s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
[צילום: AP]
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצ...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יאיר לפיד שואל איפה הכסף שלנו?
מאת: איתן קלינסקי  |  18/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כמה שאתה תמים.
  אהוד פרלסמן   19/10/12 04:48
אתה באמת מאמין שהמליונר יאיר לפיד בכלל חושב על העניים כשהוא שואל איפה הכסף? אתה לא מבין שהוא חושב רק על עצמו, ומחפש סיסמאות שיצליחו לפתות את ההמונים הנוטשים את ספינת קדימה הטובעת להצטרף אליו ולא למפלגת העבודה? אני חושב שאם תדבר קצת עם אנשים סביבך, תבין שבשמאל נוצר חלל אידיאולוגי עקב קריסת התקוה לשלום, ולכן מצביעי קדימה שעזבוה פשוט אינם יודעים בכלל מה הם רוצים, וחלק גדול מהם מוכנים ללכת עם לפיד רק בגלל שהוא שם. וכשלפיד שואל איפה הכסף, הוא רוצה לסחוף אותם למסע של שנאה כנגד החרדים והמתנחלים, שאליהם לטענתו הלך הכסף, ולא חושב בכלל להאשים את המליונרים שהכסף אצלם בכיסים, כי גם הוא וגם פרי הם חלק מהם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
בלון
  קובי שחר   20/10/12 06:10
מסכים לכל מילה שאמרת, כמו בלון אויר חם, היהיר ישתחרר ואורו לא יאיר.
כתוב תגובה ל- קובי שחר
2
הפעם צדקת קלינסקי=פרי ויהיר הם
  קורןנאוה טבריה   19/10/12 05:26
מאותו השבט הלבן,השמן,השבע,המתנשא ומדושן-עונג שעמך ישראל מעניין אותם כקליפת השום!יעקב פרי,מעסקני הסכמי או0לו הידועים לשמצה שנאלץ לפצות שני בחורים מהשב"כ אותם ניסה להפליל על לא עוול בכפם ונכשל תודה לאל!פרי שייך לחבורה ה'ביטחוניסטית' שתפסה מונופול על הביטחון,החכמה וההבנה=לריק כי במבחן התוצאה טעתה בגדול גם לגבי "השלום" הטרויאני עם הפלשתינאצים-מדובר בחבורה פוליטית שתומכת אוטומטית בכל מה שלא טוב לעם היהודי וארץ חמדת אבות=ומעולם לא מודה בטעותה! ואם מישהו חושב שלפיד לא יודע איפוא הכסף שלנו? ומי הפושעים האמיתיים בארץ חמדת אבות?מזלזל באינטליגנציה של משיח ה0מול החד"ש: יהיר בן-יוסף טומי-לפיד=בלוף,וגם ברוב הציבור השפוי והחכם שלא שוכח ולא סולח לפושעי או0לו ולמחנה ששכח מה זה להיות יהודים!!!תודה קלינסקי לשם שינוי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
התנחלויות,
  צפורה בנאי   19/10/12 07:04
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
הבנת הנקרא מינימלי אין בך.....
  צ'אוצ'או   19/10/12 15:04
יעקב פרי לקח את קיבל כסף רב מאוד בהשארתך לכיסו הפרטי,ראשי חברת החשמל המפאיניקית גנבו כסף וריפדו בו את עובדיהם לכיסם הפרטי,עד עתה הגענו ל-6 מיליארד שקל ,הלאה ,האם שאלת איי פעם כיצד הקיבוצניק אהוד ברק צבר הון של 300 מיליון שקל ? האם שאלת איי פעם כיצד הקיבוצניקים מוכרים את אדמות המדינה שניתנו להם לעיבוד הקרקע בטענה של הרחבה אבל מקבלים תמורת אדמתנו עד כה כ- 3 מיליארד שקל ,לכמה הגענו עד כה ל-9.3 מיליארד ,נכון או שמע אני טועה ? וכל שנכתב עד עתה הוא פסיק מכל הגנבות של יוצאי מפא"י. להזכירך ! ההתנחלויות כשמן כן הן ובאה מהשורש נחלה ( אם לא זרקת את מילון אבן שושן את מוזמנת להיכנס ולקרוא)והיא נחלתנו ואין לאיש אחר חלק בה.אנחנו חזרנו לארץ אבותינו ובנינו אותה לתפארת ,מה שכן אף אגורה לא נכנסה לכיסם הפרטי וזאת בניגוד לחבריך מהשמאל הקיצוני בוגרי מפא"י.
כתוב תגובה ל- צ'אוצ'או
הכסף שלנו נמצא !
  איריס כהן   20/10/12 23:50
לא בישובי יהודה ושומרון אלא בחברת החשמל ובקיבוצים דרוש מנהיג, ולא סמרטוט, שיחזיר אותו לעם!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
וזו מפלגת תנועת המחאה???
  נעמי קליין   19/10/12 07:14
יאיר לפיד ברטוריקה של נער תפנוקים , שבא לבטא את תנועת המחאה , בחר לו מליונר שייתן בטוי למצוקת מאות האלפים שיצאו בקיץ 2011 לרחוב .
לאלו שבתחילת קיץ 2012 הביעו זעמם מול הבנקים , מצא מר לפיד את אחד מראשי הבנקים שייצג את המוחים .
יש לו , ליאיר לפיד חוש למזרחיים , הוא בחר את מנהל המזרחי - בנק המזרחי - לייצג את המזרחיים , את העובדים , את אנשי מעמד הביניים .
יופי , מר לפיד .
יופי למי שקשור בטבורו לכסף , לכסף ועוד הפעם לכסף?
כתוב תגובה ל- נעמי קליין
5
לפיד פוזה יהירה שאין בה כלום
  יאירי   19/10/12 07:25
יאיר לפיד הו םפוזה יהירה , שאין בה כלום.
כתוב תגובה ל- יאירי
6
מפלגה זמנית
  יוא"ב   19/10/12 08:27
סביר להניח שכאשר המפלגות יתחילו להכות אחת בשניה נושא יעקב פרי יעלה שוב ושוב, מכל מקום הציבור חייב לדעת שכל המפלגות שצצות ונותנות תקווה כלשהי דוגמת ד"ש,מפלגת המרכז, שינוי, הגימלאים וכו' הן מפלגות עונתיות בלבד העושות רעש כלשהו ונעלמות ועליהן נאמר "איסתרא בלגינה קיש קיש קריא".
כתוב תגובה ל- יוא"ב
7
שאלת את המחצוצרן המחצרץ?
  ספיד   19/10/12 09:31
הוא יגיד לך איפה הכסף, ואם הוא יסתום את פיו אני אפתח את פי: הכסף בחשבון שלו. לשם זורמות הפנסיות האין סופיות שלו, החתונות האין סופיות שלו, הג'ובים הדביליים שלו שהוא מחזיק בהם מעמד שנתיים ויוצא עם טונות של כסף, המכניסים לו מיליונים מבלי שהוא צריך לעשות משהו. די בקשרים שהוא מביא.
פרי בנקאי? מתי גמר איזה קיוסק לכלכלה? מתי היה כספר בבנק? מתי עשה חישובי ריבית? מתי ניהל ועד בית?
חוץ מלככב בטורי רכילות מתי עסק בפעם האחרונה בפועל בעניני ביטחון? לפני 15 שנה? 20 שנה? הוא מעודכן בערך כמו אברהם אבינו בסמטרפונים או בטמפונים.
כתוב תגובה ל- ספיד
8
מי אם לא פרי יודע איפה הכסף
  פועה   19/10/12 14:16
אפילו משורר שוטה יודע שאין קשר בין הכנסותיו הגבוהות מאד אך הגלויות, של אדם לבין כושרו ויכולתו לייצג היטב כנבחר בכנסת. לפרי יש כלים ויכולות שלך לא היו ולא יהיו. מותר לך לקנא בהישגיו לעצמו, אבל אינך רשאי ולשמחתינו גם אינך יכול לפסול אותו בנימוק המטומטם שהוא עשיר. גם אם הוא ניצל לתועלתו את תנאי השוק הקומבינות והכלכלה השורים בארצנו הקפיטליסטית.
