|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
קובי ברדה
קובי ברדה  |  
המוסדות (הנהלת קמפוס, משטרה וכו) מבועתים ובוחרים להתמודד בסגירת הקמפוס מוקדם מהרגיל או עיטוף הפסל ו/או שמירה עליו עם כוחות שיטור, אבל השינוי לא יוכל להגיע מפלסטרים שכאלה
איתן לסרי
איתן לסרי
יש לשמור על עקרון ההדדיות בתגובות כדי שהצד השני המבין היטב את כללי המזרח התיכון ויבין גם שיש כאן מדינה ריבונית מפותחת וחזקה בכל ההיבטים היכולה להגיב בהתאם ולהשיב לו כגמולו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסרטון שהתקשורת לא תראה לכם
מאת: נרי אבנרי  |  16/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איה תקשורת רעה
  אוי אוי אוי   16/11/12 09:56
איך היא מעיזה לכתוב נגד נתניהו? לא יפה. היא מתבקשת לכתוב רק נגד שרון כזי שנרי אבנרי לא יכעס.
כתוב תגובה ל- אוי אוי אוי
חבל שאין את ישראל היום בתקשורת
  מרקו פולו   18/11/12 16:19
האלקטרונית, ישראל היום לא היה מחביא את הנאום של שרון
כתוב תגובה ל- מרקו פולו
אי אפשר להגיב
  בן יפונה   20/11/12 00:09
אי אפשר להגיב שאינו אומר דבר אלא רק מוציא נפיחה.
כתוב תגובה ל- בן יפונה
2
המשווקים מהתקשורת בהחלט משלמים
  הציבור מאס בהם   16/11/12 10:50

ולמה עפ"י כל סקר פופולריות התקשורת מאוסה יותר מכל גוף אחר, מלבד המפלגות? ולמה היא במשבר כלכלי אם לא בגלל שהציבור מפנה לה עורף? גמרנו להיות פראיירים.
כתוב תגובה ל- הציבור מאס בהם
3
עקרונית אתה צודק
  יצחק-אר   16/11/12 11:21
נתניהו הנו הרע במיעוטו ואולי אפילו טוב. הוא פועל במגבלות התקשורת העויינת שמשחרת לכל מעידה קלה שלו.
כתוב תגובה ל- יצחק-אר
4
מפלגה
  יונה סוקולובסקי   16/11/12 12:44
נרי. התקשורת היא מפלגה. אינני היחיד הטוען כך. מפלגת התקשורת משפיעה בכנסת ולוחצת על ממשלות ישראל. מורחת מושחטים ומאתרגת מנוולים. כעת מתחילה התקשורת לחוש שהציבור אינו מטומטם.זה לא מועיל למפלגה הזו. זה מאיים עליה.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
5
תגובה
  צנחן   16/11/12 12:45
נתניהו לא הרע במיעוטו כפי שכתב אחד המגיבים אלא הטוב ביותר מאז קום המדינה על פי כל מדד אם יש כאלה מדדים אובייקטיביים.לחשוב שלאורך ההסטוריה הגבילו קבוצות שונות מלבחור בדמוקראטיה.כשאני רואה איך מכבסים לאנשים את המוח לאט ובשיטתיות כנגד ראש הממשלה המצויין הזה אני מבין את עוצמת התעמולה וכוחה.התקשורת היא אוייב השווה בעוצמתו לחוסר תקשורת.ממש כך.כשאני מביט בדמויות של כל חדלי האישים הרצים לפוליטיקה "רק כדי להשפיע" אני מודאג.הייתי רוצה חדי לשון וכהי מחשבה כמו פועה בפוליטיקה רק כדי לראותה מחליקה בתוך זמן קצר לפאשיזם מהזן הקשה ביותר כדי לקדם את רעיונותיה הנשגבים.ראשון ראשון ואחרון אחרון.עדיין זכורים לי דברי ההבל של "גנראלים" מטעם שכל טוראי הייה עומד על חוסר אחריותם.מישהו זוכר את הוויכוח אם לעזוב את ציר פילדלפי?את טיעוני הבעד ונגד?מישהו זוכר את התקופה הנוראית הזאת בה הושתקו דברי טעם והובלטו דברי מטעם?הנה אנו קוצרים את הפירות.כולנו.
כתוב תגובה ל- צנחן
6
נתניהו עושה את מה שעשה אולמרט!
  פועה   16/11/12 14:00
הכנות צבאיות גלויות ומתוקשרות לכניסה קרקעית זה ההיפך משיקול טקטי צבאי! הן מעידות על חוסר הרצון לעשות את זה! זה לא מפחיד את החמאס זה רק מעודד אותו!
החמאס מעונין בכניסה קרקעית כדי לגבות מחיר דמים מלוחמי צה"ל! זאת המטרה של החמאס לזה הוא נערך ולזה הוא חותר.
כמו החיזבאלה אז, כך החמאס עתה לא סופר את נפגעיו ואת נזקיו.
הוא מבקש להוכיח שצה"ל עם כל הטכנולוגיות שלו, אינו מסוגל לשתק אותו ובנתיים הוא גם מצליח בזה.
לזה הוא נערך הייטב, וימשיך לשגר עשרות טילים לדרום ואחדים לת"א, ולהראות לציבור הישראלי שהממשלה והמטכ"ל לא מצליחים להשתיקו, והבטחותיהם הן אמירות ללא כיסוי בשטח.
הדרגים המדיני והצבאי לא למדו דבר! צה"ל לא חותר להשגת הכרעה! אלא רק להתשה. ובעמידה בהתשה הפלסטינים חזקים מהציבור הישראלי! ככל שהזמן חולף ללא התקרבות להכרעה, ישראל תלך ותאבד את ההבנות שהיו לה מצד מדינות המערב, ויתרחש שוב הצפוי מבחינה סטטיסטית: יתרבו האבידות בעורף הישראלי, יתגברו העייפות והאכזבה בעורף הישראלי, בקרב הפלסטינים יפגעו יותר אזרחים וילדים, צה"ל יגרר ויזחל להתערבות קרקעית שתעלה בחיי לוחמים שנשלחים להלחם ללא מטרות הכרעה. רק אז החמאס יסכים להפסקת אש וישראל "תענה" ללחצים שיופעלו עליה מבחוץ, כאשר הפסקת האש תכנס יחד עם מטח אחרון ומאסיבי של טילים על הדרום. מבחינה תעמולתית החמאס יראה בזה "בצדק" ניצחון. במצב הזה החמאס "לא ירד על ברכיו"!
זה בדיוק אותו התשריט שהיה בלבנון השניה! כל מה שלמדו אצלנו זה לנהל יותר נבון את התקשורת, אך לא את העימות.
זה כנראה גם מה שיפיל את נתניהו בבחירות בעוד חודשיים!
הסיבה שהדברים מתנהלים כך היא משבר אמון עמוק שקיים בין המטכ"ל לממשלה ואינו מאפשר להם לקבל את ההחלטות הנכונות.
