|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשבון הדולרים ששלי יחימוביץ' שכחה
מאת: יעקב איציקוביץ  |  17/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נדמה לי שהקצנת
  פרל אתי   17/12/12 15:23
כתוב תגובה ל- פרל אתי
2
נדמה לי שהקצנת
  פרל אתי   17/12/12 15:30
לא יכול להיות שעצם היותנו במפלגת העבודה אנחנו נישא את נטל המנהיגים לפנינו, כתוב עיניינית הגב' שלי יחמוביץ לא נגועה בשום שחיתות. ואם היא היתה נגועה אף אחד לא היה שותק לה, על מה אתה מלין? רבין ז"ל עשה גם דברים טובים בכל זאת היה ראש הממשלה שלך. אתה משווה את זה לתפקיד של שר, לפי דבריך ביבי צריך לעזור לליברמן ולמה לא, להבנתי לליברמן עד שלא הוכח כלום הכל בסדר גמור. לצערי זה נמשך 15 שנה אולי שם גם עזרו לו מאיפה אתה יודע הכל. זה לא תמוה בעינך מדוע זה נמשך 15 שנים. אז אל תיתמם יכול להיות שהוא מקבל עזרה בדיוק כפי שכתבתה בכתבה לענין דרעי וכו'.
בקיצור מצפה להבנתך. אל תשמיץ .....
כתוב תגובה ל- פרל אתי
הכותב לא מקצין דיוק למופת
  מ. אלקרייאף   17/12/12 22:26
אצל יחמוביץ היום ברשימת המועמדים לכנסת. יש מספיק מושחתים הראשון זה הרצוג עם כל שחיתתות העמותות והשתיקה במשטרה שמסבירה הכל. השני זה פואד בן אליעזר כיצד הצליח עד היום הזה לא להיות מופלל. יש לו אוסף של תבות פנדורה..ויש לה גם ברשימה את המרגל של הקרן להשמדת ישראל.ויש גם את מירב אהובת האיסלם.ועוד הרשימה ארוכה.ונא לא לשכוח יושבת ראש מפלגת האבודה . הייתה פעילה במפלגה שאינה מכירה בישראל וגם הצביעה למרגל שעזר לחיזבלה לכוון את הטילים במלחמת לבנון..והאיש בתמונה המתנוססת בכל כנוס .זה בעל האימרה קורבנות השלום על הירצחם של 1580 יהודים חפים מפשע.והאיש המתנוסס בתמונה בכנוסי האבודה זה האיש שירה על ניצולי אלטלנה שלא יגיעו לחוף מבטחים.....את הדברים האלה לא כתב בעל המאמר..כי לא רצה להקצין..
כתוב תגובה ל- מ. אלקרייאף
רבין
  אחד שמבין   18/12/12 15:33
רבין עשה דברים איומים.

- ירה על אלטלנה זה בערך המבצע הצבאי היחיד שהוא הצליח בוץ
- הלך לישון כאשר החטיבה שלו נלחמה.
- התמוטט לפני מלחמת ששת הימים.
- תמך בדרעי ובפנחסי.
- חתם על הסכמי אוסלוכאשר הוא ידע שהם מלאי חורים.

ועוד ועוד ועוד.......
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
3
שלי לא ראויה וחבל להשחית מילים
  שיייקה   17/12/12 15:37
חבל על מאמר ארוך כדי להסביר דבר טריוויאלי. שלי חסרת אינטגריטי ולא מתאימה לתפקיד.
כתוב תגובה ל- שיייקה
היא כן ראויה להיות שרה ואחרי
  שליברמן יזוכה   17/12/12 17:36
היא תקבל תפקיד בממשלת אחדות. עדיין לא הבנת את זה ?
כתוב תגובה ל- שליברמן יזוכה
4
אתי קצת פקששת
  בן צבי   17/12/12 20:54
לפי דבריו, לא נראה לי כי הכותב הוא חבר במפלגת העבודה. כל מה שמוצג כאן הן עובדות כהווייתן לכן אני לא מסכים איתך, לדעתי הכותב לא מקצין. אולי הגיע הזמן שאת צריכה להתמודד עם העובדות הללו שהן מציאות.

יחימוביץ טוענת שהיא יו"ר של "מפלגה שבנתה את המדינה" ומשתמשת בתעמולת בחירות שלה במנטרה "הון ושלטון ועולם תחתון" אבל מתברר שבעברה, מפלגת העבודה הייתה גם מושחתת. כלומר, בזמן שהיא בנתה את המדינה, היא גם בנתה את השחיתות (הכותב הביא כמה דוגמאות) ואת האפליה העדתית. ולכן ההתנהגות של יחימוביץ כלפי ליברמן היא בצביעות.

