיצוני למעשה - לולא השמאל הישראלי לא היה כח לפלשתינאים לעשות מאומה ! זה לא אומר שהימין כן בסדר להיפך -ימין ישראלי חילוני טועה-הוא הנותן כח לכל השמאל לעשות צרות ,ולפעול למען האוייב -מה שנקרא דבר גורר דבר ! לכן צריך סדר בבלגן ,הנהגת האמת שתראה מה הדרך הנכונה , ולא תיתן פתחון פה לשונאי ישראל -אם זה לא ילך בדרכי נועם , אז אין שום בעיה עם השמדה של אלמנטים מזיקים - עדיף שהם יעלמו ולא הטובים ! ודרך אגב לפי העדויות יגאל עמיר לא רצח את רבין אלא היה חלק מתרגיל לביום רצח -בכדי לרסק את מחני מתנגדי אוסלו (כרגע אי אפשר לחקור תחת שלטון השטן של השמאל ההומני ) ברגע שיהיה כאן שלטון ישראל האמיתי -תצא האמת לאור - ואם יתברר שאכן יגאל עמיר השתתף בתוכנית שטנית כזאת מרצונו -אין לי שום בעיה שיענש לפי חומרת הדין יחד עם שאר הבוגדים והמינים מתוכנו !! בברכת גאולה במהרה ושבת שלום!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
מטורפת מסבירה מנעי רצח אנשים
  qwertyu   8/09/12 09:13
יופי של הסבר קיבלנו .
דפי הפייסבוק של משפחת עמיר - הבן ששוחרר מהכלא - קיבלו מתחרה באותה דרגת טירוף בשם איריס . אם זה לא ילך בטוב אז כשרה הדרך להשמיד את המזיקים , כך מסבירה המטורפת .
אני שמצהיר , כי אני רואה בפתרון של שתי מדינות לשני עמים בארץ הזו , יש להשמיד אותי על פי גרסתה .
אם זה לא יילך בטוב , אז יש להשמידני . יופי של הסבר . אך חבל שזה הסבר של מטורפת , שנכתב באותיות עבריות , באותן האותיות שנכתבה תורת ישראל.
כתוב תגובה ל- qwertyu
למופרע השמאלני התורן
  רני   8/09/12 18:40
קודם כל, כבר יש מדינה בעזה.אין אף ישראלי בשטח והשלטון שלטון חמאס. כמובן ששום שלום לא צמח מזה אלא רק טרור. עכשיו מופרעי השמאל רוצים להמשיך ב"הצלחה המסחררת" הזו ולהמליך את חמאס על מדינה באיו"ש. הנזק משם יהיה עשרות מונים מהנזק שגורמות הקטיושות מעזה ולכן כל מי שתומך בזה - תומך ברצח ישראלים. המסקנה ברורה - אתה וחבריך המופרעים בשמאל - תומכים ברצח ישראלים וכבר היום ידיכם מגועלות בדם יהודי עד קצה אוזני החמור שלכם. אתה הבנת את זה מר נחמיאס?
כתוב תגובה ל- רני
אמת לא דמוקרטיה
  איריס כהו   8/09/12 22:09
לאדון המזועזע ולידידיה ! זה מה שכתוב בתורה שגם קלינסקי מעריץ ! מי שלוקח מהתורה רק מה שנראה לו בכדי להצדיק את דעותיו הכופרניות ,ודאי שיזדעזע למשמע האמת ! וכי מה נראה לכם שהשקר הזה שבו אתם יכולים להלחם נגד עמכם ולמען האוייב ,ימשך?? אין לך שום זכות לרצות להקים מדינה לפלשתינאים בדיוק כמו שאין לך זכות להקים מדינה חילונית כופרת שנותנת חופש ואפשרות לכולם ! עם ישראל צווה לדרך מסוימת וכל מי שמנסה להסית אותו מכך בזדון הוא בעיני מזיק שצריך לחסלו מתוכנו לפני שיספיק להזיק ? מה רע באמירה כזאת? אני מצטערת אך אף פעם לא טענתי שהמרתי את אמונתי מאלוהי ישראל, לאלוהי הדמוקרטיה!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
2
פתאום יש לך שיקולים יהודיים?
  אתה דתי לפתע ?   6/09/12 21:29
יהדות איננה תפריט, אם זו לא דרכך , אל תסביר לנו מהי יהדות. ברור למה התחלת להיות בעד מאות מוסלמי אפריקה, הם פשוט יציפו את ישראל ,למען הצדק העולמי,וישטפו אותנו היהודים לים. מה שניסו הערבים המוסלמים סביבנו, והתקשו במקצת. הרעיון שהתמכרת לו, לא מקורי.
כתוב תגובה ל- אתה דתי לפתע ?
שיקול דתי יהודי הומאני
  qwertyui   8/09/12 09:00
שיקול יהודי הומאני הוא לא להשאיר 21 בני אדם כלואים בין גדרות תחת שמש קופחת ביום , רעבים וצמאים , ורק אחרי שבוע נתנו להם מים במשורה .
