|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצבועים והשקרנים
מאת: אריה אבנרי  |  06/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ברגע ש"נישכחה" ציפי ליבני(
  בני בנקר   7/12/12 12:03
שפיצר) מהרשימה,הרשימה ואריה אבנרי נהפכו לבדיחה גרועה.
מיסיס "קלין", שסרבה לקבל את דין הבוחר בתנועתה,יסדה "מפלגה" שעוזרת למחוק את מפלגתה הקודמת, תוך לקיחת מיליונים מקופתה וזאת אחרי שתרמה תרומה מכרעת לחוב של 38 מיליון שקלים שנישאר בקופת "קדימה",מבלי שתקח על "מפלגתה" את החלק היחסי של החוב מחוץ לרשימת הפוליטיקאים המושחתים מחוץ לרשימה.אתה פתטי אבנרי.
אבל לאחק ה"פליקפלאק" של עמיר פרץ אפשר להשלים את שם "התנועה" המגוחך,היא תיקרא "התנועה המזרחית".
יש לנו "מפלגה" עם ציפי ליבני שלא קיבלה את אמון מתפקדי "קדימה",עמרם מיצנע ועמיר פרץ שלא קיבלו את אמון מתפקדי מפלגת העבודה והשלשה האלה ומן הסתם גם אריה אבנרי מבקשים את אמון הציבור.מגוחך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נקודות מעניינות שמחייבות תגובה
  אגי מודאגי   7/12/12 13:36
בהחלט נקודה מעניינת, מה עם ציפי ליבני ועלילותיה בקדימה בנושא הכספים והחובות ווידוי המנכ"ל שסולק ואוסף הפליטים שהתקבצו אצלה...למה אריה אבנרילא יוצא כנגדה ומוסיף אותה לרשימה. חטאה הרבה יותר חמור מרפי איתן שבכלל ירד לעבודות אחזקה והוא לא במירוץ....
תמיד הרגשתי משהו מוזר ולא רציני לגבי אומ"ץ על אף הנושא הטהור והקריטי שהם אמורים לשרת את הציבור בעזרת המראה הייחודית שלהם - חבל מאד
כתוב תגובה ל- אגי מודאגי
ציפי תופיע בחלק השני
  איש תקשורת   7/12/12 14:34
ציםי לבני תככב בחלק השני של המאמר שיוקדש לעריקים
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
אתה צודק ציפורה חסרה ברשימה
  ירדנה   8/12/12 16:52
כתוב תגובה ל- ירדנה
להוסיף את ציפי וגלאון לרשימה
  בני בנקר צודק   8/12/12 20:36
כתוב תגובה ל- בני בנקר צודק
2
מממני לפיד - מחייב הסבר ופירוט
  אגי מודאגי   7/12/12 13:41
כתבה כזו שאמורה לעשות שירות חשוב בזמן קריטי מחייבת תחקיר עומק ודרישה מהיועמ"ש לחשוף את נותני הערבות ללפיד - עיתונאות חוקרת זה לא שמועות וסודות - זה חשיפה אמיתית ומלאה של מידע עיתונאי
כתוב תגובה ל- אגי מודאגי
מערכת אכיפת החוק רפויה
  עובר ושב   7/12/12 17:24
בידי מבקר המדינה החדש מצויות כמב רכמה תלונות על כמה אישי ציבור שעברט לכאורה על החוק ועל כללי טוהר המידות. הבדיקה נעשיץת בעצלתייםן בכונה תחילה לעבוטר אך הבחירות בשלום
כתוב תגובה ל- עובר ושב
3
ואת ציפי,האופורטיוניסטית,שכחת?
  הניה   7/12/12 17:21
כתוב תגובה ל- הניה
4
פושט עורם וחושף מלגם וברם
  ע' בן-יוסף   7/12/12 19:42
זה מה יש, רבותי. זו הנבחרת המנסה לבלום ראש ממשלה מבולבל וחסר אבחנה. אלה אותם שיפד אריה אבנרי, אכן בשורה התחתונה נראים במלוא עליבותם, שהיא בעצם עליבותנו. אנחנו עם חכם? תשאלו את עצכחם ונסו פעם אחת להיות כנים.

בא אריה אבנרי ובשנינותו חשף את "ענקי הרוח" שלנו בתחום הפוליטי במלוא קומתם פחות מגובא דשא מכוחס עד השורשים. אחד אחד השחיל אבנרי את עשרת גיבוריו-גיבורינו המהוללים כשאינו מהסס מנלהצביע במדויק על חולשותיהם הפוגעות ומחסלות אפילו את כוונותיהם הטובות, לכאורה.

