s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הידד עמיר - תומכיך רבים מספור
מאת: צ'לו רוזנברג  |  18/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שאלה ל-"הסטוריון החדש"
  מתיחס רק לעובדות   18/09/12 14:05
במידה ואין לך האפשרות לסתור ולהפריך את מגוון התהיות בנוגע לגרסה הרשמית של הרצח- כל טיעונך שווים כקליפת השום.
ושים לב איש מאותם אלה המביעים ספק ביחס לגירסה הרשמית לא נתבע על דבריו?
האם זה לא מוזר שאישים כהלל וייס, אריה זריצקי, רון בריימן,ספי סגל, ברי חמיש, דייויד מוריסון, יוסף דוריאל, נחום שחף ואחרים אינם נתבעים על אמירותיהם ה-"מסיתות"?
והרי אם הכל "קשקוש" מדוע לא מפריכים את דבריהם בבתי משפט באמצעות הוכחות בליסטיות ופתולוגיות ולא באמצעות דמגוגיה ומתקפה אישית?...
ומה בנוגע ל-"צדיק" יהודה היס?...
במדינה בה האמינו לגירסאות הרשמיות של קו 300, מוחמד א-דורה,עמוס ברנס, סולימן אל עובייד (חנית קיקוס), זדורוב, טל מור, פרשת מע"צ ומקרים אחרים... מדוע שלא יאמינו גם לגירסה הרשמית מלאת החורים של רצח רבין?
והרי משכתבי היסטוריה מסוגך קיימים כבר שנים בבית המדרש של הפוליטבירו הבולשביקי של מדינת ישראל ראה רצח ארלוזורוב, דיר יאסין, המיתוס שנבנה סביב רבין-אותו רבין שירה על אלטאלנה, ברח לקרית ענבים בקרבות תש"ח, התמוטט ב-67 והביא לנו את הסכמי הדמים של אוסלו...
כתוב תגובה ל- מתיחס רק לעובדות
תגובה
  צ'לו   18/09/12 15:53
למרות ניסיונותיך, לא תצליח לגרור אותי להבלים ובדיות. על אף שאתה מעמיד פני אינטלקטואל גמור וידען אולטימטיבי, דבריך מעידים כאלף עדים מי אתה באמת. באשר לקנטרנותך והכינויים של היסטוריון במירכאות או "היסטוריון חדש" שאתה מיחס לי אומר כך: לא אתה ולא כל חבריך המונעים על ידי אינטרסים זרים תצליחו במשימתכם. אינני זקוק לא מחבריך וודאי לא ממך להערכות מדעיות לגבי מידת המקצועיות שלי. אתם רחוקים מאוד מלהיות כשרים לעשות זאת , לא רק לגבי אלא לגבי אחרים. משום כך ועל עוד דברים רבים אחרים שיש לי לומר עליך ועל אחרים, אני אוותר משום שחבל לבטל זמן יקר למען בליל של שטויות שלא שווה התייחסות. זו הפעם הראשונה והאחרונה שאני מבזבז דקות כדי להשיב לך. הייה מאושר בעולמך הדמיוני.
כתוב תגובה ל- צ'לו
ורק חיזקת את דבריי
  ולא אמרת דבר   18/09/12 16:26
ישפטו הקוראים מי משנינו הוא הפנטזיונר- זה התוקף לגופו של אדם, או שמא זה אשר נסמך רק על עובדות. וכעת "היסטוריון יקר" משלא הצלחת לסתור את דבריי, וכל שביכולתך לעשות הוא לתקוף ולהשמיץ אישית את כל אותו מחנה אשר לא חושב כמוך, ואשר שייך לצד "הלא נכון"- כל שנותר לי לומר לך הוא כי ההולכים בעיוורון אחר "האמת הרשמית" (הסכמי מינכן, הסכמי אוסלו, קומוניזם,דת זכויות האדם וכו,) מתפלאים אח"כ כל פעם מחדש על כי הם נופלים בפח ההיסטוריה שוב ושוב...
נ.ב- מעניין אותי לדעת כיצד זה "היסטוריון" מסוגך עורך את "מחקריו" וזאת כאשר הוא כה חושש להתמודד עם עובדות וסתירות מהותיות בגירסאות הרשמיות של אירועים עליהם הוא כותב?
כיצד זה שוב ושוב למרות כל הספקות התהיות סימני השאלה והחורים בגירסה הרשמית של רצח רבין- אתה וחבר מרעיך ממשיכים לאכול ולשבח את הדייסה המקולקלת שמאכילים בה אתכם שוב ושוב? כיצד זה שלמרות ואע"פ כי כל קונספציות השלום ההזויות שלכם קרסו- אתם ממשיכים שוב ושוב לשבח להלל ולומר "עד כמה האוכל טעים ומשובח"?
והרי כבר נאמר כי את הסמולן העובדות היבשות והמציאות אינם מעניינים! אז בהתחשב במצבך הקשה אניח לך להתבוסס בפנטזיות השלום ההזויות שלך- כך תוכל להמשיך ולהתעלם מהמציאות ולחיות בעולם הללה לנד שלך... ועוד לחשוב שאתה קורא לי פנטזיונר... אכן מוזרה היא הלוגיקה הסמולנית של "אנשי אור וקידמה" מסוגך...
אני סבור כי לקראת הימים הנוראים עליך לעשות חשבון נפש!
אחכה להתנצלותך בפני כל אותם קוראים השייכים ל-"מחנה שטוחי המצח" אשר למרות הטפותיהם ונסיונות החינוך של "היסטוריונים" מסוגך, ושל חבר מרעיך, עדיין ממשיכים להצביע למחנה הימין"...
כתוב תגובה ל- ולא אמרת דבר
סוף סוף ההסטוריון עונה!!
  איריס כהן   18/09/12 22:51
לאחר כל ההפצרות והבקשות ממר צ'לו לענות על(לפחות) שאלת החור בגופית הנרצח-ההסטוריון בגרוש, עונה כבדרך אגב, כי מדובר בהמצאה !! פשוט לא יאומן ,אז יואיל בטובו מר הסטוריון גם להגיד מי הממציא ? ערוץ 2 ששם שודרה הכתבה ? עורך הכתבה שלא חשוד על היותו איש ימין ? צ'לו אם לאחר הצגת רבות מן התהיות אתה ממשיך לדבוק בעמדתך האווילית שלא נתמכת בשום עובדות , אזי שלא רק הסטוריון אינך יכול להקרא אלא גם בכל מקצוע אחר הדורש חשיבה והגינות מינימלית -אמירותיך לא עושות ,עלי בכל אופן ,שום רושם! המשך בקשקושך ,האמת תצא בסופו של דבר -לאור, אבל לא בזכות הסטוריונים בגרוש כמוך ,וגם לא בזכות ימין השקר שלא דורש חקירה ובדיקה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס,אני חוזרת על מה שכתבתי ר
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 08:08
רבות:גם אם רבין יצא מקברו וישבע לצ'לו שלא מכדורי ה0רק 0רק של העמירים הוא נרצח=צ'לו יקבור אותו עמוק יותר ויגיד לו כך: אני אחליט!אני אקבע!ואני אנווט את שכתוב ההיסטוריה בדרכי שלי,לא אתן לשום 'תימני קטן ומקורזל' לקלקל לנו את הסרט!! מה שיותר חשוב איריס הוא שאנחנו לא נפסיק להוכיח בשער ונמשיך להפריך את עלילת ה0רק 0רק כמו שהפרכנו את עלילת רצח ארלוזורוב,ה'מרד'ב'אלטלנה',דיר יאסין, מע"צ,עלילת 'חלחול',האחים קהלני,עמוס ברנס וה'שמפניה'!!!וכמובן רבים אחרים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לנאוה
  דאגנית   19/09/12 17:07
התפעלתי מתשובתך המעולה. אכן, גם אם רבין ז"ל יקום מקברו, יתייצב מול ה"הסטוריון" הזה, יספר לו את האמת ויישבע לו שהאגדות וההטיות של עלילה עצובה זו - מצוצות מן האצבע - הלה יסרב לקבל זאת. בעיני עצמו, הוא המבין מכולם. חבל רק שהאיש אינו מקשיב לאיריס ולך ולכל האחרים החוזרים ומבקשים ממנו תשובה עניינית ולהפסיק עם ה"מריחות" המדיחות ריח רע שלו. אדם זה אינו מסוגל להיות הגון וישר, ולמשל לפנות לדו"ח שמגר כפי שמציע ארז רזניק כאן.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית שנה טובה,זה אופייני ל0מ
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 18:41
לסמול ובעיקר לרשעים האדומים שביניהם לא לתת לעובדות לבלבל אותם=אך אל דאגה דאגנית יקרה,היהודים ינצחו את שקרי ה0מול!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אם תפסידו, תארגנו עוד פוטש.
