s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חנן קריסטל מטעה את המאזינים
מאת: יואב יצחק  |  15/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פרקליטות עם קלון
  ד"ר רון בריימן   15/09/12 19:35
nrg.co.il
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
כשהעם זקוק למנהיג, גם גנב יחשב
  קריסטל זה בדולח   18/09/12 08:23
הפתגם הידוע ולפיו כשצריך את הגנב ניתן להורידו צחבל התלייה.
ואכן אולמרט לגנב ייחשב והוא כול כך נחוץ, כך שמותר למחול לו ולהורידו מחבל התליה.
אשרנו שכם גגנבינו הם ראויים לכהונת מנהיגי האומה.
כתוב תגובה ל- קריסטל זה בדולח
2
קצת מצחיק מה שיואב יצחק כותב
  פוליטיקה זה דינמי   15/09/12 19:39
חנן קריסטל לא יכול להטעות את המאזינים, כי בחיים הפוליטיים אין "אמת" שאפשר לפגוע בה. החיים הפוליטיים הם כמו מזג האוויר: יום עסל, יום בסל. יתכן שיואב יצחק צודק לגבי היום ועכשיו שאין סיכוי לאולמרט לחזור, אך יתכן שבעוד חצי שנה יחשוב הציבור שהוא המועמד היחידי הבא בחשבון. דבר אחד ברור: הרבה מתומכי נתניהו התאכזבו ממנו. במצב כזה, ברור שהציבור פוזל לצדדים ומחפש, אולי יש מישהו יותר טוב.
כתוב תגובה ל- פוליטיקה זה דינמי
והמישהו הזה הוא עבריין וגנב.
  אולמרט אוהב כסף   15/09/12 19:43
הוא יחליף את נתניהו לפי דעתך
כתוב תגובה ל- אולמרט אוהב כסף
אני מוכן לחיות רק במדינת חוק
  איזידור שמרגודסקי   15/09/12 20:02
לפי דעתו של אהוד ברק, אנחנו מדינה ששורר בה שלטון החוק. אם כך, כל אזרח שלא הוטל עליו קלון רשאי להציג מועמדות לראשות הממשלה. אם אתה מתנגד ליישום חוקי המדינה, אין בינינו שום שפה משותפת. צר לי לאכזב אותך.
כתוב תגובה ל- איזידור שמרגודסקי
אולמרט ושחיתות הם היינו הך
  777orna   15/09/12 19:52
מי רוצה את אולמרט בשלטון. ישב לו בשקט אולמרט המושחת. המדינה הזו אבדה כל כבוד. האם אלו המועמדים הראויים היחידים שמדינת ישראל יכולה להציע לבוחריה. בושה וכלימה.
איש לעולם לא רוצה לראות את אולמרט מגיש את מועמדותו לשום משרה פוליטית. ללא ספק השיח הפוליטי שיתרחש במדינה במידה ואולמרט יציג מועמדותו תהיה שאט נפש וגועל. עדיף לו לאולמרט שיעלם מהמפה הפוליטית אחת ולתמיד. לציבור אין אמון בו. אולי נציע שגם קצב יחזור לחיים הציבוריים?? אם כך התדרדרנו אז למה שלא נמשיך בהתדרדרות.
כתוב תגובה ל- 777orna
אל תדבר בשם הציבור, ובטוח שאתה
  פנינית   15/09/12 21:03
לא נמנה על ציבור בוחריו של נתניהו. אני מכירה הרבה מאוד מבוחריו שתומכים וימשיכו לתמוך בו ואף גאים בו. אנו לא עדר של טפשים שמושפעים מתקשורת שכל רצונה הוא להפילו. עוד לא היה ראש ממשלה שעשה כה רבות בקדנציה של שלוש שנים למען המדינה כמו נתניהו, וזאת לאחר הזנחה של שנים רבות בכל נושא שהוא מטפל וטיפל בו. אילו היתה תקשורת ישרה , הגונה ומאוזנת - היתה מציגה בהתפעלות ובציונים גבוהים את אשר ביצע ואז גם אתה שלא נמנה על בוחריו היית מצטרף אלינו. אבל איך אומרים? כל כלב בא יומו, והנה התקשורת קורסת מעצמה כי המאזינים והקוראים שלה זונחים אותה, וכי עד כמה רשעים יכולים לעלוז ?
כתוב תגובה ל- פנינית
לפנינית
  קיקו שונא שמאל   17/09/12 05:37
אהבתי!
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
רלוונטיות
  דידה   16/09/12 06:10
מאחר ואני קרוב לגילו של קריסטל ואני זוכר ומכיר אותו כפרשן ספורט מנסיוני כחוזה באותם משחקים שהאיש פרשן היה נדמה שאנו צופים בשני משחקי כדורגל שונים. כך זה קורה עם פרשנותו הפוליטית הוא מפרשן פוליטיקה ברדיו אבל לא מהמציאות הישראלית אלא של מדגסקר. האיש הוא בעיקר פרשן לעניני כלום ושום דבר עגה לעניני חרטא.
כתוב תגובה ל- דידה
בקיצור קריסטל נותן "פייט" קשה
  בני בנקר   17/09/12 16:05
לעופר שלח.שני "פרשנים" שיודעים שום דבר על כל נושא.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
להחליף את 'הפרשנים האלמותיים'!
