s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה יהא אחרי אדלסון
מאת: יואב יצחק  |  29/09/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתם כבר מספידים אותו ?
  בלום נועם   29/09/12 10:04
נראה לי שמישהו ממהר לקבור אדם חי ובועט.
זו כותרת לא ראוייה ואין בכתבה כול אקטואליות שמצדיקה כותרת כאמור.
כתוב תגובה ל- בלום נועם
אתה כבר מספיד אותו יואב יצחק?
  ברוריה מקרית חיים   29/09/12 15:08
היום 80 זה גיל מצויין. לפניו עוד 10 אם לא יותר שנים פוריות. ואתה , מוזס ואפילו בן צבי - עלולים למצוא עצמכם בענן מסתכלים למטה ומתפלאים איך אתם הגעתם לשם וישראל היום עדיין חי וקיים.

איזה מין כותרת ואיזה מין כתבה מטומטמת זאת? למה שלא תצמד למה שאתה יודע ותשאיר את הנבואות ל"לחברים" שלך במעריב וידיעות?
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
2
אלוהים גדול.
  הניה   29/09/12 10:06
ולאדלסון - עד מאה ועשרים, בבריאות טובה.
כתוב תגובה ל- הניה
3
המועמד שלי; בר מוחא. כנסו
  אריק ב.   29/09/12 10:20
יואב יצחק, אתה לא אופטימי, או שאתה לא מכיר את מפת העיתונות.
בבית סוקולוב, מסתתר נחבא אל הכלים, אחד העיתונאים הגדולים הלוא הוא יוסי בר מוחא. מדובר באחד העיתונאים החשובים שניתן להשוותו בקלות לאיתמר בן אב״י , לנחום סוקולוב ולאחרים. לא במקרה קבע העיתונאי בר מוחא את משכנו בבית סוקולוב בתל אביב. בר מוחא הוא ממשיכו הטבעי של נחום סוקולוב ועל כך אין עוררין.
בר מוחא, הוא עיתונאי חשוב ששולט גם בשפה העברית לצד שליטה בשפות זרות.האנגלית שהוא מדבר טובה אפילו יותר מזו של ראש הממשלה, ולכן אחת השמועות העקשניות בשוק העיתונות אומרת כי בר מוחא הוא האיש שכותב את נאומיו של ראש הממשלה. הוא עושה זאת כמובן בשעות הפנאי כדי שלא לפגוע בעבודתו החשובה כאחראי על שלושה פועלי נקיון ושתי מזכירות.
אין זה סוד שבגלל מעמדו של בר מוחא, והשכלתו הנרחבת לא יהיה זה נכון אפילו לחשוב על כך שאישיות ברמתו תנקה מעת לעת גם את השירותים של בית העיתונאים. לפני שבועים כשבני מעי גברו עלי נאלצתי להשתמש בשירותים המהודרים שבנה בר מוחא, והמחשבה הטבעית היתה מדוע בעצם שהוא לא ינקה אותם?
המחשבה הזאת עלתה במוחי בעת שילשול קשה שתקף אותי. הרי לא יעלה על הדעת שאדם שעולה לקופת בית סוקולוב יותר מחמישים אלף שרלים לחודש. כן חמישים אלף שקלים לחודש לא יעביר מברשת בשירותים, מה גם שהתואר מנכ״ל הוא לא יותר מפיקציה? אז ראיתי מקצה המיסדרון את בר מוחא. ראיתי כמה הוא עסוק. נזכרתי בהשכלתו הכללית הרחבה ובבקירותו המדהימה בשפות ואמרתי לעצמי: אינטלקטואל כמו בר מוחא לא צריך לעסוק בניקוי מיחראות. הוא הרי עוסק בדברים הרי גורל, כנס אילת למשל, ומי אני שאחשוב שהוא המתאים ביותר לנקות את הצואה שדבקה בשולי האסלה?
