|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
חילוני |
|
27/10/12 19:33
|
|
|
|
אין מה להוסיף
|
|
כתוב תגובה ל-
חילוני
|
|
|
|
2 |
|
|
עידו2884 |
|
27/10/12 19:55
|
|
|
|
בתחילה לאחר הרצח היא הצטיירה כאלמנה מסכנה ותמימה, ובהמשך השד יצא והיא הייתה מסיתה חדשות לבקרים נגד הימין ונגד אנשים חובשי כיפה. טוב שהיא כבר לא איתנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
עידו2884
|
|
|
|
3 |
|
|
שמילו |
|
27/10/12 19:57
|
|
|
|
איתמר לוין! שום דבר לא הזוי, רוצחיו(!!!) של רבין לא יושבים בכלא, זאת יודעים רבים שאינם תמימים כמוך, תשאל את יובל רבין ואפילו את דליה, אם אתה מכניס למעגל את מרגלית הר שפי, זה מוכיח את חוסר הבנתך ושיקולך וחבל שאתה מבזבז את זמנך וזמננו בהנהון על תאוריית יגאל אמיר שאין לה כל קשר עם רצח רבין.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמילו
|
|
|
|
4 |
|
|
מייקל |
|
27/10/12 20:01
|
|
|
|
המורשת היחידה שהשאיר לנו, זה הסכם אוסלו, שגרם ל- 1500 נרצחים יהודים.
וכל הפסטיבלים שהשמאל מארגן, זו סתם עבודה זרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מייקל
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
29/10/12 17:42
|
|
|
|
"אנחנו לא היינו פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול-אנחנו היינו חורניים והייתה לנו מורשת.בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים-גם יהודים אם צריך" ?! (הפלמ"חניק יורם קניוק 'נבלות'=תרתי משמע!)
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
5 |
|
|
אוונגארד |
|
27/10/12 20:09
|
|
|
|
שמורות לרבין זכויותיו. אידיולוג או הוגה דעות,הוא לא היה. אין בזה כל רע.
אנחנו אולי קרובים מדי כדי לנהל דיון נטול אמוציות על פועלו של יצחק רבין. מלחכי פינכתו, על כל פנים, ניצלו היטב את אותן 17 שנים, להשמיץ ולנסות(!) לעשות דה- לגיטימציה לציבור שלם, נאמן למדינה. חלקו, (תקשיבו טוב, לוחכי הפינכה) אפילו החזיק בדרכו הפוליטית של רבין ותמך בו.
אחזור למונח "להשמיץ" אחד, יצר את הסטיקר "הרצחת וגם ירשת" מי ירש? מה ירש?! נבזות! אבל מה, אם אפשר להבאיש את ריחו של ציבור שלם; יללה נלך על זה.
כמובן, לא אוכל לשכוח את הרושם שביטאה לאה רבין, מערפאת שבה לנחם, במילותיה ה_אלמותיות: "העיניים שלו, שמביעות רך ואהבה" (או משהו מעין זה. לא אחראי לדיוק בציטוט)
לסיכום, נוח לך "רב חובל" בשלום. אנחנו זוכרים אותך בעצב. כולנו. גם אנשי ימין.
|
|
כתוב תגובה ל-
אוונגארד
|
|
|
|
6 |
|
|
נקודה כאובה |
|
27/10/12 20:17
|
|
|
|
כך שעדיין מצויים מספר רחובות/מוסדות שטרם נקראו על שם הקדוש יצחק רבין. עד אנה יימשך המחדל ?
|
|
כתוב תגובה ל-
נקודה כאובה
|
|
|
|
|
|
|
ברוריה מקרית חיים |
|
28/10/12 17:24
|
|
|
|
בשום אופן לשמוע יותר את השם רבין. מורשת רבין זה מורשת של אידיוט בריבוע שנתן לחלאת המין האנושי שמון פרס להוליך אותו באף, למרות שהוא בעצמו קרא לו חתרן בלתי נלאה.
אז איפה החכמה של "המצביא הגדול" והאסטרטג התקטיקן הגדול אם הוא לא היה מסוגל לזהות את הסכנה הגדולה שבהסכם שלפניו אות הגה פרס והבליזרים שלו.
שלא לדבר על כך שההסכם אושר ברוב של קול 61 ואחד קולות עם הערבים , כנגד 69 קולות יהודים ,כאשר הקול ה61 הוא שוחד שנתן ליהודי בשם גולדפרב.
כן בהחלט, גם לי נמאס ונשבר ה...מלשמוע אפילו את השם הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ברוריה מקרית חיים
|
|
|
|
|
|
|
פרס |
|
29/10/12 15:01
|
|
|
|
צריך לחוקק חוקים אשר ינציחו שם זה לעד!
1-כל אשר נולד לו בן או בת שמם יהיה רבין או רבינה,
2-כל עיר תחוייב להנציח את השם רבין בלמעלה מ-50 אחוזים
מהרחובות והמוסדות שלה,
3-למשפחת רבין יהיה תואר אצלה,
4-בכל יום זיכרון כל אחד ואחת יחוייבו להיתאבל לבכות ולזחול כמו אצל הקוריאני, אחרת יענש החומרה,
|
|
כתוב תגובה ל-
פרס
|
|
|
|
|
|
|
אופירה |
|
3/11/12 15:55
|
|
|
|
רבין השיכור כלוט אמר שהמתנחלים חמסניקים, מורשת רבין היא מורשת השום כלום זוכרים איך שאמר כאשר יריחו ניתנה לפלשתינאצים, בסה"כ זה הצ'ופצ'יק של הקומקום, זה הטומטום שהיה ראש ממשלשלת ישראל אמר ואת השאר אנחנו כבר מכירים 2000 נירצחים, אלמנות יתומים ונכים זה מורשת שהנחיל לנו ראש ממשלת ישראל האידיוט, שלום של רצח עד היום, זה האסטרטג המטומטם רבין, שום מורשת ושום קדושה לא היה באידיוט הזה ששמו רבין. באמת נמאס ממורשת מרבין משום שאינה מורשת, אין זה יום זכרון עבורי באותו ערב לוקחת קלטת וידאו ורואה סרט טוב במקום ליראות את הדרעק הזה פרס שהיה צריך להיות בכלא במקום נשיא על מה שהביא לעם ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
אופירה
|
|
|
|
7 |
|
|
דני פ"ת |
|
27/10/12 20:17
|
|
|
|
|
8 |
|
|
גם לי נמאס |
|
27/10/12 20:33
|
|
|
|
|
9 |
|
|
יחא |
|
27/10/12 20:39
|
|
|
|
הספר של אורי מילשטיין חושף את פרצופו האמיתי של רבין.
