s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתעללים במשה קצב
מאת: עמוס שנער  |  28/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משפט דרייפוס המודרני
  מזכיר_המדינה   28/10/12 20:59

אם קצב אנס, גם לנגר, שחם, מלכה ופרופ' בן ארי אנסו.
אם הם בעלו בהסכמה, גם קצב בעל בהסכמה.
אם הוא אנס והם בעלו בהסכמה - הציבור צריך לדעת מה ההבדל.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
2
תחושת זעם
  דאגנית   28/10/12 22:00
למרות היותי אשה ואשה חופשיה, שביכולתה לעשות כרצונה 24 שעות ביממה, ויש לה חירות מוחלטת מאישה ומבני ביתה האחרים - לאורך כל משפטו של הנשיא לשעבר קצב חשתי חמלה ולעתים זעם רב על התנהגות התקשורת, ובעיקר על הפמיניסטיות בתקשורת, וההשפעה העצומה שאמצעי התקשורת השונים השפיעו על כלל העם - כנגד מר קצב. זה היה באמת גועל נפש אחד כביר שגרם לעתים קרובות לקבס. באכזריות, ברשעות, ללא לב - הם קרעו את האיש לגזרים. הם לרגע לא חשבו שלאיש יש משפחה, ילדים, נכדים, אשה. שהוא בשר ודם, החש, מרגיש וחושב ככולנו. הם עטו עליו כחיות מורעבות. זכורני שביום שנגזר דינו הקשבתי לרשת א'. המגישה (פמיניסטית) שמחה לאידו וקראה בפתוס: "היום נפל דבר בישראל!" והדבר כלל לא היה רלוונטי לתוכנית שעמדה לשדר. והנה עתה אנו למדים מרשימה זו שמסכת יסוריו נמשכת גם בכלא. אם רשימה זו מגיעה לידי הגורמים המתאימים (ואני תקווה שכן) ח ו ב ה ענקית מצדם לעצור זאת מיידית. יש לכבדו בכלא, יש להרחיקו מגורמים עויינים שם ולחדול להשפילו. אני מציעה למר שנער לשלוח רשימתו זו לחברי כנסת ולנשיא המכהן כדי שהדבר יטופל לאלתר. ודבר אחרון: רבים מאתנו גם חושבים ששבע שנים הן עונש חמור עד מאד. השופטים הושפעו רבות ממקהלת הנשים הפמיניסטיות שלא חדלו לזמר בקולי קולות ולדרוש להטיל את האיש לתוך גוב אריות.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ערך מוסף
  אמדון   29/10/12 00:33
איני מסתייג מחמלתך רק להזכירך. נאמר "שערי שמיים פתוחים תמיד" הקשו: אם פתוחים תמיד אז בשביל מה שערים? והתשובה:
כולם יכולים לבוא בשערי שמיים הטובים והפחות טובים... השערים שם נועדו להסגר רק בפני הטיפשות....לחרמן הוותיק הזה ניתנה הזדמנות פז רק כדי למזער פגיעה בנשיא המדינה
ובשמה של המדינה אפילו במחיר של אי צדק ופגיעה בקורבנות,הוצעה לו עסקת טיעון
חלומית והוא הטיפש סגר לעצמו שערי-שמיים ופתח לעצמו ובעצמו את שערי הכלא.
אבל את וכולנו יכולים להתנחם מהתועלת שבערך המוסף של מאסרו הממושך: המון נשים נופלות קורבן מאונס של כפיה ואונס
במקום העבודה והן מתמסרות באין ברירה לבוסים שפלים...
אם ולו אחת ניצלה מאונס כי הבוס הפחדן חושש שהאשה בכל זאת תלך עד הסוף וסופו יהיה כסוף הקצב,אז אנחנו כחברה הרווחנו.
כתוב תגובה ל- אמדון
3
מאמרך -מהמשובחים ביותר שקראתי
  אבי123   29/10/12 00:54
הלוואי שתהיה לעוד אנשים היכולת והאומץ לצאת כמוך נגד הלינץ' הציבורי המכוער שנעשה לקצב, לינץ' שחושף את החברה הישראלית בפניה המכוערות ביותר. אני כן מנסה לפחות להגיב לכל מיני טוקבקיסטים מכוערים שרוקדים על דמו ולהיכנס בהם ללא רחמים. מקווה שתפיץ את המאמר והרעיון שבו בכל פורום אפשרי. אם עוד כאלה שחושבים כמוך יצאו קצת מפחדנותם ויגידו מה שהם חושבים, אולי עוד תהיה תקומה לקצב. ואתה גם צודק בעוד דבר - ההרשעה של קצב מפוקפקת, וסימני השאלה שנותרו רבים מספור, למרות הלשוןהמתלהמת וההחלטית בה נקט בית המשפט.
כתוב תגובה ל- אבי123
4
הוא לא הראשון ולא האחרון ורק
  uo   29/10/12 06:17
בגלל שהוא קצב אנחנו שומעים על מה שקורה בכלא. ועדיין אנחנו לא יודעים כלום על מה שמתחולל בין כתלי הכלא. קצב הוא בכיין עלוב ודואג שנדע מה קורה לו ובכך הוא סוחט אהדה מצד אנשים מסויימים כגון כותב מאמר זה.

