|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תומכי העצמאות
מאת: איתמר לוין  |  30/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה אלרגית לטפשים מהימין
  יואבחלב   30/11/12 09:29
ההצבעה באו"ם היא תגובה אלרגית של העולם לטפשים מהימין בישראל שרוצים לספח את הפלסטינים ולהפוך את החיים שלנו לגהינום דו לאומי. אני שמח שזה קרה. נראה עכשיו את ה"גברים, הגדולים שיצמיחו לנו התנחלויות. את הסכסוך עם הפלסטינים צריך לנהל בשכל ובסובלנות. להקטין חיכוך, להבין את הגבולות האמיתיים של מדינת ישראל ולהסתפק בהם. אם לא, הדרך לגלות השלישית כבר סלולה. תבדקו בהיסטוריה של העם היהודי, כבר היו לנו שתי גלויות שנבעו במישרין מחווסר הבנת מאזן הכוחות האמיתי ומערוב יתר של האל בזוטות מטופשות של בני אנוש.
כתוב תגובה ל- יואבחלב
אין גבול לתמימות וכסוי העיניים
  קוביצ   30/11/12 09:46
מה עוד צריך לקרות בכדי שאתה ואנשים שכמותך (למזלנו מהווים מיעוט בעם) יבינו מה הכוונות האמיתיות של אבו מאזן . הנאום שלו אתמול היה מזוויע . הוא לא אדם שוחר שלום - ההיפך . במהלך 4 השנים האחרונות הוא עשה הכל כדי להתחמק ממשא ומתן . מה לעשות הוא רוצה מתן ומתן ואת זה ביבי לא יתן לו . אולי ציפי ואולמרט היו מתפתים לתת אבל ראינו מה קרה להם . בצד הפלשתיני אין מישהוא שמוכן לעשות שלום אמיתי כיום ולכן צריך למצוא פיתרון ביניים עד שהעניין יבשיל .
כתוב תגובה ל- קוביצ
אכן כך 0מלנים חולנים
  שול   30/11/12 09:56
הנ"ל ה"עושה בשכל" לא קלט שמה שהוא עשה הביא להסלמה ולטרור. חושב עצמו גבור שמוכן לתת ולתת תמורת "שלום" אותו אינו מקבל אלא טרור.
כתוב תגובה ל- שול
תגובה
  אוי לנו   30/11/12 11:33
לקוביץ השאלה הראשונה ששואלים איפה נתניהו.למה הוא לא מנע זאת.אנחנו הרי שולטים שם כימעט באופן מוחלט.קוראים לשילטון נתניהו והימין מיצעד האיוולת.אם ככה מיתנהג ימין אז מה זה שמאל.גנבת דעת.הם פשוט גונבים את דעתנו.יושב אדם שפוחד שהתיקשורת הפושעת והמושחתת תיתפור לו תיק ומיישר קו איתה לאורך כל שילטונו.זאת אומרת מדינת ישראל נישלטת על ידי חבורה של אליטות מושחתות פליליות ופושעות.
כתוב תגובה ל- אוי לנו
2
לרשימה אפשר להוסיף עוד הרבה
  שול   30/11/12 10:06
לרשימת האימפריליסטים אפשר להוסיף עוד הרבה למשל: שודיה נורבגיה פילנלנד המדכאות את הלפים. דנמרק המדכאת את איסלנד. איטליה בצפון אפריקה. בלגיה באפריקה השחורה ששלטונה היה השטני ביותר, הרסה כפרים ומקורות פרנסה של האפריקאים ובאילו תנאים שלחה את האוכלוסיה לתוך בור המכרות לכרות יהלומים. הולנד בדרום אפריקה בדרום מזרח אסיה. וערבים המתפשטים בכל העולם. אלו כולם אימפריליסטים אך לישראל הפיצפונת אשר בקושי קיימת נוכח נסיונות מתמידים לחסלה. ישראל הקטננטנה עם ניצולי העם היהודי היא המדכאת.
כתוב תגובה ל- שול
3
פקח עיניים ואולי תלמד
  יוסי מ   30/11/12 10:23
מר לוין.
נניח שכל מה שכתבת נכון הוא. כל זה לא משנה במאומה את החלק של ממשל נתניהו בטרגדיה הזו. נתניהו הוא האדם שהצליח להקים שתי מדינות פלשתינאיות תוך עשרה ימים.
