s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יוצאים מהענן (2)
מאת: איתמר לוין  |  16/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לבני הישרה ממתינה לאולמרט=====
  יוד יוד   16/11/12 09:38
ציפי לבני ,זו ההיא מקדימה ש"מפלגת התקשורת" הכינה עבורנו בכדי שנבחר בה והיא היא תביא סוף לצרותינו.... השבוע אותה ציפי לבני מתראיינת באיזה ערוץ ומציעה שצה"ל ייכנס הפעם יותר עמוק לעזה ,יפיל את שלטון החמאס ויביא את אהוב לבם של המטורללים וההזויים. אבו מאזן שלהם. כלום לא יודעת ההיא...שאותו אבו מאזן מכחיש השואה עבר זמנו? רבותי אילו ציפי לבני הכושלת הייתה כעת בממשלה היא הייתה דורשת משר הביטחון שצה"ל יעזור לאבו מאזן לחזור... לרצועת עזה. אותה ציפי לבני וחבריה צריכים לדעת שלפני כחודשיים נערכו בחירות בערים ערביות באיו"ש החמאס החרים את הבחירות ומנגד אף נציג של אבו מאזן וחבורת הגנבים שלו לא נבחר. נבחרו צעירים שקוראים תיגר על הגנב הגדול, חברם של לבני וביילין. וגברת לבני ממשיכה עם המאנטרה שלה הנקראת אבו מאזן שאין לו כל אחיזה במציאות.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
2
הדילמה של ביבי והנייה:
  חשדנית   16/11/12 10:22
איך מגיעים להפסקת אש. אחרי שהצליחו לחסל את ג'עברי במבצע משותף, לביבי והנייה יש בעייה גדולה - איך מסיימים כבר את המבצע. מסתבר שהצבא של ג'עברי אינו מוכן להפסיק את ירי הטילים וממשיך להפציץ אותנו ביום השלישי ברציפות, ועוד הגדיל לעשות בטילים על ת"א וגוש דן....
אז מה עושים כדי לעצור אותם ? ביבי, הנייה, מורסי וארה"ב - כל השותפים המקוריים למבצע - הגו את הרעיון הבא:
ראש ממשלת מצרים יבוא לביקור בעזה. ישראל תאלץ להודיע על הפסקת אש לצורך הביקור, גם החמאס יודיע על כך, בתקווה שגם הצבא של ג'עברי יסכים, וכל זה במטרה שהמומנטום יישמר וימשיך הלאה...וכך תושג הפסקת האש.

ואם זה נכון, אז אתם כבר מבינים שכל הדיבורים על גיוס 30,000 חיילי מילואים לכניסה יבשתית היו ח-א-ר-ט-ה אחת גדולה...חחח העיקר שברק יוכל להתרברב 'שופוני יא נאס'

העיתוי שנבחר למבצע לא מקרי - בדיוק חודשיים לפני הבחירות, בדיוק כמו בעופרת חלולה 2009
והכל כדי שביבי יוכל להגיד הבטחתי וקיימתי. חזק על החמאס....חחח

ביבי - הצחקתנו !!!

החמאס ירה עלינו למעלה מ-600 טילים. שיתק חצי מדינה שישבה במקלטים. נזקי גוף ונפש. 3 הרוגים, פצועים, נפגעי הלם. נזקים כבדים לרכוש. ארגון טירור קטן עומד מול מדינה עם הצבא החזק ביותר בעולם, ואיך הגבנו? רק 16 הרוגים לחמאס. ושום צימצום ביכולת הירי שלו עלינו.

מסקנה:

ביבי וברק השיגו את מה שרצו !! הם חיסלו את הליכוד.
הימין האמיתי כבר לא יצביע ליכוד.
כתוב תגובה ל- חשדנית
תגובה
  צנחן   16/11/12 12:22
חשדנית מה קרה לך? מעולם לא נתקלתי בכתיבה כזאת שלך.....השפה..הביטויים... פוי.המאמר מדוייק ומאוזן כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- צנחן
כנראה שלא קראת את התגובה ה-1
  חשדנית   16/11/12 14:16
לנוחיותך, הבאתי אותה כאן -

ג'עברי חוסל, הנייה שמח !!!

קונספירציה שלא קראתם בשום מקום אחר - החיסול של ג'עברי בוצע בשיתוף פעולה מלא עם האחים המוסלמים במצרים ובעזה.