  אריה זריצקי   15/09/12 19:48
רצוי לציין שאין תחלופה מתקבלת-על-הדעת של "פרשנים" בקול ישראל, ולא רק הפרשן הפוליטי: כמה עשרות שנים משמש בתפקידו הפרשן לעניני "משפט ומוסר" וכנ"ל הפרשנית לעניני "הצבא"? בכל המקרים האלה, ואחרים, אנו שומעים את דיעותיהם הפוליטיות ללא כל ניסיון לאיזון של בעלי דיעות הפוכות או תוך הגחכתם של כאלה. - ומחאות הציבור ל'קול ישראל' נותרות תלויות באויר ללא תגובה...
כתוב תגובה ל- אריה זריצקי
סביר להניח שאדם ינחת על השמש
  למספר 3   15/09/12 20:59
מאשר שהפרשנים - וזה נכון לגבי כל הערוצים - יוחלפו. כמו תמיד, העם בוחר ימין, והשמאל ממשיך לשלוט.
כתוב תגובה ל- למספר 3
הם דבוקים למיקרופון
  בתיה   15/09/12 22:45
כתוב תגובה ל- בתיה
המיקרופונים מאפשרים לומר הכל..
  ירון זכאי 1   19/09/12 11:30
הם לא יניחו למיקרופונים עד שיתחשמלו מהם. בדומה לאולמרט שעתידו כביכול לפניו, מרבים הפרשנים ללהג על אריה דרעי האסיר לשעבר שבעוד רגע יקים מפלגה ויקח מחצית מקולות ש"ס. אולי בוחרי ש"ס כל כך מטומטמים, ויצליחו להיפרד מהרב עובדיה "שימלתי", ולהעלות מחדש את הרב אריה "הוא זכאי, הוא זכאי" דרעי. אבל כל זה בעיקר נועד לבלבל את השמאל שבונה על מניפולציה של קבלני הקולות של ש"ס שיעבירו לו 12 מנדטים מהימין לשמאל, ממו תמיד בעסקה מסריחה. מי שמככב תמיד בפנטזיה הזאת הוא השר המנושק והמנשק לשעבר רמון, שגם לו מנבאים תמיד עתיד פוליטי מזהיר יחד עם חברו דרעי. אמור לי מי חברך ופרשנך, ואומר לך מי אתה!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
4
מאסנו בחנן קריסל החטיאר של רשת
  מסעודה לייבוביץ   15/09/12 19:52
חנן קריסטל החטיאר של רשת ב" מאסנו בו ובמה שהוא מייצג, הוא שמאלן קיצוני שמקדם אג'נדה שמאלנית על חשבון המיסים שאנו משלמים לרשות השידור
הגיעה השעה לעיתונאי נוסף שיפרשן לאחר קריסטל כדי לטהר את האויר
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
כל התקשורת ברובה שמאלנית
  קוסם   15/09/12 20:33
קשה איתה אבל כמו שנאמר "מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים"... ערוץ 10 יקרוס וימות מיתה טבעית, מעריב עובר לידים נורמליות ועם כל הצער רוב עובדיו השמאלנים מטבעם יעופו הביתה, כנ"ל הארץ באותה שיטה.
כתוב תגובה ל- קוסם
5
מי שמאזין לקריסטל יודע כי הוא
  אברהם מערב השומרו   15/09/12 20:07
ואמת הם שני דברים הסותרים זה את זה.
שישאירו לו לפרשן את משחקי הכדורגל של הפועל תל אביב
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
6
חנן חושב שהוא עדין כתב ספורט
  שם הכל שדיר   15/09/12 20:08
כתוב תגובה ל- שם הכל שדיר
7
יואב יצחק-הזוי או מנותק?
  יוסי מ   15/09/12 20:50
טול קורא מבין עניך.
אתה הרי יודע יותר טוב מאחרים, שהערוץ הראשון ורשת ב הפכו לשופר של משרד רוה"מ.אתה פונה למירו שימנע את קריסטל מלתמוך באולמרט? כנראה שאתה שתית משהו או קיבלת משהוא אחר מ"נרי נרגילה".
אכן, בשלב זה יש עוד מכשולים בדרך לחזרת אולמרט לחיים הפוליטיים, יש בתי משפט והם יכריעו בכל הפרשות, ונראה מה יקרה. אגב, המחסום של ועדת הבחירות מראה כמה אתה מבין שהתזה שלך נואשת.
שישה חדשי עבודות שרות אתה מחפש? יתכן. אנשים שפויים והגונים כמוני יקבלו כל פסיקה,בניגוד גמור להתיחסות שלך לפסק דין שלא היה מתאים להזיות שבהן אתה נתון דרך קבע בנושאי אולמרט.יתכן וזה יגמר בקנס ואז מה יהיה על בנין הקלפים שבנית?
אגב, במקרה כזה ואפילו שמשפט הולילנד נמשך,אין מניעה מריצה לראשות ממשלה, יש מניעה להתמנות כשר. גם כאן =אתה חי בפנטזיה. אגב, גם על פרשת בנק לאומי אמרת ואמרו חבריך, שהיא החמורה מאז הקמת המדינה. מה קרה עם זה אתה יודע. כך יקרה עם שמואל דכנר והתקוות שאתה ואתם תולים בו.

