s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למה אחמד ג'עברי לא פחד?
מאת: פזית רבינא  |  07/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביבי לחמאס:כסף+שלטון תמורת שקט
  חשדנית   7/12/12 16:50
המטרה הנסתרת של מבצע 'עמוד ענן' ==== כסף ושלטון לחמאס תמורת שקט ===== ביבי יצא למבצע שכל כולו הטעיה. הטעיית העם בישראל, הטעיית הג'יהאד האיסלאמי בעזה. מי שידע את האמת מאחורי המבצע הוא - החמאס... העניין הוא כזה - המבצע בעזה נועד לחסל את המתנגדים לחמאס (ג'עברי, הג'יאהד האיסלמי) מצד אחד, ומצד שני לאפשר פתיחת המצור על עזה במסווה של הגעה להסכם הפסקת אש, וזאת בלי שהימין יקים קול צעקה שביבי מרמה את העם, כביכול לא הייתה ברירה אחרת... 2 ההבטחות של ביבי לחמאס תמורת 'הסכם' הפסקת אש בדרום (כאמור הכל כבר נקבע וסוכם עוד לפני התחלת המבצע): 1. ביבי הבטיח הרבה כסף לחמאס, מיליארדים רבים, שיגיעו לחמאס באמצעות פתיחת המעברים, פתיחת הנמל הימי, הפעלת שדה הגז, סחר חופשי, מענקים. המטרה הנסתרת מבצע 'עמוד ענן' הייתה לפתוח את כל המעברים לעזה כולל הנמל הימי, במסווה של הסכם הפסקת אש, שהיה אמור להתקבל בסוף המבצע. הנמל הימי עומד להפתח כדי לאפשר את התחלת הפקת הגז משדה הגז מול חופי אשקלון שאהוד ברק נתן לפלסטינים בלי אישור הממשלה ב-1999. 2. ביבי הבטיח לחמאס את השליטה הבלעדית על עזה והכרה בינלאומית בשלטונם של האחים המוסלמים בעזה, הנייה בראשם. השותפים להסכם הזה הם: 1. תנועת האחים המוסלמים העולמית (כולל ארדואן מטורקיה ומורסי ממצרים) 2. ארצות הברית (קלינטון מיהרה להגיע לישראל כדי להבטיח שביבי לא ייסוג מהסכמתו) 3. האיחוד האירופי (טוני בלייר נשלח להשגיח על ביבי) 4. סוכני CFR בממשלתו של ביבי (אהוד ברק ושמעון פרס מבית 'הנשיא'). לעם בישראל נמכר העניין ב'מחירי מבצע', מבצע עמוד ענן. כביכול ביבי הולך להרוס את החמאס (למעשה כל החיסולים היו על הג'יהאד האיסלאמי), להרוס תשתיות (...חחח הצחקתם אותי. רוב ה'תקיפות' של צה"ל היו על חולות עזה, מנהרותיה ובנייניה הנטושים). היחידים שלא היו בסוד העניינים היו ג'עברי, והג'יהאד האיסלאמי. והם היו היחידים שגם המשיכו להפגיז את ישראל בטילים עד היום האחרון של המבצע. ועכשיו לגבי העתיד: מה יקרה הלאה ? 1. 3 חודשים של שקט (יחסי, כן, נא לא להתבלבל...) רק עד הבחירות. כדי שביבי יוכל להציג את 'ההישגים' שלו מהמבצע ולהבטיח את המשך שלטון ממשלתו בישראל. 2. אחרי הבחירות ייפתחו כל המעברים. המצור על עזה יסתיים. הנמל הימי ייפתח. העבודות על שדה הגז יתחילו. החמאס יהיה השלטון היחיד והבלעדי בעזה וגם יקבל הכרה בינלאומית. כולל מישראל. 3. הטילים מעזה ימשיכו להתפוצץ על ישראל....והפעם הסלפים (או משהו כזה) בעידוד איראן יקבלו את האחריות...(החמאס כמובן לא יילחם בהם כי המוסלמים לא נלחמים אחד בשני כדי להגן על האוייב - ישראל, זה הרי ברור מלכתחילה). בקיצור, מה שהיה הוא שיהיה. ועל זה כבר אמר החכם מכל אדם "אין חדש תחת השמש"... ועכשיו לשאלה שלא נשאלה - מדוע פעלו ביברק כפי שפעלו? זהו שזה בכלל לא תלוי בהם. כל העניין הוא חלק ממגמה רחבה הרבה יותר, כלל עולמית, שאותה מקדמים ארה"ב והאיחוד האירופי: הם החליטו לקדם את תנועת האחים המוסלמים העולמית ולתת לה את השליטה בכל מדינות ערב, בדמות חאליפות איסלאמית חדשה, בתמורה לשליטה של המערב על מקורות הנפט/אנרגיה שלהם. כל זה בדרך להשתלט על הכלכלה העולמית.