  נאוה, אל דאגה.   19/09/12 19:36
עם רבין הצליח לכם, אז אין סיבה שלא תצליחו שוב.
כתוב תגובה ל- נאוה, אל דאגה.
אתה צודק. אכן היה פוטש של פרס
  רני   19/09/12 20:43
להזכירך, רבין לא רצה מדינה פלשתינאית ונגרר לאוסלו ע"י פרס. פרס הוא זה שקיבל את השלטון לאחר רבין והיה בטוח שינצח את נתניהו בהליכה. אבל מה לעשות והעם יותר חכם. הוא הבין את הפוטש של פרס וזרק אותו הביתה עד שהפשפש חזר מהדלת האחורית להיות נשיא. אין ספק שגם עליך נאמר שאין לבלבל שמאלני עם עובדות. זה ממש לא עושה לך טוב. ועוד תזכורת קטנה, לפני העצרת הבולשביקית שנערכה על חשבון שכבות המצוקה,ממש כפי שעוד מקובל בצפון קוריאה, נתניהו הוביל בגדול על רבין. אז למה הימין היה צריך לפגוע ברבין?
כתוב תגובה ל- רני
אתה מלהג ומדבר שטויות.
  לרני הטיפש.   19/09/12 23:39
רבין נבחר ע"י רוב האזרחים, והימין רצח אותו. חוץ מזה הכל קצף על פני המים של ימין לאומני בזוי.
כתוב תגובה ל- לרני הטיפש.
תגיד, חשבת לעשות השתלת מח?
  רני   20/09/12 00:59
מה לא ברור בעובדה שאת רבין החליף פרס ולא נתניהו? מה לא ברור בעובדה שאזרחי ישראל המשיכו להשחט ברחובות כמו כבשים ע"י הרוצחים שהשמאל הביא לכאן גם כשפרס היה בשלטון? מה לא ברור בעובדה שהעם בחר בנתניהו והעיף את פרס ואפילו גיוס ערביי ישראל לטובתו לא עזר לו? העובדות הללו לא נוחות לך כל כך? אתה טוען שהימין רצח את רבין? זה הרבה פחות נכון מהעובדה שרבין רצח פליטי שואה שהיו על אלטלנה. אנשיו ירו על אנשים במים בניגוד לכל חוק בינלאומי. אה,שכחתי, סליחה. שום חוק לא חל על שמאלנים. בקיצור, לך קנה מיקרוסקופ ענק וחפש את המח שלך בזבל. אתן לך רמז, זה משהו בגודל של קצה סיכה.
כתוב תגובה ל- רני
לדעתך הבליך מענינים מישהו.
  לא ברור למה,   20/09/12 11:01
כתוב תגובה ל- לא ברור למה,
דברי נועדו להציג אותך כאדיוט
  רני   20/09/12 19:45
הרבה שנים השמאל התהדר באינטיליגנציה. אחרי 1500 ישראלים שנשחטו ברחובות כמו כבשים בגלל הטמטום של השמאל, היה כבר ברור לכל העם שמדובר בחבורת מופרעים דבילים. אתה ההוכחה בכל תגובה ותגובה שלך. מזל שאתם זן נכחד.
כתוב תגובה ל- רני
אבל אתה זה שיוצא מהם אידיוט.
  אולי נועדו,   20/09/12 23:45
כתוב תגובה ל- אולי נועדו,
היית מת. אתה מיעוט בטל
  רני   21/09/12 12:06
אתה לא מסוגל להתייחס לאף טענה כי אתה רפה שכל ואין לך כלום בין האזניים. אף אחד לא מתייחס אליך כאן ברצינות. אתה סתם מופרע שמאלני שנופח מחור הישבן העליון שלו כמצוות רפי שכל מלומדה. תמשיך לשעשע אותנו. כפי שכבר ציינתי, לו ינסו להשתיל את מח הסיכה שלך במקק, הגוף שלו ידחה את המח שלך. גם לג'וקים יש קווים אדומים.
כתוב תגובה ל- רני
מיעוט בטל? אתה קורא כל מילה.
  חה חה חה.   21/09/12 15:14
הבעיה היא, שאתה כל כך אידיוט, שאתה לא מצליח להבין. אחי אתה אמנם אידיוט, אבל משפחה לא נוטשים. ההודעות שלי מלאות בטיעונים חשובים ומועילים בשבילך. תמצא בסביבה אחד עם שכל שיסביר לך את ההודעות שלי.
כתוב תגובה ל- חה חה חה.
הודעות?התכוונת לתגובות טרונצ'ו
  רני   21/09/12 19:46
תבין, לא יעזרו הצרחות והצווחות שלך. הרי גם בתגובות לכתבה הזו כולם צוחקים עליך ובזים לך. מבינים שאתה סתם שמאלני מופרע שחוץ מלחרטט כאן כמו הפיקולו הקטן שכתב את המאמר, אתה כולך חלול ומלא באויר חם. כפי שאמרתי, גם ג'וק ידחה את מח הסיכה שלך. אבל אתה מוזמן להמשיך לנסות. להתאמץ. אולי בסוף יצליחו להשתיל את המח שלך בקרציה.גם זה משהו
כתוב תגובה ל- רני
כולם צוחקים עליך?
  חה חה חה   22/09/12 00:17
שני ליצנים אידיוטים (שדומים אחד לשני כמו שני תאים אפורים מתים) ואחת מסכנה, שבויה בידי האידיוטים.
כתוב תגובה ל- חה חה חה
לאב"מ-אישיות בלתי מאוזנת
  איריס כהן   23/09/12 20:59
אנא השאר את שמך ושם אמך - אעביר בלי נדר לרבנים כדי שיתפללו עליך -אולי ניתן לעשות משהו , לא מבטיחה כלום אבל נתפלל ונראה !ישועת ה' כהרף עין
כתוב תגובה ל- איריס כהן
עוד לא ביקשת סליחה מצ'לו.
  איריס יקרה,   24/09/12 00:43
יום הדין שלך קרב. אני חרד לשלומך.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה,
תלמד לכתוב ללא שגיאות תחילה
  ואז תציע הצעות   19/09/12 22:08
תפלות וחסרות ערך.