הסיבה היא כזאת - ראשי החמאס בעזה לא הצליחו להשתלט על ג'עברי, שעשה מה שרצה ולא התייחס להוראות של המנהיגות האזרחית של החמאס. הוא היה השליט הבלעדי על הצבא והקובע היחיד בו, למעשה היה מדינה בתוך מדינה בעזה. לפני כ-4 חודשים הם הדיחו אותו מתפקידו כ'רמטכ"ל' ואל-זהר תפס את מקומו. אמנם לא הוכרז רשמית אבל רק בגלל שלא רצו מהומות בצבא. ג'עברי לא הסכים ל'הסדר' הזה ולפני כחודש נפגש עם אחמניג'אד באיראן ונתקבל שם בכבוד גדול. ג'עברי הפך להיות סכנה להנייה ולאחים המוסלמים ולכן הם פנו לישראל כדי שתחסל אותו בשקט, מבלי שהרצועה תרתח...

הנה המטרות שהותוו לצה"ל ע"י הדרך המדיני במבצע 'עמוד ענן':

1. חיסול ממוקד של ג'עברי

2. פגיעה בטילי פג'אר ארוכי טווח (בהסכמת הנייה ומורסי. גם הם לא מעוניינים באקדח כזה במערכה הראשונה, כשברור שיכול להיות מצב שאיזה קיצוני ישתלט עליו בשלב כלשהו ויכניס את החמאס למלחמה שלא ירצה בה. יתכן שזה גם היה התנאי של ישראל להסכמתה לצאת לפעולה)

3. ציד חוליות שיגור.

אלה שלושת המטרות ואין אחרות. זאת הסיבה שצה"ל לא תקף ולא יתקוף אף אחד מראשי החמאס מלבד ג'עברי, זאת הסיבה שצה"ל לא יחריף את הפעולה למרות שמתרברב שהוא מוכן לכך....

למעשה המבצע כבר נגמר. נשאר רק לחתום על הפסקת האש...

אגב, שמתם לב שאובמה לא הגיב ? פעם ראשונה שישראל תוקפת את האחים המוסלמים, חיית המחמד של אובמה, ואובמה שותק !! לא מגיב ולא מגנה את ישראל על 'תוקפנותה'. אבל אין פלא בכלל, אובמה היה בסוד העניינים כבר מההתחלה, כי האחים המוסלמים בעצמם ביקשו את זה מישראל.
הדבר היחיד שהוא יגיד זה "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה"....מפליא שלא אמר את זה על המרמרה...חחח


כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית תתביישי
  עטרה שגב קלימי   16/11/12 15:56
בתי ובני גויסו בצו 8 ולא נמצאים בשבת בבית, במקום לנצל את המקלדת לתמיכה בחיילי המילואים וחיילי החובה הנמצאים במערכה קשה ולא פשוטה וכן נמצאים רחוק משולחן השבת של אמא ורחוק ומהשיגרה היומית שלהם את מקיאה רעל מהמקלדת שלך.
אני מציעה לנצל את המקלדת לחיבור ואהבת הבריות ומשמיים יגנו על ילדנו הנמצאים במערכה
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
3
יפה טענת..צדקת בכל דבר
  כל מילה בסלע   16/11/12 12:41
לפני מאה וחמישים שנה כתב מרק טווין פתק אנונימי.. לכל ראשי העיירה שלו "הכל נתגלה מהר וברח" למחרת כולם נעלמו. אצלנו אפילו הבושה נעלמה....
כתוב תגובה ל- כל מילה בסלע
4
תשובה למרעילי הבארות
  יוסי מ   16/11/12 13:50
כרגיל באיצטלה של עיתונאות , אתה ממשיך לשפוך את הזבל שאצור ונאסף בתוככי נפשך המיוסרת.
.
הרי ראינו במבצע הקודם את האליל שלך נתניהו עומד על תלולית עפר, וקורא למוטט את שלטון החמאס, אז איפה הגיבור הזה היום? למה הוא לא מוציא אל הפועל את משנתו המדינית? מפני שהיום הוא בעמדה שלא מאפשרת לפזר זבל ודמגוגיה.
אני מייחל להצלחתו במהלך הזה עד סופו ושיצליח להביא רגיעה.אנחנו לא כמותכם לאומנים קיצוניים וחסרי שכל, ולא נייחל לכשלונות ולא נרוץ להדביק תוצאות קשות שהלואי ובעזרת השם לא יבוא, כמו מחנה הנאורים שלכם אחרי מלחמת לבנון השניה.
.
ההתנתקות היתה צורך לאומי מרכזי. רק לחשוב מה היינו עושים היום בתוככי עזה זה חלום בלהות. הממשלה הקודמת לא יכלה לסיים את העבודה משום שבעמדת שר הבטחון ישב השותף שלכם היום,זה שתוקע לנתניהו סכינים בגב,זה שהכפיף את עופרת יצוקה לצרכים פוליטיים שלו אז, ובעקיפין גם של נתניהו.
.
כאשר חלאת אנוש כמוך כותב על רא"ל חלוץ, הוא צריך לרחוץ קודם בחומצה גפריתית כדי להיות בעל זכות לבקר אותו. רק באתר שכולו זבל וגבבה,ששם עצמו למשרת הלאומנות הקיצונית עד כדי פאשיזים יכולים להכתב דברים כאלה.הם מעידים עליך יותר מכל דבר אחר.
.
הנחמה הגדולה , היא, שהשמיים הולכים ליפול עליכם, ושום דבר לא יעזור לכם.הסיפור של הלאומנות הקיצונית יחד עם המנהיגות החרדית המקצועית והנצלנית ועם חלומות השווא שאתם סוגדים להם, מגיעים לקיצם. אחרי מלחמת יום כיפור ניצח המערך דאז בבחירות. הציבור שלקח לו זמן להפנים מה קרה, נתן להם את מכת החסד בבחירות שאחר כך.הוא נתן את השלטון לליכוד שהיה אז בדמותו של מנחם בגין.רחוק ממה שמצוי שם היום.וגם אם זה לא יקרה הפעם, זה יבוא יותר מהר ממה שאתם חושבים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
עד אז שהימין יעלם אתה תעלם
  קיקו שונא שמאל   16/11/12 14:36
בעוד קדנציה של הימין אחרי הבחירות.אז יעלימו אותכם כליל,אתה נשמע לי אנטישמי קטן,בטח אתה מצדיק גם את אוסלו ואת קורבנות השלום מראש הממשלה שלכם השיכור, וכל מוחתי המערך.לך תתאבד עדיף לך.
כתוב תגובה ל- קיקו שונא שמאל
כך כותב סמולני מצוי ללא כל בוש
  יוסי ק   16/11/12 14:50
בושה נער הייתי וגם זקנתי וראיתי הרבה פייטרים בצבא שעשו בתפקידם גדולות וראיתי הרבה נפלים שעלו בדרגות בגלל קשרים נכונים ועצם היותם חברים במפלגה הנכונה אז אל תבלבל את המוח ובאמת לך לשטוף את הפה המסריח שלך.
כתוב תגובה ל- יוסי ק
לצמד העלוב מלמעלה.
  יוסי מ   16/11/12 15:45
הסגנון שלך ושל זה שקדם לך בא ישירות מגרמניה של שנות השלושים. לא יעזור לכם, חולי רוח ושטופי מח לא עזור לכם כלום כמה יותר תקללו, ככה תדמו יותר לעצמכם.
לימדו אתכם מילה אחת, "שמאלנים" ושלחו אתכם כמו עדת צפון קוריאנים להסתער גלים גלים.
לסבי המנוח היה חמור וככל שהדבר מתמיהה הוא היה יותר אינטליגנטי משניכם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תומך שחיתות עלוב
  שמעון אמסלם   16/11/12 17:43
נו, יש גם כמוך בתוכנו... גועל נפש.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
בתוכנו??
  יוסי מ   16/11/12 20:40
אני לא בתוככם מר אמסלם, אני לא חלק ממה שאתה רואה כחברים שלך. כדי להיות אחד מכם צריך להיות שטוף שינאה וחסר מעצורים. אני זה לא אתם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ברור, אתה סתם מנאץ מאהבה...
  שמעון אמסלם   17/11/12 17:10
אני חושב שאתה מושחת ועלוב ללא שום שנאה...
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
5
דברו באהבה בשעה הקשה הזו
  עטרה שגב קלימי   16/11/12 16:22
בשעה הקשה הזו כל אדם שיקח על עצמו ריסון עצמי, דברו בכבוד זה אל זה , וכך נזכה לתיקון עולם
אנא, ילדינו נמצאים בשעה ומערכה קשה מאוד יתכן שמחר יכנסו למלחמה בעזה , חשוב מאוד שעם ישראל יהיה מאוחד.
תהיה השעה הזו שעת רחמים
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
6
זה לא אולמרט ולבני, זה רבין.
  אהוד פרלסמן   16/11/12 17:43
אני ממש מתפלא על הזכרון הקצר של אנשים כמוך, ששכחו שגם לפני ההתנתקות נפלו כאן טילים. מי שהביא עלינו את הטילים זה רבין, ואך ורק רבין, שהביא את ערפאת לעזה והוציא ממנה את צה"ל. כמובן שהיו כאלה שעזרו לו, כמו רוני מילוא שלא הפסיק להגיד שמוכרחים לצאת מעזה, אבל בדיוק אנשים כמוך, עם זכרון קצר, ואולי גם עם איזה אינטרסים פוליטיים, הם שמונעים מהעם לראות נכוחה את התמונה, לדעת את מי להאשים, ולהסיק את המסקנות הנכונות. חוץ מזה, בכיכר מסריק נפל פגז של תותח "לונג טום" שהירדנים ירו מאזור קלקיליה, אבל אז באמת היית ילד קטן וזכותך לא לדעת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
7
דן חלוץ
  gertalex   16/11/12 17:59
כנראה שאיתמר לוין הלך בעקבות התיקשורת ביחסה לדן חלוץ(שחצן מניות).אם הוא היה באופן עצמאי מנתח את המאלכים של אותה המלחמה הארורה,הוא היה מגיע למסקנה שזה היה נס,אבל ממש נס שרמתק"ל באותה מלחמה היה מפקד חיל אוויר לשבעבר.הוא קיבל את צבא במצב קטוסטרופלי זמן קצר לפני פרוץ המלחמה.כמעת ולא היה לו זמן להבין את גודל של המצב הקטוסטרופלי.רק בהתחלת המלחמה התברר המצב.וכמפקד חיל אוויר הוא היתיל את כל קובד של הלחימה על חיל אוויר.השמדה של תילים ארוכי הטווח בימים הראשונים של המלחמה איפשרה חיים נורמליים ברוב חלקי הארץ.הפצצות מסוויות של תשתיות לבנוניות הוציא מהם את חשק להרבה שנים להתסק איתנו.למרות המלצות של כל מני מומחים לא גוייס מילואים ולא ניכנס פנימה בכוחות גדולים,מאלך שהיה מביא להרבה מאוד ניפגיים לכוחתנו בהיתחשב למצב המוכנות של חיילנו.חלוץ יבין את זה ולמרות הלחצים מצד כל מני פרשנים בתיקשורת-המשיך עם הפעלה קבדה של חיל אוויר. ואם יש אזהשהם תוצאות חיוביות מהמלחמה ההיא ,זה רק הודות זה שדני חלוץ היה הרמתק"ל באותה מלחמה.אני יודע שכתבתי דברים לא פופולריים.אבל אני חושב שנעשה אבל לבן אדם וצריך לתקן אותו.
כתוב תגובה ל- gertalex
8
חטא ההנתקות.על אנשי קדימה כולה
  ויזכורכל עם ישראל   17/11/12 10:32
מי הם חברי קדימה. אחד אחד.אבל לא נשכח את אנשי התיקשורת השמאלניים שחיבקו את אריאל שרון וממשלתו.אברמוביץ הפרשן ש90% מדבריו מעוותים ושיקריים. מקווים שבקרוב ימצא עצמו ליד בן כזבית.
כתוב תגובה ל- ויזכורכל עם ישראל
לא תהיה כניסה...
  סתם עברתי...   17/11/12 12:43
לא תהיה כניסה קרקעית לעזה, אולי כמה קילומטרים אבל לא ללב שלטון החמאס. למה? כי גם ביבי מבסוט עם ההתנתקות.