.
את החמאס הוא שישרד למיני מדינה דרך החידלון של הטיפול ברצועה במשך שנתיים ואי היכולת שרובה באשמתו וחלקה הוא אוביקטיבי,בפלונטר של סיום עמוד ענן.
זה האיש שהבטיח לכם להפיל את שלטון החמאס ולעג לאולמרט שלא סיים את עופרת יצוקה כשהמשותף היחיד בין שני האירועים הוא אהוד ברק ומי שרוצה לראות את המציאות -יכול.
החלק השני מאתמול, הוא חצי אוטומטי בגלל הרוב שיכול להחליט שכדור הארץ הוא מרכז היקום וזה יעבור בלי בעיה.
הצרה היא עם תומכי ישראל, כמו גרמניה ,צרפת, איטליה ואחרות,שלפני שנה התנגדו למהלך והשנה תמכו או נמנעו כי הבינו והם אומרים את זה, שנתניהו לא מאפשר מו"מ כלשהו והוא גורר רגליים ובקיצור מבחינתם הוא שקרן.
.
נתניהו בונה עשירית מאולמרט ובגלל הפה הגדול שלו שבא על חשבון מעשים וחוכמה מדינית, ובגלל דמותו שאינה מעוררת אמון בלשון המעטה, הגדולות בידידותנו מסתייגות ממנו ומישראל. זה מה שצף אתמול.
עם חוכמה מדינית שאין אצל השרלטן הזה,ועם נכונות למשא ומתן שהוא לא יכול לקיים, ראה ערך דנון, חוטובלי ושאר הזויים, יהיה אפשר להפוך את הפארסה הזו לענין נשכח.
בשביל זה צריך שכל,אמינות ויכולת עבודה מול הידידות שלנו. לנתניהו אין יכולת זה המצב ואתם מבינים אותו אבל לא יכולים להודות באמת.
בכל מקרה צריך לזכור: נתניהו הקים שתי מדינות פלשתינאיות תוך עשרה ימים. רק הליכוד יכול.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגובה
  צנחן   30/11/12 11:19
יוסי מ. עתה משסיימת לתת ציונים לראש הממשלה בטוחני שאתה היית עושה זאת טוב יותר. קשה להימנע מתחושת הסיפוק שלך נוכח הצלחתם של הערבים כאילו אינך ישראלי כמוני אלא איזה כתב זר של רשת תקשורת עולמית. מעניין איזה ציון היית נותן לבן-גוריון שגם עמד במצבי אמברגו חמורים בקדנציה שלו -או לשרת או לגולדה מאיר-אבל אז משום מה כל העם התגייס וחרד ביחד כי כוחנו באחדותינו. אם כך למדנו מההיסטוריה שאין מדובר בראש ממשלה זה או אחר אלא בעיקרון עולמי לפיו היהודים הרגו את ישו מחד-הנוצרים- ומאידך הם שייכים לכופרים-המוסלמים-בני המוות.בכל מקרה ידידי אל תלגום מכוס השנאה שלך אל ראש הממשלה יותר מידיי כי זה לא ממש בריא.
כתוב תגובה ל- צנחן
לצנחן
  יוסי מ   30/11/12 12:21
תיראה צנחן.
בוויכוחים האלה יש כל מיני עמדות לפעמים יותר קיצוניות ולפעמים מאוד מרגיזות.
אני לא רוצה ליחס לך תכונות כאלה או אחרות ובוא נישאר בגבולות וויכוח סביר.
כשאתה אומר עלי שיש לי תחושת סיפוק זה שם אותך בעמדה לא מאוזנת שכל מה שהיא מביאה לך זה סיפוק קטן אבל לא משנה את המציאות. אני אזרח של מדינת ישראל לא פחות ממך,ותרמתי למדינה בלי כל ספק, בלי כל ספק, יותר ממך אם כי אין אפשרות לפרט. תרצה תאמין תרצה לא. זה בסדר.
אני לא כתב זר ולא צופה מהצד.ראיתי גיבורים גדולים כמו נתניהו וראיתי גם אחרים.המציאות כואבת לך לא כי יש כאן מפלה מדינית אלא כי מישהו מאשים את נתניהו. זה מה שמפריע לך.