|
|
כתוב תגובה ל-
יחא
|
|
|
|
|
|
|
Dr. Dahukey |
|
27/10/12 23:23
|
|
|
|
Finally someone who has access to newspaper is writing a great assessment of Rabin's legacy. For a great biography I recommend Uri Milshtein's book, actually everyone should read the book and then one can make up their mind as to who was Rabin!!
|
|
כתוב תגובה ל-
Dr. Dahukey
|
|
|
|
|
|
|
מ.כ. |
|
28/10/12 16:10
|
|
|
|
|
10 |
|
|
דאגנית |
|
27/10/12 20:49
|
|
|
|
נאמרו כאן דברים ששבעים אחוז מן העם נושא בלבו 17 שנה. 70% מן העם מסכימים עם כל ה"נמאסים" של מר איתמר לוין. פשוט, קצנו בחגיגות האלה מדי סוף אוקטובר בכל שנה. הדבר היה לנו לזרה.
אבל גם אנכי מלאת צער שמר לוין הזכיר בדבריו המיוסרים האלה - את מרגלית הר-שפי התמימה. היא חפה ונקיה, ורבים חושבים שהיא היתה רק שעיר לעזאזל.
דומני שממשלה חזקה תוכל לשים קץ לנוהג זה, שאין כדוגמתו בכל היקום.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
אלטע קאקער |
|
28/10/12 02:47
|
|
|
|
מספר האנשים המועט שהגיע לעצרת משקף נאמנה את חוסר הרלוונטיות שלה. היית נדיבה מדי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלטע קאקער
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
28/10/12 09:36
|
|
|
|
אם כך אתה חושב, אדרבא, 90% מן העם! תשעים אחוז מן העם בוחל בעצרות אלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
11 |
|
|
שמאלני |
|
27/10/12 20:56
|
|
|
|
רבין השתתף בהטבעת אלטלנה עליה היו יהודים שברחו מהשואה באירופה. רבין החזיק חשבון דולרים כאסור היה להחזיק חשבון דולרים ואולץ להתפטר עי היועץ המשפטי אהרון ברק.רבין נגרר באף עי יוסי ביילין שהמיט עלינו את הסכמי אוסלו וגרם לרציחתם נמנמת של אלפי יהודים חפים מפשע שכל אשמתם שהיו יהודים. מי מנחה את העצרת שונאי ישראל יולי תמיר פעילה בשלום עכשיו הסהרורי. מי אלה כל האומנים שעולים לשיר,משתמטים שלא שירתו בצבא או שירתו יחד עם יאיר לפיג בגלי צהל או בלהקות הצבאיות,חבורת אוכלי חינם. הגיע העת לשים את האמת בפנים. שבוע טוב
|
|
כתוב תגובה ל-
שמאלני
|
|
|
|
12 |
|
|
נמאס מזמן |
|
27/10/12 21:22
|
|
|
|
|
13 |
|
|
ירדנה |
|
27/10/12 21:31
|
|
|
|
הרוב השפוי חושב בדיוק כמוך אבל מפחד להגיד כי התקשורת השמאלנית תצלוב אותו
דרך אגב יצא ספר שכתבה אימו של בעלה הראשון של דליה רבין בו היא מתחשבנת עם משפחת רבין ומספרת את האמת המלוכלכת על המשפחה הזו שזרקה את בנה לכלבים אחרי שנפצע וסידרו לו גט מיידי במצב שבו הוא היה פצוע קשה . אלא שהספר נגנז ונאסר לפרסום
|
|
כתוב תגובה ל-
ירדנה
|
|
|
|
14 |
|
|
קלאודיה קול |
|
27/10/12 21:36
|
|
|
|
ישראל תמורת נזיד עדשים והפקיר אותנו בידי שמעון פ-הרס וחבורתו האנטישמית
אם אתם רוצים צנזרו אותי כי האמת אינה צריכה להאמר!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קלאודיה קול
|
|
|
|
15 |
|
|
צפנת |
|
27/10/12 22:04
|
|
|
|
האשמת מרגלית הר שפי נבזית לא פחות.
|
|
כתוב תגובה ל-
צפנת
|
|
|
|
16 |
|
|
jim |
|
27/10/12 22:10
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
jim
|
|
|
|
17 |
|
|
מי רצח את רבין? |
|
27/10/12 22:12
|
|
|
|
והסמול ממשיך לפמפם את עלילת הדם שרצח רבין בוצע ע"י מתנקש בעוד שכל הסימנים משעת הירי עד כתיבת דוח על סיבת המוות מצביעים על קנוניה רקימת עלילה של חיסול רבין והאשמת הימין.
השיטה הבולשוויקית במיטבה!
