s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פאשלונרים
מאת: יואב יצחק  |  19/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הפאשלות של הפרקליטות לאחרונ
  אפרתקקקק   19/12/12 09:39
אחרי כל הפאשלות שהפרקליטות מבצעת לאחרונה, כולל משפט אולמרט וכתב אישום נגד ליברמן, כולם שם - ויינשטיין, לדור, וכל חבר מרעיו, צריכים פשוט להתפטר!!!
כתוב תגובה ל- אפרתקקקק
2
ערוות תאוות הגשת כתבי אישום
  עידןסובול   19/12/12 10:14
כשמערכת התביעה שואפת לנצח בכול מחיר -- היא עצמה הופכת לעבריינית מסוכנת. תקנת הציבור מחייבת סילוק פרקליטים בפרקליטויות המחוזות ובפרקליטות המדינה, המוכנים לגרום לעיוות-דין כדי לנצח.
 הולך ופוחת לדור
כתוב תגובה ל- עידןסובול
3
בגצ חייב לבטל ההליך ולהחזיר את
  יצחקT   19/12/12 10:18
יש גבול לכל תעלול,בכל בית דין בעולם היו פוסלים את כתב התביעה ומזכים הנאשם כי העסק מסריח
די לרדיפה אחרי האיש מפני שהוא מרוסיה ,מפני שהוא ימני,מפני שהאצולה לא מפרגנת לו,
בוזגלו זה אפס מול רדיפת ליברמן
כתוב תגובה ל- יצחקT
4
לא נורמה צדקנית - נורמת הק.ג.ב
  אהוד פרלסמן   19/12/12 10:22
רק ברוסיה של סטלין אנשים פחדו שחבריהם או שכניהם ילשינו עליהם לק.ג.ב. אני לא יכול להבין מדוע אני היחידי שזועק שעל פי הנורמות של הפרקליטות, המדינה שלנו צריכה להיות מדינת משטרה שכל אזרחיה חיים בפחד, והיא מלאה במלשינים בזויים ומנוולים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
עצור לרגע וחשוב
  יוסי מ   19/12/12 11:01
כמה תובנות.

1. גם יואב יצחק מסוגל כשהוא משוחרר מדעות קדומות ומשינאת חינם לשאול שאלות נכונות.
.
2. הרי ברור לכל בר דעת שמצבה המקצועי של הפרקליטות הוא בכי רע ועל סף אי תפקוד פרמננטי. אם כך, למה השתיקה סביב ענין זה?.

3. ומה עומד מאחרי קשר השתיקה והשמירה ההדדית באתר הזה ובעוד מקומות יחד עם הפרקליטות בבחינת שמור לי ואשמור לך כשיש אינטרס משותף למשל בכל הקשור לאולמרט?
.
4. ולפרקליטות הזו אתה עוד מאמין שהיא נקית כפיים גם מול אולמרט וגם מול ליברמן?
.
50 מתי תבקש סליחה ???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מסקנותיך אינן הגיוניות.
  אהוד פרלסמן   19/12/12 12:59
מה שאתה אומר זה תראו מה עושים לליברמן, ותגיעו למסקנה שגם אולמרט היה קורבן רדיפה. באותה מידה אתה יכול לקחת את כל מי שיושב בכלא בישראל, ולומר עליו תראו מה שעשו לקצב, זה גם מה שעשו לו. אבל זה לא הגיוני, וחסר בסיס. מה שאני עושה זה לקרוא. קראתי את כתב האישום נגד ליברמן, וקראתי חלקים מפסק הדין של אולמרט. המסקנה שלי מהקריאה היא שכתב האישום נגד ליברמן הוא נבזי ובזוי, כיון שהוא יוצא מנקודת הנחה שכולנו צריכים להיות מלשנים, ושזיכויו של אולמרט הוא טעות משפטית חמורה, מכיון שהוא יוצא מנקודת הנחה שהפרקליטות צריכה להוכיח שאולמרט הוציא את הכסף שקיבל במעטפות לצרכיו האישיים, בשעה שלדעתי אולמרט צריך להוכיח שהוא הוציא את מאות אלפי הדולרים האלה לצרכים פוליטיים. התשובה שלך היא תמיד שאתה סומך על בתי המשפט, אבל בשעה שאני רואה שפסיקת השופטים (או דעתה של הפרקליטות) מנוגדת להיגיון שלי, אני לא מוכן לבטל את דעתי מפני דעתם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה הוא הטועה.