.
אני לא יודע את גילך, אבל כך התנהגו מנהיגי ותומכי המערך, אחרי מלחמת יום כיפור. מי שתוקף אותנו הוא אוייב והם לא ראו את הכתובת על הקיר.
כשבן גוריון גולדה בגין ושמיר עמדו מול אויבים וידידים במצבי לחץ קשים וקיצוניים זה היה כשנדחקנו לפינה ולא כאשר הבאנו את הקטסטרופה על עצמנו כמו שנתניהו עשה ועושה.ואז כשכולם התאחדו אחרי המנהיג זה היה כי האמינו בו והאמינו לו. אתה בטח יודע בתוך תוכך את האמת על נתניהו ולמה לא מאמינים לו, במיוחד אלה שעבדו איתו צמוד והיו גדולי תומכיו. ועכשיו הוא מנגן על נימים פטריוטיות,"תראו מה עושים לנו...". ובכלל השוואה של אלה לנתניהו זה עלבון לדמותם ומהותם גם אם תמכתי בהם(בגין ושמיר) או התנגדתי להם(גולדה).
.
אתה יודע, בערבית יש פתגם שאומר 'סירו וניקו' שפרושו, חבק אותו ות**ין אותו, כך צריך להתנהג איתם.
זה מה שעושה מנהיג חכם ליריבים. נתניהו הביא אותנו למקום שבו העולם מחבק מנוול כמו אבו מאזן ומ**ין אותנו.
.
איתמר לוין כותב על כמה מדינות שהצביעו נגדנו והוא כולל גם את גרמניה שלפי הסיפורים נותנת לנו כמעט במתנה שש צוללות עם התאמות מיוחדות והיא לא בדיוק אוייבת.
הבעיה היא שגם מעט הידידות שלנו הולכות נגדנו הודות לנתניהו.אלה האמינו לו בשנה שעברה ומנעו את ההכרה בפלשתינאים והשנה הם מגישות לו את החשבון על שקרים שהוא מלעיט אותם.זו האמת ואין בילתה. אפילו אם כותבים כך בעלון של אדלסון.
על נתניהו לא צריך לרחם או לשנא, ראש ממשלה נמדד במדדי אימון ואמינות, ומאלה אין לו כלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מדוע מדובר בטרגדיה ופארסה?
  תמיהה ליוסי   30/11/12 12:50
אינני מבין מדוע לדעתך ההכרה, חלקית או מלאה, במדינה פלשתינית היא טרגדיה לישראל. עוד יותר לא ברור לי מדוע לדעתך מדובר בפארסה. אתה גם לועג לנתניהו על כך שביקר את אולמרט על כך, שלא הפיל את שלטון חמאס אבל גם בעצמו לא פעל לעשות כן. נדמה לי שהנתון היה לשאול דוקה את אולמרט מדוע בכלל ניסה ללכת בדרך הנואלת של להכתיב לזולתו מי ישלוט בו. נתניהו ראוי לביקורת לא על כך שלא השלים את מה שאולמרט לא עשה, אלא שהצטרף גם הוא למהלך האווילי והלא מוסרי הזה.
כתוב תגובה ל- תמיהה ליוסי
תשובה
  יוסי מ   30/11/12 13:41
כמי שמבין שבתנאים מסוימים יש מקום למדינה פלשתינאית ליד ישראל(מה זה תנאים מסוימים,מדינה מפורזת,ללא "זכות שיבה, בלי הסכמים בילטראלים שיפגעו או יכוונו נגד ישראל,ללא צבא משמעותי ועוד מרכיבי בטחון),אין כאן טרגדיה מעבר לעובדה שזה מוכתב מבחוץ,ולא בהסכמה, ולכן תבואנה עוד דרישות ויתפתחו עימותים,ושישראל נגררת ומוצבת מול עובדות כמעט ללא שליטה על המהלכים ותוך מכירת לוקשים ושקרים לציבור על ידי ממשלה כושלת שקרנית ומכשילה.
למה פארסה? מכיון שמהר מאוד יתברר שחוץ מתמונות לא יצא לפלשתינאים כלום, עד שיקרה שם מהפך תרבותי ותפיסתי, יהיה רק רע.בעיקר להם.
