s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יגאל יששכרוב
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שפת השפיות חייבת להיות שפת ההידברות ויש להוריד מסדר היום שפה בוטה וגסת רוח התובעת מישראל להגיב בנוסח - "בעל הבית השתגע"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ההבדל בין בוקר לערב
מאת: איתמר לוין  |  07/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמין בסיכוי האחרון
  טולסטוי   7/11/12 23:19
ב ה צ ל ח ה
כתוב תגובה ל- טולסטוי
טולסטוי, אל תחגוג מוקדם!
  נאוה מטבריה   8/11/12 07:10
העליון יעיף את לדור והתלונה שלו מכל המדרגות. אולמרט יזוכה בגדול, ויחזור לראשות הממשלה, שפ מקומו הטבעי. אם שמעת אתמול את דברי אמיר דן, זה מה שקרה בעצם: סתם הפרקליטות מנסה להתעלל באהוד.
כתוב תגובה ל- נאוה מטבריה
2
כתבה מעניינת ורהוטה
  אמנון לביא-לוי   8/11/12 02:18
אהבתי את הכתבה הרהוטה הזאת.
היא רק מטעימה לנו עד כמה לא ניתן לסמוך על בתי המשפט בארץ.
עד כמה לא נעשה צדק אלה משפט קר.
כשבגין אמר בעבר: "יש שופטים בירושלים"
זה נאמרבתקופה שבה שופטים עדיין חלקו כבוד לעצמם.!
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
3
אכן בבון זה קוף.
  בבון זה קוף   8/11/12 02:53
הכותב מתאר את לדור כאיש אחוז אובססיה חולנית ומריע לו על האובססיה ולא מבין שאם הוא באמת יצא לג'יהד מקומו עמוק בבית הסוהר. הכי מצחיק שהוא מביא ראיה חזקה מכך שלדור לא ערער על העבירה שממילא לא הייתה צריכה להיות בכתב האישום. לצחוק או לבכות ?
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
4
צדק צדק תרדוף...
  רחובות   8/11/12 03:08
לדור והפרקליטות מצילים את כבוד עשית הצדק במדינה ואת אמון הציבור במערכת הצדק.
כתוב תגובה ל- רחובות
5
רק פוליטיקאים בזויים שמים מבטח
  קורןנאוה טבריה   8/11/12 06:03
מבטחם בחוסיין אובאמה=שמעתי את תגובתו של אולמרט נגד ביבי לאחר נצחונו של אובאמה=והקאתי מגועל ואיך שאין לאיש הזה טיפה של בושה?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה, מה זה? תוך חצי שעה
  רונן מחדרה   8/11/12 10:24
החלפת את דעתך על אולמרט?
כתוב תגובה ל- רונן מחדרה
6
הערעור אינו נגד אלא בעד.....
  שמעון שבתאי   8/11/12 06:19
טוב עשה לדור שערער משום
שלא יתכן שפסק הדין יהיה כל כך חמור ויגרום לזעזוע בקרב כל אזרח ישראלי השואל את עצמו
היתכן שראש ממשלה השחית השחיד וסיאב את המערכת הציבורית ולא קיבל את העונש הראוי כפי שכל אזרח ואזרח היה מקבל עם אותם החלטות ומילים כל כך קשות.
ולכן טוב עשה לדור שפנה לבית המשפט העליון כדי שאנו אזרחי ישראל נשכיל ונבין האם מעשיו של אולמרט ראויים או אינם ראויים ועל פי זה נתנהל במערכת הציבורי הרי מה שמותר לאולמרט מותר לכל אזרח ואזרח
כתוב תגובה ל- שמעון שבתאי
7
אפשר לסמוך על העליון..
  גל - איש הים   8/11/12 06:57
ימצאו כבר איזו מקבילה מקושקשת ל'אמת לשעתה' ויכשירו את השרץ!
כתוב תגובה ל- גל - איש הים
8
חוצפה-פושע מורשע-בז לערכים
  צבי שטרן   8/11/12 07:02
א' ציפה לצילום עם אובמה כדי לעוור את הציבור' לאחר שניצל את שרותו הציבורי למלוי כיסיו, ולא שבע עדיין.
האיש שמן הראוי שינצל את המאסר המגיע לו להרהורים על דרכו הנלוזה, מעיז להמשיך ולשאוף לחזור לפוליטיקה.
זה מבחן לדמוקרטיה הישראלית. מדינת בננות של הון -שלטון והסתמכות על גורמיחוץ , או דמוקרטיה המושתתת על מוסר וערכים.