כתוב תגובה ל- ואז תציע הצעות
לנאוה ולאיריס
  דאגנית   19/09/12 22:36
כן, נאוה שנה באמת טובה לך, לאיריס ולכל אוהבי הארץ. ולוואי ששנה זו תאיר לנו את פניה ויהיו לנו הישגים כבירים בתחומים היקרים לנו. שנה טובה לך איריס.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית
  איריס כהן   20/09/12 23:11
שנה טובה !חתימה טובה !שהשנה תהא שנת יציאת האמת לאור -גם בעניין רצח רבין!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה
  צ'לו   19/09/12 11:28
את/ה כותב/ת שאני היסטוריון בגרוש. אז אני לפחות שווה גרוש לעומתך וחבריך הנמצאים עמוק מתחת לאפס. מתברר שאפילו את זאת את/ה לא יודע/ת , וזה לא מפליא , שאחד זה יותר מאפס או מינוס. לא רק משעורי היסטוריה כנראה ברחת אלא גם משעורי חשבון. לא נורא.
כתוב תגובה ל- צ'לו
ירידה תלולה ברמה
  דאגנית   19/09/12 22:28
אני מצטערת, אדוני, ע"פ התצלום שהנך מפרסם במדור זה, אינך אדם צעיר, שערך כבר נשר וזקנך הלבין. אך בכל פעם מחדש אנו תמהים כיצד זה אדם מבוגר הטוען לשני תארי ד"ר ולתארים שונים אחרים - שח כאן ומשיב לאנשים ברמה של תלמיד בתיכון המשתעשע עם חבריו לכתה. זה פוגע באינטלגנציה שלנו. איננו בגיל הטפש-עשרה. הסגנון והאיכות של תשובותיך הינם דלים ומוכיחים לנו בכל פעם שכיום בישראל ישנם "הסטוריונים" כה חסרי כבוד וחשיבות. תבוש לך אדוני. מזמן איננו מוקירים אותך כאן ונשמח אם תיטוש את האתר הזה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תגובה
  צ'לו   20/09/12 18:40
גבירתי! לגידופים, ללעג, להשמצות, להדבקת תכונות בצורה מעוררת סלידה וכד' לא אחסוך את שבט לשוני . לא ארשה לאף אחד להשתלח בצורה בריונית וגסה כלפי. אענה בשפתו וכגמולו. אינני מוכן לקבל השמצות. לחברותיך הטובות המנבלות את פיהם ומשמיצות ללא כל בסיס איתן, ללא רחם, לא מגיע יחס של כבוד. יתכבדו להגיב בצורה עניינית ולגופם של דברי, יזכו ליחס מנומס ומכובד. מותר לחלוק על עצם דברי. על ויכוח לשם שמיים אני פתוח תמיד. לסגנון ההתבטאות הבהמי ממש לא יקבלו ממני יחס של נסיכות. מידה כנגד מידה. באחת מתגובותיך למאמר הנוכחי את כותבת: "אדם זה אינו מסוגל להיות הגון וישר", כלומר אני. את מכירה אותי? את יודעת אם אני בלתי הגון או לא ישר? את יודעת מה מעשיי בעבר ובהווה? אז מדוע קביעתך זו? למה אני חייב להשיב לך בצורה מנומסת כשאת משתמשת בביטויים שאין להם כל יסוד? לו אני הייתי קורא לך בלתי הגונה או בלתי ישרה היית עונה לי בסגנון של בית מלוכה? תחשבי על כך. אני מקווה שעניתי לך בצורה אנושית ומכובדת.
כתוב תגובה ל- צ'לו
לצ'לו !
  איריס כהן   20/09/12 22:03
אתה כותב כי לאדם הכותב בכבוד ונימוס ללא גידופים תשיב בצורה ענינית -מצטערת אך זה לא כך ,עד כמה שזכור לי לעולם לא פניתי אליך בגידופים או בצורה לא מכובדת -אך בכל זאת לא השבת לשאלותי בצורה ענינית אלא בהתחמקות ! בכל אופן שתהא גם לך שנה טובה ושסוף סוף תשיב לשאלותינו בצורה ענינית !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה
  צ'לו   21/09/12 13:54
צר לי שאת לא זוכרת היטב איך את פונה אלי. איני רוצה ללכת רחוק מאוד אלא לתגובה הראשונה שלך כאן, למאמר זה, את כותבת: "אזי שלא רק הסטוריון אינך יכול להקרא אלא גם בכל מקצוע אחר הדורש חשיבה והגינות מינימלית -אמירותיך לא עושות ,עלי בכל אופן ,שום רושם! המשך בקשקושך ,האמת תצא בסופו של דבר -לאור, אבל לא בזכות הסטוריונים בגרוש כמוך ,וגם לא בזכות ימין השקר שלא דורש חקירה ובדיקה !!!" אם זו התייחסות מכובדת, לדעתך, הרי שיש לנו ויכוח גם בנושא זה. אלא אם כן תמציאי איזה סיפר אחר או תיאוריה בלתי מבוססת שלי או אי יכולתי להבין את מה שכתוב. אם זו דעתך, כי אז אין טעם שתבזבזי זמן לכתוב פעם נוספת. אני מכיר היטב את התוצאות. למען האמת אינני מתרגש משום אמירה. אינני זקוק לעידוד או גידוף כדי לבחון את עצמי. מי שצריך להעריך אותי יודע היטב את המלאכה. תודה לאל. אני קורא את התגובות ומשיב כיאה לכל מגיב. גם לך שנה טובה .
כתוב תגובה ל- צ'לו
צלו לזה אתה קורא גידופים
  איריס כהן   21/09/12 15:50
וחוסר כבוד ? סליחה אבל אמירותי אלו באו לאחר פניות רבות מצידי בבקשת תגובות עניניות ולא נעניתי! ואיך הייתי אמורה להגיב כאשר לאחר המתנה לתגובתך בקשר ליריה ברבין מקדימה -אתה פתאום מגיב כבדרך אגב כי מדובר בהמצאה ,איזו תשובה זו ? אז לי אין זכות להגיב ולאמר הסטוריון בגרוש ,וקשקושים ,בתגובה?? צ'לו עם כל הכבוד היית ראוי לתגובה נזעמת יותר לדעתי-תגובתי עוד היתה מאופקת יחסית , ובכל זאת ענינית ולא מגדפת ולגיטימית -לפחות לעומת תגובות אחרות ! אבל למה מתעסקים בשולי ולא בעיקר -אם הבנתי נכון האם מבחינתך כל השאלות הנשאלות סביב הרצח הינן המצאה? כי אנחנו מוכיחים שאין מדובר בהזיות אלא מתבססים על עובדות ואילו לך אין עובדות להסתמך עליהים ! הכי קל לפטור את העניין במילה "המצאה " אבל האם ראוי שכך יתנהג הסטוריון?? עם כל הכבוד מקווה שתענה הפעם לעניין ושבת שלום!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
עוד לא מאוחר לבקש סליחה מצ'לו.
  איריס יקרה ואהובה   21/09/12 17:02
את כותבת: "סליחה אבל אמירותי אלו באו לאחר פניות רבות מצידי בבקשת תגובות עניניות ולא נעניתי! ואיך הייתי אמורה להגיב כאשר לאחר המתנה לתגובתך בקשר ליריה ברבין מקדימה" לא "פניות רבות" שלא נענו ולא בטיח. ההודעה הפוגעת והמשפילה היא הראשונה שלך בכתבה הזו. התחלת במילה "סליחה", וזה טוב. אבל זו היתה התנצלות לא ממש מהלב, כי אחריה באה הפגיעה. יש לך הזדמנות לבוא בתשובה שלמה, לבקש סליחה אמיתית, ולזכות למחילה עוד לפני היום הקדוש.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה ואהובה
מצאתי שם לתיש
  איריס כהן   22/09/12 23:01
נא לקרוא אצל נרי אבנרי
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הרשי לי לרענן את זכרונך.