יש לך בכנסת די והותר טיפוסים, שגובים לעצמם עמלות וגוזרים קופונים שמנים כאשר הם מייצגים אינטרסים של הון פרטי וציבורי ועל ההכנסות האלה הם לא מדווחים.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה תעשי חמוצים
  בשקיות למחזור   19/10/12 22:41
כתוב תגובה ל- בשקיות למחזור
בשביל לייצג צריך יותר מפוזה
  משקיף   20/10/12 06:04
ובמקרה שלנו, הנסיון של מיליונרים מקושרים ובעלי קשרים לכל מקום לטעטו שהם מייצגים את האנשים שיצאו להפגין בעד צדק חברתי אינו אלא בדיחה נלעגת, תעלול יחצ"ני ולא יותר. מצליחנים מסוג הישראלי הזה, שכבודם במקומם מונח, יש להם אג'נדה ברורה, לדאוג לעצמם. אגב, מותר להם לרצות לדאוג לעצמם. אבל טוב שידע הציבור את מה שהם באמת רוצים להשיג, ולא יתפתה אחרי סיסמאות נבובות ויזהה את הבדיחה על חשבונו (כמו רפי איתן ומפלגת הגימלאים).
כתוב תגובה ל- משקיף
9
יש מעט בונים, יש הרבה נבנים
  58   19/10/12 17:25
המדינה הזו משולה לקיר לבנים.
מעט אנשים מניחים כל יום לבנים חדשות (ייצור,ותעשייה)
הרבה יותר אנשים מורידים את הלבנים-ולוקחים לעצמם (השרות הציבורי, הפוליטיקאים, משכורות בכירים, תקציביות ועוד)
השאלה היא מתי לא ישאר כלום-והיום הזה קרוב מתמיד.
לא בכדי עושים העסקנים הציבוריים לביתם-הם יודעים עובדה זו
מזמן...
מזכיר לי בדיחה ישנה,
מהנדס רוסי מבקר מהנדס רומני-ורואה שיש לו וילה מפוארת, שואל הכיצד? עונה לו הרומני: אתה רואה את המפעל שממול-זה מהעודף של החומרים.
נוסע המהנדס הרומני למהנדס הרוסי ורואה שהוא מתגורר בארמון, שואל אותו-הכיצד?
עונה לו הרוסי-אתה רואה את הגשר על הנהר?
לא ענה הרומני-אין פה שום גשר...
מצביע הרוסי על ארמונו-הנה החומרים......
כתוב תגובה ל- 58
10
הבנק לקח את הכסף
  אורי... .   20/10/12 02:19
כתוב תגובה ל- אורי... .
המנהלים הם שליחיו של השטן
  אחד שמבין עניין   20/10/12 10:35
לצערי אתה לא מבין את הפואנטה,המנהל מקבל הרבה כסף,כמה מליונים,כדי שהוא יעשוק את העובדים+הלקוחות,והבעל הבית ירויח מליארדים. הטייקונים ממנים אדם שפרש מהאוצר,או ממשרד הביטחון,ומשתמשים בו לצרכיהם,הכסף שהם מקבלים מעוור אותם,והם עושים דברים איומים,ומצדיקים את זה,כאילו זה ביזנס.
כתוב תגובה ל- אחד שמבין עניין
11
תשאלו אותי מה עושה יעקב פרי
  עדנה (לשעבר)   20/10/12 06:43
עם הכסף. אני יודעת. אני לא קבלתי הרבה ממנו.
כתוב תגובה ל- עדנה (לשעבר)
12
חנן וייס-שחקני תאטרון
  לא כך נכון   20/10/12 07:27
הבנק אינו מרוויח רק מעמלות....מחיקת 2 מיליארד ש"ח לתשובה לא משתווים לכל העמלות ומשכורות העתק בבנק... הבנק חי כמו "חבריו" מהבורסה", אג"ח שלא מחזיר, והלימות ההון... כמו אחרים לפניו ואחריו הבנק חי מהלימות ההון...שגם לה יש אינפלציה...אם בעבר הייתה 5% היום 12%. כמובן שה"משחקים" במספרים משנים את הסכומים...
כתוב תגובה ל- לא כך נכון
13
מאמר לעניין- לפיד לא מבין זאת?
  מיכל מירושלים   20/10/12 07:30
או שלפיד מהמר על עם מטופש, עם שנראה שעומד לבחור בכל מיני עבריינים לשעבר או לעתיד.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
14
חנן וייס
  מנהלים ומנהיגים   20/10/12 07:34
במסגרת קורסים גבוהים לניהול , בהם נוטלים חלק מנהלים בכירים ו"גנרלים" מציגים ד"ר לשינוי ארגוני סרטים על מנהיגות... הסרטים אינם ביוגרפיות אלה סרטים של קולנוע... לעיתים מוצגים שחקנים בעלי כריזמה...המגישים משחק סולו...לשחקן סוחף שכזה יש אכן כריזמה רבה והיא מובאת במשחקו...אבל מכאן ועד להנהגת אנשים... הדרך ארוכה....לעיתים אינה הדרך כלל....
כתוב תגובה ל- מנהלים ומנהיגים
15
חנן וייס-קורא גם את דברי
  הכותבים גופא   20/10/12 07:39
בכתבות של הכתבים של "יואב יצחק" אני נוהג לקרוא גם את הכתבה... ב- NEWS1 בידיעות ומעריב רק את הטוקבקים...משם אני שואב את המידע האמיתי ( יודע לסנן מי "מטעם"...כמו בחיי היומיום..)
כתוב תגובה ל- הכותבים גופא
16
המדינה היחידה / יאיר לפיד
  וייס3   20/10/12 07:48
המדינה היחידה / יאיר לפיד "זוהי המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי, העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול." כמובן שפרי ולפיד טייקונים...פרי ואבא של לפיד "שלטו" ב"שלטר" הכספי...
 כמובן שפרי ולפיד טייקונים
כתוב תגובה ל- וייס3
17
אנו לא במשטר קומוניסטי , איתן
  שלמה המגיב   20/10/12 07:50
"..בנק שקיומו מכספי ציבור ורווחיו מעמלות גבוהות.." , פרי "שידע לקחת 20 מיליון שקל מבנק שמתקיים מכספי הציבור..". מה השטויות הללו ,איתן, מה אתה משקר לקוראים ומסית אותם כמו בולשביק ברוסיה הצארית ? אין מדובר "בכספי ציבור" , אלא ברווחים של בנק פרטי שיש לו לקוחות שמקבלים שרות ממנו עבור "העמלות" שהם משלמים. אם לקוח של בנק המזרחי לא רוצה שפרי "יקח" לו 20 מיליון שקל , שיעבור לבנק אחר . מדוע צריך להפריע למישהו מאזרחי המדינה , כמה מרוויח גוף עיסקי פרטי וכמה כסף הוא משלם למנהליו ? . לא מדובר בכסף מתקציב המדינה או\ו מהמיסים שאנו משלמים ואנו לא חיים בקובה או בצפון וייטנאם או בונצואלה . גם אני איני "ממתלהבי" יעקב פרי , אך לומר "שלקח" את כספי "הציבור" , זו דמגוגיה רדודה וזולה כמו של סטאלין בתקופת הקומוניזם בברה"מ. זה לא סוציאל-דמוקטי , איתן, זה סיגנון נוסח צאבס בונצואלה. נ.ב. איני תומך ביאיר לפיד ואיני סבור שמתאים לפוליטיקה. , אך לא מהנימוקים המטופשים והשקריים שהציג כאן קלינסקי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תשובה למגיב
  איתן קלינסקי   20/10/12 08:37
כשהבנק נקלע למצוקה - הכתובת שלו היא המדינה .