כניסה קרקעית אמיתית לעזה פירושה חיסות שלטון החמאס ולקיחת האחריות על 2000 תושבים, וזאת לא תעשה לעולם הקהילה היהודית בפלשתינה.

בקיצור, מדובר ב"מבצע" ולא "במלחמה". מדינה עושה מלחמה, קהילה עושה "מבצע" כלומר פעולת נקמה וענישה ללא מטרות מדיניות כי היא אינה מדינה. מי שלא מבין שישמע את בני פלד:
youtube.com


כתוב תגובה ל- סתם עברתי...
עבודה בעיניים
  סתם עברתי...   17/11/12 12:47
לא תהיה כניסה קרקעית לעזה, אולי כמה קילומטרים אבל לא ללב שלטון החמאס. למה? כי גם ביבי מבסוט עם ההתנתקות.

כניסה קרקעית אמיתית לעזה פירושה חיסול שלטון החמאס ולקיחת האחריות על 2000000 תושבים, וזאת לא תעשה לעולם הקהילה היהודית בפלשתינה.

בקיצור, מדובר ב"מבצע" ולא "במלחמה". מדינה עושה מלחמה, קהילה עושה "מבצע" כלומר פעולת נקמה וענישה ללא מטרות מדיניות כי היא אינה מדינה. מי שלא מבין שישמע את בני פלד:
youtube.com

כתוב תגובה ל- סתם עברתי...
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il