  איריס אהובה.   21/09/12 15:33
את כותבת לצ'לו שלמיטב זכרונך לא פנית אליו בגידופים או בצורה לא מכובדת.

זה מה שכתבת לו:"צ'לו אם לאחר הצגת רבות מן התהיות אתה ממשיך לדבוק בעמדתך האווילית שלא נתמכת בשום עובדות , אזי שלא רק הסטוריון אינך יכול להקרא אלא גם בכל מקצוע אחר הדורש חשיבה והגינות מינימלית -אמירותיך לא עושות ,עלי בכל אופן ,שום רושם! המשך בקשקושך ,האמת תצא בסופו של דבר -לאור, אבל לא בזכות הסטוריונים בגרוש כמוך"

איריס יקירתי. אני יודע שאת אישה טובת לב וישרת דרך. לכן אני מסביר לך, שפניה כזו לאדם כלשהו איננה נחשבת למכובדת, אלא למעליבה ואפילו למשפילה.

כידוע, יום הכיפורים אינו מכפר על חטאעם בין אדם לחברו. כידיד, אני ממליץ לך להתנצל מכל הלב בפני צ'לו על הדברים המעליבים האלה שכתבת. ולהבא תנסי שלא להגרר אחרי אנשים כמו הצנחן, רני וכאלה. מקומה של אישה טובה וישרה כמוך אינו במושב ליצים, פוחזים ואידיוטים כאלה.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
המורה והתלמיד
  דאגנית   21/09/12 22:32
אדוני, קראתי בעיון את דבריך. אין על מורה לרדת לרמת כתיבה של תלמידו, שכן כך יאבד את סמכותו ויפחת כבודו בעיני תלמידו. אין זה משנה כיצד כותבים המגיבים כאן, ואם הסגנון שלהם הינו נקי ותרבותי או בוטה. לעניות דעתי, אין על כותב מאמר לנקוט באותה לשון ולהנמיך "קומתו". מוטלת חובה על אדם בעל כבוד להשאר באותה רמה לאורך כל הדרך. בעלי מאמרים לא מעטים כאן מקבלים "שטיפות", הכפשות, וניבולי פה. אינך היחידי. אך רק בודדים ביותר, (ניתן לספור אותם על כף יד אחת), נגררים לרמת המגדפים. לדעתי, זה משגה וזה גורם למגיב לחדול להעריך את כותב הרשימה ( כמו המשל על התלמיד והמורה). משום שאנכי לא רחוקה מגילך - אני מרשה לעצמי לומר לך שממש אין צורך להגיב לכל כותב וכותב. זה מיותר. רק במקרים בודדים של גולש שהביא בדבריו נקודות בעלות ערך שכדאי ורצוי להשיב עליהן.
כתוב תגובה ל- דאגנית
אל תדון אדם עד שתגיע למקומו
  משה ונטילטור   24/09/12 21:46
1- לא קיימת הוכחה שצ'לו היסטוריון. 2- רמת "המאמרים" של צ'לו נותנת מקום להשערה שהפעם האחרונה שלמד היסטוריה היתה לבחינת בגרות בארץ מולדתו. 3- הוא לא נתן שום תשובה לשואל, כפי שאת טוענת. הוא רק התקיף אותו אישית. זו לא תשובה של היסטוריון אלא מטח קללות של מוכר חמוצים בשוק. 4- עיתונאים רבים חייבים לשלם משכנתא מדי חודש בחודשו. אין להוציא מכלל אפשרות שצ'לו חייב לממן את תשלומי המשכנתא מאתנן כתיבת "מאמרים" בשבח השב"כ ובגנות האחים עמיר. לעתים, המציאות עולה על כל דמיון.
כתוב תגובה ל- משה ונטילטור
מדוע אינך מגיב עינינית?
  מיכאל ב   19/09/12 06:44
ואל תשכח את אבישי רביב שיצא נקי במשפט צדק למרות קטעי הטלביזיה בהם צולם, אל תשכח את טכס ההשבעה של ארגון איל המפוברק. גם אנחנו לא שכחנו..
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
תגובה אופיינית וצפויה מבולשביק
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 07:10
פנאט ואובססיבי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
איזה בולשביק עלוב נפש
  רני   19/09/12 14:53
בערוץ 2 היה תחקיר על כדור נוסף שנורה מלפנים. ערוץ 2 ידוע כמדורת השבט. איפה התגובה? איפה ההתייחסות הרצינית? סגן השר אפריים סנה התבטא בנושא רצח רבין שיש אמת בליסטית ואמת היסטורית. כלומר במקרה של רבין לא מדובר באמת אחת אלא 2. הבליסטית כנראה אומרת שיגאל עמיר אינו הרוצח אבל זו ההיסטורית אומרת שכן. מעניין איך "היסטוריון" כמוך מסביר את האמירה. כל עוד אתה מתחמק, אתה "היסטוריון" ולא היסטוריון. אגב, גם שאר החומר שפורסם באינטרנט מעלה סימני שאלות גדולים מאד, אבל אני התייחסתי רק למקורות שלא אמור להיות עליהם ויכוח
כתוב תגובה ל- רני
יישר כוח ואני רוצה
  להוסיף על דבריך   21/09/12 23:42
כ"א יודע שאת מלחמת 67 הכריעו המטוסים ב 4 השעות הראשונות. את כל ההצטיידות, אימוני חיל האויר בכלל והכנת ההתקפה הראשונה תכנן עזר ויצמן. (רבין קטף שבחים לא לו). למעשה ויצמן היה המועמד הטבעי לרמטכ"ל. (רבין רשם לזכותו רק את אלטלנה). לא בחרו בו כי היה שחצן, שקשה לשלוט בו, רודף נשים, ימני ואיש חיל האויר ולא מהירוקים. (מפקד החיל 8 שנים). רבין סתם שכב במיטה במשך המלחמה ועל כך הוא כתב בספרו, שזה נבע משיחה קשה עם אחד משרי הדתיים שהכניס בו פחד לפני המלחמה.
כתוב תגובה ל- להוסיף על דבריך
טעות רבין ירה פגזי סרק באלטלנה
  סרק סרק !!!   23/09/12 22:36
כתוב תגובה ל- סרק סרק !!!
2
אבוי למדינה שאלה היסטוריוניה ו
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 06:25
ופובליציסטיה!!!תגיד לי צ'לו,האם ל0מול יש מונופול גם על השנאה?מדוע מותר ל0מול האוטו-אנטישמי-0לקטיבית לשנוא שנאת מוות את שומרי דת משה החרדים לתורתו ואת המתנחלים לביטחון ישראל?ולאחרים אסור לשנוא באותה מידה? לי אין כמעט ספק שמעריצים את עמיר לא מאהבת העמירים כמו מהבוז והתיעוב לצבועים כמוך שמתעלמים מראיות וספקות בנוגע לרצח רבין ומרצח שרבין בעצמו היה שותף לו ב'אלטלנה',ומקורבנות ה'שלום' שלו ושל 0ר0סורי ופושעי או0לו ומעלילות ה0רק 0רק של סוכן השב"כ אבישי רביב נגד יהודים חפים מפשע!!!ובמידה שזכרונך ה0לקטיבי בגד בך נקודתית,תרשה לי להזכיך שיגאל עמיר,סוכן שב"כ בעברו, היה שותפו וחברו לפשעים של סוכן השב"כ הידוע כה"שמפניה"לעלילות דם ולמחתרות הפיקטיביות "אי"ל,חרב דויד וחרב גדעון"-וכל זאת תחת עיניו הפקוחות של השב"כ של רבין,גילון,ארבל ובייניש- מחתרות ועלילות שנועדו להשחיר את ביבי והמחנה הלאומי ולזכות במנדטים! המשך יבוא...