כתוב תגובה ל- qwertyui
3
כך חי לו השמאל בעולם אוטופי===
  יוד יוד   7/09/12 06:33
גם אם יחפשו בכל העולם מאמינים ב"תהליכי שלום" למיניהם לא ימצאו כאלו, כפי שיש לנו כאן בתוכנו. מה הפלא בכל העולם מקביליהם של "מאמיני השלום" הם אנטישמים שהיו שמחים אילו לא הייתה כאן מדינה יהודית. הרי הערבי המכהן בבית הלבן אמר שאם ישראל הייתה מאפשרת מדינה פלשתינית אזי לא הייתה בעית גרעין איראנית. וכאן קלינסקי ותומכיו שונאים את בני עירם ודתם ומחבקים את המחבלים שלהם הם קוראים "בני שיח לשלום" חברים באוטופיה הקימו לכם מדינה באריתראה
כתוב תגובה ל- יוד יוד
4
מקבלת את הכרעת בית המשפט בכאב
  נעמי ק.   7/09/12 07:11
את הכרעת בית המשפט יש לקבל. ואני מקבלת את ההכרעה במידה רבה של כאב .
כתוב תגובה ל- נעמי ק.
נעמי חכי זה עוד לא הסוף
  איריס כהו   7/09/12 12:26
עוד יש תקווה לאחריתך!!יהיה עוד דיון בבית הגילולים הציבורי ביום א' והם יכולים להפוך את הכרעת ביבי(לא הבגצ) על פיה ,לכן אל תתיאשי חמודה אם הכלבלבת התקשורתית אולי תעשה רעש חזק -יכניסו אותם , כי הרי כל מהותו של יהודון היא להראות כמה רחום וחנון הוא כלפי עמים אחרים -למרות שלבני עמו הוא יכול להיות רשע מרושע להרוס את ביתם ולישון טוב בלילה! אז נעמי קלינסקי אשרייך ואשרי בעלך -אני מאמינה שאת השבת הקרובה אתם תעשו בגבול המצרי- אל תשכחו לקחת נרות שבת!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
5
נעלנו את השער בלב היהודי
  ישראל בן   7/09/12 12:01
כתוב תגובה ל- ישראל בן
ההסבר דומה אך מפתיע===========
  יוד יוד   7/09/12 20:14
אנו היהודים החיים בארץ ישראל פותחים את ליבנו לכל יהודי ואף אנו ערבים זה לזה ואילו אתה וחבריך לדעה סגרתם את שערי לבכם לאחיכם ,אתם בזים לדתם ואמונתם ורואים עצמכם כמובילי המחנה והאמת היא שדעתכם ורעיונותיכם הולכים ומתמעטים. זה ש"מפלגת התקשורת" נתנה בידך כלי ועושה בו ובך כלי להפצת ההבל והשקר (יונית לוי בפניה המיוסרות מתארת...אפריקנים "חסרי" ישע ליד הגדר" ) מפלגת התקשורת תיפול בדיוק כמו ממלכתו של האדמו"ר התקשורתי!
כתוב תגובה ל- יוד יוד
6
איתן אולי עולי עדיף שאתה תעבור
  דודו המלך   7/09/12 16:12
איתן אולי עולי עדיף שאתה תעבור את הגדר רק לכוון השני
אנשים כמוך לא רצוים פה לך לעזזל יחד איתם
כתוב תגובה ל- דודו המלך
7
מגיבה מטורפת מסיתה לרצח .
  ידידיה   8/09/12 08:20
חבל מאוד שב"חדשות מחלקה ראשונה" יש אפשרות להסית בתגובות לרצח של בני אדם . מגיבה מחליטה להרשות לעצמה להיות סקיריקית - " אם זה לא ילך בדרכי נועם , אז אין בעיה עם השמדתם של אלמנטים מזיקים" .
אם כותב הרשימה ימשיך וישאר נאמן לדעותיו , שאינן מתיישבות עם דעתה של גברת איריס , והיא רואה בו אלמנט מזיק , "אז אין בעיה עם השמדתם של אלמנטים מזיקים".
שתהיה לעם ישראל שנה טובה . שנה של סובלנות לכל הדעןת בחברהכ הישראלית
כתוב תגובה ל- ידידיה
8
שאלה רטורית לקלינסקי
  עודד ב   8/09/12 18:47
אני כותב שזוהי שאלה רטורית מכיון שברור לי שהוא לא יענה עליה אבל בכל זאת. אוקיי אני איתך.בוא וניתן ל"פליטים" המסכנים להכנס לארץ,והשאלה היא איפוא נפסיק עם זה,עם עוד 50 100 1000 או 10.000 "פליטים" שאין הרי כל ספק שיגיעו לכאן
כתוב תגובה ל- עודד ב
התשובה פשוטה:עד שינוי המאזן
  רני   9/09/12 18:19
הדמוגרפי בין הימין לשמאל. המזרחן דר. גיא בכור, חושף שמדובר במזימה של ארגוני השמאל הקיצוני שמתחילים את העבודה עוד בארצות המוצא. המטרה להכניס מספיק מוסלמים על מנת לשנות את המאזן הפוליטי במדינה ולהפכה למדינה כל אזרחיה.