מי אני שישכנע אותך , כאשר דעתך נוחה מהעובדה , שהציבור משלם עמלות גבוהות , וישנם מנהלי בנקים שלוקחים מליוני שקלים שכר ומליוני שקלים דיוודנדים.

זכותך , מר מגיב להיות שבע רצון מהמציאות הזו , וזכותי לחלוק על דעתך ... ושתהיה לך שבת שלום
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
התייחסות נוספת לקלינסקי
  שלמה המגיב   20/10/12 09:34
בנק המזרחי לא נקלע בעבר למצוקה והוא מפוקח לעניין יציבותו הכלכלית וביטחון כספי לקוחתיו ,ע"י המפקח על הבנקים ,ואין שום חשש שבעקבות השכר הגבוה של מנהליו , הוא יקלע למצוקה. על פי עקרונותיך המשונים ( סוציאל דמוקרטי ? ),צריך כל גוף עיסקי למזער את רווחיו ולא למכסמם עבור בעלי המניות שלו (לוקחים דיווידנדים ?), כי הוא צריך לפעול לרווחת כלל הציבור (!) כאילו הינו גוף פילנטרופי , או ממשלתי. מחר עוד תדרוש מברת רהיטים פרטית , להוריד מחירים ולהקטין את שכר מנהליה , כדי להקל על הציבור לרכוש רהיטים לביתו (!). ואם איני "שבע רצון מהמציאות הזו" , אדון קלינסקי , אני עובר להיות לקוח שלעסק אחר מתחרה , או עובר להתגורר בקובה. לא ייתכן שבמדינה נורמלית , שכרו הגבוה של אדם בחברה עיסקית פרטית , תהווה כתם בהתנהלות , כאילו הוא "גנב" ממני משהו. הסגנון הקומוניסטי הזה כבר עבר מהעולם המודרני והמתקדם ואפילו בקובה מבין ראול קסטרו שמרוב "דאגה לשוויון ולחלשים" , לא נשאר לאף אזרח מה לאכול וכל הציבור מושפל וחסר כל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה נוספת לשלמה המגיב
  דרוש דובר   21/10/12 08:16
הנהלת בנק מזרחי מחפשת בנרות את הדביל שלמה המגיב , כדי שיהיה דובר ,שישכנע את הציבור מדוע בנק מזרחי ויתר הבנקים חייבים לקחת מציבור עלויות גבוהות ,רק כדי להבטיח את היציבות של הבנקים , ומצד שני ליטול סכומי כסף של שנים שלושה מליון שקל שכר לשכבת מנהלים .
שלמה המגיב אתה גאון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- דרוש דובר
באמת שלמה?
  גילה פ.   21/10/12 19:17