נרי, אם כך נתניהו מתמודד עם עזה הקטנטונת, מה יש לו לחפש
באיראן הענקית?...
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   16/11/12 18:14
באופן אינטואיטיבי אני מסכים עם תחילת דברייך אך אל נא תשכחי שאת אני ושאר האזרחים רואים רק חלק מהתמונה.אני מאמין שעזה לא כל כך חזקה אלא שאנחנו הרבה יותר פתוחים לתקשורת ומראים גם את התושבים המבוהלים- באופן טבעי-דבר שבעזה לא יראו.אינני יודע -ולא את-מה מונח על שולחנו של רוה"מ ברגעים אלה ומה מצב ההתראות מלבנון למשל דבר המצריך חשיבה וסדרי עדיפויות שונים.סבלנות פועה סבלנות יש ממשלה נבחרת יש ראש ממשלה ומה לעשות שמו נתניהו ולא פועה.
כתוב תגובה ל- צנחן
הבעיה לא סבלנותי אלא של ביבי
  פועה   16/11/12 19:35
ממש מעודד שלימני כמוך יש סבלנות.
לצערי אני לא קונה את כל הודעות דובר צה"ל ופרשני התקשורת מטעם הממשלה שחי"א גרם לנזקים קשים. מסתבר שאחרי 600 גיחות אויריות לחמאס נשאר כושר מספק להגיב, משמעותו שהמודיעין אם כל התפארותו לא ידע או הוטעה במכוון לגבי מיקום מקורות השיגור ומקומות האחסון.
גיוס מילואים בהיקף עצום לאורך זמן ממושך פוגע במשק שלנו.
ההתשה שאנחנו מנהלים לא אפקטיבית נגד החמאס.
ככל שהזמן עובר ויעבור הסכנות בחזיתות האחרות רק יתגברו.
כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   17/11/12 17:41
ראשית אני שמאלני כמוך בעד דמוקראטיה ואוהב אדם וכלב.שנית כפי שאמרתי איננו יודעים מה ניצב על שולחנו של רוה"מ בכל נקודת זמן נתון.אם את קונה או לא זה לא רלבנטי עדיין לא את המחליטה בכל הכבוד.ישנו עוד מושג שלבטח שכחת כשלמדת את לימודי המלחמה שלך והוא הסחה והטעייה של היריב זוכרת או שלא היית בשיעור הזה?מכל מקום את מאחרת בדרישה האוטומאטית להקמת ועדת חקירה לא?קדימה תהיי הראשונה להציע אוליי תזכי בכבוד.מצחיקונת.
כתוב תגובה ל- צנחן
תגבה
  צנחן   17/11/12 17:54
האמיני יום יבוא יפה ירקוני מילים: רפאל קלצ'קין לחן: מנשה בהרב היום אחות היא מלחמתנו לכן רחוק אני מכאן תחוגי נא את פגישתנו במטבחנו הקטן. על מקומי שבחרתיהו תשימי יין מלוא כוסית תראי כאילו זה אני הוא יושב איתך כמו תמיד. האמיני יום יבוא טוב יהיה מבטיח לך לחבק אותך אבוא והכל אשיח לך. אתמול לפעולה יצאנו עד לאשמורת ראשונה היום שקטנו ונרגענו ומכסיפה כה הלבנה. את פגישתי איתך זכרתי ושמלתך הירוקה הלילה טוב לי, כה אמרתי כי את קרובה מרחוקה. האמיני יום יבוא... כשנובחים פיות הסטנים המרגמות נאנחות אז מחשבתי תעבירני אלייך רעה ואחות. ואז אדע - לקרב יש טעם אף כי המחיר יקר מאוד כדי שיום יבוא אי פעם נוכל לנשום פה ולחיות! האמיני יום יבוא...
כתוב תגובה ל- צנחן
אתנחתא קומית בחדשות העגומות.
  חה חה חה   17/11/12 18:56
"אני שמאלני כמוך בעד דמוקראטיה ואוהב אדם וכלב". חה חה חה חה חה חה.
כתוב תגובה ל- חה חה חה
פועה
  PUGV   17/11/12 20:27
מהר לבית חולים איך נתנו לך ולחברייך שחרור
כתוב תגובה ל- PUGV
הגנרלית פועה
  איריס כהן   18/11/12 09:24
"צה"ל לא חותר להשגת הכרעה" קבעה הגנרלית הפועה אבל לא מגלה לנו מהי בדיוק "השגת הכרעה" ??? האם הכוונה למחיקת עזה מהמפה?? או שאולי הכוונה לטרנספור תושבי עזה על מחבליה?? או שדווקא ההכרעה היא דווקא ההמצאה הגאונית של התנתקות חד צדדית , ואפשר להמשיך בתכנית גאונית זו לשאר הישובים מסביב עזה??? הגנרלית פועה כולם מחכים למוצא פיך -מהי הכרעה ?? האם את יודעת כיצד לפתור את המצב המסובך ושותקת??? כמי שבודאי היתה שותפה לדעתם של האנשים שהכניסו אותנו למצב זה, ונתנו רוח גבית לחמס ,האם לא עדיף שפשוט תבלמי פיך ותתנצלי גם בשמם ??? קצת צניעות לא תזיק !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ימות משיח משפטי שמאל מפי ימנית
  פועה   18/11/12 11:31
השיטה של אולמרט שהייתה אפקטיבית מול חיזבאלה, לא תעבוד מול החמאס. לכן בשיטה הזאת נתניהו לא יביא לשקט המובטח!
"הטפטוף" הקסאמים המטריד על הדרום ימשך, ויהפוך "לגשם" בתגובה לכל חיסול ממוקד יזום ע"י צה"ל.
לכן אם לא תושג היום הכרעה, לא תיווצר הרתעה! והשקט שיושג יהיה בזכות ויתור ממשלתנו על החיסולים הממוקדים היזומים.
לזה ניתן היה להגיע גם לפני וללא "עמוד הענן"!!!
כתוב תגובה ל- פועה
כשפועה שמאלנית נדחקת לאמת
  איריס כהן   18/11/12 14:38
איזו תשובה ?? פועה לא יותר פשוט היה להגיד :גם אני לא יודעת כיצד לפתור את המצאות הסבוכה ? נשאלת שאלה פשוטה "מהי הכרעה ? ואת עונה :"הפסקת החיסולים הממוקדים ?? פועה את פשוט מצחיקה ,כמעט שהפלת את צנחן בפח לחשוב שצריך "חכמות כמוך " על כס השלטון !! פועה כשתדעי כיצד להגיע להכרעה -השמיעי קול ,ועד אז פשוט תבלמי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ברור שהפסקת החיסולים לא תספיק
  את צודקת   18/11/12 14:47
אם תושבי עזה לא יקבלו את החירות שהישראלים דורשים לעצמם (בצדק) , לא יהיה שקט גם לישראל.
כתוב תגובה ל- את צודקת
הכרעת החמאס תושג רק עם קריסתו!