כתוב תגובה ל- רני
9
read what yehuda drori write
  fredi cohen   9/09/12 00:41
ממש בימים אלו, כשפליטים "מזי רעב ורדופי עושק בארצותיהם", הצליחו להגיע לגדר ארצנו (בעזרת בדואים שקיבלו מהם 30,000$ לראש - מהיכן בא הכסף? תנחשו...),ובוכים למען מקלט בארצנו השלווה והעשירה... דווקא בימים אלו, אני מצאתי ב"קריאה ראשונה" (עיתון המסכם ומדווח כל שבוע על פעילויות הכנסת) את הדיווח הבא על סיורם בשבוע שעבר של חברי ועדת ביקורת המדינה באזור התחנה המרכזית בת"א. להלן ציטוט משם:
"....מפקד מחוז ת"א ניצב אהרון אקסול סקר את מצב הפשיעה באזור שבו מרוכזים כ-55,000 מסתננים, אשר העלו את ממדי הפשיעה בו ב-400% (אפילו מקרי רצח ואונס). ניצב אקסול ציין כי בחודשים האחרונים חלה עלייה בפשיעה גם בתוך משפחות המסתננים. הוא התלונן כי "אין פתרונות ריאליים וגם לא מדיניות ברורה" בנושא.
רובי זלוף מעיריית ת"א אמר כי מדי יום נוספים כ-15,000 טון פסולת שפועלי העירייה מתקשים לפנות, למרות שהם עובדים כל יום עד 10 בלילה. נציג התושבים שלמה מסלאווי אמר כי תושבי השכונה מפוטרים מעבודתם לטובת עובדים סודניים שמקבלים חצי משכורת בלי דיווח ומיסים. "אין ביטחון לתושבים, כולם מסתגרים בבתים, ואם לא יהיה שינוי הכול יתפוצץ כאן". תושבים העידו כי "הם גונבים הכל ולא מתביישים להיכנס לבתים אפילו באמצע הלילה". עולות מרוסיה סיפרו כי "לאחרונה המסתננים קוראים לנו, תחזרו לרוסיה, זו לא המדינה שלכם... הם מוסלמים שלומדים מאנשי השמאל את התורה הפלשתינית ולא מתביישים להתארח אצלנו ולשלול את קיומה של ישראל".
מיהי היד הנעלמה
מי שקרא עד כאן ולא הזדעזע אינו יהודי או ציוני. לפיכך, למעט הגופים השמאלניים הבוגדנים, המתהדרים בנוצות של הומניזם מזויף, הרי שאף אחד מאיתנו לא יכול להישאר אדיש לנוכח המצב המתואר הנ"ל, ולכן עלינו לתמוך בדרישתו הנמרצת של השר אלי ישי להעביר מיד את המסתננים למחנות מעבר ומשם לשלחם לארצותיהם.
אין ליפול למלכודת "יפי הנפש" על "היהדות הרחמנית" כביכול שבהשארתם בארץ - כי לא מדובר בפליטי-חרב אלא במהגרים בלתי-חוקיים המחפשים מקום נוח יותר לחיות בו. לדוגמא, יותר ממחצית הפליטים הינם מוסלמים מצפון סודן ששום סכנה לא נשקפה להם בארצם, ויותר מכך , הם כולם מוסלמים, מזדהים עם המוסלמים בארץ ומהווים סיכון ביטחוני עתידי ברור, בעוד שאף אחד לא יהרוג אותם במצרים או בסיני - משם באו ולשם יש להעבירם!
ואני שואל שוב: האם מישהו שאל את עצמו איזו "יד נעלמה" עודדה אותם ומימנה אותם להגיע דווקא הנה?
אני קורא לכל גורמי השלטון, שיעזרו לאלי ישי, לעוצרם ולסלקם מכאן כמה שיותר מהר!
כתוב תגובה ל- fredi cohen
10
הם כרגע במצרים, אין להם שם סכנ
  nhrr   9/09/12 07:33
הם כרגע במצרים, אין להם שם סכנת חיים, אז לאחר שברחו והגיען למצרים וסכנת חיים לא נשקפת להם אז שישארו שם ! למה הם רוצים לעבור לעוד מדינה?
אלא אם כן השיקול הוא לא פליט בגלל היותם נרדפים במדינתם!
אז לכל השמאל ההזוי תפסיקו כבר עם המנטרה השטותית שלכם, אנחנו לא קונים זאת!
כתוב תגובה ל- nhrr
11
כמו שפתחו שערים לאברהם וליעקב
  לפתוח שער   9/09/12 14:40
לפתוח שערים כמו שפתחו שערים לאברם וליעקב במצרים.
כתוב תגובה ל- לפתוח שער
אברהם ויעקב היו זמניים
  איריס כהו   10/09/12 10:25
ידעו שמקומם בארץ ישראל , ואילו אתם רוצים להפוך את המסתננים לאזרחים -לא מתוך דאגה ואכפתיות אלא כדי להרוס את העם היהודי האוטנתי ולהפוך אותו לככל העמים
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il