אם לא תהיה פושע ועבריין לא תגיע למצבים שכאלו
כתוב תגובה ל- uo
אתה מסית וחלק מאספסוף עלוב.
  אבי123   29/10/12 12:17
כתוב תגובה ל- אבי123
5
צודק במאת אחוזים,
  שושון   29/10/12 09:11
קצב עובר שואה פרטית, והנשיא פרס אפי' לא מנסה לבחון דרך לחון אותו בגלל העובדה שלא הודה בעבירות מין אותם לטענתו לא ביצע.ובכלל פרס שכידוע התמודד מולו והפסיד נוח לו שימשיך לשבת בכלא..
בושה וחרפה שכל חבריו ומכריו בעבר ובהווה מתעלמים במפגיע מקצב ומהסבל שלו ושל משפחתו.
על זה נאמר כבר:
" הוו זהירין ברשות שאין מקרבין לו לאדם אלא לצורך עצמן נראין כאוהבין בשעת הנאתן ואין עומדים לו לאדם בשעת דחקו"
אני קורא לראש הממשלה, לנשיא, לפרקליטות, לרבני ישראל, לפולטיקאים שהתדפקו על דלתותיו שהיה נשיא, לקום ולזעוק את זעקותיו.. וכל אחד שיכול להשפיע ולא עושה דבר יתן את הדין זה ממש בבחינת "פידיון שבויים".
ואני לא מאוהביו, לא ממשפחתו, יהודי פשוט שצועק המלך הוא עירום..
כתוב תגובה ל- שושון
6
כגודל הסמכות גודל העונש.
  משפטן   29/10/12 09:41
קצב אינו סתם עבריין מין שהורשע. קצב היה אדם שקיבל סמכות ואמון מהמדינה וניצל אותה לטובת עצמו באופן חמור.
נחשוב לרגע מה היתה דעתנו על גננת שהיתה מנצלת את מעמדה והאמון שאנו נותנים בה לטובת התעללות מינית בתינוקות של בית רבן.
הרי היו בין מכרנו שהיו מוכנים להרגה.
כך אנחנו מתייחסים לכירי מדינה שבוזזים את קופתה, שמחלקים ג'ובים ואו מנצלים מעמדם לאנוס ולנצל מינית נשים .
אין בדעה זו לתת לגיטמציה לפגיעה פיזית בקצב בבית האסורים.
כתוב תגובה ל- משפטן
7
ביהמ"ש שאתם כ"כ מזלזלים בו
  ענבר רוט   29/10/12 10:21
קבע שקצב אנס. הוא לא טמן ידו בקופת המדינה, הוא אנס! האיש שהיה ראש כזה או אחר למדינה אנס!! לא מעניין אותי מה הוא אומר או מה אתם אומרים, מה ביה"מ אמר? הוא אמר שהוא אנס! הוא האמין לנשים (וכן, ברור לנו שנשים הם עם שקרן וכל אחת תסכים להמציא שקר משפיל שכזה על אונס, ממש כל אחת!) שטענו שהנשיא, לא איש עמך, אלא הנשיא פגע בגופן (שאולי הוא לא יקר לכותב המאמר, בתווקה שאין לך בנות!). מצידי - שיתלו אותו בכיכר בעיר! לפני אי אילו שנים עבדתי עם העמותה שמטפלת בנפגעות אונס. שלא תדעו מצרות. מבינים כמה הפשע הזה הוא חמור ונורא וסוחב אותך לתהומות שאף אחד לא יכול להבין. כמה קורבנות אונס שנחשפו אתם מכירים? הן סוחבות כאב ובושה וחרדות. והמנוול הזה - ממשיך לטעון לחפותו. אתם יודעים להמ? כי הוא חושב שהנאות מן הם משהו שהגיע לו! שהן לא נלקחו בכוח. עכשיו אסכים איתך לגבי בית הסוהר והתקשורת, אבל ההתסייגות הזאת נכונה לגבי כל אחד. כל יושב בית סוהר, מה לעשות, זכאי לתנאי מינימום וכל אחד זכאי שהתקשורת לא תחגוג עליו. אבל את עונשו של קצב - רק אלוהים יעניש אותו! אמן ואמן!