.
ההשואה בין נתניהו לאולמרט באה כדי להבליט את יכולת הדיבור של נתניהו מול חוסר היכולת בכל תחום אחר.
מה זו דרך נואלת ורצון להכתיב לאחר מי ישלוט בו, אלו מילים יפות של מי שלא מכיר במציאות ולא רואה מי התוקפן ומי מחפש הסדר.
שלטון החמאס בעזה, הוא שלטון טרוריסטי שלא מחפש חיים שקטים אלא מנסה בכל כוחו לפגוע בישראל. שום סיפורי מצור ושאר מטעמים. אלו שקרים שהחמאס מוכר לטפשים כמו שנתניהו ,על אלף אלפי ההבדלים, מוכר לציבור בארץ.אלה ואלה, נבלה וטריפה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תשובה יפה
  ליוסי הנכבד   30/11/12 14:40
ראשית, אתה שוב מדגים את ההתנשאות והשחצנות הציונית שסבורה שהיא יכולה להכתיב לפלשתינים הסדר. אתה קובע שהם יקבלו מדינה מפורזת, ללא זכות שיבה ללא צבא ועוד ועוד, כיד הדמיון הטובה עליך. יש לי חדשות בשבילך. הסכם עושים בהסכמה עם הצד השני ולא בתכתיבים. אם תלמד את זה יש סיכוי שתצליח פעם להשיג הסכם.

אתה גם קובע שצריך להכיר במציאות ולראות נכון מי התוקפן ומי מחפש הסדר. ובכן, בניגוד למה שציונים רגילים לחשוב, הנסיון לכפות תנאים שטובים רק לך על הצד השני, כולל מי ראוי לשלוט על הצד השני, (אותו הדגמת יפה בהודעה הזו) אינו חיפוש אחר הסדר צודק, אלא סוג של תוקפנות. אגב, הנסיון הזה נעשה על ידי ישראל בין היתר על ידי הפעלת כוח בלתי מרוסן.

את הסיפורים על חמאס כשלטון טרוריסטי ושקרני אתה יכול למכור רק בשוק של סחורות שפג תוקפן. לפני חמאס אמרו את זה על ערפאת ואש״פ (לא מדברים עם טרוריסטים), שהיום נחשבים ל״מתונים״. אם החמאס ילך יגידו את זה על מי שיבוא אחריו והחמאס יהפוך ל״מתון״. אין חדש תחת השמש הציונית ואין סוף לסיפורים ולערוצים שכל מטרתם רק להצדיק את הסרבנות הישראלית להסדר צודק.
כתוב תגובה ל- ליוסי הנכבד
קיצוניות שולית משני הצדדים
  יוסי מ   30/11/12 14:57
ראשית, ראוי שתזדהה בשם אמיתי ולא באיזה כינוי ערטילאי.
.
האמת אחרי שתי שניות של מחשבה, אין באמת בסיס לוויכוח בינך לביני. אתה מסתייג וגם יותר מכך, מהציונות שהיא בעיניך מקור כל הרעות.
זה לא מצע לוויכוח אלא בערך תמונת הראי של מגיבים הזויים מקבילים לך גם בכתבה זו.
החמאס בעינך הוא איזה אירגון תמים שהיהודים הציונים (הנבזים,על פי תפיתת עולמך,)קמו בבוקר והחליטו לירות על עזה רקיטות כדי לגרום להרג אזרחים. זה בערך עולם הדימויים שלך הנגזר מהדברים.
.
באשר לדמות ההסדר אם יהיה, ולתנאים הבטחוניים, זה בדיוק מה שהוסכם בכמאתיים פגישות בין צוותים ישראלים ובין הפלשתינאים בתקופת אולמרט ובגיבוי ותמיכה אמריקאים.
אני מבין שלשיטתך, צריך שלמדינה הפלשתינאית יהיו אלפיים טנקים ואלף מטוסים כדי להתגונן מה"ציונים" יחד עם "הסכמי הגנה " נניח עם אירן וטורקיה. אשריך וטוב לך.אני חושב שכמב בתי חולים, אוניברסיטאות, מטוקדי תיירות וכדומה, יועילו להם יותר.
איך להגדיר את עצמי? "תוקפן אנטי חמאסי", זה מתאים לך?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יותר טוב שלא תתן לי פקודות.