  פועה   18/11/12 18:11
ועל זה הממשלה צריכה להחליט ולהורות לצבא.
זה לא יצטלם יפה וזאת לו תהיה מלחמה "נחמדה" כמו עכשיו, ועל מלחמה כזאת ישראל תגונה בעולם, אבל תחזיר הרתעה.
ביום הראשון היו כוחות קרקעים צריכים לתפוס שליטה במספר מקומות בתוך הרצועה, במקביל לכל התכנית האוירית שהתבצעה. לפצל את כוחות החמאס בין הגנה לצורך בירי טילים, זה היה מביא להרבה פחות ירי טילים על ישובי ישראל ולהרס הרבה יותר גדול בתוך הרצועה מפצל ומאלץ את החמאס לבקש הפסקת אש כדי לשמור את שלטונו. זה גם היה נותן בידי הממשלה יותר אמצעי לחץ במו"מ כדי לכופף את החמאס.
אם הממשלה התכוונה מראש לעשות רק מלחמה "נחמדה", אסור היה לה לאפשר לשני בוגרי סיירת מטכ"ל לחסל את רמטכ"ל החמאס בפעולה מבריקה, כמו שהם אוהבים, היו חייבים להכריח אותם להתאפק.
אני מרשה לעצמי לומר בשמם של שני המצביאים: שאם הם היו יודעים אז, שאחרי חמישה ימים של פעולות מבריקות של המודיעין וחי"א, עדין "השאריות" של הפאג'ר 5 יגיעו לגוש דן על בסיס יומי, הם היו מתאפקים מלהורות על החיסול המבריק
שמחירו גבוה מאד גבוה מדי לעומת תועלתו. עד כדי כך תועלתו מתבררת כנמוכה שכבר שכחו אותו!...
ואני כמובן מקווה שאני טועה בגדול ושהם בכ"ז יודעים שם, מה הם עושים...

כתוב תגובה ל- פועה
תגובה
  צנחן   18/11/12 19:15
מעתה ייקרא שמך בישראל--ז'אן ד'ארק.את פשוט מבינה מצויין בכל דבר ועניין ואני גאה להיות בין ידידייך הטובים.אשה של סימני קריאה בלבד.אהובת ההמונים.אני מקים בזאת השעה ובזה הרגע את התנועה להחלפת נתניהו וברק השמאענדריקים בפועה המקסימה וממליץ לעולם לתת לי לייק.
מעניין יקירתי מה גרם לך להחליף את המומחיות הנפלאה של מתן נבואות בקאריירה בטחונית?
כל הכבוד.עלי והצליחי.
כתוב תגובה ל- צנחן
שום קרירה צבאית פועה מקשקשת
  איריס כהן   18/11/12 22:26
ללא הכרעה ! היא טענה שביבי צריך להכריע את המערכה והיא כמובן צודקת ,אבל היא לא מצליחה להסביר לביבי איך לעשות זאת ,איך לגרום להכרעה סופית ומוחלטת בעזה ?? במקום זאת היא מקשקשת ומתפלספת -הכל בכדי למצוא חן בעיני אהובה הצנחן שמתגובה לתגובה הוא מוקסם ממנה יותר ויותר ונופל בשביה !!! למען האמת נראה לי שדווקא פועה תוכל להתנהל מול החמס , לנוכח תשובותיה הארוכות ללא תכלס והלא מובנות הם בטוח יבקשו הפסקת אש לאלתר!! 
כתוב תגובה ל- איריס כהן
פחחחחחחחחחחחחחחח.
  בבון זה קוף   19/11/12 03:56
תימצתתי את חוכמתך, כמו שאומרים הגויים "אין אה נט של ".
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
ואיכן הפתרון המוצע
  מלך מלכי המלכים   18/11/12 21:42
מעניין לנתח הכל כראוי אבל פתרון הפתרון האמיתי בהודעה לעזתים יומיים להתפנות אחר כך הכל מחוק ולבצע! צר לי אבל את ומנהיגי החמס זהים בתגובה את חולמת והם חולמים על הרבה חולמים כמוך. הרי עם רצו לדאוג לאזרחיהם היו משקיעים בבינוי וביסוס כלכלי ולא בתחה צריכה לראות אנחנו לא מובילים אותם באף למושת ומוצרי הרס ואת את צריכה לראות ולא אנחנו לא הובלנו אותם למלחמת 48 לא לאף מלחמה אל הגבנו לצערי במקום לנהוג בתקיפות ושיגעון כבר בהתחלה מקריבים את ילדנו כל כמה שנים לקורבן בזכות ההגינות היושר והשד יודע איך להגדיר זאת נו באמת. מספיק לצערי בנוסף קשה לקבל את המצב שעכשיו ערב בחירות במלחמה ולא לפני 4 שנים ולא בעוד 6 חודשים יש לראות את המטרות האמיתיות של חורשי מלחמה הן אצלנו והן אצלם כלכלית מלחמה הינה פתרון לאי טיפול בבעיות חברתיות כלכליות והרי לך סיבה אצלם ואצלנו ומישהוא יראה לי שזו לא האמת?
כתוב תגובה ל- מלך מלכי המלכים
7
בגלל זה נתקע בין העולמות
  צדק   16/11/12 14:12
לא רצוי על האדמה..ולא רצוי בשמיים...זה עונשו של המנוול
כתוב תגובה ל- צדק
ראית אותו תקוע בין שתי עולמות?
  ד'ר פיקסלה בוחטה   16/11/12 16:16
יותר מ250 אלף שקל בחודש "התקוע" הזה מקבל נשמע כמו סטרטאפ מוצלח ומכניס ,אף אחד לא ראה אותו אף אחד לא שמע רק מספרים לנו שהוא מטופל בחווה והוא במצב קליני .אולי הוא בכלל יושב באי היווני שותה אוזו שובר צלחות על הקיר וצוחק על היהודים הסתומים שממנים אותו, חשבת על זה? אנחנו נמצאים במדינת השקר והכזב הכל אפשרי.
כתוב תגובה ל- ד'ר פיקסלה בוחטה
8
קשר להינתקות ולהסלמה בדרום ?
  שלמה המגיב   16/11/12 18:14
"..ישקשר בין ההינתקות להסלמה בדרום.." , מנתח את המצב , המומחה האסטרטגי לצבא וביטחון גנרל נרי אבנרי. וואלה , איך לא חשבו על זה ראשי מערכת הביטחון בעת ההינתקות ? ממש פיספוס ! , אם 8000 המתיישבים שפונו מגוש קטיף , היו עדיין גרים במקום , לא היה אף קאסאם , גראד ופאגר נשלח לעברנו , כי החמאסניקים היו חוששים מתגובתם של המתיישבים ? או אולי מגדוד של גבעתי שהיה מאבטח אותם בזמנו ? . כדאי להזכיר לקוראים , שאבנרי מטמטם להם את השכל , שהירי על ישובי עוטף עזה , החל בשנת 2002 ,שזה שלוש שנים לפני שמישהו חלם על ההינתקות !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עצה לשלמה המגיב
  נרי ארכיונרי   16/11/12 21:20
תחליף את השם. לא שלמה המגיב, אלא שלמה הטיפש.
