|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לא לתת מקום לאירועים מצערים מהעבר להשתלט על מערכות היחסים בהווה    לא לתת להתחשבנויות כאובות מהעבר לפקוד את חיינו בהווה    לא לתת לשנאה להדיח את האהבה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היורש המפוקפק
מאת: אריה אבנרי  |  02/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
'יקירך' מני מזוז מה פעל ? !
  ל'אמיץ'   2/11/12 14:29
כתוב תגובה ל- ל'אמיץ'
אכן למען ההגינות אריה היה....
  נחום שחף   4/11/12 14:33
לבקר באופן דומה גם את מבקר המדינה האחרון מיכה לינדנסטראוס זה שזכה לתמיכת תנועת אומץ.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
2
'אתה' גם מגונן על שחיתות שלטון
  ליו"ר   2/11/12 14:38
כידוע לך
רשמתי לפניך לתגובתך : 'אין הנחות'
רשמתי : הרי השמות - עם הדמויות והנושאים
התוצאה - נאלמת - נעלמת ולכן ובפועל אתה מגונן גם על משרתי ציבור שהם : הנוהגים במינהל לא תקין - בשחיתות שלטונית בעליל !
כתוב תגובה ל- ליו"ר
3
זה לא שותף אלה שומר ברים
  גרוגי   2/11/12 15:54
ההשרדות של ביבי מעבירה אותו על דעתו, הוא מינה לעצמו שותף יורש (לדעתי מינה לעצמו בוס) שיום אחד יניח לפתחו מטען צד שביבי לא יצא ממנו "חי" (הכוונה כאש ממשלה) כי מי שהולך לישון עם כלבים קם עם כינים
כתוב תגובה ל- גרוגי
4
תביעה פלילית נוספת
  בעל מידע   2/11/12 16:37
עורך הדין פנחס(פיני)פישלר הגיש בשעתו קובלנה פלילחית פרטית נגדליברמן בגין הוצאת לשון הרע. מאחר שליברמן נהנה מחסינות של חבר כנסת לא ניתן לברר את הקובלנה אבל לא לעולם חוסן.ליבמרן יתן את הדין
כתוב תגובה ל- בעל מידע
שם חדש : אבנרי = בעל מידע
  ל'נעלם'   2/11/12 22:01
כתוב תגובה ל- ל'נעלם'
5
ליברמן נגד המחאה החברתית
  זוכר   2/11/12 17:18
ליברמן יצא בשעתו חזיתית נגד תנועת המחאה וטען אז מהנהגיים אינם ישנים בכלל ת בשדרות רוטשילד ובשעות היום הם מבלים במסעדות היוקרה בשדרה
כתוב תגובה ל- זוכר
6
טוב שקיים אריה אבנרי
  ע' בן-יוסף   2/11/12 17:53
מאמר מצמרר זה של אריה אבנרי הוא מהנוקבים והמסייטים ביותר שכתב בתקופה האחרונה. המתווה שאבנרי מציג כאן סביב דמותו האימתנית והפרימיטיבית של ליברמן המתנהל כשור נגח בזירה הפוליטית בחסותו של נתניהו, והוא כבר נושא עיניו ללשכת ראש הממשלה – מעוררת דאגה עמוקה לגבי טיב העם החי בציון ומתנהג כעדר כנוע. עדר מובל לטבח וכל כוחו בפעייתו "הו-הה הוא-הה". ועל הקקפוניה מחרישת האוזניים מנצח גיבור קומיקס מגוחך בשם נתניהו...

אבנרי חושף באיזמלו של מנתח את הקשרים המפחידים שבין גיבורי הפשע ומושחתי המימשל בישראל לבין דמויות כשר המשפטים והיועץ המשפטי, ומעביר אותם תחת הסורק החד שלו ותוך הצגת הקשרים האלה חושף מצב בלתי נתפש; בישראל של היום יש פשע מאורגן שבראשו בולטות דמויות פוליטיות. זהו פשע שהעולם הדמוקרטי לא הכיר עד למצב זה בישראל, שהתפתח דווקא במשמרותיו של בנימין זאב נתניהו, הדמוקרט לכאורה.