  יוסי ידידי   30/11/12 16:00
מה טוב לי אני אחליט בעצמי. אל תכניס לי גם מילים לפה. חמאס הוא ארגון אלים, כמו הפת״ח, אבל שניהם מתמודדים בתוך מציאות אלימה, שישראל היא הגורם החזק והמשמעותי ביותר בה. אני לא אמרתי שישראל רוצה סתם להרוג אזרחים, אלא שהיא מסרבת לפתרון צודק שרק הוא יפסיק את ההרג הזה. בעניין ההסדר, הוא מעולם לא הוסכם. כל הפגישות שאתה מדבר עליהם הסתיימו בכישלון, לטעמי מהסיבה שישראל וארה״ב ניסו לכפות בהן הסדרים שלא היו מקובלים על הפלשתינים. אגב, באף אחת מהפגישות האלה לא הסכימה ישראל לסגת לקו הירוק. לשאלתך, את מי שחושב שהוא יודע יותר טוב מה ״יועיל להם יותר״ אני מגדיר כקולוניאליסט. עיקרה של המחשבה הקולוניאליסטית היא התפיסה לפיה הנאורים (בעיני עצמם) יודעים יותר טוב מהברברים (בעיני הקולוניאליסטים) מה טוב לברברים הפרימיטיביים. זה לא מפתיע אותי. הציונות היא יותר מהכל תנועה קולוניאליסטית.
כתוב תגובה ל- יוסי ידידי
לאנונימי שלא מזדהה
  יוסי מ   30/11/12 17:43
שום פקודות ושום בטיח, ברגע שאתה עומד מול המראה ,בדיוק כמו אלה שאתה מייצג מתחילות הבכיות וצפים רגשי הנחיתות.
תהיה בריא בדרכך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
כשנגמרים לך הטיעונים,
  יוסי ידידי   30/11/12 20:41
אתה מתחיל לגדף ולהשתלח, כאחרון האספסוף. תהיה בריא ושתהייה לך שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי ידידי
ושוב תשובה ענינית
  יוסי מ   30/11/12 22:09
איפה ראית גידופים והשתלחויות?.
אם התכוונת ברצינות אז טעית. שום כוונה לרדת ברמה ולא להעליב.
אלו פשוט טיעונים בוויכוח,גם מצידך היו אמירות שהרתיחו אותי, אז מה? שוברים את הכלים?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
חס ושלום לשבור את הכלים
  ליוסי ידידי   1/12/12 00:14
בוא ונבחן מה כתבת: ״ברגע שאתה עומד מול המראה, בדיוק כמו אלה שאתה מייצג, מתחילות הבכיות וצפים רגשי הנחיתות״ זו הודעה קלאסית אד הומינם. לגופו של אדם, שאתה לא מכיר, ובכל זאת קובע שיש לו רגשי נחיתות. ובכן, ידידי יוסי, אני מזמין אותך לספר לי את מי אני מייצג, איפה בדיוק התבכיינתי, ומדוע הגעת למסקנה שיש לי רגשי נחיתות.
כתוב תגובה ל- ליוסי ידידי
ושוב איתך
  יוסי מ   1/12/12 03:59
אני באמת מציע לך לקרא שוב ברצף את כל חילופי הדברים.
אין שום התנשאות, שום הוראות מה לעשות ושאר טענות שהעלית.
כל ההתיחסויות שלי הן עניניות.
ושוב, אני מופיע תמיד בשמי. כדאי שגם אתה תעשה כך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ולדעתי גלשת להתיחסות לא ענינית
  קראתי   1/12/12 13:55
זו כמובן זכותך. אם תרצה לטעון טענות עניניות, אני פה. כל טוב.
כתוב תגובה ל- קראתי
מהפך תרבותי ותפיסתי?