מה יקרה עוד בתיאטרון ההזוי הזה המתחולל לעינינו? מצד אחד ראש מנמשלה שאומללותו עלולה לאמלל את כולנו וממשלתו העתידה כבר מצטיירת באחדים מצבעי היסוד של הפאשיזם המגונה, ומצד שני פיצול של עוד שלושים וכמה רשימות עלובות, ואחת אפילו מצטיינת בגנב מורשע העומד בראשה.

אריה אבנרי עוד לא נגע ברשימתו זו במיס קלין, הלו היא מיודעתנו ציפי לבני שנכנסה לחופש עם פרץ ברקודה שעוד יטרוף אותה על קרביה. אני משער כי ציפי תככב לעצמה ברשימה קרובה שתוקדש לה על-ידי אנברי, שכן תמיד היא מציליהה בכישרון נדיר לבחור לעצמה את אנשי הביצות להקיף אותה. אני יכול לתאר לעצמי כיצד תחרוש בציפי תלמים עמוקים המקלדת החדה של אבנרי.

רבותי, המסך עולה, וההצגה העלובה מתפתחת לפנינו.
כתוב תגובה ל- ע' בן-יוסף
5
בריחה מ'האמת' - מ'האקוטי'
  לכותב   7/12/12 21:09
כל 'בר דעת' , למעט הכותב את הרשימה מטעם עצמו ואומ"ץ , היה עוסק השבוע בדו"ח מבקר המדינה בנושא ההתנהלות הציבורית המושחתת באוניברסיטת 'בר אילן' אבל לא כך - אריה אבנרי .
וזאת למה ? אולי כדי 'לחפות' על 'ידידיו' מסוג קלדרון שלמה , בועז ענר... על פניותי בקשר לשניהם אל אבנרי אריה הרי שהיו"ר מילא פיו מים ולא התייחס...שלא פחות ןלא יותר שניהם 'עוסקים' בניהול ןלימוד מהי " ביקורת " והיכן...באוניברסיטת 'בר - אילן' מדוע הם לא נירתמו להצביע על השחיתות שם ? ! ...ןאריה אבנרי מחפה !
כתוב תגובה ל- לכותב
הכל בטיפול
  חבר אומ"ץ   8/12/12 15:42
אומ"ץ פנתה השבוע למשטרה וביקשה לחקור חשדות לצעשים פליליים באוניברסיטת בר אילן.טיפלנו גם בנושא בועז ענר והשבוע נמסר לנו שפר.אם יש לך חומרים על שלמה קלדרון אתה מוזמן להעביר אלינו ונטפל
כתוב תגובה ל- חבר אומ"ץ
ענר 'שפר' ? כתוב ברור ! ועיקר
  ל'חבר'   8/12/12 17:32
אריה אבנרי = חבר אומ"ץ...פניתי אליך בעניין בועז ענר וחומרת מעשיו כבר לפני למעלה ממחצית השנה...התעלמת ! עשית זאת כנראה 'בכוונה'...אתה מיתמם וראוי לבוז להתנהלותך כאשר 'המינהל הלא תקין הוא בעליל' האם לא חברו לו לענר בהוראתו באוניברסיטה גם מבכירי משרד הפנים...האם דרשת לחקור כיצד ייתכן אפשר ואולי 'הבכיר מהפנים' - שהוא אחד מ'יקיריך' באותות מאומ"ץ טרח ועמל באשר לדו"ח השריפה בכרמל הנוגע לשר הפנים ...האם לא ייתכן ש'החברותא' באוניברסיטה השפיעה גם על הניסוח הסופי של דו"ח מבקר המדינה על השריפה ביחס לשר הפנים...הנושא רציני ניכבד ואולי חמר נפץ ביותר ! הנושא הוצג לפניך ...אתה היתעלמת ! הרי מן הראוי היה והווה שהדבר ייחקר ע"י שופט עליון בדימוס...הלא כך ? !
כתוב תגובה ל- ל'חבר'
קרא בעיון תגובתי ואל תיתחמק
  ל'מחבר'   8/12/12 21:36
התגובה המיועדת לאריה אבנרי - לדעת רבים שיידעתי אותם בתכן תגובתי הרי שלא יכול להיות מצב שתיתחמק מתגובת - תשובה.
ואם כך - אנא תשובתך .
כתוב תגובה ל- ל'מחבר'
כרגיל...אתה מתחמק ומטייח !
  ליו"ר הנהלה   10/12/12 00:24
כתוב תגובה ל- ליו"ר הנהלה
לאבנרי - 'הצבוע' זה אתה !