  יוסי מ   19/12/12 19:22
אהוד,שלום.
.
מעולם לא טעית כמו עכשיו בניתוח הדברים שלי.
.
1. אני לא משליך מליברמן לאולמרט,אני רק אומר שההתנהגות של הפרקליטות היא סידרתית והיא שערוריתית על סף פשע. אי אפשר לטעון שבפרשה אחת הם נהגו כראוי ובשניה הם עברינים. אלה אותם אנשים עם אותו סדר יום וחשיבה מעוותת כאילו הם מרכז העולם וכולם שפוטים שלהם.
.
2. אתה עוסק במסקנות אישיות שמטבע הדברים הן אינן אובייקטיביות משום שיש לך דעה בשני הענינים(כרגע לא חשוב אים היא נכונה או לא) והניתוח שלך מושפע.
ההנחה שהפרקליטות צריכה להוכיח את טענותיה (כלפי כל נאשם שהיא תובעת) היא בסיסו של המשפט,הפלילי והאזרחי. הנאשם זכאי עד שתוכח אשמתו והחובה היא על הפרקליטות.
בהגינותך ציינת שלדעתך זה צריך להיות הפוך. זכותך לחשוב כך אך כדאי שתזכור שכאן לא רוסיה של סטלין ויש לאנשים זכויות אפילו אם קוראים להם אולמרט ואפילו אם אתה מתנגד פוליטי חריף שלו.
.
זכותך ואולי חובתך להחזיק בגאון בדעתך. אני לא מבין למה אתה לא חושב כך כלפי. אני חושב שההתנהלות בפרשת ליברמן היא פשע ואבדן רסן מצד הפרקליטות ואני אשמח שילך למשפט ויפרק אותם לרסיסים. ואני מתנגד פוליטי חריף שלו.
לגבי אולמרט, הוא הלך למשפט. אנחנו יודעים את התוצאות,והעליון יתן להן תוקף כך אני מאמין ומקווה. ונכון, אני מאמין לבתי המשפט ולא מאמין לפרקליטות וליושבים שם בראשה .אלה שני גופים שונים במהותם, מה עשות שמהציאות מצדיקה אותי??
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תשובתך מקובלת עלי.
  אהוד פרלסמן   19/12/12 23:11
אני בהחלט מקבל את זכותך לחשוב אחרת ממני, ואני גם לפני הסיפור עם ליברמן לא ממש חשבתי שאנשי הפרקליטות הם מאורות הגולה שרק הצדק נר לרגליהם. אני ממש זוכר איך מבקר המדינה, שופט בית המשפט העליון בדימוס אליעזר גולדברג כתב בנושא עמותות ברק ש"טענתו זו (של ברק) לא תעמוד לו", ולבסוף אפילו נגד הרצוג לא הוגש כתב אישום. הבעיה היחידה שלי היא שיש המאשימים אותי במוסר כפול, בשעה שאני משוכנע שאני בוחן כל מקרה לגופו. אני רק אסיים בהערה אישית, שאף אחד מהפוליטיקאים כאן הוא לא קדוש בעיני, ואפילו על שלי יחימוביץ', שאני נחשב ל"תומך הרשמי" שלה באתר זה, כתבתי מאמר ביקורתי (ועל נתניהו יותר ממאמר ביקורתי אחד).
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לו שלי יחימוביץ' הייתה ראשת
  ממשלה   25/02/13 11:46
לו שלי יחימוביץ' הייתה ראשת הממשלה כמה עצות ליושבת-ראש מפלגת העבודה לו הייתה ראש הממשלה: היית יכולה להכשיר את ברק ולמנות את אשכנזי כשר ביטחון, למנות את פרס ל"נשיא על" ולהחזיר את ביניש לעליון
 לו שלי יחימוביץ' הייתה ראשת הממשלה
כתוב תגובה ל- ממשלה
6
נאיבי!! לא רשלנות הכל מתוכנן!