יום הגילוי והחשיפה יבוא והוא אינו רחוק.
|
|
כתוב תגובה ל-
מי רצח את רבין?
|
|
|
|
18 |
|
|
יו"ר מרכז רבין |
|
27/10/12 22:19
|
|
|
|
למה נמאס לכם? יש רבים שמתפרנסים מעסקי מורשתו של רבין ולהם לא נמאס.
|
|
כתוב תגובה ל-
יו"ר מרכז רבין
|
|
|
|
19 |
|
|
מוטי1 |
|
27/10/12 22:45
|
|
|
|
לא בכדי אין ביוגרפיה, מעט מאוד טוב יש לכתוב על הבנדם.
הוא הרי נגרר לאוסלו ע''י פרס המגלומן המטורף,"אני אנווט" נווט וסובב על אצבעו הקטנה של אויבו המושבע - פרס, טוב שקמת כעת לכתוב זאת, אך צר לי לאמר לך, שקולך יהיה קול בודד וילך לאיבוד בשקט התקשורתי ובהתעלמות ידידך מימין ויריבך מ0מול.
|
|
כתוב תגובה ל-
מוטי1
|
|
|
|
|
|
|
edihoo |
|
27/10/12 23:31
|
|
|
|
|
20 |
|
|
גילה פ. |
|
27/10/12 23:01
|
|
|
|
רק מה..אל תחזיק מעצמך אמיץ...סך הכל
כתבת רשימה שמשתלבת באווירה הכללית
ולא לקחת שום סיכון. תהנה מהתגובות
המפרגנות, לכך כיוונת והצלחת.
|
|
כתוב תגובה ל-
גילה פ.
|
|
|
|
21 |
|
|
אייל, תל אביב-יפו |
|
27/10/12 23:08
|
|
|
|
הסכם אוסלו היה, מבחינת הערבים, מעשה הונאה אדיר מימדים ומתוחכם מאין כמוהו, ליצור מציאות בדעת הקהל העולמית שלפיה יש ל-"פלסטינים" את ה-"זכות" למילוי כל דרישותיהם מבלי לוותר על כלום, ועל הדרך להביא את ישראל למצב בלתי ניתן להגנה לקראת השלב הבא של תכניתם לחסל אותה.
חסידי "מורשת רבין" סוגדים לו בצורה כמעט זהה לסגידה ההזויה של חלקים מסויימים בחסידות חב"ד לרבי מלובביץ' המנוח. עד כמה שחסידיו של רבין אוהבים לחשוב את עצמם כאנשים חושבים ו-"נאורים", הם לא שונים כמעט בכלום מחרדים משולהבים הסוגדים סגידה עיוורת לרבי שלהם, כאשר את השכל הישר החליפו סיסמאות נבובות המתאימות לדיקלום על ידי רובוט, וכל מי שמעז לחשוב אחרת נתפס כמכשפה שגורלה להישרף על המוקד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אייל, תל אביב-יפו
|
|
|
|
22 |
|
|
יוסף היהודי |
|
27/10/12 23:10
|
|
|
|
יגאל אמיר- שלכאורה "רצח" את רבין המנוח, בכלל הגיע ושייך לשורות ה"חרדים".אביו חניך פוניבז'.אימו בוגרת מוסדות אור החיים בב"ב. הוא עצמו בוגר ישיבת ה"יישוב החדש" ישיבה "חרדית" פרופר.
עוד כשלון של כרמי גילון והמחלקה נגד יהודים (שמבזה אגב את פועלם של יתר אנשי השב"כ האמיצים והמסורים, ואשר אינם פקידים אפורים כבמחלקה של גילון). והכשלון או המזיד של התשקורת גדול אף יותר. גילון/בייניש/ רביב גייסו חרדי שבבניק לקונספירציה- והתקשורת והציבור הדתי-לאומי שותקים...!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף היהודי
|
|
|
|
23 |
|
|
אייל, תל אביב-יפו |
|
27/10/12 23:13
|
|
|
|
הסכם אוסלו היה, מבחינת הערבים, מעשה הונאה אדיר מימדים ומתוחכם מאין כמוהו, ליצור מציאות בדעת הקהל העולמית שלפיה יש ל-"פלסטינים" את ה-"זכות" למילוי כל דרישותיהם מבלי לוותר על כלום, ועל הדרך להביא את ישראל למצב בלתי ניתן להגנה לקראת השלב הבא של תכניתם לחסל אותה.
חסידי "מורשת רבין" סוגדים לו בצורה כמעט זהה לסגידה ההזויה של חלקים מסויימים בחסידות חב"ד לרבי מלובביץ' המנוח. עד כמה שחסידיו של רבין אוהבים לחשוב את עצמם כאנשים חושבים ו-"נאורים", הם לא שונים כמעט בכלום מחרדים משולהבים הסוגדים סגידה עיוורת לרבי שלהם, כאשר את השכל הישר החליפו סיסמאות נבובות המתאימות לדיקלום על ידי רובוט, וכל מי שמעז לחשוב אחרת נתפס כמכשפה שגורלה להישרף על המוקד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אייל, תל אביב-יפו
|
|
|
|
24 |
|
|
כנניהו המיסר |
|
27/10/12 23:44
|
|
|
|
למה לקח לך 17 שנה להגיע למסקנה המתבקשת הזו?
|
|
כתוב תגובה ל-
כנניהו המיסר
|
|
|
|
25 |
|
|
הממליץ |
|
27/10/12 23:45
|
|
|
|
יצחק רבין - כיצד תפח המיתוס - שכתב אורי מילשטיין
מומלץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
הממליץ
|
|
|
|
26 |
|
|
יהודה היס |
|
28/10/12 00:18
|
|
|
|
לפני שאתה מכנה את המסמכים המזויפים ע"י יהודה היס, את הסתירות הרבות בעדויות, את הדוחות הפתולוגיים כ-"תיאוריות הזויות"...
לפני שאתה עושה זאת רצוי כי תשאל את עצמך מספר שאלות לגבי הסתירות המהותיות שישנם בגירסה הרשמית "הלא הזויה"...