  ליו"ר   13/12/12 13:49
הדוגמא לעיל : התעלמותך - התחמקותך !
אתה ו'מינהל תקין'...ממש בדיחה ....
כתוב תגובה ל- ליו"ר
6
ומה עם עמיר פרץ?שהאגו שלו
  הפך להיות הדגל?   7/12/12 22:33
הבדיחה, עמיר פרץ החברתי והסוציאליסט שחבר לליבני הקפטילסטית, שכל עניינה בחברה זה להתחכך עם האנשים בארץ פחות, ויותר בעולם. אשה שגם האגו שלה הוא סימן ההיכר החדש, ועתה כבר יודעים כולם שערכים וניקיון היה כיסוי יפה לכישלונותיה להרכיב ממשלה.
חבל שאבנרי דילג על שניהם. למעשה גם מיצנע מעורר סימני שאלה, איך עבר המפסידן של מפלגת העבודה לתנועה של ליבני. כנראה זקוק לעוד משכורת חודשית.
כתוב תגובה ל- הפך להיות הדגל?
7
והצביעות של המבקר היוצא ? !
  ליו"ר   8/12/12 02:00
מה בעניין מבקר המדינה - היוצא שהתקשרת דיווחה על גישושיו הפוליטיים ועברו כמה ימים עד שהכחיש אפשרות הצטרפותו למירוץ הפןליטי לבחירות בשל הביקורת הציבורית הרבה שהושמעה...מדוע אתה ואומ"ץ לא הישמעתם מילה...? ! האם אין בהתנהלות המבקר היוצא פגם של מינהל ציבורי בולט ? !
כתוב תגובה ל- ליו"ר
8
נו באמת.
  נו   8/12/12 05:05
אתה מתייחס לחיטיאר שלא זוכר אם הוא גימלאי ו'שוכח' את ציפי ליבני?!שלקחה את פרץ משלי?! זה יפה?!מה זה החילופי זוגות האלה?!
כתוב תגובה ל- נו
9
אם לצביעות הייתה מדינה שלי יחי
  קורןנאוה טבריה   8/12/12 06:16
יחימוביץ היתה ראשת הממשלה!!!היא מתנהלת כמו רבין בזמנו לקראת בחירות 1992 שידע שרק אם יצליח להערים על ליכודניקים מאוכזבים ומוסתים הוא יזכה בשלטון=ואכן כן זה הצליח לו.מי לא זוכר את סיסמאות הסרק שלו באותן הבחירות:'מי שיעלה על הדעת לרדת מהגולן גם בשלום,מפקיר מפקיר את בטחון ישראל"- והעתיד השחור שציפה לנו מהבלופים של רבין האדום ידוע! כזכור, רבין נתפס בטעות בעיני המחנה הלאומי כ"ביטחוניסט ימני" כי כך הציגה אותו התשקורת,רבים האמינו לו עד שעם ישראל חטף את "השלום והביטחון"שלו בכל ערי ישראל המוכה והמדממת כתוצאה מפשע או0לו שכפה עלינו על חודו של מיציבוש! לא סתם מתחזה עכשיו יחימוביץ מצביעת חד"ש בעברה והמוכשרת יש לציין:ל"מרכז"בלוף ו"סוציאל דמוקרט"באספמיא,לא לשווא היא נזהרת כמו מאש מהמילים השקריות והלעוסות לעייפה שאין אחד שמאמין לבלוף הזה והן:'שלום',שמאל וביטחון-שלי יודעת שניצחונה תלוי בקולותיהם של מאוכזבי ליכוד מוסתים,לכן היא גם לא מעיזה להציג תוכנית מדינית ולהבטיח "שלום" וביטחון לאחר שמפלגתה העלתה את החמאס לשלטון והכניסה את עזה לתל אביב, לכן היא מתמקדת ב"צדק חברתי"ומבטיחה לציבור תוכניות מפתות מבלי לספר לנו מאיפוא היא תביא את הכסף לצורך זה?כך משקרים ומרמים אותנו פוליטיקאים שמתיימרים להנהיג את מדינת היהודים=וחבל שהציבור נופל למלכודת הזאת כל פעם מחד"ש= הצילו!!מי יציל אותנו מ'אוהבינו' הפוליטיקאים תחילה?דרושה נבחרת יהודית נטולת אגו-מניאקים,דוברי אמת,נקיי כפיים,ברי לבב ובעלי כשרון לארץ חמדת אבות=לאלתר!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
הערה אחת לאבנרי:"שטחים" יש באר
  קורןנאוה טבריה   8/12/12 06:25
בארצות ערב,באירופה ובארה"ב ובשפע=כאן אין "שטחים":זו ארץ ישראל האחת והיחידה שלנו=ואסור לדבר עליה במושגים של "שטחים" כמו שאסור לכנות את הערבים שקוראים לעצמם "פלשתינים" בזדון ובמטרה להחריב אותנו בדמוקרטיה שבעוכרינו ובסיוע אומות העולם שגם מאמינים להם-עובדתית היסטורית:אין עם ערבי "פלשתיני"אין:להד"ם! לכן לישראלים אסור תכלית האיסור לשתף פעולה עם עלילת הדם הזאת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