  נתין המדמנה   19/12/12 11:28
יואב יצחק מיתמם או סתם נאיבי. כל הטיפול בתיק במשטרה היה כסתח אחד גדול. התביעה כנגד ליברמן נועדה לכסות על מכבסת הדין, שעשו לליברמן בתיק השמעותי. אבל גם את התיק הקטן הזה בפרשת השגריר, הם כיסתחו. לא חקרו את המשתתפים בוועדת המינויים, כדי לזכות את ליברמן. היועץ המשפטי נבחר כדי לסייע לכנופייה השלטת, כמו גם המפכ"ל המשטרה הנוכחי. הכל תפור כאן. אל תהיה תמים יואב יצחק. היית תמים או אולי מיתמם בפרשת ניצב מזרחי. כיום כולם יודעים מה באמת היה שם(כנסו לראות את "השיטה" ביוטיוב). כעת אתה שוב פעם מיתמם, או נאיבי שזה אולי אפילו יותר גרוע, לאור הניסיון הענק שלך עם השחיתות בישראל. ואגב ליברמן הוא ארכי מושחת. שלא יהיה ספק. ובניגוד למה שאומר יואב יצחק, היועץ עושה את תפקידו כראוי. בדיוק כפי שהבוסים שלו, ליברמן וביבי מצפים ממנו. וכל זה גם יקבל בסופו של יום את הכשר הבג"ץ הסמרטוטי. ובא לציון גועל.
כתוב תגובה ל- נתין המדמנה
כל חקירת ליברמן מוסמסה בכוונה
  ג'קי מ   22/12/12 15:20
כל מילה שלך בסלע !!
תיק ליברמן החקירה החלה כנדרש מחוקרים מאומנים אך ב 4 השנים האחרונות מאז השתלט ליברמן על משרדי אוכפי החוק בהם מינה את אהרונוביץ הבובה שלו לשר בט"פ את פלג למנכ"ל הבט"פ ואת נאמן (העו"ד שלו מחברות הקש של ליברמן ןבתו מיכל) לשר משפטים אשר מינה יועמ"ש חלש ורופס כדי שיסגור את התיק לליברמן נתניהו איפשר השתלטות ליברמן כדי ולהמשיך ולשבת בכסא ראש הממשלה !!
אן יואב יצחק ולא רק הוא רבים במערכות השלטון וביתקשורת מסוככים על ליברמן הם יודעים שליברמן יודע להחזיר טובה
למי שעוזר לו להמשיך במעשי השחיתות ולכפות עליו.
גם דנינו מפכ"ל המשטרה שיש חוש רייח טוב לאן נושבת הרוח זרק מילת עידוד וגיבוי לליברמן על עינוי הדין כביכול לליברמן דווקא ממש לפני הכרעת היועמ"ש כדי לחזקו לסגור את התיק של ליברמן התנהלות המפכ"ל היתה של שלח לחמך על פני המים וכבר עשה זאת עם אריאל שרון בתיק היווני עוד בטרם היותו בכיר במשטרה וראו לאן הגיע . דנינו כבר חושב על ג'וב לאחר סיום תפקידו כמפכ"ל וסומך על ליברמן שיזרוק לו עצם !!
כך גם יואב יצחק עוצם עיניו לכל המתרחש בהתנהלות בתיק החקירה של ליברמן אין כאן פאשלות יש כאן קנוניה של ליברמן ומשת"פים שלו במערכות החוק כל המיתממים והמסנגרים למינהם פשוט רוצים לקבל גם פירורים ממנעמי השלטון של ליברמן !!
כתוב תגובה ל- ג'קי מ
7
אם לא יוכח שליברמן ניסה באופן
  בני בנקר   19/12/12 12:01
פעיל לעזור למינוי בן אריה,דינה של התביעה להתרסק בית המשפט תוך דקות.