כתוב תגובה ל- חשדנית
ביבי לחמא"ס: יש לנו אינטרסים
  אלטע קאקער   8/12/12 00:34
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
ביבי לחמא"ס: יש לנו אינטרסים
  אלטע קאקער   8/12/12 00:43
זהים. גם אתם וגם אני לא מעוניינים בפשרה טריטוריאלית כי לשנינו יש קושאן מאלוהים לכל השטח אז בואו נוודא שלא תהיה אפשרות להסדר מדיני. באמת עם הצלחה לא מתווכחים, כבר 19 שנים של שיתוף פעולה פורה בין האסלאמיסטים הפלסטינים (חמא"ס וג'האד אסלאמי) והמשיחיסטים היהודים (ממשלות ישראל בראשות נתניהו) מביאים תוצאות. הם אפילו נשמעים אותו הדבר (כמובן אלה בערבית ואלה בעברית) - כל השטח שלי, לא יתכן הסדר, אלוהים אמר לי ככה, אין פרטנר. ממש צמד חמד גם ראויים האחד לשני.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
2
תגובה
  צנחן   7/12/12 21:22
נתניהו מוכיח פעם אחר פעם תבונה מדינית וכושר ראייה למרחוק.כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- צנחן
3
הקאטרים
  שלומינו   8/12/12 10:53
יש להבין את האינטרסים של הקאטרים והצרפתים בעזה, לשם כך יש לחזור ללוב של ימי קדפי,הצרפתים קיבלו זיכיון על שדה גז ענק במזרח לוב שגם חברת הגאז הקטרית התענינה בו , קדפי סרב לקטריםואחד מהתנאים של ההסכם עם הצרפתים שאף מדינה אחרת לא תהיה שותפה איתם ובמיוחד לא הקטרים.הקטרים דרך חברת טוטל בעלת הזיכיון הגדילו את השקעתם בה דבר שלא מצא חן בעיני קדאפי שביטל את הזיכיון לצרפתים,ל נרקמת התוכנית להפלת קדאפי על ידי צרפת וקאטר.חברת הגז הקטרית היא אחת מהגדולות בעולם שבשנים האחרונות מנסה להרחיב את עיסקיה בכל העולם.מכאן אנו מגיעים לביקור של הנסיך הקטרי בעזה עם ההבטחות לתרומות וההשקעות, שבררור לאנשי החאמס שמה שמענין את הקטרים הוא מאגרי הגז בים מול עזה כנראה קיים פוטנציאל לא מבוטל ואת זאת יעשו עם הצרפתים .
כתוב תגובה ל- שלומינו
4
הקאטרים
  שלומים   8/12/12 11:20
יש להבין את האינטרסים של הקאטרים והצרפתים בעזה, לשם כך יש לחזור ללוב של ימי קדאפי . חברת האנרגיה הצרפתית total זכתה בזיכיון על שדה גז ענק במזרח לוב . הקטרים רצו בשדה זה אך קאדפי מסיבותיו הוא העדיף את הצרפתים והתנה את ההסכם שהקטרים לא יהיו שותפים בשום צורה שהיא בשדה הגז. קיימת שותפויות איסטרגטיות בן חברות הגז הקטרית לצרפתית. כפיצוי הקטרים הגדילו את השקעתם בחברת טוטל , כיום הם בן בעלי האחזקות העיקריים בה.קדאפי ביטל את הסכם הזיכיון עם החברה הצרפתית. מכאן מתחילה המלחמה בלוב. ששתי המדינות המובילות בהפלת קדאפי הן צרפת וקטר. ביקור הנסיך הקטרי בעזה וההבטחות לתרומות והשקעות הן צעד מקדים להשקעה במאגרי הגז הימיים מול עזה שקיים בהם פוטנציאל רב. הקטרים מממנים את רכישת הנשק הלובי לחמאס.מכאן ניתן להבין את בואו של שר החוץ הצרפתי בזמן המבצע עם הצעה מוכנה מראש של הצרפתים והקטרים, שנדחתה על ידי נתניהו אך לא שונה מזאת שלה הסכים בסופו של דבר.