זה יותר מתאים.
תומכי ההינתקות הבטיחו שעקירת הישובים תחזק את המתונים.
מתנגדי ההינתקות אמרו את ההיפך: עזה תיהפך לחמאסטן.
תומכי ההינתקות אמרו לנו: אין עם מי לדבר, זאת הסיבה שאין טעם לעקור בהסכם. עכשיו הם אומרים- יש לנו פרטנר.
תומכי ההינתקות התחייבו לתוצאה ביטחונית יותר טובה.
בפועל- קיבלנו תוצאה הפוכה.
אתה כל כך טיפש, שאסור ללגלג עליך. להיפך...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
התייחסות נוספת לאבנרי
  שלמה המגיב   16/11/12 23:11
מה זה חשוב מה הבטיחו תומכי ההינתקות ? גם באם סברו שההינתקות תשפר את המצב הביטחוני וטעו , אז זה אומר שההינתקות גרמה להסלמה ? מה הקשר בכלל ? לא הייתי ממתלהבי רעיון הינתקות החד צדדית ללא הסכם , אך לראות בהינתקות את הגורם להסלמה ולהיות עזה ארץ טרור חמאסטנית , זה טימטום מוחלט ואין שום קשר בין ההינתקות להסלמה במצב הביטחוני. אתה יכול לומר שלדעתך היה פינוי גוש קטיף מיותר ומכאיב למתיישבים , אך אין זה נכון עובדתית , שזה מה שהסלים את המצב הביטחוני.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   17/11/12 22:28
שלמה המגיב תקשיב טוב.טרם הנסיגה היו יישובים יהודים שביתרו את הרצועה לאורכה ולרוחבה.בתוך ומעבר ליישובים היו -מעבר לאזרחים -גם כוחות צה"ל הכוללים את אמ"ן והשב"כ.כדי לקבל אישור עבודה בישראל היית חייב לעבור לשיחה אצל אחד מאנשי הממשל הישראלי ולהוכיח דבר ראשון שייש לך תעודת יושר ואם אין לך כזאת היית חייב למסור מידע אפקטיבי על פעילות טרור ומחבלים.כבר בערבו של יום פלוגת מג"ב נקשה בדלתו של החשוד והביאה אותו לחקירה במשרדי השב"כ.הדבר השיג מספר דברים: הרתעה אפקטיבית,מודיעין מעולה בזמן אמת,סירוס הרצון להתעסק בטרור,ובעיק פחד מהבלתי ידוע.אנחנו באותו זמן רדפנו אחרי סכין ואקדח.עתה לאחר הגירוש הקשה כל מה שציינתי קודם אבד ואיננו.עתה אנחנו מגששים אחרי טילים מסוגים שונים הממשיכים לחדור אל הרצועה.עזה הפכה להיות מדינה ללא חוק אשר קולטת בסיוע מצרי את כל מטורפי האיסלם קיצוני-אלה שאוהבים במיוחד לערוף ראשים ולסקול נשים-המתפנים מלוב מצרים. ועכשיו אפנה אליך.אינני מכיר אותך אבל אני קורא את תגובותיך וניכרת בהן אטימות חוסר ידע והייתי אומר חוסר מתום.אתה כאן כדי לעצבן בעיקר ולהטיל ספקות בציבור הקוראים.אינני מגיב לך כי אני חושב שאתה ואני לא בכוחות שווים ואני לא מתעלל בחסרי ישע אף פעם.תגיד פעם אחת ולתמיד מה הבעיות המציקות לך ותן לחברים האחרים לסייע לך אבל רק תפסיק להיות נודניק.יש כאן מעשים כוחות ופעילות הגדולים עליך בהרבה מידות וכדי להבין אותם לא יהיה דיי בלהתנהג לעומתית אלא צריך ללמוד או מעבודה בתחומים המשיקים או באוניברסיטה דבר שניכר שלך אין.שבוע טוב לכולם.
כתוב תגובה ל- צנחן
הצלחת להיות יותר טיפש ושחצן
  תשובה לצנחן   17/11/12 23:30
אפילו מנרי אבנרי. סחתיין
כתוב תגובה ל- תשובה לצנחן
התייחסות לצנחן
  שלמה המגיב   18/11/12 08:24
אינני מגיב כדי "לעצבן ולהטיל ספקות בציבור הקוראים..", אלא כדי לחשוף את הבלוגריסטים הרדודים והחלולים , מורעלי אידיאולוגיות (מימין ומשמאל) , שמנסים לטמטם את הקוראים ולעשות עליהם מניפולציות ולהסית אותם , לעיתים תוך שנאה בלתי מובנת ליריבים אידיאולוגים ( שמאלנים בוגדים או פאשיסטים - סיגנון של שוק !). הבלוגריסטים הללו מנצלים את הזיכרון החלש או את חוסר הידע של הקוראים ומזינים אותם בנתונים מטעים או מתעלמים במכוון מנתונים אחרים. בעיני הבלוגריסטים הללו , אני "נודניק" שמפריע להם לטמטם את הקוראים. והנה דוגמא עבורך לנתון מטעה - ישובי גוש קטיף לא "ביתרו" את הרצועה, אלא היו ממוקמים בקצה הדרום\מערבי שלה והמודיעין"המעולה" שהושג בקשר עם הפלשתינאים שהיו עובדים בישראל , לא הושג בהקשר למתיישבים בגוש. דרך אגב ,לאור התוצאות של המבצע הנוכחי , לא ראיתי שאין לנו "מודיעין מעולה".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה
  צנחן   18/11/12 10:30
שלמה שוב אתה טועה.היישובים כולל מחנות צה"ל אכן ביתרו את הרצועה והמודיעין הייה טוב לאין ערוך טרם הנסיגה כפי שתיארתי לך בתגובתי הקודמת.זה שאתה מתקן אותי לא הופך את זה לנכון.אני יודע. הייתי שם.רק בגלל זה נראה שאתה אכן סתם נודניק ומדבר מחוסר ידיעה.דבר נוסף אתה נתפס לקטנות כמו רופא המטפל בסבלנות רבה בפרונקל בתחת של החולה ומתעלם מגידול סרטני שהתפשט ושלח גרורות למוח ולעצמות.תהייה בריא ותלמד.