יש כבר תקדים שניקבע בית המשפט העליון.צחי הנגבי,בהיותו שר המשפטים,שמע מנשיא בית המשפט העליון לשעבר ברק,כי רוני בראון לא ראוי לדעתו להתמנות אפילו לשופט שלום,כלומר ברק התנגד נחרצות למינוי בראון(ובצדק).הנגבי דיווח לממשלה כי ברק עודכן בכוונה למנות את בראון.זה גובל במעשה מרמה של ממש.
היתה אח"כ פנייה לבג"ץ לדרוש מהיועץ המשפטי לממשלה להעמיד את השר דאז צחי הנגבי לדין פלילי על מרמה והפרת אמונים והעליון דחה את הפנייה תוך קביעה שלא בוצעה עברה פלילית.
ודובר אז במינוי של ראש התביעה,לא פקקטה שגריר.
בהנחה שהמשטרה,הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה אינם חדלי אישים מקצועית(אולי הנחה מוטעת),אפשר להניח שלא חקרו כי ידעו מה תהיה תוצאות החקירה והם מנסים לכסות את ערוותם בפרשה בשיטת "מצליח" הידועה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
8
עלילת דם שתוכננה לפני הרבה זמן
  ישע   19/12/12 12:19
שוטפים לעלילה:דקטטורה תקשורתית פושעת שמפעילה .ערפדים+פירומנים +מסתים עם תעודת עיתונאים\יות+שדרניות +ושדרנים +סינדיקט הפשעה + הסנדק עופר עיני+עגף המבצעים של הקיבוצים+מפאי אבי אבות הטומא +יחימוביץ הצבוע+מרצ\הקרן החדשה הערורה:המטרה להפיל את הממשלה הקורבן זה " ה ע ם "
כתוב תגובה ל- ישע
9
ולי יש סבר ( אפשרי) אחר!
  חושב מחוץ לקופסה   19/12/12 12:50
ווינשטיין ל-א פישל!
בכוונת המכוון הוא נ-י-מ-נ-ע מלחקור את חברי הוועדה שמינתה את בן-אריה.....

מדוע??

כי אם היה חוקר והיה מתברר שליברמן לחץ על חברי הוועדה למנות את הנ"ל ( באופו אישי או באמצעות דני איילון),הרי העברה שליברמן עבר היא הרבה,הרבה יותר חמורה!
ולתוצאה הזאת ווינשטיין ל-א רצה להגיע .

רק פרסום בערוץ 10 על העדר חקירת חברי הוועדה ,הטילה פחד בווינשטיין ( מפני פניה לבג"ץ) ומאלצת אותו לשקול מחדש את כל העניין....
כתוב תגובה ל- חושב מחוץ לקופסה
הערכה אוילית,מה,הפרקליטות
  בני בנקר   19/12/12 13:38
מגוננת על ליברמן אחרי שהתבזתה בהתנהלותה המקצועית ? אתה חי בלהלהלנד !
כתוב תגובה ל- בני בנקר
טעות והטעיה!
  חושב מחוץ לקופסה!   19/12/12 14:14
הפרקליטות ובראשם לדור ד-ר-ש-ו להעמיד את ליברמן לדין על עברות שוחד.
ומי מנע?? ווינשטיין!!!

בעניין בן-אריה,אפילו ווינשטיין לא יכל למנוע את סגירת התיק אבל הוא עשה ה-כ-ל שהתיק יהיה " רזה" עד כמה שאפשר!!!!

כתוב תגובה ל- חושב מחוץ לקופסה!
הערכתך נכונה וינשטיין קונסילרי
  דני ר   23/12/12 10:52
לחושב מחוץ לקופסה הערכתך היא הסבירה יותר . וינשטיין קונסילירי שמונה במיוחד למוסס את התיק של ליברמן ולהוציא אותו בתיק קטן בעיסקת טיעון שתוכל לאפשר להמשיך במהלכיו להשתלט על משרד ראש הממשלה . לכן "שכחו" לגבות עדויות מחברי ועדת המינוים כדי שליברמן יצא בתיק קל אבל מה לעשות ברוך קרא מערוץ 10 עלה על כך והזסכיר למשטרה וליועמ"ש ובכך סיבך יותר את ליברמן שתקף את ברוך קרא ומנסה להטיל עליו מורא ולהעביר מסר לעיתונאים לא להתעסק עם ליברמן !!