כתוב תגובה ל- שלומים
הקטארים
  פזית רבינא   13/12/12 02:10
תודה. מענין ושווה פולו-אפ
כתוב תגובה ל- פזית רבינא
5
היתה כאן תבונה מדינית וצבאית
  דודי30   8/12/12 16:49
ג'עברי לא פחד כי ישראל הונתה את חמאס ושידרה מסרים כוזבים על הפסקת אש כשהיא מכינה את הקרקע לחיסול של ג'בערי ולפתיחת מבצע אווירי קצרצר ומרוכז לפגיעה בבכירי חמאס ובתשתיות הטרור שבנה.
גם בעופרת יצורה שר הביטחון ברק ביצע הונאה מאד דומה והחמאס נפל בפח.
ג'בערי התהלך בחופשיות כי לא חשש לחייו וזו החכמה בחיסולו. הרבה יותר קשה לחסל אדם כזה במסגרת מבצע צבאי כי כל ההנהגה החמאסית ירדה למחתרת והסתתרה במנהרות או בבתי חולים.
נתניהו הוא לא ימין שמתלהם לצאת למלחמה לכיבוש עזה.
הוא בסך הכל רצה להפסיק את האש היוצאת מרצועת עזה ולפגוע ביכולות הרקטיות של חמאס.את שני אלה רצה להשיג במינימום ימי לחימה ומינימום נפגעים ישראלים ופלסטינים.
ימים יגידו אם הושג שקט לטווח ארוך.נעשה כאן מהלך חסר תקדים בו מבצע אווירי בלבד בלי כניסת קרקעית של חייל אחד מביא להפסקת האש.
נתניהו לא רוצה להפיל את חמאס אם אין אש מרצועת עזה.
אין לו עניין לקבוע מי ישלוט ברצועה,יש לו עניין לאלץ את כל מי שינהיג את עזה להפסיק את האש,אחרת יחוסל.
המסר הזה חלחל היטב בהנהגת חמאס.מי שיחליט שם לפתוח שוב באש על חיילי צה"ל או אזרחי ישראל,יחוסל כמו ג'בערי.
כתוב תגובה ל- דודי30
השופר של ביבי מגן על הבוס
  חשדנית   8/12/12 22:39
תשאל בבקשה את הבוס שלך את השאלות הבאות: 1. לאן נסע ג'עברי ? 2. מי ידע שהוא מתכוון ליסוע 3. מי ידע בדיוק באיזו שעה הוא ייסע ? 4. מי ידע את תוואי הדרך ? 5. מי ידע למה הוא נסע ? ואם הבוס שלך לא יספר לך, אז הנה התשובה לפניך: את כל התשובות לשאלות הנ"ל סיפק לנו הנייה !!! פשוט מאוד - ג'עברי היה בדרך לישיבה עם הנייה שבה היו אמורים לדון בהצעות של ישראל להפסקת האש.... ואם זה לא נכון, אז מה ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית, חשדנית, אבל היכן החכמה
  humanape   9/12/12 08:10
למלחמה אפשר לצאת משלוש סיבות, ׳כשאין ברירה׳, דהיינו שנתפסת עם מכנסיים למטה; מסיבות פנטנזיונריות, ליישום תוכיות על גרנדיוזיות שבמכה אחת תשננה את כללי המשחק- ראהערך מלחמת שלום הגליל; ומלחמה חכמה המתבצעת להשגת מטרות בנות השגה. זוהי בדיק תמצית המלצתו של קלאוזביץ! וזו גדולתו של המלחומנת האחרונה. מאחר שלישראל אין שום עניין בשליטה ישירה על עזה (מהרבה סיבות שפרטתי במקומות אחרים), ומאחר שחמאס, למרות הדמגוגיה המתלהמת שלו שמועצמת על ידי אידיוטים שימושיים ישראליים, יודע שהוא משת״פ ישראלי דפקטו, שכל זכות קיומו הוא בניהול חיי השגרה בעזה והבטחת שקט מול ישראל, אזי אין כל סיבה להשמידו ולהביא לכאוס שידרדר את ישראל לשליטה בשטח שאיננה זקוקה לו. זו גם הסיבה שאף מנהיג מדיני או דתי לא נפגע אלא רק בני החלופה, מיליוני הבכירים לכאורה במנגנונים החמושים. ומבחינה זאת ההנהגה הישראלית עבדה למופת.