עוד מתברר בכתבה שרבין נלחם כנגד שלטונות החוק, לרבות יועצים משפטיים לממשלה. וזה דבר חמור וגס מבחינה דמוקרטית. תארי לעצמך היום, שנתניהו היה מנסה לפטר את היועץ המשפטי וינשטיין כי הגיש כתב אישום נגד ליברמן. זה מש שעשה רבין... ובנוסף, אין לך כל הוכחות שלליברמן "עזרו" שהחקירה תארך 15 שנה וזה היה מכוון.
כתוב תגובה ל- בן צבי
5
תגובה
  צנחן   18/12/12 04:36
יעקב ידידי.כתבה מעולה.היכון להסרת הלוט מעל הדימוי 'שלי הנקייה'. זה יבוצע בקרוב ואז תראו שהגברת הזאת לגמרי לא תמימה כפי שנותנים לנו לחשוב -ועצם המהלך הגאוני של משרדי הייעוץ והכוונת דעת הקהל לסייע לה לגנוב מפלגת פועלים מתחת לרדאר הציבורי -אלא מונחה ומוכוון מראש.טוב שהכנת כתבה ומאמר מעולה זה הוא יסדוק עוד את הדימוי 'איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא' שהצליחו לכבס בו לציבור את המוח.רבין הייה ראש ממשלה גרוע וכמו רבים בדור הזה חש שהוא זה המדינה ולא פחות מכך.שותפים לתחושה זאת כל חבריו וסובבי לשכתו שעשו הון מהסכמי אוסלו ופגעו במדינה פגיעה אנושה.שלי איננה שונה. היא מביאה את תרבות השקר והרמייה איתה אחרת בלתי ניתן להסביר כיצד השתלטה קומוניסטית מוצהרת על מפלגת פועלים ישראלית סילקה מתוכה את בני המשקים והקיבוצים והחדירה רבים מחבריה הטובים לשמאל הקיצוני.תמשיך 'לחפור' אתה בכיוון הנכון יעקב איציקוביץ.כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- צנחן
6
תגובה
  צנחן   18/12/12 04:43
יעקב ידידי.כתבה מעולה.היכון להסרת הלוט מעל הדימוי 'שלי הנקייה'. זה יבוצע בקרוב ואז תראו שהגברת הזאת לגמרי לא תמימה כפי שנותנים לנו לחשוב .
כתוב תגובה ל- צנחן
7
עד היום רבין לא שילם מס הכנסה
  קורןנאוה טבריה   18/12/12 05:46
עבור הרצאות מ"הצד" שנתן בארה"ב ותשאלו את דן מרגלית! מותר לתרזה החד"שה יחימוביץ לשקר,לרמות ולהטעות את הציבור ואפילו להתחזות "למרכז"בלוף למרות היותה שמאלנית אדומה שהצביעה חד"ש-בל"ד,להתחזות לסוציאליסטית כשהיא חיה כקפיטליסטית שבעה ומדושנת עונג, ולמרות שמעלה בתפקידה המקצועי כעיתונאית גם בהשתתפותה וסיועה להדיח ראש ממשלה לטובת אהוד ברק,לעדותה, וגם להשתמש בעמיר פרץ להצטרף לעבודה בעיניים בתמורה לבמת יתר בתשקורת שהעניקה לו ולרעייתו של עמיר, שסייעו לעמיר לנצח בזמנו!זכור ישראל,אם לצביעות השמאלנית הייתה מדינה?שלי הייתה ראשת הממשלה ציפורה סגניתה והמעודדות: גלאון,מיכאלי ושפיר מרקדות סביבן ללא הפסקה!הצילו!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
מנהיגי השמאל רקובים מהיסוד !
  ישמעאל   18/12/12 06:53