כתוב תגובה ל- צנחן
מודיעין הוא לא הבעיה
  הערה לצנחן   18/11/12 09:11
היה כזה לפני ההתנתקות ומסתבר שיש כזה גם אחריה, וגם היום. גם הדיבור על יצירת הרתעה באמצעות כוח, או יצירת לחץ פנימי על שלטון חמאס מזתבר כפירכה מוחלטת. כוח לא מייצר לחץ כזה, וגם היום אין שום לחץ. הירי נפסק בעבר רק בעקבות משא ומתן שהוביל להפסקת אש וגם הפעם זה יהיה כך. אם רוצים למנוע גם את הסיבוב הבא אין ברירה, אלא לדבר עם חמאס ולהפסיק את השטות של- לא מדברים עם טרוריסטים, שמאחוריו עומדת המטרה האמיתית של כל הכוחניות הזו- הרצון להפיל את חמאס. כאשר יוותרו על הרעיון חסר הסיכוי הזה, יש סיכוי למו״מ אמיתי שיוביל להסדר יציב
כתוב תגובה ל- הערה לצנחן
תגובה
  צנחן   18/11/12 10:13
ידידי תרשה לי לתקן אותך.כפי שבוודאי ידוע לך מודיעין בנוי מרמות ומשכבות.כשהיו היישובים היהודיים במקומם הם אכן ביתרו את הרצועה כולל בסיסי צה"ל כמובן והמודיעין שהגיע איפשר עוד באותו ערב כפי שציינתי להביא את החשוד ואילו היום גם אם יש מודיעין אין את היכולת לעצור ולחקור את החשוד.
כתוב תגובה ל- צנחן
מה שחסר לישראל זה לא מודיעין,
  צודק המגיב.   18/11/12 11:03
ולכן הויכוח אם ישובי גוש קטיף היו "מקור מודיעיני" או מקור לצרות ביטחוניות, הוא לא רלבנטי. לישראל יש די והותר מודיעין כבר שנים רבות כדי לדעת שתושבי רצועת עזה לא יכנעו עד שיוכלו לחיות בלי מצור, בלי סגר ובלי תכתיבים של ישראל.
כתוב תגובה ל- צודק המגיב.
תגובה
  צנחן   18/11/12 15:27
בסדר....מה שתגיד העיקר שתאמר את המילה האחרונה....גם אם היא מנוגדת לחלוטין לאנשי האקדמיה והצבא .העיקר שניצחת אותי כאן.כפיים.
כתוב תגובה ל- צנחן
תתנחם. לנרי יש עוד הרבה סרטים
  לצנחן הגיבור   18/11/12 16:29
תבקש ממנו לראות עוד איזה סרט עבש. אפשר של יגאל אלון או משה סנה, או אפילו של ישראל גלילי.
כתוב תגובה ל- לצנחן הגיבור
אתה מבזבז זמן על ראש בלטה
  רני   17/11/12 22:37
כתוב תגובה ל- רני
נרי, הרי אתה יודע שאי אפשר
  משה מיכאל   18/11/12 08:42
נרי, הרי אתה יודע שאי אפשר לבלבל שמאלני מטומטם עם עובדות. הם הרי חושבים שהשמש זורחת להם ...
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
לנרי היחס הפוך בין השכל ליומרה
  לשלמה   16/11/12 21:54
מעט שכל והרבה שחצנות ויומרה.

ירי הקסאם התחיל כבר בסוף 2001. מי שהבטיח בשנת 2005 שההתנתקות תפסיק את זה היה רשע, ומי שהאמין לזה היה טיפש.

השמאל האמיתי (הלא ציוני) התנגד להתנתקות, מי שביצע אותה היה היה הימין (ההוא שעמד בכיכר ציון על המרפסת כשההמונים שאגו להרוג את רבין הבוגד)כולל ביבי נתניהו, ומי שנתן גב הוא הסמול הציוני, היינו הימין שמתחפש לשמאל.
כתוב תגובה ל- לשלמה
תגובה לשלמה
  נרי ארכיונרי   16/11/12 22:12
הטיפשות שלך לא רק שמעוררת חמלה, היא מתישה.
איזה בעיה יש לך עם "ההוא שעמד על המרפסת".
מה זה?
לפני ההינתקות היה ירי דקיק של קסאמים.
אחרי ההינתקות זה הפך שיטפון, והרדיוס התרחב.
לפני ההינתקות "המתונים" שלטו בעזה.
ההינתקות העלתה את החמאס.
מי שביצע את ההינתקות היה שרון המטונף בגיבוי השמאל.
בלי השמאל והתקשורת, התוכנית של מצנע לא הייתה מבוצעת ע"י הרודן המושחת.
עייפת אותי. אני תשוש ממך...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
אבנרי ממשיך בשקריו
  שלמה המגיב   17/11/12 07:46
"..ההינתקות העלתה את החמאס.." , ממשיך אבנרי לשקר והסית את הקוראים , רק שכח לציין לאלה שכבר לא זוכרים , שהחמאס עלה לשילטון בבחירות דמוקרטיות , עקב ההקצנה בציבור שלהם והכעס שלו על השחיתות השילטונית של הפתאח. אבנרי רואה כאתגר "לחשוף" כל הזמן שקרים ומניפולציות של גורמים שונים ( בעיקר בשמאל), באמצעות חומר ארכיוני, אך משקר בעצמו ועןשה מניפולציות על קוראיו. אדון אבנרי , אתה יכול להוקיע ולבקר את ההינתקות כמישגה קשה ועוול למתיישבים שפונו , ואין צורך לשקר ולקשור את ההתיישבות בשטחים כקשורה למצב ביטחוני זה או אחר. ההתיישבות נועדה למגורים וחיים של המתיישבים ולא להילחם בטרור הפלשתינאי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה לשלמה המגיב
  נרי ארכיונרי   17/11/12 07:57
אם אביא לך ציטוטי וידאו בהם מזהירים המתנגדים להינתקות מעליית החמאס, הרבה לפני ביצוע הגירוש- מה תגיד?
בין המזהירים גם אנשי שמאל. ביילין: למה בלי הסכם- זה יעלה את החמאס? זיאיד אבו-זיאד (שנה לפני ההינתקות): אתם השתגעתם. ההינתקות תעלה את החמאס. זה מה שאתם רוצים?
כנ"ל אפרים סנה ועוד. במקביל ציטוטי טועים. חיים רמון: ההינתקות תחזק את המתונים... כנ"ל שרון...
אז תעשה לי טובה...
ההינתקות הייתה פיגוע בדמוקרטיה, ופשע נגד אלפי בני אדם. העובדה שאינך מתבייש בתמיכתך בהינתקות- מעידה עליך.
למרות שאני נגד עקירת בני-אדם מבייתם, אני נשבע בהן צדק שאילו מצנע היה מנצח בבחירות ב- 2003, הייתי מרכין ראשי מול פסיקת הבוחר. בהרבה דמעות...
תתבייש לך. אלפי בני-אדם נעקרו מבייתם כדי לחלץ רודן מושחת מכלא- ואתה בעד. איכסה...

אתה לא יכול להתווכח איתי באותה רמה, מפני שאתה מפליץ את מה ששוטפי המוח שתלו בתועתך. אני מביא לך הוכחות...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
ומהי "פסיקת הבוחר" , אבנרי ?