כתוב תגובה ל- ענבר רוט
את חלק מאספסוף נבער ומתלהם,
  אבי123   29/10/12 11:16
ולהזכירך איננו חיים בסעודיה או באיראן ( שם אולי היו תולים אותו בכיכר העיר כהצעתך). בית המשפט אינו דברי אלוהים חיים, וזכותו של קצב ( כמו של כל מורשע אחר) להמשיך לטעון לחפותו גם אחרי שהורשע, מה גם שיש לא מעט משפטנים שהביעו תמיהה על פסק הדין.
כתוב תגובה ל- אבי123
בין התלהמות לחשיבה... לענבר
  פנקס הקטן   29/10/12 13:17
לא מכיר את קצב לא חבר שלו אבל, זה שבייניש הציבה שופטות "מתאימות.." כמו ארבל וכאלה לדון בהגינותן של השופטות קמא כבר הראה שעניין לנו עם נקמנות משפטית (על שלא הסכים לעסקה..) זה שהשופטות במחוזי "ירדו לזירה" סידרו את הראיות וחזרו לדוכן כדי לקבל את אותן הראיות (בנושא הסתירות בעדות "הנאנסת..") מביא שאט נפש לדרך השיפוט במדינה, ודוק, הרי רוב רובן של העדויות נגד קצב היו על חרמנות שליחת ידיים וגו' כלומר - רוב העדויות הצביעו שהאיש אינו אנס אלא מטרידן, והנה למרות שהפרקליטות עצמה טענה ((בהתאם לעדויות ששמעה) שמדובר בסירת פח רעועה, ישבו השופטות והפכו את סירת הפח הרעועה לאניית פאר של הרשעות.. ויש לזכור גם את א' מבית הנשיא שכל שרצתה זה לעשות כמה מאות אלפי ג'ובות על יחסיה עם קצב אחרת היא תעשה בעיות.. ואם את עדותה זרקו לפח די ברור שמדובר בהרשעה מרושעת בו מטרידן הולך לכלא כאנס, ולא שאני מופתע, כבר שמעתי קראתי (וכנראה שגם את) על אין ספור עיוותי דין גם כשנשים מעלילות שקרים, ורק נס קורה לפעמים והכבר יכול להוכיח את העלילה.
כתוב תגובה ל- פנקס הקטן
טראומה שהתחילה אחרי הפרסום
  מ.כ.   29/10/12 14:54
אכן אני לא מבין. אשה שהיתה בטראומה לא כותבת לו מכתבי הערכה ואהבה, לא מנסה לעבוד שוב איתו, לא מזמינה אותו לבר מצווה של בנה. אני חושש שהיא נזכרה שהיא בטראומה אחרי שזו הייתה הדרך היחידה שלה לצאת מהפרשה ללא כתם של מי ש"הסכימה ליחסי מין תמורת מעמד בעבודה"(במקרה הטוב. פרשיות כאלה קורות לאין ספור. קלינטון הוא רק אחד המקרים. רק ששם מוניקה לוינסקי הייתה מספיק הגונה כדי לאשר שזה היה בהסכמה. כאן, אם א. היתה אומרת את זה, הלכו חיי הנישואין שלה והיתה מודבקת לה תדמית של מופקרת (בניסוח עדין)
כתוב תגובה ל- מ.כ.
קומבינה+שחיתות=שופטים+פרקליטות
  ע_הראל   29/10/12 17:17