אם זה לא מובן לחשדנית הרי שחבל על הברברת הארכנית שאת טורחת חדשות לבקרים להעמיס עלינו
כתוב תגובה ל- humanape
התשובה שלך נכונה
  חשדנית   9/12/12 14:31
רק במידה ואתה לא לוקח בחשבון את הסבל של 2 מיליון אזרחי ישראל שהטילים יחזרו להתפוצץ עליהם בתום שלושת חודשי השקט (עד אחרי הבחירות) שהבטיח החמאס (ומצרים ואובמה גם) לנתניהו...כמובן שאחרי זה שקט לא באמת יהיה גם אם נתניהו יפתח את המצור על עזה מהיבשה ומהים וגם אם ימשיך להזרים להם מיליוני דולרים במשאיות ברינקס כדי שיוכלו להמשיך ולקנות תחמושת בכסף אמריקני. תמיד יהיה איזה ארגון (נניח סלפים, או אל-קעידה) שהחמאס יתחבא מאחוריהם כשהם ימשיכו לירות עלינו את הטילים...וחוץ מזה ברור שאני עפר ואפר מול חוכמתך !!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
מצטער, איני אוהב לפגוע באנשים
  humanape   9/12/12 17:14
הזרמת כסף לרצועה טינה נעשית בגלל העינים היפות של מרזוק, אלא מום שהתל״ג של עזה שואף לאפס. ישראל משתמשת בכסף הפלסטיני והאחר על מנת לממן את המשת״פים. הפעלה מרחוק, שלט טוות, פרוקסי ... לעבוד עם טריריסטים זה כמו דיאטה או מלחמה בפשיעה. ראשית מכירים בכך שמדובר במלחמה מתמדת, שנית, מציבים מטרות קרובות וריאליות, אותם ממשים. יש לצפות לכך שכמו העקרב על גב הצפרדע הם לא יתאפקו מלנשוך. לעתים לא החמס ישירות, גם להם יש בעיות שליטה היוצאות לעתים משליטה. ומאחר שאין בעין כל אלטרנטיבה לחמאס אלא דשדוש טפשי מצדנו בבוץ שלהם, אזי ריקוד הולס איתם הוא המכשיר היעיל ביותר לשליטה. כדאי להמנע מהפיתוי שיש מהלך אחד שפותר הכל. תחשבי על מעמדה של איראו עם הניאו קונסרבטיבים היו חושבים קלאוזביץ, או מבינים אותו, ובמקום להשמיד את עיראק הבעת׳ית היו מתמקדים בהחלפת חוסיין ברוצח נשלט מתוך הבעת׳!
כתוב תגובה ל- humanape
מה שאתה מציע זה להשאיר
  חשדנית   9/12/12 21:39
שני מיליון אזרחי דרום ישראל לחסדי הפלסטינים בעזה...ירצו - יפציצו אותנו, לא ירצו - לא יפציצו, או שיצליחו או לא יצליחו למנוע מהארגונים האחרים (ג'יהאד, אל קעידה, סלפים) להפציץ אותנו, או שיטפטפו פה ושם כמה טילים כדי להראות נוכחות...
עם כל הכבוד לחוכמתך הרבה אני לא יכולה לקבל את המצב הזה בתור פיתרון, בשום אופן ובשום צורה.
עם כל הכבוד גם לקלאוזביץ זה לא הוא שיושב במקלטים ורואה את הילדים שלו בוכים...