שכחת ברשימה את פואד , את נשיאנו היקר , את וייצמן הלשעבר , את ההוא שרצה להתמנות לקקל . לך תדע מי עוד מתחבא מהרשימה שהתקשורת יודעת עליו אך לא מעוניינת בפרסום הפרטים פן ייפגע הסיכוי של השמאל לחזור לשלטון [כאילו שיש או יהיה להם בכלל] . שכחת את שרון ובניו ששירתו את מטרות השמאל ובד בבד עשו בוחטות של דולרים מבלי שאף אחד יצייץ [יעני מה ? כל זמן שהוא משרת את מטרות השמאל שיגנוב ! מגיע לו !] שכחת את אולמרט שפותח כעת ג'ורה בכל במה שניתנת לו למרות שהוא עבריין שפוט . שכחת ודאי גם את רמון שמפאר את הרשימה בדחיפת לשונו הארוכה לפיה של קצינת צהל בזמן שחיילים נהרגים במלחמת לבנון השנייה . שכחת אולי גם את רמטכל מלחמת לבנון השנייה שחשב יותר על חשבון הבנק שלו מאשר על ניהול המלחמה . או את שר האוצר ההוא שמזל שגנב "רק" מקופת חולים ולא ישירות מקופת האוצר . נכון , חלק מהרשימה לא שייכת בדיוק למורשת של העבודה אבל , ודאי שייכת לשמאל הקרוב אליהם . אם שכחתי מישהו , עימו הסליחה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
9
השמאל תמיד קשור לשחיתות אבל
  מצליח לצאת יבש   18/12/12 10:40
כתוב תגובה ל- מצליח לצאת יבש
אבל הימין עולה בכמה רמות עליו
  חוה2   18/12/12 15:47
כתוב תגובה ל- חוה2
דוגמה יש?
  או סתם בירברת   18/12/12 19:01
כתוב תגובה ל- או סתם בירברת
10
המזדעזעת 0לקטיבית=תרזה החד"שה
  קורןנאוה טבריה   18/12/12 14:21
יחימוביץ!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
זיוף הפריימריז במחשב ב-99
  נחום שחף   18/12/12 15:46
זיוף כ-28 אלף טפסים במחשב המרכזי של הספירה במפלגת העבודה (כ-300 אלף קולות מזוייפים) על חשבון הח"כ הבודד של העדה האתיופית (אדיסו מאסלה). כל התקשורת הישראלית ללא יוצא מהכלל חיפו על הזיופים(שחור לא נחשב...) קישור מצורף, החלק הראשון במאמר מהווה מבוא לחלק השני על הזיופים:
 על דמוקרטיה, אוליגרכיה ו"סחבקיה"
כתוב תגובה ל- נחום שחף
12
אכן אתה משתפר פלאים מר יצחק
  קוסם   19/12/12 15:42
כל הכבוד לניתוח הרהוט
כתוב תגובה ל- קוסם
13
מירב מיכאלי=קסטנר=שואה
  מריוסץ   19/12/12 21:45
קסטנר סייע לאייכמן להשמיד 450 אלף יהודים מהונגריה תוך 45 יום כשהוא מקפיד על שמירת הסוד של ההשמדה וזאת כדי למנוע מהיהודים שהיו מסוגלים לכך לברוח לגבול הרומני ו/או להסתתר. שתיקתו זו של קסטנר על ההשמדה נועדה לאפשר את הצלת מקורביו וחבריו 1800יהודים תמורת חצי מיליון
נכדתו של קסטנר שמצדיקה את הסבא תשב בכנסת ישראל
לזאת מסוגלים רק שונאי יהודים החדורים שינאה פאתולוגית להסכים
כמו שהמפלגה הנחטפת הזו היא שמאל שמתחזה למרכז