אמון הציבור? אתה לא ציבור ולא מיצג שלו,אתה שוליים סהרורים. כשיגיע הזמן יחליט אותו ציבור מה שיחליט, והפעם שום פרקליטות ושום כנופית שלטון החוק ולא בעלי אתרים וסתם שונאי ישראל לא יפילו ראש ממשלה נבחר.
.
וחוץ מזה אני נהנה לראות אתכם מתפתלים ומתיסרים. תמשיכו כך גם בשנה הבאה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
שליח של אולמרט כמה?===========
  יוד יוד   15/09/12 21:48
עוד הפעם אתה מבזה את עצמך בעד כמה פרוטות ששילמו לך? מי שהזוי כאן הם אלה שחושבים שציבור הקוראים מטומטם, אז תחליט ,או שאתה הזוי צבוע ,או שאתה מטומטם !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
למטומטם חסר הזהות
  יוסי מ   15/09/12 23:15
מוגבל חסר שכל.
לו היית אמיתי,היית מזדהה ולא תחת שם כמו יוד יוד אלא אם כבר בשמך הנכון טום טום.
ולענין האמיתי, אילו היית יכול להבין עברית בסיסית לא היית כל כך זחוח,כמו יואב יצחק. לשניכם ולרבים אחרים עוד נכונו טרגדיה ומפח נפש
כתוב תגובה ל- יוסי מ
נטילת כדורים
  דידה   16/09/12 06:23
נראה כאילו נטלת כדורים מסוימים לכן המילטנטיות שלך השקט וקרא אולמרט הוא אבי אבות הטומאה מושחת לבלי תיקון וכל נסיון של מלחכי פנכה כמוך ודומיך לא תשנה את המציאות ואת האמת.
כתוב תגובה ל- דידה
בינתיים מי שהזוי הוא
  ליוסי מ.   15/09/12 22:44
לא אחר ממך. נניח שצדקת והוא יהיה "כשיר" למועמד לראשות הממשלה, מי יבחר בו למעט קומץ הזויים שכמותך שמתים על מושחתים וגנבים. כנראה שזה נכון שמין אוהב את מינו. רק בכדי לרענן את זכרונך דע שכל הסקרים עוד לפני המשפטים של אולמרט (שזו בושב בפני עצמה) לא נתנו לו יותר מ-3 מנדטים ! אז תאר לך כמה יקבל בעקבות ואחרי המשפטים. אז עד שאולמרט ייבחר יש לך הרבה הרבה שנים לישון בשקט. אז לילה טוב מעכשיו.
כתוב תגובה ל- ליוסי מ.
כמה משלמים לך ליחצ"ן את אולמרט
  יחצ"ן של   15/09/12 23:48
או שאתה תמים או שאתה מטומטם או שניהם.
אתה מאמין למה שאתה כותב?
כתוב תגובה ל- יחצ"ן של
כרגיל,יוסי מ,שמפחד להציג את
  בני בנקר   16/09/12 08:57
שמו המלא,ממשיל לעבוד בשרותו של הפוליטיקאי המושחת ביותר בתולדות המדינה."המשפטן" הדגול יוסי מ,"קובע" כי החוק מאפשר לנוכל אולמרט לרוץ לראשות הממשלה,רק שר הוא לא יכול להיות.ראש ממשלה כן ושר לא.הבנתם ?
חסר ההבנה הזה כבר קבע נחרצות (כניראה השכינה המשפטית ירדה אליו),כי הפרקליטות לא תוכל לערער על הזיכויים המבישים של אולמרט, כי חלפו 45 יום ממתן פסק הדין.הטמבל "לא שם לב" כמו רבים משלוחי אולמרט בתקשורת,כי משיחם הורשע בעברה פלילית ומחכה לגזר דינו ורק אח"כ מתחילים להספר 45 הימים.אבל ליוסי מ העובדות אף פעם לא הפריעו...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
8
יואב הוצאת לי את המילים מהפה..
  רחובות   15/09/12 20:53
אבל מה כבר אפשר לצפות מאוהד של הפועל תל אביב בכדורגל?
כתוב תגובה ל- רחובות
9
נתניהו נכשל ברשת ב
  ליכודניקים כנסו   15/09/12 21:10
כל הנסיונות של נתניהו באמצעות מיקי מירו להביא איזון ברשת ב מול השמאל הקיצוני נכשלו ביבי תמיד נכשל מול השמאל ולכן בבחירות הבאות בוחרים באיחוד הלאומי או בליברמן
כתוב תגובה ל- ליכודניקים כנסו
10
יואב,אתה הקול של כולנו.קריסטל
  איבד את היכולת   15/09/12 21:12
להציג פרשנות לא מגוייסת. בושה חרפה.
כתוב תגובה ל- איבד את היכולת
11
קריסטל בבלומפילד?????
  שופט קווים   15/09/12 21:16
מקשקש הקריסטל הזה כאילו ישוב ויושב הוא על טריבונה בבולמפילד. אינו יודע לכדרר והפך פתאום לפרשן ספורט ופוליטיקה מבלי להבין משפט מהו. על זה קרוי הוא בשם שופט קו.....
