s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שלי מזיעה. שלי מ-פ-ח-ד-ת.
מאת: עמוס דאי  |  26/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שלי מפלצת שמאלנית אלימה שמיד
  קיללה הסיתה וצרחה   26/10/12 15:06
כתוב תגובה ל- קיללה הסיתה וצרחה
2
מכה בלופ
  באום   26/10/12 15:37
סוף סןף עוד מישהו מזיע במערכת הפוליטית.הרי תמיד רק נתניהו הזיע.לפי נחום ברנע נתניהו הזיע כבר מהיום הראשון לכהונתו מה שלא מתקבל על הדעת שהרי רק הוצאות הכביסה היו מרוששות אותו לגמרי.ולעיניננו.הדרך היחידה שליבני/יחימוביץ' יכולות לשמור על הרלוונטיות שלהן היא להשאר באופוזיציה.והיה מאד רצוי מבחינתן שזה מה שיקרה וכנראה שבסתר ליבן הן יודעות את זה. צמד הנשים הללו בשילטון יביא תוך שניות את מדינת ישראל שנים אחורה.שוב פעם משאים ומתנים עקרים עד לעייפה,שוב פעם אי יציבות ממש אצלנו מתחת לחלון ולא רק בארצות השכנות,שוב פעם פיגועים במרכזי הערים ועשרות אם לא מאות אם לא אלפים של הרוגים (קורבנות השלום?) שהרי אצל הפלסטינים כלום לא השתנה וארגונים על ארגונים עושים מה שהם רוצים ודיר בלאק אם מישהו ידבר על שלום.גם הכלכלה תחטוף מכה והאינפלציה תתגבר כי שלי תתחיל לפזר כספים, ניהול המשק יהפוך לחובבני ומובל בידי אנשים שחיים ששים שנה אחורה.נכון,חלק מהעם יחווה אופוריה.לשתי דקות בדיוק.העם יחטוף את המכה בפרצוף בלופ.והפעם הוא יבין ויבין בגדול מי זה בדיוק אותו שמאל מרכז.השמאל והמרכז יהפכו למילת גנאי ופשוט יעלמו מחיינו,אולי לעד.משום כך היה רצוי,לטובתן של שלי/לבני להשאר באופוזיציה.לפחות שם הן יכולות לפנטז.
כתוב תגובה ל- באום
3
לעמוס דאי
  יוסי מ   26/10/12 18:18
תראה עמוס היקר.
זה בסדר להגיד דברים שונים בזמן בחירת אבל צריך שיהיה גם טעם טוב.
נכון יחימוביץ מזיעה, זה מפני שהיא עברה את סף המנדטים החזויים לה ותיכף תתחיל מגמת ירידה שלא קשורה בצעד
"הגאוני", המופלא" של האסטרטג נתניהו שהכל מתפרק לו בסוף, וקריאתה שיחברו אליה היא משעשעת מאוד מפני שמפלגת העבודה חוזרת להיות מפלגת שמאל מובהקת וואל תתרשמו מהכוכבים החדשים. ככל שגבוהה עליתם,כן קשה נפילתם.אלא, שנתניהו לא הצליח ולא מצליח להגדיל את מספר המנדטים של הליכטד והוא נע באיזור ה26 שיש לו היום.ליברמו גם הוא לא תופח ונמצא כנראה במגמת ירידה. ובכל זאת, המ עם המנדטים של קדימה? חלקם עדיין שם חלק אחר הולכים ללפיד וחלקם חונים כרגע אצל שלי יחימוביץ אבל עתידים לחזור למרכז, לא לליכוד ולא בטיח. בסוף המהלך הזה, תויוצר מפלגת ימין מובהקת -ליכוד+ביתנו, מפלגת שמאל ברורה כמו מפלגת העבודה קצת יותר גדולה ממה שהיתה,ומרכז פוליטי מובהק של קדימה ולפיד. וזה משחק חדש לגמרי. עם אולמרט זה גם התגשמות הפחדים של נתניהו.
כל זה לא מצדיק מאמר מתלהם מלא חנפנות וחסר שכל והגיון שמהלל את המהלך האסטרטגי. מה אסטרטגי פה, נראה החל מעוד כמה ימים.
ותתמידו באמירה "העברין המורשע" על אולמרט. זה מאפיין את הפחדים שלכם ממה שיקרה כשהוא יחליט להתמודד.עדיף מורשע כזה על "צדיקים" כמו נתניהו.אלא שאתם פוחדים מהכרעת הציבור ואתם יודעים למה.

