|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יגאל סרנה, זה בשבילך
מאת: נרי אבנרי  |  31/10/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה
  צנחן   31/10/12 17:13
נרי ידידי.את יגאל סרנה אתה מנסה לתקן? וואלה משוכה גבוהה ניסית לעבור הפעם.הוא לא בר-תיקון.הוא חיי ומתפרנס מהטעויות והשגיאות כבר דיי הרבה שנים.
כתוב תגובה ל- צנחן
2
עוד פעם אבנרי הקדיח את התבשיל
  בבל״ת   31/10/12 18:21
חיפוש בגוגל מעלה תוך שניות את הסרטון מההפגנה בככר ציון, זמן קצר לפני הרצח, שהיתה ארוע השיא בהסתה הנוראה נגד רבין. בהפגנה הזו שאגו אלפים שרבין בן מוות, כוללנשלטים ברוח זו , וברור שרבים מאד שם רצו במותו. על המרפסת עמד נתניהו בתחילה עם כל ראשי הימין, כולל שרון, ובסוף רק עם קצב. מאז הם מנסים להפיל את התיק על אבישי רביב, אבל חוץ מכמה אידיוטים הזויים, אפילו הם יודעים שזה בולשיט.  
כתוב תגובה ל- בבל״ת
מה זה משנה בכלל??
  איריס כהן   31/10/12 20:46
אם היתה הסתה לרצח או לא ? בסופו של דבר רבין לא נרצח בגלל הסתה כלשהי אלא מתוך תכנון של כנופיה יודו-צלבנית שתכננה גם את ההסתה וגם את הרצח-הכל בכדי לחסל את המחנה הלאומי דתי ימני שהתנגד להסכמי אוסלו ונלחם נגדם !הראיות רבות אך אי אפשר לבדוק אותן בצורה רשמית על ידי מערכת שלטון החוק ,משום שהמאפיה שולטת גם שם, גם לאחר הסזון ,אלטלנה, הפקרת החיילים בכוונה במלחמת יום הכיפורים-למותם , המשיך מחנה הימין הטיפש לראות בנחשי השמאל -אחים ושותפים להקמת מדינה ,ולא השכילו להלחם ולמגר את אלו שרצו רק שלטון והיו מוכנים לעשות הכל בכדי לנווט את ההמונים שברובם יהודים נאמנים ומסורתיים בכדי שיסכימו לדרכם-כולל לרצוח את רבין ובכך לקבל לגיטימציה לשלטונם השקרי מרוב העם !!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
אין גבול לתאוריות המטורפות
  אחותי   31/10/12 21:57
כתוב תגובה ל- אחותי
תקציר הראיות שהוכחו בבביהמ״ש
  לאיריס   31/10/12 22:06
הרוצח היה יגאל עמיר. סייעו לרצח אחיו חגי חוברו דרור עדני. כל עובדה אחרת לא הוכחה היא על אחריותו של הדובר ממוחו הקודח.
כתוב תגובה ל- לאיריס
כל עובדה אחרת בעניין הרצח
  איריס כהן   1/11/12 07:58
שלא הוכחה היא על אחריות אלו שלא רצו כלל לבדוק עובדות אלו, קרי - מערכת שלטון החוק- משטרה-פרקליטות-משפט-ובעיקר התקשורת שהיא האחראית על הפעלת הלחץ על המערכת בכדי שתתחיל בכלל חקירה, כל הפניות למערכות שלטון אלו נענו בשלילה ובוז ,בטענה כי מדובר באנשים הזויים שאין כלל צורך להתיחס להם ולטענותיהים , לכן טענתי שהאמת לא תתגלה תחת שלטון נבל זה -שכאשר אתם הולכים להצביע פעם בארבע שנים -הם תמיד נשארים בשלטון כי הם אף פעם לא נבחרים ומתחלפים לפי רצון העם, אלא רק הבובות שהם מפעילים אותם, פעם מימין ופעם משמאל -זאת "הדמוקרטיה הישראלית" לתפארת המדינה ולטמטום ההמונים !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הימין לא מחפש את האמת
  תשובה לאיריס   1/11/12 11:11
מאז הרצח עסוק הימין בהפרחת השערות ותאוריות שהופכות מופרכות והזויות יותר ויותר.מטרתן של התאוריות האלה לא להגיע לאמת, אלא לנקות את המצפון המלוכלך של הימין שיודע שהוא אשם בהסתה וברצח. על כך אמרה ליידי מקבת למקבת- גם אם תשטוף את ידיך במימי האוקיינוס, הן לא יינקו מהדם. או בלשונכם - הנסיונות שלכם לנקות את מצפונכם באמצעות האשמות מופרכות ותיאוריות הזויות הם כדורי סרק. זה לא יעזור לכם.  