  שלמה המגיב   17/11/12 11:18
"..הייתי מרכין את ראשי מול פסיקת הבוחר.." , מסביר אבנרי עד כמה הוא דוגל בדמוקרטיה , גם אם היא מחליטה בניגוד לדעתו. מעניין שאבנרי שכח לציין באותו הקשר , שהבוחר אמר את דברו בבחירות שהתקיימו מספר חודשים לאחר "הגירוש" והעלה את קדימה בראשות אולמרט - נסיך והוגה "ההתכנסויות" , ברוב עצום ופירק את הליכוד בראשות נתניהו והוריד אותו ל 12 מנדטים !. אז את התייחסות הבוחר "לגירוש" , קיבלת מיד לאחר "הגירוש" והתשובה ברורה. דרך אגב , אבנרי שוכח להזכיר לקוראים שאת החוק בכנסת , המאשר את "הגירוש" , קיבלה הכנסת ב 16.2.2005 ברוב גדול ( דמוקרטיה !) שכולל את נתניהו וישראל כץ וליבנת ועוד שרים מראשי הליכוד , אז מה הבעיה שלך עם הדמוקרטיה , אדון אבנרי ? על מה אתה מתבסס בקביעתך שרוב מצביעי הליכוד בראשות אריק שרון , התנגדו "לגירוש" ? וכאן אנו מדברים על עובדות , אדון אבנרי ולא על פרשנות סלקטיבית שלך למצב !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  נרי ארכיונרי   17/11/12 12:23
הזיכרון שלך מניפולטיבי וסלקטיבי.
נושא ההינתקות הובא לפסק-דין הבוחר בבחירות 2003.
מצנע אמר לבוחרים: אם תבחרו בי, אבצע את פינוי גוש-קטיף.
שרון אמר להוד מעלתו הבוחר את ההיפך, וניצח.
המשמעות חד-משמעית: הבוחר לא רצה הינתקות. אילו רצה, מצנע היה מנצע. אני מזכיר לך שיחות קואליציוניות בין מצנע לשרון שהתפוצצו- אחרי הבחירות. אני מדגיש: אחרי הבחירות!- שאחריהן מצנע הסביר לאזרחים: אין צורך שנצטרף לקואליציה. שרון אמר לי- דין נצרים כדין ת"א.
למרות שהבוחר השליך לפח את תוכנית הפינוי- שרון ביצע אותה.
היה אסור לו, אלא שהוא קיבל עידוד, גיבוי ותמיכה מהתקשורת שקידשה והכשירה את ההתעלמות שלו גם מתוצאות משאל המתפקדים.
שורה תחתונה- לשרון אסור היה מבחינה דמוקרטית לבצע את התוכנית של מצנע. אני מקווה שעד כאן הבנת.

לגבי הניצחון של קדימה- גם כאן היה עיוות דמוקרטי. קיבלתי את שלטון קדימה בלית ברירה, אבל אתה מתעלם מהעובדה שקדימה הוקמה על יסוד מנדטים גנובים. העובדה שנגנבו מהמפלגה שאתה שונא- לא עושה את הגניבה למעשה כשר. אם תחבר את הגניבה לאהדה של התקשורת, תבין למה קדימה ניצחה.
אני רוצה להסב את תשומת ליבך לעובדה שמעולם לא קרתה בדמוקרטיה, מאז ימי יוון העתיקה. מעולם לא קרה שמפלגה התמודדה בפעם הראשונה בתולדותיה- כשהיא בשלטון. הסדר הוא- שמפלגה קמה, מגבשת מצע, ומבקשת את אמון הבוחר מבחוץ. רק אם היא מנצחת- היא זוכה בשלטון. קדימה הייתה בנובמבר 2005 מפלגת השלטון, כאשר היא התמודדה בפעם הראשונה בתולדותיה במרץ 2006. זה קרה בגלל שתקשורת מעוותת הכשירה את האסור, והפילה בפח אנשים כמוך. גנבי המנדטים מקדימה ישלמו בבחירות הבאות את מחיר הבגידה והגניבה. תמיד זה ככה- בהתחלה, הגנב נהנה מפירות גניבתו, ורק בשלב השני הוא משלם... הדעה שלי מבוססת על עובדות וכללי משחק. הדעה שלך הושתלה על ידי תקשורת צינית שמנצלת את כוחה כדי לעבוד על אנשים תמימים כמוך...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
ממשיך לחרטט.
  נרי ביאושו,   17/11/12 12:34
מצד אחד, רוממות "הדמוקרטיה" בפיו. הוא "יכבד" את דין הבוחר. אבל כאשר הבוחר לא פועל נכון בעיניו (בבחירות 2006), אז כולם גנבים, ושקרנים, ובוגדים. הבוחרים, הנבחרים, התקשורת, וכל מי שמפריע לנרי אבנרי להמשיך ולחטט ביאוש במחסן הגרוטאות שלו.
כתוב תגובה ל- נרי ביאושו,
שלמה אתה מערבב שני דברים.
  נרי ארכיונרי   17/11/12 13:08
אני אומר- קדימה הוקמה על יסוד מנדטים גנובים.
שאלה: האם זה נכון?
א)- כן!
ב)- לא!
תענה....

אם אתה מאשר שזה נכון (אין לך ברירה)-
תשאל את עצמך:
איך יכול להיות שהתקשורת אוהדת מפלגה
שיסוד הקמתה מנדטים גנובים?
אני יודע את הסיבה.
גם אתה יודע את הסיבה-
אבל אתה מפחד להודות...

כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
התיקשורת לא שמה פתק בקלפי
  שלמה המגיב   19/11/12 12:13
אדון אבנרי !, מה אתה דוחף כל הזמן את התיקשורת , כמשפיעה על הבוחר ? מה זה מעניין אותי על איזה יסוד הוקמה מפלגת קדימה ? מה הרלוונטיות לכך לתוצאות בחירות 2006 ? האם כאשר הליכוד מנצח בבחירות , זה "רצון הבוחר" וזה "הדמוקרטיה במיטבה" ,ואילו כאשר הליכוד מובס בבחירות , זה בגלל "השפעת התיקשורת" ? גם בעבר הוקמו מפלגות על "יסודות בעייתיים" , אז זה אומר שההצבעות בעדן בקלפי אינן חוקיות ודמוקרטיות ? נו , על איזה יסוד קמה ( וגם קיימת) מפלגת ש"ס , על בסיס עבודת אלילים לרב קשיש בן 90 שלא שומע רדיו ולא רואה טלויזיה ועל בסיס גזענות ( אין אף מועמדת אישה ו\או ממצא אשכנזי ) , נו אז זה אומר שהצבעות תומכיה בקלפי אינן תקפות ואינן רצון אמיתי של המצביעים עבורה ? מה אתה ממציא לקוראים הגדרות חדשות ( ומקוריות , חייבים לומר) על המושג "רצון הבוחר" ו "דמוקרטיה" ? האם אתה "פוסל" את אמיתות ותקיפות תוצאות בחירות 2006 , רק מפני זכתה בהם קדימה ? האם בוחריה הינן חבורת מטומטמים שמושפעים מהתיקשורת וכאשר חוזרים לליכוד ולעבודה (מפלגות המקור ), אז הם חכמים שלא מושפעים מהתיקשורת ? מספיק להתעקש על התזה המטופשת הזו , נרי , אתה עושה צחוק מעצמך !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא רק התנתקות, גם התכנסות.