ההשוואה בין רהיטים לבנקים נכונה בעינייך?
אם אני צריכה לקנות רהיטים אני יכולה לבחור
בין רהיט שעולה 3000 שח לבין רהיט שעולה
30000 שח. בבנקים יש לי אותה בחירה?
דבר נוסף, להשוות לקובה, או לומר בולשביקית
כפי ששמעתי ביקורת על שלי... זו לא דמגוגיה
זו ארכי דמגוגיה על גבול השקר אם לא השקר
עצמו. לא צריך להיות בולשביק כדי להבין שפערים
כלכליים עצומים בין שכבה קטנה, מצומצמת שיכולה
למעשה לרכוש ערים שלמות, לבין שכבה רחבה גדולה,
שלא יכולה להרשות לעצמה לקנות חדר , זה סימפטום
של חברה חולה. גם שלטון עשירים זו דקטוטרה.
לכן איפא, סוציאל דמוקרט כפי ששלי מציעה זו בהחלט
שיטה, שלא מזלזלת בכח של העשירים כמועילים לחברה
וגם לא זורקת את החלשים לקנטים. זה לא קומוניזם,
זה לא בולשביקי, לא קובה ולא נעליים. אז חלס עם
הדמגוגיה.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
חנן וייס-בנק פרטי....
  ...חחחח....   20/10/12 09:28
כתוב תגובה ל- ...חחחח....
אכן עסק פרטי לכל דבר
  שלמה המגיב   20/10/12 09:48
הצחוק שלך מחפה על בורות וחוסר ידע בנושא תאגידים. בנק המזרחי הוא עסק פרטי לחלוטין שמונפק בבורסה , כמו חברת טבע , חברת אוסם , שטראוס או כל גוף עיסקי פרטי ומי שלא "שבע רצון" מהשכר הגבוה של מנהליו מתוך חשש ליציבותו שלא יקנה את מניותיו ומי שכלקוח לא "שבע רצון" מהמחיר של מוצריו או שירותיו , שיעבור להיות לקוח של עסק אחר מתחרה. מספיק כבר אם "כולנו שותפים" , כאילו אנו בקיבוץ , שגם צורת חיים זו כבר פשטה את הרגל , כמו הקומוניזם באירופה .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לכסיל ששמו שלמה המגיב
  נעמי קליין   21/10/12 07:49
מר שלמה המגיב מפגין ביטחון עצמי יהיר ובוטה , הוא רק שוכח שהיו ימים שכל הבנקים , כולל בנק המזרחי , פנו לעבר קופת המדינה שתחלץ אותם .
בצדק שר האוצר מודעי וראש הממשלה פרס סייעו לבנקים להיחלץ , כדי להציל את המוני בית ישראל שכספם נמצא בבנקים .

המדינה היא הערובה והכתובת היחידה ... אז האם יש הצדקה שמקופת הבנקים תהיה שכבה של מנהלים שיקבלו משכורות של מליוני שקלים.
הבנקים טוענים לסכנת משבר אם יפחיתו את שיעור העמלות לחוסך הזעיר , האם במצב הזה יש הצדקה שבמשך שנים רבות מרקיע שכר שכבה מצומצמת לעתים לעשרות מליונים .