להלן נוסח החוק המוצע לטוהר המשפט ולסינון עדי שקר זוממים, שאילו חוקק אז לא היה ניתן לתפור תיק נגד משה קצב על לא עוול בכפו:


1.0 שמירת כבוד האדם ושמו הטוב

1.1 כדי להגן על כבוד האדם ולהימנע מהלבנת פניו בטרם משפט, יש להשתמש ככלל במונח "המתגונן" (Defendent) במקום נאשם, ובמקום ספסל הנאשמים יש להשתמש מעתה במינוח "דלפק הסניגוריה".

1.2 לא יופיע המתגונן לעולם באולם המשפט במדי אסיר - אלא בלבוש מכובד והולם, שנאמר "לא תכיר פנים במשפט".

1.3 מאחר שיתכנו תזות חלופיות מגוונות בעבירות מוסר – והלא אין הכרח שהתרחש פשע כלשהו (וזאת להבדיל מרצח שאם יש גופה אז חייב להיות רוצח), הרי על בית המשפט להעלות את התזות החלופיות מיוזמתו; וכן רשאי תמיד המתגונן משום צנעת הפרט - להציג את התזות החלופיות במסגרת טענות הגנה חלופיות.


2.0 פומביות וטוהר המשפט

2.1 לא תאושר בקשה לעריכת משפט בדלתיים סגורות לטובת מי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות (25 שנה, או במקרים חריגים עד גיל 30 לכל המאוחר), אלא אם כן התלונה או התביעה הוגשו תוך שנה אחת מהתרחשות האירוע הרלוונטי; וזאת מתוך חשש שמא המתלונן מתרגל את עדותו השקרית שוב ושוב (יתכן מול וידיאו/ראי ובסיוע מורים למשחק - עד הגיעו לרמה של "משחק מושלם").

2.2 במידה שכן יוחלט על קיום משפט בדלתיים סגורות, יוודא בית המשפט כי אין אווירה אוהדת כלפי המתלונן (ולא אווירה עויינת כלפי המתגונן) לא בתוך אולם המשפטים ולא מחוצה לו – זאת מחשש שמא עלולה להיות קרקע נוחה ופוריה לעדים זוממים חלילה, או שמא יונחו עדים ללימוד חובה שלא כדין.

2.3 במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לשחרר לכל הפחות את הפרטיכולים לפרסום דבר יום ביומו (מצונזרים ובשמות בדויים א' ב' וכו'), וזאת לאחר אישור תוכנם ע"י הסניגוריה – להבדיל ממשטרים אפלים שפרסמו דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!

2.4 במקרה של משפט בדלתיים סגורות, יש לבצע הקלטה אורקולית כפולה (פנימית בלבד) הן מטעם בית המשפט והן ע"י חוקר מקצועי מטעם הסניגוריה – וזאת בין השאר לעיונם של ערכאות הערעור; ובכל מקרה אין להכתיב קצב דיונים חפוז מדי עבור הסניגוריה (ובשום אופן לא יותר מיום אחד בשבוע) וזאת ע"מ לאפשר לה לצפות בהקלטות הנ"ל שוב ושוב – וכך לגבש את תוכניות החקירה וחקירה נגדית.

2.5 במידה שהתפרסמו עדויות התביעה בתקשורת לפני שמיעתם במשפט בדלתיים סגורות, יש להפסיק את המשפט ולהמשיכו מאותו שלב בדלתיים פתוחות, ובכל מקרה יש להמשיך את שחרור הפרטיכולים ואת ההקלטה הכפולה כסידרם.

2.6 במהלכו של משפט בדלתיים סגורות, רשאי בית המשפט לנהוג לפי פסיקת הרמב"ם ולקצר הליכים – לאמור "משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים", וזאת משום שהעדים המרובים עלולים להיות מתואמים אוטומטית בעידן התקשורת (אף שמעולם לא נפגשו או לא נדברו ביניהם לכאורה).


3.0 התנגדות ראויה לאונס

3.1 לא תתקבל טענה של אונס ממי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות (25 שנה, או עד גיל 30 במקרים חריגים לכל היותר) – בהיעדר התנגדות פיזית וקולנית ניכרת או סבירה לפי הנסיבות.

3.2 בהיעדר התנגדות ניכרת כנ"ל ממי שטרם הגיעו לגיל הבגרות המגדרית, רשאי בית המשפט מיוזמתו להסב את הדיון מאונס לניצול יחסי מרות ו/או למעשה מגונה.