כל עוד אין לך הסברים המניחים את הדעת, כל עוד אינך יכול לסתור ולהפריך את התהיות והסתירות הרבות- כל עוד שאין לך טענות והסברים נגדיים- כל דבריך על "תיאוריות הזויות" שווים כקליפת השום.
להזכירך- קו 300, פרשת עמוס ברנס, מע"צ, מוחמד א-דורה, ג'ו אלון, סולימאן על עובייד- מה אתה אומר? הכל עדיין בגדר "תיאוריות הזויות" מבחינתך?
אכן נמאס לנו מהטלת האשמה- ובכך אתה צודק. אבל נמאס לנו יותר מעיתונאים מסוגך אשר זועקים גוועלד... אבל בכך עושים רק חצי עבודה, זאת מאחר והעדויות , הסתירות והמסמכים הפתולוגיים המזויפים מכונים בפיך כ-"הזיה"...
ובכך אתה בסה"כ משמש על תקן עוד אידיוט שימושי בעלילת הדם מצד מחנה הסמול!
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה היס
|
|
|
|
27 |
|
|
אחד העם |
|
28/10/12 00:59
|
|
|
|
אינני מסכים עם חלק מדעותיך, שהנן בחזקת חכמה לאחר מעשה.
לגבי הביוגרפיה של רבין, כיצד לא קם עד היום היסטוריון ימני ולקח את המשימה? משנת 1978 יש לנו שלטון ימני ברוב מוחלט של השנים, ועם זאת אתה ואחרים ממשיכים להתבכיין על תקשורת שמאלנית. היכן התקשורת הימנית? מדוע לא קמה כזו?
ולעיקר: חלק מהימין אשם, לא ברצח חו"ח, אלא בהתעלמות מחלק קיצוני שבו, מאז ועד היום. נוח שיש לך קבלן משנה לביטויים קיצונים שאתה יכול להתנער מדבריו. וזה נמשך עד היום, ע"ע נוער הגבעות וכו'.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|
28 |
|
|
אלי הרחובותי |
|
28/10/12 02:52
|
|
|
|
כולנו חוגגים מידי שנה את "פסטיבל רבין", מאשימים את הימין, מהללים את "מורשת רבין" ורק "שוכחים" דבר אחד "קטן", יגאל עמיר הוא לא הרוצח! הרוצחים האמיתיים ידועים ומפורסמים אך התקשורת והשמאל..... "מאתרגים" אותם!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי הרחובותי
|
|
|
|
29 |
|
|
כתבה מגעילה |
|
28/10/12 03:54
|
|
|
|
אוי, הציבור הדתי הלאומי המואשם בחינם. מסכנים אזרחים מושלמים . מה אתה בוחש בקלחת? לא מוצא חן בעיניך ? דאג להחזיר את רבין לחיים... לא יכול. אז תשתוק ותהיה קצת יותר צנוע. מצאת לך קרבן רבין הנרצח מול ציבור צדיקים.
כתבה מגעילה במיוחד!
|
|
כתוב תגובה ל-
כתבה מגעילה
|
|
|
|
30 |
|
|
אברהם מערב השומרו |
|
28/10/12 05:51
|
|
|
|
|
31 |
|
|
שמשון מקופת חולים |
|
28/10/12 06:24
|
|
|
|
|
32 |
|
|
זנון מאלכסנדריה |
|
28/10/12 06:52
|
|
|
|
מעבר לכך שאני מסכים לכל מילה אבקש להוסיף שתי הערות
ערב מלחמת ששת הימים התמוטט רבין בגלל הלחץ.בתקשורת שנשלטה אז בידי מפא"י כתבו שזו הרעלת ניקוטין.
שנית- ההפקעה החצופה של שמות מבנים על שם אנשים שמתו. למשל בית חולים בילינסון ותחנת הכח בחדרה שנקראה על שם פלוני-פשוט גירשו את מי שתרם להקמה ומחקו את שמו.חוצפה.ועוד לא דיברנו על כביש שש וככר מלכי ישראל. על שם בן גוריון אין כלום חוץ מנתב"ג והוא עשה פי אלף מרבין
|
|
כתוב תגובה ל-
זנון מאלכסנדריה
|
|
|
|
|
|
|
אוונגארד |
|
28/10/12 09:24
|
|
|
|
לפני שהתחילו בבניית המרכז לרפואה דחופה בבילינסון, עמד עץ זית, על הדרך למשרד המרפאות. בבסיסו הייתה כתובת "...ע"ש לאה רבין" . בכל פעם שעברתי שם, התפוצצתי מרוגז. מה תרמה לאנושות הדודה שלי, פחות מלאה רבין, שעל שמה (של הדודה) אין עץ זית?!
|
|
כתוב תגובה ל-
אוונגארד
|
|
|
|
33 |
|
|
גימלאי |
|
28/10/12 08:25
|
|
|
|
איזו שינאת חינם יש כאן
איזו עיוות של עובדות היסטוריות יש כאן
איזה ריקוד על הדם יש כאן
יש לנו מדינה אחת עם שונאים רבים
עצוב לי
|
|
כתוב תגובה ל-
גימלאי
|
|
|
|
34 |
|
|
ע.ג. |
|
28/10/12 08:27
|
|
|
|
אפשר לחשוב שיגאל עמיר נפל מהירח וסתם כך החליט לרצוח מישהו ובמקרה זה היה רבין. אז לא. כל המחנה הדתי לאומי כמעט ללא יוצא מהכלל (היו בודדים) השתתף בהסתה נגד רבין והצגתו כבוגד במדינת ישראל. כל הימין כמעט ללא יוצא מהכלל השתתף בהסתה נגד רבין והצגתו כבוגד במדינת ישראל. שני המגזרים האלה לא הסתיגו ולו פעם אחת מהצגתו כבוגד ומהקריאות לרצוח את רבין. אז אתם אשמים. אתם שותפים. אתם אחראים. אתם והחנוך שלכם שארץ ישראל חשובה יותר ממדינת ישראל ושלמען ארץ ישראל מותר לעשות כל דבר - להפר חוק, לפגוע בשוטרים וחילים, להזרים כספים למען מטרותיכם "מתחת לשולחן" (ואת זה למדתם ממפא"י) ולפגוע באזרחים פלשתינים רק בלל שלדעתכם השטח הזה שיך לכם מכח הבטחה אלוהית. אתם אחראים לכך שיגאל עמיר רצח את רבין ואם לא אז מושג האחריות לא קים בכלל.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע.ג.