בר מוחא סליחה. לקוי מאורות שלי. תמשיך לפעול במרץ כפי שאתה פועל למען עיתונאי מעריב. ללא התערבותך הם ישארו מחוסרי פרנסה. ניקוי שירותים לא בשבילך. אתה עיתונאי גדול.. תחקירן צמרת ואיש שבזכותו עיתונאי מעריב לא רעבים. תמשיך בעבודתך הקשושה והחשובה.
אין כמוך.
כתוב תגובה ל- אריק ב.
4
אדון יואב יצחק
  יהוידע   29/09/12 10:24
למה אתה הורג את מר שלדון?
הנה ישנו לך צוציק, קרוב לבן מאה שנות חיים ועוד כוחו במותניו, מתרוצץ בעולם, מפטפט ללא הרף, לעיתים דברים של טעם ולרוב דברי הבל אבל איש אינו מתכוון להחליפו מממשרתו הרמה והנעלה. יש אף כאלה המתכוונים לבחור בו לקדנציה נופת, לפחות לאחת.
אז מה יש לך נגד שלדון שהוא פעוט יונק לעומת הנ"ל?
כתוב תגובה ל- יהוידע
5
יואב אל תחפז במסקנות
  קוביצ   29/09/12 10:38
ראשית , נראה שכיום הגרעון השוטף של העיתון בירידה ולכן ההזרמה היא לא מה שהייתה קודם . הנתונים אמנם לא מפורסמים אבל זו כנראה המגמה.
שנית , ציינת זאת , עושה רושם ששלדון הקים קרן שאמורה לכסות את מימון עיתון ישראל היום למספר שנים לא מועט ( מעל 5 שנים) אחרי , חלילה ,שלא יהיה איתנו .
שלישית , נוני מוזס לא יוכל להחזיק את ה"אימפריה" שלו 5 שנים במצבה כיום . אין לו מקורות מספיקים וגם לא לשותפיו והוא גם לא ירצה להזרים כסף מהונו האישי. הוא יצטרך לפטר אנשים ובוא ואפתיע אותך אולי יתחיל לשנות את גישת העיתון . נוני מבין שביטולי מנויים באים לא רק מרצון לחסוך אלא בעיקר מגישת העיתון כיום . לא אתפלא אם נקום יום אחד בבוקר עם כותבים ופרשנים לגמרי אחרים .
לדעתי עיתון ישראל היום יחזיק מעמד הרבה מאוד שנים ולכן מסקנתך לגבי נוני לא מדוייקת . לדעתי רק עם נוני ישנה את גישתו בעיתון יחזרו אליו קוראים והוא יהיה מסוגל להתחרות בשוק .
כתוב תגובה ל- קוביצ
6
לא להרוג את המהמר , מה יעשה
  ביבי בלעדו?   29/09/12 10:46
כתוב תגובה ל- ביבי בלעדו?
7
בחינמון אין שקרים זדוניים?
  האמנם?   29/09/12 11:17
די אם נזכור את פרסום "המכתב המצונזר" של משה סילמן, שהסמרטוטון מחק ממנו את הדברים שנכתבו על ראש הממשלה ושר האוצר. וגם, קוראי הסמרטוטון הזה אמורים לחשוב, שמיט רומני מוביל בכל הסקרים, בניגוד מוחלט לאמת. שתי דוגמאות מקריות. אני לא יודע מה יהיה עם אדלסון. מה שבטוח הוא, שיואב יצחק ימשיך בשנאתו למוזס ולידיעות אחרונות. השנאה, כידוע, מעוורת ומשבשת את תפיסת המציאות.
כתוב תגובה ל- האמנם?
8
בבקשה להוריד מיד את הכתבה!
  לא מכובד-די מגעיל   29/09/12 11:27
כתוב תגובה ל- לא מכובד-די מגעיל
9
מאמר מאוד רלוונטי כי ידוע
  יקים פרוייליך   29/09/12 11:29
שיום פקודתו של אדלי קרוב במיוחד. זהו מאמר שמנסה לחזות את העתיד הקרוב ביותר בתחום חשוב במיוחד.