כאשר בבתי כלא יושבים נבחרי ציבור מהמעלה הראשונה – כי אז אין הוכחה ברורה יותר למצב המשפיל הזה של מדינת ישראל. אנחנו כבר לא בשפל המדרגה. אנחנו מתחילים בנפילה לתהום שנוחתים בקרקעיתה מרוסקי עצמות. אריה אבנרי מנסה שנים רבות לבלום את התהליך הזה עם חבר מתנדבים קטן. אנשים אלה רואים בעשייתם בהתנדבות שליחות חשובה ויש לעודדם תוך השמעת זעקת-שבר. כאשר גורלנו מופקד בידי אנשים כנתניהו, ליברמן ודרעי, אנחנו נראים יותר ויותר כניצבים חסרי-אונים בתיאטרון אבסורד. עם של דחלילים חסרי-אונים.

ישמור עלינו גורלנו אם נמשיך בפעייה של השלמה עם הכנעה מעוררת חרדה. אכן זו תהיה אותה "משילות" כוחנית ופוטיסטית עליה נתניהו וחבריו כבר מדברים בפה מלא, ממש בתאוות שוטים שיכורי-כוח.

כתוב תגובה ל- ע' בן-יוסף
כותב ולועס 'ומגונן' על מושחתים
  על היו"ר   3/11/12 05:20
'מגונן' גם על מי שיש לו כנראה וייתכן שיקולים אינטרסנטיים לתת להם להמשיך ולהתנהל , והמדובר בפקידות בכירה , ב'מניהל לא תקין בעליל ! ' היו"ר יודע במי ובמה המדובר שהרי היצגתי בפניו על הצג השמות והנושאים , ולא 'רק' מהיום , אבל הוא היו"ר בחר 'להיתעלם' !
כתוב תגובה ל- על היו"ר
7
שני "המוצלחים"
  פייגלה"   2/11/12 19:03
גם כך איש בעולם המערבי אינו מעוניין בקשרים עם הבריון (וכנראה גם המושחת) ליברמן, לכן מנויו כשר החוץ של ישראל "ממש תרם" לדמויינו בעולם וזה האיש שנבחר כשותפו של ביב אז "כה לחי"
כתוב תגובה ל- פייגלה"
8
תנו כח לאלדד יניב
  אליהו חיים   2/11/12 19:40
ביביהכניס סיגר בוער לכיס בכדי שהצלמים לא יצלמו אותו ,אז מה הפלא שאת הדולרים הוא שומר בגרבים,ועכשיו קיבלנו את ביברמן.
מה עוד צריך לקרות כאן בכדי שהיהודונים יתעוררו, מה הם לא מבינים לאן מוליכים אותם צוות הקוסמים הזה?
רון קופמאן קרא לחבריי הכנסת בור של חרא, הוא טעה, זה לא בור, זה הר ההולך וגודל ועוד מעט יהיה כמו חיריה.
צריך מישהוא שיזעזע, אלדד יניב מתאים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
9
קצת פרופופציה
  יואל קורנבלום   2/11/12 21:48
באמת תודה לאריה אבנרי על הזעם הסלקטיבי שלו נגד ליברמן. יש הרבה שעושים דברים אבל לא מפרסמים נגדם. למשל אהוד ברק שלפני כל פעולה הוא מתפלל "מי שברח". מאיפה קיבל פתאום כל כך הרבה כסף? בטוח שלא ממשכורת של רמטכ"ל. האם הפעילות המוזרה של אהוד ברק באה בגלל שיש לו או היו קשרים עסקיים עם גורמים מפוקפקים והוא מפחד שהם יגלו טפח אחד או שניים על פעילותו? האם מישהו התלבש על זה ודורש חקירה? מה בקשר לעמותות שלו? הכל נעלם. מה בקשר לשמעון פרס שכל פעילותו היא לרומם את שמו ולא משנה מה יקרה למדינת