|
|
|
|
|
|
|
יוסף הצדיק |
|
28/10/12 09:15
|
|
|
|
רבין הרס לנו את החיים , ואנשים טיפשים כמוך שגרים בצפון תא הלכו שביי אחרי הסיפורים המטומטמים שהאיכלו אותנו הצמד לא חמד רבין ופרס, שממשיכים למכור לנו סחורה פגומה ומנציחים את האסון שנפל עלינו בשל העובדה שלא הינו נחרצים מספיק ולא השתדלנו מספי להעיף את שני האושים הללו מהמפה הפוליטת עוד לפני שחתמנו על אוסלו
בושה וחרפה
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף הצדיק
|
|
|
|
|
|
|
אברהם מערב השומרו |
|
28/10/12 09:19
|
|
|
|
|
|
|
|
ולאלפי נכי אוסלו |
|
28/10/12 09:34
|
|
|
|
|
|
|
|
יוסף היהודי |
|
28/10/12 12:46
|
|
|
|
קרא בבקשה את תגובה 22
עמיר גדל ושייך ל"חרדים". כן כן, אלה של ש"ס דגל ואגודה.
בדתיים לאומיים לא היו אף פעם "שבאבניקים". הם עסוקים בלתרום לעם ולמדינה.
אבל המחלקה נגד יהודים בשב"כ -בניהולו של השמאלן גילון כרמי, ובעזרתה של השמאלנית בייניש-חיפשו פרובוקטור ומצאו אותו אצל החרדים.
חוצמזה שברור שעמיר לא הרג את רבין המנוח.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסף היהודי
|
|
|
|
|
|
|
תגובה לע.ג. |
|
30/10/12 05:35
|
|
|
|
|
35 |
|
|
rina haber |
|
28/10/12 08:49
|
|
|
|
על רצח גדליהו אחרי החורבן , אנחנו צמים. יש צום גדליהו ועל הזיכרון לרצח רבין מערערים. וכי קלה היא ? רצח של ראש ממשלה, לא ניתן להקל ראש כאילו לא קרה כלום. ולכל המתנגדים - הזהרו בדבריכם, רצח יכול ליפול על אדם שבעיניכם כן שווה לא לשכוח. את גדליהו רצח אדם אחד ואת רבין רצחה שיטה שלמה של הסתה ועיורון.
|
|
כתוב תגובה ל-
rina haber
|
|
|
|
36 |
|
|
תבוער השחיתות |
|
28/10/12 09:17
|
|
|
|
השתתפתי באורגיה לזכרו של רבין.
ולגבי הרצח עצמו לא ברור לי כלל עוד מי הרוצח . קודם כל שיבדקו נדוקה זאת סופ"ס. אינני מייחס חשיבות או אמון לועדות ששופטים עומדים בראשותן
|
|
כתוב תגובה ל-
תבוער השחיתות
|
|
|
|
37 |
|
|
פועה |
|
28/10/12 09:38
|
|
|
|
כל מאמר כזה חושף מחדש את מי שאתם באמת ומדגיש מחדש את אות הקין שטבועה במצחיכם הנמוך.
אל תשקר לעצמך (לנו אינך מסוגל לשקר), נמאס לך לא היום ולא פתאום, נמאס לך עוד מיום הרצחו של רבין! כמו שאתה רואה בברוך גולדשטיין ימ"ש צדיק שהקריב את חייו בשליחות קדושה, כך אתה רואה גם את יגאל עמיר ימ"ש! מה שנמאס עליך באמת זה לראות שיגאל עמיר יושב בכלא כבר 15 שנה משלח את זרעו בשקיות פלסטיק לבמבולינה הזויה ומופקרת כדי לייצר באמצעותה את הדור הבא של רוצחים בפוטנציה. נמאס לך לראות שהאוירה לא משתנה ולא מתאפשר לך להתחיל לכתוב את מה שאתה באמת מתכוון לו, שהגיעה העת לקצוב את עונשו של הכלב נגוע השחין הזה.
איתמר! זה שנמאס לך לראות ולשמוע את הישראלים הרבים הטובים והכואבים מתאבלים שוב על ראש ממשלתם שנרצח בעת מילוי תפקידו בשמם ולמענם, לא יעזור לך! תחושתיך נחשבות בעיננו כקליפת השום! זה שנמאס לך לשמוע כל שנה שוב את האמת, שאתה וקהלך הימני יצרתם במתכוון בחוסר האחריות האופיני לכם, את אוירת השנאה שלא פגה, ושמתוככם יצא הרוצח
ושאלימות מילולית ופיזית היא חלק מההויה שלכם, ברור שנמאס לך לשמוע את זה, (וכי מי רוצה לשמוע אמת מרה שוב ושוב?) אבל אל חשש אלה שכואבים את הרצח ההיסטורי הזה, לא ירפו להם לא ימאס להתאבל את אבלם ולהזכיר גם לכם מה עצום הכתם שהוטל בגלימת ההיסטוריה של עם ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
בליסטית" |
|
28/10/12 10:40
|
|
|
|
כך אמר סגן השר אפריים סנה בקשר לתחקיר ערוץ 2 על הכדור הנוסף שנורה מלפנים ביצחק רבין.