וכל הפטפוטים של שלמה המגיב על קומוניזם זה בולשיט , לא מן עניין .
כתוב תגובה ל- נעמי קליין
18
כולך רק parrole, parrole, par
  לאה ש.   20/10/12 07:53
כתוב תגובה ל- לאה ש.
תגובה כה אווילית של גברת שוטה
  תגובה מטופשת   20/10/12 10:19
כתוב תגובה ל- תגובה מטופשת
19
לא מתאים
  מלש   20/10/12 08:15
הרקע של לפיד, והתנהלותו מצביעה שאין לו מושג וכן אין לו הבנה במעמד נמוך ובינוני ומימיו לא פגש בכאילו. חבריו מוכרים בברנג'ה התל אביבית ןמדובר במפלגת פוזה.
כתוב תגובה ל- מלש
20
למרות פרי צריך לבחור בלפיד
  יוסי פיצוחים   20/10/12 08:25
אני לא יודע אם אצביע לפיד אבל הוא יותר טוב אלף מונים מאלו שנובחים אוטומטית את הקונספציות שלהם ושבינתיים בונים מדינה לחרדים ומדינה לפלסטינים במחי טיפשותם לפיד יבחן לאורך זמן אני מאחל לו הצלחה אבל אני על הגדר בתור ימני שבעד הפרדת הדת מהמדינה לפיד ימתן את שוד הקופה ע"י האנטי ציונים זו כבר אסטרטגיה טובה החינוך לבערות ועוני הוא סכנה אסטרטגית למדינה לא פחות מהסכם שגוי עם הפלסטינים ההסכם עם החרדים כמוהו כמכירת המדינה כלכלתה ובטחונה לידיי אלו המחלישים אותה בשם אמונה בעבודת אל מלמעלה וסיכול החיים הכלכליים והבטחוניים על פני הארץ
כתוב תגובה ל- יוסי פיצוחים
יעקב פרי הוא נציג תנועת המחאה
  ליוסי פיצוחים   20/10/12 08:43
מר יאיר לפיד חזר והדגיש שהוא שופרה של תנועת המחאה של קיץ 2011 .
אני סבור , שיאיר לפיד מצא את הנציג המתאים להמוני הצעירים שגשו את הככרות במחאת הקיץ ב-2011.
ממש הוא הנציג הכי מתאים .
מסכן אין לו כסף לשכירת חדר בתל אביב עם שכר עלוב של2.6 מליון שקל עבור ששים אחוז משרה .
כתוב תגובה ל- ליוסי פיצוחים
נכון-תנועת המחאה המליונרית
  58   20/10/12 09:11
הם עדיין רעבים....ליותר מיליונים..
מרוב רעב יאכלו אותנו.
כתוב תגובה ל- 58
21
נער שמנת שמשחק בצעצוע חדש
  ג. כותב   20/10/12 08:43
ובצירוף פרי מוכיח לפיד שהוא לא רק נער שמנת שיצא לשחק בשכונת הפוליטיקה עם נערי שמנת כמותו אלא שגם יכולת החשיבה שלו מעבר לקצה האף היא מוגבלת באופן פאתטי.
כתוב תגובה ל- ג. כותב
22
להלן השילוב המנצח-והכסף
  החלמאי   20/10/12 09:17
אולמרט, דרעי, וליברמן. ביחד. זה השילוב המנצח. אה, הם יצטרכו שר אוצר.
מה עם ברני מיידוף, מתי הוא גומר עם הקלון?
(כל הזכויות שמורות לעוזי)
כתוב תגובה ל- החלמאי
23
יאיר לפיד?
  פועל בניין   20/10/12 10:28
בשיא הרצינות, מה הרקורד של הדוגמן לפיד? 1)הוא הסתובבת עם שלטים שוויון בנטל- הוא היה כתב בגל״צ ואחת לשבוע הגיע לתת מאמר? 2) צדק חברתי- בדיחה עצובה של ילד(דוגמן). אחת ולתמיד העם צריך לבחור אחת משתי המפלגות הגדולות, משום שהבעיות הגדולות שקרבות לפיתחנו חשובות יותר מאשר לתת לדוגמן(לפיד) להגשים חלום(צעצוע).
כתוב תגובה ל- פועל בניין
24
כל הלפיד הזה תאטרלי ומפוקפק
  יואכימזון   20/10/12 10:37
יאיר, את מי בדיוק אתה שואל איפה הכסף, תשאל את המחצרץ המטופש שמינית כמספר שתיים שלך, הרי האיש הזה עשק (ואינני רוצה להגיד נכלל)את מעמד הביניים וגם אתה לא טלית תכלת, אז מה אתה עושה הצגות ושוארל שאלות סרק
כתוב תגובה ל- יואכימזון
25
אכן , חלק מהכסף שלנו אצל יעקב
  יהושע קוצינסקי   20/10/12 12:39
יעקב פרי . יש עתיד , עם לפיד יש עתיד לטייקונים .
לנו , לחילונים ולציונים ישראלים יש שתי אפשרויות ביבי או שלי
לכו להצביע !!!!! והשפיעו על עתידכם זו המחאה