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
שאלה ש0מולנים בנוסח צ'לו לא שו
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 06:41
שואלים:מדוע ביטל חגי עמיר את התביעה שהכין נגד אבישי רביב רק לאחר שנפגש עם יגאל עמיר בכלא?כיצד שכנע יגאל את חגי לבטל את התביעה ומדוע???צ'לו כצפוי מתעלם משאלות,תמיהות וספקות שהעלו ביטחוניסטים הגונים וישרים בניגוד לביטחוניסטים הקבועים וה0מולנים בתשקורת שלהם:רק להם צ'לו מאמין=גם דליה רבין עד היום לעדותה לא קיבלה תשובות לשאלותיה:"ניתקלתי בקיר!" סיפרה לתשקורת לאחר ששאלה גורמי ביטחון בהיותה סגניתו של פואד כשר ביטחון?!הכי קל ל0מולנים אדומים ובולשביקים להמשיך ולהשחיר את שנואי נפשם במקום להתמודד עם ראיות שעשויות לטפוח בפניהם! המשך יבוא...
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
מורשת הפלמ"ח:"אנחנו לא היינו פ
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 06:59
פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול-אנחנו היינו חורניים-והיתה לנו מורשת.בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים=גם יהודים אם צריך!"(הפלמ"חניק יורם קניוק,מתוך 'נבלות' תרתי משמע!)וכולנו זוכרים היטב איזה יהודים היה "צריך להרוג"? יהודים שהצליחו לשכנע את הישוב העברי בצדקת דרכם הפוליטית של חירות,אצ"ל ולח"י על פני ה0מול האדום והפלמ"חניקי= היה צריך לחסל את מנחם בגין ב'אלטלנה' כדי לא לאבד את השלטון ואת גיבורי אצ"ל הקדושים,וביניהם ניצולי שואה חרף הדגל הלבן שהונף על האניה-ולחסל כל מי שלא הלך ב"דרכנו" 'שלנו'הווה אומר:בדרכם המרצחת של קין בן גוריון המפא"ייניקים האדומים והגיזעניים שלו ברובם=לא כולם!!!ואת זה אסור לשכוח לעולם!!!מורשת שלא מהססת לקדש תותחים,עלילות, 'שמפניות'ואקדחים 0רק 0רק!!!!לא שוכחת לא סולחת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
מי רצח את רבין
  ארז רזניק   19/09/12 07:15
יואיל מר רוזנברג לקרוא את דו"ח שמגר לענין רצח רבין.
הדו"ח ניתן להשגה במשרד ראש הממשלה לאחר תשלום אגרה.
האמת כואבת.
כתוב תגובה ל- ארז רזניק
למר רזניק
  איריס כהן   19/09/12 10:47
אולי תפרט קצת יותר מה יש בדו"ח ,ראוי שכולם ידעו ולא ההסטוריון בגרוש , למה כוונתך??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה
  צ'לו   19/09/12 20:49
יואיל אדוני ליידע את הקוראים במה שכתוב בדוח ועדת החקירה לרצח רבין בראשותו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס, מאיר שמגר. יואיל נא אדוני לבקש מן מגיבים כולם לקבל את גרסת הדוח. אם כל אלה הדוגלים בגרסאות הקונספירציה מוכנים לקבל את דוח שמגר, על שני חלקיו, החסוי והגלוי, כי אז תבוא ברכה עליך. לידיעתו של אדוני: קראתי את הדוח מזמן, לכן אני ממליץ שיקראו כולם.
כתוב תגובה ל- צ'לו
לצ'לו דו"ח שמגר לא עסק ברצח
  איריס כהן   19/09/12 22:22
אלא אך ורק בהתנהלות השב"כ - כך נאמר בזמנו - לכן בקשתי ממר רזניק לפרט למה בדיוק הוא מתכוון ,אך מכיוון שעתה נודע לי שאתה קראת את הדו"ח וגם את חלקו החסוי אז אולי תואיל דווקא אתה להגיד -מה מתוך הדו"ח מפריך לחלוטין את כל השאלות המבקשות תשובות!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה
  צ'לו   21/09/12 14:45
לא זו בלבד שאת אינך מאמינה למאמרי אלא את הולכת אחר מיני אמירות מומחים. שקר וכזב הוא לקבוע שבדוח שמגר דיברו רק על פעילות השב"כ. זהו שקר גס שאין למעלה ממנו. מה שכתבתי על הדוח אמת ויציב. למענך , אצרף כאן חלק מצולם מתוך הדוח. אם תקבלי את מה שכתוב בדוח כי אז את מקבלת את גרסתי. את ההכרעה שלך אני מנחש כבר . קריאה מהנה: rotter.net
כתוב תגובה ל- צ'לו
שמגר לא אורים ותומים
  איריס כהו   21/09/12 16:17
צ'לו כך שמעתי בזמנו שהדו"ח בדק רק את התנהלות השב"כ ,אבל גם לפני שאני קוראת או לא קוראת את מסקנות הדו"ח ,וגם אם אכן עסק הדו"ח גם בענין הרצח עצמו-שמגר לא מהווה עבורי דמות שאוכל להגיד שאקשיב למסקנותיו ,בכלל מניין האמון הרב של העדר בועדות חקירה שהממנים אותן - הם הפושעים שצריך לבדוק אותם ?, וכי בוועדת אגרנט לא נעשה עוול לדדו ,ואילו הפושעים האמתיים כמו דיין -יצאו צחים כשלג? אז מי מאמין לועדות חקירה!? תמיד אמרתי -האמת תצא לאור לא תחת שלטון זה שכולו נבל ושקרן כולל הימין !!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
את צודקת לחלוטין.
  איריס יקרה ואהובה   21/09/12 17:08
שמגר לא אורים ותומים. האמת נמצאת רק בידי הקב"ה והוא שבחר בך לבדך להפיץ את האמת לכולנו. הבעיה היא, שאת נשבית בידי הימין המזוהם, ששיבש את התכנית האלוהית, ולכן את משמשת שופר לאידיוטים כדוגמת הצנחן ורני. אני תקווה שביום הקדוש הבא עלינו לטובה תתחשקי ותצליחי להשתחרר לטובת מילוי המשימה שאלוהים הטיל עלייך.
כתוב תגובה ל- איריס יקרה ואהובה
לפחות לגביך אני מקווה
  איריס כהו   22/09/12 23:07
שהמשימה מבוצעת כראוי !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
למאור הגולה גאון הדור
  רני   20/09/12 01:22
יסביר לנו אדוני בבקשה למה התכוון אפריים סנה באומרו שיש אמת בליסטית ואמת היסטורית. האם אדוני מסוגל או שהוא סתם חרטטן ששווה לא גרוש אלא את החור שבגרוש.
כתוב תגובה ל- רני
6
התכוונת להיסטוריון החד"ש???!!!