כתוב תגובה ל- יקים פרוייליך
10
מאחל לאדלסון עד 120
  tאיציק   29/09/12 11:39
אתה מציל את כבוד העיתונות הישראלית הציונית
כתוב תגובה ל- tאיציק
הזיבלון החדש של אדלסון יהי על
  גלילי נייר טואלט   29/09/12 19:01
נוכל לשבת בשרותים לקרא ולנגב באותה הזדמנות וב ח י נ ם !
כתוב תגובה ל- גלילי נייר טואלט
11
זה בגלל הקוראים
  53229   29/09/12 11:40
ההצלחה של ישראל היום היא בגל שהקו הפוליטי שלו משקף את רובם הגדול של תושבי המדינה. זו גם הסיבה שהפסיקו לקרוא את הארץ ומעריב ויש ירידה בצפייה בחדשות של ערוץ 2 בגלל העויות של המנחים. הקוראים לא יחזרו לעיתונים הללו אם לא ישקפו את דעת הקהל.
כתוב תגובה ל- 53229
12
אם תרצו אין זו אגדה!!
  יוסי הראל   29/09/12 11:45
כל נושא איראן הוא הדחקה של ביבי מלהתמודד עם הנושא הפלשתנאי והבעיות הכלכליות האמיתיות תוך שבעה חודשים אובמה נוסע לביקור היסטורי לטהרן ומגיע להבנות מרחיקות לכת עם משטר האייטולות החרם נפסק הפצצה מנוטרלת ונשארנו עם ביבי והבעיות ארודאן מורסי והאיראני אומרים לאובמה יה חביבי מה קורה עם פלשטין ביבי בחרדות אין אויבים אין חברים והופך לאויב הימין והמתנחלים מזיע מסביר לשרה ומדבר בסקייפ בלי וידאו עם אובמה בלי אדלסון שמגלה שיצר את הגולם השמאלני הגדול בהיסטוריה היהודית תרשמו זה המצב בפחות משנה
כתוב תגובה ל- יוסי הראל
13
מה יהיה עם אדלסון?
  נורית מץ   29/09/12 12:10
מה יהיה עם אדלסון...לפני או אחרי העיתון מאתמול: "ישראל מתה היום?
כתוב תגובה ל- נורית מץ
בדרך כלל בכל קזינו יש גם
  בתי זונות   29/09/12 13:06
כנראה שהרווח העיקרי של אדלסון הוא מבורדלים שקימים כנראה בבתי ההימורים שלו. וזה כניראה הבסיס הכלכלי לחינמון של ביבי/אדלסון
כתוב תגובה ל- בתי זונות
14
פסול דין
  לא קונה   29/09/12 12:30
הכתבה הזו צריכה לשמש חומר לימוד חובה בבתי ספר לעתונאות מרושעת וזדונית. הכותב צריך לקבל פרס פוליצר לנוולות שנאה והכפשה. להקיא מכם.
כתוב תגובה ל- לא קונה
15
hיש כסף בצד לעוד 10 שנים
  תחושה   29/09/12 12:44
כתוב תגובה ל- תחושה
16
מה שלא נכתב כאן זה שישראל היום
  יעקב4   29/09/12 12:56
הוא היחידי שקולע לדעת רוב עם ישראל ולכן נתפס כאמין. בניגוד לקו השמאלני שלקחו בשנים האחרונות ידיעות ומעריב כדי להצטרף להארץ שיש לו את הקוראים הותיקים שלו.
כתוב תגובה ל- יעקב4
שטויות ..ההצלחה בגלל שהזבל הוא
  ב ח י נ ם !!!   29/09/12 13:01
כאשר המהמר המגעיל יתפגר .יתכן שיורשיו ישתמשו בנייר טואלט ריחני לכתיבת החינמון בשביל חובבי זבל.
כתוב תגובה ל- ב ח י נ ם !!!