כתוב תגובה ל- שופט קווים
12
חנן "פלסטיק"סוג ב רודף שררה
  ישע   15/09/12 21:21
ערפד +פירומן+מסית עם תעודת עיתונאי פועל נגד העם והמדינה בשרות הנוכל \רמאי גנב אולמרט יחד עם כל התקשורת הפושעת
כתוב תגובה ל- ישע
13
הם רוצים הוכחה ? תנו להם
  ענן שחור   15/09/12 21:38
דווקא אני בעד לתת הזדמנות למושחת כדי להוכיח לו ולכל המעריצים שלו שהוא פוליטיקאי קטן ומושתן ורחוק מלהגיע לסוליה של הנעל של נתניהו ( הוא לא יביא יותר ממנדת אחד ). אני מקווה שאתם זוכרים שזכה בראשות הממשלה לו מתוך הישגים או מועמדות בבחירות. הוא פשוט קבל זאת במתנה ובמזל יותר משכל. הציבור שלנו עוד שפוי, רואה ויודע ושטיפת מוח לא תעזור כאן. לדעתי האיש הזה עוד ילך לכלא כי שם מקומו עם חבריו המושחתים.
כתוב תגובה ל- ענן שחור
14
עוד הוכחה ש"מפלגת התקשורת"====
  יוד יוד   15/09/12 21:55
עושה ככל העולה על רוחה, היא ממנה אנשים קובעת מי יגיע לראיון ובמידה ולא ידבר ל"עניין" מי ישסהו. זוהי התקשורת בישראל שכבר מזמן עובדת כ"מפלגת התקשורת" יש בה חברים,יש בה "פרשנים" בכירים בעיני עצמם. יש לה אפילו מגיבים כמו כמה בודדים שמגיבים בכמה שמות, מה לעשות אין הרבה אז מרמים. חנן קריסטל מקבל הוראה מהאדמו"ר התקשורתי שכל פרשנות תהא לטובת האג'נדה שלנו... כך פועלת התקשורת ברדיו ועל המרקע, היא איבדה מזמן את אמינותה ופועלת כמפלגה לכל דבר. האבסורד הוא שככל שכוחו של השמאל הולך ויורד ,כך כוחו עולה מאוד בתקשורת.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
אתה צודק
  מלש   16/09/12 09:20
דבריך נכונים ומבוססים מה שאי אפשר להגיד על התקשורת המוטה, אך כידוע השפעתה על דפוסי ההצבעה לכנסת אפס.
כתוב תגובה ל- מלש
15
קריסטל חכם - השמאל משלם לו
  ריאליסט מפוכח   15/09/12 22:03
כבר 35 שנה שברוב הזמן הליכוד בשלטון אבל בתקשורת בישראל השמאל הקיצוני שולט בלעדית ועושה רושם שגם אם הימין ירכיב ממשלות עוד 100 שנה אין סיכוי שמישהו שם ישכיל להשתלט גם על התקשורת "הממלכתית" . חנן קריסטל הוא פרשן לא עשיר ולא טייקון והוא בחור מוכשר שמבין היטב מי אחראי למשכורות שלו (להבדיל ממי נבחר לראשות הממשלה ומי אלופת ישראל בכדורגל ) והחוכמה שלו היא שיוצרת לו את הבטחון שאם ימשיך בקו הזה הוא ימות הרבה לפני שבימין ישכילו להבין מי הבעל הבית האמיתי בישראל למרות העאלק מהפך משנת 77 . השמאל שלט עד לפני כ 20 שנה ומי שהחליף אותו בשלטון זה השמאל הקיצוני וכולם מתיישרים בהתאם . אם אריק שרון וגם אולמרט הפכו ליקירם אז מה אנחנו רוצים מקריסטל ? הוא סה"כ עובד ודואג למקום העבודה שלו ובצדק.
כתוב תגובה ל- ריאליסט מפוכח
16
צריך להחזיר את כהנא לתודעה
  פטישון   15/09/12 22:33
רק הוא ויורשיו הם התשובה לקריסגטל קינלי פאנטה ודומיהם חחח,,
כתוב תגובה ל- פטישון
17
כבוד האדם וחרותו
  למה לא?   15/09/12 22:58
אינני חסיד של אולמרט; סלדתי מלא מעט מהתנהלויותיו, חלקן אף מתנשאות, לאורך שנים. אני כן חסיד של חוק יסוד:כבוד האדם וחירותו. אני כן חסיד של הדוקטרינה המובנית בעקרון של שלטון החוק שלפיו כל אדם - ובכלל זה חשוד, נאשם או בהליך שיפוטי - הנו בחזקת זכאי כל עוד ערכאה שיפוטית מוסמכת לא קבעה אחרת.

יואב יצחק אינו בית משפט מוסמך ואל לו לשפוט ולנצל מעמדו כעיתונאי ו/או כבעל זכויות בעלות על עיתון. יש גבול לאימוץ נורמות לא תקינות העוקפות מערכת הצדק והשפיטה.

לעת עתה, לפי המצב המשפטי התקף במדינה, לדעתי ועל פני הדברים, מר קריסטל לא חטא בהערכותיו. ההתנפלות השגרתית של מר יואב יצחק - הפעם התמקדה במר קריסטל בשיטת "עליהום" - אינה ראויה, בלשון המעטה, ואינה הופכת את המכפיש לטלית שכולה תכלת; נהפוך הוא - יש מקום לדאגה לאמינות דבריהם של עיתונאים ולמלחמות היוקרה וה"אני ואפסי עוד" שביניהם. לקראת ימי סליחות וכפרות אנו צועדים וטוב יהיה להתמתן,להיזהר בכבוד הזולת ובדעותיו.