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 08:14
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
תגובה
  צ'לו   19/09/12 10:10
קטע מתוך המאמר שראוי שהמגיבים השונים יקראו עוד פעם: "ובקשה בפי, למרות שאני בעיניך ותומכיך, עוכר ישראל: אנא תסביר לכל המגיבים הבלתי שפויים המגיבים לכל דבר שאני כותב עליך ועל משפחתך, שאתה לא באמת סוכן שב"כ כפי שהם יודעים בהיותם מומחים לכלום זולת השמצות והפצת שנאה. תשכנע אותם שאחיך באמת רצח את ראש הממשלה ולא כפי שהם טוענים מתוך אינטרסים שאדם בריא בנפשו אינו מסוגל להבין. תעשה טובה וגם תסביר להם שכל תיאוריות הקונספירציה שוות הרבה פחות מזבל. תעשה טובה ואל תיתן להם להעליב אותך בכינויים בלתי ראויים לאדם מכובד כמוך המוכן להודות בריש גלי שהוא ואחיו יראה השמיים ירה בראש הממשלה רבין כי הוא היה "עוכר" ישראל גדול יותר מכל עוכרי ישראל שקמו אי - פעם." המגיבים נותנים ציונים לאחרים. אז נותנים. מי לוקח אותם ברצינות? הם מכנים בשמות גנאי אותי ואחרים. נו, אז מה? הם מושא לרחמים בלבד. הם מטילים ספק במקצועיותם שלי ושל אחרים. אז מה? הם ימשיכו לרבוץ בסחי מציאותם המדומה ואנו נמשיך מבלי לבקש את רשותם. בסך הכל מסכנים!
כתוב תגובה ל- צ'לו
מלל ,מלל , אך עובדות אין!!!
  איריס כהן   19/09/12 11:02
תעשה טובה ותן תגובה אחת ענינית עובדתית לכל השאלות נתחיל בשאלה הראשונה : מדוע נאמר ללאה רבין ז"ל ,כפי שהיא סיפרה, שירו אבל זה לא אמיתי ואין לה מה לדאוג??מדוע הרחיקו אותה מיד ממקום ה"רצח"??!- צ'לו מכיוון שיש לך קושי לדבר עובדתית ויתכן שכשהשאלות רבות וביחד,יש לך קושי להבין מה רוצים ממך? אזי החלטתי להקל עליך בכל פעם עם שאלה אחת -אז אנא תן תשובה הגיוני לשאלה ששאלתי -ואם לא אינך ראוי יותר להתיחסות ואקרא לחרם על מאמריך!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה
  צ'לו   19/09/12 11:33
מה שכן את מצליחה להצחיק. מי בכלל מתייחס אליך ברצינות?
כתוב תגובה ל- צ'לו
צ'לו?אפילו לא כינור מיניאטורי
  רני   19/09/12 15:01
כל המאמר שלך וכל התגובות שלך הן קשקוש שרק מעיד על הרמה שלך. העובדה היא שאתה לא מסוגל להתמודד עם אף עובדה שמעלה אפשרות שלא יגאל עמיר הוא הרוצח. לא עם תחקיר ערוץ 2 ולא עם דברי השר סנה. בטח תטען שאבישי רביב לא היה סוכן שב"כ וכל הטקסים שערך היו אוטנטיים. תיכף תטען שלא היה כל נסיון להכפיש את הימין שמחה על הטבח שהביא הסכם אוסלו על אזרחי ישראל. עוד מעט תטען שאת הפיגועים בכלל ביצע נוער הגבעות ולא הערבים. ואתה מדבר על בדיחה?
כתוב תגובה ל- רני
צ'לו חמוד זה כלל לא מצחיק
  איריס כהן   19/09/12 15:29
מדובר ברצח של ראש ממשלה! ואתה כהסטוריון מחוייב להעביר לדורות הבאים את האמת . אז החלטת לא לענות לשאלה אני מבינה ! מרגע זה כל אנשי שלומנו מתבקשים להחרים את מאמריו של הליצן -עד שיענה לשאלותינו , אם צ'לו לא עונה לשאלות אין יותר תגובות למאמריו ,עד שיתרצה !!! כל מגיב מתבקש לשאול את צ'לו רק שאלה אחת בקשר לרצח ולבקש שיענה -ואז צ'לו המסכן כמובן יתחמק ולא יענה ,כך יהיה תעוד הסטורי לדורות הבאים שיקראו ויראו איזה הסטוריון שקרי חי בדורנו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תגובה
  צ'לו   19/09/12 18:07
אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה לעמוד בהבטחתך. מי ייתן וכל חבריך יישמעו לקריאתך. לו יהי! אגב שמתי לב שמרוב תגובות את מכנה אותי חמוד, יקר. רק תזהרי כי חבריך יקראו לחרם עליך.
כתוב תגובה ל- צ'לו
טוחן מים בלי סוף
  רני   19/09/12 19:23
מקשקש ומקשקש ולא עונה לאף שאלה. כבר אמרו חז"לינו שאין לבלבל שמאלני עם עובדות. תמשיך לקרוא לעצמך היסטוריון. זה בסדר. אתה בטח גם מגדיר את עצמך כציוני.
כתוב תגובה ל- רני
תגובה
  צ'לו   19/09/12 18:19
לו יהי ! רק תעמדי בהבטחתך. תפסיקי לקרוא לי חמוד או יקר כי גם אותך יחרימו חבריך.
כתוב תגובה ל- צ'לו
אינך מגלה הבנה לבעיות של צ'לו
  עובד סוציאלי   26/09/12 12:39
לפי הבעת פניו המסכנה של צ'לו בכל התמונות המתנוססות בראש מאמריו, הוא איש מסכן לגמרי שלא מצליח לגמור את החודש. לא אתפלא אם נטל משכנתא אדירה לרכישת דירה או בית. מצבים כאלו מכניסים את האדם ללחץ מתמיד ומחייבים אותו לחפש דרכים בלתי קונבנציונאליות לפתרון בעיות כלכליות לוחצות. לא הייתי מוציא מכלל אפשרות שצ'לו רוזנברג קיבל הצעה כלכלית מפתה מהשב"כ להכפיש את שמם של האחים עמיר, שאחד מהם יושב בכלא ולא יכול להגיב להתקפותיו הפרועות. אם אני צודק בהשערתי, לא איכפת לצ'לו לכתוב מאמרים ברמה ירודה וגם הלעג והקלס של הקוראים לא מפריעים לו, כל זמן שתשלום המשכנתא מובטח. אני מתפלל לאלוהים שאני טועה, ושצ'לו רוזנברג לא כותב את מאמריו בגנות האחים עמיר תמורת אתנן מהשב"כ.
כתוב תגובה ל- עובד סוציאלי
איש לא מפקפק בכך שיגאל עמיר
  בני בנקר   19/09/12 17:13
ירה ברבין במטרה להרגו,אבל יש הרבה מפקפקים(כולל בתו של רבין) אם הכדורים שירה עמיר הם שגרמו למותו.הכתבה בערוץ 2 עם ההוכחה הברורה שרבין המנוח נורה בחזהו, לא ניסתרה בשום עדות נגדית מעולם.ולהאמין אמונה עיורת במערכת המשפט שלנו ? נו באמת,ראינו את התוצרים שלה רק לאחרונה בזיכויי אולמרט...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בזיכוי אולמרט,או בהרשעת עמיר,
  הבעיה היחידה,   19/09/12 18:08
היא, שפסק הדין אינו לרוחו של הימין הלאומני. זה מכבד אך ורק דיעות, או פסקי דין, שמתאימים לדעתו.