כתוב תגובה ל- תשובה לאיריס
על ראש הגנב בוער הכובע
  איריס כהן   1/11/12 11:26
לי אין שום צורך לנקות את מצפוני וגם לעוד יהודים רבים,ראה תגובתי לפועה, גם אם תמשיך בקשקושיך והבליך בכדי כביכול לסתור את דברי, עדיין העם- ולא הימין - דורשים לדעת מה קרה שם באמת??? ולחקור את הרצח !! התעקשותך שלא לחקור ,דווקא מחשידה ומפלילה- כמי שיודע את האמת ומנסה להסתירה - כי אם אכן כל טענותינו הן רק הזיות מטופשות ללא בסיס אמיתי ממה אתה פוחד כל כך ?!!,היית צריך דווקא לצדד בחקירה בכדי ש"טיפשותינו " תתגלה ברבים לא???
כתוב תגובה ל- איריס כהן
פעם טענו שהשמש סובבת את הארץ
  לא   1/11/12 14:30
גלילאו לימד את כולם מה הנכון והיום רק שוטה יחשוב שצריך עוד לחקור בעניין. יש מקרים, ורצח רבין הוא אחד מהם, שהדרישה ל״חקירה״ היא למעשה נסיון לחפש סבון כביסה למצפון
כתוב תגובה ל- לא
רק הגנב שהכובע בוער על ראשו
  איריס כהן   1/11/12 18:49
יכול לעשות השוואה מטומטמת שכזו!! די נגמרו כל התירוצים רוצים חקירה אמיתית של הרצח!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס
  ברוך ולא חזק   7/11/12 13:58
1)בזמנו למדתי בבר אילן והייתי באוניברסיטה למחרת הרצח שמעתי וראיתי עשרות סטודנטים עולצים ומההללים את הנבל -גם היום כמה מידידי אומרים כי הרוצח עשה מעשה קדוש. 2)לענין "האמת " כבר מספר שנים לא מועט שולט המלך ואם היה סובר שיש אמת בשטויות שאת ודומים לך מפיצים כבר מזמן היה מקים ועדת חקירה או בדיקה לחקר "האמת" .. הערה:בענין הסזון תלמדי הייטב את תולדות המחתרות וקראי מסמכים (לא היסטוריונים מטעם ) קראי על נסיונות הקשר של ראשי לחי עם הנאצים ואת הסגרתם של אנשי לחי ע"י אנשי אצל . יהודי לא מגרש יהודי -רק לבגין היה מותר בימית ואופירה .
כתוב תגובה ל- ברוך ולא חזק
3
אין לך מה לעשות
  יונה סוקולובסקי   31/10/12 20:27
בשביל מה אתה קורא ידיעות אחרונות? כל כך משעמם לך? אתה יודע כמוני שאי אפשר להאמין למילה שמופיעה בטבלואיד הזה. אין לך מה לעשות?
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
4
כתבה יוצאת מן הכלל.