כך עשה גם עם ניצב מזסרחי במשטרה שהצליח להביא להדחתו מהאח"ק !
כתוב תגובה ל- דני ר
10
מאמר רהוט ומאוזן
  קוסם   19/12/12 15:33
ודיי בכל האמור כדי לפסול כל שמץ של כתב אישום נגד ליברמן בפרשה זו.
יכול ליברמן כעת לטעון שהעדים הנחקרים יושפעו מן העליהום התקשורתי ועדותם עשוייה להיות פסולה בשל היותה חסרת תום לב.
בקיצור, החוכא ואיטלולא הללו חייבים להסתיים. לא כתב אישום ולא בטיח.
ליברמן זכאי לאלתר מכל אשמה.
כתוב תגובה ל- קוסם
11
איו גוף שמפקח על פעולת הפרקליט
  שמואל פישר   19/12/12 16:00
דבר ידוע הוא שאין כל גוף שמפקח על פעולת הפרקליטות, כאילו שמדובר במלאכי השרת שאינם מסוגלים לטעות.
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
12
בקשה להשלמות חקירה
  די לשיטה   19/12/12 16:08
במידה ווינשטיין יבקש פסק זמן להשלמות חקירה בית המשפט חייב לדרוש ביטול כתב האישום. לא יתכן שהפרקליטות תפריח באויר כתבי אישום חסרי שחר ואחר כך תגרור את המשפט לשנים. שיואילו בטובם לסיים את החקירה ורק אחר כך שיחליטו אם יש בסיס להטלת כתם והגשת כתב אישום. הפרקליטות כבר ביזבזה מיליונים על כתבי אישום שלא הבשילו נגד אישי ציבור. הפרקליטות ממשיכה במסע של סחיטה ואיומים והדלפות נגד אישי ציבור
כתוב תגובה ל- די לשיטה
13
ויינשטיין ונאמן - הביתה!
  עברתם את הגבול   19/12/12 16:25
כתוב תגובה ל- עברתם את הגבול
14
מיטב השיר כזבו.
  בבון זה קוף   19/12/12 16:26
לא נכון יואב. לא נכון. ידוע גם ידוע וגם התפרסם בתקשורת שחברי הוועדה מסרו לעיתונאי שמה שאתה אומר לא אמת ושחברי הוועדה מאשרים שדיבר גם דיבר איתם, מה תעשה עם החדשות האלה כשאתה בשלך שהשאלה שנויה במחלוקת, גונב דעת.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
15
סיסטמה דומה בתיק הולילנד
  א.א.   19/12/12 16:28
הרצון להרשים את הציבור, להאדיר את שמוםם החוקרים, להרשיע את אולמרט (במקרה מדובר תמיד באיש מפלגת ימין שנרדף?) גובר על המחוייבות המשפטית לראיות, להליך הוגן ולחקר האמת.
חקירה מגמתית, התעלמות מראיות, אי ביצוע בדיקות בסיסיות, הסכם שערורייתי, עד מושחת ומנוול - אותה פרקליטות.
מתי כבר יוקם גוף פיקוח עם שיניים ויוסקו מסקנות אישיות נגד גורמים בפרקליטות לרבות העמדתם לדין פלילי?
כתוב תגובה ל- א.א.
16
בטירונות לימדו אותי...
  אריה גל   19/12/12 17:49
"פאשלונרים" ?
לא יודע. בטירונות לימדו אותי ש"לא יכול זה בן דוד של לא רוצה"...
כתוב תגובה ל- אריה גל
17
מעשה שלא יעשה...
  וינשטיין   19/12/12 21:04
המאמר מצויין, כל הכבוד ליואב יצחק, וגם לרוב התגובות למאמר (נבדק עד שורה 16) תגובות טובות עד מצוינות (כמובן כל אלה שבדעתי..חח)..בכל מקרה ראויות לציון בגלל חוסר ההתלהמות והמידע החשוב (ברק הנגבי וגם התובנות/ניתוח). מעשיו של וינשטיין חמורים:
  מעשיו של וינשטיין חמורים:
כתוב תגובה ל- וינשטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il