השוו-נא את מסקנותיו של קריסטל, ובעיקר תחזיותיו לעתיד, לאורך השנים שעברו לעומת קביעותיו הפסקניות, לעתים הרסניות ופוגעות ללא צורך וללא הצדקה, של יואב יצחק ותנו את הציונים הראויים לדעתכם! לא הכרתי את קריסטל אישית אבל לרוב, אם לא תמיד, הוקסמתי מניתוחיו השקולים ומציפיותיו שעמדו במחן המציאות.


כתוב תגובה ל- למה לא?
ללמה לא?
  אמנון111   16/09/12 08:03
באמת? יש לך תחזיות של קריסטל שהתממשו? יכול להביא לנו דוגמאות? נכון שאין? אבל לנפוח שקרים אתה יודע. אגב, גם שעון מקולקל מדייק לפחות פעמיים ביום. טמבל מטעם.
כתוב תגובה ל- אמנון111
ישמח יואב יצחק!!!
  רגיל כבר לסגנון   16/09/12 10:48
אכן הורגלנו כבר לסגנון מחוצף בריוני ששיח ציבורי תקין לא יכירנו. אין הוא ראוי להתיחסות או לתגובה.

אכן ישמח יואב יצחק על התשתית המסלידה של השיח האינטרנטי שכפה בכתבותיו. השפעתן בולטת בנוסח רוב התגובות העולות ברשת על מאמרי עתונו, מחלקה ראשונה. כותרת כתבה כמו: ["חבורת הזבל" מאיימת] אומרת דרשני והיא מעיבה על העיתון, עורכיו וקוראיו. אם מי שמחזיק את עצמו כעיתונאי מן המניין מרשה לעצמו לקרוא לבני אדם "חבורת זבל" חושף אישיות מעוררת חמלה ופותח פתח לקריאות מבזות אף כלפיו. אדם הוא אדם, וזבל הוא זבל, לא אדם, יהיו המעשים אשר יהיו. ממשל דמוקרטי נאור ידע לקיים הגדרות ולשמור על איזונים.

אבל כנראה שאין מה לעשות; תופעת ה' יואב יצחק וסגנונו בסביבת "חבורת זבל" אינם מפריעים לו.
כתוב תגובה ל- רגיל כבר לסגנון
לא טרחת כניראה לקרוא את המאמר
  בני בנקר   16/09/12 09:35
של יואב יצחק לפני שכתבת תגובה.הוא בסך הכל מסר עובדות שכמובן לא סתרת בתגובתך, שמורכבת מהרבה מלל ללא שום טיעון עניני.
האמירה כי כולם זכאים אם לא הורשעו היא נכונה,אבל נישכחת כאשר מדובר בפוליטיקאי ממחנה שונה מהשמאל והאורגיה התקשורתית כנגד משה קצב המחישה זאת לכולם.
דרך אגב,אולי כמו כל יפי הנפש מהשמאל לא שמת לב,אהוד (לא היו מעטפות) אולמרט הורשע בעבירה פלילית חמורה...
אומרים כי כשצריכים את הגנב,מורידים אותו מעמוד התליה,אז מאחר ולשמאל אין שום פוליטיקאי שיכול אפילו לעשות פוזה של ראש ממשלה(אם לא נחשיב ניסיון צבאי במחנה כמספיק לתפקיד,או ניסיון עשיר כעיתונאית ברדיו) ולמרות שנתניהו חסר עמוד השידרה איננו כוס התה שלי,הפוליטיקאי שבקושי עבר את אחוז החסימה בסקרים לפני התפטרותו הכפוייה, הוא משענת קנה רצוץ עלובה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הפנמה
  דידה   17/09/12 10:28
טרם הפנמת שבישראל יש משפט צדק הס מלהזכיר סוללת עורכי דין הדומים באיכותם הציבורית לבזוי והנקלה אולמרט וממון רב שהגיעו במעטפות הן הן אשר הוציאו מבית המשפט פסיקה כה תלושה לגבי הארכי פושע.נראה בעיני הדיוטות כמוני שהחונטה המשפטית קשורה בעוותות "לשועי עורכי הדין הפלילים. כי בתום הליך יומי הם נפגשים בארועים "חברתיים" שלאדם מן השורה לא יקרה לעולם. לכן פסיקותיהם ההזויות שהופך את בתי המשפט לקלס.
כתוב תגובה ל- דידה
18
אבוי לשמאל שאולמרט הוא תקוותו
  אהוד פרלסמן   15/09/12 23:33
גם אני שמעתי את קטע התוכנית בו דיבר חנן קריסטל, ודווקא השדרנית, נדמה לי שענת דוידוב אבל אני לא בטוח, היא שהיתה נלעגת ומגוחכת. הם הציגו תוצאות סקר שעל פיו הימין מוביל על השמאל 53:67, כלומר בשני מנדטים יותר מבכנסת הנוכחית, והשדרנית אכן ציינה את זה, ואחרי דקה בערך תיקנה את עצמה ואמרה "המרכז שמאל". כנראה שמישהוא הזכיר לה באוזנייה שלשמאלנים אסור להגיד שהם שמאלנים, הם במרכז. אחר כך הסתבר שבסקר הליכוד מקבל 28 מנדטים, אחד יותר מבכנסת הנוכחית, והיא מיד אמרה שהיו כבר סקרים שבהם הליכוד קיבל יותר משלושים, והיה ברור שהיא מנסה לנחם את עצמה בכך שהליכוד בעצם בירידה. ובסוף כשחנן קריסטל הזכיר את אולמרט, היא ממש התלהבה, והיה ברור שאולמרט הוא התקוה הלבנה החדשה שלהם. הם כל כך מדוכאים מזה שבכל הסקרים הימין מוביל, עד שהם מוכנים לשים בראשם את אפילו את המושחת המנוול הזה, רק שיביס את נתניהו. עלובי נפש שכמותם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד.