4.0 הדחקה ביחסי אישות ועבירות מוסר

4.1 לא תתקבל טענה של "הדחקה" ביחסי אישות ממי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית בזמן ההתרחשות, לרבות הדחקה נוכח עבירות מוסר לכאורה כגון כפיה והטרדה, אונס ואלימות; אי לכך מרוו
 תולדות האינקוויזיציה במשפט קצב
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
מדיניות עצימת עינים
  ראשוני   29/10/12 14:56
ידוע שבבתי הכלא האסירים השפוטים על עברות מין נחשבים לקטגוריה הנמוכה ביותר וחשופים להתעללות על ידי האסירים האחרים. יחד עם זה, לשב"ס נח להתעלם מכל מיני גורמי צרות ולתת להם לפרוק מרץ על חשבון החלשים מהם כדי שהסוהרים לא יעבדו קשה מדי. הנהלת הכלא חייבת לשמור על מינימום של צלם אנוש של האסירים ולא להתעלם ביודעין ממעשים שפלים של האסירים כלפי קצב. אין הוא 'ציפור כלא' הרגיל לחיים במקום זה. מפאת גילו ומעמדו לשעבר הוא ראוי למעט יותר הגנה - ולו כדי לא לעמוד בפני הצורך בועדת חקירה אילו יקרה לו משהו. על מעשיו עליו לקבל את העונש שקבע בית המשפט ולא את זה שקבעו האסירים.
כתוב תגובה ל- ראשוני
9
חף מפשע עלילת דם של השמאל
  ורד   29/10/12 15:53
נקמת המחבלים בתקשורת והשמולאנים בניצחון על פרס
כתוב תגובה ל- ורד
10
משפט קצב-משפט דרייפוס הישראלי.
  אהוד פרלסמן   31/10/12 08:23
כמו מזכיר המדינה, גם אני משוכנע שמשה קצב הורשע עקב הרקע שלו ולא כיון שהיה אשם. פרסמתי כאן סדרת מאמרים המוכיחה שהוא הורשע למרות הראיות ולא בגללן, ומי שרוצה לקוראן יכול לללחוץ כאן ולהגיע למאמר האחרון שבתחתיתו קישורים לכל המאמרים האחרים. לאחרונה כתבתי מאמר מסכם ואני מחלק אותו לעיתונאים וחברי כנסת כדי לשבור את חומות השתיקה הסובבות את העובדה שהשופטת נאור הרשיעה את קצב על סמך ראיה שהיא בדתה במוחה. אני מקוה שבסופו של דבר, הצדק ינצח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הלוואי שתצליח. מה שחשוב זה אכן
  אבי123   31/10/12 11:26
להפיץ את העובדות האלה לכמה שיותר גורמים, אם כי עד כמה הדבר הזה יהיה אפקטיבי לאחר שהמשפט כבר הסתיים ועל רקע האווירה הציבורית הקיימת נגד קצב - אני לא יודע.
כתוב תגובה ל- אבי123
11
רשימה עם טעם - אך פגומה
  בן דוגית   31/10/12 09:11
הכותב, עמוס שנער, נוגע ברגישות רבה בסיטואציה המורכבת של מאסר הנשיא. למעשה הוא מאתרג אותו בחום-לב, אך מתעלם מהעובדה שברשימה זו הוא משלים את הספין החדש מבית היוצר של קצב או משפחתו. מר שנער "שכח" לציין כי הידיעה התפרסמה בסמוך מאד לידיעה המדברת על הגשת בקשת חנינה מצד רעיתו. אין צורך להרחיב בנקודה זו, מכיוון שהמשפחה מבחינתה נלחמת למען אבי המשפחה, הנשיא שביזה את משרתו הרמה ואת כולנו גרר למקום קשה. אבל זה אינו פוטר אותנו מלהבחין בספינים מצחינים.

יחד עם זאת מפליא שאיש ככותב הרשימה בעל הטעם והצדק בפניה לרשויות בתי הכלא להקפיד על שלומו של מר קצב, אך באותה נשימה הוא מוסיף גם המלצות מוטעות כמו "מאסר בית" כתחליף וכו'. מר שנער שוב חוזר על נימת המנגינה המוכרת של בית קצב, שסייעו לעורכי דין מסויימים להטיל רבב, דופי על דופי ולהשמיץ עוד ועוד את המתלוננות. כך נהג גם כותב רשימה זו שהעלה על פסגה מיוחדת את מר קצב והשפיל שוב באותה עת ממש את המתלוננות. מה באמת הן חשובות? מי בכלל מזהה אותן?