נראה אותך מסבירה את זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בליסטית"
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
28/10/12 14:32
|
|
|
|
אני בזה לתתי אדם אלה. גם כשהכלב מוכה השחין חי נושם ומודה ומתגאה, וגם שלהבדיל אלף אלפי הבדלות, אפרים סנה חי ונושם, ובכל זאת לא משמיע את הטיעון שמיוחס לו ע"י תתי האדם, אלה ממציאים כזב אינפנטילי, כיאה לרמתם, רק כדי להסיר ממצחם את אות הקין שלא ניתן כבר להסירו.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
עוברים לקללות |
|
28/10/12 15:05
|
|
|
|
אפרים סנה אמר את הדברים הללו בשנת 2005 בדיון בערוץ 2. עכשיו רק נותר לך להסביר אותם מבלי להתפרק בקללות כהרגלך.
|
|
כתוב תגובה ל-
עוברים לקללות
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
28/10/12 17:47
|
|
|
|
שמבקש את נפש השקר כקש להתלות בו.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
את הלשון |
|
28/10/12 22:46
|
|
|
|
תוכלי למצוא בכתובת הזו את הסרט המדובר בערוץ 2. אני מניח שגם זה לא ישכנע מפגרת מהסוג שלך ואת תפליצי את ההפלצות הרגילות שלך.
תהני מסירחונך.
therabinkilling.com
|
|
כתוב תגובה ל-
את הלשון
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
29/10/12 12:26
|
|
|
|
מה אתה מנסה להוכיח לעצמך? שהייתה כאן קונספירציה?
על זה שהרוצח ירה ופגע בשני קליעי דום דום, הרי אין ויכוח!
על זה ששני כדורי דום דום קורעים את רקמות הגוף ודי בהם כדי להרוג את הירוי גם אין ויכוח!
על זה שהוא התכוון כדי להרוג גם על זה אין ויכוח!
על זה שהוא הודה במעשיו ונימק את כוונתו בהלכה אין ויכוח!
עכשיו במה אתה נאחז לכל הרוחות? בזה שאפרים סנה שמע וסיפר שהיו שלש יריות ונמצא חור שלישי בחולצה מלפנים אך לא בגופה! חור שיכול שנגרם מסיבות אחרות אולי מסגריה דולקת של רבין עצמו עוד לפני הארוע או של משהו אחר לאחר הארוע.
אבל מזה אתה מסיק שהפתולוג שיקר ויש מזימה.
ונניח לרגע שמשהו בשב"כ שיתף פעולה או הפעיל את הרוצח וגם צעק סרק סרק וירה ברבין יריה שלישית מלפנים מתי זה קרה? סנה דיבר על 3 יריות רצופות איך אף אחד לא הבחין בירי מלפנים? הרי היו שם עשרות נוכחים.
וגם אם היה לרוצח מפעיל/שותף מתוך השב"כ הוא לא נמנע על הימין הקיצוני?! עכשיו תגיד שהוא היה אשכנזי והאשימו רק את הרוצח המסכן בגלל שהוא תימני!...
אז עכשיו אני אגלה לך מה היה "באמת": אכן הייתה מזימה ומאחריה עמד אריק שרון שהפעיל נאמנים ימניים שלו בשב"כ, הרוצח חשב שהוא יורה כדורי סרק, הוא רק התכוון לעשות פרובוקציה, זה שסיפק לו את האקדח החליף בלי ידיעתו את כדורי הסרק בכדורי דום דום חיים, וגם צעק סרק סרק וירה ברבין ליתר בטחון מלפנים. אריק שרון לאחר שמונה לראש ממשלה נסחט ע"י גורם שחשף את המזימה הזאת! שרון פינה את ישובי הפתחה לא בגלל האי היווני! אלא בגלל שנסחט ע"י אותו הגורם! אותו גורם (שמאלני כנראה) לא הסתפק בנקמה הזאת לסגירת החשבון, הוא דאג להרעיל את שרון והפך אותו לצמח כדי לסגור אתו את החשבון סופית!
מבחינתי עדין רבין נרצח ע"י בן כלבה ימני ואם היו לו שותפים גם הם באו מהימין והרצח היה רצח פוליטי!
ועכשיו אני גם כועסת על עצמי, על שטרחתי לבזבז את זמני כדי להגיב לאידיוט.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
למשהו אחר |
|
29/10/12 13:12
|
|
|
|
עברת מהפלצות לשלשול. התשובה היתה צפויה.
כשלא מסוגלים להתמודד עם עובדות עוברים לצרחות, צווחות וקללות.
את והמחנה שלך לא מסוגלים להתמודד עם המשפט של אפרים סנה שבכל מקום אחר היה הופך לסנסציה ומהווה בסיס לועדת חקירה ממלכתית
אתם לא מסוגלים להתמודד עם תחקיר ערוץ 2 על כדור שנורה מלפנים - לא חור סיגריה - כניסת כדור.
גם זה סיבה מספקת לועדת חקירה ממלכתית.
הרי אתם בשמאל על כל דבר רוצים ועדה, בענין רצח רבין, פתאום כולם שותקים,נאלמים ונעלמים.
תמשיכי להפליץ. את בדיחה כמו שאר חבריך לשמאל ההזוי
|
|
כתוב תגובה ל-
למשהו אחר
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
29/10/12 15:59
|
|
|
|
אין לך מושג מה זאת ועדת חקירה ממלכתית, כל מטרתך תעמולתית
כי אתה כבר החלטת מה היה וגם עשר ועדות לא ישנו את דעתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
שאול א. |
|
28/10/12 15:31
|
|
|
|
תת התרבות העבריינית שלך שבאה לידי ביטוי במתקפה חסרת רסן תוך הזנייה של הלשון העברית, אינה משנה את העובדה שברצח רבין השמאל כמו קם לתחיה מאשפתות, עד כי בהחלט ניתן לומר שהוא הפיק תועלת מהרצח יותר מכולם.