  יוסי מ   17/09/12 12:51
אהוד, חג שמח.
אני לא שמעתי את השידור הזה,אבל אני יודע עם מי יש כאן עסק.
בניגוד לרבים,אני כבר מזמן לא מבחין בימין ושמאל ,מפני שקוי השבר המסורתיים מזמן איבדו את מקומם. את מכיר כמוני את חמשת הממי"ם של זבוטינסקי. היום הוא היה נקרא "שמאל" כלכלי. וזו רק דוגמא להבהרת דברי.
באשר לאולמרט. אם יחזור (ואני מקוה שכן) יווצרו שני גושים, האחד של החיכון ומי שמקצין אותו "ימינה" והשני של מרכז שמאל ,שהחציון שלו יהיה יותר מרכז מאשר החציון של הליכוד .על רקע ענינים אזרחיים שעל הפרק, לא הייתי מאפיין את ליברמן כימין במשמעו העכשוי. הוא ילך רק על פי האינטרס האישי שלו וזה יכול להיות לשני הכיוונים.

מי שרואה בנתניהו מנהיג רציני יסתפק בו ובכל מה שמקיף אותו( אלי ישי,אהוד ברק אמרנו כבר?),מי שמחפש פתרונות אמת לחברה שלנו בהיהט הרחב, יברח מנתניהו שרואה בשס שאינה באמת ציונית שותפה יותר מאלה שמשרתים ונושאים בנטל הציוני.
כאשר זה יקרה, נדבר שוב אתה ואני, ואז נפרוט את שאלת אולמרט לחלקים ולדקויות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אז זהו,הפסקת לספר לעם ישראל
  בני בנקר   17/09/12 15:45
שחלפו 45 ימי האופציה להגשת עירעור על שני הזיכויים ההזויים של הלקוח שלך אהוד(לא היו מעטפות) אולמרט ? המשפטן הדגול יוסי מ(מה מסתתר מאחרי ה מ(מזומן ? מעטפות דולרים ?) הפסיק לעדכן אותנו שהחוק מונע מאולמרט להבחר לשר במהלך משפטו,אבל מאפשר לו להבחר לראש ממשלה ?
18 פרשיות של חקירה פלילית,העמדות לדין,משפטים בעבר, בהווה וכניראה בעתיד סביב אהוד(לא היו מעטפות) אולמרט.מה,כולם רודפים אותו,את המסכן נקי הכפיים הזה ?
הלו' צדיקים משפילים עיניים מולו...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הימין הלאומני התבזה די במחוזי.
  בני ידידי.   17/09/12 17:20
אין טעם להתבזות שוב בעליון. מה גם, שהבזיון הזה, בניגוד לסמרטוטון/ביביתון/חינמון, זה לא הכסף של אדלסון, אלא הכל נעשה בכסף ציבורי. די לביזבוז.
כתוב תגובה ל- בני ידידי.
לאדיוט עם יוזמה.
  יוסי מ   17/09/12 19:59
מר בנקר, התשובה לא היתה מיועדת לאיש אשכולות כמוך.זה לא בתחומי הרמה השכלית שלך,ואפשר להבין את התסכול דרך מה שאתה חושב שהם משחקי מילים.אתה לא בליגה המתאימה. כשנעבור לקללות ולשנאות בסגנון הדר שטרימר, יהיה לך מקום של כבוד בדיון.
לבדך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כמה מהר שפוטי אולמרט ממהרים
  בני בנקר   17/09/12 20:30
לכנות מי שחושב אחרת מהם נאצי.כה אופייני למלככי הפינכה של המושחת.כבר אמרתי לך,אני אשמח להתחרות בך במבחן I.Q. יוסי מ(מה מסתתר בפחד אחרי ה מ ?).
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תגובה לטום טום המקבל תגמול====
  יוד יוד   17/09/12 22:08
ל"מפלגת התקשורת הישראלית" יש בעיה רצינית והיא: כאשר היא רותמת חמורים לעבודה, הדבר מראה על מצוקה וקורות התקשורת הישראלית בעת האחרונה מראות שהיא אכן בבעיה רצינית. העסקתם של מטומטמים כמוך שיודעים לקרוא את העובדות ולהתעלם מהם וכל זאת, כמצוותו של האדמו"ר התקשורתי,אומרת לא מעט. אתה נמצא במיעוט יא מטומטם ולא יעזור לך מאומה. זה שאתה עבד משרתם של אדונים לא אומר שאתה צודק אלא שאתה משרת-עבד. יתכן שבקרוב האדמו"ר התקשורתי ישחררך,הרי אחרי 7 שנים הוא חייב לשחררך
כתוב תגובה ל- יוד יוד
לאומלל שבתשלום כמו בנקר
  יוסי מ   17/09/12 23:16
סיכמנו כבר, טום טום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
19
גם נדהמתי מהבלי הרכלן קריסטל.