הזבלון הזה נתפס כאמין,
  זה בדיוק.   29/09/12 13:54
בעיני מי שמסכים למה שכתוב בו ומאמין שהוא משקף את דעתם של רוב האזרחים. עיתונות לא אמורה לשקף את דעתו של מישהו, אלא לדווח, לעורר מחשבה, לכתוב גם דברים מעוררי מחלוקת ולא פופולריים. מי שמחפש לרצות את הקוראים ולקלוע לדעתם לא מייצר עיתונות, אלא זבלונות, כמו הסמרטוטון/חינמון הזה.
כתוב תגובה ל- זה בדיוק.
"ישראל היום" ברמה של סמרטוטון
  עזרי   29/09/12 14:16
כתוב תגובה ל- עזרי
רחמנות על כל הממורמרים...
  הקינאה שורפת   1/10/12 12:22
כתוב תגובה ל- הקינאה שורפת
ממתי עתון אמור לקלוע לדעת הרוב
  הא??   2/10/12 19:37
יש הרבה תפקידים חיוניים לעיתון. "לקלוע לדעת הרוב" זה ממש לא אחד מהם.
כתוב תגובה ל- הא??
17
בקיצור יש רק את יואב
  עזרא מועלם   29/09/12 13:10
כולם מושחתים אינטרסנטים מלאי רשע וזדון ונשארנו, לדברי הכותב, רק עם יואב יצחק והאתר שלו. נפלא. באמת חתיכת אתר. מקבץ הקומוניקטים הגדול בארץ בתוספת סיפורי הכזב של יצחק המריר.
כתוב תגובה ל- עזרא מועלם
18
המועמד שלי; בר מוחא. כנסו
  אריק ב.   29/09/12 13:43
יואב יצחק, אתה לא אופטימי, או שאתה לא מכיר את מפת העיתונות.
בבית סוקולוב, מסתתר נחבא אל הכלים, אחד העיתונאים הגדולים הלוא הוא יוסי בר מוחא. מדובר באחד העיתונאים החשובים שניתן להשוותו בקלות לאיתמר בן אב״י , לנחום סוקולוב ולאחרים. לא במקרה קבע העיתונאי בר מוחא את משכנו בבית סוקולוב בתל אביב. בר מוחא הוא ממשיכו הטבעי של נחום סוקולוב ועל כך אין עוררין.
בר מוחא, הוא עיתונאי חשוב ששולט גם בשפה העברית לצד שליטה בשפות זרות.האנגלית שהוא מדבר טובה אפילו יותר מזו של ראש הממשלה, ולכן אחת השמועות העקשניות בשוק העיתונות אומרת כי בר מוחא הוא האיש שכותב את נאומיו של ראש הממשלה. הוא עושה זאת כמובן בשעות הפנאי כדי שלא לפגוע בעבודתו החשובה כאחראי על שלושה פועלי נקיון ושתי מזכירות.
אין זה סוד שבגלל מעמדו של בר מוחא, והשכלתו הנרחבת לא יהיה זה נכון אפילו לחשוב על כך שאישיות ברמתו תנקה מעת לעת גם את השירותים של בית העיתונאים. לפני שבועים כשבני מעי גברו עלי נאלצתי להשתמש בשירותים המהודרים שבנה בר מוחא, והמחשבה הטבעית היתה מדוע בעצם שהוא לא ינקה אותם?
המחשבה הזאת עלתה במוחי בעת שילשול קשה שתקף אותי. הרי לא יעלה על הדעת שאדם שעולה לקופת בית סוקולוב יותר מחמישים אלף שרלים לחודש. כן חמישים אלף שקלים לחודש לא יעביר מברשת בשירותים, מה גם שהתואר מנכ״ל הוא לא יותר מפיקציה? אז ראיתי מקצה המיסדרון את בר מוחא. ראיתי כמה הוא עסוק. נזכרתי בהשכלתו הכללית הרחבה ובבקירותו המדהימה בשפות ואמרתי לעצמי: אינטלקטואל כמו בר מוחא לא צריך לעסוק בניקוי מיחראות. הוא הרי עוסק בדברים הרי גורל, כנס אילת למשל, ומי אני שאחשוב שהוא המתאים ביותר לנקות את הצואה שדבקה בשולי האסלה?