השמאל הזה הוא שונא יהודים
כי רק השמאל כזה יכול להצדיק את אייכמן היהודי ואת נכדתו
וביבי שדיבר על אושוויץ יכניס חלאות אלו לממשלתו???
כתוב תגובה ל- מריוסץ
14
אותה גברת ללא שינויים
  תאו   20/12/12 08:31
נו טוב, גברת יחימוביץ יודעת את המקצוע. הרי זכרון הציבור קצר מאוד. ודוגמא קצת יותר טריה מנושא הכתבה: בכל פעם, הגברת מנפנפת עם "הממשלה הזאת אשמה..." בנסיון להפריד בין מפלגת העבודה לבין השתתפותה בשלטון. אבל מבט חטוף באינטרנט מגלה שמפפלגת העבודה הייתה שותפה בשלטון די הרבה בעשור האחרון. הם היו בקואליציה של שרון, ובקואליציה של אולמרט ובקואליציה של נתניהו. למשל מרגע של השבעת ממשלת אולמרט עד היום הם היו בשלטון מעל 80% מהזמן! תבדקו את זה, זאת האמת. אז בוודאי שלמפלגת העבודה יש אחריות גדולה מאוד על מצב שנגדו היא מתקוממת. יתרה מזו: לא מדובר על "מפלגה חדשה" כיוון שהשרים מהקואליציות של אולמרט ונתניהו הם שוב מועמדים לכנסת: הרצוג, ברוורמן, בן אליעזר, וכד'. תכלס, מדובר באותה גברת ושגברת יחימוביץ לא תבלבל לנו את המח.
כתוב תגובה ל- תאו
15
בושה לכותב ובושה לכתבה
  מוישקו   20/12/12 15:40
כתבה מגמתית שקרים שקרים שאינם ראויים לתגובה כדי לטהר את מעשיו של ליברמן. איך אפשר להעלות על הדעת להשוות בין חשבון הדולרים של רבין שנפתח בניגוד לחוק,כאשר ברור בעליל שרבין לא עשה מיליונים בעת מילוי תפקידו כשגריר בארצות הברית, סה"כ בחשבון היו צבורים כמה עשרות אפי דולרים נקודה. מנגד אצל ליברמן יש עבירות הון ושלטון ,מיליונים נרשמו על שם ביתו הצעירה,הוא מקושר עם מרטין שלף וטייקונים נוספים שעוסקים בעסקים חובקי עלם בתחום האפור. אז מה ההשוואה מר איצקוביץ בין שני המקרים מלבד הכותרת של הכתבה שיוצרת ראקציה לקורא ,כל השאר שטויות שלא ראוי להתייחס אליהם.
כתוב תגובה ל- מוישקו
תגובה
  צנחן   20/12/12 18:01
מוישקו.איפה כתוב בחוק שאסור לעשות כסף? שאלתי את ברק את בורג את נתניהו את פואד ברוורמן ועוד רבים אחרים.לדעתם המגובה משפטית מותר לעשות כסף.מדוע זה ייגרע חלקו של ליברמן מלעשות כסף לביתו? אהה..הבנתי אותך בגלל המבטא הרוסי הכבד.אז לפני שאתה כל כך מתעצבן שתה מעט מיים תירגע ותבקש סליחה.אתה לא שופט ואת מי שצריך לשאול שאלות משפטיות כבר שאלו אז את הזעם הקדוש שלך תתווה למחוזות אחרים כי אתה פשוט לא יודע מספיק ולא צודק.
כתוב תגובה ל- צנחן
16
איצקוביץ גם אתה "שכחת את מזרחי
  אייל מ   23/12/12 11:07
בכתבה כותב בעל הטור איצקוביץ כי ליברמן לא התעמת עם רשיות החוק נראה "ששכח" את ההשתלחיות של ליברמן בניצב מזרחי עד כדי איומים והעלבת עובד ציבור בעת שהלה היה החוקר בתיק הראשוני של ליברמן בעת היותו ראש יאחב"ל וגם כאשר מזרחי היה ראש אח"ק ליברמן פעל מאחורי הקלעים להביא להדחתו . כאשר הצליח בעזרת חפרפרת וסיוע מהמשטרה להביא להדחתו של מזרחי מתפקיד ראש אח"ק .
ליברמן בשיטה של הפלת מורא שמי לא יהיה איתו יגמור כמו מזרחי ובהתערבות במינויום ע"י השתלטות על משרדי אוכפי החוק מינה את אהרונוביץ הבובה שלו מישראל ביתנו לשר הבט"פ ואת נאמן שהיה עורך דינו בחברות הקש לתפקיד שר משפטים אשר מינה את ויינשטיין ליועמ"ש כדי שיסגור לו את התיק לאחר שמיסמס ומיזמז אותו שנים עד שהעדים פרחו להם מהתיק בעיקר העדה הקפריסאית סגר התיק בטענה שעדים חזרו בהם ואין ראיות מספיקות להרשעה זה הרבה יותר גרוע ממה שעשה רבין אלה שיטות של מאפיה ואין מה להשוות בן המקרים . איני בא לגונן על רבין ז"ל שאכן היה טעם לפגם בהתנהלותו המוזכרת בכתבה אבל קצת פרופורציה אין מה להשוות בן ליברמן המאפיונר לרבין ז"ל .
רק חבל ששכחת להזכיר את מה שכתבתי בתגובה !!
כתוב תגובה ל- אייל מ
מזרחי הודח כדין לא בידי ליברמן
  בן צבי   24/12/12 03:05
למען העובדות והאמת, הקצין מזרחי הודח מהמשטרה בגין האזנות סתר ללא אישור בית המשפט. ליברמן לא הדיח את מזרחי. שופט הבג"צ רובינשטיין גרם לכך.

מזרחי הודח בגין האזנות סתר סוג של פעילות מאופינת במשטרים חשוכים שאינם דמוקרטיים, משהו כמו KGB הרוסי. זהו דבר חמור ביותר לשטור לעשות.

מזרחי, כידוע, על בסיס הרקורד הזה של הדחה מהמשטרה, ברשימת העבודה לכנסת במקום שנחשב ראלי. האין זו בושה וחרפה? על פי דין (ולא רק על פי השקפת עולם) הינו מסוכן לדמוקרטיה. האם גם לו ראויה הסיסמא "הון ושלטון ועולם תחתון" שבה משתמשת מפלגת העבודה לתאר את מעשיה "המפלגה שבנתה את השחיתות במדינה"? האם גם זו מורשת רבין?

תאר לך שנתניהו היום הייה דורש את פיטורי היועץ המשפטי לממשלה וינשטיין, כיון שהוא הגיש כתב אישום נגד ליברמן. חשבת על זה? זה מה שעשה יצחק רבין ז"ל.
כתוב תגובה ל- בן צבי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il