  בן פורת יוסף   30/11/12 16:32
קשוט עצמך תחילה. ישראל הולכת ומתבהמת בגטו המנטלי והפיסי שלה, ובאמונה העיוורת בכוחו של הכוח הגס והאלים לפתור כל בעיה. קו ישר הולך בין הבלי צרחני הספורט כאילו כל מי שאומר דברים לא מנומסים במגרשי הספורט מקומו בבית הסוהר, גם אם לא עבר על שום חוק, (ולשיאם הגיעו הדברים בקמפיין ההסתה המכוער כנגד האוהדים האדומים שהעזו לקלל את ״האנשים הלא נכונים״), לבין המחשבה כאילו מטוסים טילים וטנקים ״יצרבו את התודעה״ של הפלשתינים. התנכלויות המשטרה וקמפיין השנאה הצהוב והמכוער לא יהפכו את האדומים לאוהבי מכבי, אלא רק יחזקו את דבקותם בהפועל וגם דם ואש ותמרות עשן לא ישכנעו את הפלשתינים לוותר על זכותם הצודקת להיות בני חורין. חנה ארנדט הפילוסופית הדגולה חזתה כבר לפני הקמת המדינה, שמדינה המוקמת בכוחו של כח זר וקולוניאליסטי תהפוך את החברה הישראלית שתחיה פה לחברה גסה ואלימה, שסומכת רק על אלימות וכוח כפתרון לכל בעיה. לצערי, היא צדקה. מי שצריך לשנות  את התרבות והתפיסה שלו היא החברה בישראל. ספק אם זה בכלל אפשרי
כתוב תגובה ל- בן פורת יוסף
בן פורת יוסף,הלואי
  יוסי מ   30/11/12 17:51
בסדר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
4
הבעיה זה לא העולם,אלא הכנופייה
  דר' לביבולוגיה   30/11/12 10:44
שמנהלת את מדינת ישראל. כנופייה שמייסדת את פלסטין מאידך, ומפעילה טרור כלכלי כנגד אזרחי ישראל. הכנופייה שנותנת לחמאס להשתולל להתחמש ולהפציץ את ערי ישראל, מבלי שתעשה דבר משמעותי לעצור זאת מחד,ף ומצד שני לא עושה דבר כנגד הטרור המדיני של אבו מאזן. הפלטינאצים לא היו הולכים לאום, אם היו יודעים שישראל תגיד בצעדים תקיפים, כמו סיפוח שטח C לישראל, הפסקת הזרמת הכספים, שלילת תעודות של כל האחמי"ם, ומניעת כניסה של אבו מאזן חזרה לרמללה. על כן ביבי נתנייהו והימין הרקוב, מחסלים את מדינת ישראל בעבור בצע ג'ובים. ואל המלאכה של המחמאס והפתחת משלים ביבי שרלטנייהו בחיסול כלכלי וחברתי של אזרחי ישראל.
כתוב תגובה ל- דר' לביבולוגיה
הישתגענו
  מרגיז   30/11/12 11:48
זה נכון.פשוט מדהים אופן היתנהלותו.האיש פשוט מיתנהג באימפוטנתיות מדהימה.כולו משותק ומפוחד.אז,איך הוא רוצה להמשיך להנהיג.מדובר במנהיג דחליל.בן גוריון גולדה אשכול היו פי מיליון לאומיים ממנו.הרשות הפלסטינית החלשה והעלובה,הפכה בזה יותר חזקה ממנו.וכל הערבים רואים ומישתאים.משפשפים עיניים בתימהון מחולשתה העצןמה של ישראל.ניסים וניפלאות להם תחת שילטון אפסי זה.טילים על תל אביב,ירושלים...הכרזת מדינה באום.וכל זה תחת שלטון הימין האיום ביביהו.חה חה חה.הפלסטינים דוהרים מניצחון לניצחון בסיוע ממשלת הימין.עוד מעט נתניהו את ליברמן יתנו להם את מיזרח ירושלים נא לא ליצחוק.בשיא הרצינות.אלה לא מנהיגים אלא זונות פוליטיות של אויבי עם ישראל.
כתוב תגובה ל- מרגיז
5
איתמר, שוב אותה קשקשנות עלובה.
  פועה   30/11/12 10:56
איביבי שלך צעדו בגאון ובגאוה ישראלית ישר אל המלכודת הגלויה שהכינו להם הפלסטינים.
הם הם מתנגדי אוסלו הראשיים, מיללים עכשיו כצבועים על הפלסטינים שהפרו את ההסכם הגרוע והנורא הזה.