כתוב תגובה ל- חשדנית
מה שאתה מציע זה להשאיר
  חשדנית   9/12/12 21:45
שני מיליון אזרחי דרום ישראל לחסדי הפלסטינים בעזה...ירצו - יפציצו אותנו, לא ירצו - לא יפציצו, או שיצליחו או לא יצליחו למנוע מהארגונים האחרים (ג'יהאד, אל קעידה, סלפים) להפציץ אותנו, או שיטפטפו פה ושם כמה טילים כדי להראות נוכחות... עם כל הכבוד לחוכמתך הרבה אני לא יכולה לקבל את המצב הזה בתור פיתרון, בשום אופן ובשום צורה. עם כל הכבוד גם לקלאוזביץ זה לא הוא שיושב במקלטים ורואה את הילדים שלו בוכים... ואגב, ממה שקראתי בויקיפדיה - אתה מייחס לו דברים הפוכים לגמרי ממה שהוא כתב. הנה ציטוט: "קלאוזביץ, שחי בתקופה בה מרבית המלחמות היו בין מדינות ומעצמות, גרס כי אין לנהל מלחמה מוגבלת ומסויגת, שהיא בזבוז משאבים וכוח אדם. הוא זלזל בחשיבותם של עימותים מוגבלים ושיטות גרילה, בטענה כי המטרה החשובה ביותר במלחמה היא השמדת הכח הצבאי היריב, ולכן יש לחתור להתנגשות מלאה עם כוחותיו. לפי קלאוזביץ, הפעלת הכוחות והאמצעים חייבת להיות טוטאלית ולהתרכז בהתקפה. לצורת מחשבה זו הייתה השפעה לאחר מותו והיא באה לביטוי באירועים היסטוריים מרכזיים." למעשה, לפי ההצעה של קלאוזביץ, היינו צריכים ל-ה-ש-מ-י-ד את החמאס, בכל הכוח ובכל האמצעים !!! תקרא שוב את המקורות שלך. כנראה שמישהו הטעה אותך.
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
חשדנית, לא הבנת אותו.
  בבון זה קוף   10/12/12 20:28
הוא אומר לך, שכל הדיבורים על החזוק מול החמאס ועל "חיסול שלטון החמאס" של ביברמן היו רק לשטות בקופים של ביבי ובעצם מה שביברמן השיגו זה חיזוק שלטון החמאס קבלן המשנה שלנו לשמירת הסדר בעזה. לא הבנת אותו. הוא מפנה אותך לקדמונים שאמרו כבר מזמן : " ריזק איל הובל על איל מג'נין. הוא רק משטה בשוטים שלו ב"חיסול החמאס" ובחזוק מול החמאס ואת נתפשת לטעות. ביברמן בעד החמאס, הבנת ?
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
ברור שהבנתי את הכוונה
  חשדנית   11/12/12 14:24
הטענה שלו היא שהחמאס משת"פ של ישראל, ממונה מטעם ביברק (!) על שמירת השקט בעזה. בתמורה מקבל כספים וכו'... הטענה שלי לעומת זאת היא שהחמאס לא באמת מתכוון לשמור על השקט או לקיים הסכם כלשהו מול ישראל, גם אם יחתום עליו (ע"ע אוסלו וערפאת). הג'יהאד עומד אצלם במקום הראשון ואת האידיאולוגיה שלהם לא יחליפו בכסף. הטילים ימשיכו להתפוצץ עלינו, מפני שהחמאס לא באמת רוצה לשמור עלינו וגם לא באמת יכול לעשות את זה מפני שהמשמעות תהיה מלחמת אחים בעזה. תמיד יצוצו ארגונים אחרים (ג'יהאד, סלפים, אל קעידה) שימשיכו להפציץ אותנו והחמאס יטען להגנתו שאינו יכול להשתלט עליהם... התוצאה היא ש-2 מיליון תושבי המדינה יחיו תמיד בפחד. לעולם לא יהיה להם שקט. הם ירוצו למקלטים בכל פעם שלאוייב מעזה יתחשק להפציץ אותנו או שירצה להפעיל לחץ על ישראל מכל מיני סיבות (אפילו מהסיבה שהוא רוצה יותר כסף....), או כדי לעשות שרירים לטובת המצביעים שלו... רק פיתרון אחד יכול להיות לעזה - לעקר לחלוטין את היכולת שלה לאיים עלינו. ואת זה לביברק אין ביצים לעשות !!! עכשיו הבנת ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il