גם בנקודה זו אין טעם להמשיך. אכן שוב אני מדגיש כי הכותב צדק בחובת המדינה להשגיח על שלומו של מר קצב. באשר לחנינה הרי את השלב הראשון המצדיק הגשת בקשה כזו האסיר הזה אינו מוכן לעשות: הרי הוא יודע כי עליו להודות בפשעיו ולעבור שיקום התנהגותי. אז מה עוד
צריך לבקש?
כתוב תגובה ל- בן דוגית
12
תגובה לתגובות
  עמוס שנער   1/11/12 19:29
קודם כל אני מקווה שמשהו יקרא את תגובתי שכן אני שולח אותה די מאוחר כיוון שאין לי גישה בדרך כלל למחשב במהלך השבוע. האמת היא שהייתי מופתע לטובה מהמספר הגדול של התגובות החיוביות. הייתי בטוח שהתגובות תהיינה שליליות אך מסתבר לשמחתי שעוד הרבה אנשים חשים כמוני.
תודה למגיב אבי123 על מחמאותיו,דאגתו ועקשותו למען קצב. מסתבר שישנם אנשים טובים במדינה הזו.
לדאגנית. אני שמח שיש ביננו גם הסכמות ולא רק חילוקי דעות ושההסכמות ביננו הינן בנושאים מהותיים יותר. אני אשמח לעשות כל מה שביכולתי כדי לעזור לקצב. יחד עם זאת אני אדם פשוט שהאתר היקר הזה נתן לו את האפשרות להתבטא ולכן קשה לי להאמין שפניה אישית שלי אל חברי הכנסת ובעיקר הנשיא, תביא לשינוי המיוחל, בעיקר שלא מיעטתי בעבר להתבטא באתר זה בגנותו של הנשיא הנוכחי פרס שוודאי ירצה לדעת את זהות מבקש החנינה.
מבחינה זו לך גברת דאגנית היקרה יש יותר כוח לפעול מאשר לי ויחד עם זאת אשתדל בלי נדר לעשות משהו.
קיבלתי גם פניות מרגשות במייל הפרטי שלי, דבר ששימח אותי גם כן. לגברת ענבר רוט. תגובתך ראויה למרות שאינני מסכים איתך. יחד עם זאת ציערה אותי הטענה שכבוד גופן של הנשים אינו יקר וחשוב לי. התגובות החיוביות להן זכיתי גם מנשים מוכיחות שאין כאן מלחמת גברים נשים. ציינתי בכתבה שהחלטת בית המשפט אינה אמינה בעיני באופן כללי ולאו דווקא בהקשר של קצב ואף ציינתי כיצד מבחינתי הסיכוי שקצב אשם או זכאי הוא חמישים חמישים. לא זיכיתי את הנשיא אך ציינתי באופן מפורש שישנם סימנים לא מעטים לטובתו, ואני בטוח שבכל מקרה עונשו של קצב מוגזם ואפילו סופר מוגזם. ראיתי גם את תגובתו של פרלסמן שמאוד שמחה אותי כיוון שהוא אדם מיוחד בעיני, אשמח לקרוא את מאמריו על קצב ולהחכים.
ולסיום, נראה לי שבדיעבד הייתי נותן שם אחר למאמר: "משה קצב עדיין חי".
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
למר שנער הטוב
  דאגנית   26/11/12 12:57
היום היה לי פנאי ושוטטתי מעט באתר, והנה נתקלתי בתגובתך כאן, שאכן בגלל ריחוק הזמן - לא ראיתיה. ראשית: תיקון קטן - יש לכתוב בינינו (ולא ביננו). אינך אדם פשוט, הנך ככולנו כאן. אני מאמינה במילה הכתובה ובתגובה. להניח לענין ללא תגובה, לשתוק - זו דרך שלילית. על-כן פניה לחברי כנסת, לנשיא (הוא לא יזכור את שמך וניתן לכתוב ע. שנער בלבד) - מזיזים משהו. זו אמונתי. דווקא הכותרת של רשימתך: "מתעללים במשה קצב" יותר הולמת. ואני מאד מקוה, שאתה, אנכי ועוד אנשים, (שלשמחתי הם מתרבים) - יגברו על הנשים הפמיניסטיות הצעקניות ויצליחו להפחית באפן ניכר את עונשו של קצב או להביא לשחרורו. אני מאמינה באמונה שלמה שהאיש יושב בכלא לשווא. 7 שנים - עונש חמור מאד! איחולי לבריאות ולשמחה.