כתוב תגובה ל- הבעיה היחידה,
הסמים גמרו לך את המח לחלוטין
  רני   19/09/12 21:16
חשבתי לפרט לך, אבל למה לטרוח. אתה מחוק לגמרי. שום חיבור למציאות
כתוב תגובה ל- רני
לא כתבת- פחות שטויות באתר.
  הרווח של כולנו.   19/09/12 23:50
כתוב תגובה ל- הרווח של כולנו.
גם השתלת מח לא תעזור לך
  רני   20/09/12 11:47
אפילו מח של מקק ידחה את הגוף שלך. גם למקקים יש קווים אדומים
כתוב תגובה ל- רני
לרני !
  איריס כהן   20/09/12 22:23
אל תיקח את הנודניק הזה ברצינות רבה מדי ! הנבל הזה משועמם ומחפש תשומת לב ממי שרק יוכל לקבל -לדעתי עדיף לא להתיחס אליו ברצינות כלל ! ושתהיה לך שנה טובה!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
נקווה שרני הטיפש ינוחם מדברייך
  איריס אהובה.   20/09/12 23:50
וככה אישה טובה כמוך תזכה לעוד מצווה.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
אני סתם נהנה להתעלל בו
  רני   21/09/12 00:01
כל רפי השכל חושבים שהם חכמים כי הם מהשבט הנכון. מכיוון שגם אני יליד השבט הזה, אני מכיר את הטמטום שלהם מקרוב. זה פשוט כיף להציג אותם במערומיהם. שנה טובה גם לך
כתוב תגובה ל- רני
אתה יוצא פה הטיפש היחידי.
  תנוח דעתך.   21/09/12 01:18
כתוב תגובה ל- תנוח דעתך.
לתיש
  איריס כהן   21/09/12 08:46
ואם התיש עושה זאת משעמום ולא כי משלמים לו ,המילה טיפש בגדר מחמאה עבורו
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ילכו שנים יחדיו בלתי אם נועדו?
  איריס אהובה.   21/09/12 12:22
עפ"י המקורות- כן. (עמוס פרק ג' פסוק ג'). אבל את אישה טובה וישרה. לא נועדת ללכת עם טפשים ושרלטנים כמו הצנחן או רני. את הולכת עימם כתינוקת שנשבתה. אני מתפלל לשלומך.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
היהפוך שמאלן עורו
  איריס כהו   21/09/12 16:05
ונחש חברבורותיו ! הישאג אריה ביער ותיש לא ירא!! -לא יאומן אבל התשובה לזה כן !
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ברור שלא. אני שמאלן גאה.
  איריס אהובה.   21/09/12 17:14
ואין לי כל סיבה להפוך את עורי לימין מזוהם. באשר לאריה, כאשר אשמע את שאגת האריה, אדע שנגאלת מהשבי של הימין המזוהם ואת מוכנה למלא את המשימה שהועיד לך הקב"ה. עד כה לצערי אני שומע רק את זימזומי יתושי שלוליות הביוב.
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
ומי אמור לשאוג את שאגת האריה
  איריס כהו   22/09/12 23:14
התיש?
כתוב תגובה ל- איריס כהו
היית מת.אפילו ג'וק ידחה את המח
  רני   21/09/12 12:37
שלך. אתה מיעוט בטל. זן נכחד של וירוס וטוב שכך. אתה יכול לנחם את עצמך כמצוות רפי השכל שאתה חכם וצודק. כך ינקת משדי אמך האדומה. אבל עברו הזמנים הללו. תפנים. אתה בסך הכל בדיחה. יצור חלול מלא באוויר נפיחות. רב העם מקיא אותך ואת שכמותך.
כתוב תגובה ל- רני
ומבזבז אנרגיה לחינם.
  אתה מעלה גירה,   21/09/12 15:20
כתוב תגובה ל- אתה מעלה גירה,
ואתה סתם נופח מופרע שמאלני
  רני   21/09/12 19:51
הרי העובדות שהובאו כאן בלבלו אותך לחלוטין. ושמאלני מופרע שמאמתים אותו עם עובדות מתחיל להפליץ מכל החורים. זה מה שקורה לך כאן כל הזמן. בגלל זה כולם כאן צוחקים עליך ובזים לך. אגב, מצאתי קרציה שמוכנה לנסות לקבל את המח שלך. כדאי לך לנסות. זה ישפר את איכות החיים שלך בהרבה.
כתוב תגובה ל- רני
מה עושה כאן התיש?
  איריס כהן   19/09/12 22:27
עד לכאן הגעת? עכשיו אני ממש חושדת שמשהו משלם לו - אולי יוכל הוא לגלות מי הרוצח של רבין???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אני פה כדי לגאול את נשמתך.
  איריס אהובה.   19/09/12 23:44
כתוב תגובה ל- איריס אהובה.
תדבר בשם עצמך, יא שבכ"ניק
  ל..א..   23/09/12 22:30
ציטוט מדברי בני בנקר: "איש לא מפקפק בכך שיגאל עמיר ירה ברבין במטרה להרגו." כך יכול לכתוב רק שליח סמוי של השב"כ, שמטרתו להפיץ את הגירסה השקרית לדעתי של רצח רבין. לאחר שחקרתי את הפרשה במשך שנים רבות, אין לי צל של ספק שיגאל עמיר נשלח ע"י השב"כ כדי לבצע תרגיל יבש של ירי כדורי סרק בגבו של רבין. במשדר המפורסם בערוץ 2 אישר מפקד המשטרה שאיבטח את האירוע, כי שמע במו אזניו את מאבטחי השב"כ צועקים "סרק סרק". אילמלא צעקו כך, היה נוהל השב"כ מחייב להרוג על המקום את המתנקש. העובדה שיגאל עמיר עדיין בחיים מוכיחה כאלף עדים שהוא לא ירה כדורים חיים ברבין, וכי אנשי חוליית האבטחה היו מודעים לקיום התרגיל היבש. הוכחה נוספת לכך שהכל היה מתוכנן מראש היא העובדה שהמאבטחים והמשטרה התירו ליגאל עמיר לשהות באיזור הסטרילי במשך כל זמן האירוע. לפי עדות המאבטח יורם רובין בועדת שמגר, נכנס רבין בכחות עצמו למכונית. משמע: הוא לא ניפגע בעצרת. אילו באמת היה ניפגע, היו מפנים אותו באחד משני האמבולנסים שהוכנו מבעוד מועד לפינוי פצועים. מאחר שרבין לא ניפצע בעצרת, הוא לא פונה באמבולנס. אז כן אדון בנקר: אני לא אף אחד ואני גאה לפקפק בגירסה הרשמית, על פיה ירה עמיר ברבין כביכול כדי להרוג אותו. לא מיני ולא מקצתי...
כתוב תגובה ל- ל..א..
דבר בשם עצמך. אני בטוח שעמיר
  לא ירה כדי להרוג   24/09/12 13:42
כל העובדות מוכיחות שיגאל עמיר ירה כדורי סרק בהוראת השב"כ. במישדר המפורסם בערוץ השני אישר מפקד המשטרה בזמן עצרת רבין שכל אנשי חוליית האבטחה של רבין צעקו "סרק סרק". לפי הוראות ההפעלה שלהם, היה עליהם להרוג את המתנקש על המקום אילו היה מדובר בתחמושת חיה. העובדה שיגאל עמיר עדיין בחיים מוכיחה כאלף עדים שאנשי חוליית האבטחה ידעו שעומד להתרחש תרגיל יבש בביצועו של יגאל עמיר ועפ"י הוראות מפורשות של השב"כ. המאבטח יורם רובין העיד בועדת שמגר שיצחק רבין ניכנס למכונית השרד בכחות עצמו. אילו היה באמת ניפגע ביציאה מהעצרת, היו מפנים אותו באחד האמבולנסים שהוכנו מבעוד מועד למקרה שמישהו ייפגע בעצרת.