האישה והכרבולת=כך נזכור את דלי
  קורןנאוה טבריה   8/12/12 06:36
דליה איציק המאוסה והלעוסה לעייפה,רק שפרס לא יכפה אותה,רגע לפני לכתו, בבית הנשיא המיותר לחלוטין!כולי תפילה שאיציק תמצא לעצמה תעסוקה אחרת שתמלא את חייה שמחה ואהבה ושתניח לעם ישראל=רב שבענו בוז וגועל ממנה ומחבריה,שלא תרמו מאומה לתדמיתה של ארץ חמדה,להסברה הבינלאומית ולאמונה בצדקת דרכו של העם היהודי,הכוונה לחבריה גם מה'עבודה' בעיניים וגם מ'קדימה' המושחתת,חאלס!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
רפי איתן בעיני הוא בושה ליהדות
  קורןנאוה טבריה   8/12/12 06:43
וחרפה לישראל=ההתנהלות הפוליטית שלו למען פולרד, קורבן הפוליטיקה המושחתת בישראל=מפלצתית ובלתי נסלחת בלשון המעטה,ועם כל הכבוד לתרומתו האחרת שלא מקנה לא שום זכות ועליונות לנהוג כך ביהודי אחד בעולם!=אני בזה לו ולפרס ומתנחמת באמונה שעוד יבוא היום ועם ישראל יכה על חטא הטמטום בהאמינו לפוליטיקאים מסוגו של פרס=כי לשקר אין רגליים ואמת מארץ תצמח במוקדם או במאוחר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
אולמרט=רק במדינה הנשלטת ע"י תש
  קורןנאוה טבריה   8/12/12 06:53
תקשורת 0מולנית קיצונית ואוטו אנטישמית 0לקטיבית =יכול מושחת אכול משטמה שתומך בגלוי במכחיש שואה פלשתינאצי באבו מאזן, כמו אולמרט, להרים ראש ולהסית נגד עם ישראל בארץ זרה לטובת הסרסור חוסיין אובמה והאינטרס האמריקני תחילה!ביפן, מושחת בסדר גודל פחות מאולמרט היה עושה חארקירי בשידור חי=יהודי אמיתי עם מוסר ומצפון מינימאליים היה קובר את עצמו מבושה,במקרה הטוב!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
כמה צביעות וגועל אפשר עוד לבלו
  קורןנאוה טבריה   8/12/12 07:12
לבלוע מפוליטיקאים מתחכמים ליהודים ולארץ חמדת אבות?!מתי יתעורר העם הזה ויכה בהם בקלפי?!עד כדי כך הצליחו הבולשביקים לטמטם את מוחם של ישראל?מה קורה פה?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
יצחק הרצוג אהוד ברק יוסי שריד
  עובדיה הוכמן   8/12/12 07:42
יוסי שריד שהיה שותף לשיטת הפתקים של פנחס ספיר יצחק הרצוג ואהוד ברק שלקחו כספים שנועדו לאלמנות ויתומים וסרבו להפליל עצמם בחקירת המשטרה
כתוב תגובה ל- עובדיה הוכמן
16
רשימה בסגנון מקארטיסיתי ברור
  פועה   8/12/12 09:43
הקלות הבלתי נסבלת שבה הכותב מכתים ומשחית בני אדם באופן גורף, מטילה ספק באמינותו שלו וביושר כוונותיו.
לפני בחירות זה ממש טרנד להכתים וללכלך פוליטיקאים והכותב עושה זאת בקנאות ובהתלהבות מוגזמות.
כתוב תגובה ל- פועה
הכל עובדות
  איש תקשורת   8/12/12 10:44
הטור "גלוי לא נאות" מתפרסם בכל שבוע ללא קשר למוטעד הבחירות. בטורזה נחשפים בגודלם הטבעי אישים פוליטיים שמוליכים שולל את אזחרי המדינה בוכ מתחזים ושודדים את הקופה הציבורית. בפניו של כל איש ציבור שנפגע ממידע לא אמין כיבוכל להגיש תביעת דיבה. הם אינם מגישים תביעות כי הם יודעים שיש עליהם חומרים מרשיעים נוספים
כתוב תגובה ל- איש תקשורת
שאבנרי יסתפק באזכור עובדות
  פועה   8/12/12 12:17
וימנע מחלוקת "תוארים" למטופליו, איש לא הסמיך אותו.