בר מוחא סליחה. לקוי מאורות שלי. תמשיך לפעול במרץ כפי שאתה פועל למען עיתונאי מעריב. ללא התערבותך הם ישארו מחוסרי פרנסה. ניקוי שירותים לא בשבילך. אתה עיתונאי גדול.. תחקירן צמרת ואיש שבזכותו עיתונאי מעריב לא רעבים. תמשיך בעבודתך הקשושה והחשובה.
אין כמוך.
כתוב תגובה ל- אריק ב.
19
המועמד שלי; בר מוחא. כנסו
  אריק ב.   29/09/12 13:55
יואב יצחק, אתה לא אופטימי, או שאתה לא מכיר את מפת העיתונות.
בבית סוקולוב, מסתתר נחבא אל הכלים, אחד העיתונאים הגדולים הלוא הוא יוסי בר מוחא. מדובר באחד העיתונאים החשובים שניתן להשוותו בקלות לאיתמר בן אב״י , לנחום סוקולוב ולאחרים. לא במקרה קבע העיתונאי בר מוחא את משכנו בבית סוקולוב בתל אביב. בר מוחא הוא ממשיכו הטבעי של נחום סוקולוב ועל כך אין עוררין.
בר מוחא, הוא עיתונאי חשוב ששולט גם בשפה העברית לצד שליטה בשפות זרות.האנגלית שהוא מדבר טובה אפילו יותר מזו של ראש הממשלה, ולכן אחת השמועות העקשניות בשוק העיתונות אומרת כי בר מוחא הוא האיש שכותב את נאומיו של ראש הממשלה. הוא עושה זאת כמובן בשעות הפנאי כדי שלא לפגוע בעבודתו החשובה כאחראי על שלושה פועלי נקיון ושתי מזכירות.
אין זה סוד שבגלל מעמדו של בר מוחא, והשכלתו הנרחבת לא יהיה זה נכון אפילו לחשוב על כך שאישיות ברמתו תנקה מעת לעת גם את השירותים של בית העיתונאים. לפני שבועים כשבני מעי גברו עלי נאלצתי להשתמש בשירותים המהודרים שבנה בר מוחא, והמחשבה הטבעית היתה מדוע בעצם שהוא לא ינקה אותם?
המחשבה הזאת עלתה במוחי בעת שילשול קשה שתקף אותי. הרי לא יעלה על הדעת שאדם שעולה לקופת בית סוקולוב יותר מחמישים אלף שרלים לחודש. כן חמישים אלף שקלים לחודש לא יעביר מברשת בשירותים, מה גם שהתואר מנכ״ל הוא לא יותר מפיקציה? אז ראיתי מקצה המיסדרון את בר מוחא. ראיתי כמה הוא עסוק. נזכרתי בהשכלתו הכללית הרחבה ובבקירותו המדהימה בשפות ואמרתי לעצמי: אינטלקטואל כמו בר מוחא לא צריך לעסוק בניקוי מיחראות. הוא הרי עוסק בדברים הרי גורל, כנס אילת למשל, ומי אני שאחשוב שהוא המתאים ביותר לנקות את הצואה שדבקה בשולי האסלה?
בר מוחא סליחה. לקוי מאורות שלי. תמשיך לפעול במרץ כפי שאתה פועל למען עיתונאי מעריב. ללא התערבותך הם ישארו מחוסרי פרנסה. ניקוי שירותים לא בשבילך. אתה עיתונאי גדול.. תחקירן צמרת ואיש שבזכותו עיתונאי מעריב לא רעבים. תמשיך בעבודתך הקשושה והחשובה.
אין כמוך.
כתוב תגובה ל- אריק ב.