האמיתית !!!!
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
26
הדוגמן הביטחוניסט ורפי רשף====
  יוד יוד   20/10/12 13:50
רבותי יאיר לפיד הדוגמן יציר כפיה של "מפלגת התקשורת" שואל בשידורי ה"מפלגה" ולעיני הציבור פעם אחר פעם ,היכן כספי הציבור? "מפלגת התקשורת" עושה כל שביכולתה לשתול את השאלה הגאונית הזו בראשם של אלה שאינם מחבבים אותה ומי יודע ,אולי עוד מישהו מהם יכול להשתכנע ולתת את התשובה שהתקשורת רוצה לשמוע. "מפלגת התקשורת" מתנהגת בדיוק כפי שמפלגת ש"ס נוהגת עם בוחריה, כיצד ? בש"ס יש נוהל קבוע שולחים שליחים לבתי מבוגרים מזרחיים ומתיישבים תחת תמונת צדיק שיש באותו הבית ומרימים כוסית ונשבעים על הבחירה. ב"מפלגת התקשורת" עובדים בשיטה דומה ולא מאיימת עם שבועות אלא ע"י טיפות סיניות כאשר בכל שעה מציינים היכן נמצא מה שרירן ואיזה נפיחות השמיע ? כל זה מתוך הנחה שהציבור יהיה ממוקד בשאלה היכן באמת הכסף? ועוד יותר מכך יתן את התשובה ש"מפלגת התקשורת" רוצה לשמוע. בכל פעם שה"לשעברים" אנשי שמאל סוציאליסטי ועשירים כקורח מתאגדים בכדי למכור לנו איזו "הזיית שלום חדשה",הם מתהדרים המוסיקאי המחצצרץ (כמו הגשש) עם ישראל בצרה. ותשובה לשלמה המגיב-בנק המזרחי הוא בנק פרטי כפי שערוץ 10 פרטי ,כשהוא נקלע לקושיים זהו ריטואל קבוע מיד דורשים מהממשלה שתעביר כסף. ערוץ 10 הפרטי משלם בכל חודש לרפי רשף כמיליון שקלים 1,000.000 על הגשת המהדורה. כאשר הייתה כתבה על "פועלו" של רפי רשף (באתר זה) מיד נבהלו הצבועים ורפי רשף בכיר "מפלגת התקשורת" ירד לחופשה של שבוע שבועיים בכדי שהצופים ישכחו את משכורת העתק שלו. אז ככה. אתה שלמה המגיב שמגן ממש בחירוף נפש על יעקב פרי שבתוך זמן קצר "עשה" 100,000,000 ש"ח צריך גם להגן על רפי רשף בכיר התקשורת וכמובן על יאיר לפיד ,הם אלה האנשים הנהנתנים שיכולים להוביל את מאבקה של חבורת רוטשיליד. בקיצור יאיר לפיד (התמים) לא צריך לשאול היכן הכסף ?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
27
ועוד נקודה בקשר לפרי =========
  יוד יוד   20/10/12 14:00
נקודה זו חשובה ביותר שכן, כל מי שחושב לבחור באיש ששאל היכן הכסף? צריך לדעת מי עומד מאחורי חבורת נהנתנים זאת? יעקב פרי שהוא "בכיר השב"כ " כך מציגה אותו "מפלגת התקשורת" חבר בכיר בגוף שנקרא אם אינני טועה -" המועצה לשלום סוריה וישראל" תשאלו את מר יעקב פרי מי עומד בראש המועצה? מי חבר במועצה ומי מביא את הכסף לפעילותה ולמשכורות חבריה ? התשובה בגדול היא : "הקרן לישראל חדשה" במידה והדוגמן והשרירן יאיר לפיד אינו יודע שילך לשאול.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
28
איפוה הכסף - עדנה?
  מזרחי   20/10/12 14:39
את זוכרת את החוזה בקונגו ברזוויל? את בטח זוכרת. אולי נשוחח בענין?
כתוב תגובה ל- מזרחי
29
איש לא שואל מה הוא עשה בבנק
  מזרחי   20/10/12 14:50
איש לא שואל מה עשהכ בבנק המזרחי. איש גם לא מתעניין מדוע יעקב פרי כיו'ר דירקטוריון נתן יד לסחוט לקוחות הבנק במיליארדי שקלים?? אני חושב שיעקב פרי נמלט להשיג חסינות. הוא יודע על חקירות, ובידע והחוש הוא נמלט. כחבר כנסת הוא יהנה מחסינות
כתוב תגובה ל- מזרחי
30
העממי-קנה טריקו בכיכר המדינה
  58   20/10/12 15:42
שמעתי שיהיר קנה לעצמו חולצה "עממית" מטריקו-מותג תוצרת חוץ בכיכר המדינה.
לי יש בגדים בני עשור ויותר-והם בכלל לא מכיכר המדינה וממשיך ללבוש אותם לעבודה.
על מי הוא עובד הדוקטור .....???????
כתוב תגובה ל- 58
31
אבל קלינסקי, גם אתה צבוע כמוהו
  בן צבי   20/10/12 19:16
הסתדרות המורים, ארגון עובדים יחידי בעולם שבבעלותו בנק, (אגב, האם גם הוא נהנה מאוברדאפט של הדפוקים?) הסתדרות שאתה חבר בה ומקבל ממנה פנסיה בזכות, עשתה עסקה עם סלקום למחירי שיחות מופחת עבור חבריה גם עבורך, רחמנא לצלן... אז אל מה תלין? אלא שאת ההפחתה, העושק הזה, מי שילם במקומך?

אותה "גברת כהן", אמא במצוקה, שלא קבלה הנחה במחיר השיחות, שילמה מחיר מלא פלוס, היא אמא של אחד מתלמידיך.. היא ממנה את ההפחתה שלך, והיא ממנה גם את המשכורת של פרי.

"גברת כהן" כדי לממן הוצאות האלו שלך, היא זו גם שהלכה לבנק ושילמה ריבית אוברדראפט עצום. ושם בבנק הפקידה שמאיצה בה להגדיל את האוברדראפט (הרווח העיקרי של הבנק) לפקידה יש ועד עובדים, כמוך, שבזכות העושק בריבית האוברדראפט, של "גברת כהן" במצוקה, יש הסכם עבודה שהבן שלה, של הפקידה, ילמד חינם (על חשבון הבנק) באוניברסיטה.

אז, הסוציאליסטים, הסוציאל דמוקרטים, אלה כמוך, הם הכי הכי צבועים שיש..גם היסטורית זה הוכח!!! דבריך הם "טובל ושרץ בידו"

ועכשיו הצעה לי אליך: מדוע שלא תכתוב רשימה על הכספים שנעלמו שנגנבו מאיתנו האזרחים על ידי עובדי חברת החשמל? 3 מיליארד שקלים.. מה אפשר לעשות בהם בחינוך? בלימודי תנ"כ? אל תשכח לציין שממשלת רבין השנייה, היא אשר החלה את הקרנות "מהצד" הללו. זה חשוב לקראת יום הזיכרון לרצח הנתעב. וצריך להסביר גם את "מורשת רבין"!

נ.ב. זה לא ראוי "שתגייס" משהו עבורך, (חברי ההסתדרות) כדי להשמיע דברי סנגוריה. הדברים מופנים לך ישירות.
כתוב תגובה ל- בן צבי
למר בן צבי
  איתן קלינסקי   21/10/12 06:07
א) אין לי טלפון סלולארי.

ב) זכותך להיות בדעה שיש הצדקה לשכר של מליוני שקלים נשנה למר פרי גם תמורת משרה חלקית +דיודינדים .

ג) יותר מפעם אחת צויין במאמרים שכתבתי , שאין הצדקה לפטור עובד בחברת חשמל מתשלום תמורת חשמל שהוא צורך . גם לא פטור חלקי.