הימין לא הפיק שום תועלת מהרצח שכל כולה פרי הבאושים של סוכני שב"כ ותומכיהם בפרקליטות.
ההתקפה הפרועה שלך דומה מבחינתי לזה של תומכי הנאצים באירופה, מחבלי האיסלאם במזרח התיכון המחפשים בקש תירוץ כדי לא להתמודד עם שאלות קשות.
המשיכי להתנהל ולהתנהג באופן בו את מתנהלת כפי שבא לידי ביטוי בתגובות העלובות שלך. אם סבורה את שמאן דהו מתרגש מהאלימות המילולית שלך, אזי טעות בידך.
אם אינך מסוגלת לנהל דו שיח מתורבת, אזי ספק אם יש לך מקום בשיח הציבורי לגבי רצח רבין או כל נושא אחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
28/10/12 17:36
|
|
|
|
שהנבלים שתומכים בו נחשבים בעיניך לבני תרבות שראויים לשיח
בשפה תרבותית. "הזנית השפה העברית" כלפיהם היא רק המעט שהם ראויים לו.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
ברוריה מקרית חיים |
|
28/10/12 17:31
|
|
|
|
כמו כל השמאלנים משתמשת בלשון "אנחנו" "אתם" "העם רוצה" "אתם רצחתם"....תדברי בשם עצמך. אנחנו עדיין לא ברוסיה הסובייטית למרות שאם אתם השמאלנים של חד"ש, ורק"ח תעלו לשלטון זה מה שיקרה גם לישראל. בינתיים אני זה "אני" ואת זה "את".
לא שאת מסוגלת להבין את ההבדל.
|
|
כתוב תגובה ל-
ברוריה מקרית חיים
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
28/10/12 20:36
|
|
|
|
והם שוטים רבים, ואני משאירה לך להחליט בעצמך למי את משתייכת.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
תולעים |
|
29/10/12 22:14
|
|
|
|
מארק טווין
חבל שאת מגזימה ככ
אבל פה ושם את מעלה טענות ראויות
תמשיכי כך
|
|
כתוב תגובה ל-
תולעים
|
|
|
|
38 |
|
|
אלי סמך |
|
28/10/12 09:54
|
|
|
|
חוצפה שאין לי מילים כדי ....למה שלא תכתוב שנמאס לך בכל שנה מיום השואה? למה שלא תכתוב שנמאס לך מיום הזיכרון לחללי צהל? לי לא נמאס כי על מעשה רצח של ראש מדינה -בארצות אחרות היו מוצאים להורג את המבצע. לי לא נמאס לשמוע כאשר ציבור הרבני מתיר את דמו של יהודי !! לי לא נמאס. נקודה. אם לך יש בעיה אז אתה מוזמן לעבור לברוקלין שם לא מכירים במדינת ישראל ...שם הם חרשים לגמרי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי סמך
|
|
|
|
|
|
|
דאגנית |
|
28/10/12 11:21
|
|
|
|
כמה שהנך חלמאי. ברשימתו, מר לוין לא ביקש לבטל את זכר הרצחו של רבין. הוא אינו מבקש לבטל את היום הזה. נמאס לנו אדוני, מההאשמות הבלתי מוצדקות, מהפסטיבלים הצדקניים. קרא שוב את המאמר.
|
|
כתוב תגובה ל-
דאגנית
|
|
|
|
|
|
|
קן הקוקיה. |
|
30/10/12 05:09
|
|
|
|
|
39 |
|
|
שאול א. |
|
28/10/12 15:18
|
|
|
|
יגאל אמיר רצח, אך השמאל מפיק מהרצח את מלוא התועלת (לכתחילה ובדיעבד הימין רק נפגע מהרצח הנפשע).
עד כדי כך שבהחלט ניתן להטיל ספק בדמעות התנין ובשירי הקינה שלו.
ולגבי מעשיו של אמיר בשירות השמאל ניתן לומר: "מלאכתם של צבועים נעשית על ידי איש מתועב".
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
40 |
|
|
אלה |
|
28/10/12 16:41
|
|
|
|
תתודה איתמר. העזת ל
לומר בקול צלול וברור.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלה
|
|
|
|
41 |
|
|
תימני |
|
28/10/12 18:45
|
|
|
|
יש כל הצדק במאמר. אך מה לעשות ? הנבלה הזה שאפילו ירה כדורי סרק בא ממחננו בנוסף לזאת הוא תימני עם כל הצער שאיתמר צודק אנחנו צריכים לשתוק ולשלוט !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
תימני
|
|
|
|
42 |
|
|
הייתי פה לפניכם |
|
29/10/12 02:19
|
|
|
|
קראו מעט מהתגובות של עצמכם על דברים שחברים בבלוגריה כותבים באותה זכות יפה. עלבונות נאצות,קביעות שקריות של הכותב עצמו שכל תלמיד תיכון יוכל להפריח.