20
ערוץ 10 ימשיך לשלם מיליון לרשף
  יוד יוד   29/09/12 14:14
את מביא כאן פרשנות למה עשוי להיות עם הערוצים והעיתונים. דבר אחד לא כתבת , מה יקרה עם השכר של רפי רשף שעובד כיום חמישה ימים בתוך משרדי הערוץ עורך ומפיק שם ומקבל כ-1 מיליון שקל לחודש עבודה. האם זה יימשך או יש מי שישים לפארסה הזו סוף. איך הממשלה תוכל לממן ערוץ שלא יבצע שינויים בו לרבות שכר עתק לו זוכים בכירים בעיני עצמם ?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
21
מקווה שהוא ימנה מנכ"ל מעולה
  שימשיך את העיתון   29/09/12 15:30
כתוב תגובה ל- שימשיך את העיתון
22
הוא יוריש את כל הונו לביבי !!
  אריה גל.   29/09/12 15:45
למה שיוריש את הונו לאשתו וביתו ? הוא יוריש אותו למי שהוא באמת אוהב: ביבי !!! ואז, כמובן, ישראל היום ייסגר. הרי אינכם מעלים על דעתכם שביבי יוציא,- לא חשוב על מה,- כסף פרטי שלו ? .
כתוב תגובה ל- אריה גל.
23
פגע רע-שיש למדר
  אליפז+מטה המחאה   29/09/12 16:00
הינך מייצג-תופעה פסולה,מסוכנת,חזירית,הולכת שולל,ותעמולה-המאופיינת למדינות-חשוכות.יש להוציא אותך מהחוק ולאסור את פרסום"העיתון-מטעם"-שאתה מוביל.האמינות של "העיתון"שלך-מעוררת גיחוך שלא לומר גועל.ביום בו התקשורת מפרסמת על העוני,העושק,הבזבוז השערורייתי של עוד ועוד מינויים ממשלתיים מקוממים,עוד שרים "וירטואליים"מגוחכים-אתה בעיתון שלך מפרסם-"הגרעין האירני"....."שיחות עם אבו מאזן"??????????????.כאליו-מה אדוני חושב-שאנו קונוסים?על מי אתה עובד??ולמה התרמית הזו????לכן-מייחלים שמחר תסתלק מחיינו יחד עם תעמולת ההבל "והלקקנות"הדוחה למנגנון ממשלתי ענק,מיותר ששיעבד את כספי המיסים כדי לממן את החזירייה הארורה.מס התרמית והתועבה על הדלק-הינו פשע כלכלי שעלינו להביא למשפט את שטייניץ ונתניהו-על העוולה הזו.
כתוב תגובה ל- אליפז+מטה המחאה
24
הניתוח מעולה, איך למנוע הסכנה?
  אלי שטרול   29/09/12 16:26
כתוב תגובה ל- אלי שטרול
25
דגים מלוחים עוטפים בעיתון
  עידןסובול   29/09/12 17:08
גם בעיתונים שיודיעו על פרישתו הסופית של אדלסון, יעטפו יום אחד דגים מלוחים.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
26
מה יקרה ל-news1
  יוא"ב   29/09/12 17:15
מה יקרה לעיתון news1 אם חס וחלילה יקרה משהו ליואב יצחק?
כתוב תגובה ל- יוא"ב
גדול
  יצחק   29/09/12 19:56
כתוב תגובה ל- יצחק
27
יהפוך ל"אצבעוני" עם השנים
  ביביתון   29/09/12 17:56
הביביתון של אדלסון יהיה אצבעוני קטן או דבר לילדים...
כתוב תגובה ל- ביביתון
28
אדלסון ייזכה לאריכות ימים
  בזכות חיסולו כאן   29/09/12 18:27
הלוואי שהביביתון ימשיך לפעול. זוהי שעתם היפה של אזרחי ישראל שאינם מושחתים, גנבים או כותבים בעיתונים של המושחתים והגנבים. מי ייתן וימשיך לפעול. אמן.