ישראל. כמה נזקים גרמו שמעון פרס ויצחק רבין למדינת ישראל עם הסכם אוסלו ביחס לנזקים לכאורה שגרם ליברמן? מה בקשר לעזר ווייצמן שקבל כל מני שלמונים? וכן הלאה יש עוד הרבה שמשום מה לא מדברים עליהם כי הם במחנה המתאים. לכן יואיל נא אריה אבנרי להפסיק לבלבל לנו את המוח. נראה לי שליברמן עשה את הכל במו ידיו והוא גם מבין את המצב באיזור הרבה יותר טוב מאחרים ומוכן לפעול למען מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
10
עד שלא יוגש כתב אישום כולם
  ממשיכים לשער   2/11/12 23:30
ידע זה כוח. לאחרונה התברר שרוב הפרשנים והמבקרים יודעים רק חצאי דברים.העובדה שהפרקליטות לא מזדרזת וובפועל מושכת חקירה כמה שנים מספרת את העובדות שכל אדם העוסק במישפטים מבין. הראיות והעובדות מחוררות ויתכן שמלווה בהרבה רכילות.אין תכלית.
כתוב תגובה ל- ממשיכים לשער
אדוני "המבין" במשפטים נא להרגע
  אחד "שלא" מבין   4/11/12 05:58
ישנה גם עוד אפשרות והיא שהיורש ליברמן סייע ודחף למנוי היועץ המשפטי הנוכחי "וסיבותיו עימו", לכן יש סיכוי סביר שהיועץ המתמהמה יחליט לא להגיש כתב אישום ולאו דווקא עקב "ראיות מחוררות" או סיבות דומות.....
כתוב תגובה ל- אחד "שלא" מבין
11
לשיטתך אבנרי,על העם להחליט איז
  קורןנאוה טבריה   3/11/12 06:34
איזה מושחת פוליטי לכאורה מתאים וראוי יותר להנהגת מדינת היהודים?לדעתי אם צריך לבחור למשל בין אולמרט לליברמן ואפילו בין ציפי,מופז, יחימוביץ ועיני,יהיר לפיד ו0ר0ורי 'השלום'לבין ליברמן=הייתי תומכת בעיניים עצומות ובלב חפץ בליברמן!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה קורן מטבריה-בושה לעיר שלה
  מתיתיהו   3/11/12 08:06
כתוב תגובה ל- מתיתיהו
אני מסכים שנאוה מטבריה מביישת
  כחלון   4/11/12 10:47
פנטית, לא חכמה, חוצפנית, שחצנית. בושה לטבריה עיר כל כך צנועה.
כתוב תגובה ל- כחלון
תגובה
  לא נכון   5/11/12 15:56
נאווה קורן היא לוחמת גאה לאומית שאומרת דברים של טעם הלוואי ורבים היו מיתנהגים כמוה.מה שאמרה הוא נכון .הם הרי כולם מושחתים.למה לא חוקרים את התופעה המוזרה שמלא עיתונאים שמאלנים הולכים לפוליטיקה?וכמה זה כל כך מכוער ומושחת.מה עם המפוקפקים-יחימוביץ,לפיד ליבני...על כל אחד יש הרבה מה להגיד,ולא לטובה.
כתוב תגובה ל- לא נכון
12
אבנרי - אתה מת מקנאה בליברמן
  לח   3/11/12 08:30
כתוב תגובה ל- לח
13
חשוד=חף מפשע עד אשר יוכח אחרת!
  דודי30   3/11/12 11:57
לקרוא לליברמן יורש מפוקפק זו חשיפה מיידית לתביעת דיבה.
צריך להבין שע"פ החוק הישראלי כל חשוד הוא חף מפשע עד אשר יוכח אחרת.זה תקף גם לגבי ליברמן והיה תקף לגבי אולמרט.