כתוב תגובה ל- יוסי מ
4
הביביבלוף במיטבו
  עזרא מנצור   26/10/12 19:27
כמה מגוחך הכותב כשהוא נטפל דווקא לשלי יחימוביץ... היא מפחדת?... הלא נתניהו נכנס לפניקה בקלות (ראה מקרה קלטת הסקס שלט היתה), ועכשיו כשהוא גילה שכסאו בסכנה הוא התאחד עם החשוד המיידי, ליברמן. כך יילכו השניים כי נועדו. זה מהפחד פן יאבד את שררתו, והשני מאימת הדין.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
5
לא כל מי שמחזיק במקלדת
  צביקה.ג.   26/10/12 19:34
מסוגל לגבב כאלה שטויות. איך נותנים במה לקשקשן כמוך.
כתוב תגובה ל- צביקה.ג.
6
עוד סיבה מדוע יחימוביץ' מזיעה.
  א.ל. רמת-גן   26/10/12 23:05
כל הזמן שהיתה רק עיתונאית, ההצבעה שלה לבל"ד - חד"ש של עזמי באשרה, לא עשתה גלים ולא הרשימה איש. היה ידוע שהשדרנית היא שמאל קיצוני. עתה כשהיא יו"ר של מפלגת העבודה,והסיפור על בל"ד-חד"ש מתפשט בציבור, הגב' בבעיה ובלחץ.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
7
תלמד תקשורת
  אורי... .   27/10/12 10:07
שלי יחימוביץ ואף לא אחד מיועצי התקשורת שלה לא חשב אפילו לרגע קט שמאן דהו מהליכוד יחבור איליה בעקבות הריצה המשותפת של הליכוד ביתנו. מה ששלי יחימוביץ עשתה זה היה חיבוק חזק לכל מצביעיה ולכל אלו שחשבו על לפיד, וציפי אם תשוב. באומרה להם שחברי הליכוד נוטשים בהמוניהם את הליכוד, ליכדה חברת הכנסת יחימוביץ את שורותיה ובכך סייעה להם להפיץ את תנועתה בקרב אלו שעדיין נשארו בחוץ. כי אם הליכודניק נוטש לשורותיה, אז מה לו לאיש השבט הלבן וליהיר לפיד, או לציפי לבני יוצאת הליכוד. יציאה זו של שלי יחימוביץ מול הכאוס שנוצר במפלגה שעדיין לא הקים חיים רמון והערעור של עתיד, תגדיל את כוחה של העבודה בעוד כ 30%, 30% שיבואו מקדימה שכבר מזמן במצולות .
כתוב תגובה ל- אורי... .
8
מי ראוי ומי לא ,נוסח עמוס דאי
  שלמה המגיב   27/10/12 18:26
עומר ברלב ,אל"מ במילואים ומפקד סיירת מטכ"ל לשעבר ,הינו "שמאל קיצוני" (!) ולא מספיק פטריוט למדינה , עפ"י השקפתו של עמוס , אך ליברמן האפסנאי וציפי חוטבלי שלא שרתה בכלל בצה"ל ( דתייה), הם יותר פטריוטים למדינה , כי הם מהצד הפוליטי "הנכון". וכך גם אולמרט "העבריין המורשע" שלא ראוי להיבחר עקב כך , אך "העבריינים המורשעים" פייגלין והנגבי , הם ראויים להיבחר מטעם הליכוד !!. נו, מה אתם אומרים ? כדאי שהעם ישאיר לעמוס דאי לשבץ את חברי הכנסת , כי הוא הגון , ישר ומבין היטב מי פטריוט ומי בוגד , מי עבריין מורשע ומי פטור מאחריות פלילית , ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קצת שכל ידידי
  יוסי המבקר   28/10/12 17:01
אדוני היקר
השירות הצבאי הוא ממש לא לענין !
להזכירך היו כמה קצינים קרביים ,קיבוצניקים,מלח הארץ שבגדו
במדינה וישבו בכלא, יש אנשים מוכשרים שלא היו אנשי צבא ויש אנשי צבא( הרבה ) שאינם מוכשרים!
הנושא שכן חייב להיות לנגד עינינו הוא היושר והטוהר הציבורי!
מכאן שליברמן,בר לב ואחרים הם מועמדים כשרים,אולמרט ורמון לעומת זאת לא !
כתוב תגובה ל- יוסי המבקר
התייחסות ליוסי המבקר
  שלמה המגיב   29/10/12 09:48
אכן ,השרות בצבא אינו הקריטריון היחיד לחכמה ולהתנהלות פוליטית נכונה ,אך הוא בהחלט "לעניין" , כאשר עושים ממישהו "חצי בוגד" (שמאל קיצוני !). ואם "היושר והטוהר הציבורי" , הינו נר לרגליך , אדון יוסי , אזי לא היית צריך לציין את ליברמן כמועמד ראוי , באשר אדם שאין לו מה להסתיר בניהול עסקיו והכספים שלו , לא רושם אותם בבנק בקפריסין על של בתו החיילת !, בא לא נהיה תמימים , יוסי , הוא חמדן , ערמומי "וממזר" לא יותר קטן מאולמרט.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
צביעות השמאל-תגובה לשלמה
  יוסי המבקר   30/10/12 19:12
כמה צביעות יש אצל השמאלנים...