  עזרי   16/09/12 00:44
קריסטל הוא רכלן פוליטי.
גם אני נדהמתי כששמעתיו מברבר שוב ושוב על... שובו
של אולמרט המושחת לפוליטיקה...
כתוב תגובה ל- עזרי
20
קריסטל דוחף האף שלו לכל חור
  צדק   16/09/12 00:55
הוא ממש יאכנע....רכילאי קטן....ומפרשן כל דבר שזז...לאיילה חסון לא נעים להעיר לו....הוא פשוט חייב ללכת הביתה כבר...די ...יש צעירים לא פחות טובים ממנו
כתוב תגובה ל- צדק
21
פרשני או0לו לדין והביתה=ואין ר
  קורןנאוה טבריה   16/09/12 04:26
ראוי ומתאים יותר מאולמרט לעמוד בראשו של ה0מול!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
22
פרפרשנים בתשלומים ללא ריבית
  פרד כהן קידר   16/09/12 07:37
חנן קריסטל כמו רבים מעמיתיו "מפרשנים" עצמם לעייפה באופן הגון ושקול והכל לפי מידות המזמין תפור בתפירת יד. יש כאילו פרשנים העושים פרסומת סמוייה (מה שנקרא בראה"ב informmecial שזה צירוף של commercial כלומר פרסומי
ו information כלומר מידע). אם כי אינני מתומכי נתניהו הפרפרשנים הללו עם העליהום נגדו והתמיכה בברק ואולמרט במיוחד מעליבים את האינטליגנציה שלי הרגישה שלי בלאו הכי יש באמתחתי דוגמאות ושמות של מלהגים מקצועיים (אני מניח - בתשלום, כי אפילו הם מבינים שאיש לא קונה את את הירק הטרי שעבר דרך פר, שהם מנסים למכור לנו.
כתוב תגובה ל- פרד כהן קידר
23
אתה גדול
  מלש   16/09/12 09:15
אתה יואב יצחק מוכיח שוב ושוב בכתבותיך את פרצופה המניפולטיבי ולעתים קרובות הבלתי אמינה של רשות השידור וידיעות אחרונות.
כתוב תגובה ל- מלש
24
קריסטל שוגה במרבית המקרים
  אלונה ג.   16/09/12 15:19
נו לא חוכמה, קריסטל הרי לא המציא את הפרשנות הפוליטית. רוב הפרשנויות שלו מתגלות כשטויות. חשוב לזכור כי זה אותו חנן קריסטל שערב הבחירות, של 1977 הגיש לאוניברסיטה עבודת Phd ובו ניסה להוכיח כי הליכוד לעולם לא יעלה לשלטון. העבודה שלו כמובן נזרקה לפח האשפה כך גם רוב הפרשנויות שלו. אגב, חנן קריסטל מעיז לקחת אלפי שקלים להרצאות בפני גופים שונים. מעניין
כתוב תגובה ל- אלונה ג.
25
קריסטל לא לבד
  א.ל. רמת-גן   16/09/12 16:18
יש בעית רענון ברשות השידור. פרשנים כמו קריסטל וכרמלה מנשה , זמנם עבר מזמן.מנשה קיבלה בזמנו את כל אותות ההצטיינות,הפרסים והמדליות והיא לא קלטה שהגיעה השעה ללכת.ישנה גם התופעה של השמעת דיעות פרטיות: הקריינית מרשת ב' אסתר פרז, מודיעה בכל הרצינות שהעד ש.ד. מספר בבית המשפט "סיפורי אלף לילה ולילה..." מישהו העיר לה?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
26
אינך חייב להקשיב
  עובדיה הוכמן   17/09/12 08:41
ההערכה של חנן קריסטל שאולמרט חוזר לפוליטיקה היא הערכה שקולה המתבסת על עובדות. יתכן שיש בה גם משאלת נפש.כשאני קורא תגובות הזויות שכותביהם לא מזדהים בשמם אני מעריך שאלה תגובות משולמות. כשבית המשפט קובע שאולמרט זכאי בשלושה אישומים הרי כל מה שנאמר לחובתו מהווה "אימרת אגב" מאחר ואולמרט אינו יכול לערער על זיכוי. כשבית המשפט מרשיע בהפרת אמונים בגלל הכרותו של אולמרט עם מסר שאלת המבחן צריכה ליהיות האם לקוחו של מסר הרויח בגלל החברות או שלמרות ההכרות שיקוליו של אולמרט היו ענינים. ובכל מקרה אני מקשיב לדבריו של חנן קריסטל למרות הזכיכות המעצבנת שלו כי הוא מענין .
כתוב תגובה ל- עובדיה הוכמן
לא חייבים להקשיב אך אי אפשר
  פרג כהן קידר   18/09/12 12:52
שלא לשמוע (אם אתה יודה את ההבדל בין לשמוע, להאזין ולהקשיב, ואינני מדבר על להבין כי איש איש וכישוריו. אלא
שיש כאן אונס, לדוגמה אם מישהו שיושב על ידך או בחברתך פולט נפיחה מסריחה במיוחד, ומי מכריח אותך להריח?
כתוב תגובה ל- פרג כהן קידר
27
אלטרנטיבה יחידה
  מכיר ויודע   17/09/12 13:01
יואב יצחק,

אני משוכנע שכולנו רוצים להיות: יפים, צעירים, בריאים ועשירים, אבל מה לעשות , המציאות היא לא מתיישרת עם כל שאיפותינו.