היה פעם אחד כזה, נדמה לי שקוראים לו יגאל לביב, עד שהתברר שהוא עושה שימוש בטוריו "הטהורים" לעשיית הון סחטני לעצמו. מאז הפסקתי לקנות את "הסחורה" שמחלקים מחלקי תוארים כאלה, מבלי לברור אותה.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה בייבי לא התבלבת
  צנחן   8/12/12 22:24
זה אריה לא נרי, אני מחכה לך אצל נרי תפסיקי לפזול לשדות זרים !!
כתוב תגובה ל- צנחן
לא מגישים כי אינך נחשב !
  ל'מתוקשר'   8/12/12 13:59
לאיש התקשורת = אריה אבנרי. אתה - מהיחידים שמעריכים את 'כתיבתך' שלך - של עצמך. לא תובעים כי מזלזלים בך ! ואתה 'קונה' לעצמך 'ביושר' את הזילזול בך וחטאך העיקרי הורדת עמותת אומ"ץ לאשפתות !
כתוב תגובה ל- ל'מתוקשר'
17
כתבה זו,שאותה אני מקבל כהוויתה
  מוטי1   8/12/12 10:59
מעלה עובדה קיימת שנוח לכולנו לחיות לגביה בהכחשה. ישראל היא לא מדינה שיש לה מוסדות שלטון, ממשלה, שרים וכד'.
מסתבר שמדינת ישראל קיימת ע''מ להגשים את הפנטזיות והמאוויים של מושחתי ישראל, של הטייקונים המחוזרים ע"י ח"כים מושחתים, שמצידם דואגים כפי יכולתם להיות מוקפים בח"כים מסוגם ע''מ "לקיים שמור לי ואשמור לך", חסכונות וכספי הציבור מהווים ז'טונים להימורייהם של הטייקונים שהפכו להיות ספרים, אחרי כל מעשה או מחדל ניצבים אינטרסים פרטיים, הסיבה היחידה ש"דואגים" לציבור,זה ע"מ שיצביעו עבורם בבחירות הבאות, לוועדים הגדולים יש מפלגות פרטיות ע"מ לדאוג לאינטרסים ולתיאבון העצום שלהם לכסף/כוח/כסף, אנו מוקפים ומחוזרים ע"י אופורטוניסטים ובוגדים שמשתינים עלינו בקשת. מה הפלא שאנשים טובים באמת כמו בגין מוצאים עצמם מסולקים מפחי הזבל הללו.
כתוב תגובה ל- מוטי1
יפה כתבת!!
  דודו מהשרון   8/12/12 12:45
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
'בקטנה' 'שמור לי..ולך' = אבנרי
  למוטי   8/12/12 17:19
מה לעשות - 'בקטנה' שיטה זאת של : 'שמור לי ואגמול לך'...מקויימת גם אצל אריה אבנרי כותב הרשימה לעיל שאם
לא כן כיצד לא כתב דבר והיתעלם ! בעניין שלמה קלדרון מלישכת המבקרים ו'החבורה' הכוללת...מה לעשות גם את...בועז ענר ממשרד 'מבקר המדינה' ו'בר אילן' ובעניינים ציבוריים מהמדרגה הראשונה...אבוי לאומ"ץ שאבנרי אריה היו"ר שלה..וד"ל....
כתוב תגובה ל- למוטי
18
נושא הדגל
  עש   8/12/12 13:27
נושא הדגל
07/12/2012 21:28:18
הצביעו למפלגת פי פי בראשות פיני פישלר הנאבק העיקרי בשחיתות pp pp
כתוב תגובה ל- עש
19
בישראל אין דמוקרטיה
  בלתי מפלגתי   8/12/12 23:39
הכל מתחיל מזה: א. שאין שקיפות; ב. שאפשר לקבל תרומות מזרים שאינם אזרחי המדינה; ג. שהמועמדים לכנסת נבחרים ע"י ממנים ולא ע"י הבוחרים; ד. שאפשר להתפקד למפלגה אחת ולהצביע למפלגה שניה. בחוקי היסוד כתוב שהמדינה היא מדינה דמוקרטית אבל בפועל זה לא כך ובית המשפט העליון אינו מתערב לתיקון המעוות.
כתוב תגובה ל- בלתי מפלגתי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il