ד) מה שכתבת על רבין אינו ראוי לתגובה .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
קלינסקי יש גבול לצביעות
  בן צבי   21/10/12 17:44
א) "אין לי טלפון סלולארי"
בתשובה הזו הפכת ממורה לתלמיד גרוע. אתה הרי מכיר את התשובה השחוקה "המורה זה לא אני..." פשוט תתבייש לך בתשובה כזו.. אבל יש בה הודאה שאינך מתבייש.. ארגון המורים שאתה חבר בו, הוא עשה את העסקה ואין לך בושה על כך. איזו צביעות של מורה נבוך..

(ב) "זכותך להיות בדעה שיש הצדקה לשכר של מליוני שקלים נשנה למר פרי גם תמורת משרה חלקית +דיודינדים" .
תשובתך מוזרה בעליל. אין בדברי אם הצדקה ואם חוסר הצדקה לשכר של מיליוני שקלים. אלא שמשכורת של מיליוני שקלים זו התאפשרה אך רק בזכות הסתדרות המורים, בזכות ועדי הבנקים, בזכות ועדי הנמלים וכו' הטייקונים הסוציאליסטים. הרי לך דוגמאות של "סוציאליזם חזירי" כך גם הפנסיה שלך התאפשרה בזכות העושק של "גברת כהן". ואיך אתה מתעלם מגובה המשכורות של העובדים הללו? פשוט צביעות.

ג) "יותר מפעם אחת צוין במאמרים שכתבתי , שאין הצדקה לפטור עובד בחברת חשמל מתשלום תמורת חשמל שהוא צורך . גם לא פטור חלקי."
לצערי פשוט שטויות כתבת. אתה מדבר על פטור מחשמל? מדובר על העלאה בדרגות של פנסיונרים, של אלמנות לפנסיונרים, על חופשות במימון, על שכר לימוד... באיזו זכות? מאיזה כסף? מהעלאה במחירי החשמל אותה שלמה "גברת כהן". אין לך בושה?

ד) "מה שכתבת על רבין אינו ראוי לתגובה"
פה יצא המרצע מן השק. אתה רוקד על הדם של רבין ז"ל כדי להתחמק מתשובה ראויה. אתה מפגין את חוסר היכולת שלך, להתמודד עם העובדות ומתחיל לרקוד. הדם של רבין ז"ל הוא ארון הקודש שלך. רבין ז"ל הוא זה שאפשר את הקרן המוזרה הזו בחברת החשמל שממנה, בחברת חשמל, הגיעו לשלושה ויותר מיליארדים, הוצאות לא מורשות בכספי ציבור. אתה תופס, מר סוציאליסט? 3,200,000,000 ₪ תסתכל על מספר האפסים... משהו כמו ערכן של 1,000 דירות בראשון לציון... מה אין לך בושה? תרצה או לא תרצה, גם עובדה זו היא חלק מהמורשת של רבין, כמו המורשת שהוא רצה לפטר את היועץ המשפטי חריש, על כי עמד להגיש כתב אישום כנגד אריה דרעי, והיתר היסטוריה. ולמען הסר ספק, שום נימוק לא מצדיק רצח אבל גם הנימוקים הללו הם סולידיים כדי לאפיין את מורשת רבין. תגובתך איננה מורשת רבין. ואגב, חבריך גם מתבטאים "לא רק רצחו אותו רצחו דרך". האם רצחו את הדרך של חברת חשמל? את הדרך של אריה דרעי? לצערי לא.
כתוב תגובה ל- בן צבי
הסתה פרועה נגד רבין
  קוראת..   21/10/12 19:33
בן צבי ההסתה הפרועה שלך נגד רבין גורמת חלחלה . גם אם אתה מוסיף "זכרוו לברכה".
כתוב תגובה ל- קוראת..
אצלך עובדות הן הסתה
  בן צבי   21/10/12 22:32
כשהעובדות לא מחמיאות גם את מתחילה בריקוד מילולי שלך על הדם. אם יש לך עובדות נגדיות או סותרות את אלו שהוצגו, מדוע שלא תציגי אותן? מספיק כבר עם הסיסמאות והצתדקות המזויפת שלך ועדיף שתתמודדי עם המציאות.

אגב, להזכירך, תקופת הסזון חלפה לה...

ועוד דבר אני מפנה אותך לעוד רשימה בנושא הצביעות שלך
news1.co.il
כתוב תגובה ל- בן צבי
למר בן צבי
  למר בן צבי   22/10/12 08:38
לא כל הזיה ולא כל רעל שיוצאים ממוחו הקודח של מר בן צבי זה בבחינת עובדה .
אני נמנה אל אלו , שיצחק רבין הוא עבורם אדם , שתרם רבות לדבר היקר שנקרא מדינת ישראל .
מר בן צבי , הגם שהוא מדביק את מטבע הלשון ז"ל לאדם היקר יצחק רבין , הוא טיו מתבייש להציג את פועלו ואת זכרו כדבר מקולל.
בוז למקלדת שהוציאה את מלות הרפש ביצחק רבין.
כתוב תגובה ל- למר בן צבי
בן צבי ישר כח
  איריס כהן   24/10/12 19:55
על המלחמה על האמת -ברגע שאתה מקבל תגובות כמו שוטה,שיכור או הסתה -דע לך שאתה בדרך הנכונה והשמאל הנבל והצבוע מנסה להשתיקך בדמגוגיה זולה ,כי טיעונים רציניים אין להם!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בן צבי השתכרת?????
  דואג לבן צבי   22/10/12 17:02
אסור לשתות בזמן נהיגה , אסור לשטות בזמן כתיבה .
כתוב תגובה ל- דואג לבן צבי
מה שכחת מי היה שיכור?
  בן צבי   22/10/12 22:58
ועל זה כבר נאמר לעיל "טובל ושרץ בידו". זה מה שקורה לכם השמאלנים... אבדה לכם "תעשיית השלום" והתחלתם עם תעשיה חדשה, "תעשיית השנאה". גם אצל המגיב למטה כל עובדה הופכת אצלכם "הזיה". אכן שמאל הזוי..