גם אני רוצה ראש ממשלה ישר, נקי כפיים, מוכשר, אהוד בעולם ומוכשר. אלא שגם כאן המציאות לא מתיישרת עם שאיפתי.

המצב במדינה היום שאין אלטרנטיבה לבנימין נתניהו.
לצערי בנימין נתניהו טעה חמורות ביצאו נגד נשיא אמריקאי מכהן וכיום גם בארה"ב הוא מותקף ע"י רוב הפרשנים.
אם יזכה אובמה בבחירות שם, אוי לכולנו מהנקמה .

גם בתחום הכלכלי הפער בין העוני והעושר מתרחב, אפילו סטנלי פישר הנגיד הקפיטליסט המושבע הודה בכך.

מכאן שיש צורך דחוף להחליף ההנהגה אלא אם כן אתה פאנאט שדבק בנתניהו כמו שאוהדי ביתר ירושלים דבקים בקבוצתם ויהי מה.

אהוד אולמרט אינו נקי, אבל הוא כנראה יותר מוכשר מנתניהו ואהוד על מנהיגי העולם ולא שנוא כקודמו.

המדינה בשעת חירום, ולכן אם היתה אפשרות להחליף את נתניהו באולמרט הייתי תומך באפשרות זו, כי הוא היחיד שיכול להוות אלטרנטיבה. אז בוא נראה: הוא מוכשר, אהוד, עובד נכון, אינו יהיר, ויש לו יכולת הכרעה והחלטה. אבל, אינו ישר . מה לעשות, כאשר יש צורך מורידים את הגנב מעץ התליה.
כתוב תגובה ל- מכיר ויודע
הבלים
  דידה   17/09/12 15:55
הבלים אלה נכתבים בדמדומי מוחך?
כתוב תגובה ל- דידה
יש הרבה מצבות על קברים של
  בני בנקר   17/09/12 15:55
אנשים שחשבו שאין להם תחליף ותתפלא,גם לגנבים ונוכלים כמו אהוד(לא היו מעטפות) אולמרט יש תחליף.
רק ליצירות האמנות של עליזה אין תחליף.עובדה,קנייני הלובר ישנים יומם ולילה ליד ביתה/בתיה.המונה ליזה משקשקת מהיום בו יצירה של עליזה תחליף אותה...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
של עדר השוטים המטומטם.
  יש יותר מצבות,   17/09/12 20:18
ההסטוריה מוכיחה, שככל שהמנהיג גרוע יותר, ככה עדר השוטים שאחריו גדול יותר.
כתוב תגובה ל- יש יותר מצבות,
28
התימני המיליונר
  urixo   18/09/12 14:20
הפך לתליין ,כמו משה נגבי. אם אולמרט עשה את כספו במתנות וקבלת שוחד הרי אתה יואב עשית את כספך עי הלשנות, בינתים 1 0 לאולמרט. אומרט חיסל את הכור הסורי....רק עבור זה מגיע לו השילטון. נתניהו קשקשן ואתה מלשן GIVE US A BREAK/
כתוב תגובה ל- urixo
29
חנן בשרות אולמרט.
  עודד נוימן האדום   22/09/12 09:54
ראשית עלי לציין כי לחנן קריסטל ולי ישנו מכנה משותף והוא אהדתנו את הפועל תל-אביב בכדורגל ואולם בזאת תמה שותפותנו.כמו שנאמר בכתבה חנן קריסטל אכן מנסה בכל כוחו להפיח אויר בבלון הקרוי אהוד אולמרט.קריסטל הוא בסה"כ איש חביב אשר פרשנותו הפוליטית לעתים קרובות גובלת ברכילות ובהרבה תחזיות לא נכונות.הבולטת ביותר הזכורה לי היתה בתכנית של גבי גזית ששודרה בטלויזיה אי שם בשנת 95 ואז קבע קריסטל כי יצחק רבין יתמודד מול בני בגין על ראשות הממשלה בבחירות 96.את רצח רבין בוודאי שלא יכול היה לחזות אבל בני בגין? בני בגין לראשות הליכוד? חנן אתה רציני? מה שאותי מטריד בכל הספור של אולמרט הוא שקריסטל ושאר עיתונאי ישראל לא שואלים עצמם איך יתכן שאדם הבא מדי שני וחמישי בשערי בתי המשפט הוא מבחינתם דמות ראויה להתמודדות על ראשות הממשלה.האם אנו רוצים שבראשינו יעמוד אדם שהורשע במרמה והפרת אמונים? ועוד דברלסיום:לא מזמן פורסמה טבלה המפרטת את האמון אותו רוכש הצבור הישראלי כלפי מוסדותיו.על פי טבלה זו זוכה התקשורת לכבוד המפוקפק להיות במקום הלפני אחרון או שניים לפני אחרון.חנן,כמו בכדורגל הטבלה אינה משקרת ומקום כזה מוביל לירידת ליגה.אז אנא פחות רכילות ומשאלות לב פסולות ויותר פרשנות מעמיקה ורצינית.בברכת אדום עולה,עודד נוימן.
כתוב תגובה ל- עודד נוימן האדום
30
יואב אני מסכים עם כל מילה-עצוב
  דניאל סבלדי   30/09/12 19:52
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il