  שאפו   31/10/12 21:51
כתוב תגובה ל- שאפו
5
כרגיל נרי נותן ראייות מוכחות
  אראל   1/11/12 01:25
וזה עדיין לא מספיק משכנע את העדר השמאלני
כתוב תגובה ל- אראל
6
סרנה שייך לשבט המתנשא לריק שימ
  קורןנאוה טבריה   1/11/12 04:56
שימשיך עד יום מותו לדקלם ולהסית נגד המחנה הלאומי ולהאשים אותו ברצח רבין=וגם אם רבין בכבודו ובעצמו יצא מקברו ויישבע לסרנה שלא מכדורי ה0רק 0רק של עמיר הוא נרצח=סרנה יקבור את רבין עמוק יותר ויגיד לו:אני מהשבט שמחליט כאן מי המסיתים, הרוצחים והנרצחים!!!צביעותם ועלילותם אמנותם!!!והערה לנרי,סרנה ושכמותו מעולם לא ראו ב"ימין" אח שלו,אז למה לייחס לו כזה דבר,לי אין ספק שקיים כאן זן של "יהודים" שלאחר בדיקת שורשים הם יגלו לשמחתם שאין להם דבר וחצי דבר עם העם היהודי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
אל תכו על חטא, אל תתערבו בצער!
  פועה   1/11/12 08:31
נרי, בעיתכם אינה התנשאות השמאל, אלא מצפונכם המלוכלך!
כל שאתם מבקשים כל שנה ובכל זכרון זה שהשמאל ינקה לכם את הזוהמה מהמצפון. אתם כועסים על השמאל כי הוא מסרב לעשות את זה ולשחרר אתכם מממשא האשמה הכבד המעיק.
אומר לך בשמם של אלה שכואבים באמת את רצח רבין (לא הוסמכתי על ידם): אל תכו על חטא אנחנו לא זקוקים להכאה הזאת. אין לנו אשליות בקשר ליכולותיכם ולבגרותכם.
אנחנו תובעים מכם שתתעסקו בשלכם, ואל תציקו לנו באבלנו. אין לכם זכות להתערב באבלנו ובצערנו כל שנה מחדש! זכותנו המלאה להתאבל זכותנו להאמין זכותנו לחלום!
עלזו לכם ושמחו עודדו את עצמכם בכזביכם המומצאים, אל תבקשו את מחילתנו, אינכם ראויים לה!
אתם בעליה של הארץ! דרדרו אותה במיטב כשרונכם הידוע. הניחו לנו, בנו את גאותכם מעוצמתכם, ולא מתוכה של ההתנגדות לנו ולא על בסיס הטינה כלפינו, אם אתם מסוגלים.
ובכ"ז מילים אחדות על הקלטות חסרות המשמעות שהעלת,
"רצח הוא תוצאה של כשל בהבטחה" ההגיון עקום! מזוז פקיד קטן
שמיצר אמירות קטנות. (ההבטחה היא הסיבה לרצח?...)
נתניהו אמר דבר נכון אבל תמך בלעשות ההפך.
רבין, אמר דברים אמיתיים וגם התכוון להם.
קריאות הכאב באיכילוב הם נופת צופים לעומת מה שהיו שורפים
שוברים ובוזזים ימיניך, אלו הנרצח היה מהמחנה שלכם.
"בגין רוצח" כן זה נכון, השמאל תמיד זה שקבע את הנורמות בחברה הישראלית...
כתוב תגובה ל- פועה
אוי פועה ,פועה-אין לך תקנה
  איריס כהו   1/11/12 11:16
למרות שיודעת את האמת-מכחישה ומסלפת ! הרי את יודעת שאת הסליחה וההתנצלות אנו היהודים האמתיים-ולא הפוסחים על שתי הסעיפים-מבקשים ממך וממחנה השמאל על כל הפשעים מאז ועד היום : על הפקרת היהודים בשואה-למותם -בכדי שיגיעו רק אנ"ש- שלהם ניתנו הסרטיפיקטים !!!! על רצח יהודים ניצולי שואה על האוניה אלטלנה -הכל מתוך תאוות שלטון וחשש להגמוניה!!! על הסגרת יהודים לבריטים ושיתוף פעולה עם הממלכה הבריטית לסילוקם מהארץ ואף לחיסולם!!! על פשע מלחמת יום הכיפורים -על ידי הנבל דיין-שעשה יד אחת עם האמריקאים להפקרת החיילים בגבול, בכדי לתת למצרים לנצח, כדי להעלות את מורלם ואת קרנה של אמיריקה