כתוב תגובה ל- דאגנית
13
מגיע לו חנינה.
  g-24.   3/11/12 19:44
מגיע לקצב חנינה אחרי מה שעשו לו.
כתוב תגובה ל- g-24.
14
קול אחד שפוי בסדום
  רןןןן   6/11/12 17:45
כתוב תגובה ל- רןןןן
15
משה קצב
  פלח   28/12/12 19:46
לשנער כנראה שלא אתה ולא איש מי מבני משפחתך עברו התעללות מינית. אני לא מאחל לא לך ולא לאיש מבני משפחתך התעללות אף פעם התעללות כזו , ולזכור זאת כל ימי חייך , עליו לשלם את המחיר ואפילו כל ימי חייב !!!
כתוב תגובה ל- פלח
הנך טועה
  דאגנית   29/12/12 21:06
ידידי, ההבדל בינך לבינינו הוא שאנו יודעים שלא היה כאן אונס. יחסי המין היו בהסכמה. הבנות העלילו עליו מסיבות שונות. אין אנו אומרים שקצב טהור. הוא לא. אך הוא איננו אנס, ואני חוזרת: היחסים היו בהסכמה, לא מתוך כפיה. הן הסכימו לכך מסיבות שונות, שלא כאן המקום לפרטן. יודעי דבר שקראו את פסקי הדין לפרטיהם מצהירים שהאיש נשלח לכלא לשווא והשופטים ידעו זאת היטב, והעלימו עין. היה כאן עיוות דין. לתשומת לבך, אדון תמים.
כתוב תגובה ל- דאגנית
מעניין אם כל מי שעבר התעללות
  אבי123   31/12/12 01:34
מינית, נוהג לחזור ולבקש את קרבתו של מי ש"התעלל" בו.
כתוב תגובה ל- אבי123
למר פלח היקר
  עמוס שנער   3/01/13 18:19
קודם כל תודה רבה שאינך מאחל לי ולבני ביתי לעבור מעשי אונס. טוב שאתה חולק עלי אך לא שונא, ולצערי היום זה לא מובן מאליו.
לענייננו.
[1] אם חלילה לאדם מסויים נהרג בן בתאונת דרכים, האם הוא צריך לצפות שכל העומד לדין באשמת הריגה בתאונת דרכים יכנס לכלא, גם אם איננו אשם? אם מישהו עבר אסון אז הוא צריך לדאוג שעוד כמה אנשים נוספים יעברו אסון?
[2] אם אין גבול לנקמנות ואסור לי לציין ש7 שנים בתוספת השפלות בתקשורת ובכלא עצמו זה יותר מדי, אז למה שלא נקצין עוד יותר ונציע לתלות חלילה את משה קצב על חבל תליה בכיכר המדינה?
לכל פושע במדינת חוק יש להציב גבולות לעונשו. כאשר מדובר במשה קצב אז יש לדאוג פי כמה לכבודו, כיוון שישנם סימנים רבים המוכיחים כי מדובר באדם שיושב במאסר ללא סיבה מוצדקת כלל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
16
טיהור שמו של קצב
  הרץ   6/01/13 21:00
לפי ידיעותי,ניתן להגיע לאמת של קצב ולטהר את שמו.בדוק!
ניסיון של כ-30 שנה בעבודה עבור אנשי ציבור ואחמ"ים בכל הקשור לפלילים.דיסקרטיות אמיתית וחשובה מכל.
כתוב תגובה ל- הרץ
מאמר נוסף על משפט קצב
  דאגנית   7/01/13 09:53
שלום אדוני, חלילה לי לתת לך פקודות או צווים, אך מאחר שהגבת כאן ברוח אוהדת - אני שואלת מדוע שלא תגיב ותתרום את תרומתך למאמר יותר טרי המופיע השבוע? שמו: "קשר השתיקה סביב משפח קצב" - של אהוד פרלסמן (4.1.13). חן חן.
כתוב תגובה ל- דאגנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il