כתוב תגובה ל- בזכות חיסולו כאן
לערס כמוך מגיע זיבלון של מהמר
  תשובה עדינה לזבל   29/09/12 18:56
כתוב תגובה ל- תשובה עדינה לזבל
כל כך הרבה שינאה וטינה בתגובה
  מסעודה לייבוביץ   30/09/12 05:27
קראתי והתרשמתי
שכל כך הרבה שינאה וטינה בתגובה עלובה אחת
מוזר שהכותב משתלח ב60% מהציבור היהודי שאינו חושב כמותו
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
29
מאמר מצוין תודה לך
  076675654   29/09/12 19:27
כתוב תגובה ל- 076675654
30
בי מוזס ספסיה ישראל
  urixo   29/09/12 20:13
הכה במוזס והצל את ישראל. אימרה זאת נכונה בכל זמן,מקום ולתמיד. מוזס הינו צמא כסף מזוין בריבוע.
כתוב תגובה ל- urixo
31
ניתוח משקף uאמיתי לדעתי
  מרק בריל   29/09/12 20:54
מספר פעמים הייתי בקשר עם ניר חפץ, עורך "מעריב".

לי כאיש ימין לא קיצוני הפריע וגם מפריע ככלכלן ותיק שמעריב לא אימץ לעצמו קו
מרכז-ימין. כי קו SMALL רדיקאלי יש לנו ב"הארץ".
מרכז שמאל יש בידיעות.
אם כן, מי צריך עיתון נוסף בעל גישה זהה?
זה פשוט מפספס את הפלח שכל כולו כיום ב"ישראל-היום".

הסברתי לניר שבישראל היום יש מדי יום
איש שמאל בולט וידוע במדור דיעות.
פעם זה עוזי ברעם, פעם ביילין, ולעיתים קופצים לביקורגם שריד ואחרים.

ב"מעריב" יש את בן דרור ימיני כנגד כל ה SMALL.
זה לא יקרא איזון, זוהי הטייה מובהקת.

הבמבי שלג והבן כספיתים מבריחים מנויים מ"מעריב". אני מעיד כאן שאני אישית מכיר חמישה אנשי ימין בעיר כ"ס שביטלו את המנוי למעריב
אך רק בשל בן כספית והתלהמויותיו הביבי-פוביות.

עידכנתי את ניר חפץ בנושא, אבל לא עושה רושם שהוא התרשם. מבחן התוצאה.

אם כך, מה הפלא שהעיתון כיום מקרטע סופית?

מרק בריל.
markrin@013.net.il
כתוב תגובה ל- מרק בריל
32
יסמין היא ביתה של מרים
  אייל א.   29/09/12 20:58
תיקון לגבי הייחוס המשפחתי - יסמין היא ביתה של מרים מנישואיה הראשונים, ואומצה ע"י אדלסון לאחר נישואיהם. לגבי מאבק ירושה חריף - מעבר לעובדה שהיחסים בתוך המשפחה חיוביים מאוד (בעיקר בשל העובדה שמדובר בשתי נשים יוצאות דופן), סביר שאדלסון עצמו דאג להמשכיות והבהיר היטב מה ברצונו שיקרה אם חו"ח ילך לעולמו.
כתוב תגובה ל- אייל א.
33
כמה טיפשות במאמר אחד
  מישל   29/09/12 21:25
מי שמספיד את אדלסון שיספיד קודם כל את עצמו!
האיש בריא כמו שור עם אמביציות וכח בלתי נדלה.

עכשיו אנחנו יודעים שלא ניתן לסמוך על "מחלקה ראשונה" כי כמות השטויות שנכתבה כאן מעוררת גיחוך.

יסמין היא בתה של ד"ר מרים אדלסון מנשואים ראשונים והאמביציות שלהן זהות!
ל"ר אדלסון מעורבות פוליטית חזקה במספר מישורים והיא מעורבת בכל מה שקורה בעיתוןישראל היום.