ושנאה -כמה שנאה כלפי אנשים שאינכם מכירים ,כלפי מנהיגים שניסו כי חשבו שהם צודקים ,כמו שאחרים חשבו ועשו אחרת .הדו שיח בין אזרחי אותה מדינה נעשה בלתי אפשרי ובלתי נסבל עד קבס .אנו רבים שבא לנו להקיא מהתנהגותכם,לא להיות חלק מכם,להרחיק אתכם מילדינו ולנסות לעזור לנשמתכפ המיוסרת על ידי מיטב הפסיכיאטרים
אך זה לא יעבוד כי אתם הרי יודעים מה יש לעשות ורק את זה.לא מגיעה לנו מדינה ,לא ראוי לשבת בין גויים שאהבו את עמנו ואת דרכנו וחדלו כי אינם מבינים עוד למה אנו רצים לבד להתאבדותנו.השמדתו של העם היהודי המכוער תעשה במאה העשרים ואחת על ידי יהודים מעוררי גועל ודחיה רבה
|
|
כתוב תגובה ל-
הייתי פה לפניכם
|
|
|
|
|
|
|
זקן |
|
29/10/12 11:09
|
|
|
|
הידיוט
|
|
כתוב תגובה ל-
זקן
|
|
|
|
43 |
|
|
יואבחלב |
|
29/10/12 06:22
|
|
|
|
היית חוסך מעצמך כתבה שקרית וטפשית.
|
|
כתוב תגובה ל-
יואבחלב
|
|
|
|
|
|
|
הייתי פה לפניכם |
|
29/10/12 12:04
|
|
|
|
מה שמוכיח שאנשים כמוך כותבים בלי לדעת ,בלי להבין,בלי חמלה ואהבת הארץ- בהמות גסות!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
הייתי פה לפניכם
|
|
|
|
44 |
|
|
בלי בגץ ובלי בצלם |
|
30/10/12 01:41
|
|
|
|
אני נוהג להקדיש הימים הנוראים שבין התאריך העברי לבין הלועזי של הרצח שבהם הפסטיבל בעיצומו לבדיקת מה חדש בקונספירציות.
שמעו מה מצאתי השנה:
103.fm
(העיקר בחצי השני, כדאי שמבינים בטכנולוגיה יבצעו גיבוי לפני שההקלטה תורד מהאתר).
|
|
כתוב תגובה ל-
בלי בגץ ובלי בצלם
|
|
|
|
45 |
|
|
יחד עם דליה אמה. |
|
30/10/12 04:55
|
|
|
|
צפיתי בשידור ישיר מהכנסת לכבוד יום הזכרון ליצחק רבין, ולא יכולתי שלא להתעלם מהתנהגותה הבזויה של דליה ושני ילדיה.
נועה שיללה על קבר סבה לפני 17 שנה, החלה מצחקקת עם אמה ואחיה כל אימת שראש הממשלה נתניהו הזכיר את שמותיהן בנימוס המתחייב.
לטעמי הגיע הזמן להפסיק את ההצגה הזאת שמתחילה בהר הרצל ומסתיימת בכנסת, בגלל, כן: בגלל(!) התנהגות המשפחה.
ברדיו שמעתי את אחותו של רבין חוזרת על המנטרה: "לא למדנו דבר מהרצח. נתניהו לא למד דבר".
התמלאתי חימה לשמע הדברים. מה זאת אומרת לא למדנו דבר?! מה רוצה משפחת רבין מחיינו ?! די לנו בכך.
וברצוני להזכיר כמה מפניני רבין למען הנוער שלא ידע את יוסף:
לפני היבחרו לראשות הממשלה הכריז רבין: "מדינה פלסטינית תקום על חורבות מדינת ישראל"! אז אמר... אבל מעשיו הביאו כמעט לתוצאה הזאת.
וכך התבטא רבין:
"פרופלורים", "סייעני חמס", "פחדני השלום", "ערפאת ילחם בטרור בלי בג"צ ובלי בצלם" - כאשר הבוז הזה הופנה כלפי המתריעים בשער מפני שלום אוסלו!. אכן, משפחה שכזאת !!!!!!!
הבוז מצוי שם בגנים המשפחתיים.!!!
בשם המחנה הלאומי הטהור, אוהב הארץ ומתקומם מאז על ההכפשות שמופנות כלפיו בהאשמות שווא נוראות.
|
|
כתוב תגובה ל-
יחד עם דליה אמה.
|
|
|
|
|
|
|
שכן, דומני שהמאמר |
|
30/10/12 10:33
|
|
|
|
|
46 |
|
|
משה גורליק |
|
30/10/12 16:26
|
|
|
|
נמאס לי מכך שממשיכים להציג תמונה פרגמנטלית, חלקים-חלקים. נמאס לי שאפילו איתמר לוין, אדם שאני נהנה לקרוא, לא מצליח להבין או בוחר להתעלם מדבר הבסיסי והחשוב ביותר. אני מדבר על כך שישנו סדר היררכי של מוסדות השלטון. בהתאם להבנה זו אם מערכת המשפט, נניח לרגע, מתנהלת כארגון פשע, המדינה כולה בצרות צרורות, לאורך, לרוחב ולעומק. עוד חכמינו ז"ל הבינו זאת. העובדה הפשוטה והמחרידה היא שאכן, מערכת המשפט הפכה לארגון פשע. זאת עובדה מוכחת ולא השערה. עובדה נוספת היא שמי שבחר בכתיבה כמקצוע בחר להתעלם מעובדות המובאות להם ומוכיחות טענה זו. לא רק שמרגע זה הכתיבה שלהם היא ריקנית, חסרת ערך והבנה. הם בעצמם נעשים שותפים לפשעים של מערכת המשפט, כי ידעו ושתקו ובכך שיתפו פעולה עם הגרועים שבפושעים.
אגב עוד הערה. ביוגרפיה מקיפה של יצחק רבין נכתבה ע"י היסטוריון אורי מילשטיין. שם הספר "תיק רבין". על מורשת רבין, על דרכו ו"השגיו" ניתן ללמוד מהספר.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה גורליק
|
|
|
|
47 |
|
|
לא שמאלן |
|
31/10/12 10:55
|
|
|
|
נמאס לי לראות תחת כל כתבה את השם של איתמר לוין . בכל ענין יש לו דעה שאין מאחוריה כל חשיבה או שיקול דעת ,כל עולמו הוא ימין ימין ימין ימין .......!! יש לבדוק את מבנה מוחו ,אולי חסר אחד מצידי המוח המאפשר לאדם לראות את העולם מיותר מזוית אחת.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא שמאלן
|
|
|
|