  יותר מזה.   17/11/12 12:47
הבוחר נשא את אולמרט וקדימה על כפיו בבחירות של שנת 2006, לא רק בזכות ההתנתקות, אלא בזכות שווק אגרסיבי של תכנית ההתכנסות, אותה הגה אולמרט ערב הבחירות ההן, לכל מצהלות ההמונים, ששלשלו בהמוניהם פתק "קדימה" בבחירות והושיבו את אולמרט איתן על כסא ראש הממשלה.

רק הפוטש של הפרקליטות הצליח כשנתיים לאחר מכן לשבש את רצון הבוחר.

ואבנרי? מה שנשאר לו זה להמשיך ולנבור במחסן הגרוטאות.
כתוב תגובה ל- יותר מזה.
אף אחד לא חייב לך כלום
  ועוד מילה לנרי   17/11/12 14:07
אתה טוען, ״שרון אמר לי״, שדין נצרים כדין תל אביב, כאילו הוא דיבר אילך אישית. שוב אתה מערבב בין רהב חסר כיסוי לרגש התבטלות כלפי ״אריק מלך ישראל״. שיהיה לך לבריאות. הוא לא הבטיח לך כלום, אלא קישקש ססמאות של בחירות שהוא ידע, שילכדו אותך ואת עדר המעריצים השוטה. והוא הצליח. שיהיה גם לו לבריאות. מנהיג שנבחר לא חייב לאף אחד לקיים את קישקושי הבחירות שלו, אלא לעשות מה שנראה לו נכון וראוי. בבחירות הבאות יהיו ססמאות חדשות.
כתוב תגובה ל- ועוד מילה לנרי
סיכום תוצאת הוויכוח
  וותיק המביט מהצד   18/11/12 04:22
מצטער שלמה, מלבד כמה טיעונים שהעלת כאן, לא ממש גיבית את טעוניתך , לעומתך לנרי מאגר של עובדות שקשה להתווכח איתן מציע שתיצור קשר עם פועה בעלת הלשון החדה והיכולת לפרש עובדות שתתאימנה לכל אג׳נדה שרק תרצה, היא טובה בזה  תאמין לי
כתוב תגובה ל- וותיק המביט מהצד
מזקני עדר המעריצים של נתניהו
  אכן ותיק   18/11/12 08:24
כתוב תגובה ל- אכן ותיק
משהי המביטה מהצד ורוצה להגיב
  איריס כהן   18/11/12 09:56
לשלמה -אם אין קשר בין הגרוש-התנתקות - לבין שנוי המצב בעזה לשם מה נעשה עוול זה בכלל?? נכון שהטרור מעזה הכה עוד לפני ה"התנתקות " אבל איזה ספק יש בכלל שהטרוף שיהודים גרשו יהודים מביתם בגאווה ושחצנות ללא שום מטרה ,לעיני מצלמות כל העולם -אישר לאוייב הערבי שיש להם עסק עם מטומטמים אובדי עצות ודרך ,והבנה זאת העלתה את תעוזתם וחוצפתם והביא לחטיפת גלעד שליט וירי מסיבי יותר ללא פחד !! לנרי -: אם הינך חסיד גדול כל כך של "הדמוקרטיה " אזי שעליך לכבד גם את ההכרעה הדמוקרטית של העם היושב בעזה שבחר את רוצחי החמס כשלטונם - האם אתה מוכן להגיד שאתה מכבד את שלטון החמס ??? ללמדך שהדמוקרטיה היא הדת האלילית היחידה הנותנת גושפנקא לרע לשלוט ,גם כשהטובים יכולים למנוע זאת ,זה גם מה שהיה בגרמניה הנאצית , ללמדך הדמוקרטיה היא שקר שדווקא העם היהודי היה צריך להוקיע !!! לצערי השתלטו עלינו אנשים שהסיתו את עם ישראל מדרכו האמיתית והשליטו עליו את ערכי העולם המערבי הליברלי -זה הקשר הישיר לדעתי להתנגדות העולם הערבי שמסביבנו ,וזה לא יפסק עד שלא יקום כאן שלטון יהודי אמיתי שיוליך את העם בדרך האמת !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
כן, ומ- 2005 שיפרו עמדות שיגור
  י.   18/11/12 16:03
מרגע ההתנתקות גם עם הקסאמים הצליחו להתקדם, ולירות יותר רחוק ולהוסיף עוד יישובים לטווח האש. מה שגם נתן להם מוטיבציה להגדיל את טווח הרקטות. וחוץ מזה, כל הברחה וכל פיתוח אמל"ח מכל סוג שהוא לרבות טיחים ארוכי טווח, וכל הברחת מחבלים וגורמי טרור (כולל מומחי "ארטילריה" מאיראן וחיזבאללה) פנימה והחוצה, נעשתה מאז קלה ופשוטה יותר לעין ערוך. עכשיו עם ישראל מתמודד עם התוצאות.... ושכל חיילינו ישובו בשלום, חיים בריאים ושלמים. ושלא יהרגו או ייפגעו עוד יהודים ובעלי בריתם.
כתוב תגובה ל- י.
9
רבין בתגובה:"סיפורי הבלהות של
  קורןנאוה טבריה   17/11/12 08:00
של הליכוד מוכרים.הרי הבטיחו לנו גם קטיושות מעזה.כבר שנה רצועת עזה נתונה בעיקרה למרות הרשות הפלשתינית.לא היתה עוד אף קטיושה ולא תהיה קטיושה וכולו וכולו וכולו כל הדיבורים. הליכוד פוחד פחד מוות מהשלום,פחדני השלום-זה הליכוד של היום" (הדברים נאמרו בכנסת שנה לאחר שהוקמה הרשות הפלשתינאצית החד"שה)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אל תפריעי לשלמה בעבודתו.
  בקשה לנאוה   17/11/12 11:27
הוא עושה עבודה יפה. האמת, שנתניהו ראוי ליותר מאשר מעריץ שוטה, שלא יודע לעשות דבר חוץ מלחטט בקטעי ארכיון עבשים ולקלל אנשים שאבד עליהם הכלח לפני שנים.
כתוב תגובה ל- בקשה לנאוה
10
האמת בהתנתקות.
  לרנקה20   18/11/12 08:08
גם אם היישובים בדרום היו קיימים הם לא יכלו למנוע ירי על אשקלון ואשדוד ועוד.זה סתם תירוץ ליהנות מכספי המדינה על חשבון העניים .