בעיניהים-צמרת שלמה של פושעי מפא"י ידעה על הפשע הנורא ושיתפה פעולה !!! על הבאת פושעי אש"פ כפרטנרים לשלום נתינת נשק בידיהים בכדי שיטפלו במתנחלים -בלי בג"צ ובלי בצלם , על רציחתם של אלפי יהודים בגין ההסכמים ועל ההתעקשות להמשיך בהם למרות שהיה ברור כי פניהים לא לשלום !!! - כל זה פועה ,בלי שום תגובה הולמת מצד מחנה "הימין" הטיפש והנבל שמחל מראש על כל פשע ותעלול מתוך רגשי נחיתות ורצון ל"שלום עם אחים "-הוביל את המחנה שלך לגדול הפשעים והתעלולים -ביום רצח של ראש הממשלה, כביכול על ידי בחור דתי ימני - בכדי לשתק סופית את הימין ולקבל את השלטון והלגיטימציה מהעם, למרות הכל - גם למרות שישנן עדויות רבות לפרובוקציה איומה שכזאת-סרב מחנה הימין הנבל לחקור את העניין והעדיף לקפל זנבו ולהמשיך הלאה את החגיגה הדמוקרטית המקסימה ביותר באזור - ולא רק שלא דרשו התנצלות על אוסלו ואת חקירת הרצח, הם מיד שמו על מצחם את אות הקין וביקשו מחילה וסליחה!!! פועה לנבלי הימין האלו את יכולה להפנות את חיצייך המורעלים ולבקש התנצלות ,אבל לא ליהודים כמוני-אני מצפצפת עליך ועל כל אלו שדורשים ממני התנצלות ,ומחכה ומקווה שבכל זאת יגיע היום שבו השלטון יעבור לידיו של עם ישראל-ואז כל פשעיכים יצאו לאור ללא סליחה ומחילה!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
בדברים שלך יש כשל קוגניטיבי
  תשובה לאיריס   1/11/12 16:25
אף אחד לא היה מתנפל באלימות בשנאה ובגסות כמוך על מי שטוען כלפיו שהוא אשם, אלא אם הוא משוכנע בעצמו שזה נכון. אם היית מאמינה בנכונות ההבלים שלך, היית מושכת בכתפיים ועוברת לסדר היום על ההאשמות נגד הימין.
כתוב תגובה ל- תשובה לאיריס
רק משהו שלא שייך לימין
  איריס כהן   1/11/12 18:38
יכול לעשות את העבודה מול השמאל התחמן , משהו חייב לעשות את העבודה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את מנסה להפגין חוכמה אך יוצאת
  מזה טיפשה ברמות   18/11/12 10:16
פועה ריקה מתוכן ומלאת שנאה לממשלה ששומרת על הבית שלנו..מדינת ישראל מדינת היהודים....עם אנשים כמוך אבדה תקוותינו.....
כתוב תגובה ל- מזה טיפשה ברמות
8
הרוצח נשאר חי ורבין עלה ======
  יוד יוד   1/11/12 18:08
מצלמות האזרחים שהיו על גגות הבתים הראו כמה דברים ועדיין קשה להאמין שעל הגגות בתוך השטח הסטרילי היו צלמים שצילמו ללא אישור .... הרוצח יגאל עמיר הוציא אקדח וירה בראש הממשלה,הוא עמד כרגיל ואף לא אחד ממאבטחי החוליה ביצע בו ירי כתגובה מיידית ונדרשת ע"פ ההנחיות ! ראש הממשלה צועד לאחר הארוע ההתנקשות ונכנס בעצמו לרכב ! לרעית ראש הממשלה אומרים אל דאגה "זה הכל סרק" "סרק" נמסר על שני כדורים שנורו וחדרו לגופו ! מי אחראי לכדור נוסף בעל קוטר אחר שחדר לגופו של ראש הממשלה מלפנים ? נכון שהרוצח מודה שהוא רצח, האם הוא החזיק בידיו עוד אקדח בעל קוטר שונה ואולי ירה כדור נוסף מלפנים, אם כן היכן היו אנשי החוליה? האם הם כשלו פעמיים ? בכל שנה מתעורר הוויכוח הזה על איך קרה ומדוע קרה? השנה המודעות יצאו עם פסוק ידוע- "נלחמים על הדמוקרטיה" הלקוח מספרי "דת השלום" מפרי ביתו של "המכון לדמוקרטיה" אני תקווה שיום אחד האמת או כל האמת תפורסם ואז הטוענים משני הצדדים יבינו ,לא ישאלו ולא יתנגחו אלה באלה.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