מדובר כאן בכשלון קולוסאלי של משרד החוץ, כשלון שזכה לתמיכתו של ראש הממשלה ושום אמירה שחוקה לא תוכל לטשטש את המציאות הקשה הזאת.
ליברמן חייב לשלם על הכשלון הזה בעיקר מהיותו מקורבו ומייצגו של פוטין בממשלת ישראל. התמיכה המערבית הגדולה בהכרה הזאת זאת סטירת לחי ישירה בפרצופם של איביבי.
כתוב תגובה ל- פועה
6
יש יותר מידי מדינות אסלמיות
  או"ם לך הביתה!   30/11/12 11:31
וערביות שמטרתן זהה באו"ם ויותר מידי מדינות שמנוהלות על בסיס של "שמור לי ואשמור לך" מה שמונע מהמוסד הזה הגינות בסיסית. הגוף הזה איננו אורוויזיון, הוא אמור להיות גוף רציני שקובע גורלות ושחייב ובראש וראשונה ללכת עם דגל היושר. אבו מאזן קיצר מהלכים עקף את בסיס הבעיה שהוא הכרה במדינת ישראל, וקיבל מהאו"ם וממדינות שוחרות טרף יהודי, היתר לצעד משמעותי בהקמת מדינה כשהבסיס שלה הוא מלחמה בקיומנו. לגוף זה אן לגיטימציה מוסרית לכהן כשופט גם באורווויזיון.
כתוב תגובה ל- או"ם לך הביתה!
מי יתן שתקומנה עוד
  או"ם הביתה.   30/11/12 12:09
מדינות ערביות כדי שבאו"ם כל מדינות ערב האיסלמיסטיות האלה, תקבענה עם סין שייכת לסינים צרפת לצרפתים אנגליה לאנגלים וכו" .. לא רק ישראל הזעירה שייכת להם, כל העולם שייך להם ואנחנו רק הסיפתח.
כתוב תגובה ל- או"ם הביתה.
7
אלה תמכו גם בהקמת ישראל
  מר לוין הנכבד   30/11/12 12:21
באותו האו״ם. בראשם עמדה אז ברית המועצות של סטאלין. אני מניח שזה לא מפריע לך ולא מוציא ממך את אותה כמות של ארס.
כתוב תגובה ל- מר לוין הנכבד
זו הבעיה בדיוק.
  או"ם לא אלוהים.   30/11/12 13:44
מצד אחד האומות המאוחדות תמכו והכירו בהקמת מדינה לישראל,אך מצד שני החבורה הזו עושה הכל כדי להרוס אותה ובדרך מאוד שפלה. נכון הם נתנו תמיכה והכרה בישראל לפני שישים וחמש שנה אך כדי לכבד את רצינות הגוף הזה ואת החלטתם אז היה עליהם לבקש תחילה הכרה בזכות קיומנו מאבו מאזן ורק אחר כך להרים אותו מדרגה לצורך הקמת מדינה. אסור היה להם לבוא אחרי שישים וחמש שנה ולהחזיר את הגלגל אחורה לשנת 1947 על כל השלכות תקופה זו. גוף שהופך את העולם לג'ונגל של חיות טרף לחירחור ריב והסלמה וכשהחלטותיו שווים לכשלג כאשתקד אננו גוף שראוי להיקרא האומות המאוחדות.
כתוב תגובה ל- או"ם לא אלוהים.
8
שתי מדינות, רק משני עברי הירדן
  הניה   30/11/12 12:33
כתוב תגובה ל- הניה
9
מי שחושב שאבוטיז מאזן
  עצמותיו של ערפאת   30/11/12 12:34
נשא אתמול באו"ם נאון שטנה, שנאה והסתה לא שמע כנראה את נאומה של שלי יחימוביץ אחרי הפריימריז שלה. אבוטיז מאזן יכול ללמוד ממנה הרבה מאוד בתחום השטנה, השנאה וההסתה.
כתוב תגובה ל- עצמותיו של ערפאת
10
צרפת
  מלש   30/11/12 16:11
איתמר, תיקון בענין צרפת ומלחמתם באלגיר נהרגו באלגיר ובעיקר אזרחים למעלה מ 800000 ולא עשרות אלפים כפי שכתבת. אני מאד מעריך ומוקיר את כתיבתך האוטנטית ומרשימה.
כתוב תגובה ל- מלש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il