קל מאד לשנוא את ליברמן כי הוא כבר 15 שנה סובל מהסתה בלתי פוסקת של התקשורת הישראלית שמנסה להפוך אותו לגזען,לאומני וקיצוני.

האמת היא שהוא פוליטיקאי שקול מאד.הוא הצהיר לא אחת שיהיה מוכן לפנות את ביתו בהתנחלות נוקדים תמורת שלום מול הפלסטינים ולאפשר להם ריבונות כמדינה עצמאית מפורזת מצבא ומנשק,ללא שליטה אווירית.

גם היום ליברמן נמצא באותו מקום מבינה מדינית-ביטחונית.
הוא מוכן להסיגה ישראלית לבקעת הירדן – גבול הביטחון המזרחי של ישראל תמורת הסדר קבע מול הפלסטינים.

ליברמן הוא קורבן של הפרקליטות שלא מחליטה במשך 15 שנים בעניינו וגורמת לו עינוי דין חמור.צריך להגביל בזמן את גורמי המשפט ולא לאפשר להם למרוח במשך עשרות שנים את ניהול התיק.ממזמן היו צריכים להחליט האם הולכים לכתב אישום ולאפשר לליברמן (כמו לכל אזרח) להגן על שמו הטוב ולנסות להוכיח שלא דבק בו רבב.
כתוב תגובה ל- דודי30
וזה שתופר תיק ,הוא בסדר?
  פטרוזיליה   4/11/12 03:51
ופה חשפת את שורש הבעיה.שלטון האימים ומשטר הטרור של כל תופרי התיקים קריא התיקשורת ומערכת המישפט של אהרון ברק.הגורם המושחת ביותר במדינה תופר תיקים לכל מי שלא מוצא חן בעיניו ולא מיסתדר עם האגנדה הסהרורית שלו.עובדה-כימעט כל עם ישראל שונא גורם זה -התיקשורת הפרקליטות הבגץ.הם כולם שנואים על העם.כמה רשויות שמאלניות מיתחברות ביחד,בשינאה אדירה מאין כמותה,לכל מי שהוא לאומי או אמוני.קשירת קשר.יש פה פעילות אנטי מוסרית אנטי חוקית ואנטי לגיטימית.יש מלא מלא אנשים שבקלות אפשר ליתפור להם תיקים.למשל החכים הערבים פרס,זהבה גלאון-היה סיפור איתה.מה איתו.כמדומני היה סיפור על בעלה של דורית בייניש שנעלם משום מה.הבעיה של כל אלה,שהם לא בקוו,היצרים והשינאה של התיקשורת.זו הסיבה לחוסר האמון של העם,בכלי התיקשורת ובדרכו של אהרון ברק.התיקשורת-הדבר הכי שנוא במדינה,על כל עם ישראל.הפך עצמו,למישחק מחשב פיראי יצרי ורצחני שעסוק ברצח אופי ובשריפת כל מי ששנוא עליו.הנה יש ידיעה על אנשי תיקשורת בכירים שמטרידים מינית עמיתות לעבודה ואלה פוחדות להוציא זאת החוצה.תיראו איזה צביעות .להם שם בתיקשורת קל להפליל אחרים אבל כשמגיע לבית שלהם יש קשר שתיקה של כולם.כולם פרות קדושות.
כתוב תגובה ל- פטרוזיליה
14
אריה -תאשים את הפרקליטות
  tאיציק   3/11/12 13:13
הפרקליטות והיושבים מעליה הם האשמים בכל,אם ליברמן ורוע ממנו אלף מונים אולמרט מסתובבים בשטח והיועץ המשפטי ממשיך לעשות במנסים מפחד אין להאשים אתהשועלים אלא את הציידים שאינם. צריך להעיף את התמימים או נכון יותר הנוכלים שנותנים יד למשפח ולא למשפט צדק,ויש עוד רבים שצוחקים בכל פה מהמערכת ופורמלית זכותם!
כתוב תגובה ל- tאיציק
ויש ב'מערכת' גם שאבנרי מגונן !
  לאיציק   4/11/12 02:21
מגונן עליהם . למרות שמתנהלים ב'מינהל לא תקין - בעליל' !
כתוב תגובה ל- לאיציק
15
בבחירות, אני מצביע ליברמן.
  דודג   3/11/12 16:34
כתוב תגובה ל- דודג
16
מעניין למה החקירה לוקחת 10 שני
  אבי 0944   4/11/12 06:10
שנים ? אותי ליברמן מפחיד, אבל החקירות ההזויות של הפרקלחטות והמשטרה נראות שמקומם בשלטון דקטטורי. שנים של חקירות ? מי מאמין ?
כתוב תגובה ל- אבי 0944
17
ליברמן מסוכן לישראל
  יואב כפיר   4/11/12 10:50
רציתי רק להזכיר לכולנו כי בשעתו הציע ליברמן להםפציץ את סכר אסואן. אם יתמנה שר בטחון תפרוץ ללא ספק מלחמת עולם שלישית
כתוב תגובה ל- יואב כפיר
אובדן ההרתעה
  פטרוזיליה   5/11/12 03:46
ההפך הוא נכון יואב.שנים אני צופה בתיקשורת הערבית ובאותה תקופה שיצאה הצהרה זו נידהמתי מכוח ההרתעה שנתנה הצהרה זו בעולם הערבי ובמיצרים בפרט. צפיתי בהם,והם המיצרים דיברו על הצהרה זו בנסיבות שונות.ההפך,ממה שאמרת.ההצהרה ממש היצילה אותנו והרתיעה את מיצרים מלעשות שטויות.ישראל איבדה את כח ההרתעה לגמרי,וחולשתה מפתה אותם לייצר פרובוקציות.דווקא הצהרות,כמו של ליברמן ועמוס גילעד הם שמרתיעים אותם מליכנס לאיזה שהיא הרפתקה נגד מדינת ישראל.במקום זאת,להיתרכז בבעיות מבית.אין לך מושג כמה הצהרתו של ליברמן הביאה תועלת.במקום הנכון ובזמן הנכון.
כתוב תגובה ל- פטרוזיליה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il