הימין ההזוי מתוכח עם עצמו
  אין שום ויכוח   1/11/12 20:09
שום אדם עם שכל בראשו לא משתתף ב״ויכוח״ האוילי הזה 
כתוב תגובה ל- אין שום ויכוח
יכולת לענות ולא לשלוח נפיחה===
  יוד יוד   1/11/12 23:44
זוהי הטעות שלך, אינני איש ימין ! אני מעלה את השאלות הנוקבות בכדי שמי מיודעי האמת ויש כאלו,ירים את הכפפה ויגיח מאותה חשכה וישפוך מעט אור . מי שמעלים שאלות נוקבות ובמיוחד לאחר האשמות והטחת עלבונות זכאים לקבל תשובות. כל עוד ההתיחסות תהיה מטופשת ובעלת אופי נפיחתי ,השאלות תעלנה ותהדהדנה מחדש בכל יום זיכרון. שאלתי שאלות,במידה והנך יודע את מקום המצאה של האמת אתה מוזמן לספר לכולנו היכן היא !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
ליוד יוד
  איריס כהן   2/11/12 08:41
המענה שלו ונפיחותיו הן למעשה היינו הך -הרושם שהאיש הזה נמצא באתר רק בכדי להלחם באומרי האמת על ידי זריקת קשקושים העיקר להראות שהצד השני דובר שטויות , האיש כנראה משרת משהו שמשלם לו או שהוא סתם פסיכופט !! זה בדיוק הפרופיל של כל אלו המבקשים שלום דמוקרטיה וחופש אבל רק לא אמת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את מלאה באלימות ושנאה
  לאיריס   2/11/12 14:10
הלל הזקן אמר כבר מזמן , ש״ואהבת לרעך כמוך״ זו כל התורה כולה. השנאה האלימה שלך לא תביא אותך לשום מקום טוב ורק תהפוך אותך למרירה ומתוסכלת
כתוב תגובה ל- לאיריס
מישהו כתב לך פה וצדק
  תשובה ליוד   2/11/12 14:05
אין טעם לנהל דיון על השערות ולמעשה על הזיות שאנשי ימין עם מצפון מלוכלך. אתה טוען לעובדות בנוגע לבליסטיקה, תתכבד ותציג את המקורות שלך: הדו״ח הבליסטי, חוות דעת מומחה, או משהו אחר שהוא ראיה רצינית ולא קישקוש מקלדת. לא הבאת שום מקור אמין לטענות שלך. מישהו פה , שטוען ברוח הטענות שלך הפנה ל״תחקיר״ של אדיר זיק. נדמה לי שזה מייצג יפה את כל טענות הימין המופרע מהסוג שאתה העלית. כולן לא נסמכות על שום מקור אמין, אלא על ליצנים מטורפים מהסוג של אדיר זיק ו״תחקיריו״, שלא שוים תגובה רצינית. האמת היא עסק רציני ואם אתה רוצה להגיע לאמת,, תביא מקור רציני תוכל גם לנהל דיון רציני 
כתוב תגובה ל- תשובה ליוד
גם המענה הזה למעשה נפיחה
  איריס כהן   2/11/12 16:18
אומנם נפיחה ארוכה הפעם אבל עדיין נפיחה !! נבל המשחק אותה ראש קטן כאילו שאינו מכיר את החומר ואת הראיות המוצקות ,אני מבטיחה לכם שהוא יודע לשנן זאת בעל -פה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שנאה ואלימות
  כרגיל אצל איריס   2/11/12 18:15
כתוב תגובה ל- כרגיל אצל איריס
9
כמה פעמים האשימו את בגין XXX?
  כדאי להיזכר   4/11/12 17:38
השמאל שבמשך שנים התאמץ להצמיד "מילים הורגות" לשרון, ולבגין, נראה ציני לחלוטין
כתוב תגובה ל- כדאי להיזכר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il