ותראה לאן הגעתם
בשנת 1988 נרצחה תרצה פורת הי"ד ע"י מחבלים. יצחק רבין ז"ל שר הביטחון דאז, הורה להרוס את בתי המחבלים מאותו הרצח. נחשו מי עמד מאחורי בנייתם מחדש של אותם בתים? כמובן שארגון "שלום-עכשיו" והיום יו"ר "שלום עכשיו" יריב אופנהימר, מתמודד במפלגת העבודה על מקום בכנסת. מסקנה, לא קלינסקי ולא אתם, אף לא אחד מכם, אתם לא ממשיכי דרכו אתם רוקדים על הדם שלו בתעשיית שנאה.
כתוב תגובה ל- בן צבי
אתה שיכור ונגוע בשנאת יהודים
  למר בן צבי   23/10/12 11:36
מר בן צבי אתה נגוע בשנאה ליהודים שעשו כל חייהם למען העם היהודי.
אתה חייב לצום את צום גדליהו בן אחיקם פעמיים בשבוע כדי להזכיר לך , ששנאה עלולה להביא לתוצאות הרות אסון ... והן כבר הביאו יותר מפעם אחת לאסון .
כתוב תגובה ל- למר בן צבי
איזה סטראוטיפ אתה..
  בן צבי   23/10/12 13:33
מי ששם לך עובדות על מורשת רבין, כאלה שאינן "מתאימות" למיטוס שלך, הוא דתי.. מה לעשות אינני כזו וגם לא מתנחלת. אבל בעקיפין חשפת עוד סוג של שנאה, שנאה לחרדים לדתיים. שונא יהודים אתה כיון שהם לא בדעתך. כך עובד הסוציאליזם.

אשר על כן חובת ההוכחה על כל שמאלן, כמוך, שהיא האם הוא הולך בדרכה של טלי פחימה? או רוצה להיקבר בבית קברות מוסלמי בחברון, כמו בקשת העיתונאי חיים הנגבי? אתה בטח לא מכיר ולא מוקיר את מורשת רבין. אתה פוליטית רוקד על הדם שלו.
כתוב תגובה ל- בן צבי
32
פעם ראשונה שאני יכול לקרוא
  אותך   20/10/12 21:57
כתוב תגובה ל- אותך
33
40 תגובות , ואיפה האיש העצוב?
  נעמי קליין   21/10/12 08:05
יותר מארבעים תגובות למאמר הזה , ואין תגובה אחת פבלובית של האיש העצוב ?
הכלב הפבלובי חסר לי . קשה לי מאוד בלי התגובות הדביליות של האיש העצוב .
הכלב הפבלובי מתבקש להמשיך לנבוח . ואם קרה לו משהו עצוב , אני מאחלת לו בריאות , שהעצוב יחזור מהר לאיטתנו .
כתוב תגובה ל- נעמי קליין
רוח משועשעת
  אנה מירושלים   21/10/12 14:42
בדרך כלל תגובותייך רציניות ורציונליות. ההצהרה שלך כאן אינה במקומה. היא צורמת.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
34
פרי נציג. המחאה
  אאא   21/10/12 09:48
כתוב תגובה ל- אאא
35
פרי נציג. המחאה
  אאא   21/10/12 09:48
כתוב תגובה ל- אאא
36
מאמר שיסוי נטול בסיס
  אחד העם   21/10/12 16:51
כלכלת המדינה מנוהלת ע"י הממשלה, והיא שאחראית לענות על השאלה "איפה הכסף?" הבעיה הנה תפיסת הקפיטליזם החזירי של ביב ושות' הבעיה הנה ברגולציה המעודדת טייקונים האצבע לא צריכה להיות מופנית למשחקים ע"פ כללי המשחק, אלא לקובעי כללי המשחק. פרי לא גנב מאיש, הטענה צריכה להיות לממשלה. בל נשכח כי גם בנקים שהיו בשליטה ממשלתית נתנו משכורות עתק...
כתוב תגובה ל- אחד העם
לאחד העם
  אחת מהעם   22/10/12 08:54
אינו ראוי להיות חבר בכנסת ישראל אדם , שהרשה לעצמו כנושא משרה ליטול משכורת של 2.6 מליון שקל עבור פחות משני שליש משרה .
אינו ראוי להיות חבר כנסת מי שהרשה לעצמו ליטול דיוודנדים של מליונים מקופה , שהשיתה על ציבור לקוחותיה עמלות בלתי סבירות , ולעומתו מתן משכורת של 20 שקל לשעה לחוטבי העצים ושואבי המים כמו אלו שעבדו בהבטחה .
אין כאן שיסוי מר אחד העם .
יש כאן בוז מופגן ליאיר לפיד ולמספר 2 שלו.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
37
לפיד זו חרפה שלנו כחברה
  הבה   21/10/12 18:59
כתוב תגובה ל- הבה
38
איתן, שנאתך ללפיד מעוורת עיניך
  אחד העם   22/10/12 18:55
יעקב פרי לא גנב מאיש. את הכלכלה שמרפדת כך מנהלים בכירים בנו ממשלות ישראל, מזה שנים רבות ועד היום. ובאשר לשאלה "איפה הכסף" יודע אתה טוב כי מדובר להיכן הולכים כספי המסים שאנו משלמים. אז מספיק עם משחקי מילים, שרק מרעות את המצב, ומונעות דיון ענייני. נשמע מה יש לך לומר על ש"ס ומנהיגה החדש-ישן...
כתוב תגובה ל- אחד העם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il