כתוב תגובה ל- צבי שטרן
9
ספרה של קונדוליסיה רייס
  יעקב יעקב   8/11/12 07:52
בספרה של קודולוסיה רייס מזכירת המדינה של ארצות הברית שייצא לאור כתבה : אולמרט הציע הצעה שמעולם לא הוצעה על ידי אף אחר,,שבהחלט גרמה לי,, להלם,,לא האמנתי למה שאני שומעת כתבה רייס בספרה,הוא הציא 99% מהגדה כולל כל הישובים שיישארו תחת שלטון פלסטיני,,בראיון באלגזירה בערבית אמר סעיד עריקת כי דחינו את ההצעה שלו ,,למה למהר אמר עריקת נחכה,, רוצים הכל כולל יפה וחיפה,אולמרט נמצא כאן בארצות הברית רוצה תמונה יחד עם הנשיא,במפגש עם עיתונאים (לא ידוע מי סידר לו ) אמר כך : המליונר האמריקאי אדלסון בשיטוף פעולה עם ראש ממשלת ישראל בינימין נתניהו הזרים יותר מ 100 מיליון דולר כדי לקדם את המועמד הריפובליקני רומני לנשיאות ארצות הברית,נתניהו התערב באופן גס במערכת הבחירות והוא לא ראוי להנהיג את ישראל אמר בבוז מתנשא בוטה גס עם פרצופים ללא התחשבות ללא רחמים ללא מחשבה מה יגידו הגויים,,ישראל דוחפת את אמריקה לעוד מלחמה בניגוד לרצונה,כך יוצא מדבריו,, ישראל מחרחרת מלחמות ומערבת את ארצות הברית,,בניגוד לרצונה,, זה האיש שחותר לחזור לשלטון בכל דרך ,איך עם ישראל הוציא מפלצת כזו מתוכו,,אחרי אלפיים שנות גלות ושוואה,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
הזדהות
  דאגנית   8/11/12 13:36
מסכימה עם כל מילה של יעקב יעקב. פשוט חשתי גועל ורצון להקיא עם שמיעת הדברים האלה. האזנים הצטלצלו. כיצד אדם, שהיה בעבר בליכוד, שהיה ראש ממשלה של מדינה, שהוא לא איזה נער פוחח בשנות ה-20 שלו, שמצופה ממנו להיות אחראי לדבריו ולאשר יוצא מפיו - אם לא כלפי ארצו, אזי כלפי המעמד, כלפי הארץ המארחת אותו - כיצד הוא מרשה לעצמו לצאת בהצהרות כה בוטות וחריפות כלפי ראש ממשלה של מדינתו? הוא גרם בכך נזק רק למדינה ולעצמו, לא לנתניהו. משום שכל אדם בר-דעת יודע שדברים שכאלה נאמרים ע"י אדם מלא משטמה, לא בעל חוכמה ולא בעל תבונה. הוא, לבני, מופז, רמון - הינם באותה הליגה מבחינה זו. על השמאל להיות בוש ונכלם בשל האיתרוג של אישיות זו. זה האדם שהם מבקשים להמליך עלינו שוב?
כתוב תגובה ל- דאגנית
מלחמת הפאשיזם באמת.
  בבון זה קוף   9/11/12 18:33
דרכו של הפאשיזם שהוא כולא בבתי הסוהר את מדברי האמת וזה מה שהביבונים האלה מציעים לנו. באירן ובסין היה קורה בדיוק מה שרציתם בבונים.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
10
יום חג לצדק
  חגי   8/11/12 07:52
כתוב תגובה ל- חגי
11
אוהב אותך לדור.
  יויו111   8/11/12 08:30
על הנחישות,על אומץ הלב,ישר כח צדק צדק תרדוף.
כתוב תגובה ל- יויו111
12
אמת לשעתה ולא ידעתי
  מלש   8/11/12 08:43
כרגיל כתבותיך מקצועיות ואמינות, אנא זכור שבעליון יושבים שופטי "האמת לשעתה" בפרשת השערוריתית של אילנה דיין ואותם שופטים יספרו לנו על מעטפות לשעתם, כמו כן אני יודע ממקור ראשון על עשרות נסיעות לחו"ל של משפחתו על חשבון כרטיס האשראי הצדדי שלו וגם כאן יגידו שופטי העליון כמו המחוזי שהוא לא ידע, אכן מערכת משפט שמפעם לפעם נכשלת.
כתוב תגובה ל- מלש
13
למדר את הציבור
  ידידי   8/11/12 08:56
ידיעות ומעריב מלמדים את היענים אין לטמון את הראש בחול. לא נפרסם אז אין ערעור.בצד אחד המול מנחה , ובשני אסור לו להתערב. מענין מה היה פוסק על כך המחוזי בירושלים.
כתוב תגובה ל- ידידי
14
עוד נסיון התנקשות פוליטית
  יוסי מ   8/11/12 09:00
ראה נא מר לוין. לא יעזור כאן כלום.
אפילו שהערכאה השופטת הגבוהה ביותר קבעה פה אחד את זיכויו ,ולא מחמת הספק שאינו קיים במשפט הפלילי,ואחרי משפט רחב ומפורט שבו נבחנו ההאשמות אחת לאחת ונותחו עד סופן, ממשיכה אותה פרקליטות עם אותו פרקליט מושחת (שחיתות היא גם שימוש לרעה בכח שניתן ולא למטרה שלשמה ניתן)לנסות ולהפיל את אולמרט.
.