כתוב תגובה ל- לא ירה כדי להרוג
דבר בשם עצמך. אני כן מפקפק
  דכג   24/09/12 13:52
כתוב תגובה ל- דכג
דבר בשם עצמך. אני מפקפק בכך
  שעמיר ירה כדור חי   24/09/12 22:51
בשידור בערוץ השני הושמעה עדות קצין משטרה ששמע את מאבטחי השב"כ צועקים "סרק סרק". מטרת הצעקה הזאת היתה להבהיר לכל חוליית האבטחה שאסור לחסל את יגאל עמיר כי לא מדובר במתנקש אמיתי אלא בתרגיל יבש עם כדורי סרק. פירוש הדבר שמאבטחי השב"כ היו מודעים לעובדה שיגאל עמיר מבצע תרגיל יבש בשליחות השב"כ. עובדה נוספת: לפי עדות המאבטח יורם רובין בועדת שמגר, ניכנס רבין למכוניתו בכחות עצמו. הוא לא פונה באחד משני האמבולנסים שהוכנו מבעוד מועד בכיכר רבין. עובדה זאת מוכיחה שהוא לא ניפגע בעצרת. אילו היה ניפגע, היו מפנים אותו באמבולנס.
כתוב תגובה ל- שעמיר ירה כדור חי
8
מה לעשות, יש לכם את הגיבורים
  שלכם ולנו את שלנו   19/09/12 15:03
הנה אתם מעריצים את וענונו שמכר בכסף את סודות האטום של המדינה והתנצר וגם את טלי פחימה שתרגמה למחבלים מסמכים צהליים והתאסלמה, מזרון של קציני מחבלים שהשתמשו וזרקו אותה, ולאחרונה את ענת קם, שגנבה אלפי מסמכים מצה"ל. ולנו יש את יגאל וחגי אמיר (שהרגיעו את רבין) ואת ד"ר גולשטיין שהרגיע עשרות ערבים. ובכלל, אתם חיסלתם לנו את ההתנחלויות הקטנות והחמודות שלנו ואנחנו חיסלנו לכם את הרבין הקטן והחמוד שלכם.
כתוב תגובה ל- שלכם ולנו את שלנו
9
ובנוסף גם מצבו של יגאל עמיר
  לא רע   19/09/12 15:09
ואתם עם הבג"ץ שלכם, נאלצתם לאפשר לו...כל כך רציתם לאפשר למחבלים וזה חוזר כמו בומרנג. הנה יגאל שלנו התחתן בשעה טובה (ובטח עם אישה יותר צעירה משלך צ'לו)...ויש לו פגישות התייחדות (כנראה יותר מוצלחות משלך)...ונולדה לו תינוקת קטנה (ששכחת מתי נולדה לך). עשרות אלפי נשים ונערות כתבו לו לכלא: "יגאל, אני מעריצה אותך, אוהבת, רוצה להיות אשתך...קבל אותי לפגישה בכלא"...לפי הערכות תורמים פרטיים מעבירים לו מאות אלפי שקלים בשנה. (יש!)
כתוב תגובה ל- לא רע
10
משפחת עמיר צודקת.
  צ'לו ידידי.   19/09/12 17:02
הרצח של רבין הוא אכן "הבעת דיעה". שהרי, ככה מביע הימין הלאומני את דעתו. הטובים שבהם מקללים, משתיקים, מכפישים, מוציאים דיבה, כמודגם באתר זה. הגרועים שבהם נוקטים באלימות פיסית.
כתוב תגובה ל- צ'לו ידידי.
ואיך אתה קורא לסזון ואלטלנה?
  רני   19/09/12 17:35
איך אתה קורא לעלילות הדם של רצח ארלוזורוב ודיר יאסין? איך אתה קורא לאלימות של פלוגות הפועלים? איך אתה קורא ל"בלי חרות ובלי מק"י? איך אתה קורא להדרה של מפלגות הימין מכל מוסד ממשלתי עד 77? אל תטרח לענות. אילו שאלות רטוריות. אני בטוח שיש לך הצדקה מלאה לכל מה שציינתי כאן. כמובן שרק לשמאלנים תמיד יש הצדקה. הימין הוא סתם אלים.
כתוב תגובה ל- רני
כל מה שאתה מתאר לא קשור לשמאל,
  ידידי, לשאלתך,   19/09/12 19:31
אלא למפא"י ולמוטציות שלה. על אלה כמו גם על הימין הלאומני, היתה סבתי המנוחה אומרת- דיזלבע דרעק.
כתוב תגובה ל- ידידי, לשאלתך,
תגיד לי,זה הסמים או טבעי אצלך?
  רני   19/09/12 20:37
אני מניח שבעיניך מפא"י היתה ימין ואז הליכוד הוא ימין קיצוני. הגיון שמאלני לתפארת. מה שתיארתי זו התנהגות הממסד השמאלני, המיין סטרים מול שוליים של הימין. ואכן אתה צודק: השמאל ממפלגת העבודה והלאה הוא אכן שווה ערך לזבל של הימין הקיצוני. הבעיה היא שאותו שמאל דראק ניהל את המדינה עשרות שנים ואת הסרחון אנחנו עדיין מריחים.
כתוב תגובה ל- רני
מביילין ועד מרזל- הכל ימין.
  הפעם אתה צודק.   19/09/12 23:55
כתוב תגובה ל- הפעם אתה צודק.
הגזמת. השב"כ לא ימין לאומני
  בכ"ז רצח את רבין?   24/09/12 21:37
כל הסימנים מעידים על כך, שהשב"כ חשוד בתיכנון רצח רבין. עד שלא תקום ועדת חקירה לבירור הענין, תמשיך עננת החשדות הכבדים לרחף מעל לראשו של אירגון השב"כ.
כתוב תגובה ל- בכ"ז רצח את רבין?
11
קשה לי להבין ממאמריו של צ'לו מ
  קורןנאוה טבריה   19/09/12 18:48
מה מטריד אותו יותר?שיש לעמירים תומכים רבים? או שרוב הציבור רוצה לדעת מי באמת רצח את רבין?בשני המקרים שיאכל את הלב ושיהיה לו בתיאבון!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אין לו מה לאכול באיזור הזה
  כנראה שאין לו לב   24/09/12 13:44
כתוב תגובה ל- כנראה שאין לו לב
12
יש לי שני כלבים. גדול וקטן.
  עמיר ורבין   21/09/12 23:31
ואני מפריד ביניהם שהכלב הגדול לא ינשוך את הקטן.
כתוב תגובה ל- עמיר ורבין
13
כמה משלמים לצ'לו בשביל מלל כזה
  חי בארץ כפרזיט   2/10/12 22:04
מעניין אותי לדעת מתי לאחרונה ביצע צ'לו רוזנברג עבודה שמכבדת את בעליה? חוץ מלסובב את הלשון בחלל הפה שלו, הוא כנראה לא מסוגל לעשות שום דבר מועיל למען החברה האנושית.
כתוב תגובה ל- חי בארץ כפרזיט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il