רק דוגמא אחת,אקטואלית, היכן היית אחרי רצח רבין, כשהשמאל הצבוע והמתועב שאתה מן הסתם משתייך אליו ניצל את ההזדמנות ושפך את דמו של כל מחנה הימין ללא יוצא מן הכלל.
כולנו,כל הימנים כולל אלה שהזדעזעו וגינו את הרצח בכל פה הואשמנו כ " רוצחים " , "קיצונים " ועוד.
תרשה לי לנחש אדון שלמה, או ששתקת או שהסכמת בכל פה, ההסתה השמאלנית המתועבת בודאי לא הפריע לך אז כמו עכשיו.
עכשיו לגופו של ענין, אם יש מישהו שמכנה את בר לב "חצי בוגד" אז הוא סתם אדיוט וואני לא יכול להיות אחראי לכל אדיוט.
לגבי ליברמן, אדון שמאל יקר, אתה בודאי יודע שהוא בחזקת חשוד ולא נאשם,כך שכל הטענות שלך נכון לרגע זה הם זבל מוחלט, ואם היית איש הגון כמו שאתה מתיימר להיות לא היית כותב את השטויות שכתבת, אם כבר היית מתלונן על זה שאת משפטו של ליברמן גוררים כבר למעלה מעשר שנים אם אני לא טועה!, אבל זה בודאי שלא מפריע לשמאלן "הגון " כמוך !.
שיהיה לך יום טוב.
כתוב תגובה ל- יוסי המבקר
9
איפה כתוב שהוא בעד הנגבי ?
  שמלת מיני   27/10/12 19:50
ופייגלין אתה מתלהם סמולני שיוצא מכליו לתקוף אישית ולא לעניין .
כתוב תגובה ל- שמלת מיני
מיני לא במקום
  יוסי מ   27/10/12 21:05
המיני המובהק הוא באיזור השכל שלך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
התייחסות לשמלת המיני
  שלמה המגיב   27/10/12 21:06
איני "שמאלני" בכלל , וגם אם הייתי כזה ,אין זה מכהה את הביקורת שלי על בלוגריסטים רדודים שעושים מניפולציות על הקוראים , בהתאם לאוריינטציה הפוליטית שלהם ,מתעלמים מעובדות "המפריעות" לתפיסת עולמם , ומגזימים ומעוותים עובדות , כאשר זה עוזר להם להסביר ולשכנע בתפיסת עולמם. אם לעמוס דאי מפריע מועמדות "עבריין מורשע" לכנסת ( עיקרון צודק ונכון לטעמי האישי), אזי ,ראוי שיזכיר ויציין את שמם של כל המועמדים "המורשעים" , ולא רק אילו שבעלי אוריינטציה פוליטית שהוא מתנגד לה " הלא כן " גברתי שמלת המיני ? . מעניין אותי מאד באם העיקרון החשוב הזה של עמוס ( מועמדים ללא עבר פלילי) , יתפוס כותרות במאמריו , כאשר אריה דרעי יצרף את ש"ס לקואליציית הימין לאחר הבחירות , ויבטיח את המשך שילטון הימין בישראל. ( או בכלל אריה דרעי הוא בחזקת "זכאי" ,אצל שומר החוק הצבוע הזה ).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כנס שלמה כנס
  שמלת מיני   28/10/12 07:39
רואים שאתה סתם משמיץ....news1.co.il
כתוב תגובה ל- שמלת מיני
10
לי נראה שהמהלך הרגיע אותה
  קוסקו   30/10/12 10:49
היא היתה עלולה למצוא את עצמה מוזמנת אל הנשיא שיטיל עליה להרכיב ממשלה, וזה עדיין קצת גדול עליה, ועל כולנו.
כתוב תגובה ל- קוסקו
11
שימו לב למתפקדת נינו אבזדזה.
  קדימה=מרצ=עבודה   4/11/12 06:28

נא לברר מי הגברת הזאת נינו אבזדזה, מה משמעותה בשמאל הקיצוני ואת מי היא משרתת חוץ מעתידה האישי.

בעודה ב'קדימה' הופיעה ב'מר"צ' ו-הופ! מתנשקת עם שלי יחימוביץ בעודה מצהירה שהיא מאושרת להגיע למפלגה האידאולוגית.

כתוב תגובה ל- קדימה=מרצ=עבודה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il