אתה כותב כאן שלדור גילה מנהיגות, ויש אחדות דעים בפרקליטות.וכדאי שקהל הקוראים יזכור שכך היה לפני שהמחוזי זרק את אותה חבורה מכל המדרגות וגם את מה שאמרו השופטים על הפרקליטות והתנהלותה,וכך היה בתחילת תיק הולילנד, שהולך ומתמוטט מרגע לרגע. מנהיגות? הוא לא יכול להתפס בציבור במקום נחות יותר ונמוך יותר ציבורית וערכית מהיכן שהוא נמצא היום.
.
הציבור מבין היטב, שהתנהגות אולמרט שהיו בה דברים לא טובים הגם שהיו חוקיים ועל פי הנורמות, ראויה לאין ערוך מהתנהלותו של לדור, שהביא ומביא עדי שקר, חלקם קנויים בכסף כדי להשיג את מטרתו.
כמטאפורה,בבחירה בין מנהל השקעות שגנב מליונים מהחוסכים לבין אם שגנבה כיכר לחם כדי להאכיל את הילדים, יודע הציבור להבדיל בין השניים. כך מתיחס הציבור ללדור ולאולמר.
.
מטרת הפרקליטות ולדור המושחת, היא להוציא את אולמרט מהחיים הפוליטיים. שום דבר אחר.לכן ישתמשו בכל מהלך, בכל מה שיכול למתוח את החבל ולמשוך זמן. התשובה הטובה ביותר שיכול לתת להם אהוד אולמרט, היא ללכת להתמודדות.לתת לציבור להגיד את דברו.
האמת היא שמזה פוחדים פחד מוות. הפרקליטות ולדור,נתניהו וחבורתו וחלקים קטנים זניחים שוליים וצדדיים שבמדיה הקרויה עיתונות, שמתנהלים על רקע פוליטי מובהק, כמוכם למשל.
כל מי שמבין קצת בתהליך המשפטי מבין שסיכויי העירעור הם במקרה הטוב, קלושים. לו יהי כן. אני סומך על בית המשפט. תמיד אמרתי זאת, גם לפני פסק הדין, ואני, אף פעם, לא קראתי לשופטים מושחתים ,מכורים, ועוד ממיטב הרפרטואר של האתר הזה וחלק מהמגיבים ששינאת אולמרט (או תמיכתם בנתניהו) העבירה אותם על דעתם.
אני יודע טוב, לפחות כמוך, מה יגמר בסיכום פרשת הולילנד, מה שמסתמן והולך,שהדפוס הבולט כאן הוא המשך קניית עדים בכסף.
התמודדות של אולמרט שאני מקווה שתבוא, תנטרל את משיכת הזמן של לדור ושו"ת, אותם הנמנים על כנופית שלטון החוק כמאמרו המיתולוגי של רובי ריבלין.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
15
הנוכל המשפטי
  עידןסובול   8/11/12 09:48
תצהיר השקר שהגיש משה לדור לבית המשפט בהיותו פרקליט מחוז ירושלים, די היה בו כדי להעיף את האיש הזה מתפקידו ולחקור אותו במשטרה על עוד מעשים של העלמת ראיות, בידוי ראיות ותפירת תיקים; רק ברפובליקת בננות יכול נוכל משפטי מסוג זה להתמנות לפרקליט המדינה!
 הוועדה למינוי נוכלים משפטיים
כתוב תגובה ל- עידןסובול
13 סיבות
  הנ"ל   8/11/12 10:31
יש לפרקליט המדינה 13 סיבות מובנות מאליהן להתנגד לפיקוח חיצוני על הפרקליטות:
 פרשת דרנבוים היא אחת מהן
כתוב תגובה ל- הנ"ל
16
ומי ירשיע את הלוזרים
  פישלזון   8/11/12 11:07
מהפרקליטות ? חקירה של שנים , ביזבוז כספי ציבור ומה קיבלנו? זיכוי פה אחד. אולמרט אינו כוס התה שלי אבל מישהו חייב לשלם על התנהלות הפרקליטות. אם היה תלוי בי - הייתי משחרר לאלתר מתפקידם את הביזיונרים. צריך דם חדש בפרקליטות שלא חושב מקובע .
כתוב תגובה ל- פישלזון
17
לדור עשה חובתו. תודות לחברים
  פועה   8/11/12 19:44
השוטים של אולמרט ולפרקליטיו קצרי הראות. כל אלה שתקפו את הפרקליטות החל באידיוט אמנון דנקנר וכלה בארכיפרקליטים שלו
מצטערים היום על פתיחת הפה הגדול נגד הפרקליטות.
עכשיו השאלה מי ישב בתיק. אם זה יהיו דנציגר וסולברג, הם לא יכנסו לתיק ויקבעו שגם אם יש מראית סתירה בפסק הדין אין בזה צידוק מספק להחזיר את התיק למחוזי כדי שינמק את הסתירות. אם זאת תהיה עדנה ארבל ואפילו אליקים רובנשטיין
הם יכנסו למהות הטיעונים ועשויים בהחלט להחזיר את התיק למחוזי ולקבל את טענת הפרקליטות בערעור.
כתוב תגובה ל- פועה
18
ארץ האתרוג
  יוא"ב   9/11/12 16:47
הבעיה שלנו היא שבתקשורת יש הרבה יצרני אתרוגים.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il