כתוב תגובה ל- לרנקה20
11
תגובה
  צנחן   18/11/12 15:41
נרי ידידי.שאלה ותמיהה לי אליך.מה מביא את כל השמאל להגיב כאן בכזאת עזות מצח ושקרנות תמיד כשמתרחש משבר הכרוך בהם ובהחלטותיהם בעבר.מדוע הם מדקדקים בכל קוצו של יוד כשמדובר בנתניהו וממשלתו ומתעלמים ממש מעוולות ושגיאות קולוסאליות הקשורות באידיאולוגיה השמאלית ומעשיה בעבר.מדוע תמיד למגיבי השמאל יש פתרון מוחלט בדיעבד לכל כאוס שהם עצמם הכניסו את המדינה?מהיכן לקוחה השחצנות לתת למטכ"ל ולרוה"מ עצות "בונות" כמובן איך לצאת מהמצב שהם עצמם גררו את המדינה?סתם תמיהות של איש פשוט.
כתוב תגובה ל- צנחן
תשובה לצנחן
  נרי ארכיונרי   18/11/12 18:03
חז"ל הדריכו אותנו לא לחקור במופלא מאיתנו...
התשובה לשאלה שלך אמורה להיות מופנית למי שהתמחה בפסיכולוגיה.
עמי איילון נדרש לשאלה הזאת והשיב:
אישתי ביבה (זה השם שלה) היא פסיכולגית, והיא פעם הסבירה לי את התופעה שבה יש לאנשים נטייה להתאהב בטעות שלהם.
(נדמה לי שהעליתי את זה ביו-טיוב)
כששמעתי אותו-
פלטתי: לך תביט במראה...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
נרי, העולם הוא גלגל מתגלגל
  פועה   18/11/12 18:29
אחרי ארבע שנות שלטון שבהן נתניהו לא יזם כמעט דבר, רק הגיב ליוזמות או ללחצים של אחרים, פתאום הוא קיבל אומץ ויצא לחצי מלחמה. וכל מה שמעסיק אותך זה "טעויות" השמאל מלפני שנים? נראה, שאתה כבר מכין את הרקע להאשים את מחדל שרון הבוגד, ואת השמאל בתוצאות היוזמה המאוחרת הזאת של מנהיגך נתניהו. תגיד איך זה שגם אתה כבר לא בוטח בהצלחתו?
חוץ מזה ההתאהבות בטעויות היא נחלת הימין הרבה הרבה יותר מנחלת השמאל. מה לעשות אבל ההסטוריה של הימין היא רצף מתמשך של טעויות שאת מחירן גם בני נינך שלך ושל הצנחן ידרשו לשלם...
מה כבר נותר לכם מלבד להתמרח זה על זה?...
כתוב תגובה ל- פועה
לדעתי הוא נכנע ליועצים גרועים
  קיבל אומץ?   18/11/12 19:04
עם כל הביקורת שיש לי על נתניהו, הוא לא מאלה שמחפשים מלחמות מיותרות כמו ברק, שרון, אולמרט, פרס ועוד. הוא אדם זהיר ושקול. לצערי, הפעם הוא כנראה נכנע ליועצים גרועים. עם זאת, הוא עדיין יחסית זהיר ונמנע ממלחמה קרקעית, שתגרום לשפך דם איום ותהיה טעות קולוסאלית. כבר היום נרצחה משפחה שלמה עם שישה ילדים שדמם על ידיו של נתניהו וממשלתו. אני מקווה שהוא לא יוסיף חטא על פשע ולא יהיה ״אמיץ״ להורות לצבא להכנס שוב לגיא ההריגה.
כתוב תגובה ל- קיבל אומץ?
דמה של המשפחה על ידי החמאס
  פועה   18/11/12 19:30
בלתי מתקבל על הדעת שהרג משפחה אזרחית בשוגג! בעת מלחמה, והחמאס הכריז על מלחמה, והחמאס מכוון על אזרחים בכוונת מכוון, אף בר דעת לא יטיל את דמה של המשפחה ידיה של ממשלת ישראל! בודאי שלא במקרה הזה!
אם החמאס היה מודיע אתמול על הפסקת ירי טילים ומפסיק, המשפחה הזאת כולה הייתה חיה היום.
כתוב תגובה ל- פועה
את הסיפורים האלה תמכרי לצנחן
  תשובה לפועה   18/11/12 20:18
או אולי לנרי אבנרי. הם קהל טוב לשטויות האלה. חמאס לא יפסיק את האש בזמן שישראל מכריזה רשמית שהיא ממשיכה במלחמה ובהרג. מי שיורה והורג, הדם על ידיו.
כתוב תגובה ל- תשובה לפועה
בזוועה הזו יש גם נחמה
  ועוד לפועה   18/11/12 20:26
הפשע המזעזע הזה בא לפני הכניסה הקרקעית. עכשיו התמונות ירוצו בכל העולם ויש סיכוי שימנעו כניסה קרקעית שתהיה מלווה בפשעים כאלה לרוב. אגב, תועמלני ישראל מתגאים ב״הפצצות הכירורגיות״ של ישראל. הכוונה כנראה היא, שאלו הפצצות שמטרתן לעשות לאנשים את מה שעושים בד״כ הכירורגים, רק בלי הרדמה, בלי לבקש רשות ובלי להתחייב לשבועת היפוקרטס.
כתוב תגובה ל- ועוד לפועה
תגובה
  צנחן   18/11/12 19:45
לא עשה כלום נתניהו? מה עם הפצצת שיירות בסודאן? מה עם רתימת העולם המערבי לצידה של ישראל? מה עם הכנות כלכליות מדוקדקות טרם פעולה? מה עם האצת פרוייקטים בטחוניים הנוגעים להגנה הקפית? מי את שתגידי שנתניהו לא עשה כלום? או שאוליי את מתכוונת שהוא לא אמר לך כלום בטרם מעשה ולא התייעץ איתך? לברבר זאת מומחיות שעדיין לא פסה מן העולם כנראה.
כתוב תגובה ל- צנחן
הוא גם מסייר מצטלם מדבר מבטיח
  פועה   18/11/12 20:33
מאיים עושה פוליטיקה, מחליט על בחירות וכנראה עוד הרבה דברים שהוא לא מספר לי.
צר לי אבל הדרישות שלך מראש ממשלה די נמוכות.
כתוב תגובה ל- פועה
צודק. התגובות האחרונות של פועה
  תשובה לצנחן   18/11/12 20:50
אכן ירודות ומגוחכות. הסיבה היא, שפועה היא סמול, היינו ימין שמשקר ומתחפש לשמאל. בימים רגילים צריך להיות מיומן כדי להבחין בשקר (אני כבר מכיר אותם טוב) אבל בימים של מלחמה הם הופכים להיות שקופים הרבה יותר. הם תומכים בפשעי המלחמה כמו אנשי הימין הרגיל, אבל מתבלים את זה בשטויות שלומניקיות שהופכות את זה למגוחך ופאתטי.
כתוב תגובה ל- תשובה לצנחן
הפוך בבון הפוך.
  בבון זה קוף   19/11/12 04:12
למה אלה נוקמי נקמת גוש עזה כמוך, לא חשוב מה הנושא הם קושרים את הנושא העכשווי שבפיקוח נפש לדיון בהתנתקות ובפרונקל שבתחת שלהם, הפוך ביבון הפוך.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il