מי שלא יודע לנהל עיתון רווחי ולא קורא את מפת התקשורת והשינויים המתחוללים בה ומי שכותב עיתונות שיקרית שילך הביתה ויסגור את העסק. העיתונות הישנה מתה! תחי העיתונות החדשה!
כתוב תגובה ל- מישל
34
סלח לי אדוני הנכבד
  מזכיר_המדינה   29/09/12 21:32

מה מונע ממך להפוך לאתר הגדול במדינה? ממך הייתי מצפה, אם אתה רואה את שוק התקשורת בצורה כה גלובאלית, תפוס יוזמה, שפר את האתר שלך, נסה להבין איזה גימיקים אתה יכול להוסיף (צפיה ישירה?), ברגע שיש לך איזה סקופ או כתבה מרתקת פרסם אותה באתרים אחרים. יש הרבה מה לשפר כאן, הפורמט לא מספיק מודרני ולא עומד בסטנדרטים כמו וויינט. חבל לפספס.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
35
מה קרה? חיסול ממוקד?
  חן45   29/09/12 22:27
יש לו לפחות עוד 10 שנים טובות ועד אז שכולם יתפוצצו.
כתוב תגובה ל- חן45
36
שיהי בריא ויאריך ימים...
  רפי א   29/09/12 23:16
כתוב תגובה ל- רפי א
37
מבוסס עובדות בלבד- מעולה!
  ספי סגל   30/09/12 08:44
דברים כהוויתם- מציגים לכל קורא אינטליגנטי בחירה מושכלת במציאות שבה העיתונות הכתובה והמשודרת ממילא נסוגות בפני זו האלקטרונית: בחירה בין ביטאונים שלבעליהם ומנהליהם אג'נדה פוליטית נעדרת עכבות מוסריות לבין מי שהאידאולוגיה שלו היא לקעקע את יסודותיהם והוא מוכן לשים את כספו האישי מאחוריה. אדלסון עושה זאת גם בארה"ב מפני שהוא מאמין שאובמה הוא סיכון לחירותו של העולם החופשי, בדיוק כמו טיפוסים כאולמרט, לבני ומוזס. הלוואי שאדלסון יראה, לפני מותו, את פרס נובל לשלום לו הוא ראוי היום יותר מכל מועמד אחר.
כתוב תגובה ל- ספי סגל
38
מדברים על עתיד העיתונאות בארץ
  בן שלמה   30/09/12 08:54
רב הכותבים אינם מבינים שיואב יצחק דואג לא לאיש זה או אחר אלא לעתיד העיתונאות והתקשורת בארץ. אני מקווה שיואב ימשיך להוביל את news1 עוד שנים רבית. בכל מקרה, כבר היום באתר שלו ישנם עיתונאים היכולים להמשיך את דרכו העיתונאית בעתיד. נקווה ששלדון אדלסון יהיה איתנו עוד זמן רב מאוד. נשאר רק לקוות שהוא דאג לא רק לעתיד הונו אלא גם בחר את ממשיכי דרכו הראויים לו.
כתוב תגובה ל- בן שלמה
39
גסיסת העיתונות
  itzhak0   30/09/12 08:58
המעריב למיטב ידיעתי גוסס לא מאתמול אלה למעלה מ-15 שנה ,כך שהטייקון האמריקאי אינו הסיבה היחידה והעיקרית.
היא היתה רק קטליזטור להתעצמות גסיסתו
כתוב תגובה ל- itzhak0
40
עד 120 לאדלסון פטריוט יהודי
  דן ה   3/10/12 16:26
כתוב תגובה ל- דן ה
41
לא לדאוג ...אובמה ידאג לקצר את
  חיי אדלסון המהמר   6/10/12 18:07
וכנראה גם לקצר את תקופת נתניהו-באבא וחבורת השודדים בשלטון בישראל
כתוב תגובה ל- חיי אדלסון המהמר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il